Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#167301) LuckyL válasza MPowerPH (#167288) üzenetére


LuckyL
őstag

minden 10+éves autó problémás
lehet hogy új korában jó volt, de mostanra megöregedett
ha iylet akarsz előbb hozzáértő szerelőt keress szvsz, aki már látott ilyet, különben fejvakarás lesz, ha beszarik valami
ha már ez a neved is, miért nem bwm-t nézel, amihez minden városban van hozzáértő
hobbiautónak is élvezetesebb egy jó hármas mint egy mazda utazósedan

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#167302) hobizoli


hobizoli
nagyúr

(#167303) Qru válasza MPowerPH (#167272) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az olajköre rendben van igen. A motor felújítás sok mindentől lehet. Akár hobbi tuningos aki belefáradt a dologba, vagy megunta, vagy megszorult anyagilag, vagy csak úgy járt mint én és egy gyártási hibás szűrő miatt elfosta az olajat a gép az M3-on és beállt a motor. Szóval nem kell megijedni de azért nem árt óvatosnak és körültekintőnek lenni. Ne várd a csodát de ha megtörténik élvezd a gyümölcsét.

Alvázvédőt mindenképpen mert az egy neuralgikus pont és - noha ezt kevesen tudják - de az autóban nem a motor a legdrágbb tétel hanem a karosszéria. Egy telifény 200k-nál indul és akkor nem volt lakatolva a gép, nem vettél javítóívet, stb... Na most 200k-ból kijön egy nagy generál. Nyilván itt a spéci motor miatt drágább (főleg ha tuning cuccok mennek bele) de ha jó a kasztni akkor megvehető. Turbót úgyis cserélnéd, a bele meg már fel van újítva. Nagy gond nem lehet vele de azért még olvasgass utána meg nézesd át vmi szakival (pl MazdaMester).

#nincsbennetarcsi

(#167304) bitpork válasza hobizoli (#167302) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Elég jó kis szlíper. Ezért tetszik - bár nem hiszem hogy megtartanám ha lehetne is - az RS6: olyan kis családias semmilyen oszt közben szedi a pacskert ha megkérik rá.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#167305) MPowerPH válasza hobizoli (#167297) üzenetére


MPowerPH
félisten

Erre csak annyit irok, hogy 2JZ-GTE.... ;)

Don't Tread On Me

(#167306) hobizoli válasza MPowerPH (#167305) üzenetére


hobizoli
nagyúr

es?
de az 1.5x ennyi ccm

több drón kell ;P

(#167307) MPowerPH válasza LuckyL (#167301) üzenetére


MPowerPH
félisten

Eddig csak BMW -m volt... Nincs most alternativa, regi BMW szivok mar se nem korszeruek, se nem harapnak. M3 persze jo lenne, de az draga, es csak egy elso fekszett 300k. Tudnek keriteni E92 335i -t, de betegagy mindegyik. BMW -nek nincs rendes benzinmotorja mar regota. Diesel meg vetek lenne ilyen hasznalatra, pedig a 35D az killer, 6 ev utan rossz is volt elengedni. :)
Nem kell premium, de furge turbost keresek, nem sok ccm -est.

Don't Tread On Me

(#167308) tboy93 válasza máyköl (#167285) üzenetére


tboy93
nagyúr

Szia, nekunk pont 1.2 ecotec twinport van, egyaltalan nem eszi az olajat. Egy deci nem fogy 10k km alatt. Csorgos szar amugy, hangos a lanc, mind ilyen, nem olyan csendes mint egy lancos mazda vagy honda motor. Nem egy izomgep, de el lehet jarni vele. Sok gondunk nem volt vele, eddig csak kopokat csereltem rajta.

(#167309) LuckyL válasza MPowerPH (#167307) üzenetére


LuckyL
őstag

a te pénzed, végülis te tudod mit szeretnél
csak nem értem, hogy egy hobbiautónál, ahol a vezetési élményt keresed, hogy lehet egy hatos mazda bmw alternatíva
multkor kipróbáltam ismerős új hármasát, 318-as dízel csak, de még azt is annyira jó vezetni, hogy tényleg nem sokan tudják ezt a bmw után csinálni
olyan kanyarokat vettem be, szinte már elhittem hogy nem az esp csinálja, hanem tudok vezetni :DDD
főleg egy m3-ashoz hasonlítani, azért az más szint :)
amugy még a golf gti jutott eszembe, azt vezettem már és imádtam, igaz az csak 200le körül volt

(#167303) Qru
200k-s telifény is max csak a pajtában lesz jóskabá által szabadidőben :)

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#167310) rbalint88 válasza LuckyL (#167309) üzenetére


rbalint88
addikt

golf 7 gti tök steril sajnos. nagyon jó, de kicsit túl jó, nem elég közvetlen az élmény. akkora sebességgel kanyarodni egy pici élményhez is, hogy ha ott elkottázol valamit, az fájni fog.

(#167311) LuckyL válasza rbalint88 (#167310) üzenetére


LuckyL
őstag

hát de mihez képest?
mert nem mx5 höz hasonlítunk, haenm hatosmazdához :)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#167312) MPowerPH válasza LuckyL (#167311) üzenetére


MPowerPH
félisten

Azert az MPS -nek nem sok koze van egy mezei 6 -os Mazdahoz. :U 3 evig csucsultek rajta, mire kesz lett a generacio megjelenese utan. Zero egyezoseg van kozottuk a belson, alvazon, es par kaszni elemen kivul. Meg a kinezete is mas... A GTI Golf meg semmi extrat nem tud. Ott is az R az, ami domborit, es nem csak a teljesitmenyevel. De az is szintetikus, mint a mai autok nagy resze.

Az ilyen 318 borzadajok nem tartogatnak semmi vezetesi elmenyt. Meg annyi ero sincs bennuk, hogy keresztbe alljon.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#167313) máyköl válasza tboy93 (#167308) üzenetére


máyköl
veterán

:R
Mióta van meg?
Kollegám szerint a lánc nyúlik, 50.000kilóméterenként vezérlés cserés...

(#167314) LuckyL válasza MPowerPH (#167312) üzenetére


LuckyL
őstag

miért ne tudna egy 150le-s hátsókerekes dízel keresztbeállni?
nem igazán értem mihez képest méred te a vezetési élményt
pl egy golfnál vagy passatnál sokkal sportosabb, jobb futóművű autó egy hármas, és igenis élvezetes vezetni
egy m3-hoz képest persze nem
de amugy meg te már eldöntötted hogy mazdát veszel, csináld nyugodtan, hisz a te pénzed, engem nem kell meggyőznöd :K
még ezt a steril dolgot amugy definálhatnád, mert itt viszont egy nagy zavart érzek :U

cryptot minden termékemért elfogadom

(#167315) tboy93 válasza máyköl (#167313) üzenetére


tboy93
nagyúr

~28.000km-t tettunk meg csak bele, kb 3 ev alatt. Valoban nyulhat a lanc, az olaj cserere nagyon figyelni kell, megfelelo intervallum (8 max 10e km) es viszkozotas (0 vagy 5w) kotelezo!

(#167316) MPowerPH válasza LuckyL (#167314) üzenetére


MPowerPH
félisten

Steril annyit tesz, hogy nem Te iranyitod az autod, hanem az vezet teged. Feedback nincs a kormanyrol, mert annyira tultolt, az esp es tarsai beleugatnak, elveszik. Az E46 -al ilyen gondok meg nincsenek, sot, az E92 -vel sem. De az E46 -ban az M3 -on kivul nincs rendes motor, az E90 -ben is csak a dieselek vehetoek. Azert ahhoz, hogy beinduljon az adrenalin termeles, nem eleg egy 150 loeros olajkalyha, foleg nem 4 hengerrel. A szivok pedig lustak, a 231 loerovel is teljesen erdektelen az auto, tudvan, hogy barmelyik 200 lovas 2l turbo megeszi. A bugihoz nem kell, hogy egy auto tudja a 300 -at, de azert egy minimalis elvaras e teren is van.
Az E46 -ra pedig pluszban nyugodtan raszamolhatsz 1 millat, amilyen lelakottak. A 100% -uk szenved a futomu elhasznalodastol, majd az utangyartott olcso cserealkatreszektol, amik miatt az auto regen nem ugy mozog, ahogy kell. Fekek szinten. Rozsda mar ott is van, sajnos. Es ez csak az eleje. Sajnos betegagy mind, mert idosodnek, szethajtottak, es nem voltak megfeleloen szervizelve.

Nem dontottem meg el az MPS -t, csak utanjarok, mielott megnezem azokat, amiket megvennek. Nem ugrok bele semmibe, de a turbo motor es az AWD miatt elsoszamu kiszemelt. Nem 6 -os Mazdat keresek, hanem annak a sport valtozatat, aminek csak a nevenek elso ket tagja egyezik meg az eredetivel. Itt nem olyan minimalis kulonbsegek vannak, mint az S60 R, Mondeo ST220, Vectra OPC, etc es azok nem sportos valtozatai kozott. Az egy teljesen mas auto, es garantalom, hogy az E46 330i -t reggelire megeszi egy szerpentinen (is). :) Es jobban szorakozol, mert ebben nem jatek awd van, mint a VW fele 4motion, es tenyleg befordul mindenhol.

Don't Tread On Me

(#167317) Integrale válasza MPowerPH (#167316) üzenetére


Integrale
veterán

Szoval a kaszni, belso, stb minden ugyan az, motor (reszben) es a hajtas mas. Mi ebben a nagy kunszt?
Gyakorlatilag az osszes sport valtozat ilyen.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#167318) hobizoli válasza Integrale (#167317) üzenetére


hobizoli
nagyúr

:DDD

meg azert a VW fele 4motion az pont egy eleg jo tortenet

es a 4motion-s autoknak teljesen mas konstrukcio a hatso futomuve, mint az FWD-knek
nem csak kifelejtettek belole a diffit cimu dologról van szo

több drón kell ;P

(#167319) 8th válasza MPowerPH (#167316) üzenetére


8th
addikt

Egy ötödik generációs haldex és egy torsen összkerékhajtási rendszer között érzetre teljesítményre már semmiféle különbség nincs. Pont ugyan úgy leteszi az útra az erőt és pont ugyanúgy befordulsz vele mindenhol mint pl. egy torsen hajtással. Rég elmúltak azok az idők, hogy a haldexet játék awd-nek lehessen nevezni, hogy mást ne mondjak az van a Lamborghini Aventador LP 700-4 és a Bugatti Chiron alatt is.

(#167320) 8th válasza hobizoli (#167318) üzenetére


8th
addikt

Jó, hát az első generációs haldexnél (Golf IV) még voltak érdekes dolgok. Például a visszafordítókban a két ívbelső kerék vígan elkapart miközben a két terhelt kerék nem hajtott semmit és hasonlók. Vicces volt (és idegesítő), hogy állsz a gázon és nem történik semmi. :D

[ Szerkesztve ]

(#167321) LuckyL válasza MPowerPH (#167316) üzenetére


LuckyL
őstag

ha ennyire speciális igényeim lennének, akkor inkább utólag vennék minőségi sportfutóművet, esetleg tuningolnék, iylesmi
az olyan lesz, mint amit kigondolsz
de akkor már megint visszatértünk oda, hogy bmwhez minden van, mps mazdához meg szerelőt se fogsz találin, ha nem pesti vagy :N

cryptot minden termékemért elfogadom

(#167322) zolikaDB


zolikaDB
veterán

Sziasztok!
Voltam mar itt a topikban tobbszor is, es kb letisztazodott a fejemben, merre induljak el autovasarlas terén.
Nagyobb, tagasabb csaladi autot tervezek, leginkabb kombi, 450L+ csomagtartoval, en szeretnek elol elferni (195cm/105kg), alacsony fenntartasi koltsegu, megbizhato, jo fogyasztasu autot keresek, elsosorban dizelt, mert benzinest a feltetleimmel, ennyiert szerintem nem kapok.
Cirka 1m-t szanok ra, plusz szerviz, atiras.
A megbizhatot ugy ertem, h amit kell, kicserelek rajta, csak ugyanaz ne adja meg magat felevente. (kettostomegu, kupplung, turbo, generator, onindito stb)

Ki melyik modellre szavaz es miert? Kb. ismerem a lenti autokat, nem mindet probaltam, de egyontetu velemeny/tanacs utan biztos, h nekiugrok.
1, Vectra C, 1.9 CDTI, leginkabb a 120 lovas verzio, ha nincs, akkor 150LE
2, Mazda 6, 2005 utan, 140 (jol tudom, h ez a legerosebb?) lovas motorral: ezt ma probaltam, tagas, nekem is, kulturalt dizel, baromira tetszett a futomu, a valto, a csendes utaster, 505L csomagtarto. De ami nem rohad, olasz, az is rozsdas... Ez kicsit aggaszt.
3, Passat B5.5, ha lehet nem a PD motorral (mik is a lehetosegek akkor: csak a 101 lovas nem PD? Tudom, sok lengokaros futomu, ami nagyon koltseges
+1, talan Avensis 2. generacio, 2.0 D4D, de errol keves infom van

Koszonom, aki segit :R

(#167323) lsc válasza zolikaDB (#167322) üzenetére


lsc
nagyúr

Avéban a 2.0 d4d talán a legjobb választás ha dízel kell.

Az élet kegyetlen .

(#167324) Csabroncka


Csabroncka
addikt

Abban segítsetek nekem (remélhetőleg lassan körvonalazódik helyzet végre az első saját autóm körül):
A szakértőtől és az esetleges hibalistától függetlenül a vásárlást követően ajánlott a folyadékok cseréje, vagy legalább a vérátömlesztés hogy tiszta lappal induljunk?

"in medias res"

(#167325) BigBlackDog válasza Csabroncka (#167324) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Ha nem számlával igazolt, hogy normális helyen lettek cserélve az elmúlt egy évben/elmúlt 10e kilométerben, és/vagy látszik rajtuk, hogy nem frissek, akkor;
- a motorolajat, olaszűrőt
- légszűrőt, pollenszűrőt
mindenképpen cserélném.

Illetve szíjas vezérlésnél, ha nem igazolhatóan volt cserés a vezérlés amikor kellett és/vagy látszik rajta, hogy már nem új, akkor annak a cseréjét is felírnám a listára.

Amit még szerintem érdemes lehet cserélni ezeken kívül, ha nem voltak cserélve (vagy nem látszik rajta, hogy frissek); hűtőfolyadék, fékfolyadék, esetleg szervofolyadék.

(#167326) 426os válasza BigBlackDog (#167325) üzenetére


426os
őstag

Szervoolajnak mi az ajánlott csere periódusa? Már csak az nem lett kicserélve a folyadékok közül vásárlás óta.

.

(#167327) Csabroncka válasza BigBlackDog (#167325) üzenetére


Csabroncka
addikt

4-5 éves corolláról beszélünk 1.6 benzin. Azt hiszem ez láncos vezérlésű, de szerintem ti jobban tudjátok.

Válaszodból azt veszem ki, hogy ha nem is az első utam a szerviz, de vásárlást követően minél hamarabb ha minden más rendben van. Hűtőfolyadékra és váltóolajra nekem azt ajánlották, hogy a gyári a legjobb, előbbi esetben ki kell méretni és ha rendben van és a mennyisége is megfelelő akkor oké.

[ Szerkesztve ]

"in medias res"

(#167328) #94529552 válasza BigBlackDog (#167325) üzenetére


#94529552
törölt tag

Váltóólaj?

(#167329) BigBlackDog válasza #94529552 (#167328) üzenetére


BigBlackDog
veterán

+1, tudtam, hogy valami kimaradt. :D :R

(#167326) 426os: Szerintem típusa válogatja, Volvókánál asszem 8 év / soktízezer kilométer.

(#167327) Csabroncka: 4-5 év nem vészes kor. De preemtív jelleggel azért cseréltetném, amit kell a csereperiódusok alapján, vagy amit nem cseréltek korábban, amikor kellett volna. És motorolajból csak jó minőségűt választanék, ami megfelel a gyártói előírásoknak.

(#167330) Csabroncka válasza BigBlackDog (#167329) üzenetére


Csabroncka
addikt

Valahogy nekem is ez az elképzelésem, amiben megerősítettel :R

"in medias res"

(#167331) MPowerPH válasza Qru (#167303) üzenetére


MPowerPH
félisten

Koszi szepen, felveszem vele a kapcsolatot, amint megvan a kivalasztott. :R Regen is, most is UK-bol hazajovet Bp.-re hordtam a BMW -t is szervizelni, szoval ezzel nincs gond. Szerencse, hogy nem Debrecenben van....
A tatar nem hajt, itt van addig a fosh Octavia taadeei, mert az Ampera is Karacsonyra van betervezve.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#167332) #94529552 válasza Csabroncka (#167327) üzenetére


#94529552
törölt tag

Fékolajat is lehetne méretni, de a gyári ajánlás szerint jobb megcsinálni a cserét az összes folyadéknál. Kintről hozott autónál a km nem mindig hihető, de voltak akik itthon is trükköztek vele, hogy például csak minden 2.-at csináltatták a szervizben. Mikor a 90-es pecsét bekerült, akkor már akár 180k-t is futhatott. A magyar ember nagyon találékony. :) Ha láncos, és nincs előírva csereperiódus, akkor ha csörög majd a lánc, akkor nem kéne sokáig várni vele.

[ Szerkesztve ]

(#167333) 426os válasza BigBlackDog (#167329) üzenetére


426os
őstag

Alfáék nem tesznek róla említést a kézikönyvben, hogy cserélni kéne. Ahogy nézem nem nagy összeg, lehet legközelebb lecseréltetem azt is.

.

(#167334) Qru válasza MPowerPH (#167331) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Örülj, hogy nem TSI az még szarabb. 1.8 tsi 100k km után zabálta az olajat szerencsére a motorgenerált már nem nálam élte meg, most TDI-t hajtok az legalább az olajat nem eszi. :D

#nincsbennetarcsi

(#167335) tboy93 válasza Csabroncka (#167324) üzenetére


tboy93
nagyúr

Vásárlás után amit cserélnék:

- olaj, olajszűrő
- légszűrő
- pollenszűrő
- üzemanyag szűrő
- fékfolyadék
- váltóolaj, ha nem volt igazoltan cserélve
- hűtőfolyadék, legalább beméretni a kúton vagy akárhol
- gyertyák
- szervofolyadék

Faternak most ezeket cseréltük első körben vásárlás után az astrán.

(#167336) diegho válasza tboy93 (#167335) üzenetére


diegho
nagyúr

+Vezérlés, vízpumpa, termosztát, generátor szíj görgővel, van nálam általában, persze, ha láncos, akkor vezérlés nem.

(#167337) tboy93 válasza diegho (#167336) üzenetére


tboy93
nagyúr

Termosztátot én nem szoktam, de ha szíjas a vezérlés akkor persze azt is, vízpumpával együtt.

(#167338) _q válasza diegho (#167336) üzenetére


_q
addikt

Ezt hogy érted? Ha szíjas csak akkor érdemes a vezérlés, vízpumpa és termosztát csere? Láncosnál egyiket se szükséges?

(#167339) tboy93 válasza _q (#167338) üzenetére


tboy93
nagyúr

Ha szíjas a vezérlés, akkor annak intervalluma van, egyes gyártóknál 100e más gyártóknál még 120 vagy 150e km (vagy 6 év). A láncos vezérlésre nem szoktak megadni intervallumot, azt akkor cseréled amikor megnyúlik, csörög. A szíjas vezérlésnél feszítőgörgőket is kell cserélned és ha egy körön van a vízpumpával akkor érdemes azt is, mert az új szíj megfeszítésénél a régi vízpumpa megnyekkenhet és csöpögni majd folyni fog, aztán lehet szétkapni újra. Ha külön szíjon van akkor nem mindenki szokta cserélni a vezérléssel együtt, én igen, jobb a békesség, nem szoktam kivárni amíg tönkremegy és az út szélén hagy. Termosztátot én nem cseréltem még egy autómon se :B

[ Szerkesztve ]

(#167340) _q válasza tboy93 (#167339) üzenetére


_q
addikt

Köszi a részletes magyarázatot. Nekem egyszer történt eddig vásárolás, akkor úgy kértem, hogy vezérlés cserét kérek. Úgy gondoltam ebben minden benne van, tehát vízpumpa, görgő, szíj. De ahogy írod én is úgy érzem akár még láncosnál is inkább cserélném, úgy biztos kizárható a kopásból eredő probléma.

(#167341) tboy93 válasza _q (#167340) üzenetére


tboy93
nagyúr

Láncosnál ha nem csörög, akkor teljesen felesleges cserélni. Ha meg szíjas, akkor tapasztalatom szerint legtöbbször nem elég annyit mondani, hogy vezérlést szeretnék cserélni, mert minden szerelőnek mást jelent :U A hondámban a márkaszerviz anno csak szíjat cserélt vezérlés csere címszó alatt, még feszítőgörgőket sem, pedig az nagyon alap kéne legyen. A vízpumpát se cseréli mindenki, ha nem mondod... Szóval külön mondani kell, vezmű. szíj, görgő, pumpa, generátor szíj.

(#167342) _q válasza tboy93 (#167341) üzenetére


_q
addikt

Igazad lehet ismerve az autószerelők nagy részének gondolkodás módját :/ Köszi.

(#167343) BigBlackDog válasza tboy93 (#167341) üzenetére


BigBlackDog
veterán

A vízpumpával kapcsolatban még egy kis plusz infó; korábban én is úgy tudtam, hogy vezérléssel együtt kötelezően cserélendő. Aztán Volvókánál (S60 D5) kiderült, hogy csak minden második vezérléscserénél kell cserélni a vízpumpát a gyári előírás szerint. Tehát 160e kilométerenként / 10 évenként vezérlés csere és 320e kilométerenként vízpumpacsere (időintervallum erre nincs megadva). Ami azért eléggé meglepett. Aztán utánaolvastam, szerelőktől is kérdezgettem, de mindenki megerősítette ezt az infót. Ahogy sikerült megtudnom, nem jellemző, hogy korábban csöpögni kezdjen, vagy megadja magát a pumpa, ráadásul szerelő elmondása alapján az újabban gyártott gyári vízpumpák már néha szarabb minőségűek a tapasztalatai alapján, mint amik (és ahogy) a gyárban bekerültek.

[ Szerkesztve ]

(#167344) Johnny_vT válasza BigBlackDog (#167343) üzenetére


Johnny_vT
senior tag

Dettó. Vezérléscserénél az istenért se akarták kicserélni a vízpumpát. Jó persze, ha nagyon megkértem volna őket megteszik, de odáig nem jutottunk el, mert a szerelő mondta, hogy teljeskörű garanciát vállalnak a motorra, ha emiatt megy tönkre valami.

- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

(#167345) tboy93 válasza BigBlackDog (#167343) üzenetére


tboy93
nagyúr

Konstrukció függő a dolog szerintem.

(#167346) Qru válasza BigBlackDog (#167343) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Subarunál is kibír 2 vezérléscserét a gyári pumpa. :K

#nincsbennetarcsi

(#167347) tboy93 válasza Qru (#167346) üzenetére


tboy93
nagyúr

Pumpa is hátul van? Mert ha igen, akkor isten biza én inkább cserélném minthogy ki kelljen fizetni még egyszer az istentelen munkadíjat a boxer motor miatt :DDD

(#167348) aero. válasza Johnny_vT (#167344) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Minden 2.-nal kell csak s60-nal gyari eloiras szerint. Nekem is a gyarit szedtuk ki 170e-nel, meg oke volt. A csereje nem volt kerdes, tartalmazta a szett. Olyan szervizbe nem megyek, ahol nem azt csinaljak, amit en kerek.

(#167349) Qru válasza tboy93 (#167347) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem, a szíjasoknál elöl van minden ilyesmi. Annyi, hogy ki kell kapni a hűtőt, hogy hozzáférj.

mod:

Thx Munez, javítva.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#167350) MunezXBK válasza Qru (#167349) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

-j. :B

Amúgy nézz vibert.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.