Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
gzbotii
veterán
Szerintem a sima 1.6 szívóval a legbiztosabb, talán.
Korai TSI-k nem a legjobbak, FSI-nek meg a hátránya ugye a technológiából adódig, mai napig megvan.
De a VAG szakik kijavítanak a ha tévednék.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Qru
MODERÁTOR
FSI-be kénmentes benzinnel kell, sokat eszik és nem megy + kokszolódik. Akkor már inkább a tsi, moderált fogyi és van tartalék, cserébe a vezérműlánc hajlamos szakadni + kokszosodásra az is hajlamos.
mod:
Ha csak A-ból B-be mennél akkor hallgass Botira, 1.6 MPI-vel vedd.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Vétel után vezérműlánc csere, egy diószórás és uccu neki már csak az kell hogy a dsg ne haljon le alattad
Qru
MODERÁTOR
Ha volt cserélve az olaj benne akkor elég tartós. Inkább a kettős tömegű kimúlásától tartanék mert ez nem olcsó mulatság.
#nincsbennetarcsi
Ha már DSG.
Volvo geartronic váltója mennyire ajánlott? mlMert elég sokban található.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Qru
MODERÁTOR
Az 5 gangos nem túl tartós, a 6 gangos sokkal tartósabb.
#nincsbennetarcsi
Köszönöm.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
gondolom valamelyik régi tipusra gondolt, mert ennek a mostaninak teljesen rendben van
cryptot minden termékemért elfogadom
F-ECT$
titán
Érdekes cikk az elektromos autókról és a Tesláról.
Kár, hogy totál téves következtetéseket von le néhány körültekintően választott adatból.
Meg is lett a cáfolata, még úgy is, hogy nem is tér ki az eredeti cikk minden állítására.
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
-v-
addikt
Jaja .. aztan olyanokra meg ki sem tertunk, milyen olyan IP lenne a teslanal, ami mashol nincs...level3 self drivingot is audi tud, nem ok.
Szerintem a teslanak ket igazi utokartyaja van, a hatalmas hype, es musk maga.
[ Szerkesztve ]
brumi1024
veterán
Illetve a világuralommal az a baj, hogy jelenlegi technológiának is vannak problémái, például, hogy kitermelhető-e elegendő mennyiségű lítium , illetve mi lesz a rengeteg elhasznált akksival.
-v-
addikt
Amugy asszem nem a litium a szuk keresztmetszet, hanem a kobalt meg ilyenek, de egyebkent is mindenki a solid state batteryn porog, mert az lesz majd jo valamire.
Meg hogy mibe kerul valojaban a kitermeles. Ugye nem messzi tolunk volt egy cianos arany-banya baleset is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-v-
addikt
Ezeket olyan helyen banyasszak, amiket eddig is feszult figyelemmel es nagy aggodalommal figyelt mindenki, hogy hogy is elnek ott az emberek meg mi tortenik:
molnarpeter
nagyúr
Az akku árak sem fognak csökkenni egy darabig, ha nincs gyártó kapacitás. Érdekes játék, ami Li-ion piacon zajlik
Amikor megugrik a kereslet , majd elogyon ott a Putyini gazdasagpolitika, ne felj es akkor majd megdragul.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
szőröscica
addikt
Pedig a Tesla a legjobb.
brumi1024
veterán
Miben? Mindenben IS? De azért a jó VR5-öt nem hagyja ott.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Sőt, lelassulni se tudja!
Ennek mi köze a DSG-hez? A geartronic az hidraulikus automata. A Powershift a Volvo DSG-je, ha az érdekelne.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Insignia Aisin automatája emlékeim szerint ugyanaz, mint a 6-os geartronic. Volvoéknál Powershift a duplakuplung, mivel Fordos időkben szerelték őket ilyennel.
[ Szerkesztve ]
Csak annyi hogy arról jutott eszembe.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Azaz, a Warner TF80, de többek között 159-ben, Pug 508, 407-408, új Swift, Balenoban és a Vitarában is az van.
#94529552
törölt tag
Esetleg még annyi, ha nagyon elhanyagolják, ennél is százezrekbe fájhat a javítás, amikor csak egy teljeskörű olajcsere van 80-90k.
Csabroncka
addikt
Tudnátok mondani pár pro - kontra érvet a hirdetésről és az autóról:
Család részére, nem feltétel az egyterű, "faék" egyszerűségű benzines...., nyúzható utazó autó
"in medias res"
alázógyík
őstag
Egy ismerősöm használt ilyet, megbízható, lomha, és sokat fogyaszt.
Sok gond nem lesz vele.
Ennyiért még én is új Suzukit Swiftet/Balenot néznék, max kissé pótolva jobb felszereltségre. Semmi nem szól emellett, ráadásul 5 éves.
alázógyík
őstag
Azt a Balenot hogy akarod hasonlítani a Corollához? Más liga...
Nem látom, hogy hol hasonlítottam össze őket. Azt is írtam, hogy "én".
Stylewars_kp
senior tag
Ja bocs. Amúgy szeretem vezetni csak a váltója furcsa.
(#166831) molnarpeter válasza Csabroncka (#166825) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Milyen felhasználásra?
Csabroncka
addikt
A teljesítmény most nem az elsődleges, legyen benne megfelelő biztonsági rendszer, gyerekek mellé ne legyen túl kicsi, és ésszel, de lehessen nyúzni.
felhasználás: Város, Vidék 50/50, dízelt nem szeretnék. Motorikusan egyszerű, könnyen fenntartható legyen, ezt a teljesítménynek beáldozom.
Csilli villi nem kell, normálisan nézzen ki és relatíve bírja a strapát.
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
vzsryl
nagyúr
Új Tipo 1.4-es szívó benzinnel. 5 év garancia ingyenes szervizzel. 3.590.000 Ft az akciós ára jelenleg az ötajtós változatnak (sokkal praktikusabb a szedánnál). Méretre kb. corolla kategória, de talán még picit nagyobb is, relatíve sokkal jobban néz ki, a szívó benzines motorral sok baj nem lehet, ráadásul 5 évig csak tankolni kell.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
8th
addikt
Csabroncka
addikt
Nem tudom a Renault-tól egy kicsit fázok, nem azért mert személyes rossz tapasztalatom lenne. Körben az ismerősök inkább lebeszéltek erről a márkáról - nem egyértelműek a tapasztalatok....
"in medias res"
Csabroncka
addikt
Örülnék neki nagyon, de abban nem vagyok biztos abban, hogy a Tipo úgy tartja az árát mint a Toyota még az ingyen szerviz ellenére sem
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
(#166837) molnarpeter válasza Csabroncka (#166832) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Prius kiválóan viseli a ridegtartást, mellette baráti fogyasztással. Ha Bp nagy ritkán útba esik, van sok szerviz (bár egyébként 99% munkát megcsinálja akármelyik szerelő), illetve egy közeli márkakereskedés praktikus a hibrid garancia hosszabbítása miatt. Hely iránti igény függvényében Ampera is megfontolandó lehet, 50-80 km-t elmegy csak árammal, dinamikus, de a csomagtér kevésbé bőséges.
[ Szerkesztve ]
#94529552
törölt tag
Ezzel egyetértek, a Fluence nekem se tetszik, és gyengébb is, többet fogyaszt, stb. De már úgy látom, nem is gyártják. Helyette én is inkább maradnék a Corollánál.
(#166839) Csabroncka válasza molnarpeter (#166837) üzenetére
Csabroncka
addikt
Huh Peti rengeteg a németből és nyugatról becibált darab, és azért a kilométeróra állások is tekintélyesek. (5 éves daraboknál >150e, szerintem sok, de részben laikus vagyok)
"in medias res"
Pedig ezek már a visszatekert értékek
+1 a fiat tipora, sedan 3,49M, 5ajtós 3,59M
5év ingyen szervizzel
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Bad Pritt
nagyúr
Sziasztok,
kicsi szedán kategóriában a Fiat Albea mennyire életképes döntés a vetélytársakkal (Fabia, Thalia, Kalos/Aveo, stb) szemben?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Integrale
veterán
Egyszerű, olcsó autó, valószínűleg inkább Fabiát néznék helyette.
Nagyobb választék, szélesebb motorpaletta, több karosszériavariáns.
"Bad reklám is reklám too"
Bad Pritt
nagyúr
Egyes Fabiából nekem minden VAG-ot ismerő ismerős mondta, hogy az 1.2, háromhengerest érdemes nézni, az a legjobb motor hozzá, de papíron nekem gyengének tűnik.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
outsiders
aktív tag
Nem rossz kocsi, jó az 1.2-es 16 szelepes blokk, egész szépen mozgatja és jól is fogyaszt. Nálunk van egy a családban újkorától, csak kopófogyó dolgok és egy benzinpumpa volt amit cserélni kellett cirka 200k futás mellett. Semmivel sem tartom igényesebbnek a fóbiát, talán szebb a szemnek hangyányit, ennyi.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
szőröscica
addikt
Miert pont kicsi SZEDAN?
Bad Pritt
nagyúr
Hát én nem tudom, én is ezt kérdeztem, mert kicsi autóból a hatchback sokkal értelmesebb, több is van belőle, de a jövendőbeli tulajnak a szedán az autóforma, nagyot nem akar, szóval maradtak ezek az öszvérek. Lenne egy Albea, amit meg tudnánk nézni hétvégén, gondoltam rákérdezek előbb, mert a többiből tényleg nagyobb a választék.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
8th
addikt
1.2 HTP? Ellenségemnek se...
Az 1,2 az nem csak 3 henger 12 szelepesben volt?
Amúgy városba meg országútra még elmegy, én pályáztam is vele sokat, de bizonyos szituációkban nem tudsz vele gyorsítani
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
molnarpeter
nagyúr
Jó az 1.2HTP... elrettentő példának