Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [hcl:] Linx 1010, a gagyi x86 tablet újjáéledése
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [V.Milán:] Fessünk újra rollert! P2.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#16514048
törölt tag
És mikor vált izomautóból sportautóvá, akkor, amikor raktak alá végre egy normálisabb futóművet? Mert egyébként ugyanúgy egy relatíve igénytelen, nagy, nehéz dög egy túlméretes motorral, mint régen. Lehet, hogy újabban már lehet vele kanyarodni is, de még mindig nem a hegyi utakon való csapatásra a legjobb, hanem a gumiégetős állatkodásra, nem hiába van benne burnout gomb. Sportautóhoz köze nincs szvsz.
De inkább hagyjuk, parttalan vita, és úgy látszik itt egyedül vagyok ezen a véleményen.