- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Rap, Hip-hop 90'
- Gurulunk, WAZE?!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
Szerinted 3-as golfra vagy peugeot 406-ra vágyom? 😂
Elárulom, hogy nem.
Szóval ennek a tükrében teljesen értelmetlen a felvetésred, hogy milyen autó bármelyik is.
Azt is mondtam, hogy ez nem versenyezni lesz, de gondolom nem jutott el odáig.Most ugye van fent egy jó typeR, de meg kéne dobni 1,2M-val legalabb, és akkor még hiányzik róla 2 ajtó...
Ja és még keményebb a futóműve, tehát nem kell.Ezt megtartom első autónak, és emellé majd lesz egy clio sport, colt CZT, vagy civic 7gen VSA, attól függően, hogy mennyi lesz ra. Na azok már mennek is annyira, amennyire nekem kell.
Bögre: igazad van, de ha olvastad nem is azért akarnék alá futóművet, hogy typeR legyen, hanem azért, hogy ne legyen ilyen gokart feeling.
Ha ezt a két dolgot megoldom (futómű és gazpedalreakcio), akkor számomra jelenleg ez az ideális első autó. Neked jó, mert elférsz az is250-be, ha elférnék én se gondolkoznek, hidd el.
Úgyhogy marad ez, szerintem adott esetben 150-200k sem olyan vészes osszesg a futóműre, ha a lengokarokon kívül ugye minden új lenne gyakorlatilag... ugye onnan simán elmegy megint sok évet.
A reflash, kipufogó meg direkt szűrő megáll 230k korul, az se a világ vége.
Ugye jelenleg egy alternatívaja lenne számomra, 8 gen vagy 9 gen 2.2 ctdi civic.
De mondjuk ott is a chippel kellene kezdeni, mert gyarilag az se megy jobban.
És ha hozzateszek +1M-t egy 9gen dizekhez, abból simán kijön egy második sportosabb autó, amit fent emlitettem. 😉 -
w333
félisten
válasz
Kornel #44580 üzenetére
Felejtsd el ... inkább egy másik autó, soha nem fog úgy gyorsulni mint egy diesel, egy 110LE Golf 3 is odavág neki ... miért ? mert diesel = nyomaték !
140Le és a 174Nm nagyon kevés, inkább egy komolyabb turbot tennék rá !
Nekem volt ugye Pug 406 2.0 HDi (90Le) és 520i ... Hdi -t erősebbnek éreztem !
(#44596) Bögre
Nem a lóerővel van ott a baj hanem a nyomatékkal ... 174Nm amit 4300 fordulaton ad le majd 6300 el is fogy, nekem a Vectra 170Nm de már 2700 -nál megjönn a teljes nyomaték és kb. 5400 -nál fogy el, de őszintén még így is kevésnek érzem, turbót kéne rá rakni de nem ér annyit az egész (majd a köv. autó) !
-
Bögre
aktív tag
válasz
Kornel #44584 üzenetére
Általában read only vagyok, de tényleg érdekel. Őszintén, ér szerinted annyit +10-15LE, amennyit elkérnek érte? Ha erősebb autó kell, erősebbet kell venni. Azt a 15LE többletet két nap alatt megszokod (Ahogy megszoknád a +50 -et és a +100-at is. Lexus előtt volt WRX -em is, a 230LE -t is megszoktam és nem éreztem már kiemelkedően soknak) és újra kevésnek fogod érezni, ergo ablakon kidobott pénz lesz. Futómű ugyanez a történet. Teljesen felesleges egy egyébként hétköznapi közlekedésre szánt, nem túl izmos autóra locsolni a pénzt, abban a reményben, hogy sokkal sportosabb lesz, esetleg több élményt ad. Inkább tedd félre az erre szánt pénzt, és vegyél később egy másik verdát a civic helyett/mellé!
-
Kornel
veterán
Mondom vagy ezt vagy azt.
Az auchan 98 pl. olcsóbb, mint máshol a sima 95...
Swift sportba is az ment, mivel a gyári előírás 98+ volt.
Amúgy annál is az egyik "trükk" a gyarilag előrébb állított előgyujtas volt az sx4 110 pacijahoz képest, meg persze par egyéb apróság.
Ha visszaolvasol nem is csak az előgyujtas előreállításátol várok valamit, de ha ezt a pár dolgot megcsinálom, mar érezni lehet majd.
Ha ez valakinek nem tetszik, akkor így járt, semmi új dolgot nem fogok csinálni, ezeket mar mind kipróbáltak, még ha együtt nem is biztos 😉 -
-v-
addikt
válasz
Kornel #44591 üzenetére
Így is mindig 98-ast vagy 100-ast tankolok.
Mi a francnak?
Shell, OMV gyakorlatilag 99%-ban elérhetőek a 100-as benzinek.
Hát van is áruk
MM100 hány tíz forinttal is drágább a simánál? Nehogy azt hidd ez az előgyújtás dolog annyit hoz ám, hogy összefosod magad
cserébe fizeted az ezresekkel több benzinköltséget.
Számomra is rejtély, egy 1.8as fűnyíró polgári változatnál minek akarod ezzel szopatni magad, de már nem lepődöm meg semmin -
Kornel
veterán
válasz
focvis #44587 üzenetére
Shell, OMV gyakorlatilag 99%-ban elérhetőek a 100-as benzinek.
Az osszes auchanban meg ott a 98-as.
Azért jóval előrébb lehet állítani az előgyujtast a magasabb oktanszammal, ami azért nem lenne rossz.
Így is mindig 98-ast vagy 100-ast tankolok.tomiii: szép lehetett ez valamikor 😂
-
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #44586 üzenetére
sajnos nem
pedig ezt nem sok fórumos gép verné le 100-ig
TaaT: nekem is inkább egy Tesla kellene, kidolgozásra is jobbnak tűnt az.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
rbalint88 #44585 üzenetére
Hozod majd talira?
Hozhatod a szomszéddal együtt is, csak majd récsingeljünk egy kicsit a Szerémin!
Vagy, ha ez sem megy, akkor milyen italt szeretsz ésmerre van a garázs(ez már megvan az EXIF alapján) melyik csengőt kell nyomni?Egyébként szép, de inkább érdekes. Szokni kéne egy kicsit a szememnek (mint az új Civicet) ...
-
rbalint88
addikt
válasz
Kornel #44582 üzenetére
220 ló sosenemlesz, amíg nem turbósítod
No, és akkor a beszartok-poszt:
Szomszéd megvette a Fisker Karmát a Porsche 911 helyett, hogy elférjenek benne családilag. Egész vicces autóipari vegyesválogatott a kocsi. Egy ex-bmw-s tervezte, bmw benne a tükörállító (meg szerintem az ablakkapcsoló is), opel a motor és a kormánykapcsolók. Belül minden bőr, e-h fűtött, de szellőztetés nincs. van benne kb 20 cm2 fabetét, némi alaméneum, a többit tényleg bebőrözték, nettó. ajtók telibe, műszerfal alja-teteje, kardánalagút, minden. csomagtartó alig van, olyan suzuki swift méret talán, csak nem bővíthető és nem kalaptartó van, hanem csomagtérfedél. szóval sílécek mehetnek a tetőre, takarni a napelemeket, merthogy az is van. a hifi elég brutál, az autó nagyon futurisztikus, ugyanakkor pár helyen manufakturális.
képek: -
Kornel
veterán
válasz
tomiii. #44583 üzenetére
Ez nem versenyautó, nem is lesz az.
Nekem stock is megfelelne, ha nem herelik ki az eu normák miatt a gazpedalreakciot.
Ezért ha már lúd, legyen kövér, 155-160 ps kozott meglesz, az bőven elég, így is sokszor ön és közveszélyes vagyok 😉***Balint: nem is lesz persze, nem is kell. Ha mégis, akkor a lehetőség ott van rá.
-
tomiii.
aktív tag
válasz
Kornel #44580 üzenetére
Azt hittem ennél komolyabb számokkal megy a raccsing itt, így már felmerek majd menni én is.
két autó már biztos van a 25 éves technikám mögött.
Mondjuk látom lesznek módosítások, nekem sajna semmi okosítás nincs a motoron és nem is lehet többet kihozni belőle, mint a gyári
-
rbalint88
addikt
válasz
Kornel #44580 üzenetére
de nekem most csak finom chip van, lesz az még írva, csak a kuplung miatt (meg mert siettünk) vigyázósra lett rakva
az a baj, hogy már megszoktam a plusz lovakat, úgyhogy kell valamit megint okosítani rajta.
meg ugye úgy lenne egzakt, ha padra raknánk mindkét autót és tudnánk, hogy a te 142,8 lóerős és 177 nyúlmókusos civiced meg úgy, mint az én 157,2 lóerős és 339,4 nyúlmókusos alfám
ma még jön egy beszartok-poszt
-
Kornel
veterán
válasz
Brumi˘ #44578 üzenetére
Így se sok van köztünk.
Ha nem lenne chipes, kb. egal lenne.
És ugye én még nem okositottam semmit.
A terv már megvan, csak a kivitelezés várat még magára.Gyarilag kb. így néz ki az erősebbik 1.9 ellen.
-
Skillet
addikt
válasz
tomiii. #44576 üzenetére
Persze, de abból indult ki a dolog (nem, mert egy nissanból indultunk ki), hogy az enyém nem alkalmas pályára, mert hamar megkotlana.
Mi olyan van a feketében, ami miatt az nem kotlik meg?
A szívó okés, a turbos nem... vagy valami ilyesmi?
Szerintem a fekát sem tartaná alkalmasnak. De majd kifejti. -
-
Skillet
addikt
válasz
Snoop-y #44562 üzenetére
enyémet? de azt tudod, hogy nem az én autómról beszéltünk?
egy Nissan Pulsar EXA NX volt a téma.de ha már...
ez a vas is itthon van sacc 8 éve, nincs forgalomba helyezve, pályázásra használja a tulaj.
nagyobbra cserélték a fékeket, meg az üléseket okosabbra.
pályára szánt gumik vannak alatta, állítható futómű...
később kapott egy teljes kipu rendszert, leömlővel, mindennel... meg a nyomáson is emeltek, de csak finoman. 0.8 bar rémlik (gyári 0.5).
hjaaa, meg a géptető is karbon
kellett volna mást is csinálni vele? -
TaaT
nagyúr
válasz
BigBlackDog #44569 üzenetére
A gyárinál 10 vagy mennyi milliméterrel magasabb gyári rugó, nevezhetjük balkán edition-nek.
-
aero.
veterán
Na megvan az első nagyobb probléma. Elmentem teletankolni a Mercit, 60 liter ment bele kereken, 62 literes a tank. Hazaérek, erős benzinszag ... hát nem folyik alóla, mint az állat? Átálltam egy kisebb lejtőre, ott pár perc után megállt, remélem több nem akar kijönni belőle, még jó, hogy gyorsan párolog. Úgyhogy tankcsere majd, addig meg tankolom a szokásos 25 litereket.
Amúgy előzetes kalkulációk szerint városozós rövidtáv, 14.7l/100km.
-
raczger
őstag
-
Kornel
veterán
válasz
Snoop-y #44564 üzenetére
jolvan.
szoval sima TRW vagy KYB
sachs-ot elengedem, mindenki szidja a civicben csere után is.
Te mit mondanál?
FSD bekerült már?
ha nem, add nekem, mennyi volt?amugy biztos lesz piszkálva, ezzel az ECU-val is
csak ugy hobbibol
legalabb balint csippes JTD-jét fogjam meg, annyi már elég lesz -
-
Kornel
veterán
no.
amik maradtak:AP Sportfahrwerke (-20-50mm/-20-50mm) – 179 500 Ft
plusz első toronycsapágy szett 40k minden esetben.
vagy ugye TRW vagy KYB, a 4 db szerintem 90k környéke.
Valaki ajánlaná bármelyik ültető szettet? minőség, komfort a fő szempontok.
ültetni nem akarok (de ha jobb, akkor a -20 mm beleférhet), csak a gyárinál jobb futóművet -
raczger
őstag
válasz
trassher #44554 üzenetére
Nekem végállásban is csillapít, sőt, ott már nagyon lassan megy fel. Akkor nem olyan erős a csillapítás a végállásban, ha nagyon fentről engedem már el, tehát ha már szinte teljesen kinyitottam, de akkor sem megy fel durván.
Ha gondolod, levideózom nálam milyen, milyennek kellene lennie. -
EQMontoya
veterán
válasz
Evil Snowman #44558 üzenetére
A típus ok, de ennyiért minden bizonnyal foshalmot kapsz ebből.
-
Evil Snowman
őstag
-
trassher
addikt
Régebben olvastam itt a moliton gázrugókról, hát ettől kicsit többet vártam bevallom. 3 nap volt a gyártási határidő majd rá 2 napra adták fel. 1 hét után ma érkeztek meg. Minden passzol de végállásban a csillapítás 0. Azt hittem kiugrik a hátsó szélvédő.
Lehet ezzel csinálni valamit vagy ez ilyen marad?
-
Ja, nem is meséltem, legyorsult a Gyurta Dani az új tepertővel a fehérvárin csütörtökön
Csudijó hangja van a gépnek
-
McSzaby
őstag
válasz
Snoop-y #44542 üzenetére
A pályázás teljesen más kávéház szvsz. Bármilyen autóról beszélünk, zsebbe nyúlós. Szar futóművel nem érdemes odamenni, szar gumival úgyszint, szar fékek és társaival sem. Bármilyen autót is választ az ember, szerintem fél misi alatt (kocsi ára nélkül) még a nagyon budget buildet se lehet megúszni. Az a Pulsar meg abszolút megérdemelne inkább egy restaurálást a pálya helyett.
) Ami occó és fun az még talán ezek a hétvégi bevásárlóparkolós szlalomok, de onnan is már az amatőr rally a kövi lépcsőfok, ami még mindig olcsóbb, mint pályázni, de már ahhoz a hobbihoz is egy jó állás kell.
-
zolynet
veterán
válasz
Evil Snowman #44539 üzenetére
Corolla TS-el is pályázott anno egy gyerek, nem nyírta ki.
Szerintem se idális az alany a pályázáshoz,valami fun autó kéne oda. -
Skillet
addikt
válasz
Evil Snowman #44539 üzenetére
Hmmm. Ez sosem lesz játszós vas.
Eleve nem olyan a teste
Váltó: nem csak a visszagangolás, bármilyen gangolás. Automata nagyon olyan kell legyen, hogy játszósnak mondhasd. Kis fülek a kormány mögöttés veszedelem gyors.
De nyilván te tudod. -
Evil Snowman
őstag
válasz
Skillet #44538 üzenetére
Váltó van, tarcsi 1.6-os 125 LE-s motor van. Tartalék kaszni szintén van, igazából van egy komplett alkatrész autó, most hogy így belegondolok.
Életemben nem voltam még ring-en, kezdésnek elég lenne, aztán, ha megtetszik, mehet az erősítés. Yaris-t nem akarom kinyírni a ringen.
Majd még télen megálmodom, hogy mi legyen vele. Lehet ez megmarad állagmegóvásnak meg OT-zás céljára a tarcsi autóból, meg csinálok egy pálya gépet.
A turbót jól gondolod amúgy, megvan a helye, ugyanez a blokk volt a korabeli 200SX-ekbe csak azoknak kisebb volt a sűrítési aránya a hengerekben, cserébe volt rajta gyári turbó ugyebár.
A váltót nem kell leírni, tudom a visszagangolás nagyon hiányozna, de simán elforgatja magát 7500-ig szó nélkül, ha lepadlózza az ember.
-
Skillet
addikt
válasz
Evil Snowman #44537 üzenetére
Játszósnak?
jó drága mulatság lenne. Turbo vagy ilyesmi? Nagyobb fékek, komolyabb futómű? Manuális váltó?
kihagytam valamit?
Ennyiből már biztosan lehetne valamit venni -
Evil Snowman
őstag
válasz
EQMontoya #44536 üzenetére
Nissan Pulsar EXA NX aka a hullaszállító.
1.8 szívó 128 LE, FWD, automata váltó, ami meglepően sportos.
Most már lakatoltatni kell, mert rohad mindkét küszöb vég, meg a sárvédő ívek. Azon agyalok, hogy meg kéne csinálni játszós autónak, aztán hadd szóljon a Hungaroring, Kakucsring stb. Adj' Isten esetleg egy jó Nordschleife.
-
EQMontoya
veterán
válasz
Evil Snowman #44533 üzenetére
Milyen autóról van szó?
zolynet: a csajszi amúgy kibaszott arrogáns és idegesítő, a srác még így annyira nem is tűnik rossz arcnak, meg legalább bevállalta, hogy elkottázta.
-
zolynet
veterán
válasz
EQMontoya #44528 üzenetére
Erre nem fizet.
Csóka kifizette ami kárt okozott. Crx-en is megy róla a vita mert amúgy egy rendes ember még adakozik is ilyen 10milliókat. Ettől nem lett szimpatikusabb amit egy versenypályán csinál. Így ráesni a másikra, ölég bumburnyák.Sárga zászlónál 50km/h és előzési tilalom. No comment.
raczger: nem tudom, tényleg fékeztek előtte, nagyon benne volt a lendület, csak a gázpedál a nyerő választás, úgy tűnik ... erőszakos "pilóta"
-
-
Evil Snowman
őstag
válasz
EQMontoya #44530 üzenetére
Ha van pénz, akkor többet bevállal az ember.
Más, szombaton kicsit elő bányásztuk a hullaszállítót a ponyva alól, rendbe tenni. Mielőtt leraktam tavaly ősszel, már szarakodott az alapjárat hidegen fulladt, melegen meg nagyon magas volt. Így aztán faterral leszedtük az I.A.A (alapjárati levegő állító) valamint az A.A.C (kiegészítő levegő állító) egységet és kipucoltuk.
Hadd ne mondjam 29 év alatt mennyi retek volt benne (1 órán keresztül puceráltuk). A tisztitás után összeraktuk, gyári előírt beállítást elvégeztük az alapjárat állító csavaron és most olyan szépen duruzsol, mint 5 éve. Arról nem beszélve, hogy fél év állás után is pöcc-röff indul. Imádom még mindig ezt a dögöt.
Akit érdekel , hogy mennyi retek volt benne, itt megtekintheti.
-
EQMontoya
veterán
válasz
Evil Snowman #44529 üzenetére
Jah, hogy a kreténje még nem is a saját autójával ment?
Hát ahhoz képest kibaszottul bevállalós volt. -
Evil Snowman
őstag
válasz
EQMontoya #44528 üzenetére
"... No, it dose not cover. Normally it would, but the rental company has a strict contract, and therefore i'm responsible for my own car, up to 35000 eur, and 3rd party up to 10000 eur. The rental company dose not want to go to its insurance company, because than the insurance will be higher after this on 20-50 cars, and if they go to insurance to many times, the insurance company cancels there contracts and provides no insurance at all. Than the rental company is out of business, so basically i had to pay for all 3 cars. First bill i got was 54000 eur, than after 2 days negotiation and exchanging ideas we ended up around half of this."
Röviden, biztosító nem fizet neki. 3 autóra kellett volna fizetni 54.000 eurót, aztán sikerült majdnem a felére lealkudnia.
-
Evil Snowman
őstag
válasz
zolynet #44521 üzenetére
Fene tudja. Videó leírásban szépen leírta, hogy ő volt a hibás egyértelműen. Magával a sofőrrel nincs gond szerintem, ellenben a csaj b@szottul arrogáns, csak azt nem tudom mire.
Épp múlthét pénteken beszéltük ezt a videót Toyota találkozón a srácokkal, amúgy, mert az egyiknek az ismerőse volt az "elkövető".
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
stickermajom #44523 üzenetére
Mégse...
Legalább biztosra ment és 3at tört.
-
zolynet
veterán
Egy igazi tuskó magyar a Nordschleife-n. (crash)
-
stickermajom
addikt
Természetesen elvileg csak, de vizsgáztatnak is ott, szóval akár fel is tehették fékpadra.
Mindenesetre érezhetően jobb most. Szerelő mondta, hogy ez tuti nem lett tavaly rendesen megcsinálva, mert a jobb hátsó légtelenítő csavar be volt rohadva, jött is onnan levegő rendesen. Érdekes módon a max fölé töltötte a fékolajat, szóval megyek még vele, hogy helyreálljon minden, aztán leszívom a maradékot egy fecskendővel.
Viszont azt mondta, hogy a fékszervó lehet meg fog majd dögleni előbb-utóbb
-
Skillet
addikt
válasz
LógaGéza #44517 üzenetére
Örülök, hogy ez neked kiderült a mondókájából, nekem nem. Lehet le kellett volna írnia, mi köze van neki ahhoz, hogy a spanja eladja az autót. Mert az, hogy eladja, nekem nem jelenti egyből azt, hogy neki adja el.
Meg úgy eleve... ebbe az egészbe miért kezdett bele? Kinek mi köze van a dolgok ezen részéhez?
Amúgy miért akarsz pont turbós autót? -
Skillet
addikt
Mit-mit? A 323 torbo mazdát
(#44512) BigBlackDog
Nem tudom a fiat multipla mikori, de valahogy nekem a mai napig sem sikerült hozzászoknom
Egyik szivikes haver is mondja, hogy ezek a gépek most nagyon nem jó felé haladnak dizájnban.
Ha hondások is így vannak vele, lehet benne valami.(#44515) deicide
A végén majd ki fog derülni a számlán, hogy mennyibe került volna?
Gondolom te is kíváncsi vagy rá.(#44517) LógaGéza
Hidd el, hogy azt IS megvennéd
Értelmetlen dolgokat ír. Szerinted így, hogy tudott törődni azzal a vassal?
Azért nem megy a vas, mert kicserélték a vez szíjat? Ha tényleg így van, hol, kinél szervizeltette ez az autóját?
Miért nem ment vissza, hogy barátom, valami nem kerek, legyen rendben az autó!?
Megkímélt állapot, de folyamatosan a hibákat sorolja?
Kézifék be van állva, de nem érdekes, majd egy csavarhúzóval megoldod, ha mégis be kellene húzni
Hagyjuk. -
LógaGéza
veterán
válasz
Skillet #44508 üzenetére
Nem a helyesírását venném meg
Főleg inkább az érdekel, hogy nincs-e valami típushibájuk ezeknek, illetve nincs-e túlbonyolítva a felépítése.
Igen, azért adja el, mert átvenné barátjától az autóját, és gondolom nincs rá elég pénze, nem értem mi a furcsa ebben.
FBon az írta, hogy AC pumpára gyanakodnak, mert kevesebb nyomása van, mint kéne.
Ettől függetlenül ennyi pénzért nem csodát várok, de ha van tipp más turbós gépre ebben az árkategóriában, azt is szívesen veszem. -
deicide
veterán
No, eljött az első szerviz ideje az OPC-vel. Elkezdett kopogni a bal eleje. Lengőkar szilent és motortartó bak van kikopva! Nyilván én is hibás vagyok benne, mert nem keveset kap, de akkor is. Ellenben garanciában cserélik mindkettőt a héten.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
focvis #44510 üzenetére
+5-6 év és hozzászoksz majd ehhez is.
Magamon legalábbis ezt vettem észre. Mikor kijött anno a H Astra, hasonló volt a reakcióm nekem és ismerősi körben több embernek is, kicsit túldizájnoltnak tűnt az előző generációhoz, illetve más márkák azonos kategóriás típusaihoz képest. Aztán ahogy teltek az évek, szépen rászokott az ember szeme-bele.
-
Ez az új Civic már-már fájóan szép...
... az UFO még elment, a múltkor linkelt type-R majdnem kívánatos, de ez...
-
-
Skillet
addikt
válasz
LógaGéza #44504 üzenetére
DOCH? vezérműékszíj? Azért adja el, mert a barátja is eladta az autóját?
Vezérműékszíj csere óta várni kell a süppedésre?besz@rok ezen az emberen.
Ilyentől sem vennék soha autót.
De egy vasgolyót sem.(#44507) TaaT
Hát deeee, látod, hogy lehet(#44503) mdani01
Azért ez így nem igaz. Lehet ide sziviket linkelni, csak ne ezt, mert baromi ronda. -
TaaT
nagyúr
Ahogy púrhabból nem lehet házat építeni, úgy gittből sem lehet autót.
[link]
-
LógaGéza
veterán
Ezek a turbós 323-asok mennyire vészesek? Gondolkodtam rajta, hogy kéne egy "bütykölős" hobbigép, amit nem félek taposni, meg ha valami baja van, akkor nem félek hozzányúlni. Meg csak jó lenne egy kis turbós gép
-
#94529552
törölt tag
válasz
szabonagyur #44483 üzenetére
Nincs, a gyártó előírása szerint érdemes, amit a kezelési vagy a szervizfüzet is tartalmaz. A mai autóknál én olyan 60000 km-t mondanék általában, de vannak eltérések, pl amelyikbe Iridium gyertyákat raknak, azok tovább bírják, akár 100 000-ig is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Egér probléma
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- A One Ui 8.5 és a Snapdragon 8 Elite 2 már biztos
- Yettel topik
- Elite: Dangerous
- Viccrovat
- További aktív témák...
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Eredeti Microsoft Office 2019 Professional Plus
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R9 5900X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3080TI 12GB ZALMAN I3 NEO GIGABYTE 850W