Hirdetés

2021. december 7., kedd

Gyorskeresés

Legfrissebb anyagok

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2021-11-19 08:11:52

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#111001) MiZo1990 válasza AsakuraDave (#111000) üzenetére


MiZo1990
aktív tag

Egyszerűbb és gyorsabb, ha bemész egy márkaképviseletre (nem partner üzletbe), ott oda tudják adni.
1270-en tudod jelezni, hogy hova utalják elvileg.

Xperia Z5 Compact -> Pocophone F1

(#111002) pjen


pjen
nagyúr

Üdv.Beüzemelték a VTV boxokat, az élő adással semmi baj.visszajátszásnál és felvétel nézésénél viszont sok szót kétszer mond.Ez mitől lehet.A szerelő azzal kezdte, hogy milyen jó a netem.

(#111003) ish4d0w válasza cocka (#110999) üzenetére


ish4d0w
őstag

"OK, de gondolom nem +2000-ért kapod a hármat. "
Ohhh, miért gondolsz ilyet? :)

"Egyedi ajánlatot lehet személyesen kérni?"
Elképzelhetőnek tartom.

"Ha már elmegyek egy üzletbe valamit leadni, vagy erre csak a 1270-eseknek van "speciális" jogköre? "
Utóbbi. Bár ha üzletben le akarod mondani az előfizetést akkor tudnak ott is kapcsolni Neked ügyfélmegtartót és ennek megvan az az előnye hogy soron kívül fogják felvenni akkor, ott a hívásotokat.

"Médiakárdot gondolom személyesen azért tudnak adni. "
Igen.

"Véletlenül nem te írtad anno, hogy a Kaon ill. néhai Horizon HD átlagon felül forrósodik?"
De, piszkosul melegszik. De nem gyullad ki, szóval igazából nincs vele különösebb baj, inkább csak szokatlan. (és ne tegyél rá/alá semmi gyúlékonyt)

"kiderül megint valami hazugság és mondjuk még év végéig simán használható lenne a régi box is."
A határidőket szerintem a covid miatt tologatták, gondolj bele sokakhoz be se mehettek a karanTÉNY miatt. De egyértelműen leírták hogy a UPC-s eszközöket le fogják cserélni idővel, mert le kell. És esetedben megvolt a felszólítás is, én nem szórakoznék ezzel mert repülni fog a kötbér.

" mert ha vmiért a médiakárd mégsem válik be, akkor"
Akkor igényelsz egy kaon boxot, amit bármikor tudnak adni és szinte teljesen ugyanolyan mint a horizon, csak nem 7napos hanem 1 napos a műsorújság rajta. Arra pedig szinte mérget vehetsz hogy hamarosan a horizonon is 1 napos lesz, mert a mostani online rendszer még UPC-s alatta, egyszer azt mondták. És a VTV mellett egyértelmű az irány, hogy ezzel már nem fognak foglalkozni, csak amikor eljön a határidő, kihúzzák a szervert a konnektorból, meg kiosztják a kötbéreket azoknak aki nem küldte vissza.

A VTV box jó dolog, ne félj tőle. Ha nem tetszik, még mindig ott a card meg a kaon is, szóval nem sokminden fog változni.

[ Szerkesztve ]

(#111004) unravel válasza ish4d0w (#110994) üzenetére


unravel
őstag

Nem sms. Ő írta meszencseren: https://www.facebook.com/Kenneth.chineduoti

LG V30 ¯\_(ツ)_/¯

(#111005) CoF válasza unravel (#111004) üzenetére


CoF
veterán

Nincs több kérdésem...

CoreELEC útmutató, telepítés, segédlet! https://bit.ly/2MOoxqz

(#111006) cocka válasza ish4d0w (#111003) üzenetére


cocka
addikt

Ha már elmegyek egy üzletbe valamit leadni, vagy erre csak a 1270-eseknek van "speciális" jogköre?

Jájj... Akkor definiálom mire vonatkozott az erre szó: Az egyedi ajánlatkérésre.

Utóbbi.

Ezzel lényegében ki is ütötted azt a válaszodat, hogy: "Elképzelhetőnek tartom." Valami nem lehet egyszerre igen és kategorikus nem is. LOL
Igazából a sorrend érdekelne.. előbb 1270 és aztán személyes vagy fordítva? Mert ez az egész kártyaigénylősdi meg boxleadósdi meg ügyfélmegtartósdi úgy lenne a legjobb, ha vagy nem nőne a havi díj a plusz eszközökkel vagy kevesebbel, mint amennyi az eredeti feláruk és ezzel együtt a boxleadást és kártyafelvételt is meg tudnám oldani.

ha üzletben le akarod mondani az előfizetést

Akarja a fene lemondani, egyszerűen csak módosítást kérnék. A múltkori 9000-es alkunál se úgy kezdem, hogy márpedig most azonnal rohanok a Digihez, ha nem adtok jobb ajánlatot. Eleve ki se választottam a lemondás menüpontot, mert ha eleve csak rosszabbnál rosszabb árajánlatokat kaptam volna, de tulajdonképpen maradni akarok, akkor valahogy nem lett volna kedvem hazugságspirálosdit játszani.

tudnak ott is kapcsolni Neked ügyfélmegtartót

Hogy micsoda?! :DD Az üzletből lehet ügyfélszolgálatot hívogatni? Nem tudom elképzelni ezt a helyzetet. Ülök vagy állok egy ügyintéző előtt, aztán felhívja nekem egy kollégáját, hogy inkább vele beszéljem meg, amire a személyes ügyintéző nem képes vagy nincs joga? Hát nekem ez elég furcsa.

gondolj bele sokakhoz be se mehettek a karanTÉNY miatt.

Jó de ez a vtv box forszírozás most indult be jobban, szal. másfél év alatt csak sikerült kiheverni a népnek a sok kényszerkarantént. És miért kellett volna bejönniük? Egyáltalán kiknek? Itt majdnem 10 éve nem járt semmilyen szerelő, se üzletkötő, senki UPC-éktől.

És esetedben megvolt a felszólítás is

Nem volt meg! Ezt írom már legalább 1 hete ide, hogy hivatalosan semmilyen következményről nem tudok, mert nem kaptunk ilyen levelet. Egyik kedves fórumozó küldte nekem a postai előzménylevélben szereplő infókat személyes adatok nélkül, onnan tudom, hogy mi a dörgés.

mert repülni fog a kötbér.

Nem is ez a neve, hanem valami kártérítési díj. De ha perelnek is mellé, elég gyenge lábakon fog állni vodkáék vádirata. :D

A VTV box jó dolog, ne félj tőle.

Nagyjából kitanulmányoztam, hogy melyik gomb mi a távirányítóján. Bár csak pár gomb nem volt egyértelmű. A -20, +20 mp tekerés, a forrás gomb, ami papíron nem működik meg az exit gomb (az a nyilas ábra elég semmitmondó), meg a négy színes gomb, amik ugye az őskorban a teletext gyorsgombjainak feleltek meg.
Az egyetlen számomra idegesítő dolog egyelőre, hogy nincs stop gomb. Ja meg a másik: beállítod a beállításokban, hogy TV premium és HBO csatornákat ne mutassa, de juszt is felsorolja minden csatornalistában az összeset. Meg nekem hiányzik egy olyan gomb is, mint ami a 3rd party settopboxomon van meg a Pace HD-n is, hogy gyors léptetés a műsorújságban. Szóval, ha nem akarok egyesével fel-le lépkedni, akkor ugrik egy-egy oldalt le vagy fel. Így gyorsan el lehet jutni magasabb sorszámú csatornákhoz is.

[ Szerkesztve ]

(#111007) LouiS22 válasza unravel (#111004) üzenetére


LouiS22
veterán

És a Kenneth ősi magyar keresztnév. :Y

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#111008) Dan-szan


Dan-szan
senior tag

Komoly zavar lehet a térben, a júliusban megkötött szolgáltatások bekapcsolásáról kapom sorban az emaileket :U . Köztük olyanról is ami már meg is lett szünetetve, azért abban nagyon bízom azt nem fogják visszakapcsolni :(( .

Az igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA

(#111009) hhgygy válasza Dan-szan (#111008) üzenetére


hhgygy
aktív tag

Ja, én éppen tegnap kaptam szintén az augusztusi bekötésről,

Örömmel tájékoztatunk, hogy szolgáltatásodat bekapcsoltuk.

Ügyélszám:
XXXXXXXXXXXX

Iktatószám:
XXXXXXXXXXXXXX

Érdeklődés időpontja:
2021.07.19

Bekapcsolás időpontja:
2021.08.02.

Dell Latitude 5590 i7 8650u 16GB 512 GB NVMe SSD; POCO F3

(#111010) pkaresz válasza Dan-szan (#111008) üzenetére


pkaresz
senior tag

Valami nem kerek itt sem, havonta keresnek, hogy ujitsam a szerződésemet ami tavaly lejárt, de áprilisban megtörtënt. S azt is fizetem.

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#111011) Toth_Jani válasza Dan-szan (#111008) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Én is egy hónap után kaptam meg hogy bekapcsolták a szolgáltatás, igaz nem is módosult semmi, csak hűséget fogadtam.
pkaresz !

Attól még hívhatnak, és ha rád beszélnek valamit, akkor újraindul az 1 év.

[ Szerkesztve ]

(#111012) pkaresz válasza Toth_Jani (#111011) üzenetére


pkaresz
senior tag

Ez persze ok. De váltig állítják, lejárt. Ennyire csak nem rafináltak.

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#111013) pkaresz válasza pkaresz (#111012) üzenetére


pkaresz
senior tag

Anyósomnak jött levél a Vodafone tól, hogy november től felmondták az analóg tv szolgáltatást. Nem ajanlottak fel semmit. Mos komoly, hogy csak nettel együtt tud szolgáltatást kérni s a minimum 6500Ft?
Ez durva a 3000 helyett.
Netet sosem használna.

[ Szerkesztve ]

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#111014) ish4d0w válasza pkaresz (#111013) üzenetére


ish4d0w
őstag

Nem, nem kell net. Viszont az analóg ideje lejárt, zajlik a lekapcsolás. Célszerű lenne digitális TV előfiztésre váltani, ez azt jelenti hogy ha régi a TV akkor kell mellé egy set-top-box is, de egy db jár ingyen az előfizetéshez és hasonló 3000 körüli havidíjért elérhető mint a régi analóg csomag.

(#111015) pkaresz válasza ish4d0w (#111014) üzenetére


pkaresz
senior tag

Szia!
Köszönöm!
Ez így jó lenne.

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#111016) kabelmania27 válasza pkaresz (#111013) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Amennyiben a tévében van dvb-c mpeg4 tuner és CI+ modulfogadó lehet kérni médiacardot.
1270-es számon a lemondás menüpontban lehet kérni ügyfélmegtartó csomagot digitál comfort vagy prémium csomagra.

(#111017) pkaresz válasza kabelmania27 (#111016) üzenetére


pkaresz
senior tag

:R

"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"

(#111018) Puro


Puro
tag

Sziasztok.
Az a problémám, hogy már hetek óta csak kb 250mbit/s a letöltési sebességem, holott 500-as netem van. Megnéztem a cboxon a jelszinteket, fogalmam nincs, hogy jó e vagy nem. Elemezné nekem egy hozzáértő? :R
le1 le2 fel

(#111019) cigam


cigam
félisten

Jól rémlik, hogy Netflix-re is elő lehetett fizetni a Vodánál? Most nem találom azt az oldalt. Megszűnt?
Discovery+ -ról lehet tudni már valamit?

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#111020) Gubek-Einste válasza Puro (#111018) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

A jelszintek rendben vannak.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#111021) Toth_Jani válasza cigam (#111019) üzenetére


Toth_Jani
őstag

A Mobil előfizetésnél tudod aktiválni és a számlával fizeted, pont annyiba kerül mintha a Netflix.hu oldalon fizetsz elő, bankkártyás fizetéssel.

(#111022) Puro válasza Gubek-Einste (#111020) üzenetére


Puro
tag

Köszönöm.
Akkor valószínűleg túlterhelt errefelé a hálózat vagy nem tudom, routert kihagyva is ennyit produkál modem üzemmódban.

(#111023) Ledi válasza cigam (#111019) üzenetére


Ledi
tag

Nem szűnt meg! Itt van:

[link]

(#111024) cigam


cigam
félisten

Köszi!

Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

(#111025) lacalama válasza pkaresz (#110944) üzenetére


lacalama
csendes tag

Szia!

Csak néhámy csatornán lehet visszanézni. Nálam is ez a megoldás van, de a bemutató csak a QR kódós regisztrációt ismerteti. Amint aktiváltam a belépésnél már ott volt a lehetőség, hogy felhasználói profillal lépjek be.

(#111026) Bajusz2010 válasza ish4d0w (#111003) üzenetére


Bajusz2010
tag

""Egyedi ajánlatot lehet személyesen kérni?"
Elképzelhetőnek tartom."
Válaszom: igen, lehetséges, csak kitartás kell hozzá!
Nekem korábban a UPC-nél is sikerült, most a Vodánál a mobilra és az otthoni csomagra is meglett..

(#111027) Sanya válasza hhgygy (#111009) üzenetére


Sanya
nagyúr

nekem a júliusiról :D

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#111028) kabelmania27 válasza Puro (#111018) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Értékek rendben vannak. Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító.

(#111029) AnonymusX válasza kezo0 (#110831) üzenetére


AnonymusX
aktív tag

Felénk ki is számlázták az analóg tv szeptemberi díját. Nem is tudom mire fel, mert

1) A Voda korábbi levele alapján augusztus 31-gyel felmondta a szolgáltatási szerződést az analóg kábeltévére.

2) Augusztus közepén egyébként is lemondtam az összes Voda szolgáltatásom, más szolgáltatóhoz mentünk, így egyáltalán nem néztem, van-e még analóg sugárzás. Tehát emiatt sem számlázhatta volna ki.

Csak a szokásos bénázás Voda részéről.

(#111030) GoodSpeed


GoodSpeed
aktív tag

Kaptam egy ilyen kérdést, hibakóddal:

"Azon a PC-n amin a Horizon Go tökéletesen működik, a Vodafone TV-be betudok lépni, de W1808-as hibakóddal eldobja az élő műsort."

Nem találtam a 1808-as hibakóddal a fórumban semmit. Senki nem találkozott vele?

ASUS ROG STRIX G713QM-HX1139T ,Xiaomi Mi 11 Lite 5G & Xiaomi Mi 11 Lite 5G NE 8/128GB ; Apple iPad, , Vodafone & Telekom Magenta 1

(#111031) CoF válasza GoodSpeed (#111030) üzenetére


CoF
veterán

HDCP támogatáshiány hiba.

CoreELEC útmutató, telepítés, segédlet! https://bit.ly/2MOoxqz

(#111032) MadMancs válasza CoF (#111031) üzenetére


MadMancs
addikt

Az nem az 1709 es kód? :F

(#111033) GoodSpeed válasza CoF (#111031) üzenetére


GoodSpeed
aktív tag

Köszi :R

ASUS ROG STRIX G713QM-HX1139T ,Xiaomi Mi 11 Lite 5G & Xiaomi Mi 11 Lite 5G NE 8/128GB ; Apple iPad, , Vodafone & Telekom Magenta 1

(#111034) CoF válasza MadMancs (#111032) üzenetére


CoF
veterán

Bocs, lehetséges. Csak mert ezzel szokott általában probléma lenni.

Mindenesetre igazán kiadhatnának egy hibakód magyarázatot.

CoreELEC útmutató, telepítés, segédlet! https://bit.ly/2MOoxqz

(#111035) MadMancs válasza CoF (#111034) üzenetére


MadMancs
addikt

Hát az nem ártana. De őket ismerve... :F

(#111036) viktorhu válasza cocka (#111006) üzenetére


viktorhu
veterán

Az ügyfélmegtartónak több jogköre van, sokkal nagyobb kedvezményt tud adni. Ahhoz viszont azt kell mondani, hogy le akarod mondani az előfizetést. Nekem ügyfélszolgálatos is mondta, hogy ahhoz ki kell mondanom a varázsszót, hogy kapcsolhassa az ügyfélmegtartót :) És igen, élő ügyfélszolgálatról is telefonon hívják az ügyfélmegtartó csoportot, ha kimondod a lemondás szót. Kérhetsz enélkül is ajánlatot, csak kevesebb kedvezményt tudnak adni.

(#111037) Sanya válasza viktorhu (#111036) üzenetére


Sanya
nagyúr

jövőre ez fog következni :D

A bortól bolondokat gondol az ember, DE A PÁLINKÁTÓL MEG IS CSINÁLJA!!!

(#111038) cocka válasza viktorhu (#111036) üzenetére


cocka
addikt

Akkor elmondom mi volt legutóbb:

le akarod mondani az előfizetést.

Szóval nem mondtam, hogy le akarom mondani az előfizetést.

ki kell mondanom a varázsszót, hogy kapcsolhassa az ügyfélmegtartót

Ha jól emlékszem végig egyetlen emberrel beszéltem.

csak kevesebb kedvezményt tudnak adni.

2531 Ft kedvezmény az kevés? Nem mondtam ki a varázsszót.

(#111039) viktorhu válasza cocka (#111038) üzenetére


viktorhu
veterán

Értettem a történetedet, és le is írtam, hogy nem kötelező, ha nem akarod. Külön ügyfélmegtartó díjcsomagok vannak, amihez csak az a csapat fér hozzá, de senki nem mondta, hogy csak azt szabad választani. Mobilra annak idején elég durva kedvezményeket kaptam, amíg vodás voltam.

(#111040) jeni válasza viktorhu (#111036) üzenetére


jeni
félisten

szerintem ez függ attól is,hogy mennyire voltál komoly fizetős előfizető?
mert ugyebár az ügyfélmegtartó nem fog annyira harcolni olyan ügyfeléért aki 3-4 vagy esetleg havi 5000Ft fizetett.
azért inkább fog úgy mond küzdeni aki havi 15000Ft fizetett az UPC vagy a Vodafonnak.

(#111041) cocka válasza jeni (#111040) üzenetére


cocka
addikt

Igen, ebben bizonyára van valami. Én elég kikezdhetetlen érvet mondtam, amikor ez téma volt. Közöltem, hogy szerintem teljesen irreális, hogy alapszolgáltatásért (kivéve Nonstop L) 9k felett fizettünk. Más meg a felét fizeti háromszor ennyiért. Amilyen ajánlatokat itt olvastam, mondom úristen ez durva. És nem mondták, hogy hú milyen kedvező ár ez a 9k. Rögtön mentek lejjebb. Lehet, hogy régebben kellett őket győzködni, de mostanában már talán nem annyira, főleg ilyen esetben.

(#111042) GoodSpeed válasza jeni (#111040) üzenetére


GoodSpeed
aktív tag

A helyzet a következő. Amikor én ideköltöztem Hajdúszoboszló fürdőnegyedének egyik utcájába, az utcában csak UPC volt, fizetettem 12990 Ft-ot havonta... aztán megjelent a DIGI, és mindjárt feleződött a havidíj. Amikor meg lejárt a hűség, mondtam, hogy tárgyaljunk újra, mert itt van a DIGI is, és megkötöttem az eddigi legjobb szerződésemet a Vodafone-nál ügyfélmegtartóval.

Telekom nincs az utcában.

Korábban: 6699 Ft

Most pedig:

500/22Mbit: 2700 Ft
TV Premium HD CAM modul: 2800 Ft
Telefon Nonstop L: 2000 Ft
Media Card: 0 Ft
ePack: -1000

6500 Ft/hó 12 hónap hűségidővel

Már a sebesség is rendben van egy ideje: NMHH mérőbox:

:C

ASUS ROG STRIX G713QM-HX1139T ,Xiaomi Mi 11 Lite 5G & Xiaomi Mi 11 Lite 5G NE 8/128GB ; Apple iPad, , Vodafone & Telekom Magenta 1

(#111043) cocka


cocka
addikt

A VTV-n az 576p-nek mi értelme van? Tudom, hogy HDMI-n átmegy az 576p is, de az adások nagyja eleve nem is lesz SD-ben.

(#111044) Petyás


Petyás
tag

Sziasztok!

Kötöttem szerződést, amit pár napra meg is kaptam. Még nem éles a szolgáltatás (modemre várok, kábelt behúzták), ezért felhívtam őket. Ma többször is megerősítette az ügyfélszolgálatos, hogy nem érvényes/nincs korábbi szerződés (és az amúgy is webes volt...). Járt már valaki így?
Van valami tuti telefonszám/e-mail, ahol épkézláb emberrel lehet beszélni?
Köszönöm!

(#111045) pjen válasza cocka (#111043) üzenetére


pjen
nagyúr

Szerintem SD ben van a többség.
.

(#111046) LouiS22 válasza cocka (#111043) üzenetére


LouiS22
veterán

Az elérhető csatornák döntő többsége még a HD bővítéssel HD-ra váltó csatornákat beleszámítva is SD lesz (olyan 65-35 százalék az SD és HD aránya). Az összes csatornáról beszélek, amire elő lehet fizetni (nem arról, ami a te csomagodban látható).

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#111047) cocka válasza LouiS22 (#111046) üzenetére


cocka
addikt

Nyilván azért írtam, hogy lesz. Persze ha jól megfigyeled nem is azt kérdeztem, hogy a csatornákat milyen felbontásban sugározzák, (Bár nekem az se egyértelmű... tényleg 1080i vagy rendes 720p?) hanem azt, hogy miért állítható a box felbontása 576p-re?

(#111048) Tomiii258


Tomiii258
tag

Múlt héten írtam, hogy rendszeres router-újrindulásaim voltak, tegnap jött egy szerelő a Vodától, kb 15 perc volt az egész, azóta egyszer sem indult újra.
Végül nem a routerben volt a gond, cserélte a lenti lépcsőházi bekötés csatlakozóját, hogy erősebb jel jöjjön fel a kábelen, aztán itt fent meg berakott egy csillapítót a koax-osztó elé. Azóta nincs újraindulás.
Azt mondta egészen biztosan az augusztus végi/szeptember eleji Voda karbantartás okozta a galibát, mert cseréltek ennek a területnek jeladóját (vagy mit :DDD ) és azt már nem szerette a lépcsőházi bekötésem...szívás, de ez van, a lényeg, hogy most már nem restartol (kopp-kopp-kopp).

Tomiii258

(#111049) Gilderon


Gilderon
friss újonc

Hátha mások is tapasztaltak ilyen hibát, itt egy saját tapasztalat: A horizon.tv tökéletesen működik függetlenül bármivel is van összekötve a gép és a monitor, viszont a tv.vodafone oldal már nem szereti a dispayport kábelt hiába hdmi a másik vége ami a monitorban van... amint HDMI kábellel van összekötve a gép kimenet is és a monitor bemenet is úgy már nem dobja a "Videó lejátszási hiba. Kérjük, próbáld újra később (WT1807)" hibakódot de így is percenként csinál egy puffer karikát és ezzel együtt egy másodperces kiesést is ami élvezhetetlenné teszi bármilyen műsor nézését. :F Akkor ez most újítás és előre lépés? :( Vajon ezek a problémák később javításra kerülnek? Vagy bárki ezt szeretné nézni akkor csak HDMI kábellel megy és akkor is akadozva? Később még ránézek hátha javul a dolog ha nem akkor elengedem ezt az oldalt :O :((

(#111050) Amazonas válasza ztsoft (#110928) üzenetére


Amazonas
senior tag

Ma csináltam egy tesztet:
Asztali gép, Linux, Firefox + HDMI-kábel TV-re kötve = WT1809
Asztali gép, Linux-os VirtualBox-ban futtatott Win10, Firefox + HDMI-kábel TV-re kötve = WT1809
Laptop, Win10 + ugyanaz a HDMI-kábel, ugyanarra a TV-re kötve = megy. :F

Hirdetés

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.