Hirdetés

2019. április 24., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-09-21 18:14:03

LOGOUT.hu

UPC Magyarország Kft. (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#71751) kali válasza pjen (#71749) üzenetére


kali
(Jómunkásember)

Szerepel a leírásban: Link (46. oldaltól)
Késtem... :DDD

[ Szerkesztve ]

(#71752) pjen válasza Gubek-Einste (#71750) üzenetére


pjen
(PH! nagyúr)

Köszi Nektek,ezt mind megcsináltam.A UPC távjávak ki- be tudom kapcsolni a Tv-t,de a hangot a boxon szabályozza.Nem tudom mért.

(#71753) Gubek-Einste válasza pjen (#71752) üzenetére


Gubek-Einste
(Topikgazda)

Nálam is, anno csak a szürkével tudtam teljesen irányítani a hangot.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by UPC Fiber Power 120 with Cisco EPC3925 & Asus RT-N18U

(#71754) gduck válasza pjen (#71749) üzenetére


gduck
(őstag)

Itt a megoldás srácok ;)

ha azt akarod hogy a TV hangerejét szabályozza:
Gombok sorban: UPC, Piros+OK nyomvatart (UPC villan 2-t), 993, TV (TV villan 2-t)

ha azt akarod hogy a box hangerejét szabályozza:
Gombok sorban: UPC, Piros+OK nyomvatart (UPC villan 2-t), 993, hangerő+ nyomvatart (UPC villan 4-et)

[ Szerkesztve ]

(#71755) pjen válasza gduck (#71754) üzenetére


pjen
(PH! nagyúr)

Előbb felhívtam UPC-t,szinte pont fordítva mondta,de nekem az lenne a fontos,hogy a képernyőn az a szabályozó jel jelenjen meg,ami a Tv saját távjához tartozik.

(#71756) gduck válasza pjen (#71755) üzenetére


gduck
(őstag)

Nem értem a gondodat, leírtam mit kell csinálnod! Ha annak megfelelően állítod be, akkor a TV hangját vezérli és természetesen a TV ki fogja neked rajzolni a hangerő váltáshoz programozott grafikáját... ;)

Nekem ősidők óta így van beállítva!

UI: vagy én nem értem a kérdést?

[ Szerkesztve ]

(#71757) pjen válasza gduck (#71756) üzenetére


pjen
(PH! nagyúr)

O.k. Mindenkinek köszönöm a türelmet.Két távot cseréltem,sajnos az egyik teljesen sz@r,holnap viszem vissza.Még szép,hogy először azt próbáltam beállítani.A másikkal 2 perc alatt megoldódott.

(#71758) LouiS22


LouiS22
(PH! addikt)

Srácok, szolgáltatós hbo gónál a kód milyen formában és mikor érkezik? A tv-n már aktívak a csatornák, kicsit fura, hogy a góról meg semmilyen info. Mesemondó kislányt még nem hívtam, nincs szabad 40 percem.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#71759) 4Grider válasza LouiS22 (#71758) üzenetére


4Grider
(PH! kedvence)

Nekem a kapcsolattartásra megadott e-mail címre küldték meg. Ha nem módosítottad, akkor az e-mail cím alapértelmezetten a upc által a szerződéshez biztosított e-mail cím.

(#71760) LouiS22 válasza 4Grider (#71759) üzenetére


LouiS22
(PH! addikt)

Ok, a kérdés, hogy mikor küldték? Pénteken volt szerződésmódosítás, hétfőn vettem észre, hogy a tévén már élnek a plusz csatornák - ezért kérdeztem csak.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#71761) 4Grider válasza LouiS22 (#71760) üzenetére


4Grider
(PH! kedvence)

Azzal nagyjából egy időben, hogy aktiválták a csatornákat.

(#71762) LouiS22 válasza 4Grider (#71761) üzenetére


LouiS22
(PH! addikt)

Hm... Itt valami nem stimmel akkor.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#71763) LouiS22 válasza LouiS22 (#71762) üzenetére


LouiS22
(PH! addikt)

Update, felhívtam őket, kiküldték a kódot, boldogság. CSak nem értem, hogy ez miért nem automatikus :)

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#71764) kabelmania27 válasza Livius (#71686) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Azt is csinálhatod, hogy a Hirschman kettes tévés kimenetére teszel egy ilyet aztán a 3,5dB-s kettes osztó a két tévére, így a négyes osztót kilehet venni nincs üres kimenet és egy bekötéssel meglehet oldani.
Előfordul, hogy a két bejövőkábelből az egyik nincs megjelölve, ami azért nem jó mert bármikor kiköthetik ha ellenőrzik a bekötéseket és akkor jel nélkül maradsz.
Két külön bejövő kábel jól tud jönni, ha állítanak az erősítőn és 50felett lesz a feltöltési érték.

[ Szerkesztve ]

(#71765) ztsoft


ztsoft
(senior tag)

Sziasztok!

Most ugyan hol van a hiba, UPC vagy Prohardver? Megint akadozik a Prohardver, van mikor sokadik frissítésre jön csak be az oldal. Reggel a Gmail-es levelek is csak lassan, egyesével töltődtek le a kliensben.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#71766) szabogabor10 válasza ztsoft (#71765) üzenetére


szabogabor10
(PH! kedvence)

Ez most PH oldali hiba volt.

[ Szerkesztve ]

iPhone X -- iPad Pro 10.5” -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods

(#71767) kali válasza ztsoft (#71765) üzenetére


kali
(Jómunkásember)

Szia,

Nem csak UPC, hanem Telekomos netről (tőlük mobilinternetem van) is akadozott, illetve elérhetetlen volt az imént a fórum.

[ Szerkesztve ]

(#71768) ztsoft válasza szabogabor10 (#71766) üzenetére


ztsoft
(senior tag)

Köszönöm a választ!

Meg tolja a képedbe ezt a criminal enterprise starter pack-et is.

:F

Reklámra gondoltál? Megnéztem blokkoló nélkül is, de csak Vodafonos reklám volt. Sikerül megismerni egy új állatfajt is a reklámok körében. JavaScript-tel rajzolt mozgó kép (canvas). Szép, a CPU mind két magja 75 - 100 %-on pörgött. :W Tudom, cseréljem le a gépet (jó példa rá a Youtube is, böngészőben 240p-s, max 360p-s videó, ugyan ezzel a CPU használattal VLC-ben 1080p). Nos az igényeimet tökéletesen kielégíti, plusz, tökéletesen működik, így marad. A reklámok viszont mennek.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#71769) szabogabor10 válasza ztsoft (#71768) üzenetére


szabogabor10
(PH! kedvence)

Azt másik topikba szántam, sorry, kivettem már. :)

iPhone X -- iPad Pro 10.5” -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods

(#71770) ztsoft válasza szabogabor10 (#71769) üzenetére


ztsoft
(senior tag)

Nem gond. :) Így én is tanultam valami újat.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#71771) Gigant20


Gigant20
(lelkes újonc)

Nálam ma karbantartás volt állítólag.
Olyan jól sikerült, hogy azóta nincs netem.
Az ügyfél szolgálatot elérni lehetetlen. A facebook massengeren azt írták, hogy a karbantartás már végetért és, hogy elvileg jónak kellene lennie. Húzzam ki 3 percre a modemet, (nyilván ez volt az első dolgom amikor hazaértem) és ha nem javult meg akkor offline maradt a routerem. (azt hogy sikerült elérniök!)
Ha ez áll fent akkor helyszíni vizsgálatra lesz szükség...
Azóta nem válaszolnak.
Korrekt.
Remélem napokig várhatok rájuk, mert akkor most fogom bevinni a Mamutba a router és hagyom őket a picsába. Nevetséges ez a UPC.
Ez van ha karbantartanak???

Offline routerre van valami magic eljárás?

(#71772) ztsoft válasza Gigant20 (#71771) üzenetére


ztsoft
(senior tag)

Szia!

Minden féleképpen tegyél hiba bejelentést (1221, vagy a UPC oldalán is lehet).

Offline routerre van valami magic eljárás?

A taposáson, ablakon kivágáson kívül? Nincs.

Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

(#71773) blakey válasza Gigant20 (#71771) üzenetére


blakey
(PH! félisten)

Nevetséges ez a UPC. - nem tudom, hogy ez a hozzáállás jó vagy rossz, nem így kell felfogni, rosszkor, rossz helyen voltál, ilyen bármikor, bárhol és bárkivel előfordulhat.

Ez van ha karbantartanak??? - én még ilyennel nem találkoztam az elmúlt 20 évben, azóta vagyok náluk.

[képátló (nem képátmérő), Blu-ray (nem Blue-ray)]

(#71774) Gigant20 válasza blakey (#71773) üzenetére


Gigant20
(lelkes újonc)

A nevetséges a UPC jelző már sok évnyi (11 éve vagyok előfizetőjük) szívás alapján jött ki belőlem!
A random van net - nincs net, de náluk minden ok hibajelenségekkel már megtanultam együtt élni.

Sajnos nincs más szolgáltató a környéken még, hogy váltsak.

De egy karbantartás utáni router offline ragadt facebook üzenet után már kiakadtam.
Persze küldjem el a számom és majd felveszik velem a kapcsolatot. Ez volt 2 órája, azóta semmi. :W

(#71775) kabelmania27 válasza Gigant20 (#71771) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Milyen tipusú modem van nálad?
Ha megnézed milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító meg tudjuk írni, hogy lakáson belül lehet-e a hiba.

(#71776) Toth_Jani


Toth_Jani
(senior tag)

Nevetséges ez a UPC múltkor trafóházat cseréltek az utcában és napközben nem volt Net, igaz áram sem.
Ilyenkor miért nem hoznak áramfejlesztőket amik ellátnák a lakótelepet?? :D

(#71777) Gubek-Einste válasza Toth_Jani (#71776) üzenetére


Gubek-Einste
(Topikgazda)

Mert panaszkodnának az emberek a zajra.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by UPC Fiber Power 120 with Cisco EPC3925 & Asus RT-N18U

(#71778) #19482368 válasza Gubek-Einste (#71777) üzenetére


#19482368
(törölt tag)

Csak akik otthon vannak, akik dolgoznak azok semmit nem hallanak. :D
AZEMBEREK mindig, mindenkor, mindenért panaszkodnak, az emberiség egyik meghatározó lételeme. Ha nem panaszkodnánk, az emberek, akkor az azt jelenti nincs ott senki.Tehát, minek :D

[ Szerkesztve ]

(#71779) Gigant20 válasza kabelmania27 (#71775) üzenetére


Gigant20
(lelkes újonc)

Ubee EVW3226 modem

pct - 2000- 3s 3 way splitter

(#71780) razzorr


razzorr
(őstag)

Üdv. Egy olyan problémám lenne, hogy mostanában észrevettem, hogy lassú otthon a net, Fiber Power 120 a csomag. Főleg wifin, telefonon alig akarta a sima HD tartalmakat betölteni, no gondolom nyomok egy sebességtesztet és lám-lám 3mega, de legtöbbször 0,valamennyi :F
Csináltam újraindítást is, egyébként EMTA 3.0 WIFI - UBEE EVW3226 a pontos típusa.
No már most hibabejelentés, erre küldi az emailt hogy 20mp-ig nyomjam a resetet és utána visszaáll gyárira, ok elvégeztem, de talán hangyányival lett jobb. Ja és mondta az ügyintéző, hogy kábelen közvetlenül csinálja tesztet, amit meg is csináltam, és tádámmm, 125-130megával jön a letöltés, többszöri tesztre is, utána kábelről lehúz, wifi bekapcs és 30-40mega közötti a letöltés most. Telefonon ismét gytra, 3mega alatt szinte mindig.
Ezt magyarázza el nekem légyszi valaki, hogy én vagyok a láma vagy hiba a wifi routerben vagy beállításban lehet. Nagyon köszi, mert különben holnap nagyon morcosan fogom az ügyfélszolgálatot felhívni.

(#71781) tomp válasza Toth_Jani (#71776) üzenetére


tomp
(PH! nagyúr)

Miért nevetséges a upc? Mert áram hiányában nem tudtak szolgáltatni? Vicces vagy. :DDD
A UPC hozzon áramfejlesztőt, hogy legyen net? Oké, de mivel az ÁSZF-ben nem 100%-os rendelkezésre állást garantálnak így az aggregátor bérlési díjat szépen kiszámlázzák. Bérlési díj+üzemanyag+ ha autós akkor sofőr óradíja. Na? :D
Vagy az elmű(vagy eon) hozzon áramfejlesztőt? 24órán belül újra lett áram nem? Illetve mivel trafóház munka volt így gondolom előre értesítettek mindenkit. Max közintézményeknek visznek áramfejlesztőt illetve pénzintézetnek. Nálunk tavaly a házban 2héttel előre értesítettek, hogy a házban nem lesz áram reggeltől délutánig. 1héten keresztül. A ház főkábelét és a komplett főórát cserélték. Kábel dzsungel volt 1héten át.
Szóval vicces vagy, vicces. ;)

(#71782) #19482368 válasza razzorr (#71780) üzenetére


#19482368
(törölt tag)

Az UBEE EVW3226 az a baj, hogy az alap wifi jelszavak megtalálhatóak az interneten. Ezért a reset után érdemes megváltoztatni, teljesen egyedi jelszóra. A UPC azt is javasolja, változtasd meg az ssid, mert ez alapján lehet megtalálni az alap jelszót. :D A wifire senki nem ad semmi garanciát. Ugyan nem ismeri rajtad kívül senki a környezetet, de nagyon tudja befolyásolni az internet élményt. Ha van lehetőség más eszközzel is nézd meg, mit mutat. Ha más eszközön rendben van wifin keresztül a sebesség. Akkor a készülékedben kell keresni a probléma okát. Sajna a wifire senki nem ad semmi garanciát, egyik szolgáltató se. Ha bejelented hibára, mac kapsz egy Connect-Box, másik csoda eszközt.

(#71783) #19482368 válasza tomp (#71781) üzenetére


#19482368
(törölt tag)

Félre érted Toth_Jani hozzáoszlását, csak viccnek szánta. De egyébként nem értem, ezért a pénzért, szolgáltatásért igazán biztosíthatnak egy szünetmentest. :D :D :D Azért erre már illene oda figyelnie a UPC-nek. Mert ha túl sokszor van ki kapcsolva a csoda eszköz, az árt neki, és idő előtt tönkre megy. Szóval, lehet még is csak van némi igazsága a Jani-nak. :D :D :D

[ Szerkesztve ]

(#71784) kabelmania27 válasza Gigant20 (#71779) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Nézd meg hogy a bejövő kábel legyen az in-ben és a modem melyik kimenetbe van kötve.

(#71785) razzorr válasza #19482368 (#71782) üzenetére


razzorr
(őstag)

Csináltam is gyorsan egy jelszó módosítást, de sajna nem lopták a netemet :) Pedig jobb lett volna, mert akkor tudom mi a gond. Ebből ügyfélszolgi lesz holnap. Azért köszi a tippet.

(#71786) #19482368 válasza razzorr (#71785) üzenetére


#19482368
(törölt tag)

Jahhh, nem azt mondtam, csak azt amit az ügyfélszolgálatos fog neked mondani. :D
Ha sebesség gond van, első kérdés, nem, nem is kérdés kijelentő mondat. Wifire semmi garanciát nem vállal a UPC. És ezt a lépést tedd meg. :D

(#71787) tomp válasza #19482368 (#71783) üzenetére


tomp
(PH! nagyúr)

Én is csak viccként írtam. Azért vannak ott a szmájlik. :)

(#71788) #19482368 válasza tomp (#71787) üzenetére


#19482368
(törölt tag)

ááá annyira nem vicces, BP belvárosban, ahol vannak még ilyen eszközök kint, és alap beállítás van, simán működik. AZINDEX is megírta anno. Szóval, annyira nem vicces. Már ha figyelembe vesszük a privacy-t stb... ilyeneket. Mondjuk elég érdekes, hogy ennek ellenére is üzembe helyeztek ilyen eszközöket. Na mindegy....

(#71789) razzorr válasza #19482368 (#71786) üzenetére


razzorr
(őstag)

Az tiszta sor, csak hogy ám ők adták a wifi routert. Persze bármi más befolyásolhatja, de azért kissé vicces hogy kábelen laptopon 130mega, ugyanez wifin 40mega, mobilon meg 2mega. Ezeket most mértem. Vajon erre sem fogok választ kapni a tisztelt szolgáltatótól, mint mondjuk amilyen rejtélyes módon számolják a fűtés díjat :F

[ Szerkesztve ]

(#71790) Livius válasza kabelmania27 (#71764) üzenetére


Livius
(őstag)

Tegnap véglegesítettem az elosztásokat, ez lett az eredménye.

Jelenlegi felállás az, hogy az eredeti bejövő UPC koax egy F toldóval tovább van vezetve az én szobámba, és itt egy Hirschmann -3.8 dB csillapítású 2-es osztóval le van osztva a TV-émre és a CB-re internethez, és ennyi. Minden további TV (+2 CI+ kártyás és egy analóg, amit igazából senki sem néz) a másik potyán bejövő UPC kábelen van rajta egy Hirschmann 3-as osztón, ami minden kimeneten -6.0 dB-es csillapítású. Az LCD TV-éken minden osztás után tökéletesen 92-95 körüli a jelerősség, kockásodás sehol sincs.

Ha esetleg a potya kábelt kikötik, van már elég osztó (4-es osztó, sok Hirschmann 2-es osztó stb) hogy össze rakom újra a rendszert, igaz egy ilyen apa típusú F toldót, amit linkelsz majd megpróbálok beszerezni, mert van egy ilyen házi megoldásom, csak hogy az egy kábelen van így fel szerelve, és gondolom az azért lehet ad némi veszteséget, ha majd egyszer az lenne a két osztó között az áthidaló kötés.

Jah és a CB meg már végre megkapta a CH7465LG-NCIP-6.12.18.24-5p4-NOSH verzió frissítést is, és kicsit azért mérsékeltebbek a ping kiugrások, ha pl pingelek egy bix.hu-t.

[ Szerkesztve ]

Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i5-6600K, Corsair Vengeance 2x4GB DDR4-3000MHz, Samsung SSD 840 120GB, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

(#71791) #19482368 válasza razzorr (#71789) üzenetére


#19482368
(törölt tag)

Azt fogják mondani, hogy biztos tönkre ment a telefonod wifi egysége, vagy hogy vírusos a telefonod. Vagy valami hasonló lerázó szöveget. És ha akadékoskodsz, illetve értetlenkedsz akkor lezárják annyival, kábelen megvan a sebesség? igen, Wifire nem tudunk semmit garantálni. stb... A lényeg, hogy .....
Max kapsz egy csoda boxot, amivel aztán jól meg lesz oldva a problémád. :D
Nálad meg megjelenik a kérdőjel, hogy most mi van?
Sajna valami hasonló forgatókönyv lesz a vége....

[ Szerkesztve ]

(#71792) razzorr válasza #19482368 (#71791) üzenetére


razzorr
(őstag)

Megpróbálom, próba cseresznye :) Majd jövök és beszámolok róla.

(#71793) Gigant20 válasza kabelmania27 (#71784) üzenetére


Gigant20
(lelkes újonc)

A bejövő az IN-ben, a modem a jobb oldaliba kötve. De eddig volt net, nem hiszem, hogy a bekötés lenne a bibi!

(#71794) kabelmania27 válasza Gigant20 (#71793) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Ha nem egyforma csillapításúak a kimenetek a modemet kösd a -3.5be. Ha állítottak az erősítőn lehet tűréshatár felett van a feltöltési érték ezért nem tud szinkronizálni a modem. Amennyiben az egyik kimenet üres cseréld az osztót kettes splitterre.
Livius: Rendben vannak az értékek. Az is megfelelő ha 3x árnyékolású kábeldarab két végén van F csatlakozó csak jól érintkezzen az árnyékolás, ha gyári toldó van két osztó között kevesebb helyet foglalnak.

[ Szerkesztve ]

(#71795) Gigant20 válasza kabelmania27 (#71794) üzenetére


Gigant20
(lelkes újonc)

Átdugtam de semmi. Az elején villog egy kicsit az online led aztán elalszik. De ezt a másik ágon is csinálta.

(#71796) kabelmania27 válasza Gigant20 (#71795) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Ds és us led villog vagy ég? Milyen színűek?
Ha betudsz lépni a modem oldalára nézd meg kapcsolat menüpont alatt letöltés és feltöltés füleknél milyenek az értékek.

[ Szerkesztve ]

(#71797) Gigant20 válasza kabelmania27 (#71796) üzenetére


Gigant20
(lelkes újonc)

Power led zöld (nem villog), DS led zöld (villog), Wlan (zöld nem villog). A többi nem világit. Ennyi.
Nem tudok belépni a a modem oldalára.

(#71798) kabelmania27 válasza Gigant20 (#71797) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Letöltési csatorna van, feltöltési csatorna még nincs, ezért még nem fejeződött be a szinkronizálás.

[ Szerkesztve ]

(#71799) Gigant20 válasza kabelmania27 (#71798) üzenetére


Gigant20
(lelkes újonc)

Ilyenkor mi a megoldás?

(#71800) kabelmania27 válasza Gigant20 (#71799) üzenetére


kabelmania27
(Topikgazda)

Felhívod a 1221-et és kiválasztod a hibabejelentés menüpontot.
Tévéadások rendben vannak?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.