Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:58:04

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#72801) XuChi válasza nessh (#72797) üzenetére


XuChi
addikt

Ezt a Connect Box-ot sürgősen állítsd át modem módba, és tegyél mellé egy rendes router-t :)

A modem feladatot is éppen hogy teljesíteni tudja szerény véleményem szerint.

Nekem mióta 500/200 NET van, és a régi technicolor modemet átcserélték erre a retekre, kb hetente 2x elmegy a NET kb 1-2 órára. Igazi isten verése ez a takony CB :W:W:W Egy WRT1900ACS v2 van mellette. Azzal nincs is gond.

Nem tudom, lehet a coax-al van gond, igaz eddig a 120/10 nem jelentett neki gondot.

Egyébként, a szolgáltatók, miért ilyen kotvány modem-eket használnak ???

[ Szerkesztve ]

(#72802) pjen válasza XuChi (#72801) üzenetére


pjen
félisten

Nálad vagy az eszköz hibás,vagy a hálózat.Nekem lassan egy éve van CB.Átlag havonta egyszer újra indítom,semmi baja.

(#72803) nessh válasza pjen (#72802) üzenetére


nessh
tag

Igen, azt sejtettem hogy vmivel gond van :))

Tegnap még a szerelő talált egy régi toldót, kicserélte azt is. Várom hogy van-e eredmény. Remélem innentől jó lesz. Router most nem szerepel a költségvetési tervben... csak ha nagyon kell

[ Szerkesztve ]

(#72804) 4Grider válasza XuChi (#72801) üzenetére


4Grider
nagyúr

Mert a szolgáltatásaikkal (pl. Wi-Free) és a kinézetével lehet villogni, viszont nem akarnak rákölteni egy-két havidíjnál többet (max. 20-30 USD).

(#72805) XuChi válasza 4Grider (#72804) üzenetére


XuChi
addikt

Aha, tehát a laikust meg kehet vele vezetni. Értem.

(#72806) troland26


troland26
őstag

pár napja írtam , hogy rossz a tv minősége és a jelszintek is rosszak voltak . Felhívtam a 1221 et technikusi kiszállást kértem . . Tegnap este viszont az érintett hd adók ismét visszatértek , megnéztem a jelszinteket , szerintem lényegesen jobbak lettek .

Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 0.8 dBmV 38.6 dB
Channel 2: -3.2 dBmV 38.0 dB
Channel 3: -2.2 dBmV 38.2 dB
Channel 4: -1.5 dBmV 38.2 dB
Channel 5: -0.4 dBmV 38.3 dB
Channel 6: 0.1 dBmV 38.4 dB
Channel 7: 0.5 dBmV 38.6 dB
Channel 8: 0.7 dBmV 38.6 dB

Channel 1: 38.0 dBmV
Channel 2: 36.8 dBmV
Channel 3: 39.8 dBmV
Channel 4: 40.0 dBmV

Délutánra igérték a szerelőt , de most jónak tűnik , akkor most szerintetek mondjam le vagy mi legyen ? Lehetséges , hogy központilag meg tudják/tudták csinálni ? :F

(#72807) Intruder2k5 válasza troland26 (#72806) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Így van, ezek már teljesen jók.

(#72808) blakey válasza troland26 (#72806) üzenetére


blakey
félisten

Jónak tűnik de nem mond le, menjen ki és nézze meg, lehet, hogy valahol kábeltörés van, mond azt, hogy néha jó, néha nem és akkor nézni fogja a csatlakozásokat, kábeleket.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#72809) lbalu válasza nessh (#72797) üzenetére


lbalu
csendes tag

Szerintem a 2. és 3. sor felesleges a táblázatban, mert az első már megoldja ugyanazt.

(#72810) atala


atala
addikt

Megrendeléstől számítva kb mennyi idő szokott lenni egy új bekötés? Gondolom terület függő, de napokban mérhető, vagy 1 hét, 2 hét?

(#72811) blakey válasza atala (#72810) üzenetére


blakey
félisten

Nem tájékoztatott az ügyintéző? Mindig megmondják, hogy mi a szitu és arra lehet számítani.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#72812) atala válasza blakey (#72811) üzenetére


atala
addikt

Még nem rendeltem meg. Nov 24-én jár le a Telekomos hűség. Úgy szeretném, hogy előtte már be legyen kötve a UPC.
Abban meg nem bízom, hogy megbeszélt időpontban legyen a bekötés, pl 22-én.
Ráadásul még azt is el kell intéznem, hogy a vezetékes szám hordozás csak 24-e után legyen.

[ Szerkesztve ]

(#72813) ArthurShelby válasza XuChi (#72801) üzenetére


ArthurShelby
addikt

"Nekem mióta 500/200 NET van"
Az a 200 22 egyébként. A CB tényleg erősen súrolja a határokat minőség tekintetében, de jelenleg a upc eszközparkjában csak ez tudja az 500-as netet (ez tud elég letöltési csatornát).

A szolgáltatók azért használnak ilyen modemeket/HGW-ket, mert olcsók, és ugye ma minden nagy cégnél jelige a költségoptimalizálás...

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#72814) blakey válasza atala (#72812) üzenetére


blakey
félisten

Amit telefonon egyeztettek az lesz, számhordozást is elintézi a UPC, szóval 24-e után hívd őket, de akár most is beszélhetsz velük, én is beszéltem velük még hűség előtt. Tudakold meg, hogy mi a menete az átköltőzésnek.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#72815) ArthurShelby


ArthurShelby
addikt

Mivel lejárna a hűség, felhívtam a 1221-et, lemondás. Az egész beszélgetés fél óra volt.
Bekamuztam, hogy a digi már itt elérhető (a Bp bankos upc kártya miatt sem szeretnék váltani, mivel ott feltétel a upc előfizetés), és milyen jó az optika, 200-as feltöltés... (erre azt válaszolta, hogy a upc 500-as lefedettsége 98%, míg a digi optika...)
Végül lett egy:
nonstop M
500-as net
tv premium (digital gold helyett) (myprime már nincs, mert nem ér havi 500ft-ot)

Ez 6899Ft :)
Mivel a nonstop m kell, és ilyen nincs a diginél, ez így számomra tökéletes.

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#72816) blakey válasza ArthurShelby (#72815) üzenetére


blakey
félisten

Pedig lesz myprime-d, legalábbis nekem benne van és 0 Ft-ért.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#72817) ArthurShelby válasza blakey (#72816) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Megkérdezték, hogy kérem-e, mert az havi 500 Ft lenne. Eddig ingyen benne volt a digital gold-ban, de a tv prémiumban nincs. Bár lehet hogy aktív lesz. Én azon csodálkozom hogy van horizon go myprime nélkül, szóval simán lehet hogy működni fog.

Egyébként a upc honlapja szerintem kritikán aluli. Helyből a dizájn ...., de a legrosszabbak a villódzó ottvan-nincsott menüpontok, amikre alig lehet kattintani.

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#72818) NoOne1976 válasza ArthurShelby (#72817) üzenetére


NoOne1976
őstag

Nekem a digital gold + hd-ban nincs my prime.

(#72819) ArthurShelby válasza blakey (#72816) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Átállt már a net, újra sem indult a modem (vagy nem tudok róla) (epc3212 320Mbps-ot produkált, hol látom a modem oldalán, hogy milyen sebességű netnek a configja van :F ), és horizon go-ba bejelentkezve myprime-nál már nem tudom lejátszani amit előtte tudtam (pl john wick).

Szerk: mégis megy a myprime :DDD (megint kérte, hogy jelentkezzek be)

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#72820) nessh


nessh
tag

Na. Valami volt...
Van egy androidos tv-s cuccom. Ez eddig nem tudott csatlakozni wifi-re 5ghz-en, csak 2,4-en.
Tegnap ugye volt ott a szerelő és kicserélt egy régi toldót. Azóta még nem volt gond (nem ment el a net, nem indult újra a CB) és az androidos cucc is simán csatlakozik már az 5ghz-re.

Nem akarom elkiabálni, de sztem mostmár jó lesz.

Köszi mindenkinek!

(#72821) 4Grider válasza nessh (#72820) üzenetére


4Grider
nagyúr

Azt gondolom tudod, hogy nem a toldócsere oldotta meg a wifi-s problémádat...

(#72822) nessh válasza 4Grider (#72821) üzenetére


nessh
tag

Valójában egy felesleges osztó lett toldóra cserélve.
Igen azt sejtem :D
De most minden jó, ezért merek reménykedni.

(#72823) gduck válasza troland26 (#72806) üzenetére


gduck
addikt

Megjavították a hibát ( a bejelentésed alapján ), lehet a szerelőt már nem is fogod látni :)

(#72824) hhgygy válasza hhgygy (#72793) üzenetére


hhgygy
senior tag

Akinek szintén problémája van a UPC Wi-Freevel:
Fel kell hívni őket, nekem a telefonos segélyszolgálat segített, onnan beállították.
(A hiba maga röhejes: azért nem tudtam magam bekapcsolni, mert hiába léptem be a saját e-mail címemmel és jelszavammal, nem tudott azonosítani, állítólag azért, mert 3 e-mail címet is megadtam magamnak??? De nem belépéshez adtam meg, hanem azért, hogy biztosan elérjenek, de hát én vagyok a hülye :-)

Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3

(#72825) Peterka31


Peterka31
csendes tag

Sziasztok!

Megbolondult a TC7200-asom?
Bridge módban használom, mert van mögötte egy routerem.
Ma mire hazaértem, vissza volt állitódva Router módra, kb gyári beállításokra.
Visszaállítottam ahogy használtam,de kb 10 percenként újraindulgat.
Újraindulás után hosszú ideig villog a DS, US, pedig a jelszintek jók (felfelé: 42, lefelé 7-8)
TV-vel szintén nincs gond, mint ahogy a net sebességgel sem amíg működik.
Egyáltalán miért resetelte magát gyárira? Ez a TC7200-as kb 3 hónapja érkezett mert a régin meghaltak a lan portok....
Nyíregyháza terület egyébként!

(#72826) blakey válasza ArthurShelby (#72819) üzenetére


blakey
félisten

CB-n tudom, a Cisco-n nem, de te is CB-t kapsz. :)

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#72827) Peterka31 válasza Peterka31 (#72825) üzenetére


Peterka31
csendes tag

Mielőtt újraindulta ilyeneket dobál a napló:

--- -- --:--:--: [Major] No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:35:40:31...
--- -- --:--:--: [Major] No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:35:40:31...
--- -- --:--:--: [Major] No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=cc:35:40:31...
--- -- --:--:--: [Major] Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - ...
--- -- --:--:--: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f...
--- -- --:--:--: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q...
--- -- --:--:--: [Major] SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q...

és ezt variálja.

(#72828) gyulazsolti válasza hhgygy (#72824) üzenetére


gyulazsolti
senior tag

Nekem van vele gondom. Itthon gond nélkül megy. Ha elmegyek itthonról akkor már nem kapcsolódik. [kép]

(#72829) troland26 válasza gduck (#72823) üzenetére


troland26
őstag

Kijött a szerelő . Mondtam neki minden ok most . Azt mondta , hogy pár napja többen is jelezték a hibát és már lehet ki is javították a kollegái . Azért megnézettem vele ..azt mondta most minden rendben van . :)

(#72830) ArthurShelby válasza blakey (#72816) üzenetére


ArthurShelby
addikt

A vicc, hogy telefonon a nő azt mondta, hogy nem lesz myprime-om, de a valóság az, hogy van.
Az emailben elküldött adatok alapján nincs szó myprimeról (se pro, se kontra).

Ez a 300GB-os keret azért kicsit idegesít. Még egyszer sem szóltak érte, de gyakorlatilag már minden hónapban 1TB fölött vagyok. Eddig a csúcs 1,3TB volt. Mikor telefonban kérdezte a nő, hogy elfogadom e az adatkorlátot, azért kicsit gombóc volt a torkomban.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#72831) blakey válasza ArthurShelby (#72830) üzenetére


blakey
félisten

Adakorlát? Nekem ilyet nem is mondtak és nem is szerepel, Myprime meg szerepel 0Ft-os áron.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#72832) #42556672 válasza ArthurShelby (#72830) üzenetére


#42556672
törölt tag

Elvileg van ilyen túlzott mértékű használat az ASZF-ben 34. oldal (https://www.upc.hu/pdf/aszf/archiv/internet/UPC_Internet_ASZF_20170621_archiv.pdf) de én még nem hallottam róla, hogy alkalmaznák pláne nem ott ahol van esélye lelépni az előfizetőnek.

(#72833) Gubek-Einste válasza ArthurShelby (#72830) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Nem kell miatta aggódni, nálam ilyen a forgalom.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#72834) troland26 válasza Gubek-Einste (#72833) üzenetére


troland26
őstag

Az nem semmi , torrent szervered van ? :D

(#72835) kezo0


kezo0
addikt

Remek hírek a UPC-től

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#72836) szabogabor10 válasza kezo0 (#72835) üzenetére


szabogabor10
veterán

Ez maximum nekik remek...

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#72837) kezo0 válasza szabogabor10 (#72836) üzenetére


kezo0
addikt

Gondolom, a Vodafone számára is készülnek ezek a hurráoptimista jelentések...

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#72838) Gubek-Einste válasza troland26 (#72834) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Nem, csak 120/10 az előfizetésem.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#72839) F-ECT$ válasza szabogabor10 (#72836) üzenetére


F-ECT$
titán

Is-is. Ha nem lenne pénz, akkor kevesebb helyre jutnának el, kevésbé cserélék a régi hálózatot, kevésbé lehetne ügyfélmegtartó jó árú ajánlatokat adni, stb.

Dive ever, work never.

(#72840) ArthurShelby válasza Gubek-Einste (#72833) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Az szép, 6TB-os forgalom :C
Így megnyugodtam :)
Az üzletiben gondolom nincs adatkorlát.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#72841) kali válasza Gubek-Einste (#72833) üzenetére


kali
legenda

Az igen, valamikor közelít a feltöltési érték a lehetséges maximumhoz.

(#72842) Gubek-Einste válasza kali (#72841) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Gondolkodom a 300/20-ra váltáson.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#72843) kali válasza Gubek-Einste (#72842) üzenetére


kali
legenda

A dupla feltöltési sebesség miatt pláne jobban járnál.
Nekünk is csak 120/10 Mbps van, de jellemzően nincs is szükség gyorsabbra - ellenkező esetben már DIDI lenne bekötve -, elvétve volt olyan, hogy előnyösebb lett volna a gyorsabb feltöltési sebesség, mert gyorsan kellett feltolni valami anyagot, de akkor meg ráengedtem a korlátlan mobilinternetet és 40 - 50 Mbps sebességgel hamarabb felkúszott. (Lefelé is gyorsabb itt a mobilinternet, mint a vezetékesünk 120 Mbps tempója.)
Ja, nálunk egyáltalán nincs torrent, ezért nem is generálunk valami nagy forgalmat, van olyan hónap, hogy a 100 GB közelében sem vagyunk és abban mind a két irány benne van.

[ Szerkesztve ]

(#72844) woodworm válasza kali (#72841) üzenetére


woodworm
veterán

Az 500-assal volt már 5.5 TB feltöltésem. Ott konkrétan maxon ment napokon át.

(#72845) kali válasza woodworm (#72844) üzenetére


kali
legenda

Ha jól számolom, ahhoz 24 teljes nap környékén kell maximummal feltölteni, az már elég húzós.

(#72846) nicu71


nicu71
addikt

nektek küldték már az oktoberi számlát? :U

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#72847) ates2 válasza nicu71 (#72846) üzenetére


ates2
senior tag

nekem 14-15.én szokott jönni elektronikusan

(#72848) nicu71 válasza ates2 (#72847) üzenetére


nicu71
addikt

nekem máskor már az első héten kiküldik,de akkor nem aggodok/mondjuk annyira most sem :D

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#72849) atala válasza ArthurShelby (#72830) üzenetére


atala
addikt

Ez valami régről bent marad szabályzat. A mai világban egy átlagos család simán túllépi a 300 Gb-ot. Mi négyen vagyunk a családban, átlagos használattal, nincs torrent sem, és így is 4-500 GB között van a forgalom.

(#72850) ztsoft válasza nicu71 (#72846) üzenetére


ztsoft
őstag

Nekem eddig 7.-éig szokott jönni az értesítés, de most még nem jött meg.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.