Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#130001) Toth_Jani válasza cocka (#129999) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Nálam jelenleg a modem (fehér CB) 46 fokos a legmelegebb pontján.
Ez ugyan kézzel már melegnek érződik, de az elektronikának ez azért még nem egy "égető" hőfok.

[ Szerkesztve ]

(#130002) cocka válasza Toth_Jani (#130001) üzenetére


cocka
veterán

Milyen hőmérővel méred? Natúr szobahőmérő 50 fokig mér általában, de ha a sajátomat akarnám megmérni és mondjuk az épp 51 fok, akkor nem akarnám tönkretenni a hőmérőt.

[ Szerkesztve ]

(#130003) m4csk4fogo válasza kabelmania27 (#129961) üzenetére


m4csk4fogo
tag

Szia,

ezt találtam
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]

(#130004) SaitoX


SaitoX
tag

Valaki meg tudná mondani milyen gyakran változik az ember IP címe manapság a Vodafone-nál?
Illetve egy IP cím csak egy emberhez tartozik?

[ Szerkesztve ]

(#130005) blakey válasza SaitoX (#130004) üzenetére


blakey
titán

az ember IP címe …- Hogy mi? Ahányszor akarod. :DD Nálam a HGW IP-címe 1 éve nem változott.

*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***

(#130007) kabelmania27 válasza m4csk4fogo (#130003) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Köszi az értékeket. Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség. A letöltési értékeknél alul a gördítősávot el kellene húzni, hogy a hibás csomagok aránya is látható legyen.
pjen: Tied lett a 130000-ik hsz.

[ Szerkesztve ]

(#130008) m4csk4fogo válasza kabelmania27 (#130007) üzenetére


m4csk4fogo
tag

Szia,
elnézést, nem figyeltem hogy jobbra is van adat :)
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép]

(#130009) kabelmania27 válasza m4csk4fogo (#130008) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Szia!
Semmi gond, rendben van a bejövő jelerősség és a modem értékek, jófajta az osztó, jól van beállítva a hálózat, nem kell szakadástól tartanod. Ellenőrizd, hogy az osztónál és a modemnél nem lazultak-e ki az F csatlakozók.

(#130010) m4csk4fogo válasza kabelmania27 (#130009) üzenetére


m4csk4fogo
tag

Szia,
köszönöm a segítséget :R

Közben lekapcsoltam egy Ubuntu-s gépet amin torrent is futott. Eddig rendben minden, nincsen hálózati kimaradás.
A Compal mögött saját eszköz (Tp-link) van, a belső hálózat mindig elérhető maradt eddig is.
Okozhat ilyen jellegű problémát Transmission használata (átlagos felhasználási szokások, semmi extra)?

(#130011) kabelmania27 válasza m4csk4fogo (#130010) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Szia! Nem lesz probléma. Torrent kliensben a kimenő titkosítást állítsd eröltetve-re, ha akadást tapasztalsz korlátozd a feltöltési sebességet, ha úgy sem javul akkor a feltöltési sebességet is, esetleg próbálj ki másik programot pl qbittorent.

[ Szerkesztve ]

(#130012) NB2


NB2
aktív tag

Tesómnak leállítottam a meccset, spéttel kezdte nézni, erre most lefagyott. Fos ez az egész!

(#130013) boborján2 válasza NB2 (#130012) üzenetére


boborján2
tag

?

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#130014) cocka válasza boborján2 (#130013) üzenetére


cocka
veterán

spättel érted:

magyarul később kezdte el nézni.

Mondjuk ja, szegény tesóját most fagyási sérülésekkel kezelik.

[ Szerkesztve ]

(#130015) boborján2 válasza cocka (#130014) üzenetére


boborján2
tag

Magát a szót nem értem, de így már a légyeget azt igen.

Ha valami fontosabb meccs volt az biztosan ott virít a neten és visszanézhető (okosba)

[ Szerkesztve ]

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#130016) kezo0 válasza NB2 (#130012) üzenetére


kezo0
addikt

Ha tesód netán Fradi-drukker, akkor jobb is, ha nem látta. :DDD

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#130017) pjen válasza boborján2 (#130015) üzenetére


pjen
félisten

Nekem egy fontosabb meccs, ha tudom az eredményt felvételről már nem az igazi.

(#130018) LouiS22 válasza kezo0 (#130016) üzenetére


LouiS22
veterán

:DD

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#130019) NB2 válasza kezo0 (#130016) üzenetére


NB2
aktív tag

Nyilván az :)
Én röhögtem, de nem akarok belemenni, mert ez itt nagyon off!

(#130020) d.tiborz


d.tiborz
aktív tag

Sziasztok,
Mi ez a hülyeség, hogy néhány felvett műsornál nem "felvétel lejátszása" hanem "felvétel védelme" gomb van?

(#130021) pjen válasza d.tiborz (#130020) üzenetére


pjen
félisten

Azok legtönbazör visszanézhetőek és a.felvételt ki kell törölni. Ezt nekem is csak mondták, tehát óvatosan.

(#130022) Tomi_78 válasza kabelmania27 (#129951) üzenetére


Tomi_78
tag

"Milyen jelerősséget és minőséget ír ki a tv?"

Na, sikerült megtalálnom az ehhez szükséges menüpontot és megnéztem: a jelerősség és jelminőség alapban 100%-os, de amikor szétesik és kikockásodik a kép, akkor a jelminőség drasztikusan leesik 76, sőt, 13%-osra.
Akkor ez milyen hibára utalhat? CI-kártyáéra vagy másra? Esetleg valami zavarszűrő közbeiktatása az antennakábelra segítene?
Annakidején, amikor még 1998-ban vettünk egy Orion kis TV-t, adtak hozzá egy ilyen kis zavarszűrőnek mondott valamit, ami úgy néz ki, mint egy koaxiális dugó, és az antennakábelt kellett beledugni, azt meg a TV antennabemenetébe. Ha előkerítem, talán segítene? Vagy lehet ilyet manapság kapni, esetleg korszerűbb, hatékonyabb kivitelben?

(#130023) kabelmania27 válasza Tomi_78 (#130022) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha megírod, hogy milyenek a modemértékek meg tudjuk írni, hogy rendben vannak-e az értékek. Az az eszköz elvileg egy galvanikus leválasztó, megpróbálhatod a tévé elé betenni hátha segít. Most is lehet kapni ilyen eszközt csak kell a két végére átalakító.

(#130024) Tibibaba


Tibibaba
csendes tag

Sziasztok,

olvasom, hogy sokan kínlódtok a Vodafone modem&router kombóval, és elég szép számban találtok is a gondra megoldást.
Előhoznám az én nyűgömet (előre is elnézést kérek a laikusságomért):
Vodafone CH7465vf wifis modemem van. Nemrég szereltem fel a házban "kamerarendszert" (2x analóg kamera DVR készülékkel). A modem LAN portjából húztam egy UTP kábelt, azt csatlakoztattam egy Tenda routerhez, a Tenda LAN-jába pedig szintén UTP kábellel mentem bele a DVR készülékről.
Működik a rendszer, a kamera élőképeket elérem a Hik-connect nevű androidos applikációról bármelyik hálózatról, illetve szintén elérem a rendszert PC böngészővel is, de csak ha a Tenda router wifi hálózatán vagyok (tehát a 192.168.xxxx IP címet írom a böngészőbe).
Ebből nekem az jön le (de javítsatok ki kérlek, ha már itt rosszul látom a dolgot), hogy a Tenda nem gátolja a hozzáférést a DVR rendszerhez, máskülönben nem tudnám a wifijére csatlakozva, böngészőből elérni.
Hogy tudnám elérni a DVR rendszert PC-ről, ha nem a Tenda hálózatán vagyok rajta, azaz tetszőleges PC-ről és tetszőleges hálózatról?
Elég vakon érzem magam...

Köszönöm hogy elolvastad, ezer hála ha segítesz :)

(#130025) kabelmania27 válasza Tibibaba (#130024) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Saját eszközön állítsd be a portforward-ot.
1270-es számon kapcsoltad ki az ipv6-ot, utána a modemet állítsd át modem üzemmódba, hogy mindent a saját routered végezzen.
Kamerarendszerrel kapcsolatban ITT tudsz segítséget kérni.
Ha megírod, hogy milyenek a modem jelszint értékek meg tudjuk írni, hogy kell-e szakadástól tartanod.

(#130026) cocka válasza d.tiborz (#130020) üzenetére


cocka
veterán

129985

A weben pedig úgy mutatja, mintha még csak következne az adott műsor, tehát csak elő van jegyezve felvételre, de többet nem lesz már.

Arra mondjuk kíváncsi lennék, hogy hogyan véd meg olyan felvételt a törléstől, ami lejátszhatatlan.

Ez is mekkora szemenszedett hazugság, hogy megvédik a felvételed a törléstől, majd végül a védettet is letörlik.

(#130027) Tibibaba válasza kabelmania27 (#130025) üzenetére


Tibibaba
csendes tag

Szia,

köszönöm a gyors választ.
Portforwardnál akkor meg kellene keresnem a DVR helyi IP címét, és a kommunikációs portjait beállítani a Tenda menüjében forwardolásra, ugye? Valamikor már volt szerencsém hozzá, túl sok nem ragadt meg belőle, de nem tűnt teljesíthetetlen feladatnak :)

Másik kérdésem az ipv6 kikapcsolással kapcsolatos: jól értem, hogy ilyenkor bukom a CH7465vf által biztosított wifi hozzáférést? ettől egy kicsit reszketek: Tendával gyengébb lesz a wifi sávszélesség, ezzel párhuzamosan a repeaterek (2 db van, a médiaboxok kapják róla a netet) is gyengébben fognak muzsikálni. Illetve még egy (bár ez lehet hogy bullshit, de mint mondtam, laikus vagyok ergo mindent elhiszek): IPv6 nélkül több oldalbetöltési meg elérési problémám lehet?

Egyébként ha mégsem boldogulok, akkor visszaállítják 1270-en a modem 'tegnapi állapotát' IPv6-tal meg mindennel együtt?

(#130028) kabelmania27 válasza Tibibaba (#130027) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Igen, a portforwardhoz kellenének a portszámok.
Modem üzemmódban sima modemént működik a szolgáltatói eszköz, viszont cserébe stabilabb mint router üzemmódban.
Kikapcsolt ipv6-al stabilabban töltődnek be az oldalak. Mindent vissza lehet állítani.
Ipv6-ot szvsz ne kapcsoltasd vissza.

[ Szerkesztve ]

(#130029) Tibibaba válasza kabelmania27 (#130028) üzenetére


Tibibaba
csendes tag

Köszönöm, akkor így járok el :)
Ha hazaértem, hívom a 1270-et és befotózom a jelszint értékeket (remélem adja magát a modem menübe belépve. és megtalálom...)

(#130030) kabelmania27 válasza Tibibaba (#130029) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Elvileg haladó beállítások hálózat állapota menüponton belül letöltés és feltöltés füleknél láthatóak az értékek.

(#130031) Voice24


Voice24
őstag

Hali!
Nincs kedvem zenét hallgatni a telefonon, ezért első körben itt kérdem meg, hátha valaki tud pontos infóval szolgálni.
Május óta az 5 db mobil előfizetésem mellé már van tévé és internet előfizum is (összesen nem egészen 22 ezer a számla). A készülékvásárlási kedvezmény érdekelne, mekkora összegben és mikortól jár? Most, ha rámegyek valamelyik mobil előfizetésemnél a készülékvásárlás gombra, kiválasztva akár mobilt, akár tévét, az árak között semmilyen kedvezmény nem szerepel.
A májusi törthónap és a következő teljes hónap számláját már rég befizettem, már a júliusi teljes hónap számlája is elkészült.

[ Szerkesztve ]

(#130032) zzola válasza Voice24 (#130031) üzenetére


zzola
félisten

Extra készülékkedvezmény van néhány eszközre, azon felül már nincsen külön kedvezmény.

(#130033) kezo0


kezo0
addikt

Ha nekem TV HD Max+FilmBox Pro tévés csomagom van, plusz Internet L, akkor nem emelnek árat ősszel? Csak mert a frissen érkezett számlán nincs ezzel kapcsolatos értesítés.

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#130034) ab13 válasza kezo0 (#130033) üzenetére


ab13
lelkes újonc

A Tv comfort, TV premium csomagokat erinti.

(#130035) gduck válasza LouiS22 (#129974) üzenetére


gduck
addikt

"Valójában egyébént rohadt unalmas, hogy van itt pár ember, aki csak azért jár ide, hogy minden áldott nap leírja, hogy ez mennyire szar. Azt nem értem, hogy akkor miért marad előfizető? Miért nem keres alternatívát?"

Mert ha valami szar, akkor az szar! Hiába szépíted! És itt nem special a Vodáról van szó, hanem arról, hogy van egy szuper kis eszköz ami DVB-C és IP alapon is működik, tök sokat tudna, kielégítené a hozzám hasonlóak (felvétel mániás, sok sport eseményt élőben nem, hanem felvételről néző) ígényeit, CSAK éppen szarrá korlátozzák! és a poén az, hogy FOKOZATOSAN, azaz lassan eléri a "használhatatlanság határát". Tv-t nézni egy PAX tolbetéttel is lehet, ha nem adnak plusz szolgáltatásokat, senki nem fog rá előfizetni!:W

[ Szerkesztve ]

(#130036) LouiS22 válasza gduck (#130035) üzenetére


LouiS22
veterán

attól,hogy itt naponta leírod, nem fog megváltozni. És az is le lett írva milliószor, hogy miért nem.

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#130037) gduck válasza LouiS22 (#130036) üzenetére


gduck
addikt

Bocsi, most volt időm válaszolni. :R

"attól,hogy itt naponta leírod, nem fog megváltozni"

Tudom, csak néha elgurul a gyógyszer és nem bírom magamba tartani :DDD

(#130038) pjen válasza LouiS22 (#130036) üzenetére


pjen
félisten

Miért is nem fog változni, amit itt páran leirnak az félig se igaz.

(#130039) tomp válasza kezo0 (#129894) üzenetére


tomp
félisten

Lehet azért csinálták meg ezt a tákolt megoldást mert OTT üzemben(azaz IP-t nézel élőben) nem Dolby Digital 5.1 van hanem AAC 5.1 és így a box által kiküldött 5.1 ilyen esetekben nem kamu 5.1 hanem az AAC-t dobja át Dolby-ra? :DDD

(#130040) gduck válasza Ledi (#129978) üzenetére


gduck
addikt

Kár, kényelmes és jó volt, hogy nem kellett külön "vacakolni" a kártyás fizetéssel. Most majd figyelhetek erre is külön, hogy amikor le akarják vonni a havidíjat, akkor ne 1Ft legyen a limit a virtuális kártyán... De ze mondjuk az én gondom.

De az visztont tisztán látszik, hogy volt a UPC, volt a VODAFONE, most itt a 4iG és építi le a plusz szolgáltatásokat. Kíváncsi leszek majd mi marad a Digi+Vodafone mix után...

[ Szerkesztve ]

(#130041) cocka válasza gduck (#130035) üzenetére


cocka
veterán

Ez a legutóbbi húzásuk mondjuk elég gáz, hogy megvannak a felvételek, de csak papíron, mert lejátszás gomb nincs. Ugyanezek a már meglévő felvételek a weben meg még csak lesznek, műsorra tűzés időpontja: sohanapján.

És mutatja a tárhelyfoglalásnál, hogy 2% foglalt. De nem tudom lejátszani. :D Mondjuk már megvan, úgyhogy nem érdekel, csak úgy elfilóztam rajta, hogy mi lenne, ha ez speciel se torrenten, se máshol nem lenne fent, de a TV leadta, én ÁLLÍTÓLAG felvettem, de nem férek hozzá a felvételekhez, mert nincs lejátszás gomb.

(#130042) ballazol válasza gduck (#130037) üzenetére


ballazol
senior tag

magamban
csomagold be jobban, menni fog! :D

"A könnyű is súlyos, ha jó és értékes." C.G. Jung

(#130043) hódmaci válasza kabelmania27 (#129931) üzenetére


hódmaci
senior tag

Szia!
Itt vannak az adatok.:
Amennyiben ki kellett volna takarnom valami "adatot" megkérnék egy adminisztrátort, vagy téged mint topikgazda, hogy töröl(d)je a posztot

[ Szerkesztve ]

Hölgyeim! Azt tesszük a kirakatba ami eladó.:)

(#130044) boborján2 válasza cocka (#130041) üzenetére


boborján2
tag

Hmm. Akkor nem egyedi probléma. Ilyen nekem is volt már, kb. 25db felvételből egyszer.

Ügyfélszolgálat mit mond? Nem hívtad?

[ Szerkesztve ]

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#130045) kabelmania27 válasza hódmaci (#130043) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Értékek jónak tűnnek, viszont a letöltési csatornák közül hiányzik két csatorna.
Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség.

(#130046) cocka válasza boborján2 (#130044) üzenetére


cocka
veterán

Letojom, mert mindig is a nullával volt egyenlő a segítségük. Azt még akár el is hiszem, hogy a szándék meg a kedvesség megvan. De szándékokkal nem fog megoldódni a probléma.

Feltehetően elkezdik majd "megszakérteni", hogy user error és állítsam alaphelyzetbe meg áramtalanítsam meg blabla...és akkor ha továbbra is szar, akkor folytatják a modemmel, aztán ha azzal is minden OK, akkor jön a küldjük a szerelőt baromság, ahelyett, hogy a háttérben méltóztatnának végre foglalkozni is a hibával, amit egyáltalán nem vagyok köteles bejelenteni, mert ez nem a bétateszt, hanem az éles verzió, ami már kint van az előfizetőknél. Értsd: tudniuk kéne a hibáról, mivel állítólag az fw-ket és a kiszolgáló szervereiket folyamatosan tesztelik, és minthogy tudniuk kéne róla, egyúttal javítaniuk is kéne. És ha számukra világossá vált, hogy van hiba és ez több előfizetőt is érinthet, akkor értesíteni kéne az előfizetőket arról, hogy bugos a rendszer, javításig szíves türelmüket kérik.

A tesztelőknek többek közt a bug reportokért fizetnek, én meg nem fogom az éles rendszerüket INGYEN tesztelni, mert ők erre nem képesek. Vagy ha eddig azok voltak, akkor mert hirtelen már nem azok.

De nehogy már az előfizetőknek kelljen a szoftveres, szerveres csapatot ugráltatni, mert nem tudják mi a dolguk vagy tudják, csak szarnak rá.

[ Szerkesztve ]

(#130047) cocka válasza boborján2 (#130044) üzenetére


cocka
veterán

avagy röviden: ha felhívod az annyit ér, mint a pusztába kiáltott szó!

(#130048) boborján2 válasza cocka (#130047) üzenetére


boborján2
tag

Köszi! Ennyi is elég lett volna :) Akkor kb itt is úgy van mint a trékomnál. Annyi hogy az ő droid boxuk után ,a vodás nekem kellemes felüdülés és jobb a képminőség is (nekem ez a legfontosabb!)

[ Szerkesztve ]

ignored users : snyper990 | SlayR0113

(#130049) Tibibaba válasza kabelmania27 (#130030) üzenetére


Tibibaba
csendes tag

Szia,
megnéznéd kérlek akkor a jelszinteket?

(#130050) kabelmania27 válasza Tibibaba (#130049) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Szia!
Ezek az értékek jónak tűnnek. Ha megírod, hogy milyen osztóval van elosztva a koax kábel és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító ki tudjuk számolni, hogy milyen a bejövő jelerősség.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.