Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:58:04

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#125001) Steve2006 válasza F1r3b1rd (#125000) üzenetére


Steve2006
csendes tag

A Vodafone oldala szerint a kisebb tévé nem alkalmas a mediacard használatára.
[link]

(#125002) Toth_Jani válasza Steve2006 (#125001) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Nekem egy 2020-as Sony tévém van ami szintén nincs a listában, de természetesen hibátlanul működik a kártyával és még az EPG is tökéletes magyar beállítások mellett is.
Viszont mikor beüzemeltem akkor vagy 20 perc volt mire a készüléket regisztrálta a kártyával, addig a kódolt adások nem jöttek rajta. (Már majdnem vissza akartam küldeni.)

(#125003) jannid


jannid
senior tag

Nincs internetem már egy napja. Bejelentettem az online felületen, de általában több nap mire fel szoktak hívni, hogy mi újság.

Esetleg valami tanács addig amit kipróbáljak? Újraindítás/áramtalanítás és kábelek ellenőrzése már megtörtént.

Update: kabelmania27 Köszönöm, hát persze, hogy akkor javul meg amikor ezt a kommentet leírtam... :D :R

[ Szerkesztve ]

(#125004) kabelmania27 válasza jannid (#125003) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító meg tudjuk írni, hogy lehet-e javítani a modem értékeken.

(#125005) Kátai


Kátai
senior tag

A Vodafon box-ot [link] hogy tudnám elérni távoli gépről? Bekapcsoltam rajta a távoli elérést, de nem akar sikerülni. Van valami más is amit bekellene állítani?

(#125006) pjen válasza Kátai (#125005) üzenetére


pjen
félisten

A boxot akarod elérni vagy a modemet? Ha a boxot akkor tedd fel egy okostelóra a VTV alkalmazást onnan tudod kezelni.

(#125007) Kátai válasza pjen (#125006) üzenetére


Kátai
senior tag

Modemet.

(#125008) powers


powers
tag

Sziasztok.
Lemondtam a szolgáltatást,minden számlát rendeztem,amit eddig kaptam.Viszont jött még egy utolsó most decemberben,amiből kiderült hogy túlfizetésem van,5450ft.Amit a következő hónapban jóváírnak(jóváírnának) a számlámból,ami ugye már nem lesz...azt vajon vissza utalják nekem automatikusan?vagy hívnom kéne őket?

(#125009) Kicsirics77 válasza powers (#125008) üzenetére


Kicsirics77
veterán

Hívd őket,maguktól nem fognak visszautalni semmit.

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#125010) Ledi válasza powers (#125008) üzenetére


Ledi
aktív tag

Szia!

Felhívhatod a 1270-en a számlázás választva. De ők úgysem fogják tudni elintézni, hanem megadják a kockázatkezelési csoport számát (+36 1 798 88 88).

Ha van másik vezetékes számlád akkor ezt az összeget jóváírják a másik számládon, ha nem akkor az ügyintéző megmondja hogyan kapod vissza az összeget.

(#125011) Skyhigh


Skyhigh
senior tag

Sziasztok,

Arris routerem van és itthon 30 wifis eszköz, amíg 25 alatti volt ez a szám semmi gond nem volt, de most mintha nem tudná kezelni őket, több eszköz offline 26-nál több egyidejűleg nem is jelenik meg akkor sem, tehát van olyan wifis eszköz ami működik mégsem jelenik meg.
Leírás szerint nem kellene, hogy gond legyen, ezért kissé tanácstalan vagyok.
A TP-Link super wifi havi díjat kissé sokallom és azon gondolkodtam, hogy saját mesh jelerősítőt vennék, de nem világos, hogy azt mint mesh eszköz kezelné az Arris vagy nem, illetve mely gyártók eszközei lennének kompatibilisek.
Esetleg van ezzel kapcsolatban valakinek gyakorlati tapasztalata?

A világon 3 féle ember létezik, aki tud számolni és aki nem...

(#125012) Gubek-Einste válasza Skyhigh (#125011) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

A szolgáltatói eszközhöz nem tudsz semmilyen mesh eszközt társítani, saját mesh hálózatot kell kiépítened.
A legoptimálisabb megoldás ha a szolgáltatói eszköz csak bridged módban van és minden más feladatot saját eszközzel oldasz meg.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#125013) zzola válasza Gubek-Einste (#125012) üzenetére


zzola
félisten

Mondjuk ez is érdekes, mert a szolgáltató oldalán ez áll:
"WiFi élmény minden szobában Mesh Wifi technológiával"
[link]

(#125014) cocka válasza zzola (#125013) üzenetére


cocka
veterán

Ugyan már! Eggyel több vagy kevesebb hazugság a vodafone-nak mindegy! :C

(#125015) zzola válasza cocka (#125014) üzenetére


zzola
félisten

:DDD ;]

(#125016) LouiS22 válasza cocka (#125014) üzenetére


LouiS22
veterán

Sokkal valószínűbb, hogy a topikgazda nem ismerte ezt a kiegészítő szolgáltatást.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#125017) cocka válasza LouiS22 (#125016) üzenetére


cocka
veterán

Ettől függetlenül abban igaza van, hogy saját mesh hálózattal érdemes inkább próbálkozni.

(#125018) Skyhigh


Skyhigh
senior tag

Köszönöm a sok hozzászólást,
Igen gondolom saját mesh hálózaton is, de most a szolgáltató mesh technológiát használó azt hiszem TP-Link Deco valamint Arris kombinációt próbálom körbejárni, illetve hogy Arris + mi más lehet.
Amit szintén lehet a Vodafone oldalán olvasni, hogy az Arris képes mesh hálózatba kerülni a super wifi eszközzel.
Az Arris leírás szerint technikai oldalon ennek nincs akadálya, viszont amit többen is írtak, hogy sok esetben a Vodafone marketing csapata "kissé" pontatlan megfogalmazásokat használ.
Amennyiben ezekkel az eszközökkel van valakinek tapasztalata az hasznos lenne

A világon 3 féle ember létezik, aki tud számolni és aki nem...

(#125019) kezo0


kezo0
addikt

Hm, ez érdekes. Az imént felhívtam anyámat, és hallom a telefonban a háttérből, hogy nála ugyanazon a csatornán van a tévé, mint nálam, DE! Nála pár mp-cel előrébb tart a műsor, mint nálam! Ő közvetlenül a tévét nézi (mediacard van benne), én Vodafone boxot használok, de nálam is koaxon jön az adás. Ilyen csúszást még sosem hallottam, pedig sokszor van, hogy anyu ugyanazt nézi, mint én. Ilyenkor a telefonon át hallva mindig ugyanott szokott tartani a műsor nála is, mint nálam.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#125020) nicu71 válasza kezo0 (#125019) üzenetére


nicu71
addikt

Nálunk mindig szinkronban volt eddig ,ugyanez a felállás csak nálam a kártya,anyunál a box.Bár ő néha eltekeri és történnek így fura dolgok pl élő adásnál 😅

[ Szerkesztve ]

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#125021) roger92 válasza roger92 (#124976) üzenetére


roger92
tag

Sziasztok!

Valóban, a szlovák és cseh régiókra állítva helyesen jelennek meg a karakterek, azonban a csatornák össze-vissza vannak a városkód kiválasztása ellenére is. De ez lenne még a legkisebb probléma.
Egyes csatornák hiányoznak. Pár darab, de pont nézett. Ilyen pl: a Nat Geo Wild HD, valamint egy helyi TV, úgynevezett Cegléd TV, amiket eddig észrevettem.
Fura, mert akárhányszor futtatom le a csatornakeresést, egyszer megjelenik a helyi TV, máskor meg nem is tünteti fel a készülék...

A sorrend nem olyan vészes, mert némi időráfordítással orvosolható ez a probléma, azonban a csatornahiányt, hogy lehetne megoldani? Mi állhat e mögött?
Hogyan lehetne ezt kijavítani?

A válaszokat előre is köszönöm! ;)

(#125022) kezo0 válasza nicu71 (#125020) üzenetére


kezo0
addikt

Közben újra felhívtam anyámat, de most magamnál is a tévé saját tunerjére váltottam, és így szinkronban voltunk. Aztán visszakapcsoltam a boxra, és megint késett nálam ugyanaz az adás legalább 10 (vagy inkább egy kicsivel még annál is több) mp-et anyu tévéjéhez képest…

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#125023) roger92 válasza kabelmania27 (#124989) üzenetére


roger92
tag

Szia!
Igen, így volt. Kb. a 3. nap már jelentkezett is a hiba a hálózatban. Egyes oldalak nagyon lassan vagy egyáltalán nem válaszoltak, esetleg azonnal azt írta ki nincs internetkapcsolat. Még egy speedtest-et sem tudtam mérni és problémázott a wifi is.

Ahogyan kikapcsoltattam az ipV6-ot és szétválasztattam a 2,4 GHz és 5 GHz wifi jelet, megszűnt minden gond és atomstabil lett a kapcsolat. :)

(#125024) roger92


roger92
tag

Nekem más nevet adva mondjuk az 5GHz-es hálózatra tökéletesen működik. Megjeleníti a hálózatokat külön-külön. Ugyanaz a készülékem van.

[ Szerkesztve ]

(#125025) roger92 válasza polonic (#124992) üzenetére


roger92
tag

Nekem jelszónak számok vannak megadva, a felhasználónév admin szintén.

(#125026) roger92 válasza ben11 (#124967) üzenetére


roger92
tag

#125024 hozzászólást neked címeztem, azonban nem engedte már szerkeszteni. Szóval nekem jól működik ez a Compal CH7465VF

(#125027) cocka válasza kezo0 (#125019) üzenetére


cocka
veterán

És tutira koaxon jön az adott csatorna?

Információ menüben a TV minőségnél meg tudod nézni.

(#125028) Klown válasza kezo0 (#125022) üzenetére


Klown
aktív tag

Nem IPTV-s VTV-s box-od van? Ha igen, akkor pont emiatt késik az adás. Ahogy a T-s IPTV is...

Üdv: Klown

<< Jégvirágos ablakot láttam már, de fagyott pingvint még soha! >>

(#125029) cheeka


cheeka
tag

Néhány napja már feldobtam ezt a témát, nekem ex UPC területen csak koax kapcsolattal működik az összes vodafone tv box. Nem tudom kialakítani a koax kábelezést, ezért most a tv aplikációban gondolkozom. Találkoztam egy Sony tv területi képviselővel, aki természetesen azt mondta, hogy csak Sony tv-vel fogom tudni működtetni, mert azon van igazi android rendszer. Ő azt olvasta valahol, hogy készül a magyar online tv app, de letöltött apk-t most is fel tudok telepíteni rá. A romániai vodafone tv jelenleg is telepíthető a Sony tv-re a play áruházból, ezt megnéztük. Valaki próbált már ilyet, működik vajon rendesen, esetleg Samsung készülékeken is? Én régebben csináltam ilyet egy Xiaomi tv stickkel, még horizon Go val, azon működött.

(#125030) LouiS22 válasza cheeka (#125029) üzenetére


LouiS22
veterán

Nem fog menni. A Jóember nagy valószínűséggel a Direct One (UPC Direct) appjára gondolhatott, de az egy tök más cég tök más terméke.

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#125031) kezo0 válasza cocka (#125027) üzenetére


kezo0
addikt

Sajnos csak most tudtam megnézni. Kábelcsatorna, a szokásos adatokkal... Viszont most már a késés sem tapasztalható. (Egyik szobában a tv tunerjével veszem, másikban a Vodaboxon keresztül, és kb. szinkronban mennek.)
Nem tudom, mi a fene volt ez este.

Klown: koaxon jön az adás. Akinek meg nem (Telekomos területek + cocka kolléga, akinél ez valószínűleg egy egyedi jelenség), annak sem IPTV-n, hanem OTT-n szolgáltat a Vodafone. Többször volt már erről itt szó, keress rá, vagy guglizd meg a különbséget a kettő között, ha érdekel.)

[ Szerkesztve ]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#125032) pjen válasza cheeka (#125029) üzenetére


pjen
félisten

Pedig valahogy ki kell alakítanod a koaxot, ha vodát akarsz.

(#125033) cocka válasza kezo0 (#125031) üzenetére


cocka
veterán

Nem tudom, mi a fene volt ez este.

Lehet, hogy pár órára vagy percre nálad is átváltott netes adásra?

Telekomos területek + cocka kolléga, akinél ez valószínűleg egy egyedi jelenség

De ez már telekomos terület IS. :D Plusz az, hogy én írok róla egyedül nem jelenti azt, hogy másnál nem működik így. Főleg, ha ki sem próbálta vagy nem is tud róla. Szóval semmilyen szinten nem vagyok reprezentatív és feltehetően nem is vagyok ezzel a jelenséggel egyedül.

Hivatalosan amit mondanom kell:

Plusz ezt én igazából nem akartam

Amit valójában gondolok:
Plusz ez még jól is jön, mivel így bármelyik szobából tudom nézni és nem kell 2 box.

Szerintem vmelyik fw frissítéssel átváltott és onnantól kezdve működik így. Kivéve egy-két azóta jött frissítést, amikor megpróbált az eszköz visszaterelni koaxra, ami szintén fail volt, mert hiába kapott koaxot, a csatornák kb. 90%-ánál: a hangolás sikertelen és számtalanszor kerestettem újra és semmi. Ilyenkor egy-két adó a neten jött.
Aztán ez a bolondéria elmúlt és minden ment tovább neten.

De amikor még "koax módban" működött, akkor emlékeim szerint nem írt ki ilyeneket, hogy a csatornára hangolás sikertelen, hanem egyszerűen élő adás helyett csak fekete kép volt, minden más működött.

Ami viszont a koaxos adáshoz képest hátrány, hogy egyszerűen darabosabb a kép. Elvileg mindkettő 50 fps, a koaxos kép mégis folyamatosabbnak tűnik. Gondolom ez a jelkonvertálás miatt van. Vagy nem tudom mi miatt, mondjuk annyira nem látványos, hogy zavaró legyen, csak amikor visszaállsz koaxra, akkor látod, hogy cseppet darabos a netes adás. :D

[ Szerkesztve ]

(#125034) Fox Mulder


Fox Mulder
aktív tag

Üdv!
LG Oled C2 tv-n megy tv előfizetés CI kártyával. A műsorújság részen viszont néha azt írja, a csatorna előnézetre, hogy nem támogatott, valamikor működik rendesen. Okozhatja ezt a CI kártya firmware verziója? Próbáltam más LG tv-ben is, ugyan ez a probléma.

(#125035) Skyhigh válasza Fox Mulder (#125034) üzenetére


Skyhigh
senior tag

Nekem két CL van itthon nagyjából 5 év különbséggel érkeztek az újabb esetén van előnézet szinte mindig, a régi esetén csak RTL esetén (Samsung F6670)

A világon 3 féle ember létezik, aki tud számolni és aki nem...

(#125036) pkaresz


pkaresz
senior tag

Sziasztok!

Annyi infó a modem újrainduláshoz, hogy amióta a torrent, nem működik, nincs seed azóta stabil a net.
Érti ezt valaki? Vagy csak véletlen egybeesés lehet?
:U
Vagy így lövik le a torrentet?

[ Szerkesztve ]

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#125037) Marengo


Marengo
csendes tag

Up.

Marengo

(#125038) pjen válasza pkaresz (#125036) üzenetére


pjen
félisten

500as netem van, de ha ment a torrent akár 10 megával, a tv eldobálta a visszanézést. Mióta át tettem a torrentet a digi netre semmi gond. Fura ez.

(#125039) pkaresz válasza pjen (#125038) üzenetére


pkaresz
senior tag

Nekünk is az van.
Nem kicsit fura.
A streming jóság miatt alig torrentezunk, így derült ki az egész, nics seed, nincs gond a nettel.

[ Szerkesztve ]

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#125040) fsdb


fsdb
aktív tag

Régebben szórakozott a CB, szereztem egy cisco modemet. Még be tudtam regisztrálni.
Jött a Voda se net, se telefon. Betelefonálok, hát van a nevemen egy CB, azt kellene használni. Mondtam, hogy nem kellene. Rendesek voltak beregisztrálták, a telefonhoz kellett egy kis idő mikorra újra lett, 1-2 nap. Adjam le a CB-t, mert megint ez lesz.

Szokásos, régi csomagok megszűntek, újak vannak, olcsóbb is lenne.
De akármit akarok, csak modemcserével.
Valakinek sikerült kitrükköznie, hogy maradjon a cisco?

[ Szerkesztve ]

(#125041) cof válasza fsdb (#125040) üzenetére


cof
veterán

Ha a Cisco modemet használtan vetted, miért kéne leadnod a CB-t? Semmi közük hozzá, hogy van egy plusz modemed.

Viszont az csak 250 Mbit/s-et tud nagyjából maximum, mert 8 letöltési csatornája van, a CB-nek meg 24.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#125042) fsdb válasza cof (#125041) üzenetére


fsdb
aktív tag

Ment egy jó darabig a cisco, azután azért nem volt telefon, meg net, mert csináltak valamit, és a CB-t állították be, hogy a nevem van. Ezért adtam le (már rég). Ha nincs a nevemen nincs mit beállítani. A cisco köszöni szépen, tökéletesen elvan a 300-as nettel. A CB-től már őszültem, a Ciscoval meg csak annyi gond van, hogy porosodik ;] .

[ Szerkesztve ]

(#125043) kabelmania27 válasza pkaresz (#125036) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Kimenő titkosítást eröltetve-re állítva, esetleg feltöltési és letöltési limittel elvileg javulni fog a helyzet.

(#125044) pkaresz válasza kabelmania27 (#125043) üzenetére


pkaresz
senior tag

Szia!
Köszi, feltöltés limit 200kb, letöltés 20Mb, a kimenő titkosítás megprobálom, de egyelőre nem torrentezem,
S augusztusig nem volt gond. Beállítás nem változott, Sino DS ben. Vodafone tett valamit.

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#125045) cocka válasza fsdb (#125040) üzenetére


cocka
veterán

Nekem nem kellett trükközni, évek óta Cisco van. De ha jól értem, ha most kérnék csomagmódosítást, engem is csesztetnének a modemcsere miatt.

Esetleg még az lehet egy opció, hogy OK ügyfélmegtartó, de csak akkor megyek bele, ha maradhat a modem. Ha nem, akkor sajnos elbúcsúzunk egymástól.. :DD

(#125046) pjen válasza cocka (#125045) üzenetére


pjen
félisten

Az ügyfélmegtartó esetleg 1 év hűséggel rosszabb csomagot adna mint amilyen van. Nekem 2x is azt akart.

(#125047) boneyard


boneyard
tag

Sziasztok. Tegnap este óta nincs net, Bp. 21. ker. Másnál a kerületben van gond?

[ Szerkesztve ]

(#125048) polonic


polonic
félisten

Csepelen működik a net?
Itt már negyedik alkalommal döglik meg a hónapban. Most már két órája halott.
Az ügyfélszolgálatot meg hiába hívom, nem képesek felvenni.
Rettentően szánalmas, trágya szolgáltató lett ez.

(#125049) ates2 válasza pjen (#125046) üzenetére


ates2
senior tag

plusz most hívogatnak mindenkit,hogy kössenek hűséget aztán arra januárban + 10 % ár emelkedés...

Nekem így jött volna ki vagy 5% emelés a hűségre a szuper ajánlat meg erre jönne januárban +10%.

[ Szerkesztve ]

(#125050) fsdb


fsdb
aktív tag

"Kapcsolt ügyfél" szintén jóárasítva. Lejárt a mobil, meghosszabbítottam júniusban. Augusztusban az itthoni dolgok miatt hívtak. Kicsit drágábban, hogy inflációkövetés jobban járok, stb., modem miatt nem mentem bele, hogy bemegyek megpróbálom helyben. Nemrég küldtek ki valamit az árakról. Bementem, a 10% emelés mindenkinek lesz, nézte, mivel van mobil előfizum most van valami közös csomagjuk, amivel kb. annyival kevesebbet fizetnék amivel jövőre emelnek. De modemcsere. Telefonálgatott, hogy megoldható-e a modemes dolog, de nem. Ezt nem fogadtam el.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.