Hirdetés

2021. szeptember 21., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2021-08-26 11:34:17

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#104001) Okosandroid


Okosandroid
tag

12:20-kor nálam is elszállt a net, meglátjuk meddig nem lesz. Nyíregháza belvárosi része.

(#104002) cocka válasza SzGee (#103993) üzenetére


cocka
addikt

Akkor ezt el lehet húzni, mint a rétestésztát akár egy teljes hónapra is, mert akkor mindig megcsinálják 72 órán belül. LOL De mindig okoznak is valami problémát a 72 órán belül, szóval... LOL Arra kell kínosan ügyelniük, hogy a sok akadozás meg leállás között legyen legalább egy teljes nap, amikor működik a szolgáltatás, mert akkor a kedves előfizetőknek esélye sincs. Jól bevédték magukat, nehogy mán kötbért kelljen fizetni. :C :C :C

(#104003) SzGee válasza MiZo1990 (#103995) üzenetére


SzGee
tag

nincs is ezzel gond, csak ne számlázzák azokat a napokat (!) amikor nincsen szolgáltatás, mert ez szerintem pofátlanság, és itt nem arról a 100 Ft-ról van szó, hanem az elvről, amikor 2 napig nem tudok otthonról dolgozni, mert b_sznak megcsinálni valamit, és a fizetős mobilnetemet kell megosztanom ahhoz hogy dolgozni tudjak, és erre jön ez a válasz
nem kötbért igényeltem, hanem azt, hogy azért számlázzanak, amit nyújtanak

If you leave me, can I come, too?

(#104004) cocka válasza SzGee (#104003) üzenetére


cocka
addikt

Ja csak gondolom a nem számlázást x napra számukra nehezebb megoldani, mint a számlázzuk, ahogy eddig is, aztán majd utólag fax tudja hány nap múlva kisakkozzuk, hogy mely napokra jár neked kötbér, addig meg mehet a szarmaszatolás. :D

(#104005) drk88


drk88
senior tag

Hali,
A CB modem modeba van, es ma kaptam uj ipt de ebbe a tartomanyba meg nem osztottak nekem. 188.xxx.xxx.xxx- al kezdodik, ez most NAT-olt IP vajon?

Koszi

[ Szerkesztve ]

(#104006) AeSDé Team válasza SzGee (#103993) üzenetére


AeSDé Team
őstag

Szerencsére pár óra alatt megcsinálták :) Gondolom sok embert érinthetett.

(#104007) drk88 válasza drk88 (#104005) üzenetére


drk88
senior tag

Megvalaszolom magamnak, nem az :D

(#104008) Amur válasza Okosandroid (#104001) üzenetére


Amur
addikt

Nyíregyháza külvárosában még most sincs. Nekem is kb délben ment el... Most lett volna pár órám dolgozni a gépen.. Buktam. Elérni nem lehet őket. Múlt héten szerda, csütörtök ugyanez volt. Akkor elértem őket. Karbantartásra hivatkoztak. Mondta az ügyfeles hogy háromra befejezik. Mondtam neki hogy nehezen mert 15:20 van. Erre a rövid válasz: akkor négyre biztos kész lesznek mert lejár a munkaidő....lol

Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon

(#104009) Amur válasza Amur (#104008) üzenetére


Amur
addikt

Elértem őket. Automata mondja be hogy az ön körzetében nincs internet szolgáltatás. A hiba elhárítása holnapra elkészül...

Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon

(#104010) Zoz válasza Amur (#104009) üzenetére


Zoz
őstag

Pesten a 7. kerületben már négy napja tart ez a holnapra elkészül állapot...

(#104011) MiZo1990 válasza Amur (#104008) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Ma is karbantartás van Nyíregyházán.
03. 10-11. 09:00-15:00
03. 16-17-18-19. 09:00-15:00

Xperia Z5 Compact -> Pocophone F1

(#104012) Amur válasza MiZo1990 (#104011) üzenetére


Amur
addikt

Igen, ezt néztem, márciusban szinte minden hétre be van írva két napra.
De itt valami komolyabb dolog volt mögötte.

Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon

(#104013) MiZo1990 válasza Amur (#104012) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Lehet valami félrement karbantartás közben vagy ott is átvágtak egy kábelt.

Xperia Z5 Compact -> Pocophone F1

(#104014) gregory91 válasza MiZo1990 (#104011) üzenetére


gregory91
aktív tag

9-15? Ezt most komoly? :D
Miért nem éjszakára időzítik mint sok más helyen?

(#104015) pjen válasza gregory91 (#104014) üzenetére


pjen
nagyúr

Akkor az éjszaka rosszul alvók tiltakoznának+ a szerelőknek éjszakai pótlékot kéne fizetni.Esetleg áramtalanítani is kell,sötétben sz@rabb melózni.

(#104016) snyper990 válasza SzGee (#104003) üzenetére


snyper990
aktív tag

Miért ne számláznák? Mikor aláírtad a szerződést, vállaltad, hogy évi akár 7 napig is fizetsz nekik úgy, hogy közben nem szolgáltatnak neked. Örülj neki, hogy ezzel az opcióval nem szoktak élni.
Ha meg nem olvastad el, vagy nem értetted, hogy mit írsz alá, az megint nem az ő hibájuk szerintem

(#104017) troooper


troooper
tag

Sziasztok, a felhő mentéses mediabox működik, nézhető vele tv, net nélkül is? Ha igen, regisztrációt is engedi szintén net nélkül?

(#104018) SzGee válasza snyper990 (#104016) üzenetére


SzGee
tag

ÜHÜM, ez akkor lenne érdekes, ha megkapnánk, hogy mennyi kiesés volt a szolgáltatásban az aktuális évben, mert igencsak csodálkoznék, hogyha kevesebb lenne 7 napnál... szóval vissza az agyarakkal
az meg hogy nem értettem mi van a szerződésben, ember, nem a seggedből rántottak elő, én sem írtam ilyen stílusban szerintem, de hidd el tudok :U

If you leave me, can I come, too?

(#104019) Pitti11 válasza troooper (#104017) üzenetére


Pitti11
tag

Erős a stílus kicsit...
A hibát tünetkezelték mindig 72 órán belül, a most szombaton bejelentett hibámat kedden "javították meg" nagyjából 71 órán belül, tegnap este újra megszűnt a tv szolgáltatás... telefonáltam emailt írtam, új ticket indul, és 3 nap alatt ez is le lesz zárva, ...elvileg ma megint jön egy technikus aki ellenőrzi a kedden a kollégája által ellenőrzött hálózatomat. (Aki egyébként hibát akkor sem talált.)
Tehát ez nem 2x 3x 50-70 óra hanem _nulla_. Ezeket a nullákat összeadva valóban nem jön ki a 7 nap... Konkrétan egy műsort nem tudtam végignézni hónapok óta. Rengeteg élő sporteseményről maradtam le... de persze ettől nem dől össze a világ, hiszen csak szórakozás :((
Kénytelen vagyok másik szolgáltatót is igénybe venni, és a hűségidő lejártával szomorúan elbúcsúzom UPC Vodafontól :((( nagyjából 12 éve vagyok az ügyfele

[ Szerkesztve ]

(#104020) Pitti11 válasza Pitti11 (#104019) üzenetére


Pitti11
tag

Bocs előző posztomat nem trooopernek szántam természetesen.... :R
hanem a #104016 snyper990-nek

(#104021) snyper990 válasza SzGee (#104018) üzenetére


snyper990
aktív tag

Ha úgy érzed, hogy a szolgáltatás rendelkezre állása nálad nem éri el a szerződésben vállaltat, kérj mérődobozt az NMHH-tól. Akkor konkrét, használható bizonyítékod lesz, ami érzések helyett méréseken alapul. A helyzeteden nem az fog javítani, ha itt írod le a panaszaidat. Ha akarna sem tudna senki intézkedni helyetted.
Ha a tapasztalataidat írod le, vagy egy bevált megoldást, ami hozzáad valamit a közös tudáshalmazhoz, azt megköszönjük.
Elnézést kérek, ha támadásnak vetted, amit írtam. Nem annak szántam, bár bevallom, nem viselem egykönnyen, ha úgy látom, hogy valaki fordítva ül a lovon. És hirtelen csak az a két ok jutott hirtelen eszembe, hogy mi lehet az oka, ha valaki nem tudja, mi van egy általa aláírt szerződésben.

#104019 Pitti11 Látod, Te is meg tudod oldani. Bosszantó, de ez van. Szomszédoknál is tapasztalható egyébként a jelenség? Ha nem, akkor biztos, hogy nem saját eszközzel van a baj? Esetleg elosztókkal/szűrőkkel/toldókkal? Nem lazult ki valamelyik csatlakozó?

[ Szerkesztve ]

(#104022) Bridgeman


Bridgeman
csendes tag

Megkaptam a márciusi számlát és a következő hónapra vonatkozó változást.
Úgy gondolom,hogy ez a közel 200 Ft-os áremelés határozatlan idejű szerződéssel még mindig egész jónak mondható.

Nekem a Balaton a Riviéra

(#104023) Marcsello31 válasza drk88 (#104005) üzenetére


Marcsello31
aktív tag

Szia! el tudod érni a modem webes felületét? Esetleg egy újraindítás talán segíthet, nekem nem 188al kezdődik az ipm, én direkt, ipv4et kértem még annó, mert a tököm tele volt az ipv6 al. Nekem az ipm így kezdődik: 80....... ipcimed.hu meg tudod nézni, ha kaptál segítséget azóta akkor tártgytalan mind1. de reklamálni kel ha valami nemjó. Most ipv4 alatt online játszathok a kedvenc játékaimmal, ipv6 alatt valamiért nem ment.

[ Szerkesztve ]

(#104024) Ledi válasza Bridgeman (#104022) üzenetére


Ledi
tag

Ez elég jónak tűnik.

Néhány hét múlva nekem is lejár a hűség viszont a jelenlegi 500-as net helyett elég lenne a 300 is. Szerintetek így is adnak kedvező ajánlatot vagy ez esélytelen? :F

(#104025) Ledi válasza troooper (#104017) üzenetére


Ledi
tag

Szia!

Tv net nélkül is nézhető élőben, mert koaxon jön (kivéve néhány előfizetőt és a Telekom területet), de az összes többi szolgáltatáshoz kell a net kapcsolat. Pl.: epg, felvételek, műsorvisszanéző, sőt az előfizetés érvényeségét is interneten ellenőrzi.

Egyszóval kell neki a net kapcsolat.

(#104026) Marcsello31 válasza Ledi (#104025) üzenetére


Marcsello31
aktív tag

Létezik műholdas megoldás is, ahhoz semmilyen net nem kel csak szólok, hátha segítettem. Nekünk is tányéros net mentes, tv szolgáltatásunk van.

(#104027) MiZo1990 válasza Marcsello31 (#104026) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

De az másik cég.

Xperia Z5 Compact -> Pocophone F1

(#104028) Marcsello31 válasza MiZo1990 (#104027) üzenetére


Marcsello31
aktív tag

jah, tényleg, sorry.

(#104029) AtHoS


AtHoS
nagyúr

Elég gyengus lett a net minőség mára (Miskolc, kertvárosi - családi házas rész)

Letöltés
Csatorna    Frekvencia (Hz)    Jelszint (dBmV)    SNR (dB)    Moduláció    Csatorna azonosító
1    410000000    5    35    256qam    8
2    354000000    6    25    256qam    1
3    362000000    6    0    256qam    2
4    370000000    6    0    256qam    3
5    378000000    6    26    256qam    4
6    386000000    5    28    256qam    5
7    394000000    5    31    256qam    6
8    402000000    5    32    256qam    7
9    418000000    6    36    256qam    9
10    426000000    6    37    256qam    10
11    434000000    5    37    256qam    11
12    442000000    6    35    256qam    12
13    450000000    6    33    256qam    13
14    458000000    6    31    256qam    14
15    466000000    6    30    256qam    15
16    474000000    6    32    256qam    16
17    730000000    3    36    256qam    17
18    738000000    4    36    256qam    18
19    746000000    4    36    256qam    19
20    754000000    5    36    256qam    20
21    762000000    5    36    256qam    21
22    770000000    5    36    256qam    22
23    778000000    5    36    256qam    23
24    786000000    5    36    256qam    24

Feltöltés
Csatorna    Frekvencia (Hz)    Jelszint (dBmV)    Jelsebesség (ksps)    Moduláció    Csatorna azonosító
1    59800000    42    5.120    64qam    11
2    26600000    43    5.120    16qam    12
3    53200000    42    5.120    64qam    10
4    46600000    42    5.120    64qam    9
5    33200000    43    5.120    64qam    7
6    40000000    43    5.120    64qam    8


CB áramtalanítás után a weboldalak betöltésének késlekedése sokat csökkent, de még mindig érezni, hogy valami nincs rendben.

Mondjuk most legalább nem indulgat újra a CB :B

[ Szerkesztve ]

Vistaboy: "Nem kell, ugyanis nem lesz DNF-em. A demó alapján felejtős" válasz rá KKaresz45-től: "Ez van, ha gyorsan összecsapnak valamit"

(#104030) szabonagyur


szabonagyur
nagyúr

Be lett kötve a Vodafone 500-as net, hát egyelőre vérszegény a feltöltés :(

Jól látom mobil app iOS-re legalábbis nincs? Sima Vodafone app nem jó mert számom nincs.

(#104031) MiZo1990 válasza szabonagyur (#104030) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Hát 500/22 a csomagban vállalt névleges érték és 100/5,5 a garantált.

Milyen app?
Az otthoni szolgáltatásokhoz nincs külön alkalmazás, a MyVodafone alkalmazásba meg nincs beleintegrálva az otthoni részleg.
A weboldalon tudsz mondjuk számlát fizetni a MyVodafone Otthoni felületen keresztül.

Xperia Z5 Compact -> Pocophone F1

(#104032) szabonagyur válasza MiZo1990 (#104031) üzenetére


szabonagyur
nagyúr

Igen erre gondoltam, hogy a myvodafone otthoni rész az csak weboldalról megy, sajnos.

A garantált megvan...de az nem sokra elég.

(#104033) ish4d0w válasza szabonagyur (#104030) üzenetére


ish4d0w
őstag
LOGOUT blog

Ha most lett bekötve akkor várj egy kicsit, lehet hogy nem frissült még a konfiguráció. Addig a jelszinteket beírhatnád ide hogy megszakértsék.

(#104034) szabonagyur válasza ish4d0w (#104033) üzenetére


szabonagyur
nagyúr

Valamikor megyek at abba a lakasba es ha nem felejtem el megadom. Ami erdekes volt, hogy kimondottan nem javasolta a szerelo a bridgebe rakasat a routernek.

Eszkoznek ez jott: EMTA 3.0 1GB NO FixIP WIFI

[ Szerkesztve ]

(#104035) cocka


cocka
addikt

szabonagyur & MiZo1990

Na, már csak Doroti meg a bádogember hiányzik. Őket hol hagytátok? :DDD

[ Szerkesztve ]

(#104036) tomp


tomp
nagyúr

Kb 1 hónapja kiszakadt a falból az emeleti UPC-s doboz amiben ugye a lakások koax osztói vannak. A koax kábelek tartják csak. Be lett jelentve de 1hónap alatt se értek ki 1db fúróval 4db tipli és csavarral.
A hónap végén lejár a hűség. Csodás jövőt fest így a vodkafone...
A poén, hogy már kezdi a DVB-C olykor a kockásodást, de a net továbbra is atom stabil.

(#104037) cocka


cocka
addikt

Figyelitek, hogy bevédte magát ez a trágya banda?

A Digitális funkciók minőségéért és folyamatos elérhetőségéért a Vodafone Magyarország Zrt.-t semmilyen felelősség nem terheli.

Digitális funkciók felsorolása

Vodafone TV-vel elérhető Digitális funkciók:

első tétel: Lineáris műsorsugárzás

Magyarul, ha szar a tévéadás vagy nincs, akkor arról ők nem tehetnek. Na most kérdés, hogy ha a Digitális funkciók csak egy extra, ami mint látjuk első tételként a tévéadást biztosítja, akkor ha ez nincs, mit nyújt önmagában a Vodafone TV? Hogy van? Azért még akár egy 100 Ft-os havi díj is drága, hogy jogom van nézegetni a boxot. Ez még rosszabb, mint az internetes csomagok, mert ott legalább van garantált sebesség.

(#104038) kezo0 válasza cocka (#104037) üzenetére


kezo0
őstag

Tévéadás esetében lehetne mondjuk az a garantált, hogy a képtartalom legalább 50%-a szabad szemmel kivehető az adásidő legalább 25%-ában, egy hónapos periódus átlagában vizsgálva. ;]

"Beam me up, Scotty! There's no sign of intelligent life down here...”

(#104039) cocka válasza kezo0 (#104038) üzenetére


cocka
addikt

De most komolyan. Ez mi? Miféle TV szolgáltatás az, amire fizetsz, de nincs garantálva a működése és a szolgáltató meg széttárja a karját?

(#104040) MadMancs válasza szabonagyur (#104030) üzenetére


MadMancs
addikt

Semmilyen rendszerre nincs voda otthoni app. Csak Mobil. Amiben ugyan van egy otthoni szolgáltatások menüpont, de az csak egy link a webes felületre.

(#104041) szabonagyur válasza MadMancs (#104040) üzenetére


szabonagyur
nagyúr

Igen ezt lattam es meglepett, hogy nincs... eleg alap kene, hogy legyen.

(#104042) kabelmania27 válasza szabonagyur (#104030) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Meg kellene nézni a modemértékeket. Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve csillapító meg tudjuk írni, hogy milyen a bejövő jelerősség.

(#104043) hhgygy válasza tomp (#104036) üzenetére


hhgygy
aktív tag

Neked nincs fúród és tiplid? Én biztos nem nézném egy hónapig hogy ott lógjon.

Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; Xiaomi Redmi Note 8T

(#104044) camelferr


camelferr
senior tag

Sziasztok.
Nemrég megszüntettem a voda (ex-upc) szerződésemet, tegnap kaptam papírlevelet a zárószámlával, amiben 3878ft túlfizetésem van.
Tudjátok mi most a leggyorsabb módja a visszautalásnak? A 1270 ügyfélszolgálat szokás szerint elérhetetlen.
köszönöm a segítséget :R

Fear kills more dreams than failure ever will

(#104045) kabelmania27 válasza camelferr (#104044) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Írj nekik emailt vagy a honlapon keresztül és jelezd, hogy milyen bankszámlaszámra kéred a túlfizetés visszautalását.

(#104046) tomp válasza hhgygy (#104043) üzenetére


tomp
nagyúr

A doboz belülről van/volt felcsavarozva.

cocka
El kell olvasni a pontos leírást!
Felhívjuk figyelmét, hogy a Vodafone nem tartozik felelősséggel a más társaságok által nyújtott szolgáltatások tartalmáért, használhatóságáért, és az ilyen szolgáltatók adatvédelmi vagy kereskedelmi gyakorlatáért.

Magyarul ha a lineáris csatornánál valami miatt kép és vagy hang hiba van esetleg több órára eltűnik a csatorna (stúdió eredetű hiba miatt ugye tavaly az RTL Klub állt le) akkor azért nem a Vodát kell ütni mivel eleve ők is úgy kapják vagy nem kapják.
Ha hálózati hiba miatt rossz a TV szolgáltatás azért még ugyan úgy kötbér jár. Amúgy ez a leírás már a Voda TV indulása óta benne van. Én már akkor olvastam.

(#104047) kabelmania27 válasza AtHoS (#104029) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Van két csatorna ahol 30 alatt van az SNR és két csatorna nem működik, valószínűleg központi probléma.
Nézd meg, hogy az F csatlakozók nem lazultak-e ki az osztónál és a modemnél, esetleg indítsd újra a modemet hátha visszajönnek a csatornák.

(#104048) AtHoS válasza kabelmania27 (#104047) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Szia, köszi, ezeken túl vagyok, F csatlakozók rendben vannak, modem újraindítással a weboldalak betöltése picit gyorsabb lett, de a modemértékeknél sajnos semmi javulás nincs.

Szembe szomszédnál ugyanez a jelenség van. 9-én volt Miskolcon karbantartás, lehet annak a következménye ez.

Írtam nekik a hibajelenségről a weboldalukon, mert telefont nem vették fel fél óra alatt. Mondjuk a hibabejelentés űrlap beküldésének is neki kellett futnom 5-6-szor, mire sikerült elküldenie (lejárt a capcha ideje folyamatosan és sikertelen beküldéssel végződött)

Vistaboy: "Nem kell, ugyanis nem lesz DNF-em. A demó alapján felejtős" válasz rá KKaresz45-től: "Ez van, ha gyorsan összecsapnak valamit"

(#104049) Laci.M


Laci.M
senior tag

Sziasztok,

Minden bajom volt már a connect boxal, ledobálta wifiről a telefonom, gépen egyes weboldalak nem mentek és hasonlók. Felhívott egy üzletkötő, hogy váltsak 1000es netre, és 690-el több havidíjért ccserébe kapok új routert is. Mondom rendben jöjjenek. Hétfőn be is szerelték az új Arris Touchstone TG3442DE-t amivel minden rendben van (eddig) stabilitás terén (mondjuk már ezt is kellett újraindítani), viszont a sebesség az maradt 500mbit, kábelen se tud többet.

Ha most visszamondom agigabitet akkor vissza kell adnom a routert, vagy maradhat? Ha vissza kell adnom akkor kapok még egy ilyen rettenet connect boxot?

Igazából ha maradhatna ez a router 500as net esetén is akkor elégedett lennék, mert a szokásainknak elég az 500mbit. Netflig, HBO meg minden más is elfut mindenféle probléma nélkül több gép esetén is.

Ha nem, akkor egyre jobban elgondoolkodom, hogy inkább veszek egy ilyet: Xiaomi AC2350

Köszönöm!

Aláírás

(#104050) Pitti11 válasza snyper990 (#104021) üzenetére


Pitti11
tag

Nem csak a szomszédoknál, hanem az egész településen, és a szomszéd településeken is....
ezt is jelzem minden alkalommal, ugyanis van olyan szomszédom (több is) aki nem hajlandó kivárni a 20-30 perces zenehallgatást a helpdesk kapcsolása előtt.
Sajnálom, ha az egyész UPC Vodafone problémáját a magadénak érzed, és úgy véled meg kell őket védeni.... hidd el nem kell, elég nagy cég megvédi ő magát.
Minden csatlakozó ellenőrizve, vadi új osztó most lett cserélve, 1db van a rendszerben. Legutóbbi technikus kedden azt mondta itt minden OK, ha bármi baj van az máshol van....
Mondom... már megrendeltem a másik szolgáltatást, ezt lezártam, nincs több energiám... persze attól még érdekel a topic, ha nem baj maradok.... :)

[ Szerkesztve ]

Hirdetés

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.