Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#131001) kezo0 válasza zzola (#131000) üzenetére


kezo0
addikt

Mondjuk az tényleg nem túl ügyfélbarát, hogy nem lehet egy üzletben leadni a boxot, hogy adjanak helyette egy kártyát.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#131002) zzola válasza kezo0 (#131001) üzenetére


zzola
félisten

A 70 éves mama ennek nem biztos, hogy örülne...
Egyébként miért gondolod azt, hogy ennek így kellene működnie?

(#131003) gduck válasza zzola (#131002) üzenetére


gduck
addikt

Régebben működött.. Csak ugye ez egy mobilos cég ügyfélszolgálatába nem passzol :DDD

(#131004) gduck


gduck
addikt

A Digis topicban találtak rá, mit is rejt a jövő. [4iG opts for Nagra]

(#131005) NoOne1976 válasza zzola (#131000) üzenetére


NoOne1976
őstag

Gondolom nem. Csak annyit, hogy bemegy egy Vodafone ügyfélszolgálatra, és ott a papírozás után a kezébe nyomják. Mint egy mobil telefonnál teszik. Ott se jön ki szerelő, hogy bekapcsolja. Neki se kábelezni kell, CI-t kell a tvbe betenni.

Nem is arról van szó, hogy ez kötelező legyen. De ha te akarod, miért ne hozhatnád el és helyezhetnéd üzembe? És egyből szabadulna fel egy kis kapacitás a bekötésekre, egyéb hibák miatti kiszállásra.

[ Szerkesztve ]

(#131006) kezo0 válasza zzola (#131002) üzenetére


kezo0
addikt

Mert ha ezt a cserét el lehet intézni egy üzletben, akkor én döntöm el, hogy mikor intézem el. Amikor ráérek. És nem kell otthon ülve várakoznom egy, a szolgáltató által megadott négyórás időintervallumban egy technikusra, aki mindössze annyit csinál, hogy elvisz egy boxot, és ad helyette egy kártyát, amit be kell dugni a tévén egy nyílásba. Ráadásul elég gyakori, hogy a technikus meg sem érkezik…
Persze, a 70 éves mamához menjen technikus, ha igényli ezt. De ha valaki nem akar ezért otthon rostokolni, hanem pikk-pakk elintézné ő maga, amikor neki megfelel (mert tudod, Ő AZ ÜGYFÉL!), akkor hadd tehesse már meg.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#131007) pjen válasza NoOne1976 (#131005) üzenetére


pjen
félisten

Sőt, volt idő mikor a boxot postán kellett vissza küldeni ( lehet most is) és a kártyát is kiküldték postán.

(#131008) Tomi_78


Tomi_78
tag

Sziasztok!
Vodafone CI kártya elromolhat és okozhatja ez a TV lefagyását bekapcsolás után?
Azért kérdezem, mert pont ez a helyzet nálunk: van egy Strong 43FC5433 típusú TV-nk, amelyben ilyen előfizetői kártya van, és gyakran lefagy bekapcsolás után.
Kiírja ugyan, hogy "CI kártya behelyezve", de aztán csak a "Most tuning" felirat olvasható és még a kikapcsoló gombra sem reagál a készülék. Teljesen áramtalanítani kell, majd újra bekapcsolni és akkor jó lesz.
Egyébként YouTube-ra és NETFLIX-re át tudok kapcsolni ilyenkor is és azok nézhetők, de TV-re visszakapcsolva onnan ilyen esetben csak az előbbi helyzet van. Ezesetben már az adásról az információkat sem tölti be.
Mit tehetek; kérjem a kicserélését a médiakártyának? Esetleg próbaképpen egy időre cseréljem meg a másik TV-nk ugyancsak Vodafone CI-kártyájával, ami jól működik? De ezek a kártyák egy háztartáson belül cserélgethetők? Úgy értem, nincsenek készülékhez kötve vagy valahogy regisztrálva?

(#131009) pkaresz válasza NoOne1976 (#131005) üzenetére


pkaresz
senior tag

Lányom bement egy Vodafone "üzletbe" s monda, hogy kérne otthoni internet szolgáltatást, kötött egy éves szerződést, fél évig fél áron.
Hónaalá nyomtak egy modemet, hogy kapcolsja be s fél óra lehet használni.
Így is történt, mikor felhívott, hogy hazaért a modemmel nem hittem el, hogy ezt így meg lehet csinálni. Bedugta koaxot, tápot, bekapcs, s elment kutyát sétáltatni. Mire hazaért ment a net. Budapest első kerület.

[ Szerkesztve ]

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#131010) gduck válasza gduck (#131004) üzenetére


gduck
addikt

"A több gyártótól származó megoldás a meglévő set-top boxokat és a Sagemcom legújabb Android TV set-top boxait tartalmazza. További eszköztámogatás is biztosított az okostévékhez, a FireTV-hez, az AppleTV-hez és más nagyobb mobil fogyasztói eszközökhöz."

Szóval Androidos box jön.

[ Szerkesztve ]

(#131011) garga01 válasza Tomi_78 (#131008) üzenetére


garga01
senior tag

Simán okozhatja. A CI modulon, ha be van dugva mindig keresztül megy a tv adatfolyam (még ingyenes adóknál is), és ha vmi nem jó meg tud hülyülni a tv. Azt próbáld meg, hogy áramtalanítod a tv-t és párszor kihúzod-visszadugod a modult, esetleg nem kontakt gond van-e.

Az áram alatt lévő alkatrész ugyan úgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt..... csak más a fogása!

(#131012) Tomi_78 válasza garga01 (#131011) üzenetére


Tomi_78
tag

Aha... Ma próbáltam azt, hogy kihúztam-visszadugtam a CI modult a "Most tuning" felirat idején, mikor le volt fagyva, de nem történt semmi, még csak üzenetet sem írt ki arról, hogy eltávolítottam meg visszahelyeztem.
De egyébként áramtalanítás után eddig mindig jó lett, tehát másodjára nem szokott lefagyni.
És ha próbaképpen beleteszem a másik TV-nkből, hogy azzal is csinálja-e, az okozhat gondot?

[ Szerkesztve ]

(#131013) modflow válasza zzola (#131000) üzenetére


modflow
veterán

Sajnálom, ha nem érted.
Amíg nem vette meg a Vodafone a helyi szolgáltatót, addig kb. órák kérdése volt bármi....
Most meg 6-10 nap???
Egyesek 3 nap alatt feltámadtak.... :)

[ Szerkesztve ]

(#131014) Ledi


Ledi
aktív tag

Tegnap bejelentettem a Felvétel lejátszás gomb problémájának eltűnését.

Az ügyintéző mondta hogy tudnak a hibáról és javítás alatt van. Azt nem tudta megmondani mikorra lesz kész.

Szerintük 1 hete létezik a hiba. ;] Mikor mondtam, hogy július óta nem nézhetők játszhatok le a felvételek csak csodálkozott.

(#131015) garga01 válasza Tomi_78 (#131012) üzenetére


garga01
senior tag

Azért írtam, hogy kikapcsolva mert nem szerencsés bekapcsolva hirtelen ki-be dugdosni.
Nyugodtan cserélheted a tv-k között, ha más tv-n is ugyanazt csinálja akkor biztos a modul a hibás.

Az áram alatt lévő alkatrész ugyan úgy néz ki, mint amelyik nincs áram alatt..... csak más a fogása!

(#131016) Dan-szan válasza kezo0 (#131006) üzenetére


Dan-szan
senior tag

Ez tökéletes válasz. Nem is értettem a kérdezőnek mi ezzel a baja :U

Más.
Amennyiben lejárt mindenről a hűségidő akkor anno a "csomagban" kötött tv+tel+net kombóból bármelyik visszamondható? Konkrétan csak a netet tartanám meg.

[ Szerkesztve ]

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#131017) pjen válasza Dan-szan (#131016) üzenetére


pjen
félisten

Persze, csak az árak fognak változni.

(#131018) Dan-szan válasza pjen (#131017) üzenetére


Dan-szan
senior tag

Úgy érted, hogy pl a net ára magasabb lesz mint most? Ez egy új szerződés lesz így?

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#131019) pjen válasza Dan-szan (#131018) üzenetére


pjen
félisten

Igen. :((

(#131020) kezo0 válasza Ledi (#131014) üzenetére


kezo0
addikt

Én augusztus 9-én jelentettem be először, majd aug. 12-én nyittattam újra a hibajegyet…

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#131021) gduck válasza kezo0 (#131020) üzenetére


gduck
addikt

Hátha az Androidos box majd jobb lesz ;) Bár a nagy várakozásnak mindig pofára esés a vége :D

(#131022) kezo0 válasza gduck (#131021) üzenetére


kezo0
addikt

Ami azt illeti, ez a mostani hiba is inkább szerveroldali, amiről nem a box tehet.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#131023) gduck válasza kezo0 (#131022) üzenetére


gduck
addikt

Hát én nem vennék rá mérget, kliens-szerver kapcsolatnál bármi előfordulhat. Ha firmware frissítés (szerintem olyan már nem lesz, max egy full rendszercsere rajta) nélkül helyrejön, akkor neked lesz igazad :DDD

(#131024) zzola válasza kezo0 (#131006) üzenetére


zzola
félisten

Ez jól hangzik, de...
1.Az üzletben az értékesítés az elsődleges szempont, nem az ügyes-bajos dolgok megvitatása, illetve ami nem értékesítéssel kapcsolatos, azt szeretik rátolni a telefonos ügyfélszolgálatra.
2.Az előfizetők nagyobb része nem tech guru, (pontosabban nagyon hiányos a technikai alapképzettségük) (sajnos nem tudják mi az a HDMi és SCART) a Common Interface meg egyenesen túlvilági fogalom, + a szolgáltató beüzemelve szeretné átadni a megrendelt szolgáltatást/eszközt.
Úgy gondolom ez alapvetően nem is lenne probléma, ha a technikus mindig odaérne a megadott időintervallumban. De nyilván van az a réteg, akiknek a self install jobban feküdne, bizonyos esetekben ez működik is, de nem mindenkinek elérhető.

[ Szerkesztve ]

(#131025) zzola válasza pjen (#131007) üzenetére


zzola
félisten

Most is vissza lehet küldeni postán, vagy üzletben le lehet adni (engem pl. üzletből elküldtek postára, vagyis csak szerettek volna)...

(#131026) pjen válasza zzola (#131025) üzenetére


pjen
félisten

És a kártyát is küldék postán. A DIGI például ad boxot, kártyát az üfsz en. Tehát nem olyan buta a felhasználó.

[ Szerkesztve ]

(#131027) zzola válasza pjen (#131026) üzenetére


zzola
félisten

Én nem mondtam azt, hogy buta. Kíváncsi vagyok, ha összefésülik az adatbázist és vele együtt az ügyfélszolgálatokat, akkor mi lesz a különböző folyamatokkal.

(#131028) g0dl


g0dl
addikt

A https://www.speedtest.net -en mérve a Telekom és Digi szervereket kiválasztva ti is lényegesen lassabb letöltési sebességet mértek pl. yettel-hez képest?

(#131029) pjen válasza zzola (#131027) üzenetére


pjen
félisten

Valóban, csak azt mondtad, hogy technikailag almafa- béta.

(#131030) zzola válasza pjen (#131029) üzenetére


zzola
félisten

Mondjuk. A többség valóban.

(#131031) cocka válasza zzola (#131024) üzenetére


cocka
veterán

1. Ja, hogy ez nem panasziroda ugye? :D És szerinted ez így rendben van? Ennyire csak a lóvé számít? Ha minden kifogástalanul működne, a panaszkodók száma is jelentősen csökkenne. Miért, a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársak mennyire vannak képben a technikai problémák megoldásával kapcsolatban? :DD Bírom amikor a vodafon szerveroldali problémái miatt szerelő megy az előfizetőhöz, mert egyszerűbb mindenre ráfogni, hogy user error, mint érdemben foglalkozni a problémával. Erre szokták mondani: Oldják meg! Ne a usert cseszegessék mindenféle, többnyire eredménytelen hülyeséggel.

2. nagyon hiányos a technikai alapképzettségük

És mit értünk technikai alapképzettség alatt? Ha probléma, hogy az ügyfelek "ostobák", akkor ugye minden üzletben van legalább egy vagy több brosúra, amiből még egy egysejtű amőba is megérti, hogy mi a HDMI és a SCART?

[ Szerkesztve ]

(#131032) pjen válasza zzola (#131030) üzenetére


pjen
félisten

Akkor a DIGI nél miért működik a rendszer?

(#131033) zzola válasza cocka (#131031) üzenetére


zzola
félisten

1. Én egy szóval sem mondtam, hogy rendben van.
2. Épp ez a baj, hogy még így sem tudnak különbséget tenni a csatlakozók között.
Mert nem érdekli és nem is akarja megtanulni, csak működjön! És szerintem emiatt (legfőképp) van a technikusi kiszállás.
Ahol nem kell kábelezés csak egy eszköz csere, azokat én is postáznám...

(#131034) zzola válasza pjen (#131032) üzenetére


zzola
félisten

Valószínűleg náluk már a kezdetektől így működött, gondolom ez is segítette az olcsó árakat. Csak tippelem, nem vagyok benne a Digi világában, sosem volt szolgáltatásom tőlük, mivel csak a panelgettóba vezették be a szolgáltatást, családi házas területre nem.

[ Szerkesztve ]

(#131035) pjen válasza zzola (#131034) üzenetére


pjen
félisten

Te honnan veszed ezeket, amiket írsz? Én kertes házban lakom, sógornőm gyálon unokahugom a 18. ker ben szintén kertesben. Mindhármunknál van DIGI. Sőt a Lányomék R Csabai kertes házában is.

(#131036) boborján2 válasza pjen (#131035) üzenetére


boborján2
tag

A kertes házas övezet nyilván jelentősen kevesebb a diginél. Ha csak azt nézzük hogy városokon kívül kb. nem létezik digi ,az nem kevés terület.

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#131037) zzola válasza pjen (#131035) üzenetére


zzola
félisten

Ahol én laktam és ahol most lakom ott nincsen, onnan. Előbbi helyen a szomszéd utcában lévő panelekbe vezették csak be a Digit. Tudom, te a fővárosban élsz, de van ám élet azon kívül is, bármennyire is furcsa... :U

[ Szerkesztve ]

(#131038) Intruder2k5 válasza zzola (#131034) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

mivel csak a panelgettóba vezették be a szolgáltatást

Igen, ez valóban így volt az FTTB hálózatukkal ~1998-ban. De az utóbbi 8-10 évben sok felé építettek vidéken is saját, vadonatúj optikai hálózatot, ahol egy darab panel nincs. Nálunk is ilyen van kb. 6 éve.

boborján2
városokon kívül kb. nem létezik digi
Ez megint tévhit, kb. mint az előző. Kismillió faluban elérhető a DIGI szolgáltatása. A környékünkön itt az északi, észak-keleti agglomerációban szinte mindenhol.

[ Szerkesztve ]

(#131039) pjen válasza zzola (#131037) üzenetére


pjen
félisten

Nekem vannak például Polgáron rokonaim, nem egy világ város, de van DIGI.

(#131040) zzola válasza Intruder2k5 (#131038) üzenetére


zzola
félisten

Kismillió városban meg nem.
Pl. Baranya (vár)megye.
Siklós - nincs Digi hálózat
Sellye - nincs Digi hálózat
Kozármisleny - nincs Digi hálózat
Szigetvár - nincs Digi hálózat
Villány - nincs Digi hálózat

Persze a Digi/Invitel/Vodafone fúzió miatt van elérhető szolgáltatás, itt-ott.

[ Szerkesztve ]

(#131041) zzola válasza pjen (#131039) üzenetére


zzola
félisten

Ennek örülök: :)

(#131042) kezo0 válasza gduck (#131023) üzenetére


kezo0
addikt

Azért gondolom, hogy itt nem pusztán a box bugos, mert azok a rögzített műsorok, amelyek nem játszhatók le a boxon 4-5 nap után, az androidos és iOS/iPadOS appokban sem játszhatók le onnan kezdve. Sőt, ott még az is megjelenik, hogy „Ez a felvétel jelenleg nem elérhető”.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#131043) Intruder2k5 válasza zzola (#131040) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Sok helyen nincs Telekom se, arra pedig végképp nem foghatod, hogy panelszolgáltató. Na de én ezt itt befejeztem, mert nem a topik témája.

(#131044) zzola válasza Intruder2k5 (#131043) üzenetére


zzola
félisten

Én is, kösz. :R

(#131045) ballazol válasza pkaresz (#131009) üzenetére


ballazol
senior tag

az irodában is emberek dolgoznak
ha látják az értelmet a szemedben és kommunikálni is tudsz, miért ne bízzon meg benned :))

"A könnyű is súlyos, ha jó és értékes." C.G. Jung

(#131046) GoodSpeed


GoodSpeed
őstag
LOGOUT blog

Ezt most dobta fel nekem a Facebook mint emléket napra pontosan 8 évvel ezelőttről. Akkor még nem Vodafone volt, hanem UPC. Nincs benne mobilinternet, és semmilyen mobilszolgáltatás, szimplán vezetékes, vagyis kábelinternet maximum 240 Mbps, kábeltv 91 csatornával, korlátlan kábeles telefon és 10499 Ft /hó. Berettyóújfaluban, 2015-ben.

be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP

(#131047) cocka válasza ballazol (#131045) üzenetére


cocka
veterán

Ugye figyelted, hogy milyen ügyben kereste fel az irodát? Akkor nincs több kérdésem.

ha látják az értelmet a szemedben és kommunikálni is tudsz

Fordítva is fel lehetne tenni a kérdést, csak hogy kimerítsük a témát:

Ha nem látják az értelmet a szemedben és ki sem derül, hogy tudsz-e kommunikálni, mert le se szarnak, akkor miért bízzál meg bennük?

Alapvetően a képletben benne sem kéne lennie annak, hogy mi olvasható le az ügyfél szeméről vagy arcáról, de más helyeken sokszor néztek már levegőnek, még úgy is, hogy köszöntem. Ennyit arról, hogy ki hogy tud kommunikálni. És ha köszönésre leszarás a válasz, akkor máris csorbult a kommunikációs képességem, mert egy olyan helyen, ahol alapvetően emberekkel foglalkoznak, nem nekem, mint ügyfélnek kéne a dolgozók bizalmába férkőznöm, hogy ugyan méltóztassanak már hozzám szólni.

(#131048) gduck válasza pjen (#131035) üzenetére


gduck
addikt

+1

(#131049) pjen válasza zzola (#131040) üzenetére


pjen
félisten

Szigetváron van és ha igaz akkor Kozármislenyen is.

(#131050) Toth_Jani válasza GoodSpeed (#131046) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Na és?? Nekem 23 ével ezelőtt a betárcsázós internet volt havi 9900, igaz akkor még az internet is más volt, a pár kilobytes "0dayz app" programokat vadásztuk, és szinte csak szöveges oldalak voltak.
Az Internet 23 év alatt brutálisat fejlődött, nem úgy mint például az űrutazás, amire 40 éve még azt mondták hogy mára meghódítunk más bolygokat is.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.