Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#167251) tboy93 válasza smallmer (#167062) üzenetére


tboy93
nagyúr

Renault Clio Grandtour? 4 millából korrektül fel lehet szerelni, 0.9tce motorral egészen használható, majd szívó egyszerűségű turbós motor.

(#167075) Intruder A 6
A 2.0 tdci fasza, de bazi sokat futottak már. Gyári kéttömegű 300k km körül lesz cserés kb, powershiftet ne, mondeo klubban hetente hárman számolnak be váltó halálról...

(#167085) kisza25
Tök korrekt lenne ez az autó, csak lenne hozzá valami normális benzinmotor...

(#167193) Matska
A Corolla 1.4-1.6 benzinmotorok 2005-ig olajevosek voltak, akar 1L-t is benyeltek 1000km-en. Anno gariban csereltek 7 éves korukig, vagy 150 e km-ig. Szar olajtol hajlamos volt elkokszosodni az olajvisszavezeto furat. No szoval aminek csereltek a motorjat annak nincs motorszama, csak motorkodja van. Ezekkel mar nincs para, nyugodtan megvehetoek. Ezen kivul a benyasoknal meg a szivosor szokott elrepedni, gázadásra műanyag zörgést lehet hallani. Elvileg nem okoz problemat, de zavaro és kb 200e egy új szívósor. A 2005 utan gyartott autokba lengyel valto kerult, C150-es, annak a hátsó csapágya el szokott fáradni, 80-200e a javítás, attól függ mennyire lóg. Ezt onnan lehet eszrevenni hogy bug, illetve uresben zorog, de ilyenkor mar nagyon a veget jarja. Futomu, elektronika agyonuthetetlen, rozsda nem jellemzo.

H astra 1.6 twinport szelep szeret meghalni, ha jól emlékszem 60k-s tétel :F

(#167252) Integrale válasza tboy93 (#167251) üzenetére


Integrale
veterán

Van 1.4 szívó, 1.6 szívó és 1.4 T-Jet. Illetve a jövőre esedékes facelifttel megkapja az ezres és 1.3-as turbókat. Milyen kellene még?

"Bad reklám is reklám too"

(#167253) tboy93 válasza Integrale (#167252) üzenetére


tboy93
nagyúr

A T-jet nekem újdonság, sorry.

Listaáron 5M az 1.4T full fapad kombi, kicsit sokallom :F

[ Szerkesztve ]

(#167254) hdman válasza bitpork (#167247) üzenetére


hdman
őstag

Ez így van. :))

Sopron city :)

(#167255) 8th válasza bitpork (#167244) üzenetére


8th
addikt

LOL :DD De bázzeg ez nem egy billegős futóművű harmatgyenge g astra. Állandó összkerekes pörgős vényolcas ami alá olyan féket és futóművet pakoltak, hogy bármikor kedvedre meghágod vele a fizikát. Semmi sincs olyan dühítő mint amikor egy sportkocsiban ülve (a látszat ellenére ez az) fejben eldöntöd hogyan veszed be a következő kanyart, elkezdenéd nyomni erre az a fos tiptronic gondol egyet, felülbírál téged és a lehető legrosszabb pillanatban vált egyet mert csak de persze előtte még hosszasan gondolkodik is egy sort. Hiába van sport módban hiába lököd át kézi üzemmódba ott is ugyanez nem hagyja a végtelenségig pörögni a motort pedig annak nincs ellenére. Ebben a típusban van az audi talán valaha volt legjobb kézi váltója. Kéne a francnak az az ostoba robotizált fos ehelyett. Kizárt. Egy kézi váltós v8-nál amúgy is kevés jobb dolog van a földön. Az automatához én amúgy sem vagyok még elég öreg. :N

(#167247) bitpork: Akarod mondani megöregszik? :DDD

[ Szerkesztve ]

(#167256) nandow válasza Matska (#167203) üzenetére


nandow
aktív tag

2-2,5M között (azt hiszem az első hozzászólásodban ezt az összeget írtad) kijönne egy 7gen Accord 2.0 is. Nézz rájuk esetleg. :)

(#167257) bitpork válasza 8th (#167255) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Lehet öregségnek nevezni de inkább megérik a helyes kifejezés. ;)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#167258) 8th válasza bitpork (#167257) üzenetére


8th
addikt

Tatter. :D

(#167259) bitpork válasza 8th (#167258) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Soha nem tagadtam h Taatásan vezetek! Munez is megírta anno :D

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#167260) tboy93 válasza bitpork (#167257) üzenetére


tboy93
nagyúr

(#167261) vzsryl válasza bitpork (#167247) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Valaki azt is ki tudja nőni, hogy megértse, mindenkinek megvan a saját preferenciája, és felesleges meggyőzni egymást az ízlésekről.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#167262) bitpork válasza vzsryl (#167261) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Ez ökölszabály. Bohóckodni bármikor jó a kavirnyászós, de a napi életben nincs igazi alternatívája az automatának.
De természetesen megértettem a célzást, abbafejeztem :R

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#167263) vzsryl válasza bitpork (#167262) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Köszönöm! Én is megértem az álláspontod.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#167264) aero. válasza 8th (#167255) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Egy evoban hetveginek nagyon is kene a manual, nem itelek el senkit, mert szereti, de ahogy munez is mondta, sok varos utan a hatam kozepere se. Ott jarok hogy ha visszamehetnek az idoben es a nacikat vagy a kezi valto feltalalojat kellene jobb szora birnom, akkor elgondolkoznek. :DDD
Nincs vele baj, de a hetkoznapokra netto felesleges nekem. Na majd a kovi autonal.

(#167265) gzbotii válasza tboy93 (#167260) üzenetére


gzbotii
veterán

Én is azt vallom, hogy hétköznapi közlekedés közben, a váltás semmi extrát nem ad hozzá. El akarsz jutni a Tescoba meg haza, mi az élmény abban, hogy kismillioszor kuplungolsz és valtasz, szinte 50m-ként?

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#167266) Matska válasza tboy93 (#167251) üzenetére


Matska
senior tag

Köszi a részleteket. Az Auris 1.6 benzineséről mi a véleményed?

https://www.flickr.com/photos/146088520@N03/

(#167267) tboy93 válasza gzbotii (#167265) üzenetére


tboy93
nagyúr

Nah, semmi. Csak viccelődtem :) Ha tehetném két autóm lenne, egy elektronyos otomata, napi használatra, meg egy csapatós manuál, hétvégére. Dugózok én is eleget, látom az előnyét az automatának.

(#167266) Matska
Sorry, arról semmit se tudok :(

(#167268) diegho válasza bitpork (#167262) üzenetére


diegho
nagyúr

Én pont fordítva látom. Már kollégám is. X3 ment, mx-5 jött. Nincs több automata bohóckodás.

(#167269) bitpork válasza diegho (#167268) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Sazemikszöttel éltek családi életet (bevásárlás, munkába járás stb)? Ha igen és ez kielégít akkor te is egyike vagy a kevés kivételnek amely a szabályt erősíti.
De megígértem h abbafejezem :R

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#167270) diegho válasza bitpork (#167269) üzenetére


diegho
nagyúr

Arra ott a céges octavia scout. Amúgy mint mondtam kollégámról van szó. Én sose szerettem az automatát, bár csak dsg-t vezettem több verzióban, de elég gáz hogy sose oda kapcsol, ahol jó lenne.

(#167271) Napfénysüti válasza vzsryl (#167261) üzenetére

Ez így van. Nekem hiányozna a váltó ha automatám lenne de ha valaki városban jár vagy sokat araszol dugóban akkor megértem hogy neki kell. :R

[ Szerkesztve ]

Més que un club!

(#167272) MPowerPH válasza Integrale (#167236) üzenetére


MPowerPH
félisten

JTD volt az a GT. Nem volt vele problema 3 honap alatt, egyszeruen csak nem volt jo vezetni. E92 utan nekem kin volt a probaut is.
Egy sportos auto ott kezdodik, hogy RWD, az AWD csak par autonal mukodik jol. Legalabbis nalam, borzalom, amikor tolja az orrat, es rangatja a kormanyt.

Kozben kiderult, hogy az MPS -el nincs motorikusan problema, a sima 2.3 -as szenved az olajmennyiseg miatt.

Qru: Akkor ha nem rozsdas meg, meg szabad venni? Gondolom ha meg jo az allapota, erdemes alvazvedozni?! Eleg ritka autok, nehez infot talalni roluk. Csak az autos ujsagirok odait lehet olvasni mindenhol, de ugye azok uj autok voltak.

bitpork: Nem tetszenek ezek az A4 -ek. :B S60 R -t neztem meg, de az hiaba AWD -s, borzalmasan tolja az orrat, orrnehez, elmenyautozas kizarva, hiaba tudna 360 lovat, kenyelmesen. Van meg a 2.5T Mondeo, de azok sem tetszenek, es bugi sincs bennuk, unalmas cegautok.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#167273) tboy93 válasza MPowerPH (#167272) üzenetére


tboy93
nagyúr

Bruh, én még nem láttam rozsdamentes MPS-t. Az infopark környékén kettőt látok rendszeresen, egy sárgát és egy fehéret, mindkettő randán rohad. Pedig kívánatos lenne :(

(#167274) 8th válasza aero. (#167264) üzenetére


8th
addikt

Egy V8-as S4 kombi nem városi autó szerintem. Ahogy fentebb is írtam napi futkorászósnál jó dolog az automata váltó de ebbe nem kéne.

(#167275) MPowerPH válasza tboy93 (#167273) üzenetére


MPowerPH
félisten

Lehet hulye kerdes, de van konkret pont, ahol rohadnak, vagy ugy az egesz kasznit, alvazat eszi?
En mar lattam, meg kint UK -ban egyik kollegamnak volt egy rozsdamentes darabja. Akkor gondolkodtam el, hogy nagyon keene.... Csak nem kerdeztem soha utana.

Ez gondolom rendesen vissza van tekerve.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#167276) tboy93 válasza MPowerPH (#167275) üzenetére


tboy93
nagyúr

Hátsó ívek, az alja kb mindenhol rohadhat, kritikus pont az összes ajtó alja, beleértve a csomagtér ajtót is, küszöbök belül, küszöbök vége, oldalsó ablakok kereténél is rohadhat (haveré pl ott is csipásodik már, 2005-ös).

(#167277) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Vagy itt van ez, elso tulajos, azt irja uregvedoztette, Csak a gusztustalan hatso lampakat kellene ledobni rola.

Don't Tread On Me

(#167278) barnam_ válasza tboy93 (#167273) üzenetére


barnam_
nagyúr

Kollégámnak van sima 2,3 GT, nem látok rajta rozsdát. Igaz az alját sosem néztem.
Akkor ez a 2,3-as szívó motor kerülendő? Mármint ami az első szériás Mazda 6-ban van.

[ Szerkesztve ]

(#167279) #94529552 válasza MPowerPH (#167277) üzenetére


#94529552
törölt tag

Általában csak akkor alváz és üregvédőzik az ilyeneket, amikor már jelentkezik a rozsdásodás.

(#167280) tboy93 válasza barnam_ (#167278) üzenetére


tboy93
nagyúr

Keves olaj fer bele, szereti csipegetni es ha nem toltod gyorsan utan akkor a keves olaj miatt csunyan osszegyogyul a motor :U Ha van ra figyelve es toltve az olaj rendesen, akkor nem para :)

(#167281) hobizoli válasza MPowerPH (#167219) üzenetére


hobizoli
nagyúr

valoban
most megnézve a 6 MPS az 4WD
a 3MPS az, ami "csak" FWD

több drón kell ;P

(#167282) MPowerPH válasza hobizoli (#167281) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ez meg nekem uj. Azt hittem, a 3 MPS is AWD -s, mert az meg idealisabb jatszos auto lenne. De akkor nem...

Don't Tread On Me

(#167283) bajaki


bajaki
őstag

Sziasztok!

1-2 hónapon belül szeretnék autót vásárolni. Többnyire városban használnám (vidék) és évi 10k km-nél nem nagyon mennék többet vele, így nyilván a dízelek kilőve. Család még nincs, így nem fontos, hogy óriás legyen.
1M Ft-ig gondolkozok jelenleg, de ha nagyon kell kicsit megtoldom.

Amiken eddig gondolkoztam/tetszenek:
- Opel Astra G: van egy a családban, elvagyunk vele, de a motorjával ráfáztunk kicsit, mert generálozni kellett (1.6 X16XEL). Egyébként én szeretem.
- Peugeot 206: a másik kiszemelt, talán jóval a fentebb írt ár alatt megkapnám. Mondjuk a 190 centimhez és 100+ kg-hoz kérdéses, de majd kipróbálok egyet mennyire kényelmes.
- Újabb Swift.
- Toyota Avensis
- Volkswagen Golf IV: az 1.4 és 1.6 benzinről nem sok jót olvastam.

[ Szerkesztve ]

(#167284) bajaki válasza bajaki (#167283) üzenetére


bajaki
őstag

- Skoda Octavia kimaradt

(#167285) máyköl


máyköl
veterán

Sziasztok,

C Corsa mennyire megbízható technika? 2005, 1.2 benzin.

(#167286) -v- válasza máyköl (#167285) üzenetére


-v-
addikt

Zabálja az olajat, ecotec ..
Amúgy az egy borzasztó nyomorúságos motor, egy 1.4 is már rakéta hozzá képest.

(#167287) LuckyL válasza MPowerPH (#167282) üzenetére


LuckyL
őstag

ki az a hülye aki ilyen 10-12 éves mazda mps -ekbe gondolkozik???
ezek kb arra jók, hogy a roszda mellett még egy hozzáértőt se találsz, aki javítani tudja
az 1 millás rozsdás fos mellé tegyél félre 2 millát szervizre, és lehet akkor se lesz jó ;]

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#167288) MPowerPH válasza LuckyL (#167287) üzenetére


MPowerPH
félisten

En vagyok az. Van veluk tapasztalatod? Ismersz olyat, aki ilyet hasznal, es elmondta, hogy problemas? Nem a rozsda resze, hanem a technika. Sok elektronika nincs benne, a motorja meg jobb, mint a mostani lancszaggato, betegagy 1.4, 1.6, 2.0 turbok.

Irtam is, 2. autonak lenne egy Ampera melle.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#167289) dnelb válasza MPowerPH (#167288) üzenetére


dnelb
veterán

Én is akartam 3-as mpst, ami biztos hogy az injektorokat tisztítani kell 60-70 ezrenkent, tömítést erősebbre kell cserélni, vezérlés szintén max 70k, nem szabad padlózni 3000 rpm alatt mert szétmegy a motor.. Koxosodas itt is keményen jelen van, leszoktak falazni az egrt + catch can.. Itthon kb 2 ember tudja szerelmi, egyik az a redsun. Féket azonnal cserélni kell egy nagyobbra mert alul van méretezve.
Nekem az jött le hogy fogta a Mazda az alap 3ast, bele rakta a nagy motort és ennyi, semmi sincs utána húzva. Motor belső szar, fék szar, futómű szar, kaszni rohad, ja es ezek mellé még 4 literrel többet is eszik mint egy hasonló autó. Chip meg utólagos erősítes felejtős, itthon nem tudják hogy ennyire kényes az mps motor, lesz 300lo/500nm és fél éven belül kuka a motor.
En lemondtam róla.

[ Szerkesztve ]

(#167290) bitpork válasza dnelb (#167289) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

D ha valakinek erősebb motor kell miért erőlteti a szr csipet ahelyett h venne nagyobb motrot? :U

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#167291) MPowerPH válasza bitpork (#167290) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nincs belole erosebb. :DDD Nekem az eddigi diesel BMW -im mind remapposak voltak, ahogy azt tudod is. Az utolso az 313 -rol lett felhuzva 382 -re, nyomatek meg 730nm -re. Elozo coupem 360le/660nm volt. Soha nem volt vele problemam, pedig ha lehetett, akkor parkettaztam, es azert a coupeba beleszaladt majd 90k hibamentes km.
A remap nem ordogtol valo, csak az alap lehet rossz hozza. Volt cegemnel az osszes Mercedes es DAF hutos kamion remappolva volt. Jobb fogyasztas, nagyobb teljesitmeny. Csak ezt nem a sarki fuszeresnel kell megcsinaltatni.

Nekem ez a 2. auto evi 5-6k km -re kell. Rozsdara meg van az a megoldas, hogy ujrafenyeztetem az egeszet, kap rendes alapozot ala. Ha 2.7 helyett 2 millioert talalok egyet, akkor az belefer a keretbe. Nem sok van az orszagban, tudom, hogy az alkatreszt is ugy kell hozza rendelni, legalabbis a 6 MPS -hez, mert minden teren mas, mint a sima 6 -os, fekek, futomu is.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#167292) dnelb válasza bitpork (#167290) üzenetére


dnelb
veterán

Mert általában a legtöbb ilyen sportos turbobenzinben van 40-50lo tartalék, és sokszor már az is bőven elég.. Plusz lehet imádja az autóját, más nem tetszik neki de azért vágyik egy kis pluszra. Pl havernak fiesta st stage1el 182le->230le és teljesen más autó lett tőle, rugalmasság stb minden. Golf gti is lazán bírja a 260 lovat. Vagy ott van pl a swift sport, már írtak rá 200 lovas programot. Na, így állnak hozzá az mpshez is aztán megy a pislogás mikor pukkan a motor már plusz 30le mellett.

(#167293) Integrale válasza MPowerPH (#167291) üzenetére


Integrale
veterán

Te mar eldontotted. Vegyel Mazda 6 MPS-t.

"Bad reklám is reklám too"

(#167294) MPowerPH válasza Integrale (#167293) üzenetére


MPowerPH
félisten

Mivel konkretan ez volt az elkepzeles, ezert megragadtam itt. Irok Mazda forumra is, ott gondolom azert tobben ismerik. Eddig egyebkent 1db hasznalhato hsz erkezett. :) Vehetnek BMW -t , de most mar kiprobalnek valami mast is. Nem veletlen koltom el 1 auto arat 2 -re.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#167295) bitpork válasza dnelb (#167292) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Gondolod az a sok mérnök elfelejtette h van benne "tartalék"? :U Vagy az a hobbijuk hogy direkt kibsznak a néppel?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#167296) dnelb válasza bitpork (#167295) üzenetére


dnelb
veterán

tudhatnad már hogy mindent IS jobban tudunk...

(#167297) hobizoli válasza dnelb (#167292) üzenetére


hobizoli
nagyúr

japoknal nem igazan divat ennyivel tulmeretezni vmit

több drón kell ;P

(#167298) vzsryl válasza hobizoli (#167297) üzenetére


vzsryl
nagyúr

RB26 és 2JZ? Csak 1-2 ezer lovat lehet rájuk húzni... :DDD

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#167299) 8th válasza vzsryl (#167298) üzenetére


8th
addikt

Aha, és a motorblokkon kívül mi is gyári abban?

(#167300) hobizoli válasza vzsryl (#167298) üzenetére


hobizoli
nagyúr

a gyari belsovel es utcai? nem hinnem
amikor meg kicserelted a fel motorteret meg uzemperces motorrol van szo, ugy kb masbol is ki lehet hozni literenkent 300+ loerot

a BMW 1502 motorja a 80-s evekben 1500ccm-bol 1300+ loero az F1-ben

több drón kell ;P

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.