Hirdetés

2021. október 19., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2021-08-26 11:34:17

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#85001) #75501312 válasza maki1976 (#84999) üzenetére


#75501312
törölt tag

Tuti megszűnik a mailcím?

(#85002) bence84


bence84
friss újonc

Sziasztok! Azért írok nektek, mert teljesen el vagyok keseredve a UPC gyalázatos szolgáltatási minősége és panaszkezelési eljárása miatt.

3 hete hirtelen megszűnt az internet, elkezdett a modem rendszeresen újraindulni. Két újraindulás között minimális forgalommal, de ment a net, de 2 hete már úgy se. Megvolt a hibabejelentés, még aznap kijött a technikus és megsúgta, hogy a UPC úgy fejlesztett sávszélességet, hogy ezzel bizonyos ügyfeleknél "leveri" a modemet egy bizonyos frekvencia. (ha jól értettem)
A technikus szerint nincs rá megoldás, ne is reménykedjek. Az ügyfélelhárítás maszatol, hazudozik, sunnyog. Nekem munkára kell az internet, most mobilnettel bohóckodok, de ez fenntarthatatlan. Itt Sasadon ebben az utcában nincs Digi. Szerintetek mit lehet tenni? Találkozott más is ezzel a hibával? Van remény? Köszönöm! És bocs ha már volt téma...

(#85003) MadMancs


MadMancs
addikt

Itt azt írták hogy a 700Mhz és freki okoz problémát a régebbi/ nem megfelelő kábelezés esetén. De majd a szakik megszakértik. :DDD De egy NMHH panasz mérődoboz igényléssel együtt simán mehet véleményem szerint.

(#85004) kenwood válasza bence84 (#85002) üzenetére


kenwood
addikt

Tegyel panaszt a szerelore. Ahelyett, hogy a hibat elharitotta volna, vagy segitseget ker a felettesetol,kitalalt neked valami oltari baromsagot.
Irasd bele a panaszba, hogy mit mondott. Panaszkezeleshez mar azelott el tudsz jutni, hogy vegig keklene hallgatnod a sok felesleges bla-blat a menukben. 30 napon belul kotelesek valaszolni. Nem tudom a upcnel,vodanal mennyi a hibaelharitas hatarideje,de azon tul meg kotbert kell fizetniuk.

Szerinted,ha igazat mondana,nem lenne tele a topic olyan emberekkel, akik az elharithatatlan hiba miatt masik szolgaltatohoz mennek ?

Meg ha csak bizonyos elofizetoknel okoz gondot, akkor oldja meg,hogy mas legyen az a bizonyos elofizeto,ne te :D

[ Szerkesztve ]

Szakmai kerdesekre privatban nem valaszolok. A forumon sem, mert semmihez nem ertek.

(#85005) Intruder2k5 válasza bence84 (#85002) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szia!

Nekem mondjuk ez a szöveg a technikustól erősen lerázósnak tűnik, lehet lusta volt dolgozni, de ez a Te szempontodból lényegtelen. Fel kell hívni a szolgáltatót, közölni velük, hogy a hiba az első bejelentés óta nem lett elhárítva, a szolgáltatás azóta nem használható, így igényt tartasz a kötbérre. Ez ha jól tudom az előfizetési díj 400%-a környékén szokott lenni, szóval annyira nem éri meg nekik sokáig húzni a javítást.

Szakmai kérdésekkel és moderációval kapcsolatban privátban ne keress!

(#85006) kezo0


kezo0
őstag

Lassan külön topikot lehetne annak nyitni, hogy a bennfenteskedő technikusok időről időre milyen dumákkal etetik a (dolog természeténél fogva) hozzánemértő ügyfeleket...

"Beam me up, Scotty! There's no sign of intelligent life down here...”

(#85007) erahurka válasza MadMancs (#85003) üzenetére


erahurka
nagyúr

Kötbér. Azt is nézd meg telefonnal, tévével minden rendben van-e. Folyamatosan hívd őket ha gond van, hátha megoldják.

Nekem is hónapokig szenvedős volt a net, a tévé sosem jött helyre teljesen (időnként elmegy a hang néhány másodpercre), egyszerűen gyenge jel jön be a házba, és nem tudják vagy nem akarják megoldani. A szerelő mindig kiadja szintezésre, aztán látszólag semmi sem történik. Az internet szerencsére általában jó már, a modem által mutatott értékek kiválóak, de ha rossz azonnal agyérgörcsöt kapok és üvöltök szerencsétlen ügyintézővel telefonon. Sajnos máshogy lesöpörnek az asztalról. Múltkor már a UPC hívott engem, hogy nem tökéletes adatokat mutat a modem, kiküldenének egy szerelőt hogy ránézzen :D

Kötbérrel viszont jók a tapasztalataim, maradéktalanul elszámolták a problémás időszakot, gyakorlatilag egy évig nem kellett számlát fizetni utána.

(#85006) kezo0: Egyszer elkezdtem mondani azokat a dolgokat a szerelőnek, amiket itt tanultam a topikban a modem jelszintjeivel kapcsolatban, és megkérdezte szakmabeli vagyok-e :DDD

[ Szerkesztve ]

(#85008) kenwood válasza erahurka (#85007) üzenetére


kenwood
addikt

Havernal sokat szarakodott a Telekom, egyik teljes leallasnal pont ott voltam,mikor megjott a szerelo.
Hozott muszert,megmerte a koaxot,es rogton mondta, hogy nagyon necces. Megmutatta,mit kell nezni a muszeren,kiment ket sarokkal odebb,butykolt,kicsit feljebb ment a jel,de tovabbra sem kapott ipt a modem. Pentek este volt mar sotet, es az oszloprol a hazig ugy jott a kabel, hogy a szomszed telken at. Mondta, hogy sajnos ez most eselytelen,de visszament masnap,es megcsinalta.
Ennel nagyobb gond nala sem lehet,mert ha rendszer szintu problema lenne,akkor az egesz kornyek szivna, vagy itt lenne rengeteg hasonlo panasz.

Szakmai kerdesekre privatban nem valaszolok. A forumon sem, mert semmihez nem ertek.

(#85009) zolee001 válasza bence84 (#85002) üzenetére


zolee001
őstag

Jelents be a hibát,a technikusnál kérj modemcserét,10 böl 10 kicseréli

(#85010) erahurka válasza kenwood (#85008) üzenetére


erahurka
nagyúr

Hát volt már vagy 5 szerelő de senki sem oldotta meg.

(#85011) Miska0330


Miska0330
tag

Készülnek már az átállásra. Jelenleg a Vodafone oldalán nem működnek az Otthoni szolgáltatások oldalak.

(#85012) MadMancs válasza Miska0330 (#85011) üzenetére


MadMancs
addikt

My vodafone is:
Not Found

The requested URL /oberr.cgi was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

app meg sok hoppá. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#85013) gduck válasza MadMancs (#85012) üzenetére


gduck
addikt

Valóban ügyködnek valamin :D

"Karbantartás miatt szolgáltatásaink és weboldalunk átmenetileg nem elérhető, szíves türelmedet kérjük! Köszönjük a megértést."

(#85014) kenwood válasza erahurka (#85010) üzenetére


kenwood
addikt

Elkezdtem ctrl-f-el visszakeresni a problemadat,de az a baj,hogy ma ebedre disznotorost vettem,es a dinsztelt kaposzta csak szimplan nem volt finom,a hurkak viszont olyan rosszak, hogy a felet kidobtam. Ha meg1x meglatom a hurka szot,biztos, hogy rokazni fogok :DD

Szakmai kerdesekre privatban nem valaszolok. A forumon sem, mert semmihez nem ertek.

(#85015) Toth_Jani válasza gduck (#85013) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Na de ilyenkor ügyködnek, amikor már minden rendes ember alszik. :D

(#85016) erahurka válasza kenwood (#85014) üzenetére


erahurka
nagyúr

Csak azért írom ezt a választ hátha rókázol a nevemtől ;]

(#85017) Miska0330


Miska0330
tag

UPC.hu oldal már nem is megy. A Vodafone oldalán meg már működik a szolgáltatási cím megadása. Illetve megy a csomagajánló is. Úgy néz ki sikeresen átálltak.

(#85018) Intruder2k5 válasza Miska0330 (#85017) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Részben. Megadtam az irányítószámomat, de azt mondja, hogy "Ezen az irányítószámon nem érhető el szolgáltatás" Ez pedig nem igaz, lévén évekig voltam UPC-s, és azóta is van itt szolgáltatás. A UPC oldala rendben le is hozta eddig az elérhető szolgáltatásokat.

Szakmai kérdésekkel és moderációval kapcsolatban privátban ne keress!

(#85019) Toth_Jani válasza Miska0330 (#85017) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Oszt' akkor most hogy nézem meg a számláimat?? :F
Ugyan be tudok lépni de az a mobilom fiókja.

[ Szerkesztve ]

(#85020) Miska0330 válasza Toth_Jani (#85019) üzenetére


Miska0330
tag

Szerintem szép lassan reggelig elkészülnek azzal is.

(#85021) Miska0330 válasza Intruder2k5 (#85018) üzenetére


Miska0330
tag

Érdekes. Nekem meg eddig nem ment most meg működik szépen.

(#85022) #75501312 válasza Intruder2k5 (#85018) üzenetére


#75501312
törölt tag

Nálam is ez van, nincs elérhető vezetékes szolgáltatás. Megvárom a holnapi vicces napot, és 2-án majd újra megpróbálom.

(#85023) Intruder2k5 válasza Miska0330 (#85021) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Szakmai kérdésekkel és moderációval kapcsolatban privátban ne keress!

(#85024) kezo0


kezo0
őstag

Még 10 perc, és viszlát, UPC... Én azért kedveltelek. :)

"Beam me up, Scotty! There's no sign of intelligent life down here...”

(#85025) #75501312 válasza kezo0 (#85024) üzenetére


#75501312
törölt tag

Ez az, legyen ez egy közösségi élmény, 8 perc múlva átállunk és minden infót megkapunk, számoljunk vissza. :DDD

(#85026) gduck válasza #75501312 (#85025) üzenetére


gduck
addikt

:DDD

(#85027) Miska0330 válasza Intruder2k5 (#85023) üzenetére


Miska0330
tag

Van egy érzésem, hogy szerintem azért mutatja nekem, mert Telekom coax is elérhető a társasházban és valószínűleg azt mutatja. Érdekes mert az 500 mbit net is benne van a csomagban ami ajánlja.

[ Szerkesztve ]

(#85028) #75501312


#75501312
törölt tag

Egyébként a Vodánál hogy fogjuk tudni elérni az online felületet? Mint a My UPC-t?
Nekem a számlám is onnan ment a Díjnet oldalára.

(#85029) kezo0 válasza #75501312 (#85025) üzenetére


kezo0
őstag

Remélem, nem áprilisi tréfában lesz részünk! ;)

[ Szerkesztve ]

"Beam me up, Scotty! There's no sign of intelligent life down here...”

(#85030) gduck


gduck
addikt

UPC, nyugodjék békében! :R :C

[ Szerkesztve ]

(#85031) gduck válasza #75501312 (#85028) üzenetére


gduck
addikt

Van MyVodafone oldal, de ott még továbbra is csak a mobil előfizetéseimet látom.

(#85032) #75501312 válasza kezo0 (#85029) üzenetére


#75501312
törölt tag

Hát, továbbra sem elérhető a szolgáltatás, akkor várok 2 napot. :D

(#85033) kezo0 válasza gduck (#85030) üzenetére


kezo0
őstag

Nekem most bejött a DVB-C-n 10 új HD csatorna + 2 db 4K-s! És a netem is 1000/1000 lett! Gondolom, így kedveskednek a legrégebbi előfizetőknek!

Na jó, viccelek. :D

[ Szerkesztve ]

"Beam me up, Scotty! There's no sign of intelligent life down here...”

(#85034) #75501312


#75501312
törölt tag

"Karbantartás miatt szolgáltatásaink és weboldalunk átmenetileg nem elérhető, szíves türelmedet kérjük! Köszönjük a megértést."

Néhány linkre ezt dobja, szóval akkor majd holnap napközben, vagy tényleg 2 nap múlva.

Fingers crossed for HBO HD and DD 5.1 channels :D

[ Szerkesztve ]

(#85035) kenwood


kenwood
addikt

az mar a karanten hatasa,ha karbantartas alatt frissitgeti valaki a siteot,es errol reszletesen beszamol a forumon ? :DDD

Szakmai kerdesekre privatban nem valaszolok. A forumon sem, mert semmihez nem ertek.

(#85036) Beniii06 válasza #75501312 (#85034) üzenetére


Beniii06
őstag

Néhány linkre ezt dobja

Nálam be sem tölt az oldal. :U

"Got any other secret weapons?"

(#85037) Beniii06 válasza kenwood (#85035) üzenetére


Beniii06
őstag

Nem, már április 1 van. :C

;]

"Got any other secret weapons?"

(#85038) Beniii06 válasza Miska0330 (#85027) üzenetére


Beniii06
őstag

Az az érdekes, hogy Telekom koaxos területre adja a vodás oldal az ajánlatot, az optikára már nem vagy csak adott régiókban elérhető, ahol tesztelik, ki tudja.

"Got any other secret weapons?"

(#85039) #75501312 válasza kenwood (#85035) üzenetére


#75501312
törölt tag

Nem, ez néhány ESO futam és pár pohárka bor hatása. :DDD

Visszanéztem pár számlát, semmi infó nem volt rajtuk, hogy fogunk átállni a Voda oldalán.

[ Szerkesztve ]

(#85040) kezo0


kezo0
őstag

Mindjárt reggel 6 óra, örökítsük meg ezt az állapotot is:

"Beam me up, Scotty! There's no sign of intelligent life down here...”

(#85041) tomp válasza kezo0 (#85040) üzenetére


tomp
nagyúr

Amúgy miért nem irányítják át egyszerűen a upc.hu címet a vodafone.hu-ra? :F

(#85042) v.attis válasza kezo0 (#85040) üzenetére


v.attis
őstag

Vodás alkalmazás sem megy, tehát valószínűleg integrálva lesz bele a vezetékes szolgáltatás.

[ Szerkesztve ]

(#85043) MadMancs válasza v.attis (#85042) üzenetére


MadMancs
addikt

Úgy konkrétan a komplett voda weboldal áll.

(#85044) kezo0


kezo0
őstag

"Beam me up, Scotty! There's no sign of intelligent life down here...”

(#85045) pkaresz


pkaresz
senior tag

Sziasztok!

Nekem simán átváltott a MyUPC Vodás felületre.
Írta jó helyen vagyok, ez az új oldal. :)
A címre keresésnél azt írja már van itt előfizető, Te vagy az!

Üdv: Karesz

[ Szerkesztve ]

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#85046) ish4d0w válasza pjen (#84988) üzenetére


ish4d0w
őstag
LOGOUT blog

Még adnak Cisco felvevős mediaboxot? Hogy lehet olyan szerezni?

Nekem most horizon boxom van, 3 db, de a Cisco sokkal megbízhatóbb és kényelmesebb volt. Hiányzik. Vissza tudom szerezni?

(#85047) #75501312 válasza pkaresz (#85045) üzenetére


#75501312
törölt tag

Tréfálkozunk? :P

(#85048) pkaresz válasza #75501312 (#85047) üzenetére


pkaresz
senior tag

Nem, komoly!

[ Szerkesztve ]

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#85049) gyulazsolti válasza pkaresz (#85045) üzenetére


gyulazsolti
senior tag

Nekem is átváltott gond nélkül.

(#85050) #75501312 válasza pkaresz (#85048) üzenetére


#75501312
törölt tag

És tényleg. Engem a webmail felület dobott oda. :Y
De még nem minden link működik rendesen.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.