Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Renault Clio Grandtour? 4 millából korrektül fel lehet szerelni, 0.9tce motorral egészen használható, majd szívó egyszerűségű turbós motor.
(#167075) Intruder A 6
A 2.0 tdci fasza, de bazi sokat futottak már. Gyári kéttömegű 300k km körül lesz cserés kb, powershiftet ne, mondeo klubban hetente hárman számolnak be váltó halálról...
(#167085) kisza25
Tök korrekt lenne ez az autó, csak lenne hozzá valami normális benzinmotor...
(#167193) Matska
A Corolla 1.4-1.6 benzinmotorok 2005-ig olajevosek voltak, akar 1L-t is benyeltek 1000km-en. Anno gariban csereltek 7 éves korukig, vagy 150 e km-ig. Szar olajtol hajlamos volt elkokszosodni az olajvisszavezeto furat. No szoval aminek csereltek a motorjat annak nincs motorszama, csak motorkodja van. Ezekkel mar nincs para, nyugodtan megvehetoek. Ezen kivul a benyasoknal meg a szivosor szokott elrepedni, gázadásra műanyag zörgést lehet hallani. Elvileg nem okoz problemat, de zavaro és kb 200e egy új szívósor. A 2005 utan gyartott autokba lengyel valto kerult, C150-es, annak a hátsó csapágya el szokott fáradni, 80-200e a javítás, attól függ mennyire lóg. Ezt onnan lehet eszrevenni hogy bug, illetve uresben zorog, de ilyenkor mar nagyon a veget jarja. Futomu, elektronika agyonuthetetlen, rozsda nem jellemzo.
H astra 1.6 twinport szelep szeret meghalni, ha jól emlékszem 60k-s tétel
Integrale
veterán
Van 1.4 szívó, 1.6 szívó és 1.4 T-Jet. Illetve a jövőre esedékes facelifttel megkapja az ezres és 1.3-as turbókat. Milyen kellene még?
"Bad reklám is reklám too"
A T-jet nekem újdonság, sorry.
Listaáron 5M az 1.4T full fapad kombi, kicsit sokallom
[ Szerkesztve ]
hdman
őstag
Ez így van.
Sopron city :)
8th
addikt
LOL De bázzeg ez nem egy billegős futóművű harmatgyenge g astra. Állandó összkerekes pörgős vényolcas ami alá olyan féket és futóművet pakoltak, hogy bármikor kedvedre meghágod vele a fizikát. Semmi sincs olyan dühítő mint amikor egy sportkocsiban ülve (a látszat ellenére ez az) fejben eldöntöd hogyan veszed be a következő kanyart, elkezdenéd nyomni erre az a fos tiptronic gondol egyet, felülbírál téged és a lehető legrosszabb pillanatban vált egyet mert csak de persze előtte még hosszasan gondolkodik is egy sort. Hiába van sport módban hiába lököd át kézi üzemmódba ott is ugyanez nem hagyja a végtelenségig pörögni a motort pedig annak nincs ellenére. Ebben a típusban van az audi talán valaha volt legjobb kézi váltója. Kéne a francnak az az ostoba robotizált fos ehelyett. Kizárt. Egy kézi váltós v8-nál amúgy is kevés jobb dolog van a földön. Az automatához én amúgy sem vagyok még elég öreg.
(#167247) bitpork: Akarod mondani megöregszik?
[ Szerkesztve ]
nandow
aktív tag
2-2,5M között (azt hiszem az első hozzászólásodban ezt az összeget írtad) kijönne egy 7gen Accord 2.0 is. Nézz rájuk esetleg.
Lehet öregségnek nevezni de inkább megérik a helyes kifejezés.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
8th
addikt
Tatter.
Soha nem tagadtam h Taatásan vezetek! Munez is megírta anno
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
vzsryl
nagyúr
Valaki azt is ki tudja nőni, hogy megértse, mindenkinek megvan a saját preferenciája, és felesleges meggyőzni egymást az ízlésekről.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Ez ökölszabály. Bohóckodni bármikor jó a kavirnyászós, de a napi életben nincs igazi alternatívája az automatának.
De természetesen megértettem a célzást, abbafejeztem
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
vzsryl
nagyúr
Köszönöm! Én is megértem az álláspontod.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Egy evoban hetveginek nagyon is kene a manual, nem itelek el senkit, mert szereti, de ahogy munez is mondta, sok varos utan a hatam kozepere se. Ott jarok hogy ha visszamehetnek az idoben es a nacikat vagy a kezi valto feltalalojat kellene jobb szora birnom, akkor elgondolkoznek.
Nincs vele baj, de a hetkoznapokra netto felesleges nekem. Na majd a kovi autonal.
gzbotii
veterán
Én is azt vallom, hogy hétköznapi közlekedés közben, a váltás semmi extrát nem ad hozzá. El akarsz jutni a Tescoba meg haza, mi az élmény abban, hogy kismillioszor kuplungolsz és valtasz, szinte 50m-ként?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Matska
senior tag
Köszi a részleteket. Az Auris 1.6 benzineséről mi a véleményed?
https://www.flickr.com/photos/146088520@N03/
Nah, semmi. Csak viccelődtem Ha tehetném két autóm lenne, egy elektronyos otomata, napi használatra, meg egy csapatós manuál, hétvégére. Dugózok én is eleget, látom az előnyét az automatának.
(#167266) Matska
Sorry, arról semmit se tudok
diegho
nagyúr
Én pont fordítva látom. Már kollégám is. X3 ment, mx-5 jött. Nincs több automata bohóckodás.
Sazemikszöttel éltek családi életet (bevásárlás, munkába járás stb)? Ha igen és ez kielégít akkor te is egyike vagy a kevés kivételnek amely a szabályt erősíti.
De megígértem h abbafejezem
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
diegho
nagyúr
Arra ott a céges octavia scout. Amúgy mint mondtam kollégámról van szó. Én sose szerettem az automatát, bár csak dsg-t vezettem több verzióban, de elég gáz hogy sose oda kapcsol, ahol jó lenne.
Ez így van. Nekem hiányozna a váltó ha automatám lenne de ha valaki városban jár vagy sokat araszol dugóban akkor megértem hogy neki kell.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
MPowerPH
félisten
JTD volt az a GT. Nem volt vele problema 3 honap alatt, egyszeruen csak nem volt jo vezetni. E92 utan nekem kin volt a probaut is.
Egy sportos auto ott kezdodik, hogy RWD, az AWD csak par autonal mukodik jol. Legalabbis nalam, borzalom, amikor tolja az orrat, es rangatja a kormanyt.
Kozben kiderult, hogy az MPS -el nincs motorikusan problema, a sima 2.3 -as szenved az olajmennyiseg miatt.
Qru: Akkor ha nem rozsdas meg, meg szabad venni? Gondolom ha meg jo az allapota, erdemes alvazvedozni?! Eleg ritka autok, nehez infot talalni roluk. Csak az autos ujsagirok odait lehet olvasni mindenhol, de ugye azok uj autok voltak.
bitpork: Nem tetszenek ezek az A4 -ek. S60 R -t neztem meg, de az hiaba AWD -s, borzalmasan tolja az orrat, orrnehez, elmenyautozas kizarva, hiaba tudna 360 lovat, kenyelmesen. Van meg a 2.5T Mondeo, de azok sem tetszenek, es bugi sincs bennuk, unalmas cegautok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Bruh, én még nem láttam rozsdamentes MPS-t. Az infopark környékén kettőt látok rendszeresen, egy sárgát és egy fehéret, mindkettő randán rohad. Pedig kívánatos lenne
8th
addikt
Egy V8-as S4 kombi nem városi autó szerintem. Ahogy fentebb is írtam napi futkorászósnál jó dolog az automata váltó de ebbe nem kéne.
MPowerPH
félisten
Lehet hulye kerdes, de van konkret pont, ahol rohadnak, vagy ugy az egesz kasznit, alvazat eszi?
En mar lattam, meg kint UK -ban egyik kollegamnak volt egy rozsdamentes darabja. Akkor gondolkodtam el, hogy nagyon keene.... Csak nem kerdeztem soha utana.
Ez gondolom rendesen vissza van tekerve.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Hátsó ívek, az alja kb mindenhol rohadhat, kritikus pont az összes ajtó alja, beleértve a csomagtér ajtót is, küszöbök belül, küszöbök vége, oldalsó ablakok kereténél is rohadhat (haveré pl ott is csipásodik már, 2005-ös).
MPowerPH
félisten
Vagy itt van ez, elso tulajos, azt irja uregvedoztette, Csak a gusztustalan hatso lampakat kellene ledobni rola.
Don't Tread On Me
barnam_
nagyúr
Kollégámnak van sima 2,3 GT, nem látok rajta rozsdát. Igaz az alját sosem néztem.
Akkor ez a 2,3-as szívó motor kerülendő? Mármint ami az első szériás Mazda 6-ban van.
[ Szerkesztve ]
#94529552
törölt tag
Általában csak akkor alváz és üregvédőzik az ilyeneket, amikor már jelentkezik a rozsdásodás.
Keves olaj fer bele, szereti csipegetni es ha nem toltod gyorsan utan akkor a keves olaj miatt csunyan osszegyogyul a motor Ha van ra figyelve es toltve az olaj rendesen, akkor nem para
hobizoli
nagyúr
valoban
most megnézve a 6 MPS az 4WD
a 3MPS az, ami "csak" FWD
több drón kell ;P
MPowerPH
félisten
Ez meg nekem uj. Azt hittem, a 3 MPS is AWD -s, mert az meg idealisabb jatszos auto lenne. De akkor nem...
Don't Tread On Me
bajaki
őstag
Sziasztok!
1-2 hónapon belül szeretnék autót vásárolni. Többnyire városban használnám (vidék) és évi 10k km-nél nem nagyon mennék többet vele, így nyilván a dízelek kilőve. Család még nincs, így nem fontos, hogy óriás legyen.
1M Ft-ig gondolkozok jelenleg, de ha nagyon kell kicsit megtoldom.
Amiken eddig gondolkoztam/tetszenek:
- Opel Astra G: van egy a családban, elvagyunk vele, de a motorjával ráfáztunk kicsit, mert generálozni kellett (1.6 X16XEL). Egyébként én szeretem.
- Peugeot 206: a másik kiszemelt, talán jóval a fentebb írt ár alatt megkapnám. Mondjuk a 190 centimhez és 100+ kg-hoz kérdéses, de majd kipróbálok egyet mennyire kényelmes.
- Újabb Swift.
- Toyota Avensis
- Volkswagen Golf IV: az 1.4 és 1.6 benzinről nem sok jót olvastam.
[ Szerkesztve ]
bajaki
őstag
- Skoda Octavia kimaradt
máyköl
veterán
Sziasztok,
C Corsa mennyire megbízható technika? 2005, 1.2 benzin.
-v-
addikt
Zabálja az olajat, ecotec ..
Amúgy az egy borzasztó nyomorúságos motor, egy 1.4 is már rakéta hozzá képest.
ki az a hülye aki ilyen 10-12 éves mazda mps -ekbe gondolkozik???
ezek kb arra jók, hogy a roszda mellett még egy hozzáértőt se találsz, aki javítani tudja
az 1 millás rozsdás fos mellé tegyél félre 2 millát szervizre, és lehet akkor se lesz jó
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
MPowerPH
félisten
En vagyok az. Van veluk tapasztalatod? Ismersz olyat, aki ilyet hasznal, es elmondta, hogy problemas? Nem a rozsda resze, hanem a technika. Sok elektronika nincs benne, a motorja meg jobb, mint a mostani lancszaggato, betegagy 1.4, 1.6, 2.0 turbok.
Irtam is, 2. autonak lenne egy Ampera melle.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
dnelb
veterán
Én is akartam 3-as mpst, ami biztos hogy az injektorokat tisztítani kell 60-70 ezrenkent, tömítést erősebbre kell cserélni, vezérlés szintén max 70k, nem szabad padlózni 3000 rpm alatt mert szétmegy a motor.. Koxosodas itt is keményen jelen van, leszoktak falazni az egrt + catch can.. Itthon kb 2 ember tudja szerelmi, egyik az a redsun. Féket azonnal cserélni kell egy nagyobbra mert alul van méretezve.
Nekem az jött le hogy fogta a Mazda az alap 3ast, bele rakta a nagy motort és ennyi, semmi sincs utána húzva. Motor belső szar, fék szar, futómű szar, kaszni rohad, ja es ezek mellé még 4 literrel többet is eszik mint egy hasonló autó. Chip meg utólagos erősítes felejtős, itthon nem tudják hogy ennyire kényes az mps motor, lesz 300lo/500nm és fél éven belül kuka a motor.
En lemondtam róla.
[ Szerkesztve ]
D ha valakinek erősebb motor kell miért erőlteti a szr csipet ahelyett h venne nagyobb motrot?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MPowerPH
félisten
Nincs belole erosebb. Nekem az eddigi diesel BMW -im mind remapposak voltak, ahogy azt tudod is. Az utolso az 313 -rol lett felhuzva 382 -re, nyomatek meg 730nm -re. Elozo coupem 360le/660nm volt. Soha nem volt vele problemam, pedig ha lehetett, akkor parkettaztam, es azert a coupeba beleszaladt majd 90k hibamentes km.
A remap nem ordogtol valo, csak az alap lehet rossz hozza. Volt cegemnel az osszes Mercedes es DAF hutos kamion remappolva volt. Jobb fogyasztas, nagyobb teljesitmeny. Csak ezt nem a sarki fuszeresnel kell megcsinaltatni.
Nekem ez a 2. auto evi 5-6k km -re kell. Rozsdara meg van az a megoldas, hogy ujrafenyeztetem az egeszet, kap rendes alapozot ala. Ha 2.7 helyett 2 millioert talalok egyet, akkor az belefer a keretbe. Nem sok van az orszagban, tudom, hogy az alkatreszt is ugy kell hozza rendelni, legalabbis a 6 MPS -hez, mert minden teren mas, mint a sima 6 -os, fekek, futomu is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
dnelb
veterán
Mert általában a legtöbb ilyen sportos turbobenzinben van 40-50lo tartalék, és sokszor már az is bőven elég.. Plusz lehet imádja az autóját, más nem tetszik neki de azért vágyik egy kis pluszra. Pl havernak fiesta st stage1el 182le->230le és teljesen más autó lett tőle, rugalmasság stb minden. Golf gti is lazán bírja a 260 lovat. Vagy ott van pl a swift sport, már írtak rá 200 lovas programot. Na, így állnak hozzá az mpshez is aztán megy a pislogás mikor pukkan a motor már plusz 30le mellett.
Integrale
veterán
Te mar eldontotted. Vegyel Mazda 6 MPS-t.
"Bad reklám is reklám too"
MPowerPH
félisten
Mivel konkretan ez volt az elkepzeles, ezert megragadtam itt. Irok Mazda forumra is, ott gondolom azert tobben ismerik. Eddig egyebkent 1db hasznalhato hsz erkezett. Vehetnek BMW -t , de most mar kiprobalnek valami mast is. Nem veletlen koltom el 1 auto arat 2 -re.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Gondolod az a sok mérnök elfelejtette h van benne "tartalék"? Vagy az a hobbijuk hogy direkt kibsznak a néppel?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
dnelb
veterán
tudhatnad már hogy mindent IS jobban tudunk...
hobizoli
nagyúr
japoknal nem igazan divat ennyivel tulmeretezni vmit
több drón kell ;P
vzsryl
nagyúr
RB26 és 2JZ? Csak 1-2 ezer lovat lehet rájuk húzni...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
8th
addikt
Aha, és a motorblokkon kívül mi is gyári abban?
hobizoli
nagyúr
a gyari belsovel es utcai? nem hinnem
amikor meg kicserelted a fel motorteret meg uzemperces motorrol van szo, ugy kb masbol is ki lehet hozni literenkent 300+ loerot
a BMW 1502 motorja a 80-s evekben 1500ccm-bol 1300+ loero az F1-ben
több drón kell ;P