Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
molnarpeter
nagyúr
Trailer? Ilyen átadást sem hallottam még (vagy szalon és értékesítő magyaráz, vagy címen átadás és úgy megválaszolva a kérdéseket).
rostiron
őstag
Köszi, nálunk a bárdiba Magneti Marelli vagy JPGroup van. Valamelyik jó lehet ??
Ina , skf csak kompletten találtam.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
(#174553) szabonagyur válasza molnarpeter (#174551) üzenetére
szabonagyur
félisten
Nekunk is trailer hozza le a gyarig ha ugy kerjuk, XC60-ak mind igy jottek pl.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Kiskokó
veterán
Helló
köszi szépen Mági, átadom az infót.
Nem tudom a motorkódot és a bolond haverom se mondta meg pedig elmondtam neki hogy az kelleni fog De igen 8szelepes talán BQE de nem akarok hülyeséget mondani.
Köszi még egyszer!
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Qru
MODERÁTOR
400 db-ot rendelt a flottakezelő, ott már dukál a házhoz szállítás.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
yodamester10
őstag
Kis segítséget kérnék.Ma voltam autószerelő cimbinél és elkeserített.A motor jó a váltó jó a futómű jó viszont ha jól mondom nem értek hozzá a kettős tömegű ha van ilyen a dsg váltónál azt cserélni kell.Nyugodtan szomorítsatok el gondolom jó drága cucc de ha cserélni kell akkor cseréljük.Mibe fáj egy ilyen,igaz majd csak bontás után derül ki a jelenség.
A típus golf 7 hibrid.Köszi a válaszokat.
MurdR
veterán
Teljes bizonyossággal lebeszélnél az A8-ról? Nagyon megtetszett a gép, meg vonz a V8 szívóbenzin is..
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
salesman
őstag
Szívómotor rulez!
Türűűűdrááá!
molnarpeter
nagyúr
Egy jó 1.9 szívó Dezső, hát igen, nem is kell jobb.
(#174560) molnarpeter válasza yodamester10 (#174556) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Mennyit futott a gép? Mi alapján mondja?
Látom közben, ~200k. Benzines létére így nem bírt sokat a lendkeréknek
[ Szerkesztve ]
ReSeTer
senior tag
Helló!
Mennyire eszik az olajat az 2.0 fsi motorok? Vagy esetleg az 1.6.
Azt hallottam nagyon.
dj79
senior tag
2011-ig volt gond az olajfogyasztással az 1.8 és a 2.0 motoroknál, utána módosítottak elég sokat rajtuk.
ReSeTer
senior tag
1.8 fsi? Olyan nem is volt szerintem. Én nem tfsi-re gondolok, hanem szívó fsi-kre.
Qru
MODERÁTOR
Igen van benne kettőstömegű, mert a DSG nem automata váltó, hanem egy robotizált kézi.
molnarpeter: Az a baj, hogy városban nagyon alacsonyan tartja a fordulatszámot a dsg ami eléggé nyírja a DMF-t.
#nincsbennetarcsi
cool13
őstag
Tettem fel ide, és ide tettem, amit szeretnél.
Doki16
addikt
De ez villanyos. Városban is nagyrészt azzal megy. Mondjuk még most sem vagyok teljesen bizonyos, hogy a villanymotor is használja-e a váltót. Azt gyanítom, hogy igen, mert ugyanúgy lehet érezni a váltásokat. Itt van egy egész jó kép. Nem tudom, hogy ebből kiderül-e valami.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
molnarpeter
nagyúr
Váltogat elvileg folyamatosan akkor is, mikor nem jár a motor. Kép alapján szerintem gyakorlatilag a motor és a váltó között, a kuplung után, a váltó bemenő tengelyén magán van a villany, tehát annak a nyomatéka is keresztül megy rajta, és így érthető lenne az olajos DSG nameg az állandó kapcsolgatás is (bár a belsőégésű indítással közel egyidejűleg kapcsolt hajtás miatt is szükséges, hogy ne legyen akkora a késleltetés). Villamos módban a lendkerék a motorral együtt áll, ha jól tévedek. Váltó viszont benne van a sebességben, tehát forog - és szerintem nem visszafelé van hajtva, hanem rendesen azon keresztül forgatja az elektromos motor a kerekeket így első pillantásra, de még nézegetem egy darabig
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
Igen azt látom is ahogy váltogat, írja is a kijelzőn a fokozatokat. Csak nem tudom, hogy forgatja-e a fogaskereket ugyan úgy a váltóban vagy leoldja amikor villannyal megy. én mondjuk legkevésbé a DMF miatt aggódok
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Qru
MODERÁTOR
Igen, a DSG akkor is dolgozik ha villannyal mész.
#nincsbennetarcsi
dj79
senior tag
Uppsz, jogos, a tfsi motoroknál fordult elő rumli. Az 1.6 fsivel csak most lesznek gondok az e10 miatt, ahogy olvastam.
Ha már dsg téma: van itt ismerősi körben a 2.0tdi dsg b7 paszuly. Na most a dsg megtérdelt 194 ezernél, pedig normálisan cserélve volt benne az olaj, márkaszervizben. Szeleptömb javítással hová érdemes fordulni?
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
Kár, hogy így oldották meg. Akkor ez elég komoly löket a kettőstömegűnek, ha folyton a 300 Nm-es villanymotor tapossa. Na mindegy meglátjuk, hogy meddig fog menni a Passat. Jelenleg 169k km van benne. Reméljük 200-ig bírni fogja, az még kb 3-4 év
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
MunezXBK
nagyúr
Az 1.6FSI szereti, a benyát is, meg kokszosodik is, ráadásul okoskerekes.
Amúgy minden oké vele.
Mágus2
Közösségépítő
Ha van pénz lóvera, nem gond. 15 litert fogyaszt vegyesben és szerelőt kell hozzá találnod, aki nem cseréli ki a fél autót, ha gond van. Szerelek egy S8 4.2 V8 d2 Audit. mindig van vele valami apróság. ;)
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Az Audi e-tron / GTE-ben így van, össze van építve a váltó meg a villanyos hajtóegység. Passatban is sztem de annak nem néztem utána.
#nincsbennetarcsi
molnarpeter
nagyúr
Mind ugyanaz a hajtás tudtommal (1.4 csí és olajos), persze nem beszélve a Q7 phev és hasonlókról
Ha jól értelmezem, akkor a lendkerék nem mozdul tisztán elektromos módban.
[ Szerkesztve ]
Szerintem se lenne logikus, hogy a lendkerék forogjon elektromos üzemben; hiszen úgy a benzinmotor is vele együtt forogna.
tomrRRR
senior tag
ReSeTer
senior tag
Akkor a 2.0-ról nem tudsz semmit? Kokszosodás még elmenne. Az hogy okoskerekes az magában jelent bajt? Mert a tsinél ahogy olvastam az a baj, hogy sűrűn kell miatta a láncot cserélni, és drága.
sima fsi-kben is lánc van?
dj79
senior tag
A gyári lánc 132ezernél volt cserélve a tsi golfunkban, ott is az okoskerék miatt drága a sztori.
Az 1.6 fsi is láncos, ráadásul jövőre csak prémium nyállal lesz érdemes használni a sima benzin megemelt biokomponens aránya miatt.
Kokszosodásról szintén írtam itt.
MunezXBK
nagyúr
Csak a pénztárcádra. A gyárin kívül nem jó egyik sem, 300+ ezres történet.
zsolt19900
őstag
lenne kérdésem
Mi lehet a hiba ill. a megoldás, ha az autóban elinduláskor (amikor tart az izzítás és utóizzítás kb. addig) a műszerfalon picit villódzik a világítás? + ha fel van kapcsolva akkor kint is a fényszóró stb. stb.
A fesz maga nem ingadozik (a fejegységemen van voltmérő ott látom, hogy nem ingadozik) valami pici testhibája lehet az izzítókábeleknek, vagy ezektől függetlenül lehet feszültségszabályzó hiba? (egyszer szedtem már le a generátorról pucolgatás végett stb. maguk a kis rudak amiket a generátor végéhez tart a rugó a szabályzóban azok már eléggé picikék voltak.... nem tudom ez számít e valamit)
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
MunezXBK
nagyúr
A testkábel alatt csiszold meg a karosszériát.
D@ny7
aktív tag
Sziasztok!
Adott egy VW caddy 1.6 CRTDI. 6.5 év 160E km.
Hibajelenség: check engine lámpa random világít/megszűnik.
Márkaszervizbe kiolvasták, és annyit mondtak hogy a vezérműtengely jeladója jelez, de azért mert meg van nyúlva a vezérlés szíja. Megtörtént a vezérlés csere.
Pár nap múlva a következők jöttek elő:
Kb 100 km-t mentem vele, majd fél órát pihent, ezután nem akart indulni. Tekert a önindító, de nem röffent be, közbe az izzítás jelző villogott. Nem indítóztam sokáig (kb 5-6 mp) , inkább levettem a gyújtást majd vissza és megpróbáltam újra, de ekkor nem történt semmi hiába fordítottam el a kulcsot. Újra levettem a gyújtást majd vissza és ekkor pöccre elindult (mintha semmi baja sem lenne).
A másik hibajelenség: megálláskor jelentkezett (amikor megállok várok kb 30 mp-t még leállítom a motort): felpörgött a motor 3000 fordulatig és úgy maradt. (először azt gondoltam véletlenül ráléptem a gázra de nem ez történt), ekkor bennnyomtam a kuplungot és visszaesett a fordulat 800-ra.. Azt vettem még észre hogy az alapjárati fordulat 800-1000 között ingadozik.
Check engine lámpa a vezérlés csere óta nem világít,
Találkozott valaki ilyen vagy hasonló problémával?
zsolt19900
őstag
épp ezen okokból szedtem le az említett alkalomkor a generátorról is a fesszabályzót, de akkor megint nekiesek ennek a kábelnek is (már ki is van cserélve azt hiszem egy normálisabb darabra a hifi miatt) és meglátom, hogy hoz-e eredményt
Köszönöm
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
MurdR
veterán
Az ML-lel is mindig van valami, de eddig még sehol sem hagyott ott. Maga a technika az rendben van amúgy? Tehát a motor az a sokak által emlegetett elnyűhetetlen V8, vagy azért csak óvatosan...? Tisztában vagyok vele, hogy a szervizelése nem egy ML szintű árkategória (bár eddig ahhoz sem találtam ténylegesen hozzáértő szerelőt...), de nem egy betegágy, ugye?
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
A motortere ugyan elbírja a w12-t is de azért elég sok lesz az anyag mellett a szerelés öltsége is. Én inkább a váltót kezelném kiemelten - vagy a v8 miatt vagy csak úgy júzer error miatt tuti meg fog kotlani.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MurdR
veterán
Nagyon át kell gondolni... Mindenek előtt körül is nézek, hogy van-e a közelben olyan szerelő aki ért is hozzá. Igazából a V8 hangja és feelingje lehet hogy felül fogja írni a józan eszet... És mi a helyzet Max-szal? Ő jól muzsikál?
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
yodamester10
őstag
Gondolom akkor az adja a hangot mert elektromos módban csak úgy siklik.
gzbotii
veterán
"Mi lehet a hiba ill. a megoldás, ha az autóban elinduláskor (amikor tart az izzítás és utóizzítás kb. addig)"
Nekem a műszerfalon villogott minden + össze vissza gyultak. Gyújtáskapcsoló volt a ludas. Korábbi hsz-emiben linkeltem videót is.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
salesman
őstag
Munkagépbe gázolajat, autóba benzint!
Türűűűdrááá!
Mágus2
Közösségépítő
Komolyan hangzik a dolog. főleg, hogy alló helyzetben 2500 fordulat a fordulatszám határoló. Üzemmeleg motornál nyugodtan próbáld ki. Padlógazra is csak 2500-ig pörög. Két dolog okozhat ilyet: ők olaj a tutbó csöveiben, amit beszívott a motor, vagy a vezérműtengely fordulat jeladó rosszalkodik. Most ki kellene olvasni, tárolt-e hibát.
Kiskokó
veterán
Haverom most vett egy szervízkönyves S8-at D2.
670ezer Km van benne...
nem tudni mit cseréltek eddig vagy hogy smint volt, de semmi baja.
Ne próbáld ki mert akkor ha kéken füstöl is megveszed...
7ezerig leforog... olyan hangja van beszarsz...
Nincs ilyen jó motorhangja a sima A8 4.2-nek esküszöm... (annak se rossz)
(Ja és nem tudom mi van de D2 A8-ból a 4,2 benga meg az S8 az olyan mintha kezdene kihalni... S8ból van fent kb 3 db hahun.)
De amúgy ja hétköznapra tök felesleges.
Nekem is nagy álmom második autónak egy 5.0/5.2 V10 RS6 vagy S8
Egyszer eljön biztos az ideje
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
salesman
őstag
MurdR
veterán
Várjál, én D3-at szeretnék!
MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8
zsolt19900
őstag
köszi a tippet, nekem nem ilyesféle a gond, amikor már nem izzít, úgymond "az a fogyasztó nem fogyaszt" akkor minden rendben van ill. pl. második indításkor is amikor már nem szükséges izzítania pl. és a motor meleg, vagyis legalább nem hideg
Kb. olyanra kell gondolni, mint amikor dinamóval hajtott bicikli lámpája picit fényesebb és tompább, fényesebb és tompább, de amint végez az izzítással/utóizzítással akkor minden helyrejön és rendben van
Vagy még egy példa: amikor a hifinek nincsen megfelelő keresztmetszetű kábel hátravíve az erősítőhöz +/- ból és amikor jönnek magasabb hangerőre tekerve a basszusok, akkor villódzik a fényszóró az autón pl.
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
gzbotii
veterán
Tudtommal az izzítás addig nem kapcsol le, amíg a motor be nem melgszik - ergó, attól, hogy nincs ott a műszerfalon az ikon, még izzít.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Mágus2
Közösségépítő
2500-as fordulat fölött lekapcsol az izzitás reléje. ;)
Teszi a dolgát rendesen. Eszi a helyzetjelző izzókat
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
zsolt19900
őstag
tudom nincs is ott az ikonom, a relét hallom hogy kattan lefelé és utána megszűnik ez az anomália
Mágus2: no én pedig olyan 2000-2200 között szoktam haladozni, akkor valószínűleg ezért nem kapcsol le, csak egy idő után amikor már megvan a megfelelő idő és vagy fordulat
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
1stVikman
senior tag
Amennyire én tudom a konszernen belül a pl.Golfokba szerelt 1.6 FSi motorok és a régebbi Feliciákban használt 1.3-as motorok nem fogják csak szeretni a több bioetanolt.
Persze a cikket most nem találom, hogy be tudjam pontosan írni...
Meg van:
[link]
1,3 OHV 40-50kW Felicia 1994-2001
1,6 FSI 82kW 2001-2006
[ Szerkesztve ]