Hirdetés
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Tökéletes töketlenség
- Szólánc.
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Bambanő háza tája
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz Acheron #83289 üzenetére
Azért engedd meg, hogy ezt kicsit furcsálljam.
Az ugyanaz az 1.4 vvti motor, ami 2001 óta volt Corollákban is, a váltó pedig emlékeim szerint ugyanaz, ami az 1.6-okban volt. És azokról nem hallottam, hogy döglöttek volna, szóval valami furcsaság ott lesz, vagy nagyon nem kíméltétek, vagy olaj nem lett benne cserélve, vagy valami gyári hibás darab, mert Corolla clubban sem hallottam még döglött vvti váltóról (najó, de, egy turbós Corolla megevett vagy kettőt, 250+ lóval ).
Cserébe az a jó hírem, hogy olcsón kapsz hozzá bontottat, mert hegyben áll és nem kell senkinek.A Corollámat 220 körüli futással adtam el (óra szerint, a gyakorlatban lehetett több), a váltónak nem volt semmi baja.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
bajnokpityu
félisten
válasz hülyegyerek #83294 üzenetére
micu grandis elég közel van az elvárásaidhoz
PD2.0 blokk, 10év, japcsi elektronika, és ahogy tudom, tud rohadni is.[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz Acheron #83289 üzenetére
"végig márkaszervizben szervizelt" --> Lehet ezért esnek szét.
Viccet félretéve nekem az a hozzáállás, amit a helyi Toyota márkaszerviz tanúsított nagyon nagyon kritikán aluli. Közepesen bonyolult szakmai dolgokra nem tudtak válaszolni, illetve látszott rajtuk, hogy sz@rnak az egészbe. A raktáros srác a legnormálisabb közülük és jobban képben van, mint a szerelők. Nem is vittem hozzájuk soha az autót, csak alkatrészekért (vezérlés, 1-2 műanyag patent) mentem be hozzájuk.
Karosszériás/fényező munkát sem csinálnak, ami önmagában még nem lenne eget rengető baj, de az már igen, hogy sikerült leszerződniük a városban az egyik köztudottan tróger, lehúzós kasztnis szervizével. Kollégám 2 éves Aurisát is olyan jól megcsinálták, hogy 4 éves korára nyomta fel a rozsda a C oszlop fényezését...
-
hülyegyerek
addikt
válasz bitpork #83292 üzenetére
Ja tényleg...már negint hülyeségeket beszélek
Ha lehetne ötvözni valahogy a Fiatok és a Hondák elektronikáját egy Mazda kasznijával, bele meg egy jó nagy német motort tenni, már rohannék is megvenni. Persze kizárólag egy jó Toyota váltóval, és csak 10 év felett.hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
bitpork
nagyúr
válasz hülyegyerek #83283 üzenetére
Jó lenne ha nem itt lódítanál nagyokat: itt mindenki tudja hogy a japán kocsi soha nem romlik el - és a japánnál már csak a golf v5 a jobb. Szóval ne etess minket
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-
Land
veterán
Aki ért autóbiztosításhoz, fel tudna engem világosítani?
Szeretnénk a KGFB mellé CASCOT vagy kiegészítő biztosítást kötni. Az autó nincs még meg, de az adatai nagyjából megvannak. Egyszerre kötném a biztosításokat.
Netrisken nézelődtem. Az összegek 1 évre értendőek.
Negyed éves utalásnál ez jött ki KGFB+Cascora: 203.760 Ft + 22.896 Ft KGFB adó/év. Ez a legolcsóbb és Allianz. 10%, min. 50.000 Ft-ra beállítva
Negyed éves utalásnál ez jött ki KGFB+kiegészítőre: 76.320 Ft + 22.896 Ft KGFB adó/év. (3. legolcsóbb, de az alábbi dolgok hozzáköthetőek, amelyek a többieknél nincsenek meg)
Pluszba kérhető hozzá:
+ Baleseti jogsegély + 2 400 Ft / év
+ Aktív kárrendezés + 2 400 Ft / év
+ Assistance + 3 360 Ft / év
+ Közlekedési balesetbizt. + 5 760 Ft / év
+ Bázis Casco + 13 800 Ft / év
+ Törés Casco + 46 080 Ft / évIgazából nekem arra az esetre kellene Casco vagy kiegészítés, hogy ha MI törjük össze az autót, akkor is fizessen a biztosító és tudjunk belőle venni másik, de hasonló értékű autót. Az Avensisnél ez nem volt meg, így most a roncsot próbáljuk eladni, hogy ne legyen teljes anyagi csőd a baleset.
Erre elég lenne a Kiegészítő is pl. Törés Casco (46.080 Ft/év) is? Mert azért jelentősen olcsóbb lenne, mint a KGFB+Casco.
Köszi!Samsung S23 8/256 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Mitsubishi Outlander PHEV Instyle Navi +
-
Acheron
őstag
válasz EQMontoya #83278 üzenetére
1.4 Auris, 2008, manuális váltó (amihez ugye sosem kell hozzányúlni, szemben a gonosz automatákkal )
(#83279) Pumma: Ezért vettünk mi is Toyotát, rögtön kettőt - jól bejött
(#83283) hülyegyerek: Megy is a háztól ez is, csak találnám már meg az utódját - inkább arra költenék.
Nem is az összeg bánt, nyilván bármikor rá lehet költeni egy autóra ennyit, de hogy mindnél eladás előtt jön ki minden szutyok Valaki majd jól jár vele, csak azt remélem jó áron megy el, végül is erre tényleg igaz a klasszik hirdetés szöveg (Magyarországon forgalomba helyezett, végig márkaszervizben szervizelt, valamennyi munkalap megőrizve, stb)
Az mindenesetre elgondolkoztatott, hogy ha ez kilenc évesen ilyen előzményekkel elkezd szétperegni, akkor tényleg jobb, ha hallgatok a páromra, és a 7- 8 éves autók helyett inkább 3 - 5 éveseket nézek - max engedek egy két igényből. -
veterán
válasz F_Zolee #83285 üzenetére
Ezeket szedtük össze itt, közösen:
Mitsubishi ASX, Nissan Qashqai 1.2T, Astra K 1.4T, Mokka valami motorral, esetleg Golf / Jetta 1.4 TSI, talán-talán CX-3 1.6 (rozsdabarna!), Toyota CHR.A másik autójuk egyterű (bmw 220i Grandtourer), az a cél, hogy 4-en elférjenek benne és ne kelljen mélyre ülni, mert puhány csávó.
Az Astra K és a Mokka tegnap kiesett, helyette jött az Astra J szedan. Az ASX nem tetszik neki. A kiinduló pont a Suzuki scross.
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #83286 üzenetére
E38 és az E39 a mai napig egy szép forma, klasszikus BMW, nem egy hivalkodó doboz, fura céltalan vonalakkal.
Egy Alpina E38-ért az egyik karomat is odaadnám, 5 milliót már kevésbé.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
szőröscica
addikt
Mennyivel menobb ez a hetes, mint az uj autok: [link]
Az aktualis szeria egy felfujt muanyagdarab hozza kepest.
-
veterán
válasz F_Zolee #83255 üzenetére
A Tipo az olyan olcsócska, kicsit Thalia fíling szvsz, ne büntessük. Elmegyünk a Porsche Budába, körülnézünk. Kb. azonnalra szeretne új autót, a C-Max-ra nem hajlandó költeni már.
@bajnokpityu: az Scross GL+ 1.4t az 4,8m, azt mondja minden benne van ami kell neki, és jó a motorja. De nem vak, látja az orrát, érzi hogy valami nem stimmel az aurájával. Én még nem láttam scrosst, se Vitarat belülről, azt mondja, hogy utóbbi túl sivár a számára, az Opel pedig érezhetően jobb az SCrossnál. Szóval az Scross még játékban van.
@molnarpeter: Mi lenne az? A hibrid észszerű választásnak tűnik városba.
@pit stop: nem jártam utána a Giuliettanak, csak itt érdeklődtem, ill. a TC tesztet elolvastam. Nem mai típus az sem. Dízelt végképp nem nézünk, öcsém szerint már ciki (?); ill. városba nem való, és ott fog futni 80%-ban.
-
Acheron
őstag
válasz Acheron #82609 üzenetére
Úgy tűnik, meglesz a másik zaj forrása is - a váltóból jön, valami csapágy bemondhatta az unalmast. Jövő hét után tudják szétszedni (használni nem javasolták, így addig marad a szervizben), 50 - 200k között várható a javítás. Ennyit a megbízható Toyotákról - a második pereg szét alattam úgy, hogy gyerekkorától csak márkaszerviz látta... Bennem lehet a hiba
-
tomcsi23
veterán
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rbalint88
addikt
-
EQMontoya
veterán
Gyorsan elugrottunk ma, megvolt az olajcsere a szereldmagadnál. Ajánlom őket, korrektek, segítőkészek voltak. Az a jómadár viszont, aki az olajszűrőt a bal első futómű alsó lengőkarjai és a szívósor közé rakta, háljon tehenekkel.
Szabi: Dekra, tüv papír van hozzá, de attól még lehet, hogy nem teljesen legális. Mindegy, nem zavar.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
bajnokpityu
félisten
válasz focvis #83251 üzenetére
ha meg tud barátkozni, hogy nem suvban ül, akkor tegye, mert amúgy nemigen jön össze vitarától igényesebb demoautó 5Mért .
hozzátenném, városban annyira, de annyira bejött nekünk, kölköt kibe pakolni, hogy inkább vennék slagos vitarát, mint focust, astrát. (azaz nemcsak vennék, vettünk is)
-
aero.
veterán
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz Remekelek28 #83252 üzenetére
Ez egy külön szakma, érteni kell hozzá. Rendes munkában egy ilyen bevonat felvitele szakszerűen 40-50k. Dodit kérdezd meg.
Az meg hogy visszakérnél 7€ összeget...Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
veterán
válasz xEon1337 #83250 üzenetére
Arról nem beszélt, én még nem tereltem a digó cuccok felé; egyedül az Opelek irányába löködtem, azt is finoman. (És szilárd meggyőződésből = alapvetően Opel párti vagyok, csak túladagolásom lett, most már akár vennék újra, de nem pözsó-technikával. A műanyagok viszont gyengék egy Golfhoz hasonlítva.)
-
Integrale
veterán
válasz focvis #83245 üzenetére
Egy Giulietta sincs ott, csak tudottan szar helyrol, atnezes nelkul vasarolt GT es 156 JTS, selespeeddel. Mastol szerintem nem olvashattal panaszkodast.
Uj autonal nem lesz szempont a szerelo hajkuraszasa egyebkent sem, elviszi szervizbe es kesz, 5 ev garancia adott, utana meg raer ezen gondolkozni.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
veterán
válasz Gergőke88 #83241 üzenetére
Az elvárásoknak megfelelően felextrázva és a megfelelő kedvezményeket levonva; a J 4,5 a K 5,1 m-re jött ki. Amennyit az autója lelkivilágával foglalkozik, az 1.6 szopó való neki; ill. egy 1.6 Opelt fruttiért lehet szervizelni.
Ezek az utolsó "igazi Opelek", ezután már a dögvész jön.
(#83239) joamilestoné: ennyit szán autóra, a mostani C-max-ot bő 13 éve hajtja, eddig is 1.6 benzinnel járt; 2 autójuk van, ez 80%-ban csak Bp-en lesz használva. Ő dolga De én magam mondtam neki, hogy nézzük meg együtt a Giuliettat is.
(#83240) Integrale: Olvasom az olasz autó topikot, ott ez a legnagyobb challange.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz focvis #83238 üzenetére
Mondjuk ezek közül az unalmas kocsik közül (főleg a J 1.6 szopó, az közveszélyesen lassú is) nem csodálom, hogy egy Juliska felé nézelődik. Ha már kiad ennyi pénzt, olyat vegyen, ami tetszik, mert később megbánja majd.
A racionalitásnak sokkal alacsonyabb árkategória mellett van értelme, ott indokolhat nagyon sok mindent a "de legalább occcsó volt", 5 misi kiadása után azonban nem lenne őszinte a mosolyom és nyugodt az álmom, ha nem élveznék minden métert az autóval, és nem fordulnék vissza a parkolóban még egy utolsó pillantás erejéig minden alkalommal.
-
veterán
Voltunk az öcsivel autót nézni, Mokka nem tetszik neki, kukázva. Érdekes módon az Astra J szimpatikusabb volt számára a K-nál, jobban elfért benne és valóban szebb az üléskárpit. Főleg bp-i munkábajárásra használja, így az 1.6 szopó nem elvetendő. Azt mondta, hogy Hannibal Lecter 1.4 turbója érezhetően fickósabb az Astra K 1.4t-nél.
Árban nincs nagy különbség a J 1.6 és a K 1.4T között, kb. 10%.Megnézünk jövő héten egy Jetta 1.4 TSI-t, ill. kibökte, hogy neki valójában a Fiat 500 (túl kicsi) mellett az Alfa Giulietta tetszik nagyon. Ez nem racionális autó, de ha ez tetszik neki, legyen az ő baja, majd hajkurászhat magának szerelőt.
A kérdésem: a Giulietta 1.4 TB (120 le) az melyik Fiat motor, a betegágy Multiair vagy a sima turbó?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Én elugrottam M0-on Kampónába KFC-s csirkekosárért, hogy a délelőtti lábedzést kompenzáljam valamelyest, de ott vmi nyomi csirke futósverseny van, és a parkolóba se tudtam beállni, plusz az Annahegyinél meg a régi 7-esnél is kint volt a jard mérni meg vmi pici Audival köröztek ott, gondolom az volt az elfogó (A3?).
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
EQMontoya
veterán
Én is elköltöttem most épp 100k-t mindenféle cuccokra (gyári lengőkar, fém fékcsövek, féknyereghez felújító szett, ilyesmi), de ettől még egy kipolírozható karctól nem sírom el magam, meg néha nyilván kosz van a kocsiban, de hát használjuk, nem szobor...
Same rules apply!
-
bajnokpityu
félisten
válasz EQMontoya #83226 üzenetére
azon gondolkodom, hogy ismerem-e a tulajt. ott lett nagyon gyanús, hogy kutyaszőrt talált a csomitartóban.
ettől függetlenül piszkosul veszélyes az, aki kerülgeti a pocsolyát a közforgalomban. Mi van, ha ráhúzza a tankját valakire, hogy még úgyis elfér, de én kocsim nem megy sárba..
-
bbubby00
őstag
-
-
EQMontoya
veterán
Ez azért beteg. 12 éves autóra felnit 500-ért...
Miközben egy szar állapotú gyári alu szett megvásárlása és fullos felújítása megáll 100-ból.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
máyköl
veterán
válasz BigBlackDog #83203 üzenetére
Köszi.
Nem semmi hogy utána 500méterenként ki van rakva a 100 -as tábla, a traffi előtt pedig egyszer... -
Integrale
veterán
válasz bajnokpityu #83204 üzenetére
"Bad reklám is reklám too"
-
-
bbubby00
őstag
válasz EQMontoya #83216 üzenetére
Én ugyan nemtom, de jövő hétvégén megyünk egy MX5-ös felvidéki gurulásra Besztercebányáig meg vissza, majd megkérdem hátha jártas valaki. Utána 23.ai hosszúhétvégére megyünk Zakopaneba 2éjszaka 3napra családostul, rég jártam már ott, gyönyörű vidék.
[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
EQMontoya
veterán
Mágus és mások, akik Szlovákiában járatosak:
Ez az útvonal a google szerint tartalmaz egy fizetős szakaszt, az tényleg fizetős?
Tavaly végigmentem rajta, nem volt matricám, és nem volt bünti. Nyilván megveszem, ha kell.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bajnokpityu #83204 üzenetére
Az 1.6 szívó mondjuk teljesítsen is túl, amennyit fogyaszt, annyiból akár mehetne is.
Same rules apply!
-
7Heads Drago
veterán
Azért ez elégé durva:
[link]
Majd fél kilométeres fékút......Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
8th
addikt
alapvetően nem volt vele bajom de amit legutóbb a milyen autót vegyek topikban előadott az kiverte nálam a biztosítékot. Mert ő 140-el előzi a kocsisort és mások milyen hülyék, hogy ők hetvennel vonatoznak. Meg, hogy ő bármikor meg tud ám állni mert a csoda V5-ön nagy fék van. No comment.
"Látod, Európa? Hát ide vezetett a jóság. Mindent megengedő liberális kórság!"
-
Magnum_
nagyúr
I humbly and respectfully decline™
-
Arcképgyáros
-
bajnokpityu
félisten
válasz szentkuti11 #83202 üzenetére
Ez nem igaz. Vw -motorok álltalában túl teljesitenek. Még az 1 .6 benya is. Múltkori 1.8tsi is gyárilag volt erősebb.
Sajátom is jobb gyorsulást tudott, mint gyári érték.[ Szerkesztve ]
-
szentkuti11
addikt
Facebookon írta most egy tapasztalt 1,8T-koma, hogy szerinte biztos csipszes, mert voltak anno csoportos méresen, és semmi nem teljesíti túl, ha piszkálatlan a motorvezérlő. Oly mindegy, a tulaj is mondta, hogy kb most látta először pirosban a fordulatszámmérőt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest