Hirdetés

2019. május 22., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-09-21 18:14:03

LOGOUT.hu

UPC Magyarország Kft. (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#72251) vargalex válasza AtHoS (#72246) üzenetére


vargalex
(PH! félisten)

Szia!

Többször írtam már, hogy nálam ugyan ezt produkálta (ugyan ez volt látható a logban) 2 CB is (természetesen mindkettő saját tápjával, tehát CB csere esetén táp csere is történt). A jelszintek is rendben voltak (upstream kicsit alacsonyabb volt, mint nálad), így nem valószínű, hogy azzal volt összefüggésben. "Szerencsém volt", mert UPC-s ismerős sem értette az újraindulásokat, így elintézte, hogy kapjak egy Hitron-t, azóta nincs gond.

Alex

(#72252) blakey válasza vargalex (#72251) üzenetére


blakey
(PH! félisten)

Az újraindulások azonnal jelentkeztek vagy hetekkel, hónapokkal később? Lassan 2 hete van meg és 0 újraindulásom volt, modem módban van. Csak, hogy mire készüljek, tartaléknak megvan az epc3925.

[képátló (nem képátmérő), Blu-ray (nem Blue-ray)]

(#72253) vargalex válasza blakey (#72252) üzenetére


vargalex
(PH! félisten)

Nálam szinte azonnal (de ezt úgy kell érteni, hogy volt, hogy 1-2 napig nem indult újra, de volt, hogy naponta többször is) mindkét CB esetén (nem is volt nálam egyik sem tovább 1-2 hétnél).
Ahogy korábban írtam, én inkább a felhasználási szokásoknak tudom be (amit nem bír a CB), mivel 2 példány is ugyan úgy viselkedett. Sőt, amit még nem írtam: volt 5-6 nap, amikor a kis szerverem (amin ugye kívülről elérhető weboldalak, torrent, stb. fut) nem ment, akkor érdekes módon nem indult újra a CB. Amint hazaértem, elindítottam a szervert és kb. fél nap után volt is újraindulás. Tehát szerintem a kapcsolatok számával lehet ez összefüggésben...

[ Szerkesztve ]

Alex

(#72254) blakey válasza vargalex (#72253) üzenetére


blakey
(PH! félisten)

Tehát szerintem a kapcsolatok számával lehet ez összefüggésben... - Te is modem módban használtad nem? 30 eszköz csatlakozik és itthonról dolgozom, VPN kapcsolatot is használok, torrent, NAS, stb. Nem hinném, hogy a kapcsolatok száma lenne a gond, van amikor dolgozom, másik eszközön DLNA-t használok, megy az SMB/NFS, VPN és semmi gond nem volt ebben a 2 hétben. Amúgy állítólag nálunk már 850MHz-es a hálózat, 16 letöltési és 6 feltöltési csatornám van.

[ Szerkesztve ]

[képátló (nem képátmérő), Blu-ray (nem Blue-ray)]

(#72255) -=RelakS=-


-=RelakS=-
(PH! addikt)

Mit tudni a UPC oldaláról? Valamit reszelnek rajta?
Befizettem volna a számlát, de szerintem nincs olyan oldal, ahol fizethetnék. :F
"Az oldal átmenetileg nem elérhető. Kérjük, próbálja meg később!"

A felhasználói felület olyan, mint egy vicc. Ha el kell magyarázni, akkor rossz!

(#72256) vargalex válasza blakey (#72254) üzenetére


vargalex
(PH! félisten)

Igen, én is modem módban használtam (ahogy az összes többi HGW-t).
A VPN kapcsolat az igazából azon az 1 VPN porton megy kifeé, a LAN-ban használt DLNA/SMB/NFS el sem jut a modemig. Az érdekes az lehet, hogy a routered hány kapcsolatot tart kifelé. Az enyém most éppen 4400 fölött kicsivel.

Alex

(#72257) Toth_Jani válasza -=RelakS=- (#72255) üzenetére


Toth_Jani
(senior tag)

Igen lehet hogy reszelgetik elsőre ugyan bejött, másodjára már nem.
Bár részemről rendezze a bankom majd 19.-én, az a +24 forint nem küld a padlóra, mikor így csak is 5300-ért kapom a Happy Home Comfort csomagot. :)

(#72258) adp válasza adp (#72219) üzenetére


adp
(senior tag)

valaki?????

(#72259) AtHoS válasza vargalex (#72251) üzenetére


AtHoS
(PH! nagyúr)

Közben volt egy kis UPDATE, mert éjfélkor teljesen elment minden, még a TV adások sem jöttek (BOX kiírta, hogy: Nincs jel). Reggel fél hétkor modem LED-et láttam, hogy szép zölden világít, tehá OK a net, gyorsan ránéztem a TV-re, volt adás is.

Hazaérve beszéltem faterommal, kérdeztem tőle TV-vel mi újság volt tegnap? Mondta, hogy szerelőket látott még pénteken az oszlopokon.
Elképzelésem szerint, mivel ezen a területen !májusban! az ÉMÁSZ cserélte a régi, rossz állapotú útszéli oszlopokat és Telekom illetve a UPC eddig még nem rakta át a kábelezést az új oszlopokra, aminek "talán" most álltak neki.

Meglátjuk, mert log alapján 5h29-kor helyreállt a szolgáltatás és azóta nem volt modem restart sem

[ Szerkesztve ]

Vistaboy: "Nem kell, ugyanis nem lesz DNF-em. A demó alapján felejtős" válasz rá KKaresz45-től: "Ez van, ha gyorsan összecsapnak valamit"

(#72260) polonic


polonic
(PH! félisten)

Elvitték a régi rossz modemet és lett nekem is CB.
Tetszik a beállítási felülete. Nekem pont elég, ami kell egy routertől. AC-t tud, van vendég hálózat, alap tűzfal is. Azon gondolkozom, hogy ezt fogom használni a router helyett.

Bár ahogy nézem, saját DNS-t nem lehet beállítani és mondjuk nyomtatót sem tudok rádugni. Ez negatívum számomra.

Egyébként most átkapcsoltam modem módba.

(#72261) aryes


aryes
(PH! kedvence)

Sziasztok! Próbáltam keresni a topikban, de nem találtam választ!
Van egy UPC-s mobilnetes kártyám. A UPC állítólag a Vodafone hálózatát használja. Az lenne a kérdésem ahhoz, akinek van tapasztalata a témában, vagy esetleg ki tudná próbálni: Vodafone-függő készülékben fogom-e tudni használni ezt a kártyát, vagy simán idegen szolgáltatói SIM-nek fogja látni? Vagyis csak független telefonban fogom tudni használni?
Köszi a választ!

(#72262) 4Grider válasza aryes (#72261) üzenetére


4Grider
(PH! kedvence)

A UPC-nek külön hálózatazonosítója van, tehát Vodára zárt készülékben nem szabad működnie.

(#72263) Toth_Jani válasza polonic (#72260) üzenetére


Toth_Jani
(senior tag)

Gondolom akkor az nem egy WIFI nyomtató, de ha gépről nem lehet megosztani mert mondjuk a gép nem mindig van bekapcsolva, akkor jó megoldás lehet egy Print szerver, ami egy közepes router ára.

(#72264) polonic válasza Toth_Jani (#72263) üzenetére


polonic
(PH! félisten)

Egy régebbi canon, nem is tudom pontosan a típusát már. Az asus routerben van print server funkció és lpr protokollon keresztül bármelyik routerhez csatlakoztatott gépről tudok nyomtatni.

(#72265) Gubek-Einste válasza F-ECT$ (#72250) üzenetére


Gubek-Einste
(Topikgazda)

IDE nézz be ez ügyben.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by UPC Fiber Power 120 with Cisco EPC3925 & Asus RT-N18U

(#72266) DJDavid98


DJDavid98
(újonc)

Eredetileg ezt az azonnali kérdésekbe írtam, de egy barátom javasolta, hogy itt jobb eséllyel tudtok segíteni.

Adottak a következők:
- egy UPC Compal Broadband CH7465LG mediabox
- 2 különböző típusú vezeték nélküli otthoni telefon (egy Sinus 711M + vele járó bázis, és egy Panasonic KX-TG6812PDB bázisállomás 2db vezeték nélküli beszélő egységgel (továbbiakban "kagyló"), utóbbi friss vétel)
- egy hagyományos, 4 eres telefonkábellel működő klasszikus vezetékes telefon
A Media box TEL1 portjából kijövő telefonvonal egy eBay-es telefonvonal splitter-rel ketté van választva az aktuális vezeték nélküli bázis és a régi telefon között.

Kb. 2-3 hónapja a Sinus 711M-ünk hívásletevő piros gomba elkezdett nem igazán érintkezni, nehezen benyomhatóvá vált, és emiatt (legalábbis azt hittük) nem tudtuk letenni a bejövő hívásokat, csak akkor szakadtak meg, amikor a másik fél letette. Most elő karácsonyi ajándékként beruháztam a zsír új Panasonic készülékre, viszont tökéletesen működő gombok ellenére a bejövő hívásokat továbbra sem tudom letenni. A csörgést ugyan elnémítja a letétel gomb (valószínűleg ez a telefon egyik funkciója), viszont a másik kagyló (ha be van kapcsolva) tovább csörög, mint ahogy a régi telefon is. Ha a másik kagylón is kinyomom, akkor továbbra is látom, hogy amúgy csörög, csak lehalkította magát mindkét kagyló, és már csak a régi vezetékes csörög. Azt felvéve és letéve ténylegesen megszakad a vonal.

Gondoltam, biztos az elosztás miatt van ez, kihúztam az elosztót és közvetlen bedugtam a modembe a bázist. Jelenség teljesen ugyan az, akármelyik kagylót kinyomom, a másik csörög addig amíg azt is le nem némítom a letétel gomb megnyomásával, de továbbra is mutatják, hogy bejövő hívás van, csak csendben tűrik a kagylók. Hiába "szakítom meg" mind két eszközön a hívást, nem szakad meg a vonal, és ezt a hívó fél is úgy látja (saját mobillal teszteltem).

Felhívtam a UPC ügyfél szolgálatot, akik azt mondták, hogy ők a modemig biztosítják a vonalat, és azt, hogy utána mi hogy kezeljük, az már a mi bajunk. Nekem gyanús, hogy a modem nem reagál a vezeték nélküli telefonok által kiadott "szakítsd meg a vonalat" jelzésre, de szerintem ha ezt beadom nekik, akkor elküldenek, hogy panaszkodjak a telefon gyártónál, vagy tudomisén. És bár a régi Sinus 711M-nek tényleg alig nyomható be a lerakás gombja, a menüben navigációkor azért legtöbbször 1-2 benyomás után működik, de hívás lerakáskor egyszer sem. Tanácstalan vagyok.

OnePlus 3T / Mobil: Telekom / Mobilnet: Telenor / Vezetékes: UPC Fiber Power 500

(#72267) kezo0 válasza DJDavid98 (#72266) üzenetére


kezo0
(őstag)

Szia,
mindenekelőtt: amit mediaboxnak hívsz, az nem az. A félreértés nyilván abból ered, hogy a UPC is boxnak hívja, bár ők se mediaboxnak nevezik, hanem „Connect Boxnak” ezt a Compal gyártmányú eszközt, ami valójában egy HGW (home gateway), vagyis egy modem + router, egybeépítve. Szóval még az is jobb, ha valaki modemnek hívja vagy routernek, mint ha mediaboxnak, mert az utóbbi elnevezés inkább a kábeltévés adások vételére szolgáló dobozt jelöli a UPC-nél.
Mindezt csak azért hangsúlyozom, mert nem te vagy az egyetlen, akit megkever, hogy a UPC mindent boxnak hív, szóval ne vedd magadra, nem csak neked szól. :)

De a lényeg: nálam is egy normál asztali vezetékes telefon + egy Panasonic cordless telefon (egy bázis + egy másik kézibeszélő) lóg a Compal HGW-n, és a beszélgetések végén simán meg tudom szakítani a vonalat a megfelelő gomb megnyomásával. Nem lehet, hogy a HGW-ből kimenő telefonkábeled bekötésével van valami gond? Esetleg tehetnél próbát egy másik kábellel is, ha van kéznél.

[ Szerkesztve ]

"Beam me up, Scotty! There's no sign of intelligent life down here...”

(#72268) blakey válasza DJDavid98 (#72266) üzenetére


blakey
(PH! félisten)

Probáld ki úgy, hogy egyesével egymás után csatlakoztatod a telefonokat, nálam is el van osztva, két vezetéknélküli Panasonic van rákötve és nincs gond, hibátlanul működik a CB-vel is.

[képátló (nem képátmérő), Blu-ray (nem Blue-ray)]

(#72269) vargalex válasza DJDavid98 (#72266) üzenetére


vargalex
(PH! félisten)

Szia!

A cordless telefonokon nincs hívást elutasító funkció (ahogy a normál vezetékes telefonokon sincs), azaz nem tudod a hívást a fogadása nélkül elutasítani, mint egy mobilon. Ez teljesen normális működés.
Viszont, ha felveszed a hívást és leteszed (ahogy a normál vezetékes telefon esetén), akkor ugyan úgy működni fog.

[ Szerkesztve ]

Alex

(#72270) atala válasza vargalex (#72269) üzenetére


atala
(PH! addikt)

Ez így igaz. Ez ilyen, nem lehet mit tenni.
Én is utálom, amikor a lányom hívja a vezetékest, és nem tudom kinyomni, hogy vissza hívjam. Meg kell várni, míg abba hagyja a hívást. Mindig magyarázom neki, hogy csak csörgesse meg, és tegye le. De a legjobb, ha a mobilomat hívja, azt ki tudom nyomni.

(#72271) blakey válasza blakey (#72268) üzenetére


blakey
(PH! félisten)

Reggel volt és valamit félre olvastam, nincs hívás megszakítás vezetékes telefon esetében csak úgy tudod megszakítani ha felveszed és kinyomod.

[képátló (nem képátmérő), Blu-ray (nem Blue-ray)]

(#72272) kezo0 válasza vargalex (#72269) üzenetére


kezo0
(őstag)

Hát nekem nem esett le, hogy beszélgetés nélkül szeretné elutasítani a hívást, de alaposabban elolvasva a hsz-t, tényleg erről lehet szó. Na, ilyet valóban nem lehet. Fel kell venni, és letenni. Vagy megvárni, míg a hívó fél elunja a próbálkozást.

[ Szerkesztve ]

"Beam me up, Scotty! There's no sign of intelligent life down here...”

(#72273) LouiS22


LouiS22
(PH! addikt)

Elméleti kérdés, hátha valaki már csinált hasonlót. A folyosó végén van a tárolónk, és ide tennék be egy wifis nyitásérzékelő szenzort, ami értelemszerűen küld egy üzenetet, ha az ajtó kinyílt. A probléma, hogy ezt a részt a lakás wifije már nem fedi le, ellenben kiváló Wi-Free lefedettséggel bír.

Tehát az elképzelés: a szenzort Wi-Free-n keresztül társítanám (egyébként felhőalapú az üzenetküldés, illetve tud a platform IFTTT-t is - én az utóbbit használnám majd). A kérdés az, hogy ezt meg tudom ugrani? Az adatforgalom eleve minimális lenne, hiszen csak akkor történne bármi, ha az ajtó kinyílik/záródik.

Valaki kísérletezett már hasonlóval?

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#72274) 4Grider válasza LouiS22 (#72273) üzenetére


4Grider
(PH! kedvence)

Eleve nem értem a felvetést. A Wi-Free-re semmilyen sla nem vonatkozik. Tehát ha szórakozni akarsz vele, annak jó lehet, de ne várj el tőle semmi stabilitást (az egy dolog, hogy éveken át stabil lehet, de ugyanennek az ellenkezője is megtörténhet vele és még csak nem is reklamálhatsz).

(#72275) Latency válasza LouiS22 (#72273) üzenetére


Latency
(senior tag)

A Wi-Free WPA2-Enterprise (PEAP/MSCHAPV2) azonosítást használ, azt nézd meg, hogy az a szenzor tud-e ilyen hálózatra csatlakozni.

(#72276) NoOne1976 válasza LouiS22 (#72273) üzenetére


NoOne1976
(senior tag)

Vagy azon is elgondolkodhatsz, hogy teszel egy wifi jelerősítőt a legközelebbi konnektorba a lakáson belül a folyosóhoz, hátha így sikerül megnövelni a lefedettséget annyira, hogy tudnád használni a sajátodat.

(#72277) LouiS22 válasza NoOne1976 (#72276) üzenetére


LouiS22
(PH! addikt)

Próbáltam :) Nem működik, legalább 50 méter a távolság, közben van még három lakás, egy liftakna, meg némi vasbeton. Ezek úgy általában nem barátai a wireless adatátvitelnek :D

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#72278) DJDavid98 válasza kezo0 (#72267) üzenetére


DJDavid98
(újonc)

Igazad van, Connect Box-ot akartam írni csak kicsit felidegesített, hogy kiadtam X összeget egy új telefonra és nem működött úgy, ahogy gondoltam. Ahogy a többiek is írták, felvétel nélkül próbáltam elutasítani a hívást minden esetben. Amint hazaérek teszek egy próbát, hogy felvétel után le tudom-e tenni, mert ha igen akkor legalább tudom mondani a szülőknek, hogy így kell csinálni.

Kicsit furcsállom, hogy ha van egy ilyen limitáció, akkor a gyártók miért nem oldják meg, hogy a telefon automatikusan vegye fel majd tegye le ha csörgés közben kinyomom, de ezzel már lehet túl sokat várnék el egy ilyen egyszerű készüléktől.

OnePlus 3T / Mobil: Telekom / Mobilnet: Telenor / Vezetékes: UPC Fiber Power 500

(#72279) viktorhu válasza DJDavid98 (#72278) üzenetére


viktorhu
(PH! addikt)

Nem lenne szabványos megoldás (mármint semmi nem garantálná, hogy működjön, egyébként csak a némítással lenne egyenértékű). Hagyományosan a vezetékes hívást csak a hívó fél bonthatja, akkor is, ha már felvetted a hívást. Az utóbbi években terjedt el, hogy a hívott fél is tudjon bontani, de ezt nem mindegyik központ támogatja.

Egy dolgot lehet csinálni: némítani a hívást.

[ Szerkesztve ]

(#72280) toyee09


toyee09
(újonc)

Szissztok!
Upcnel vagyok es 4-5 honapja szereltettem be egy Gree Amber klimat, Wifid es tavolrol elerheto! Mukodik is a konfiguralas utan Wifin es mobilneten keresztul kb 3-4-5 napog majd azt irja ki hogy “Halozat idokerelem tullepese” vagyis angolul “network connection delay”!
Gree Cloudba regisztralja keszuleket!
Ezek utan leresetelem es ujrakonfiguralom a klimat es appot megint par napig mukodik!
Segitseget szeretnek kerni hogy esetleg upc router blokkolhatja egy ido utan?
Van aki upc es hasznal klimat igy tavoli elerhetoseggel?

(#72281) atala válasza DJDavid98 (#72278) üzenetére


atala
(PH! addikt)

Kicsit furcsállom, hogy ha van egy ilyen limitáció, akkor a gyártók miért nem oldják meg, hogy a telefon automatikusan vegye fel majd tegye le ha csörgés közben kinyomom

Ez azért nem jó, mert akkor a hívó fél kifizeti a semmiért a hívás díját. Van akinek 50 forintos perc díja van. Ha felveszik a telefont, már le is vonta az összeget, pedig nem beszélt, csak 1 mp-et(sem)
Le kell némítani, az a legegyszerűbb. Nekünk még némítás sincs rajta.

(#72282) 4Grider válasza toyee09 (#72280) üzenetére


4Grider
(PH! kedvence)

Ha ennek a csoda upc routernek a log-ja nem konfigurálható úgy, hogy te azon lásd, hogy mit blokkol, akkor tedd bridge üzemmódba és vegyél egy olyan routert, ami ezt simán tudja. Ha pedig tudja, akkor keresd meg a router log-jában, hogy tényleg ő blokkol-e.

(#72283) norberto_th


norberto_th
(fanatikus tag)

Hívtak ma a upc-től, hogy lejár hamarosan a hűségünk és van egy ajánlatuk. Na mondom halljuk -igaz az a hamarosan júniusban lesz de nézőpont kérdése- hát hogy az új happy home csomagok blabla jelenlegi csomaghoz plussz csatornák 144 vagy nem is tudom mennyi és akkor 9k. Aha, mondom neki mondom az én ajánlatom, jelenlegi ár megtartása (7580Ft) és dupla sávszél azaz 500 a többi marad ahogy volt eddig is. (Hbo van régóta ebben az arban) á olyat nem tud adni ennyiért, vagy 1500-2000plusszért, akkor hívjon vissza ha tud, viszonthallásra. Ennyi volt 😂

[ Szerkesztve ]

 iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S /  Music

(#72284) net91 válasza norberto_th (#72283) üzenetére


net91
(senior tag)

+1

Semmi sem állandó csak a változás. UPC Fiber Power 500 with Cisco EPC3208 & Asus RT-N18U

(#72285) DJDavid98 válasza atala (#72281) üzenetére


DJDavid98
(újonc)

Kipróbáltam, tényleg működik, ha először felvesszük utána pedig letesszük. Így már nincs gond, köszönöm mindenkinek aki segített!

Végül is így érthető, hogy miért nem történik ez automatikusan, csak az a gond, hogy ha némít, akkor csak azt az egy készüléket, és a másik kézibeszélő ill. a régi vezetékes tovább csörög. Kár, hogy erre még nincs normális megoldás azon kívül, hogy váltsunk mobilra.

OnePlus 3T / Mobil: Telekom / Mobilnet: Telenor / Vezetékes: UPC Fiber Power 500

(#72286) gduck válasza norberto_th (#72283) üzenetére


gduck
(őstag)

Nem jól emlékszem, hogy valami törvény már tiltja a hűség lejárta utáni áremelést?

(#72287) norberto_th


norberto_th
(fanatikus tag)

Lehet azért próbálkozott, mert ugye júniusig van még idő, ezért sem értettem, illetve nem kötbéres a dolog ha másra módosítja? Érdekes az egész.

 iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S /  Music

(#72288) kali válasza norberto_th (#72287) üzenetére


kali
(Jómunkásember)

Olyan konstrukciót nyilván nem kínálhat fel, amire kötbért kellene utána fizetned.
Amikor ennyivel a hűség lejárta előtt megkeresnek előfizetőt valamilyen ajánlattal, akkor jellemzően elé próbálnak menni valaminek, például tudomást szereztek róla, hogy konkurens szolgáltató lép be a területre, vagy már meglévő alakít át kedvezőbbé csomagokat, netán maga a UPC készül olyan változtatásra, ami miatt a későbbiekben alapban vagy olcsóbban kedvezőbb helyzetbe kerülhetsz, mint a most felkínált.
Utóbbival kapcsolatban elég belegondolni abba, amikor a 30 Mbps netet automatikusan és díjmentesen 120 Mbps sebességre emelték az előfizetőknél, de előtte azért még bepróbálkoztak a legtöbbüknél, hogy hűséggel magasabb díjcsomagba invitálják, persze némi felár ellenében.
Azt javaslom, nyugodtan várj ki egy ideig, hűséged van még, de az idő neked dolgozik!

[ Szerkesztve ]

(#72289) legelek válasza norberto_th (#72283) üzenetére


legelek
(őstag)

Saját, illetve fórumon olvasott tapasztalatom szerint fél évvel hűség lejárta előtt felkeresnek valami bődületesen rossz ajánlattal.

Lovaskocsimat protézisre cserélném. Jelige: fogat fogért.

(#72290) blakey válasza norberto_th (#72283) üzenetére


blakey
(PH! félisten)

Épp ezért kell felhívni őket és a lemondáa választani, jelentős kedvezményt fogsz kapni, 15e helyett 9e-t kaptam :)

[képátló (nem képátmérő), Blu-ray (nem Blue-ray)]

(#72291) pjen válasza legelek (#72289) üzenetére


pjen
(PH! nagyúr)

December közepén lejár a hűségem.Még nem kerestek,furcsállom.

(#72292) Robi_73 válasza legelek (#72289) üzenetére


Robi_73
(őstag)

És általában ilyenkor egy külső, értékesítő cég keress meg nem a UPC, fix ajánlattal és korlátozott lehetőségekkel... ;)

Robi73

(#72293) underdark


underdark
(senior tag)

Sziasztok
A visszanéző funkcióval van problémám
Néha működik, ez általában box újraindítás után...
Sokszor azt írja ki, nem vagyok előfizetve, máskor pedig valami hibakódot, hívjam ezt azt stb. és van amikor csak nincs információ-t ír a csatornáknál a műsorújságban

Valami ötlet, mielőtt felhívom őket, ha egyáltalán van értelme?

"akinek minden a vállán nyugszik, nem nyugszik senki vállán"

(#72294) BUZZLGHTYR


BUZZLGHTYR
(fanatikus tag)

upc free wifi kódját honnan tudhatom meg?

(#72295) F-ECT$ válasza underdark (#72293) üzenetére


F-ECT$
(Jómunkásember)

Ez ilyen (=szar). Néha az újraindítás sem segít, hanem teljes gyári visszaállítás kell.

Én már hívtam őket, tudnak róla, nem tudnak vele mit csinálni. Másmilyen boxot nem tudnak adni.

Dive ever, work never.

(#72296) unicumnext válasza F-ECT$ (#72295) üzenetére


unicumnext
(tag)

Nekem mivel már naponta kellett megcsinálni, visszaálltam kártyára, és lemondtam a visszanézésről, az is nevetséges, hogy van olyan műsor, hogy nem enged visszanézni, na most én előre honnan tudjam, hogy majd vissza lehet-e nézni....

(#72297) F-ECT$ válasza unicumnext (#72296) üzenetére


F-ECT$
(Jómunkásember)

A lányom most van mesenézős korban (3+), és egy csomó mese nincs fenn (pláne magyarul) YT-on, letöltögetni meg nincs kedvem, így én elég aktívan használom a visszanézést.

Nálam mondjuk nem ilyen rossz a helyzet, kb 3 havonta 1x kell gyári visszaállítást csinálnom.

Dive ever, work never.

(#72298) Toth_Jani válasza unicumnext (#72296) üzenetére


Toth_Jani
(senior tag)

De azért hogy kártyás vagy nem kell lemondani a visszanézésről, szerencsére a UPC még nem tiltja a TV felvételt, ellentétben a földi sugárzással.
Ha tudja a TV a felvételt, akkor 1óra/1 GB alapon egy 500-as HDD-re 500 órányi adás ráfér.
Persze így az egymás átfedő műsorokból csak az egyiket lehet felvenni.

(#72299) ANT


ANT
(PH! addikt)

Sziasztok.
29-es körzetben tud valaki valami globális rendszerhibáról? Ismerősnek Nagykátán 120 Mbites fibernet második napja nem megy, és nem egyedi a hiba. A UPC aktuális karbantartások táblázata nem mond semmit.

[ Szerkesztve ]

''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika

(#72300) kabelmania27 válasza ANT (#72299) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Üdv!
Mininode és modemújraindítás után sem javul a helyzet?

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.