Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:58:04

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#72101) gduck válasza Kobe (#72100) üzenetére


gduck
addikt

Ebben a TV szoftvere a ludas!

Samsung TV? Ha igen, ezt próbáljad ki:

"Engedje meg, hogy tájékoztassuk, az Ön által említett jelenség azzal magyarázható, hogy Magyarországon a csatornák sorrendje kötött, ezáltal a szerkesztés illetve a törlés funkció inaktívan jelenik vagy nem elérhető. Ügyfeleink visszajelzése illetve technikusaink hasonló célú tesztjei alapján megoldást jelenthet, ha a régióbeállításoknál az Országot megváltoztatja Észtországra. Ezt követően szükséges elindítani egy automatikus hangolást a Menü-Adás-Automatikus hangolás útvonalon."

[ Szerkesztve ]

(#72102) Kobe válasza gduck (#72101) üzenetére


Kobe
veterán

LG LM660S, regebbi nem okos modell. Van benne programkiosztas modositas.
Tegnap atpakolgattam manualis rakosgatassal a teljes listat, ma bekapcsoltam es az alapertelmezett jott be megint. Gondolom ahogy beolvasta ujra a kartyat

(#72103) gduck válasza Kobe (#72102) üzenetére


gduck
addikt

Én azért a régióváltást kipróbálnám a helyedben ;)

[ Szerkesztve ]

(#72104) blakey válasza Kobe (#72102) üzenetére


blakey
félisten

Ki kell kapcsolni a csatornafrissítést, ha be van kapcsolva akkot mindig vissza fog állni az eredeti sorrend.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#72105) 4Grider válasza Kobe (#72102) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az automatikus csatornafrissítés kikapcsolása az én régi LG-men megoldotta a problémát...

(#72106) gg72 válasza kabelmania27 (#72096) üzenetére


gg72
veterán

Köszönöm, holnap délután lesz rá legközelebb időm, majd beszámolok.

(#72107) sznandi77 válasza #19482368 (#72091) üzenetére


sznandi77
csendes tag

Reset megvolt, ugyanúgy 192.168.0.x címet kap a routerem, a hiba bejelentésnél meg nem értik mi a gondom, szerintük ez így jó.

(#72108) 4Grider válasza sznandi77 (#72107) üzenetére


4Grider
nagyúr

Én sem értem mi a gondod. Ha resetelsz egy GW amin az alapértelmezett üzemmód a router, akkor logikus, hogy a mögé kötött eszköz a GW dhcp szerverétő belső ip címet kap. Tedd a reset-elt eszközt bridge üzemmódba, és rögtön publikus ip-t fog adni az eszközödnek.

(#72109) cigam válasza gduck (#72101) üzenetére


cigam
félisten

Apjuk micsodája kötött! Egész egyszerűen balfékek programozták le, vagy adták le a specben a programozóknak.
Ha annyira kötött, akkor hogyan lehetséges, hogy a Philips TV-m az 1. programhelyre a SpectrumHD-t teszi, míg a HorizonBox-on az M1 jön ott?!
Már volt egy csörtém ez ügyben a UPC-vel és a Philips-el is. Természetesen eredmény nélkül.
Talán csak az segít, hogy beüzemeléskor nem választasz szolgáltatót, hanem kézzel keresteted le a csatornákat, de ez sem 100%, mert ahogy írták, a "készenléti keresés" bekavarhat(Tán még a CI+ modul is beleszól ebbe?).

Az esetek többségében a kedvencek szolgáltatás elfedi a problémát, de ez nagyon esetleges. Attól függ melyik gyártó hogyan oldotta meg+ a TV kategóriája is befolyásolja.

sznandi77
Most mi hova van kötve? Ha belépsz a modembe, fotózd le ott ahol látszik, hogy modem üzemmódban van.

[ Szerkesztve ]

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#72110) viktorhu válasza cigam (#72109) üzenetére


viktorhu
veterán

Túlságosan bevédték magukat. Az tényleg kötött, hogy melyik csatornáknak kell elöl lenniük, de azt nem tiltja semmi, hogy átállítsd magadnak.

(#72111) LouiS22 válasza cigam (#72109) üzenetére


LouiS22
veterán

Törvény írja elő a csatornák sorrendjét és azt, hogy melyik programhelyen kell lennie.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#72112) sznandi77 válasza 4Grider (#72108) üzenetére


sznandi77
csendes tag

De nem lehet bridge módba tenni mert nincs hol, hiányzik az a menüpont.

[ Szerkesztve ]

(#72113) sznandi77 válasza cigam (#72109) üzenetére


sznandi77
csendes tag

Sehol nem látszik, ügyfélszolgálat hibabejelentő látja, hogy modem módba van, nekem szimpla routernek tűnik, csak kivan kapcsolva a wifi alapbeállításban reset után is. Kellene nyitott port, ezért DMZ-be tettem egyenlőre a upc-s eszközön a routerem ip-jét, ettől még a noip megőrül.De legalább a p2p elérésű eszközeim működnek.

(#72114) 4Grider válasza sznandi77 (#72112) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nincs a Rendszer menün belül switch üzemmód?
Ha így van, akkor az a tippem, hogy vagy IPv6-ra tették, vagy NAT mögött van.

Az Állapot\Kapcsolat\Általános alatt a kábelmodem IP címének első 3 tagja mi?

[ Szerkesztve ]

(#72115) ArthurShelby válasza 4Grider (#72114) üzenetére


ArthurShelby
addikt

"IPv6-ra tették, vagy NAT mögött van"
A upc-nél a 2 együtt fordul elő nem? (nincs vagy vagy))

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#72116) 4Grider válasza ArthurShelby (#72115) üzenetére


4Grider
nagyúr

Mivel lehet NAT ipv4-en, nem zárnám ki a lehetőséget. Persze lehet, hogy a UPC ezzel nem él.

(#72117) Watercolour válasza ArthurShelby (#72115) üzenetére


Watercolour
aktív tag

A UPCnél Dual Stack Lite implementáció van, tehát ha valakinél ezt bekapcsolják (köznyelven "átteszik IPv6-ra"), akkor a HGW natív IPv6 kapcsolatot kap a szolgáltató felé, és az IPv4 forgalom IPv6 csomagokba kódolva utazik a HGW és a UPC LSN-je között.

Tehát igen, ha valakinek van UPC-nél van IPv6 címe, akkor szükségszerűen NAT-olva lesz az IPv4. Fordítva tapasztalatom szerint ez nem feltétlen igaz, láttam olyan UPC business előfizetést, ahol nem volt IPv6, viszont mégis NAT-olva volt az IPv4. Az okát nem tudom, különösebben nem foglalkoztam vele.

(#72118) ArthurShelby válasza Watercolour (#72117) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Ezt tudom, azért is írtam a válaszomban, hogy nem vagy-vagy, mert én még nem találkoztam olyan upc-s ipv4-gyel, ami natolva lett volna.

(szóval értem, hogy nem jár együtt általában a 2, de a upc-nél igen)

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#72119) 4Grider válasza ArthurShelby (#72118) üzenetére


4Grider
nagyúr

Elolvastad a hozzászólása második felét is?

(#72120) #07746304


#07746304
törölt tag

Kaptam egy ilyet. UPC Internet van. Telekom IPTV és Telekom Hoppá. Utóbbi kettő nem az én nevemen, és készülékrészlet is van rajta. A kérdés, vajon milyen ajánlatot tudnak adni, hogy ne kelljen kötbért fizetnem, és még a készülékeket se kelljen egyben befizetném ?:D

Gondolom semmit :)

(#72121) szabogabor10 válasza #07746304 (#72120) üzenetére


szabogabor10
veterán

Eltaláltad. :D

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#72122) Toth_Jani válasza Kobe (#72100) üzenetére


Toth_Jani
őstag

LG TV esetén simán át lehet pakolgatni a sorrendet saját ízlés szerint, nálam például a HD csatornák előre.
És nem szokta átvariálni a TV, vagyis 1 év alatt még nem tapasztaltam ilyet.
De gondolom ez a TV rendszerén múlik leginkább.

(#72123) Kicsirics77 válasza Toth_Jani (#72122) üzenetére


Kicsirics77
veterán

samsung tv-m van kb 2 éves,eddig az invitelnél voltam ci cardal és ott simán lehetett rendezgetni a csatornákat szabadon,most upc ci card van ott sajnos inaktív az opció mindkét samu tévén,csak kedvencekkel lehet variálni.
esetleg régió váltás Észtországra segíthet ezen a problémán?

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#72124) sznandi77 válasza 4Grider (#72114) üzenetére


sznandi77
csendes tag

10.61.106.x

(#72125) 4Grider válasza sznandi77 (#72124) üzenetére


4Grider
nagyúr

A többire is válaszolsz?

(#72126) sznandi77 válasza 4Grider (#72125) üzenetére


sznandi77
csendes tag

(#72127) mlinus


mlinus
őstag

Már harmadjára jelentem le a folyamatos CB magától-újraindulást hibára, de továbbra is "nem találtunk semmi problémát, minden renden van!" választ kapom. Hogy a f...szomba van minden rendben ha a logba is látszik hogy naponta 2-3 alkalommal eldobja a netet a modem, sokszor full nyugalmi helyzetben? :DDD
Nagyon kezd elegem lenni. 500 mbit ide vagy oda, ilyen stabilitás mellett egyre csábítóbb a telekom lassabb de biztosabb nete..

[ Szerkesztve ]

(#72128) csabi63 válasza Kicsirics77 (#72123) üzenetére


csabi63
senior tag

A Samu nekem is visszabeszél. PC-n csatornalista szerkesztővel kidobtam, amit sosem nézek. Tévére rátoltam, teljes siker. Öröm volt nézni, hogy pörög az EPG 12 csatornával. Sokáig sajnos nem tartott az élmény. Másnap reggel bekapcsolom, újra ott a száz akárhány csatorna. Pozitívum, hogy azok mégé pakolta vissza őket, amiket meghagytam. Megfelel így is, de se az LG, se a Philips nem írta még felül a parancsomat. Ez a Samu túl okos már.

(#72129) vargalex válasza csabi63 (#72128) üzenetére


vargalex
félisten

A Samsung-ban nincs olyan opció, mint az LG-ben, amiben kikapcsolhatod az automatikus csatorna frissítést?

Alex

(#72130) 4Grider válasza sznandi77 (#72126) üzenetére


4Grider
nagyúr

Kérd vissza az ügyfélszolgálattól az IPv4-et, mert IPv6-ban vagy.

(#72131) Apaxp válasza sznandi77 (#72126) üzenetére


Apaxp
senior tag

Visszaolvasva láthattad volna ezt a képet.
Ha belépsz a cb menü első képén van ilyened?
kép

Samsung A52s 5g dual sim, Acer E5-573G win10+linux mint

(#72132) sznandi77 válasza Apaxp (#72131) üzenetére


sznandi77
csendes tag

Nálam TC7200 van, nem connect box.

(#72133) csabi63 válasza vargalex (#72129) üzenetére


csabi63
senior tag

Ezen nincs. Van egy másik típus is, azon sincs. Viszont azon műholdas forrás esetén van rá lehetőség.

(#72134) sznandi77 válasza 4Grider (#72130) üzenetére


sznandi77
csendes tag

Hihetetlen! Sikerült, végre újra modem módban van 1 óra 44 perc és egy értelmes ügyintéző kellett. Ugyanis nekik ipv4 modem mód látszott, de a valóságban nem, így volt. Valami frissítés ment félre azért került ebbe az állapotba. Újra húzva, többször újra indítva távolról, s már jó is lett. Köszönöm mindenkinek a segítséget. Hihetetlen, hogy mennyire nem mindegy kihez kerül az ügyfélszolgálatnál az ember.

(#72135) Miska0330


Miska0330
tag

Sziasztok!

Lejárt a 2 év hűségem. A következő ajánlatot kaptam 1 év hűséggel:

- Kábelt TV Prémium - 3500 Ft
- Internet 500 MBit - 5499 Ft
- Nonstop S - 100 Ft

ePack Kedvezmény: 600 Ft

Összesen: 8499 Ft

Eddig 8617 Ft -ot fizettem.

A környékemen nincs DIGI, csak Telekom Koax.

Az ajánlatot elfogadtam. Lassan az utolsó 1 év lesz, hogy TV -re is előfizetek. A külföldi TV csatornák miatt hagytam a TV -t.

(#72136) LouiS22


LouiS22
veterán

Bug vagy feature?

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#72137) LouiS22 válasza LouiS22 (#72136) üzenetére


LouiS22
veterán

Közben megkaptam a UPC-től a választ:

A logok hibát is fognak mindaddig mutatni, amíg a modem nem talál új szoftvert (No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=dc:53:7c:e9:b3:aa;CMTS-MAC=00:01:5c:7a:c2:66;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0;) valamint a címzést nem tudja megújítani (DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response v4 option;CM-MAC=dc:53:7c:e9:b3:aa;CMTS-MAC=00:01:5c:7a:c2:66;CM-QOS=1.1;CM-VER=3.0; - bridge mód miatt),

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#72138) blakey válasza LouiS22 (#72136) üzenetére


blakey
félisten

Nem kell vele foglalkozni, de látom már kaptál választ.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#72139) LouiS22 válasza blakey (#72138) üzenetére


LouiS22
veterán

Mondjuk ha ezt leírnák a GYIK-be, nem lenne ilyen kérdés sem :D

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#72140) #78121280 válasza LouiS22 (#72137) üzenetére


#78121280
törölt tag

T3 időtúllépés:

A modem/HGW ranging üzeneteire a CMTS-nek (fejállomásnak) 200 ms belül választ kell küldenie, ha ez nem történik meg, akkor lesz egy ilyen bejegyzés a naplóban, illetve a a számláló ugrik egyet, ezt te is láthatod a feltöltési jelszinteknél.

DHCP figyelmeztetés meg arra utal hogy 24 óránként próbálja megújítani az IP címet, nincs köze a bridge módhoz, router módban is szerepelni fog ez a bejegyzés. ;)

(#72141) headhunter


headhunter
addikt

Berettyóújfaluban másnál sem volt net és telefon? (kb. 19 órától 02-ig.)

(#72142) hypno skate válasza cigam (#72109) üzenetére


hypno skate
senior tag

Ami te otthon a TV-den tapasztalsz, az a Philips Tv tudása, nem a sugárzási sorrend.

Kötelezően a kormánypárti hírharangokat kell azokon a programhelyeken sugározni, amik az 1-9 számozott gombokkal elérhetők.
Ez akkor lett így, amikor az RTL Klubot próbálták sikertelenül kicsinálni. És azért duzzasztották fel a piárcsatornák számát, hogy minden számozott gombra egy királyi csatorna jusson.
Rájöttek ugyanis, hogy az egybites felhasználók többsége lusta és buta is ahhoz, hogy a kétszámjegyű programhelyeket begépelje a távirányítón, vagy hogy addig léptessen amíg megtalálja a neki tetsző adót.

A szolgáltatónak meg az számít hogy előfizess a csomagokra, aztán őket nem igazán érdekli mit nézel.

[ Szerkesztve ]

A vegetariánus ősi indián szó. jelentése: ''Béna vadász'' TELEFONSZÁMOM a profilomban

(#72143) #07746304 válasza headhunter (#72141) üzenetére


#07746304
törölt tag

Nem volt UPC-s net, bejelentettem, én voltam az ötödik a városban, aki lejelentette. Központi hiba volt.

(#72144) #19482368


#19482368
törölt tag

UPC Távsegítség

Erről a szolgáltatásról valakinek van róla információja?
Pontosan, milyen célból lehet igénybe venni?
Konkrétan mik a határok.
Van ennek valami plusz költsége? És ha igen, akkor mi a tarifa?

(#72145) zsero


zsero
aktív tag

Sziasztok, UPC alkalmas arra hogy 2 TB-nyi adatot felhő alapú backupon tároljak? Eleinte kellene feltölteni, aztán utána csak napi pár giga lenne a különbség. Az eredeti feltöltésre hogy reagálnak, lelassítanak vagy letiltanak?

(#72146) woodworm válasza zsero (#72145) üzenetére


woodworm
veterán

Ritkulnak a panaszok, hogy valakit figyelmeztettek volna. Nekem kb. ezen a szinten van a havi seedmennyiségem, nem volt még problémám.
Azzal számoltál, hogy ez majd' másfél-kétheti folyamatos, maximum közeli feltöltést jelent?

(#72147) zsero válasza woodworm (#72146) üzenetére


zsero
aktív tag

Igen, ezzel számoltam. Egy kis irodának a backupját szeretném áttenni Backblaze B2-re, és ha a UPC nem probléma akkor nincs gond. Synologyban még meg kell néznem lehet-e throttle-olni a Cloud Sync-et, hogy ne rontsa a netezési élményt addig.

(#72148) Apa+Fia


Apa+Fia
aktív tag

Üdv! Ma delelőt bekötött kábeltv komfort csomagba csak a közszolgálati HD k mennek,mi a teendő, Médiacard.

Apa csak 1 van!

(#72149) 4Grider válasza Apa+Fia (#72148) üzenetére


4Grider
nagyúr

Azok nagy része megy kártya nélkül is. Valószínűleg nem aktiválták a kártyádat. Telefonálj be, hogy legyenek szívesek...

(#72150) blakey válasza Apa+Fia (#72148) üzenetére


blakey
félisten

1. ellenőrízni kell, hogy a kártya nincs-e fordítva a modulban.
2. végig kell menni a beálítási procedurán amit a kártya igényel, nagyjából 10 perc az automatikus aktiválás
3. ha minden rendben, tehát a kártya és a modul jól van behelyezve és ezek után sem mennek a kódolt csatornák akkor 1221/hibabejelentés, aktiválni fogják néhány percen belül.

[ Szerkesztve ]

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.