Hirdetés
- Öregszem
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
A hangra térve, kicsit ez is vonz a V60 D5(6)-be. A videók alapján elég jól szól az öthengeres
Focvis, te milyennek hallod élőben azt a 2400 köbcentit?
(#139698) gzbotii: És ezt mire alapozta? Miért szabad visszaváltani egybe?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
veterán
válasz konyi79 #139686 üzenetére
Szia!
3 alkalommal foglaltam a Goldcarnál, minden rendben ment.
Tippek:
- Adok 5 euró jattot átvételnél, hogy alaposan írja fel a sérüléseket.
- Nem kérem a super covert, mert irreálisan drága; helyette kötök máshol (pl. ITT bérautó biztosítást, töredék áron.
- Alaposan körbefotózom az autót.
- Viszek magammal egy mikroszálas kendőt, hogy az esetleges parkolási műanyag-felkenődéseket letöröljem a lökhárítóról. Vettem már hasznát.Madeirán minél kisebb az autó, annál jobb. Szuper hely, egy hét alatt ~ 600 km-t kirándultam, sokszor kell 1-esig, 2-esig visszagangolni.
-
UHHH
senior tag
Ha már passatoltok: Az új passatoknak mindnek szar a féke, vagy csak számomra volt furcsa véletlen, hogy két új passat tulaj is panaszkodott, hogy a fékek szarok, a márkakereskedő meg leszarja és inkább a vevő saját pénzén cseréltette ki a fékeket?!
-
kisza25
félisten
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MunezXBK #139690 üzenetére
Elém egyszer jött ki 210-nél egy Suzuki. Nem tudom mekkora fék volt azon az 1.8 TSI-n de megdolgozott a pénzéért.
Egyébként felül kell vizsgálnom a DSG-s sirámom. Nem olyan lassú ez, csak ezek szerint adoptálódott a tatter vezetési stílusomhoz. Szabi után frissen átvéve a gépet kollégától 130-nál padlóra olyan gyorsan visszavágta magát 4-esbe 6-ból, hogy csak pislogtam.
mod:
Doki16: Ne már, még a HSD is gyorsabb mint az enyém?! Most legbelül sírok ám...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
Én sem mennék tartósan gyorsan, csak többször kipróbálnám Én hozzáteszem, hogy a lehető legjobb esetben képes csak óra szerint 195-re kocsim. A valós 200-at soha nem tudná elérni.
Ebben lehet valami, ezért kellene mindenkinek elektromos. Ott ha gyorsan mész nem jutsz messzire (ne vegyétek komolyan)
(#139688) stickermajom: Ezt nem nagyon tudom elfogadni/megérteni. Egy főúton nagyon nagy különbség van 90 és 130 között fékútban. Soha nem ér 10 percet egy élet se. Autópályán miattam mehet amennyit akar. Ott azért nagyon kis eséllyel jön ki bármi elé.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #139680 üzenetére
Ha legális lenne akkor sem mennék olyan gyorsan (jó most tekintsünk el tőle, hogy nem megy 200-at a kocsim ). Nem csak a fogyi miatt (), hanem mert az itthoni közlekedési kultúra totál alkalmatlan rá.
mod:
Szvsz a gyorsan menők kb fele nem azért megy gyorsan mert siet, hanem mert ki akarja élvezni a sebességet.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
konyi79
addikt
Hali,
Úgy hallom vannak itt rutinosabb autóbérlők, némi segítséget kérnék.
Madeirán bérelnék autót 10 napra ősszel. Az árak nem vészesek, meg 2 főre elég les egy mini is nekünk, nem tervezünk nagyokat menni, csak a megszokott mobilitás meglegyen egy-egy túra kiindulópontjáig.
Szóval ezek ára még simán jó, de a premium biztosítást nézve azzal simán meg tudom duplázni a költségét. Meg a Goldcar ami jó áron ad verdát, de annak meg a híre így hirtelen ráguglizva nem túl jó, úgyhogy fázok 1000-1200€-t engedni lefoglalni a kártyán nekik.
Van valami tapasztalat velük, illetve a területen?
Köszi! -
Doki16
addikt
válasz MunezXBK #139682 üzenetére
Ott én is kipróbálnám. Nem kellene attól félnem, hogy mikor mérnek be. Nálad ez a része teljesen érthető is. Főleg úgy, hogy semmilyen törvényt sem szegsz meg. Főleg, hogy még jó pénzt is kapsz
(#139683) Csabroncka: Németországi korlátlan szakaszokról beszél Munez.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Csabroncka #139683 üzenetére
Itt nincs VÉDA.
-
Doki16
addikt
válasz Csabroncka #139678 üzenetére
Idén nem vettem pályamatricát, hogy majd a hatoson járkálok fel abban az évi 10-15 alkalomban BP-re. Nagyon szép nézegetni a 4,5 literes fogyasztást, de már tököm kivan a sok településsel és körforgóval
Mondjuk ennek ellenére jövőre se veszek, mert így, hogy csinálják a nullást nincs értelme pályán mennem.Amúgy nekem nem drága az időm, az, hogy valahova odaérjek 20-30 perccel előbb soha nem volt szempont. Pont ezért nem is értem a sok embert a 62-en, hogy hova a francba sietnek. Néha 90-nél úgy mennek el mellettem mintha állnék és nyer vagy 10 percet rajta. Múltkor is arra mentünk és pont volt egy bazi nagy baleset mert bepörgött az árokba egy kocsi. Jött is a mentőhelikopter.
Tényleg nagyon jó minőségűre csinálták meg az utat, már-már autópálya minőség. Gondolom ezért vonzza az embereket a száguldásra. Hozzáteszem, hogy 90-el elunom az életem én is mire felérek, mert annyira nem lehet érezni a tempót.(#139679) MunezXBK: Egyszer mentem 200-al a Passattal nagyjából 10 km hosszan de már rendesen lelkiismeret-furdalásom volt. Egy meg nem nevezett német autópálya nyíl egyenes szakaszán ahol a kutya se járt megnéztem a motorom végét. 250-el mentem vele. Utána rendesen rosszul éreztem magam miatta Valahogy nem visz rá a lélek. Ha legális lenne akkor én is mennék.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Csabroncka #139678 üzenetére
Én se, tegnap 220-szal jöttem végig.
-
Csabroncka
addikt
-
Doki16
addikt
válasz SzlobiG #139674 üzenetére
Nem, amióta megvan az azt jelenti, hogy tavaly óta a hibrid Auris
Volt egy srác aki eljött megnézte, nagyon tetszett neki, de nem jött azóta seNem kapkodom sehova, majd csak kell valakinek. Közben amúgy az Auris csoportban már két drágábbat is elvittek azóta mint az enyém. Csak ők kereskedők. Lehet, hogy az emberek jobban szeretnek kereskedésből venni vagy nem tudom
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Richard!
addikt
Opel Gombos 2.rész:[link]
Ma kezdődik életed háralévő része
-
Doki16
addikt
válasz #89309696 #139669 üzenetére
Jelenlegi tudásunk szerint még az idős és sokat futott hibridekkel sincs komolyabb gond. Természetesen ennyi idő alatt már elöregszenek a cellák, de már itthon is épült rá iparág ahol olcsón cserélik a rosszakat és balanszolják. Egy 17 éves modern dízel sokkal rosszabb állapotban lesz addigra Sőt azokban már egr dpf dmf sehol se lesz.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
#89309696
törölt tag
válasz Doki16 #139668 üzenetére
Belekalkuláltam, hogy 17 év múlva már minden autó hibrid lesz, így nem fog újdonságnak számítani, mint ma egy elsőgenerációs Prius és ez a felár sem lesz meg rajta.
Persze lehet, hogy nem sokat kell majd akkuról közlekednem velük. Nem tudom ezek mennyire üzemképesek halott akkuval csak motorról. Szerintem letiltanak, mivel környezetvédelmi normát úgy már nem teljesíti. Bár itthon 17 év múlva is könnyedén csippelik és áttolják műszakin.[ Szerkesztve ]
-
-
Doki16
addikt
válasz #89309696 #139647 üzenetére
Akkor neked az új 2.0 Corolla Hybrid TS lenne a való. Az már 7,9 alatt van 100-on ha nyomod neki, de ha meg csak csendességre vágysz akkor minimálisra megy le a fogyasztás.
Ja és a kutyák is elférnek benne
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Szoszo94
őstag
válasz MunezXBK #139663 üzenetére
Ez mondjuk igaz, múltkor beültettem barátomat a Lexusba, hogy hajtsa meg kicsit. Hát, igaz csak kétszáz ló, ráadásul hozzá vagyok szokva erősebb autókhoz is, de elég fura érzés volt anyósülésből. Nem tudod mire számíts
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
máyköl
veterán
válasz rbalint88 #139656 üzenetére
Robogos tema, azert is tettem off -ba.
Megyek tankolni, soha nem tankoltam ott, csak rendesen ki volt mar fogyva benyaval, es utba esett ez a kut. MaxxMotion 100 -ast toltam bele. Motor beindit, kovetkezo saroknal leall, azota nem indul.
Hivom a motor trelerest, kovetketo beszelgetes zajlott le:- elmeselem mi tortent. Nem emlitettem hol, melyik kut.
- kozbevag a szavamba. “Omv kut, Bah csomopont?”
- par masodpercre lefagytam. Aztan kikoptem, hogy ezt hogy?
- rengetegszer onnan ment, a varos legsz@rabb kutja, ha nem az orszage...Holnap jon erte, es szallitja el szervizbe. Kivancsi voltam mas is tapasztalt -e ilyet mar, vagy hasonlot.
Tankolasrol a szamla megvan, de aligha bizonyithato. Az is elkepzelheto, hogy egyszeren olyan keves 100 -as benya fogy, hogy belerohad a tartalyokba. -
#89309696
törölt tag
Hangulat kérdése. Ha 8 órás traktorozás után ülök bele valószínű a fákat növeszteném én is, mert csendre vágynék, de egy átlagos napon simán odakoppintom neki hadd pörögjön. Szegény Megane is kapni szokta az ívet. Na nálam nem kell panaszkodni koromelrakódásra.
Múltkor megijesztettem egy szegény biciklist, mert épp másodikba üvöltöttem dombnak felfele, pedig nem mentem 50-nél többel meg már rég a másik oldalon mentem, de csak úgy kapta oda a fejét és húzódott le az út szélére. Szegény. Lehet kicsit bunkó volt tőlem. De nem tudok emelkedőnek kétezernél elváltani miközben őt előzöm, csak hogy ő ne lepődjön meg a hangja miatt, sajnálom, őneki is érdeke, hogy mielőbb befejezzem az előzést.
Na hát a cvt nem biciklis barát váltó az biztos.[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz stickermajom #139653 üzenetére
Én bírom a gyorsulást, de az S5-ből úgy szálltam ki, hogy a fülemen jött ki a belem és soha többet nem akarom ezt érezni.
-
stickermajom
addikt
válasz #89309696 #139645 üzenetére
Teslával még nem gyorsultam, de a Formula Rossa 4.9-es 0-240km/h-ja bejött, elsőre remegő térdekkel szálltam ki. Másodszor már csak simán király volt. Viszont nekem önmagában ez a gyorsulgatás nem adja, én kanyarogni szeretek.
A hangtalan suhanást aláírom, az tetszene, de nálam nem az élmény kategóriába esik. Igazából IT-sként a kütyü mivolta tetszik igazán, marhára bejön a szoftver a Teslákban, el tudnék vele szöszölni. -
máyköl
veterán
Bah csomoponti Omv kuton van aki szokott tankolni?
-
Richard!
addikt
válasz golfvariant #139636 üzenetére
A szétrohadt autó csak addig kell, amíg a Ferka le nem gördül a szalagról. A nyomógombos telefon pedig a retro style számlájára írható és különben is, világutazó a csávó, minek kösse le magát egy helyen?
Ma kezdődik életed háralévő része
-
#89309696
törölt tag
válasz Doki16 #139646 üzenetére
Nekem is tetszenek a hibridek, de én tuti ugyanúgy kitaposnám a szemét, ahogy minden autónak amiben ülök. Kivéve ha valami gyilkológép, azt csak háromnegyedig nyomnám. Vagy nem. Kopasz lenne az a fácska az én kijelzőmön.
Nekem nem az eco jön be ezekben, hanem a csendesség, az egypedálos használat, hogy nem kell váltani. A gázpedál ugyanolyan ezekben is és lehet fektetett állásban használni.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz galervin93 #139631 üzenetére
Én is a hülye zöld forgalomakadály vagyok.
Imádom én is a hibridet, a megszállottja lettem amióta nekem is megvan. Üdvözlégy itt a topikban. Ha kérdésed van jöhet ide is vagy a Toyotas topikba is.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
#89309696
törölt tag
válasz stickermajom #139644 üzenetére
Élmény a hátbarúgás, a két tonnás bódé kényelmes siklása, az autopilot. Az is élmény. Meg a modell S szép is. Bár csak kívül.
Megvannak a korlátai is, nem véletlenül írtam én se, hogy 150-ig ugrik és nem a végsebességéig. Hamar felmelegszik az akku, a villanymotor magas fordulaton már közel sem olyan jó hatásfokú. YT videókon is látni, hogy a végére marad 350 ló a 750-ből a mérések közben. De ez mindegyik villanyosra igaz. Persze, hogy nem megy úgy 200 fölött, mint egy belsőégésű ami pont forgatva lesz egyre erősebb és van váltója is nyomaték/fordulat módosításra, ebben a villanymotor sem Isten, annak is vannak görbéi és tartományai amikben gyengébb, de nem rakhattak be mellé váltót, mert felesleges lett volna.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz MasterMark #139622 üzenetére
Kétszer, a második kanyarig.
A Tesla és az élményvezetés nekem sem adja össze egy mondaton belül, de hát ugye kinek mi.
-
bitpork
nagyúr
válasz golfvariant #139636 üzenetére
Azért az sem semmi hogy még mindig más pénztárcájában kurkásznak egyesek...
Bocsánatot kérek nem konkrétan neked ment , csak úgy kiszakadt belőlem!Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
golfvariant
aktív tag
válasz Richard! #139633 üzenetére
Hány hasonló véleményt hallottam már, hogy de hülye vagy hogy ezt vetted azt vetted, ha ő venne akkor tuti nem ezt, hanem nagyobbat, menőbbet, erősebbet. (Telefon, autó, lakás)
Aztán évek múlva is a szétrohadt autóval, nyomógombos telefonnal, és bérelt lakással Janizik másnak...
Elnézést, ezt nem kifejezetten neked irtam Richard, csak úgy kijött belőlem...
[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
válasz golfvariant #139630 üzenetére
Az előző V6 volt, a következő is az lesz, nyugodjatok meg!
Szerk.: Persze. 2.4 benzin.
Golfkombi: Nope
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed háralévő része
-
galervin93
addikt
Bár volt egy rövidke, de kissé viharos vitám korábban a topikban, azért remélem senkiben nem maradt tüske (a legjobb lenne ha nem is emlékeznétek a nevemre ), és hát amiért hozzászólok, szeretnék kicsit dicsekedni, első autó lévén még talán a (számotokra) "szokásosnál" is nagyobb az öröm:
Tudom-tudom, hülye ződ, meg egy újabb forgalmi akadály az utakon, de na, ahány ember, annyi ízlés, szerintem még mutatós is, kérlek ne kövezzetek meg érte.Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz MasterMark #139624 üzenetére
(egyik kedvenc autóm - hang szempontjából)
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Richard!
addikt
válasz MasterMark #139622 üzenetére
Ha nincs hangja, hidegen hagy
Ezért nem lesz soha hibrid-elektromos ótóm!(#139624): Tudom...mint a lendkerekes matchboxomnak "Hallottam" már...
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed háralévő része
-
Magnum_
nagyúr
válasz Motion_Blur #139619 üzenetére
Pete mar milliomos. Miattatok.
I humbly and respectfully decline™
-
félisten
-
Magnum_
nagyúr
Az alabbi fb kommentet olvastam a 760le-s (!) Tesla elmenyvezetes hirdetes alatt: Kit érdekel targoncát lehet a tescoban vezetni soha nem lesz auto. Maradok a jo öreg technikánál amikor odalépsz el kezd szivni mint a barom a kémény ordit a ford szám mérö nyalja a piros mezöt soha nem lesz élmény a tesla
I humbly and respectfully decline™
-
veterán
válasz szabonagyur #139614 üzenetére
Nem
Keszthely 71, 77, majd Fehérvárig a 8-ason mentem. -
félisten
-
#89309696
törölt tag
Ez az Origo régen is ekkora bulvár szenny volt? Én nem olvasok ilyeneket, de két hét alatt a harmadik ganyé klikkbait autós cikk hírbe botlom bele náluk a Google segítségével.
Sose látott veszély leselkedik a magyar autósokra! Jön az őzek, nyulak párzási időszaka.
Lesokkolt a rendőr mikor meglátta mi volt a Porschéban! Ezer Ft-os kínai megkülönböztető jelzés villogó.
Megváltozott a magyar Kresz, íme az új a szabályok! Bevezettek két templomos barna táblát és mehet a buszsávban a sporteseményt ellátó matricával felragasztott jármű.Édes f.szom.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Ez nem tudom mi. De szerintem nem is lényeges.
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #139600 üzenetére
Időben nem éri meg, de higgadtságban megérheti. Csak a program ezt nem tudja értékelni.
-
rbalint88
addikt
válasz molnarpeter #139600 üzenetére
Meg van, hogy fel se ajanlja, pedig megerne. Sajnos sokszor elofordul, utobbi idoben tenyleg kezd elkurvulni a program, de az esetek 95%-aban tenyleg ugyes, csak pont ezeket a necces szitukat kezeli egyre gyengebben.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #139600 üzenetére
Így van.
Én kint használom a Waze-t, van, hogy napi 1000km-t és nagyon hasznos.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest