Hirdetés

2019. április 19., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-09-21 18:14:03

LOGOUT.hu

UPC Magyarország Kft. (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#76001) Alommano válasza IamTheDog (#75998) üzenetére


Alommano
(újonc)

Sajnos rosszúl tudod. A hűség idő kétélű dolog. Egy részt védi a szolgáltatót hogy nála maradsz, másrészt véd téged hogy nem emeli az árakat. Ha lejár a hűség idő te elállhatsz a szolgáltatást ól , de ő meg emelheti az árakat. Gold csomag megszűnt és prémium csomag van helyette hasonló kiosztásban. Ilyen híváskor érdemes egy jó kompromisszum ot kötni...egy jó akció egy éven át jó döntés lehet.

(#76002) Alommano válasza Clever0 (#76000) üzenetére


Alommano
(újonc)

Belső Ip állítása server üzemeltetéséhez kell. Erre a szolgáltató fix Ip szolgáltatâst tud nyújtani. Ddns szolgáltatásokhoz port forward elérhető a modemben.

(#76003) IamTheDog válasza Alommano (#76001) üzenetére


IamTheDog
(tag)

Azt tudom, hogy így nem vagyok védve az áremelés ellen, de csak rám szabva nem emelhet árat, max úgy, ha mindenki számara emeli pl. a Gold csomagot. Vagy nem így van?

S9+ & Mate 20 Pro

(#76004) szabogabor10 válasza IamTheDog (#76003) üzenetére


szabogabor10
(PH! kedvence)

De. Engem pár hónapja kerestek, hogy lejár a hűségem, de én semmiképp nem hosszabbítok. Azt mondta, nem emelnek árat, minden marad így. Egyébként a számlán is ezt írták.

[ Szerkesztve ]

iPhone X -- iPad Pro 10.5” -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods

(#76005) Alommano válasza IamTheDog (#76003) üzenetére


Alommano
(újonc)

Rossz felöl közelíted a kérdést. 1éve mikor megkötötted a gold csomagot X összegért akkori akciónak megfelelően. Most hogy lejárt a hűség megszűnik az akkori akciós árad és realizálódik az ár a mostani nem akciós ár felé. Mivel a gold csomag nem létezik, csomag nélküli összeadott szolgáltatások nem olyan árban lehetnek mint egy csomagban adott pláne akciós áron adott....

(#76006) kali válasza Alommano (#76001) üzenetére


kali
(Jómunkásember)

A hűség lejárta után, sokan kibírják azt az évi egyszeri pár százas emelést.

IamTheDog: Szia, Ne hagyd magad megvezetni, naptári évente egyszer emelhetnek csak a hűség lejárta után, és akkor is csupán a fogyasztói árszínvonal változásának megfelelő mértékben, ami elhanyagolható összeg. ([link])

[ Szerkesztve ]

(#76007) Alommano válasza szabogabor10 (#76004) üzenetére


Alommano
(újonc)

Ez is fedheti a valóságot, de ehhez a csomag tartalma alapján lehetne pontosat mondani

(#76008) Intruder2k5 válasza Alommano (#76001) üzenetére


Intruder2k5
(MODERÁTOR)

Ne vezesd félre Őt!

"Gold csomag megszűnt"
Ez sem igaz, csak zárt csomag lett. Lásd az ÁSZF programcsomagokról szóló hatályos mellékletét.

"A digital gold, digital bronze, digital mini szolgáltatási csomagra a Szolgáltató új Előfizetői szerződést, illetve szerződésmódosítást 2018. október 11-től nem tesz lehetővé."
Eszerint akinek van, az továbbra is használhatja.

Szakmai kérdésekkel privátban ne keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!

(#76009) kabelmania27 válasza IamTheDog (#75998) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Üdv!
Ez a csomag nem szűnik meg, nekünk lassan három éve határozatlanban van digital bronze, 120-as net és nonstop-s telefon. Amíg nem jár le a hűség ne fogadj el drágább ajánlatot, ha lejárt 1221 lemondás gomb után kérjél ügyfélmegtartó csomagot. Mennyi most a havidíj?

(#76010) 4Grider


4Grider
(PH! kedvence)

Közel egy éve mondtam fel a UPC előfizetésem egy címen (családi ház). A weblap szerint ezen a címen most is szolgáltatnak...

(#76011) NoOne1976


NoOne1976
(senior tag)

Jelenleg 5990-et fizetek ezért:
Gold + hd (2box, 1kártya)
120as net
S telefon
Hűség júliusban jár le.

Hívtak hosszabbítással. Több cspmag ajánlat volt. Ami érdekes: Premium
+300as net (eszközök, telefon változatlan), mindez 6599.

Írtátok, hogy jó ajánlat, fogadjam el. Ügyfélszolgálaton "műsoron kívül" megsúgták, hogy ők még nem tudnak velem foglalkozni, mert bem jöhetek azzal, hogy felmondom, de június-július körül mehetek. Ha addig az ajánlati csomagjuk nem változik, akkor a telefonon ajánlott nagyobb csomagot 6080Ft-ért tudnák adni.

Vagyis megint beigazolódott, hogy akár milyen jó a telefonos ajánlat, hűségidő lejáratakor még jobbat kínálnak. Mivel kértem a telefonos ajánlatkor visszahívást, így bepróbálkoztam további alkuval, hogy 6080-ra lemenjünk, de elhajtott az ügyintéző, hogy ő csak ezt tudja ajánlani. Mondtam nem gond, legfeljebb nem hosszabbítok, lesz majd határozatlan idejű szerződésem. Erre jött a dumával, hogy az majd hogy fog emelkedni. Mondom azt nem lehet megtenni jogszabály alapján, csak minimális összeggel. Erre már kamuzni kezdett, hogy ő ezt nem tudja, mert csak a szerződés hosszabbításokkal foglalkozik.

Így úgy döntöttem, kivárok. Nem a pár száz forint miatt, hanem, hogy 10%-al akarnak emelni, ami nem korrekt.

(#76012) kabelmania27 válasza NoOne1976 (#76011) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Szerintem jól döntöttél, olyan havidíj lenne jó amit eastsider-nek mondtak.
Ha kevesebb csatorna is megfelel comfort tévével (vannak hd csatornák) kérhetsz 150-es csomagot, ha nem akkor prémium.

[ Szerkesztve ]

(#76013) ztsoft válasza Alommano (#76002) üzenetére


ztsoft
(senior tag)

Te miről beszélsz? Milyen szerverüzemeltetéshez?

A belső IP cím jelen esetben a 192.168.x.x, ezt szeretné a saját belső hálójához igazítani (pl. ha a gépeknek már beállított fix IP címük van, ne keljen már mindet átírni, inkább a HGW-n írná át, sokkal egyszerűbb).

Erre a szolgáltató fix Ip szolgáltatâst tud nyújtani.

Kevered a szezont a fazonnal! A fix IP (külső, publikus!) címnek semmi köze a belsőhöz, [link].

Ddns szolgáltatásokhoz port forward elérhető a modemben.

Már amelyiken működik. Emlékeim szerint többen küzdöttek már vele, igaz, nem a DDNS volt a cél. Ilyenkor jött a javaslat a saját router használatra és a HGW modem módba kapcsolására.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#76014) Clever0 válasza ztsoft (#76013) üzenetére


Clever0
(senior tag)

Teljesen beletrafáltál. Helyi hálózatnál a kliens gépeknek fix ip van beállítva és HGW csere után nem tudnak kapcsolódni a megváltozott tartományú szerverhez. Lehet kimenni, mert ezt telefonon keresztül nem lehet átállítani.

(#76015) Bridgeman válasza Alommano (#75993) üzenetére


Bridgeman
(újonc)

Szia!Nekem ubee modem van 150es nettel.Decemberben növelték 120-ról.Speedtest szerint is 150 körül szokott lenni.

Nekem a Balaton a Riviéra

(#76016) Gzu73 válasza kabelmania27 (#76012) üzenetére


Gzu73
(kvázi-tag)

sztem meg a 2 ajánlat kb ugyanannyira jön ki, ugyanis itt 3 tv-n veszi igénybe a szolgáltatást, eastsider meg valszeg 1 tv-n, ha jól értem.

(#76017) kali válasza Alommano (#75993) üzenetére


kali
(Jómunkásember)

Szia,

Már ne is haragudj, de honnan veszed ezeket a butaságokat?
Érdemes lenne elolvasnod adott eszközök gyártói leírását, illetve kipróbálni a gyakorlatban is, hogy ne írj valótlan dolgokat.

(#76018) NoOne1976 válasza Gzu73 (#76016) üzenetére


NoOne1976
(senior tag)

Amiért mindezt leírtam, az nem az ár, mert azzal alapvetően nincs gond. Hanem azt akartam bemutatni, hogy igaz az az én esetemben, hogy hűség hosszabbitó ártól mindig van jobb ajánlat, ha vár az ember. A lemondáskor jönnek elő ezzel.
Mert a kedvező ártól is tudnak majd még kedvezőbbet adni.

[ Szerkesztve ]

(#76019) student válasza kabelmania27 (#76012) üzenetére


student
(őstag)

nekem most hűség nélkül 6400 120net+analog bronz ki tudok ebből valami töbet hozni vagy olcsósítani?

(#76020) kabelmania27 válasza student (#76019) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Próbáld meg 1221-en, ha drágábbat mondanak ne fogadd el.

(#76021) dajj


dajj
(újonc)

Sziasztok!

Olyan gondom van hogy a digitális adásoknál a 127 MHz-en lévő csatornák néha szaggatnak, néha jók, de csak a horizon box rettenet vacakol velük! A TV-n tökéletesen mennek, igaz az látszik hogy alacsony a jelszint! Minden más működik tökéletesen! Szerintetek mi lehet a bibi?

(#76022) kabelmania27 válasza dajj (#76021) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Üdv!
Lehet az osztónál vagy a toldásnál van egy laza F csatlakozó.
Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító.
Ha megírod a modemértékeket meg tudjuk írni, hogy rendben van-e a bejövő jelerősség.

(#76023) IamTheDog válasza kabelmania27 (#76009) üzenetére


IamTheDog
(tag)

Ez van most:

- Digital gold, MyPrime csomag, HBO GO, HD és felvétel opció + mediabox, Digital HBO MaxPak
- Fiber Power 500, ePack kedvezmény, Connect Box
- Nonstop S díjcsomag

Ezért fizetek 12.200-at. Erre mondták, hogy 12.500 lesz, ha kötök egy év hűséget, és átmegyek Premium TV-be. Arra viszont nincs szükségem, sőt, ennyi TV-re sincs szükségem, ami most van. (Meg tán telefonra sem.)

S9+ & Mate 20 Pro

(#76024) kabelmania27 válasza IamTheDog (#76023) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Comfort tévé csomagra kérj ügyfélmegtartót, abban is vannak hd csatornák, három szolgáltatásra szoktak jó ajánlatot adni.
Boxok helyett kérhetnél kártyát, ha a második helyen elég a 26 kódolatlan csatorna akkor egy kártya/boxdíjat meg tudnál spórolni, hbo go is mehet ha nincs már rá szükséged.
Esetleg 300-as netcsomagra is kérhetsz ajánlatot.

[ Szerkesztve ]

(#76025) IEF válasza Alommano (#75997) üzenetére


IEF
(újonc)

Elküldtem PÜ-ben.

(#76026) IamTheDog válasza kabelmania27 (#76024) üzenetére


IamTheDog
(tag)

A Comfort lehet elég lenne, de a boxot nem akarom lecserélni. Még a Horizon Box előtti hd doboz van, az kiválóan működik. TV készülék amúgy egy van. HBO Go pedig az alap, azt nézzük tán a legtöbbet. Igazából lehet a Max Pack nem kell, csak sima HBO csomag. Na majd még kigondolom.

S9+ & Mate 20 Pro

(#76027) Amazonas válasza IEF (#76025) üzenetére


Amazonas
(senior tag)

Kíváncsi vagyok, hogy az alapján mit fog kideríteni a topik újdonsült szakértője. Majd azért számolj be nekünk is róla.

[ Szerkesztve ]

(#76028) vg válasza Amazonas (#76027) üzenetére


vg
(PH! addikt)

:DDD

(#76029) gduck válasza IamTheDog (#76023) üzenetére


gduck
(őstag)

Soknak tűnik, nekem L-es telefon van (vezetékes és mobil ingyenes!) a többi ugyanez és az ár is ugyan ennyi!

(#76030) gaben22


gaben22
(fanatikus tag)

Helosztok, igényeltem UPC-nél egy TV Premium előfizetést. Pár napja van, most volt időm foglalkozni vele. Jelenleg van HBO-m, Cinemax... holott tájékoztató szerint ezek "Digitális prémium kiegészítő csomagok/digital HBO MaxPakba..." tartoznak. Ez valami promóció vagy a kiegészítő szót itt nem úgy kell érteni? Nincs kedvem 15 nap után többet fizetni, ha esetleg ezek felárasak valóban, ezért kérdezem.

[ Szerkesztve ]

(#76031) 4Grider válasza gaben22 (#76030) üzenetére


4Grider
(PH! kedvence)

Úgy kell érteni, hogy HBO pack-ot opciósan tudsz rendelni bármilyen digitális tv csomag mellé. Ezek prémium mozicsatornák.

(#76032) Gubek-Einste válasza gaben22 (#76030) üzenetére


Gubek-Einste
(Topikgazda)

Bekötés után pár napig megy az összes csatorna ameddig nem véglegesítik az előfizetést.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by UPC Fiber Power 120 with Cisco EPC3925 & Asus RT-N18U

(#76033) Kleinti válasza Alommano (#76002) üzenetére


Kleinti
(újonc)

Szia.

Te valami vállalkozónál lehetsz vagy a cégnél de nagyon kezdő technikus, mert különben nem beszélnél össze ennyi hülyeséget.
Elöszőr is arra jó ez a fórum, hogy technikusként csendben megbújsz a háttérben és tájékozódsz a hibákról trendekről. De semmi esetre sem kezded el kiteregetni a szennyest, hogy milyen hibák vannak cégen belül, főleg ha ericsson-os vagy mert akkor még egy titoktartási- és etikai szerződést is aláírtál...
Jó dolog ha probálsz segíteni, de hidd el ennek itt semmi értelme, főleg azokból kiindulva amit írtál.
A hibaelhárítást hagyd meg a terülten, ott tudsz érvényesülni, itt csak sötétben tapogatozhatsz.
Én is írkálhatnék itt mindennap mert nehéz sokszor megállni, de aki normális hibaelhárítást akar az úgy is addig fogja zargatni a upc-t amíg normális technikus megy ki. Mert ha visszaolvasol az elhárítatlan hibákra való panasz nagy része vagy technikusi hiba a nem megfelelő hibajavítás miatt vagy alap hálózati probléma ami nem lett lekezelve rendesen, akár a technikus akár az adminok irányából, így azóta is fenn áll felderítetlenül.
Fogadd meg azt a jó tanácsot, hogy hagyod ezt.

[ Szerkesztve ]

(#76034) tomszli11


tomszli11
(kvázi-tag)

Sziasztok!

Nemrég ismerősöm mesélte, hogy meghalt az UPC-s modeme és hívta őket ezzel kapcsolatban. Egyből ki is szálltak és kicserélték egy olyan készülékre ami egyben modem és router is.
Nálam most az a helyzet, hogy a router szarakodik (Nem UPC-s), viszont van-e arre bármi lehetőség akár pénzért is, hogy egy ilyen készüléket ami kettő az egyben nálam is beüzemeljenek. Már nagyon régóta UPC-s vagyok kb. a modem ami van nálam az olyan 2005-6-ra tehető...
Mit tanácsoltok milyen indokkal hívjam őket lecseréltetni?

Köszi!

(#76035) kabelmania27 válasza tomszli11 (#76034) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Üdv!
Először nézd meg a modem értékeket a 192.168.100.1 címen, mert lehet nem a modemmel van a gond.

(#76036) 4Grider válasza tomszli11 (#76034) üzenetére


4Grider
(PH! kedvence)

Tudnak-e valami nagyobb csomagot ajánlani hasonló áron újabb egy év hűségért cserébe?
Ha ezt a kérdést felteszed nekik, rögtön le akarják cserélni a régi modemed connect box-ra. Amivel vagy megszívod, vagy nem...

(#76037) antal750


antal750
(fanatikus tag)

Sziasztok
Érdeklődnék a Upc Mobil Super csomagról amiben 3gb net van.
Ha elfogy a 3gb akkor mennyire lassítják a netet??

(#76038) 4Grider válasza antal750 (#76037) üzenetére


4Grider
(PH! kedvence)

A csomagban foglalt 3 GB adatkeret felhasználását követően az adatforgalmazás sebessége a számlázási ciklus végéig lassításra kerül 64/64 Kbit/s-ra (le-/feltöltés) belföldön és Roaming zóna 1 díjzónában is. A garantált le- és feltöltési sebesség a lassítás időszakában is 0/0 Mbit/s.

(#76039) gaben22 válasza 4Grider (#76031) üzenetére


gaben22
(fanatikus tag)

Köszi, megnéztem a szerződésem és csak TV premium + net + telefon + ePack kedvezmény + Horizon Box van, semmi HBO meg hasonló. Mi a tökért van akkor... Felhívom őket és reklamálok :).

(#76040) 4Grider válasza gaben22 (#76039) üzenetére


4Grider
(PH! kedvence)

Nem tiszta, hogy miért reklamálnál. Ha nem fizettél elő HBO-ra és ennek ellenére van, az attól lehet, hogy csomagmódosításod volt a közelmúltban. Ez az állapot néhány napig tart és egyszer csak kódolttá válnak azok a csatornák, amikre nem fizettél elő. Akkor reklamálj, ha a meg nem rendelt csatornákért számlázni akarnak...

(#76041) antal750 válasza 4Grider (#76038) üzenetére


antal750
(fanatikus tag)

Köszönöm

(#76042) szabogabor10 válasza antal750 (#76041) üzenetére


szabogabor10
(PH! kedvence)

Arra vigyázz, hogy 4G nincs.

iPhone X -- iPad Pro 10.5” -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods

(#76043) eastsider válasza kabelmania27 (#75991) üzenetére


eastsider
(PH! nagyúr)

150-esnél vajon marad a technicolor, nem tudjátok?

(#76044) Toth_Jani


Toth_Jani
(senior tag)

Az UPC a telefonos ajánlatkor rejtett számról hív mostanában??
Csak azért mert azt nálam a mobil dobja, mostanában pedig hívogat valaki, egy jó ajánlatért esetleg feloldjam a tiltást??

(#76045) kabelmania27 válasza eastsider (#76043) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Cserélik a modemet cb-re, annyit tudsz csinálni, hogy saját beüzemeléssel kéred az új modemet.

(#76046) kezo0 válasza Toth_Jani (#76044) üzenetére


kezo0
(őstag)

Amikor ők hívnak (pláne rejtett számról), az általában egy külsős üzletkötő, aki jutalékért dolgozik. Tőle nem fogsz igazán jó ajánlatot kapni, mivel ő a jutalékra megy. Az a maximum, hogy az eddigihez képest valamivel több/jobb szolgáltatást ajánl, kicsivel több pénzért, mint eddig.
Ha valóban jobb üzletet akarsz kötni az eddiginél, ahhoz minden esetben neked kell őket megkeresned. Ez az én tapasztalatom.

"Beam me up, Scotty! There's no sign of intelligent life down here...”

(#76047) IEF


IEF
(újonc)

Már a TV-vel is gond volt. Technikus ma itt járt és kicserélt sok mindent (kint is bent is) splittertől elkezdve a csillapítóig. Eredmény:

Még nem teszteltem le játékban, de bix.hu-val megszokott módon akad egy-két 'request timed out' és a ping 40 alatt marad java részt, de 100-130 néha előfordul. A cserélgetés előtt nem volt ritka a 2000+ ping sem.

Lényeg, hogy a dBmV csökkent. Későbbiekben visszajelzek, hogy történt-e javulás vagy nem. OFF: PÜ-re választ eddig még nem kaptam.

Köszönöm szépen az eddigi segítséget! :)

(#76048) sixpak válasza kabelmania27 (#76045) üzenetére


sixpak
(PH! kedvence)

Szia.
Hosszú telefonálgatások után sem tudtam elintézni, hogy a mostani Cisco epc3208-ra aktiválják a 300-as netet.
Valahogy ki tudom játszani a rugalmatlan fos rendszerüket?
3x elmondtam a telefonba, hogy akkor írok alá megint, ha a mostani modemre aktiválják a 300-at a 120 helyett..de azt nem lehet, csak konnektboksz, meg köszönik, hogy a kezdetektől fogva az ügyfelük vagyok, blabla.
Mondtam is, hogy úgy néz ki csak voltam..... :)
Szóval mondjuk megrendelem azt a hulladék cb-ot, saját üzembehelyezés és hagyom a Ciscot....ez járható út vagy tényleg új szolgáltató után kell néznem?

https://www.flickr.com/photos/86396338@N05/

(#76049) kabelmania27 válasza sixpak (#76048) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Üdv!
Nem kell új szolgáltató után nézned.
Saját beüzemeléssel kérd a régi modemet, ha nem megy a régi modemmel a 300Mbit akkor regisztrálod a cb modemet utána visszaregisztrálod a régit a pcreg.upc.hu oldalon és jó lesz.

(#76050) kezo0


kezo0
(őstag)

Fasza.

"Beam me up, Scotty! There's no sign of intelligent life down here...”

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.