Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pajibá
tag
válasz Intruder2k5 #103000 üzenetére
Átnéztem mindent. Köszi.
gregory91 köszi neked is.
Nem wifi, nem megyen semmi zabáló. Speedtesttel szoktam mindig mérni. Már tegnap is gyanús volt a drága. -
MODERÁTOR
-
pajibá
tag
válasz Intruder2k5 #103005 üzenetére
Köszi. Holnap megkukkolom őket, megint.
-
pajibá
tag
Te látnok vagy, mert annyi, sajna.
Csak melyik kábel, nálam, vagy a vodánál?[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
pajibá
tag
válasz Intruder2k5 #103009 üzenetére
Köszi. Akkor holnap kutakodás lesz.
-
cocka
veterán
Az hogy a túróba lehet, hogy az Epic Drama csatorna bejön Horizon TV-n meg Horizon Go-n is, de a médiaboxon nem? LOL Kiírja, hogy nincs jogosultsága. Hát de mégis van.
-
LouiS22
veterán
válasz pajibá #103010 üzenetére
Nagy kutakodás nem kell: amelyik eszközön mértél, annak az UTP kábeljét cserélned kell minimum cat5e, de inkább cat6 kábelre. Ha esetleg útközben még lenne egy switch, akkor arra is pillants rá, lehet, hogy ő a szűk keresztmetszet
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
Soulfly842
addikt
Nagyon szétesett most itt nálam az internet (Nyh, belváros).
Instabil, néha teljesen elszáll.
Elsőnek: percekre se kép se hang.
Volt már ilyen többször, sebaj, eszközreset megoldotta ilyenkor.Nehezebb visszacsatlakozás, picit hosszabb idő, amire ismét alkalmas lett nyöszörögni.
most 5-10 percenként hiba, az első ilyennél majdnem újraindítottam (a zasszonypajtás vékonyklienses gépen hamarabb sikoltozik, h. megint lehalt), nálam PC, kicsit lassabban, de ugyanúgy rossz.
Újraindítás helyett 1-2 perc után nyögvenyelősen csak betöltenek az oldalak.
Mi a töcköm van itt?
Látszólag pedig jó a speedtest
-
Soulfly842
addikt
válasz Soulfly842 #103013 üzenetére
Hát ez igazán szánalmas. Akárhányszor visszagyötri magát 3-5 után ismét agyhalál (mindig kérdéses időtartalomra, de ált pár perc). Így lehetetlen dolgozni.
Felhívom a kapcs. tel számomról és persze egyből tróger módon ügyintézőhöz se kapcsolna az automata, hogy beazonosított, hogy gond van... (ez így jogilag rendben van, hogy a hiba bejelentéshez való jogot is elveszik) Majd közli az automata, hogy várható elhárítási idő 19 óra...
Most komolyan, egy global hibához ennyi??
Felhívom őket másik, üzleti számomról:
Hát... már reggel óta fenn áll... Eddig nekem működött, akkor nem lehet, hogy ez mégis egy új keletű probléma és azonnal fel kellene vennie mégis egy hibajegyet??Hát.. nem, most már látom, hogy ahhoz kapcsolódik...
Felkínálták, hogy küldenek egy igazolást arról, h. ők a balfokok, ha a munkáltatónak kellene... Nem kell, de azért küldjenek csak, ha más nem igazolásra jó, hogy próbáltam én bejelenteni.
Egyre lentebb ugrik a színvonal.
-
Torry
addikt
Budapest, 8. ker, szintén se kép se hang fél órája.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Soulfly842 #103013 üzenetére
Milyenek a modem jelszint értékek?
-
Soulfly842
addikt
válasz kabelmania27 #103017 üzenetére
Még nyitva a global hibajegy, mert most beszéltem velük (az ígért igazolást nem küldték el), de már legalább működik, még ha döcögős is az egyes oldalaik elérése (bár hozzászoktam már a vacak priorizálgatásukhoz, hogy néha alap oldalak elérése nehézkes, viszont a speedtestre szépen odaengedi a netet)
Bár ezek nekem túl sokat nem mondanak
+++
na, amire küldtem volna pont megint haldoklott a küldés csináltam pont ez alatt (a hozzászólást akartam elküldeni és sikertelen volt!) új screenshotot is.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Soulfly842 #103019 üzenetére
Letöltési értékek rendben vannak.
Milyenek a feltöltési értékek? -
Soulfly842
addikt
válasz kabelmania27 #103020 üzenetére
Pill, csináltam arról ia csak most halott a net. Telóról írok :)
szerk:
Egyik pillanatban ilyen volt:
Majd ilyen:
Utána visszaállt a sacc/kb első állapot. ~5-7 perc szenvedés után.
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Soulfly842 #103021 üzenetére
41-42-es érték tökéletes.
Környéken valahol zajbetörés lehet azért nincs meg stabilan a hat feltöltési csatorna.
Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító.[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz Soulfly842 #103021 üzenetére
Javítanám magamat... nost 2-3 perc aktív működés után megint elszállt. Visszagondolva, volt ilyen is többször, s vllt olyan, amikor hosszabb ideig nem működött.
-
DeFranco
nagyúr
Sziasztok,
Pár alap kérdésem lenne, kérem nézzétek el, ha ezeket már esetleg kitárgyaltátok, szükségem lenne most viszonylag gyors válaszra (nem azonnalira, csak holnap szeretnék felkészülten egyeztetni) de éppen szalad minden itthon, nagy segítség lenne egy összefoglaló válasz:
Jelenleg analóg bronze csomagban vagyunk 120-as nettel, hűség nélkül, 4700-4800 forint körüli előfizetéssel. Megkerestek a vodafone-tól, hogy váltsunk digitális szolgáltatásra, eddig ellenálltam, mert nem igazán voltak tetszetősek az árak, és mivel tévét gyakorlatilag nem nézünk (és mivel az UPC/Voda az analóg csomagokban is elérhetővé teszi a csatornák jó részét digitálisan) de a mostani ajánlattal már lehet hogy tudok érdemben foglalkozni.
Két csomagot ajánlottak ki, comfort + 150-es net 4990-ért horizon box-szal és prémium + 150-es net 5290-ért szintén horizon box-szal.
Kérdeztem, hogy esetleg van-e lehetőség CI+ modulra, mert nem szeretnék plusz egy távirányítóval operálni ha nem muszáj, azt a választ kaptam, hogy azoknál a tévéknél van lehetőség ami a honlapon fent van a kompatibilitási listában.
Az alábbi kérdéseim lennének:
- van-e arról információ, hogy az analóg csomagot kompletten kivezetik mostanában, és így "eltűnik" a lábunk alól a szolgáltatás
- a fenti árak mennyire számítanak kedvezőnek? a honlapon ennél magasabbakat találtam ez tény, de nagyon régóta vagyok ügyfél, és 20+ éve vodafone-os SIM-em van, ami gondolom egy ajánlatnál számításba jöhet
- milyen minőségű a horizon box (ez az egyszerűbb, nem felvevős, ugye?) mennyire kell szívásra számítanom vele akár a TV akár a netszolgáltatás terén (XIV kerület)? Esetleg a horizon box távirányítójára rá lehet tanítani a TV pár alap gombját (on/off, hangerő)?
- a TV készülékem nincs fent a kompatibilitási listában de van CI+ csatlakozója LG 32LJ500V a pontos típusa. Van esetleg valami tapasztalat ezzel a típussal CI+ terén? Esetleg lehet esély arra, hogy működik vele a kártya, vagy ha nincs a listában akkor biztosan felejtős?
- egyáltalán melyik a jobb megoldás a CI+ vagy a külön box?
Összességében nekem nem lenne fontos a váltás, akkor váltanék, ha muszáj (szolgáltatás megszűnés miatt) vagy ha nagyon kedvező az ajánlat (ez azért számomra nem az mert többet kellene fizetnem, a többlet szolgáltatást viszont nem használnám ki). Ugyanakkor azt tudom, hogy a mostani eszközök működnek, de az UPC/Vodafone esetén több eszköznél voltak komoly problémák amit nem szeretnék a nyakamba venni.
Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget.
DeF
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
utána volt még nulla letöltési és egy feltöltési csatorna... masszívabb nethalállal.
Hogy nálam milyen osztó van az mellékes, ha global hiba van, nem?
Zajbetörés?
Múltkor beszélgettem hibaelhárítás alatt az elhárító alvállalkozóval. Ő mondta, hogy a terültünkön a tőlünk 50m-re lévő víztorony szokott problémát okozni s az abból eredő zajbetörések még a tévénél is (arról volt hibabejelentés; akkor bizonyos csatornákról kiderült, hogy azért esik szét állandóan szét a kép és a hang, mert a földfelszíni sugárzás is megy a víztoronyról és azonos frekin)
Lehet ezzel összefüggésben? Mert kva jól fogok kinézni, ha napokat kínlódnak megint ezzel (régebben volt már rá példa egyszer). nekem kevésbé gond, mert korlátlan mobilnettel tudok dolgozni, de páromnak a vékonykliens csak vezetékes internettel támogatott.
Egyébként csak egy ilyenről tudok, ami be van kötve, másról nem.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Soulfly842 #103026 üzenetére
Lehet összefüggés, ha a letöltési vagy dvb-c frekikkel van gond, feltöltési frekik kiesésénél inkább beázás, hibás csatlakozó okozhat problémát. Ellenőrizd, hogy az in bemenetben legyen a bejövő kábel.
Modem out vagy tapkimenetbe van kötve?[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz kabelmania27 #103027 üzenetére
Mindjárt leellenőrzöm azt is, köszönöm!
Ha az is rendben van, akkor mint egyéb lehetőség: kb csak a két kezemet összetéve tudok fohászkodni, hogy megoldják a problémát mielőbb?
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Soulfly842 #103028 üzenetére
Ha nem osztóhiba okozza az akadást külső hálózatban van a hiba amit ki fognak javítani.
-
Soulfly842
addikt
válasz kabelmania27 #103029 üzenetére
Ja, bocs, kettő ilyen van, de ezeket legutóbb ellenőrizték.
Az elsőn
In bejövő, out továbbjövő tv/modem irányába
Tap - tvItt a másik szobában hasonló a felállás.
"Ha nem osztóhiba okozza az akadást külső hálózatban van a hiba amit ki fognak javítani."
Ahogy írtam globál hiba, területileg sokakat érint tehát külső hiba.
Mint kiderült:
Feldobunk egy érmét, s ha megoldják, akkor a zasszonypajtás maradhat itthon, ha nem, akkor viszont irány a március óta gyakorlatilag tök üres munkahely, ahol csak 1-2 kósza lélek kóvályog.Miért szurkoljak? Csendért és nyugalomért? (na jó, csak vicc. Nem kell komolyan venni - de azért már furcsa, h. ennyi ideje itthonról dolgozunk (nekem szokványos volt))
Köszönöm a hozzászólásokat, a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Soulfly842 #103030 üzenetére
Semmi gond, jól vannak bekötve az osztók, mert a modem a kisebb csillapítású kimeneten van.
Ellenőrizd, hogy nem lazultak-e ki az F csatlakozók az osztóknál és a modemnél.
Nézd meg, hogy elérhető-e a CB oldalán a modem üzemmód, ha nem érhető el, kérd meg az ügyfélszolgálatot, hogy kapcsolják ki az ipv6-ot.[ Szerkesztve ]
-
Iomega
addikt
Sziasztok!
Van egy kis problémám a Vodafone szolgáltatással. Egyik napról a másikra nincs TV2 HD és még néhány tv csatorna, mi lehet az ok? Csatornakeresőt újra lefuttattam, hátha, mert a tv-n az automata csatornafrissítés ki volt kapcsolva. Nem oldódott meg. Előre is köszönöm a választ, válaszokat!Annyit érünk, amennyi szeretet van bennünk. - "Ne menjen le a Nap, a te haragoddal!"
-
Soulfly842
addikt
válasz kabelmania27 #103031 üzenetére
Köszönöm, megnézem!
Elérhető, köszi ez jó ötlet. Wifi-t úgy sem használunk (mobilnetet csak, külön router most nincs mögötte), ill a tévéről wifi-n megy a netflix, de az most nem elsődleges prioritásu. Hátha segít valamit, hogy ne essen szét a net 5 percenként addig, amég megoldják.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Soulfly842 #103034 üzenetére
Ha elérhető akkor ipv4-ben van a modem ez azért jó mert használhatsz saját routert. Lehet külső hálózatban van a hiba. Tévé adások rendben vannak?
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz kabelmania27 #103035 üzenetére
Igen tudom, de nem szükséges. Elég most modem módban, mert minden etherneten kapcsolódik a tv-n kívül. Ha stabil lesz minden - mivel ritkán használunk wifi-t (nekem korlátlan net, páromnak 200 GB) és csak a tv-n - elég volt a connect box szólóban is. Netflix-hez elég, ha más médiatartalom az külső vinyóról megy. Addig, ha netflix-et akar, akkor majd csinálok neki egy hotspotot.
Szerk: csak egy pillanatra tudtam ránézni, látszólag rendben. Ezek a hibák néhány csatornát szoktak bezavarni csak - nem mindet (gondolom frekvenciában nem mind érintett) - kibírjuk azok nélkül, ha most sem százas. Az a legkisebb gond.
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Soulfly842 #103036 üzenetére
Azokat a mux frekikkel lehet gond ami közel van a dvb-t frekikhez.
Modem üzemmódban három eszköz kap ip-t mert a router funkció lekapcsol, 192.168.100.1 címen érhető el ilyenkor a modem oldala. Átlagos használatnál nem szokott gond lenni a CB-vel.[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz kabelmania27 #103037 üzenetére
Pont ezen agyaltam, hogy vajon ue. a szám.
Oda is szaladtam egy másik géphez, de te előrelátó voltál és a kétségbesettségem feloldására előre dolgoztál.
2 a túlélés, 3 a nagyon elégséges (2 PC, 1 laptop, de a laptop most nem lesz használatban, ha mégis kell, akkor pórázra teszem a wifi helyett). Tehát az is rendben lesz.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Soulfly842 #103038 üzenetére
Elvileg CB-nél, Ubee, TC modemnél mindkét módban működik a 192.168.100.1, csak a cisco 3925 tipusnál változik.
-
Soulfly842
addikt
válasz kabelmania27 #103039 üzenetére
Alapban csak azt használom, tehát ez nem jelentett gondot.
Csak érzéki csalódás, hogy modem módban, mintha az adott oldalak gyorsabban válaszolnának és reagálnának(elérésben, betöltésben)?
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Soulfly842 #103040 üzenetére
Előfordul, hogy modem üzemmódban stabilabb a CB ezért a topikban többen használnak saját routert.
-
Soulfly842
addikt
válasz kabelmania27 #103041 üzenetére
Hajh, azt hittem jelentősen nem érzékelhető a különbség (a hiba nélküli állapothoz képest is), de akárhogy is nézem látványos a differencia (olvastam, régi tapasztalatok alapján tudtam, h. ezt írják, de azt hittem elenyésző/észrevehetetlen a plusz és elsődlegesen csak wifin érzékelhető). Szerintem +router lesz ebből, vagy a zasszonypajtást szoktatom rá hotspotra, vagy +1 ethernet lesz ebből - nem kell oda még egy eszköz.
Azóta nem szakadt a net se, bár lehet, h. elhárult a hiba (bár arról sms-t kellett volna kapnom). Hmm..
[ Szerkesztve ]
-
sumi4623
tag
válasz Soulfly842 #103042 üzenetére
Aki hasznal voda wifi jel.eorsitot annak mi a velemenye rola?
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Soulfly842 #103042 üzenetére
Vezeték nélküli kapcsolatot nem garantálják a szolgáltatók, vezetékes kapcsolat stabilabb főleg nagy letöltésnél.
-
Soulfly842
addikt
válasz sumi4623 #103043 üzenetére
Ezt gondolom, hogy nem nekem akartad írni, hanem új hozzászólásként.
De ezt mondom, hogy vezetéken keresztül is jobb a reakció idő modem módban. Lassabb volt a weboldalak elérése, reakcióideje.
Más kérdés, hogy speedtest-re kényszerítve felhúzta magát.
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Soulfly842 #103045 üzenetére
Ha gond van a vezeték nélküli kapcsolattal érdemes megnézni másik csatornán vagy az összefoglalóban linkelt programmal keresni szabad csatornát. Mennyi feltöltési csatornát használ a modem?
[ Szerkesztve ]
-
Soulfly842
addikt
válasz kabelmania27 #103046 üzenetére
Akkor még egyszer Mintha vezetéken is stabilabb lenne.
Azóta, hogy átállítottam betonstabil. Nem szakadt meg egyszer sem és a fenti 60-80 időtúllépésekhez képest egyetlen egy darabot mutat a számláló egy feltöltési csatornánál.
Ég és föld a különbség! Még a hiba nélküli állapothoz képest is.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz kabelmania27 #103025 üzenetére
köszönöm, tehát jól értem, akkor nem kötelező ragaszkodni a kompatibilitási listához?
összességében van valami hátránya a mediacardnak a boxhoz képest?
a horizon box milyen megbízhatóságú egyébként?
(azt gondolom ne kérdezzem hogy milyen időtávon szűnik meg az analóg szolgáltatás )
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest