Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
grizlisandor
addikt
Nem ajánlott bele avezérlésmódosító okoskerék miatt(katt).
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
EOS = Golf5.
TayRol
veterán
igen, ezzel tisztában vagyok, de mintha a lökhárító más lenne. bár lehet, hogy benéztem...
de ha ez azt jelent, hogy klappol, akkor köszönöm a megerősítést!
iceQ!
addikt
Nem ismerem. Régi Audib A3-ba lenne, 1.9 TDI 2000 évjárat.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
dj79
senior tag
Pedig de, Barcsik is megerősített, amikor koxtalanításon voltam nála.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Minden szerelő más gyártóval szívta meg, jóformán mindegy mit veszel, hiába, hogy az összes nagy és régi gyár, valaki úgyis szidni fogja
dj79
senior tag
Jájj, 5w30 motult ajánlott visszakerestem a jegyzeteket.
[ Szerkesztve ]
vendingo
veterán
Jól megszívtam... Péntek reggel mentem volna dolgozni, viszek 2 másik kollégát is oda vissza 133km.
Első henger gyújtótrafó meghalt, rángat a kocsi. Gyorsan kölcsönkértem egy autót, azzal meg hazafele bekaptam egy marék követ, vihettem szélvédőshöz. Mivel a kocsim 5 hétre cégautónak lett kinevezve, meg erre van behajtási engedély, illetve muszáj 2 másik emberrel dolgozni/oktatásra járni, ezért gyorsba megcsináltattam márkaszervízbe, mert tudtam, hogy mindig van nekik készleten trafó, hétfő reggel meg már kell a kocsi. Soron és nyitvatartási időn kívül fogadtak, kicserélték a trafót 28705 forintért. Tudtam, hogy drága lesz, de hogy ~6 ezres trafó ennyibe lesz szereléssel, amihez még szerszám se kell... Durva.....
Amúgy a márkaszerviz korrekt volt, hogy ilyen gyorsan megoldották nyitvatartási időn kívül.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
cool13
őstag
yodamester10
őstag
Köszi,belinkelnéd a fb csoportot ha megkérlek
b4zsi-
őstag
2. képen mi van jobb felső sarokban? Arra a macskaalom féle anyagra gondolok.
[ Szerkesztve ]
bul07
nagyúr
A megrágott zajszigetelésre gondolsz?
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Mágus2
Közösségépítő
Ez is hengerfejes. :U
cool13
őstag
Ahogy bul07 írja.
Mágus2 ezt hogy érted? Nem tűnik annak. Ne szomoríts el.
macilaci78
nagyúr
A kiegyenlítő tartály alapján mondod?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
dj79
senior tag
Mágus2
Közösségépítő
Olajos körben a folyadék szint fölött. Oda csak egy helyről kerülhet olaj. A tömítés átszakad az olaj és a víztér között. Ilyenkor nem fogy a víz, sem az olaj, csak keverednek. Múlt heten javítottam ilyet, még megvan a tömítés, lefénykepezem hétfőn, hogy miről van szó.
[ Szerkesztve ]
b4zsi-
őstag
. Köszi a választ
[ Szerkesztve ]
Az kellemes 87 ezer km lehetett akkor.
vendingo: Mit gondolsz, miért fogadtak nyitvatartáson kívül?
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Még csak kezdődő, de előbb-utóbb foglalkozni kell vele.
iceQ!
addikt
Te mit ajánlasz?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
molnarpeter
nagyúr
Ami jó áron van, és a szerelő jelölt hajlandó beépíteni 🤷♂️ INA bevált, Hepu/Conti is megy még, múltkor Dayco lett volna egyik szakember ajánlása... Szóval ár alapján döntenék
Az Android Auto jellemzően nem széria, de pl. VW esetén a 2015. közepétől gyártott modellekben utólag is aktiválható (kb. 80+ ezer Ft).
iceQ!
addikt
Első két teleszkóp is cserélve lesz. Ott jó lesz a Bilstein?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
zsolt19900
őstag
Passzatomnál az első futóműben az alsó hátsó lengőkar (ami a bölcsőbe csatlakozik) nos annak a bölcsőfurata amin kvázi a csavar átmegy annak szabad valamennyi holtjátékának lennie? ki tud az "kopni" az idők során? Amennyiben igen, mi rá a megoldás (esetleg bölcsőcsere nélkül? gondolom a bontott bölcsők is hasonló állapotnak örvendenek)
Mód van esetleg arra, hogy felújítva/perselyezve legyen az a bekötési pont?
Az a problémám ugyanis, hogy (pontosan 1 éve és 1 hónapja került bele Hart szett) és amikor alátekert kormánnyal tolok egy rükit (legyen az egy Y megfordulás stb.) úgy hallatja magát az anyós lába alól a történet....
Alámenve "megpajszerelve" tudom némileg mozgatni és azt is látom, hogy ami van a benne lévő szilent 2 szélén az a műanyag valami, na azok eléggé kopottak....
Lehetséges, hogy elegendő szilentet cserélnem (gondolok itt arra, hogy belenyomatok 1-1 Lenförder szilentet) és hát ha megoldódik, vagy ha a cserekor észrevettem, hogy kotyog picit, akkor más lesz a megoldás?
Az mindenesetre érdekes, hogy csere után egyből (értsétek 1évig bezárólag) nem jött elő ez a koppanásos hang, szóval ezért is jött most a kérdésem
Ezen kívül más gondom nincs a futóművel (ugye 1 éve a komplett fel lett újítva: gumibakok, tányérok, gátlók, külső belső kormányösszekötő porvédővel és persze a komplett Hart szett), néha még picit hallom a jobb oldali felső "toronycsapágynak" csúfolt alkatrészt hidegben nyikorogni, de az gumi-gumi hang, szóval amikor eltekerem a kormányt teljesen akkor a rugó megtekerheti, ott nincs is instabilitási gond max egy kicsit kellene befújjak neki
Szóval ezekkel a lengőkar+bekötés témával mit lehet kezdeni? Nem instabil az autó meg teljesen jól fut, csak hát az a fránya "maximalizmusom" az zavar, és hogy ez legyen rendben egy autón
Szerk: [link] 4perctől, ahogy teszi bele, na kb. ennyire "mozog" nekem is az a bizonyos bekötési pontom, mint a videón
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Mágus2
Közösségépítő
Az a kérdes, hogy a furatban lóg a csavar, vagy csak a szilent lóg a csavaron. Nem mindegy, mert első esetben csak meg kell húzni a csavart, második esetben kuka a szilent.
zsolt19900
őstag
[link] 4percnél ahogy teszi bele, kb. az enyémnek is van akkora "holtjátéka"
Meghúzni meghúztam, de úgy "rendesen" terhelt állapotban, úgy ahogyan kellett, ezek ki is lazulhatnak?
Örülnék, ha csak a szilentet kellene cserélni, csak féltem attól, hogy azt mondod(játok), hogy semennyi holtjátékának nem szabad lennie ott a csavarnak
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
Mágus2
Közösségépítő
Lelazulhat. Húzd meg rendesen, a csavar ott nem mozoghat.
zsolt19900
őstag
vagy majd max a napokban készítek egy saját videót róla, aztán akkor megnézed a konkrét esetet
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
c00per
tag
Az ha megvan huzva nem szabad mozognia, max a szilent tud erdekes dolgokat muvelni, ha pl a fem perselybe a gumi mozog(lattam mar olyat, hogy csuszkalt jobbra-balra) stb. Sot nekem az elozo autoban a csonkallvanyban levo fem perselyeket is szetverte egy pek es forgott az allvanyba.Tehat hiaba megvolt huzva a lengokar gombfejenek a csavarja,amikor alaszedtem a kormanyt mindig kattant egyet.Az anyat raadasul szepen letekerte es kiesett a lengokar.A felni fogta meg, hogy ne az uton huzzam
[ Szerkesztve ]
Gombinyó
őstag
Sziasztok!
Tervezem az autóm lecserélését és elég jó alternatívának tűnik a vag vonal. Ami biztos, hogy az 1.4 TSI erőforrás lesz a befutó, de konszernen belül kapásból találtam 3 autót ami jó lehet. Ilyen 1-2, esetleg 3 éves levetett flottás autókat engedne meg a keret ~5m,viszonylag kevés futott km-el. Mi a különbség a Golf, Octavia, Leon kombik között? A Golf a legdrágább, abból többet futott férne bele, az octaviaból elég nagy a választék kicsi futással és ahogy néztem a seat a legolcsóbb.
Zajszigetelésben mekkora különbség van köztük? Sokat mennék országúton és pályán, ezért számítana a menetzaj és az ülések kényelme. Beltér mennyire tud zörgős lenni?
Helló!
Volt 176 ezer magyar kilométert futott 7-es Golfom, ráadásul 18"-as kerékkel, sportfutóművel, lerúgott céges autóként került hozzám (rendbe tettem); de egyáltalán nem zörgött benne semmi.
diegho
nagyúr
Cégnél van egy 2014-es és egy 2015-ös Octavia. 1.8Tsi Scout 4x4 DSG illetve 1.4Tsi DSG. Nem zörög egyikben sem semmi, viszont hiába jobban felszerelt az 1.4-es, nekem a Scout sokkal jobban tetszik.
dj79
senior tag
Még a Golf5 kombim is elég csendes, pedig 10 éves
Haverom 7 éves octija is kussban van, ráadásul taxi, 420e km után is meglepően egyben van a beltér.
Seatról nem tudok nyilatkozni.
Gombinyó
őstag
Köszi, az már nekem jó, ha nem zörögnek. A mostani kocsiban már 40e után zörgött/cicergett a műszerfal. Attól megőrülök.
diegho
nagyúr
Nekem a 16 éves opelben is csak az anyósülés mögötti felhajtható kis tálca szokott zörögni, de amúgy semmi zörgés, cicergés nincs. A focusról nem tudom ezt elmondani, az hidegen borzasztóan zörög.
1stVikman
senior tag
A sorrend kb.amit leírtál. Golf, octavia, leon. Mind árban, mind a felhasznált anyagok tekintetében így alakul. Ez mondjuk nem jelenti azt, hogy a leon xar, és a golf meg jó, de azért apróbb dolgokon érezhető, hogy melyik hova van pozícionálva. Picivel jobb hangszigetelés, picivel igényesebb beltér, puhább műanyagok használata az, ami egyértelművé teszi a különbségeket.
kk831228
addikt
Üdv!!
Egy gyors kérdés : 2007 Cordoba 6l2, 1.4pd - be van kettőstömegű...? 🤔
Köszönöm... ;)
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
molnarpeter
nagyúr
Úgy látom, nincs
[ Szerkesztve ]
gzbotii
veterán
Ez igaz a többi, három hengeres 1.4 TDI-re is?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
molnarpeter
nagyúr
Kauffer webshop alapján néztem rá hirtelen.
zeus_2k14
senior tag
Üdv.
Adott egy 1998-as VW Golf 1.6 SR benzin . Az autót 2 éve hozattam be Németektől, akkor lett itt nálunk forgalomba helyezve. Az autó valós km-errel rendelkezik, most jelenleg van benne 217.000 km. Az autó most volt műszakin, csont nélkül átment.
Az autón a 2 év alatt elég sok mindent kicseréltem, a motort is fel újítattam úgymond. Viszont, most már lassan 1 hónapja gyötör a gondolat, hogy el adjam vagy meg tartsam az autót. Igazából ha el is adnám, akkor max csak Golf 5-t vennék , ugyan úgy 1.6 motorral, annyi hogy 5-6 év lenne köztük a különbség, illetve ugye az a motor 16 szelep, míg az SR 8 szelep.De mindig ott jövök rá, hogy ezt szinte már fel újítottam, illetve az alkatrész is csak nagyon olcsó hozzá.
Annyi, hogy most a kasztnin van egy hiba, azt a részt majd újra kell fényeztetnem.
Csináltam egy excel táblázatot, ahol le van írva, hogy miket cseréltem... Annyi, hogy ebből ki maradt, majd javítom, hogy a motor meg lett bontva, sikoltatva lett a hengerfej sikoltatva lett + cserélve lett az üzemanyag szivattyú..íme : [kép]
Gondolkodok, hogy kb kapnék érte max 750.000 Ft-t.. Viszont ennyiért megtartom/megtartanám használom még jópár évig, ennyit megér, max veszek mellé egy másikat, ezt meg használom úgymond "munkás" autónak , melóba, ide oda eljárni jó lesz vele. Attól tartok, hogy veszek valamit, aztán netán-netán belenyúlok valamibe, aztán mire rendbe teszem, újra eladom ( Előtte volt egy 1.4-es G4, szintén 2 évig, azt is eladtam, pedig volt benne 110.000 km, annyi hogy 3 ajtó és klíma nem volt benne )
Nektek mi a véleményetek, érdemes lenne eladni, vagy tartsam meg ? Érveket elfogadok, stb
Köszönöm.
Gergő
Esetleg ha nem ide való, akkor kérek egy törlést a topic gazdától.
MunezXBK
nagyúr
1.6-os G5-öt biztos nem vennék.
Winchester95
őstag
Egy gyors kérdés hátha:
Adott egy ülés fűtéses ülés.
Ugyebár a csatlakozó meg van csak a kapcsolók és a kábelek nincsenek.
Hogyan tudnám kipróbálni hogy működik e az ülésfűtés vagy sem?
zeus_2k14
senior tag
Épp ezen gondolkodom, hogy ezt megtartom és úgy lesz keret, veszek egy G6 vagy G7 - et.
Te mit tennél?
gzbotii
veterán
Miért nem?
Súlyban 100kg különbség van a kettő között (G4 v G5 1.6)
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
molnarpeter
nagyúr
Tartsd meg pár évig, aztán ha veszel másikat, add el (és vegyél csomagtartó gumiszőnyeget, üléshuzatot, utánfutót, vagy ami kell a munkához - olcsóbb, mint egy autót fenntartani).
(#173899) Winchester95 válasza molnarpeter (#173897) üzenetére
Winchester95
őstag
Sima 12v-os akkuról egyik lábra + másikra -
?
Aztán ha melegszik akkor jó?
Elvileg két kivezetése van a csatlakozónak.
Mert holnap megpróbálnám külön akkuról, csak nem akarok kárt csinálni.
Értelemszerűen ha mindkét ülésen jó akkor veszek kapcsolókat, a kábelezést meg meg tudnám oldani egy kis segítséggel.
Eléggé idegesítő hogy ott lóg egy kábel ülésenként, meg a tudat hogy mi van ha működik.