Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
molnarpeter
nagyúr
Tiéddel mi a baj? Utángyártott jóval kevésbé tartós.
Szada85
aktív tag
Egy C Vectra 3.2 V6-ot váltott a GTi, emiatt írtam, hogy még szoknom kell, hogy próbál az autó néha túlságosan "okos" lenni, ami nekem még új.
@Macilaci78:
Pedig munka után direkt egy jó negyed órát bíbelödtem a kormány-ülés pozíciójával, és talán egy kattanással lettem elörébb. Lábam a kuplung (helyén) padlót nyomva nincs teljesen kinyújtva, talán ez szokott lenni a "sztenderd leírásokban". A kormány mondjuk én szeretem picit jobban magamra húzni, hogy jobban át tudjam fordítani, ne olyan Torettosan kapaszkodjak bele.
@Munez:
Szoktunk mászkálni erre-arra, elképzelhetö, hogy járunk arra is, ha igen, elötte jelzek majd.
@F_Zolee:
Eljött az a pont, amikor mérlegre kellett tenni a dolgokat, és lenne mit csinálni a Vectrán is böségesen. Így elöjött bennem a kisördög, hogy ideje lenne kipróbálni valami újat, ami mondjuk automata, és fiatalabb. Majd lesz erröl is Logouton apró szösszenet.
iceQ!
addikt
Váltógomb lerohadva, szoknya 5 fele szakadt... Küldenék róla képet, de hidd el nem szalon képes (sztem már nem is gyári van rajta)
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
F_Zolee
veterán
Múltkori lerobbanás további szövődményeket okozott? El is adtad már?
Lipton
őstag
diablo1984
veterán
Valami utólagos cucc, biztosan nem gyári! Mi van benne, ami nem gyári extra?
Mágus2
Közösségépítő
Nem gyári, az biztos.
Lacess
tag
Ez egy szinte biztosan nem gyári kapcsoló, így a funkcióját leginkább csak az fogja tudni megmondani aki beszerelte/szereltette.
Nem lézerblokkoló véletlenül?
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Chereiose
addikt
Sziasztok!
VW Polo 9n 1.4 benzin motorba milyen motorolajat kell tenni? Tartalékba akarok vásárolni egy ilyen 1L-es kiszerelést, csak hogy legyen a csomagtartóba, ha bármi van, s nem a kúton akarok 3x-os áron venni. Tudnátok linkelni megfelelőt? Illetve ha már veszek akkor egy tartalék hűtőfolyadékot/fagyállót is vennék, gondolom az is olcsóbb máshol mint a kúton, abból mindegy milyet veszek?
molnarpeter
nagyúr
Nálunk a nyomkövetés céges/magán kapcsolója volt hasonlóképp megoldva, kiszerelés után kb csak azért marad bent a kapcsoló, hogy ne egy lyuk tátongjon. Műanyag csere a megoldás
molnarpeter
nagyúr
Olaj gondolom VW502.00 - nade legjobb, ami benne van, illetve ellenőrizni rendszeresen. Hűtőfolyadékhoz desztvíz bőven jó, cseréhez G12.
molnarpeter
nagyúr
Ha csak bőr ronda, és a króm ép, akkor nem nagy ügy - maga a szoknya jellemzően olcsó, a váltógomb szétszerelése lehet trükkös, amiatt és a bonyolultabb forma okán drágább tud lenni a másik részéhez képest. Vagy csak én fogtam ki mindig a gagyi utángyártottat
(#173713) Winchester95 válasza molnarpeter (#173712) üzenetére
Winchester95
őstag
Nem érdemes kompletten venni amúgy.
Nekem 4 hónap alatt szétszakadt amit adtak a váltógombhoz...
Rendeltem egyet eredeti bőrből majd áthúztam, és azóta tökéletes.
(#173714) molnarpeter válasza Winchester95 (#173713) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Én is próbáltam kínai komplett szoknya+gombot, sajnos kb csak a gombóc a tartós, mert bőr helyett műanyag az egész. Bőr gyenge, króm lekopott, kapcsolási séma csúnya. Ha a gyári króm karikáját meg tudnám menteni, akkor használható volna egy új szoknyával és a gomb festésével.
(#173715) Winchester95 válasza molnarpeter (#173714) üzenetére
Winchester95
őstag
Én fa váltógombot rendeltem ebayről. (Aszem Borához volt)
Átmentettem a keretbe, meg 5ezerért rendeltem egy bőrdarabkát:D
Arról semmi nem kopik le és tartósabb mint a gyári.
i-sti
senior tag
Szia,
A4-ben, ami 01/2011-es már a 100mm-es hatszögtengely van.
Most van 213 ezerben.
150 ezerig csak 5 olajcserén volt
Azóta 10 ezrenként kapja az új olajat.
Ezt is érdemes újra cserélni, vagy egyáltalán mi erre a megoldás?
Novum Forum Siculorum
Szada85
aktív tag
Nem, ott is csak a hosszbordásszíj egyik görgöje ment szabira, semmi "komoly". Azóta beleszaladt 10+ ezer km gond nélkül.
Egyszerüen öregszik az autó, tömítések, elektromos dolgok, minden. Mocin megjelentek apró olajpárák itt-ott, s mivel a V6 nem sok helyet hagy a motortérben, így a tisztességes, alapos rendberakáshoz a legjobb lenne leengedni belöle a motort, hogy tényleg minden tömítést, meg amit kell le lehessen cserélni. Plusz némi egészségügyi dolog is az automata felé "kényszerített", a kettö együtt pedig már billentette a mérleg nyelvét. Vectra hétvégén került meghírdetésre, meglátjuk majd.
spyrro
csendes tag
lollerblade
csendes tag
Sziasztok!
Szakértő segítségeteket szeretném kérni.
SEAT Ibiza III Hatchback (6L1) 1.4 16V 2003 55kW 75LE
Sárga a fényszóró és ami nagyobb baj, hogy karcos is.
Mit tudok tenni, az egészet cserélni kell?
Amennyiben igen, melyik fényszóró az ajánlott kategória?
Előre is köszönöm!
Üdv.
iceQ!
addikt
Mevettem amit belinkeltem, mondanom sem kell hogy rossz. Kicsi a keret... Nem is tudom hogy honnan fogok ilyet venni. mind kisebb 1-2 centivel(átmérője)
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
DJ. Ru$y
félisten
Elvileg jónak kellene lennie... Viszont egy cikkszám egyeztetés akár online a minimum.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
salesman
őstag
Konkrét márkát ajánlanál?
Türűűűdrááá!
Zizmand
aktív tag
Szia
Szerintem is políroztasd, ha nem hozza a kívánt eredményt cserélném új utángyártottra. (Ebből a Depo a legjobb.)
Lipton
őstag
Mindenkinek köszi a válasz!
Azt tudom, hogy nem gyári kapcsoló, csak gondoltam hátha találkozott valaki ilyesmivel.
Korábban céges autó volt, szóval lehet, hogy tényleg valamilyen nyomkövetés kapcsoló.
bul07
nagyúr
Ahhoz én kevés vagyok hogy ajánljak márkát
De Mágus2, vagy rob210 biztos leírja hogy szerintük mint hozzáértők szerint milyen márkát érdemes venni főtengely szimeringből
Amúgy én lehet beszívtam ezt, mert mintha arról a tájékról lenne egy kis olaj szivárgásom(cserélték a kettős tömegűt, még öcsém csináltatta azt se tudom hogy cserélték e)
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
c00per
tag
En Victor Reinz-et vennek ha tutira akarok menni
salesman
őstag
Dehogy vagy kevés...
Akkor megfordítom a kérdést, Te milyet vettél?
Persze Mágus és rob fórumtársak véleménye is érdekel...
Türűűűdrááá!
bul07
nagyúr
Még nem vettem semmit
Eddig csak az én sejtésem ez, szerelő még nem nézett rá, olajcserénél arról a tájékról láttam egy kis olajt, de én hobbista vagyok(ez is erős kifejezés lehet)
Sajnos a könyvébe nem lett felírva hogy lett e egyáltalán cserélve mikkor a kettős, számla sincs meg az alkatrészekről, az a szerelőnél maradt hogyha visszavisszük tudja intézni a garanciális ügyintézést
Régen volt cserélve amúgy több mint két éve
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
F_Zolee
veterán
Sajnálom, mindig meg akartam nézni a vasat mikor tali volt de állandóan rossz műszakban voltam.
spyrro
csendes tag
Köszi
negyedes
addikt
na voltam a vw szakinal, lehuzta az egr szelepet es azt mondta hogy ez a baj. Most igy jarok az autoval de az alapjarat meg mindig mozog. szoval ketlem hogy az egr lenne a hibas.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
gzbotii
veterán
Némán, hogy nincs egy normális szerelő egész Bihar megyében... Gyújtsd fel, az is olcsóbb lenne
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
MunezXBK
nagyúr
Diag volt már amúgy?
negyedes
addikt
Igen volt. De hibakod nelkul, semmit nem dob a vezerlo. Akkor jott az otlet hogy a folytoszelep a hibas. Csere megvolt, semmi valtozas, garanciaba csereltek 1 masikra mert azt hittek hogy gyari hibas. Utanna jott az EGR szelep gyanu, cseres lett ez is. De p0402(tul nagy nyomas a szelepnel) kodot dobbot. Most ez a masik szervizes torolte a hibakodot, az eltunt, de a hiba(szabalytalan alapjarat, fordulat leeses) csak megmaradt, szinten hibakod nelkul.
Roviden ennyi.
gzbotii:inkabb az ha nem egr vagy szonda hiba akkor mar nem tudnak mit csinalni....
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
gzbotii
veterán
Diagnosztika vagy hibakód kiolvasás simán?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Winchester95
őstag
Katalizátor?:D
negyedes
addikt
diag alatt mit ertesz?
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
MunezXBK
nagyúr
Élő adatot kellene nézni, senkinek nem jutott eszébe?
Morris
veterán
A diagnosztika nem egyenlő a hibakód olvasás és törléssel.
Rendes menet közbeni diag kell.
Elvárt/ valós üzemanyagnyomás, kompresszió mérés, levegő mennyiség mérés, stb stb
Egy szerelő nem alkatrész cserével kezd hanem diaggal
negyedes
addikt
azt nezett ma reggel. tulnyomas volt az egr szelepnel majdnem 2x a normalisnak, lehuztuk a dugot es visszaesett normalisra, majd visszadugta az egr-re es le is fulladt a motor. innen jott a kovetkeztetes hogy hibas.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
pepucs
tag
Budapesten is alig van olyan VW-s aki nem csak legózni tud hanem rendszerben gondolkozni
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
1stVikman
senior tag
Múltkor linkelt valaki valamilyen blogot, ahol a leszűkült kipufogócső miatt megnövekedett nyomás okozott hasonló gondot. Ott mondjuk egy katalizátorból letört darab okozta a problémát.
A kormánytekerésre villódzó lámpák és emiatt alapjárat esésre az akkura menő kábeleket nézném végig. Kidörzsölést, oxidációt, beázás miatti rohadást keresnék.
[ Szerkesztve ]
1stVikman
senior tag
Itt a szerelő szó a lényeg. Na abból van sajnos kevés mindenfelé.
pepucs
tag
Seat Toledo 1M (1.6 16V) -re alsó motorvédő műanyag burkolatot lehet/érdemes utángyártottba venni?
Tavaly télen eltört a klímatartó konzolom a feszítőgörgőnél a felcsapódo dzsuva miatt.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
gzbotii
veterán
Akkor én szerencsének mondhatom, tudok kettőt. Igaz, egyik nem épp VAG-buzi
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
negyedes
addikt
Tudna nekem adni valaki egy cikk szamot az egr szelephez? Bora, lepcsoshatu, 1.6, 16 szelepes, AZD motorkod.
Meg annyit mondott a szaki hogy valoszinuleg nem a megfelelo EGR-re lett kicserelve.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
c00per
tag
evjaratot adnal?
negyedes
addikt
2001 ez lemaradt. megerdekelne az egr szelep pin kiosztasa. mert ahogy ranyomta a csatlakozot egybol lefulladt a motor. lehet rossz a csati vagy valahol nem erintkezik jol?
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor