Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#129001) roger92 válasza roger92 (#128966) üzenetére


roger92
tag

Kedves Kábelmánia27!

Volt kint a szerelő, sajnos a hiba továbbra sem hárult el. Sőt, csak egyre rosszabb!
Volt a padláson, nézett minden csatlakozót, ki is cserélte őket, a kábelmodemet resetelte is. Csinált vonali mérést és a legnagyobb gond, hogy állandóan változnak az értékek.

Továbbította külsős szerelőknek, mivel véleménye szerint az utcán lehet a gond. Azonban a legnagyobb meglepetésemre érkezett egy e-mail mi szerint a hibát sikeresen elhárították. A telefonos ügyfélszolgálaton, azt mondták, hogy egy véletlen adminisztratív hiba történt és megkísérelik a jegyet újranyitni. Na igen, egy nap már eltelt és a hosszú hétvégére való tekintettel ez amolyan…

3 napja még csak időszakosan szakadozott, egy órában 16-szor csatlakozott a modem, akkor még némi kimaradásokkal, de viszonylag folyamatosan ment a telefon, elfogadható hibatűréssel.

2 napja már jóval többször szakadozott, de azért maximum egy db 20 perces beszélgetést lehetett folytatni.

Tegnap 2 x 12 perc volt a maximum és azóta vége a dalnak. Egyáltalán nincs se internet, se telefon.
A szinkronba állás is folyamatosan egyre több ideig tartott. Tegnap már 1,5 órát kellett várni, hogy legyen 10 percig net és telefon, utána teljesen vége.
Tegnap este óta már tv jel is alig van.

A legfurcsább az, hogy amikor újraindítjuk a modemet, még jobban szétesik a kép. Mintha túl lenne terhelve a hálózat…

Nem gondoltam volna, hogy a 67 éves édesanyámmal még jelszinteket fogok kifényképeztetni a telefonján keresztül. De ezt is megértük. Ezek az értékek, akkor készültek, amikor pont volt vétel és meg tudtuk gyorsan csinálni távelérésben.

Mit gondolsz?
Mit gondoltok?

Üdv,
Tibor

[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]

[ Szerkesztve ]

(#129002) kezo0 válasza Toth_Jani (#128998) üzenetére


kezo0
addikt

A kártya nem tárol csatornasorrendet, az a tévéden lett így eltárolva. Ha most kivennéd a kártyát, a csatornák sorrendjén az nem változtatna. A kártya csak dekódolja a kódolt csatornákat.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#129003) kezo0 válasza boborján2 (#129000) üzenetére


kezo0
addikt

Nem tudom, hogy oldják meg, de tény, hogy maximális sebességű letöltés mellett sem akad meg a tévéboxon a felhőből történő lejátszás (ugyebár az előfizetők nagy többségénél csak rögzített műsorok megtekintése vagy műsorvisszanézés esetén van ez, mert egyébként az "élő" tévéadás ex-UPC szolgáltatási területen koaxon, DVB-C alapon megy).
És hadd pontosítsalak: a boxnak az a része, amihez net kell, nem IPTV-, hanem OTT-alapon működik.

[ Szerkesztve ]

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#129004) kezo0 válasza nicu71 (#128999) üzenetére


kezo0
addikt

Nálam "természetesen" csak a box áramtalanítása után jelent meg a menüben az app...
Valóban elég fluid a működése, kár, hogy az Active csomaggal kb. semmi érdemlegeset nem lehet nézni. Még olyan sorozatot sem, amit már leadtak a lineáris csatornán (pl. Gólkirályság)... Ezeréves tartalmak játszhatók csak le, minden másra külön fizess elő, pfff.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#129005) nicu71 válasza kezo0 (#129004) üzenetére


nicu71
addikt

Tényleg nem lehet a Gólkirályságot ,pedig az utolsó rész kiv.az összeset anno a telefonos applikacióról néztem meg .Hát durva . :(

"-Te jó ég,mindjárt 8 óra!!! - Amilyen éjszakám volt,még jó hogy nem 9 !?"

(#129006) cocka válasza kezo0 (#128975) üzenetére


cocka
veterán

Semmilyen frissítés nem jött rá, épp tegnap néztem. Semmilyen új alkalmazás nincs. Tehát a kérdés az, hogy mikor? Mert ezt azért illene egyszerre elérhetővé tenni az előfizetőknek. Eddig úgy kerültek oda új appok, hogy észre se vettem. Most meg bejelentik és nyomát nem látom.

(#129007) kezo0 válasza cocka (#129006) üzenetére


kezo0
addikt

Nyomj egy áramtalanítást a boxon, csak utána jelent meg nekem is.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#129008) cocka válasza boborján2 (#129000) üzenetére


cocka
veterán

Egyébként van a voda hgw-ben valamiféle qos megoldás az iptv miatt?

Fogalmam sincs, nincs voda HGW-m. Saját routerem van.

(#129009) cocka válasza kezo0 (#129007) üzenetére


cocka
veterán

Köszi.

Mondjuk ez az app pont nem az, ami bármennyire is érdekelne engem, mivel ez speciel CoreELEC-en is működik és inkább ott használom.

Amúgy nemcsak a Gólkirálysággal csinálták ezt a "nem nézheted meg még Active fiókkal se, ha eltelt már vagy 2 hét", hanem ez lett a Cápák közöttel is, meg az összes olyan műsorral, ami a régi RTLMost+-on simán elérhető volt, most meg hirtelen már nem.

Az RTLMost+ és az RTL+ Active kínálatának metszete is nagyon kicsi, de mondjuk fair lett volna, ha az Active-osok továbbra is elérik a korábban külön díjfizetés nélkül is megtekinthető tartalmakat.

Tehát az alapsztori az RTL+ bevezetésekor nemcsak arról szólt, hogy vezessünk be egy rakás csak ott elérhető sorozatot, hanem arról is, hogy jó pár régit jelen állás szerint végleg töröltek.

Mondanék pár olyat, ami a régiben és az újban is elérhető, de míg a régiben gyakorlatilag TV előfizetéssel ingyen volt, az újban már fizetős lett: Pl. a Konyhafőnökök, az Apatigris 1-2. évada, Mellékhatás 1. évada, Alvilág, Cápák között, Jófiúk stb... biztos van még pár

Kompletten kukázva lett pl. A tanár.

Mellesleg értem a koncepciót, hogy a "most" a most aktuálisan futó műsorok visszanézhetőségére utalna, de nem véletlenül vették ezt ki. Úgy meg főleg érdekes ez, hogy csomó TV adásba sem kerül.

Már párszor azt is eljátszották, hogy egy évekkel korábban elérhető, majd törölt sorozatot beharangoztak újra, mondván ismét elérhető az RTLMoston. Így lényegében ha valaki úgy mond régebbi kínálatot akar, folyamatosan figyelgetni kell. Na ez az, amire az embereknek nincs ideje, de ha esetleg van is, türelmük nincs hozzá. :D Persze van háromféle megoldás is a problémára, ami megint csak szürke terület.

(#129010) cocka válasza cocka (#129009) üzenetére


cocka
veterán

már nagyképernyőn is megtekinthetik az RTL+ streaming platform mindhárom csomagjának kínálatát.

Ja így már más.

[ Szerkesztve ]

(#129011) cocka válasza cocka (#129010) üzenetére


cocka
veterán

Félreérthető a szöveg, mert a cikk végén derül ki, hogy ja amúgy nem mindenkinek és nem egyszerre mindhárom, hanem csak annyi a trükk, hogy VTV boxon keresztül is megy. Hurrá! Hát ennek nem tudom miért örüljek, marad a CoreELEC. :P

(#129012) kabelmania27 válasza roger92 (#129001) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Ezek az értékek rendben vannak.
Majd írd meg, hogy milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító hogy ki tudjuk számolni a bejövő jelerősséget.

[ Szerkesztve ]

(#129013) boborján2 válasza kezo0 (#129003) üzenetére


boborján2
tag

Az OTT is IP alapon működik :-)

Erre értettem hogy IPTV.

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#129014) lostra


lostra
csendes tag

Sziasztok!

Adott egy új Vodafone előfizetés vidéken. Gigabites csomag, Coax-on jön be az egész, optikai nincs a környéken. Itt a címen semmi más nem érhető el csak Vodafone.

A probléma a következő:

Akármilyen internetes service, legyen az weboldal, GIT kapcsolat, játékok, bármi, - van hogy nem tud csatlakozni a címhez. Nem böngésző/eszköz függő. Ugyanúgy csinálja kábelen és WiFi-n is, ahogy telefonon, MacBookon, Windowsos gépen, iPhone-on, Androidos telefonon.

Vannak címek amik azonnal elérhetőek, van aminél kiírja hogy nem lehetett csatlakozni. Ezeknél ha püfölöm a frissítés gombot úgy 80-90x akkor egyszercsak csatlakozik.

Az admin panel szerint a firmware verzió: 01.04.046.17.EURO.SIP

A két egyéb információ ami megjelenik egyből a router felületén:

AFTR Address: 2001:730:2000:2::....

WAN IPv6 Address: 2a02:ab82:d6::....

Ezek alapján gyanítom nincs IPV4 cím, csak IPV6, és esetleg ez kavarhat be?

Routerben DNS opciót nem látok, a Mac-en megadott beállításokat pedig sajnos figyelmen kívül hagyja.

A legújabb Modem van, a szép kerek fém talpával.

Mi a teendő ilyenkor? Telefon a Vodához és IPV4-et kérni az IPV6 helyett? Vagy eleve rakassam bridge mode-ba és menjen rá egy normális router?

Köszi mindenki előre is!

(#129015) Kicsirics77 válasza lostra (#129014) üzenetére


Kicsirics77
veterán

Kapcsoltasd be az ipv4 címet az ügyfélszolgálattal, utána majd rendben lesz.

.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--

(#129016) Voice24


Voice24
őstag

Hali!
A KAON modemmel kapcsolatban kérdeznék, ami ugye 2.4 és 5-ös wifit tud. A két korábbi IP kamerámat szeretném csatlakoztatni hozzá, de hiába jutok el adott pontig, amikor ki kellene választanom a kamera nevét az elérhető eszközök listájából (a wifi menüben), nem jelennek meg, akárhogy próbálkozok. Amikor még telekomos modemmel üzemeltem be őket, nulla perc alatt megvolt minden. Most, hogy megtörtént a szolgáltatóváltás, a kamerák appjában töröltem a két kamerát, sőt, az accountot is, és most teljesen új accounttal akarom a kamerákat ismét hozzáadni, de az istennek sem sikerül.
Valakinek van esetleg valami tippje, hogy hol lehet a bibi?

(#129017) boborján2 válasza Voice24 (#129016) üzenetére


boborján2
tag

Tudom késő bánat, de én ugyanazt az SSID -t és jelszót beállítottam volna a wifire a routerban és minden megy tovább beavatkozás nélkül.

Utólag...
Esetleg próbáld meg a wifi csatornát a routerban alacsonyabbra tenni, van pár eszközöm ami nem szereti a vége felé tartományt. Sőt van hogy abszolút nem is látja a wifi jelet.

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#129018) Voice24 válasza boborján2 (#129017) üzenetére


Voice24
őstag

A Channel selectionra gondolsz? Az most auto-n van.

[ Szerkesztve ]

(#129019) szanysa válasza mani8106 (#128971) üzenetére


szanysa
csendes tag

Nézd...ezt a készüléktörlést el kell engedni .---nem ez a lényeg ez helyre jön.

A kérdés miért nem lehet elérni a csatornákat belépés után illetve mi a trükk a csatornák eléréséhez.

Roppant egyszerű amire a választ szeretném megtudni.
Köszönöm!

(#129020) Adams84 válasza szanysa (#129019) üzenetére


Adams84
tag

Illegális kiskapukra vonatkozó tanácsokat szerintem itt nem
fogsz kapni. :U :)
Angliában hivatalosan sehogy sem lehet használni a Vodafone TV applikációt.
De egyre jobban azt érzem, hogy mi írhatunk itt bármit neked, úgysem jut el a központi fogadóegységhez :D

(#129021) cocka válasza Adams84 (#129020) üzenetére


cocka
veterán

128964 Szóval ja. :D

(#129022) boborján2 válasza Voice24 (#129018) üzenetére


boborján2
tag

Okos telóra tölts le egy wifi analyzer appot amivel látni fogod hogy 1-1 csatorna mennyire "szennyezett" pl. a szomszédoktól.
(Már ha vannak a közelben szomszédok) És válassz egy olyat fixen a közép/alsó tartomanyból ,ami nincs a közelben kihasználva.
Az automata szerintem nem jó megoldás ,mert kedve szerint választhatja a router "legjobbat" és akár a felső tartományba is beteszi.

Persze ez csak ötlet ,nem biztos hogy ez a megoldás, de egy próbát megérhet. Nekem ez segített azon ,hogy egyszer jó egyszer nem.

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#129023) szanysa válasza Adams84 (#129020) üzenetére


szanysa
csendes tag

Semmiféle illegális dologra nem gondoltam és a fogadóegységemmel sincs semmi gond.

De azt látom, ez itt sem fog megoldódni - semmi gond!

(#129024) DGery válasza szanysa (#128949) üzenetére


DGery
aktív tag

Sziasztok!

Nah nálam is előjött a WT1806.
HP 855 G7, Ryzen 5 PRO 4650U, 32GB ram, Win10 21H2

Chrome, edge egyaránt...
Ha van valakinek tippje ne tartsa magában..

Jó lenne valami megoldás, megoldás, mert így is elég szívás, hogy macOS-en egyáltalán nem használható a tv.vodafone.hu. Ezügyben írtam is az ügyfélszolgálatnak....

[ Szerkesztve ]

by DGery® c.o. ///// MacBook Air M1/ iPhone 12 128GB / iPhone SE 2020 / iPad 9 WiFi only 64GB / Apple Watch Series 5 / Xiaomi Mi Scooter 3 / HP EliteBook 850 G7 / Dreame D10s Pro / iKier K1 12W

(#129025) Toth_Jani válasza DGery (#129024) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Nálam jelenleg kifogástalan, az élő műsor és a visszanézés is működik.
Win11+EDGE, I5 proci, Nvidia 710 videókártya, HDMI monitor csatlakozás, a grafikus kártya és a monitor HDCP képességű.
Bár pár napja a visszanéző nekem is kiírta ezt a kódot, de most minden elindul.

[ Szerkesztve ]

(#129026) Tikakukac


Tikakukac
titán

A Voda odáig jutott gyerekek, hogy szerintem egy novella kijönne abból, amit a személyes előfizetésemmel és a cégessel sikerült művelni internet fronton.

UPC amíg volt hibátlan, 10 évig konkrétan 1 alkalommal volt egy max 2 órás kiesés és ennyi.
Megjött a Voda és babám beindultunk. Volt első körben egy modemcsere. Ehhez kellett 3 alkalom és 2 szerelő mire sikerült. Majd kiderült, hogy amúgy jó lenne ez a backup internet opció is, mert egy csapásra sikerült szakadnia a netnek, de brutál módon. Szóval Hitron. Ez 2 hónap volt, 4 szerelő és úgy 6-7 alkalommal egyeztetés. Álíltólag mindig megindultak reggel a szerelők és amikor kiderült, hogy Hitront kell hozni leadták a melót, mert nem volt ilyen modem. De ezt mindig aznap, mikor már az egész irodának lekommunikálod, hogy srácok, ma azért kemény nap lesz ;]

Ez miután lement kezdődött a myVoda fiókkal való hancúr. Ehhez pár email híján 150 darab emailváltás kellett, plusz egy tonna telefon és személyes bejárás, mert a Vodának nehéz megérteni, hogy a cég az picit másabb tészta, mint a magán előfizu. Ja igen, egy pillanatban megmondták: ennyi, rossz, kész, nem működik, számlát ha fizetni akarunk írjunk neki és mailben kiküldik majd akutálba'. 2022 volt ekkor, agyam leolvadva már. Ja igen ekkoriban egy telefonálás 40-50 perces kapcsolási időkkel ment, volt, hogy megebédeltem, elintéztem kiráyi teendőimet és még sziesztáztam is, mire kapcsolt a központ.

Ezt a mai napig random sikerül cifrázni, nekem a privát előfizumba random kerülnek be adatok, címek, nevek, most épp Egerben van a címem. Jó tudni, közelében se laktam soha.
Cégesnél pedig az adatbázisból kötögetnek be random dolgokat emberekkel, tehát kutyát se zavarja, hogy x cég mail címe kerül be y cége alá magától és mennek oda a mailek én meg hívogatom a Vodát, hogy amúgy miért nem kapok semmi infót? Tizedik hívásra benyögték azt a mailcímet, amire aztán tutira nem szabadna ilyet küldeni soha.
Ja igen, 3 tanú előtt bediktált biztnsági jelszóra 24 óra múlva már azt mondják nem az, engem konkrétan totál töröltek a rendszerből, hiába volt feltöltve az összes céges meghatalmazás, kis batyuval face2face kellett bemennem megint egy üzletbe ;]

Közben egyre durvultak a dolgok, a céges neten a napi 1-2-3 óra totális Google szolgáltatás elérések meghalása (sok mással egyetemben) alap lett, 10-20-30 hibajegyet leadva mindig lemérik a tetves vonalat és mindig lezárják, hogy minden tuti, hiába lapátolok át nekik egy tonna screenshotot, hogy gyerekek, látszik, hogy egy x pontig minden tuti, nálatok rekt, visszafele ugyanez.

Szóval erre cseréltek még egyszer modemet. Érted, router tuti, vonal tuti, hiba lokalizálva, de gyorsan emberem kidurrantja a modemet. Mondom ez nem normális.

Majd küldtek volna a héten megint szerelőt, aki miatt megint segget csináltam a számból az irodában, szó nélkül ledobták a hibát külsősre, én az időpont vége előtt 20 perccel hívtam az ügyfelest, hogy ugyan nézzék már meg merre van ez a madár... hát sehol, mert nem is fog jönni.

Nálam itt tette be a kaput a cég, egy telekommunikációs vállat ilyen szinten képtelen legyen kommunikálni az brutális. Totál inkonpetens brigád, 2 vonalunk is van amin egyenként is vígan menne 1-1 gigabit, de a Vodának a fix IP mellé max 500 jár, mert csak. Vagy fizetsz havi 400 ezret a gigabitért külön szerződéssel, lhoool.

Úgyhogy sikerült a fölöttünk lévő pénzes irodának priviben átfúratni a fele világot és behozatni a Telekom üvegszálat, amit 2 hónapja nyíltra raktak és így kövi héten jön a 2 gigabit kemény 16 rugóért.

Minden tiszteletem azoknak, akiknek nincs választási lehetőségük, mert ilyen céggel szemetet sem sepertetnék, mert arra is alkalmatlanok.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#129027) kpityu2 válasza Tikakukac (#129026) üzenetére


kpityu2
őstag

Gyorsan sikerült felvenniük a NER-es tempót. :D Nálunk tegnap voltak kint, persze nem telefonáltak, szerencsére ebédidőben hazajárok. Helyreállították az utcai koax kábelt, először nem volt műsor a boxon, aszondja az ember, hogy ők ahhoz nem értenek csak kábel kötnek (külsősök). :D Internet nincs, telefon nincs, mert az másik madzagon jön és ők ahhoz nem értenek. Majd jön a másik csipet csapat, aki a telefonhoz ért. :DDD Hát itt tartunk. De hát az emberek erre szavaztak...

Okos mérnök a hülyeséggel is kalkulál. Avagy, a "Figyelj oda jobban" tábla nem munkavédelmi eszköz....

(#129028) Intruder2k5 válasza kpityu2 (#129027) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Teljesen felesleges a politikát ide keverni, UPC időkben is külön volt külső hálózatos csapat, tudom, nálam is volt ilyen hiba. Ha csak valami apróság volt akkor esetleg felmászott a sima technikus is az oszlopra, már ha volt nála létra, illetve ehhez szabály szerint legalább két ember kell, egyedül nem is mászhatott. Viszont kábelcserére nálunk is várni kellett, mert azt a külső hálózatosok csinálják.

Ennyi, és nincs ebben semmi NER meg FIDESZ!

(#129029) gduck válasza DGery (#129024) üzenetére


gduck
addikt

Itt [link] linkeltem egy Cseh oldalt, próbálgassad végig, amit ott javasolnak! Hátha...

(#129030) boborján2 válasza kpityu2 (#129027) üzenetére


boborján2
tag

Trékomnál is van külön csapat aki csak kábelt húzgál. Ha értene hozzá,akkor sem kezdene el pl. jelet szintezni stb... Nem az a dolga..

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#129031) zzola válasza kpityu2 (#129027) üzenetére


zzola
félisten

Ennek semmi köze a NER-hez. Az a baj, hogy nincsen fogalmad arról, hogyan működik manapság a szolgáltatás. Ez nem egy hajdani GMK, ahol mindenki csinál mindent...

(#129032) mani8106 válasza kpityu2 (#129027) üzenetére


mani8106
junior tag

Csak hogy legyen fogalmad mi hogyan működik. :DD
Belsős technikus (1 fő) azért felel hogy lakáson belül menjen a hálózat. Külsős technikusok (2 fő) azért felelnek h lakáson kívül (akár oszlop akár akna akár node) működjön. A kettőt nem lehet összekeverni, összemosni. Sajnos az emberi tudatlanság ellen nincs ellenszer hát itt tartunk :C

Hol volt Gondor, mikor Nyugatvég elesett? - Ember akkor jöttünk ki a templomból

(#129033) mani8106 válasza Tikakukac (#129026) üzenetére


mani8106
junior tag

Ez többségében sajnos helytálló.

Hol volt Gondor, mikor Nyugatvég elesett? - Ember akkor jöttünk ki a templomból

(#129034) mani8106 válasza DGery (#129024) üzenetére


mani8106
junior tag

Semmire nem mész az írással fel kell őket hívni. Kapsz majd egy emailt amire semmire sem fogsz menni h blabla minden szipiszupi. Par napja lett a vtv mogotti infrastruktúra atmigralva Huaweiről az is okohatta a problémát de pl bármi más is akár a hold állása is ;] van h helyreall magától van h resetelni kell a mogottes rendszerben a profilodat

Hol volt Gondor, mikor Nyugatvég elesett? - Ember akkor jöttünk ki a templomból

(#129035) Tikakukac válasza Intruder2k5 (#129028) üzenetére


Tikakukac
titán

Nos, onnantól kezdve, hogy az én adóforintjaim vannak a dologban sajnos van egy rossz hírem, ezt már belekeverték:B
Ha akarod mesélek vezetésbeli sztorikat is, mert vannak azok is, nem gyengék.

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#129036) Sanya válasza kpityu2 (#129027) üzenetére


Sanya
nagyúr

Ezt jól odamondtad! Szerencsére, hogy ezek külsős cégek, akik nem a NER tulajdonában vannak. Lehet meg kellene venni őket is.

[ Szerkesztve ]

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#129037) Intruder2k5 válasza Tikakukac (#129035) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Nem akarom, de itt te sem akarod.

(#129038) Tikakukac válasza Intruder2k5 (#129037) üzenetére


Tikakukac
titán

Senki sem akarja sehol a szennyest, itt gondolom főleg nem.
De tetszik avagy nem tetszik ez a valóság.

Külön aranyos, hogy a szokásos külsős cég/partner/szerelő/bárkire megy a mutogatás mindig ha ömlik a szutyok. Srácok, itt olyan szinten van gond, hogy fogod, kiválasztanád az időpontot amikor a szerelőt küldjék és már a Voda belsős dolgozói se tudnak egy szabad időpontot fixálni, mert crashel az egész szemétdomb, háromszor futottunk neki, mert a szabad időpont valójában nem volt szabad :DDD
Ugyanígy nyilván rá lehet fogni Gipsz Jakab fejlesztőre, hogy miatta kuka a myVoda pölö, mindig lehet felelősséget hárítani, de amíg a gittegylet neve van a számlámom, addig nem érdekel a nyomora senkinek, főleg nem olyan esetekben, amikor ezer éve így és úgy müködő rendszerekre fogunk rá tök mást. Nálunk a Telekom 15 éve is külsős brigáddal kötött, ma is, 15 éve is simán odatámasztották a sima létrát az oszlopra és ma is, de hipertérugrás a differencia ma is aközött, ahogyan egy hibabejelentést kezelnek és ahogyan az lefut. A többiről nem is beszélve.

A történet szempontjából lényegtelen mindez, ami számít, hogy én többek között mint rendszergazdi bőven láttam régen is a helyzetet és ma is, és ami gömböc-éra óta megindult, az egészen elképesztő mélységekbe tart :K

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#129039) Intruder2k5 válasza Tikakukac (#129038) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Hát nekem még erősen a UPC érában, bő 11+ évvel ezelőtt volt külső hálózatos gondom, akkor is hetekig sz@r volt a szolgáltatás, és senki nem tudott semmit mondani, hogy egyáltalán mikor várható a javítás. Minden bejelentésnél ugyanazok a körök voltak, felveszik a hibajegyet, kiküldik a technikust, hiába mondtam, hogy ne küldje, mert ismert a hiba az optikai gerincet kéne cserélni, csak hát na.... Időpont kéne már! Ráadásul az egy fél falut érintő hiba volt, de le se sz@rták. Szóval lehet most sincs kolbászból a kerítés, és lehet "régen minden jobb vót", de közel sem tökéletes.

(#129040) Tikakukac válasza Intruder2k5 (#129039) üzenetére


Tikakukac
titán

Senki sem állította egy szóval sem, hogy régen tökéletes lett volna minden vagy csak a közelében is lett volna a szolgáltatás bármilyen oldalról. De azért vannak szintek. 21. században mondjuk tudj kiállítani számlát a szolgáltatásodról a megfelelő adatokkal. Az úgy szerintem mondjuk a belépés egy telekommunikéciós cégnél. Aztén jöhet az, hogy adsz netet. Mondjuk. De ha magasak az igényeim szólj ;]

Csak úgy pontokba szedve írd ki magadnak, hogy miket írtam le és mondom, ez egy szeletke, ennél sokkal durvább a teljes történet ami folyik úgy 1,5 éve biztosan napról napra, bár már annyi fordulópont volt itt, hogy tényleg megérne egy 5 részes Logout sorozatot, annyira vicces.

A durva, hogy iszonyat sok ilyen lehet, azt fixen tudom, hogy egymástól független 2 háztömb totál kuka. Ezek nagyjából foglalkoztatnak is összesen annyi embert, mint 2 falu. És biztos vagyok benne, hogy ha végigmennék itt a sétálón ezzel még sokan mások is küzdenek, csak tagadás van. Voda állította ez valami egyedi hiba. Mondom akkor jó, mert száz méterre lakom az utca másik felében és ott még az irodánál is kukább a szolgáltatás, tehát akkor vagy hazudtok vagy tényleg az egész céget el kéne küldeni kapálni kicsit a 40 fokba, hogy helyrebillenjen a munkamorál :K

A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.

(#129041) sz_abika


sz_abika
addikt

Hello,

ma WA180-as hibakód vár gépen - minden cache és fiszfasz ürítve...Telefonon működik.

Van erre tipp esetleg? Köszi

PSN: xszabikax

(#129042) Adams84 válasza sz_abika (#129041) üzenetére


Adams84
tag

Tippek: adblocker kikapcsolása, inkognitó mód kipróbálása ....

(#129043) d.tiborz


d.tiborz
aktív tag

Sziasztok,
Találkozott valaki ilyen hibával?
Vodafone TV app
iPhone 13ProMax iOS 16.5

(#129044) mani8106 válasza d.tiborz (#129043) üzenetére


mani8106
junior tag

Minden apple terméken elhasalt a vtv. Központi hiba nem egyedi eset

Hol volt Gondor, mikor Nyugatvég elesett? - Ember akkor jöttünk ki a templomból

(#129045) d.tiborz válasza mani8106 (#129044) üzenetére


d.tiborz
aktív tag

:R :R
:W

(#129046) pjen válasza sz_abika (#129041) üzenetére


pjen
félisten

Nálam Pc n megy, laposon; próbáljam később. :W

(#129047) pozsipeti válasza sz_abika (#129041) üzenetére


pozsipeti
tag

Nekem pc-n ezt írja

TALAJ

(#129048) kezo0 válasza mani8106 (#129044) üzenetére


kezo0
addikt

Ehhez képest most nézem a Giro mai szakaszát az elejéről kezdve az Ipad minimen…

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#129049) falcon1


falcon1
csendes tag

Win10, legfrissebb Firefox, szintén:
Error loading app config. Please try again later. (WF053)

Már tegnap este is ez volt, gondoltam mára megjavul, hát nem...

(#129050) mani8106 válasza kezo0 (#129048) üzenetére


mani8106
junior tag

Tedd össze a két kezed. Mert hivatalosan iosen kuka félhivatalosan böngészőből dettó nem hivatalosan droidon is :DD :))

Hol volt Gondor, mikor Nyugatvég elesett? - Ember akkor jöttünk ki a templomból

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.