Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:58:04

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#72951) pjen válasza Fox Mulder (#72949) üzenetére


pjen
félisten

A dijneten könnyebb.

(#72952) Amur válasza Amur (#72950) üzenetére


Amur
addikt

megtaláltam a díjnet-en a számláim adatai között..röhej hogy egy külső weboldalon kell megnéznem...

Youtube csatornám: youtube.com/c/AmurRajadasha =**=Minecraft és android gameplay=**=Az avatart Stonefortressdragon készítette https://www.deviantart.com/stonefortressdragon

(#72953) zolee001 válasza oszy (#72947) üzenetére


zolee001
őstag

A usernév+password azt akkor kéri majd amior elkészitetted a konfigot és csatlakozni akarsz,fel fogja dobni

ITT a upc weboldala,step by step képekkel illusztrálva,xp már nincs a képeken de a 7/8 is jo

[ Szerkesztve ]

(#72954) ates2 válasza Fox Mulder (#72949) üzenetére


ates2
senior tag

Én is kaptam számlát de most este fél 7kor sima volt,igaz 2x dobott errort az oldal de frissités és ment tovább :D

(#72955) #19482368


#19482368
törölt tag

Szerintetek ez mennyire elfogadható? A lécsőházban szinte mindegyik UPC Wifi, és Wi-Free modem alatt ott van. :D

(#72956) vg válasza Fox Mulder (#72949) üzenetére


vg
addikt

Én nem tudok belépni most. Hihetetlen ez a UPC, hogy ilyen szinten szar a weboldaluk.

(#72957) Teaway válasza Amur (#72950) üzenetére


Teaway
veterán

Szia Amur itt is!

Nincs itthon csokid??

(#72958) Sanya válasza Graphics (#72929) üzenetére


Sanya
nagyúr

Ha tudja a tv-d akkor azt használd :)

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#72959) vg


vg
addikt

"Forbidden You don't have permission to access /myupc-ugyintezes/ on this server."

Elképesztő, komolyan mondom dühítő.

(#72960) gyulazsolti válasza vg (#72959) üzenetére


gyulazsolti
senior tag

Tegnap még én is így voltam, ma meg már beengedett. (#72948)

(#72961) polonic


polonic
félisten

Pár hete nézegettem a csomagajánlatokat és akkor még volt Happy home 150 premium 6999 Ft-ért.
Most meg már egyáltalán nincs ilyen. Premium csak 300-asból van 9999-ért.

Ezt most miért....

(#72962) atala válasza polonic (#72961) üzenetére


atala
addikt

Szerintem most felborult az egész. Régebben volt speciális ajánlat is, ha megadtad a címet, most ezt sem lehet.
Szerintem érdemes telefonon rendelni, holnap én is hívom Őket.

(#72963) zolee001


zolee001
őstag

Csak nem bolondult meg a Horizon Go vagy vmi hiba van ismét?

(#72964) ArthurShelby válasza atala (#72962) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Mindenképp telefonon érdemes szerintem.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#72965) smiti válasza Kicsirics77 (#72931) üzenetére


smiti
addikt

Te sem tudsz számlát fizetni? :B

(#72966) ates2


ates2
senior tag

Ha error-t dob a upc oldala mikor belépnétek vagy közben amit csináltok akkor próbáljátok meg frissíteni az oldalt,nekem úgy sikerült befizetni a számlát is.Közben ahány menü pontra mentem mindig írt hibát.

(#72967) csabi63 válasza zolee001 (#72963) üzenetére


csabi63
senior tag

Valami gebasz van vele, de már 3 napja. Tegnap mintha jó lett volna, mára ismét eltűntek csatornák, a beállított sorrend meg teljesen össze lett zagyválva. Az biztos, hogy nem látom a Viasat Nature/History-t, és a Spílert. Eurosport 2 HD sincs. Utánaszámolni nem fogok, a csatornák egy részét nem is ismerem, de szerintem még több is hiányzik. Gyanúsan rövid a lista.

(#72968) HXY válasza csabi63 (#72967) üzenetére


HXY
addikt

Nekem az elmúlt egy héten:
1 nap jó, utána 1 nap nem, után megint jó 1 napig.

(#72969) zolee001 válasza csabi63 (#72967) üzenetére


zolee001
őstag

Köszi,akkor nem csak nálam van gond

(#72970) troland26


troland26
őstag

Elképesztő...1 hete próbálom befizetni a számlám , de persze az online felület használhatatlansága miatt nem tudom . Persze azért a levelet küldi az UPC , hogy 1 hét múlva lejár a fizetési határidő... :(

(#72971) gyulazsolti


gyulazsolti
senior tag

Sziasztok!

Ubee EVW3226 ruter van. Nincs saját. Itt tudom beállítani, hogy egy készülék meddig kapjon netet, vagy letiltani a készüléket. Wifin. [kép]

(#72972) hypno skate válasza troland26 (#72970) üzenetére


hypno skate
senior tag

Próbálj a levelező programból úgy belépni, hogy a kapott üzenetben a "befizetés bankkártyával" fülre kattintasz, és ha a böngésződ megnyitja - nálam mondjuk el vannak mentve a my UPC belépési adataim a jelszókezelőbe -, akkor is mindíg csak a fizetés fülre.

A vegetariánus ősi indián szó. jelentése: ''Béna vadász'' TELEFONSZÁMOM a profilomban

(#72973) ates2 válasza hypno skate (#72972) üzenetére


ates2
senior tag

Illetve ha error-t dob az oldal F5 (frissítés) nekem úgy sikerült tegnap fizetni :p

(#72974) troland26 válasza hypno skate (#72972) üzenetére


troland26
őstag

Próbáltam, nem jó. A felületre be enged csak amikor a my upc fülön ráklattyintanék a számlára akkor hal meg.

Ates2. Na azt megpróbálom..

[ Szerkesztve ]

(#72975) ates2 válasza troland26 (#72974) üzenetére


ates2
senior tag

Ugyan ez volt,hogy myupc fül számláim befizetés rész majd error-t nyomott utána f5 és ment tovább aztán már nem volt error bankkártya beírása meg stb alatt.

Azt már csak halkan jegyzem meg,hogy nem tudom milyen droidok dolgoznak ott IT részen de az oldal tényleg katasztrófa :W

[ Szerkesztve ]

(#72976) kiraly.andra


kiraly.andra
aktív tag

Sokszor olvastam már itt, hogy a szolgáltatás lemondásának behazudásával lehet jobb pozíciót kicsikarni, ami kedvezőbb árat, vagy nagyobb értéket jelent. Ma felhívtak, hogy hamarosan lejár a hűség, érdekelne-e több/jobb akármi. Na, mondom magamnak, itt a pillanat, mivel nemrég bejelentkezett a Telekom az optikával, adnának többet ugyanannyiért (például 1000/1000 az 500/22 helyett, amiből az első ezer felesleges, de a második az nagyon tetszik).

Közlöm is az ügyintézővel, hogy ne is folytassa, mert lelépést tervezek. Elmondtam, mi az ajánlat, majd megengedően felajánlottam, hogy licitáljon, jelezve, hogy leginkább akkor van esélye, ha az árat csökkenti, mert több szolgáltatásra nincs szükségem, illetve a Telekomnál ugyanennyiért többet kapok. Határozottan közölte, hogy az árat semmiképp sem csökkentheti, sőt, az eddigi csomag is csak 200 forinttal többért mehetne tovább. Az itt olvasottak miatt ez meglepett, ezért próbálkoztam kicsit, de nem lehetett elbizonytalanítani, árcsökkentésre nincs lehetősége.

Vajon ez csak rá vonatkozott, mert azzal volt megbízva, hogy több szolgáltatásra beszéljen rá? Érdemes ezek után nekem kezdeményeznem, és telefonon jelezni az ügyfélvesztés fenyegető rémségét? ;-)

:a:

(#72977) ates2 válasza kiraly.andra (#72976) üzenetére


ates2
senior tag

ilyet velem is el játszottak mikor ők hívtak,viszont mikor már közeledtem a lejárati idöhőz én hívtam őket és a 13400 Ft-os havi díjamból lett 9770 Ft :p úgy,hogy itt nincs konkurencia még T se. És igen nekem is a 240-es net helyett 500-ast akart adni de ahhoz már CB modem kell ami nekem meg nem :p plusz nagyobb net se. Szóval majd ha közeledsz a hűség lejárathoz akkor hívd fel őket vagy aznap vagy utána

[ Szerkesztve ]

(#72978) 4Grider válasza kiraly.andra (#72976) üzenetére


4Grider
nagyúr

Amikor téged felhív valaki, hogy újabb egy évet aláírasson, akkor fix csomagokat tud ajánlani, de a jutaléka bánja, ha nem sikerül emelnie a havidíjon. Ingyen pedig senki nem dolgozik. (Na jó, van alapfizetésük.)
Amikor viszont te hívod fel őket és a lemondás menüpontot választod, akkor ügyfélmegtartóhoz kerülsz, akit azért jutalmaznak, ha megtartanak téged.
Gondolom érzed a különbséget...

(#72979) stevve


stevve
nagyúr

Ez azért már nevetséges, ami az online felülettel történik. Ennyi leállás már hatalmas amatőrség. Gondolom, visszatér, mire lejár a black friday akciójuk.Csak online akciót indítani és bedönteni az oldalt eleve nem szerencsés, de hogy egy szerencsétlen elnézést üzenet sncs, ez gáz. Ennyit az ügyfélközpontúságról. :(((

(#72980) troland26


troland26
őstag

Na sikerült befizetnem ...el sem hiszem

(#72981) ates2 válasza troland26 (#72980) üzenetére


ates2
senior tag

Mondtam sima :D csak pár nap kell hozzá :D én alapból mindig este fizetem mert még ha nem is szar az oldaluk akkor is szar :D

(#72982) Amazonas válasza ates2 (#72981) üzenetére


Amazonas
senior tag

Ez aranyköpés-gyanús... :DDD

(#72983) atala


atala
addikt

Érdekes dolgokat művel ez a UPC. Volt egy Black Friday akció, ami vasárnap éjfélig volt meghirdetve. Első két hónapban 0Ft. Szarakodott az oldalukon a megrendelés, és most már azt látom, hogy le is szedték az akciót, pedig még csak péntek van.
Ez gyakran megesik ennél a cégnél? Kicsit el bizonytalanodtam, a váltásban. Mindegy, meglátjuk ma mit ajánlanak.

(#72984) 4Grider válasza ates2 (#72981) üzenetére


4Grider
nagyúr

Bankkártyával van máshol is lehetőségetek UPC számlát befizetni, nem értem, miért szenvedtek.
Ott van pl. a Díjnet, vagy ott van a királyi posta iCsekk alkalmazása.

(#72985) vg válasza atala (#72983) üzenetére


vg
addikt

Nekem a szolgáltatásukkal nincs bajom, mondjuk nekem csak 3,5e forintos 120-an net van régi cisco 3212 modemmel éjjel-nappal megy hiba nélkül, de a weboldaluk egy kalap szar.

(#72986) troland26 válasza 4Grider (#72984) üzenetére


troland26
őstag

Hát én azért szenvedek , mert így szoktam meg és még nem voltam rákényszerítve más megoldás , keresésére , de jó tudni , hogy van más lehetőség is ...

(#72987) ates2 válasza 4Grider (#72984) üzenetére


ates2
senior tag

Én nem szarakodtam :D én tudtam fizetni akkor mikor akartam.

(#72988) atala


atala
addikt

Most bánom, hogy egy hónapja nem rendeltem meg a Happy Home csomagot. :W
Akkor a telefonos ügyintéző a speciális kedvezményből, még tudott volna adni kedvezményt, és a 7600 Ft helyett 5500 Ft lett volna az előfizetés. Gondoltam, még korai megrendelni, mert köt a hűség a Telekomhoz.
Most hívtam őket, és csak ezt a 7600 Ft-os ajánlatot tudta adni.
Persze, még ez is jó a listaárhoz képest, de azért az 5500 Ft az a legtutibb ajánlat lett volna.

(#72989) Teaway válasza 4Grider (#72984) üzenetére


Teaway
veterán

Online banki felületen készítettem egy UPC profilt, egyedi utalással onnan is tudok fizetni, ha éppen nincs más megoldás.

Nincs itthon csokid??

(#72990) zolee001 válasza atala (#72988) üzenetére


zolee001
őstag

Közöld h neked azt ajánlották.ha nem adja mész a konkurenciához

(#72991) atala válasza zolee001 (#72990) üzenetére


atala
addikt

Közöltem. Mondtam, hogy 1000 Ft-ért nem fogok szolgáltatót váltani. A valóságban 1800 Ft-al lenne több a jelenlegi Telekomnál.
Azért még hívom majd Őket, hátha más ügyintéző mást mond. Ha a harmadok is ugyan azt az árat mondja, akkor meg majd elgondolkodom.
Meg még ott vannak az üzletkötők, náluk is be lehet próbálkozni.

(#72992) Zimi91 válasza atala (#72988) üzenetére


Zimi91
tag

Én 3x hívtam őket mire megkaptam a normális árat. :)

(#72993) Kicsirics77 válasza smiti (#72965) üzenetére


Kicsirics77
veterán

A héten nem sikerült.

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#72994) atala válasza Zimi91 (#72992) üzenetére


atala
addikt

Siker! :C
Ma is hívtam őket, és ugyan azt az árat mondtak mint tegnap. Amikor említettem, hogy nem régen kaptam egy ennél 2000 Ft-al kedvezőbb árat, azt mondták, hogy megadják, de akkor nincs az első két hónapra a 0 Ft-os díj. (Black Friday akció van még a mai napig)
Kiszámoltam, jobban megéri a 12x5500, mint 10x7600.
Nem értem, hogy a tegnapi ügyintéző miért nem tudta ugyan ezt adni?
Csak 28-án fogják bekötni. A tegnapi hölgy pár munkanapot mondott. Remélem addig nem állnak el a szerződéstől.

Viszont azt mondta, hogy a kedvezmény csak a határozott idejű időtartamra vonatkozik, után ez visszavonásra kerülhet.
Ez nem ütközik törvénybe? Mert a törvény úgy szól, hogy a határozott idejű szerződés letelte után ugyan azon az áron kell biztosítani a szolgáltatást.

[ Szerkesztve ]

(#72995) 4Grider válasza atala (#72994) üzenetére


4Grider
nagyúr

Hülyeséget beszélt, a határozott időre kötött szerződésben szereplő árat a szerződés lejártakor nem emelhetik, csak a fogyasztói árak emelésének mértékével (ez évi néhány százalék), vagy ha időközben történt valami hatósági előírás vagy technológia fejlesztés, akkor kicsit nagyobb mértékben. De nem emelhetik a végén 7600 Ft-ra, csak akkor, ha itt bedől az ország és elszabadul az infláció.

(#72996) modi


modi
tag

Mi az elmúlt szombaton bennt voltunk a Duna Plaza ügyfélszolgálati irodában,mert az egyik Horizon boxot le szeretnénk cserélni kártyára. Aztán megkérdeztem,hogy márciusban jár le a hűségünk. Van esetleg kedvezményes ajánlat, mível Gold csomagunk Hd csatikkal volt 500as net Nonstop M telefon filmbox , myprime csomaggal.(ez a kettő csomag 0 Ft) 2 horizon boxal. És ugye Gold csomagot kivezették. Megegyeztünk TV Premium+HBO 500as net NonstopM,filmbox csomag. Nem volt kártya náluk,ezért az mondta a hölgy,hogy 14 napon belül futárral küldi. a jelenlegi árnál kicsit kedvezményesebb lesz az havi díj.Kész is vagyunk. Mi után 2 nap múlva sem jelentek meg a plusz csatik. Felhívtam a 1221-et,hogy mi baj lehet. Kideült,hogy csak a kártya megérkezése után kapnánk meg az új csomagot. De utána nézz és megpróbálja elintézi. Közben kiderült,hogy nem jól volt a szerződés, újat küld. (Az azóta sem kaptam meg. ) Az egyik boxon simán ment a módosítás, a másikkal legalább 3/4 órán keresztül boxoltunk, volt amikor minden csati jött kivétel a Film4 és az English club nem,a végén meg már csak a korábbi bronze csomagok jöttek. A másik boxon nem jöttek az HBO-k. Rá kérdeztem,azt mondta ,hogy az nincs benne. Mondom úgy szerzödtünk. Mível a másik box nem akkarta az igazat. Következő nap dél körülre visszahívást igértek,az HBo és a box ügyben. Nem volt visszahívás. Közben a box megtért.másnap Jeleztem a facen,azt igérték 1-2 nap és hívnak. Közben meg jött a kártya, ami nem volt aktiválva. 1221. Vissza ellenöriztük az adatokat stimmel. Állitolag össze vissza volt állítva a csomagunk. Be állitotta HBO sehol. Ebben ö nem kompetens. Jeleztem,a facen ,meg még hétfőn is a 1221en az ügyfélszolisnak is hogy ha nem kapom meg amiben megegyeztünk,akkor a 14 napos elállási joggal vissza figom kérni az elözö csomagot, és akkor Márciusban jár le a hűség és akkor váltunk szolgáltatót. Mindenestre azóta sem hívtak. Ismét irtam nekik... Meglátjuk mi lesz a fejlemény.... Ha nem jelentkeznek a boxot úgy is be kell vinni a jövö héten a plázába, visszsállitatom az egészet, és Máriusban távozás.

(#72997) atala válasza 4Grider (#72995) üzenetére


atala
addikt

Én is így tudom.
Van itt egy pont a szerződésben, szerintem ezt értette félre.
Ez arra vonatkozik, hogy ha határozatlan időre kötik a szerződés, és mégis adnak kedvezményt, akkor azt visszavonhatják. Pl ha lenne első két hónapban 0Ft-os havidíj.

Tudomásul veszem, hogy szolgáltatás a Szolgáltató ÁSZF-ében meghatározott előfizetési díjért (listaár)
vehető igénybe határozott vagy határozatlan idejű Előfizetői Szerződéssel. Amennyiben határozatlan
idejű szerződés keretében a Szolgáltató általa meghatározott időtartamon keresztül az ÁSZF-ben
foglalt díjakhoz (listaárhoz) képest alacsonyabb díjazást jelentő kedvezményt biztosít, úgy az Előfizetői
Szerződés létrejöttével és a Szolgáltatás igénybevételének megkezdésével elfogadom, és kifejezetten
tudomásul veszem, hogy a kedvezmény időtartamának elteltével a Szolgáltató erre vonatkozó értesítését
követően a Szolgáltatás az ÁSZF-ben foglalt díjazáson vehető igénybe. Tudomásul veszem, hogy
ezen, a kedvezmények megvonásáról szóló szolgáltatói értesítés nem minősül az Előfizetői Szerződés
módosításának, a Szolgáltató a kedvezmények megvonásáról szóló értesítésében a Szolgáltató –
választása szerint - az Előfizető részére új kedvezményeket kínálhat.

(#72998) LouiS22 válasza BossBoss (#2400) üzenetére


LouiS22
veterán

Ez a fostenger connectbox másnál is csinálja, hogy random felpörgeti a benne lévő hűtőventit? Borzalmasan hangos, este konkrétan zavaró? Tényleg az a megoldás, hogy szétszedem és lehúzom a ventit? Egyaltalán: szétszedhetem? Nyilván annyira trágya az egész, hogy szoftveresen nem tudom lekapcsolni :(

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#72999) tomp válasza LouiS22 (#72998) üzenetére


tomp
félisten

Connect box egy modem. Nincs benne venti.

(#73000) Sanya válasza LouiS22 (#72998) üzenetére


Sanya
nagyúr

Az a fostenger nem a mediabox?

[ Szerkesztve ]

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.