Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#174551) molnarpeter válasza Qru (#174550) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Trailer? Ilyen átadást sem hallottam még :D (vagy szalon és értékesítő magyaráz, vagy címen átadás és úgy megválaszolva a kérdéseket).

(#174552) rostiron válasza Mágus2 (#174541) üzenetére


rostiron
őstag

Köszi, nálunk a bárdiba Magneti Marelli vagy JPGroup van. Valamelyik jó lehet ??
Ina , skf csak kompletten találtam.

[ Szerkesztve ]

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#174553) szabonagyur válasza molnarpeter (#174551) üzenetére


szabonagyur
félisten

Nekunk is trailer hozza le a gyarig ha ugy kerjuk, XC60-ak mind igy jottek pl.

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#174554) Kiskokó válasza Mágus2 (#174539) üzenetére


Kiskokó
veterán

Helló

köszi szépen Mági, átadom az infót.
Nem tudom a motorkódot és a bolond haverom se mondta meg pedig elmondtam neki hogy az kelleni fog :D De igen 8szelepes talán BQE de nem akarok hülyeséget mondani.

Köszi még egyszer!

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#174555) Qru válasza molnarpeter (#174551) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

400 db-ot rendelt a flottakezelő, ott már dukál a házhoz szállítás.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#174556) yodamester10


yodamester10
őstag

Kis segítséget kérnék.Ma voltam autószerelő cimbinél és elkeserített.A motor jó a váltó jó a futómű jó viszont ha jól mondom nem értek hozzá a kettős tömegű ha van ilyen a dsg váltónál azt cserélni kell.Nyugodtan szomorítsatok el gondolom jó drága cucc de ha cserélni kell akkor cseréljük.Mibe fáj egy ilyen,igaz majd csak bontás után derül ki a jelenség.
A típus golf 7 hibrid.Köszi a válaszokat.

(#174557) MurdR válasza Mágus2 (#174534) üzenetére


MurdR
veterán

Teljes bizonyossággal lebeszélnél az A8-ról? Nagyon megtetszett a gép, meg vonz a V8 szívóbenzin is.. :B

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#174558) salesman válasza MurdR (#174557) üzenetére


salesman
őstag

Szívómotor rulez! ;)

Türűűűdrááá!

(#174559) molnarpeter válasza salesman (#174558) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Egy jó 1.9 szívó Dezső, hát igen, nem is kell jobb. ;]

(#174560) molnarpeter válasza yodamester10 (#174556) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Mennyit futott a gép? Mi alapján mondja?

Látom közben, ~200k. Benzines létére így nem bírt sokat a lendkeréknek :F

[ Szerkesztve ]

(#174561) ReSeTer


ReSeTer
senior tag

Helló!

Mennyire eszik az olajat az 2.0 fsi motorok? Vagy esetleg az 1.6.
Azt hallottam nagyon.

(#174562) dj79 válasza ReSeTer (#174561) üzenetére


dj79
senior tag

2011-ig volt gond az olajfogyasztással az 1.8 és a 2.0 motoroknál, utána módosítottak elég sokat rajtuk.

(#174563) ReSeTer válasza dj79 (#174562) üzenetére


ReSeTer
senior tag

1.8 fsi? Olyan nem is volt szerintem. Én nem tfsi-re gondolok, hanem szívó fsi-kre.

(#174564) Qru válasza yodamester10 (#174556) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen van benne kettőstömegű, mert a DSG nem automata váltó, hanem egy robotizált kézi.

molnarpeter: Az a baj, hogy városban nagyon alacsonyan tartja a fordulatszámot a dsg ami eléggé nyírja a DMF-t.

#nincsbennetarcsi

(#174565) cool13 válasza bul07 (#174492) üzenetére


cool13
őstag

Tettem fel ide, és ide tettem, amit szeretnél.

(#174566) Doki16 válasza Qru (#174564) üzenetére


Doki16
addikt

De ez villanyos. Városban is nagyrészt azzal megy. Mondjuk még most sem vagyok teljesen bizonyos, hogy a villanymotor is használja-e a váltót. Azt gyanítom, hogy igen, mert ugyanúgy lehet érezni a váltásokat. Itt van egy egész jó kép. Nem tudom, hogy ebből kiderül-e valami.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#174567) molnarpeter válasza Doki16 (#174566) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Váltogat elvileg folyamatosan akkor is, mikor nem jár a motor. Kép alapján szerintem gyakorlatilag a motor és a váltó között, a kuplung után, a váltó bemenő tengelyén magán van a villany, tehát annak a nyomatéka is keresztül megy rajta, és így érthető lenne az olajos DSG nameg az állandó kapcsolgatás is (bár a belsőégésű indítással közel egyidejűleg kapcsolt hajtás miatt is szükséges, hogy ne legyen akkora a késleltetés). Villamos módban a lendkerék a motorral együtt áll, ha jól tévedek. Váltó viszont benne van a sebességben, tehát forog - és szerintem nem visszafelé van hajtva, hanem rendesen azon keresztül forgatja az elektromos motor a kerekeket így első pillantásra, de még nézegetem egy darabig :D

[ Szerkesztve ]

(#174568) Doki16 válasza molnarpeter (#174567) üzenetére


Doki16
addikt

Igen azt látom is ahogy váltogat, írja is a kijelzőn a fokozatokat. Csak nem tudom, hogy forgatja-e a fogaskereket ugyan úgy a váltóban vagy leoldja amikor villannyal megy. én mondjuk legkevésbé a DMF miatt aggódok :D

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#174569) Qru válasza Doki16 (#174566) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen, a DSG akkor is dolgozik ha villannyal mész.

#nincsbennetarcsi

(#174570) dj79 válasza ReSeTer (#174563) üzenetére


dj79
senior tag

Uppsz, jogos, a tfsi motoroknál fordult elő rumli. Az 1.6 fsivel csak most lesznek gondok az e10 miatt, ahogy olvastam.

Ha már dsg téma: van itt ismerősi körben a 2.0tdi dsg b7 paszuly. Na most a dsg megtérdelt 194 ezernél, pedig normálisan cserélve volt benne az olaj, márkaszervizben. Szeleptömb javítással hová érdemes fordulni?

[ Szerkesztve ]

(#174571) Doki16 válasza Qru (#174569) üzenetére


Doki16
addikt

Kár, hogy így oldották meg. Akkor ez elég komoly löket a kettőstömegűnek, ha folyton a 300 Nm-es villanymotor tapossa. Na mindegy meglátjuk, hogy meddig fog menni a Passat. Jelenleg 169k km van benne. Reméljük 200-ig bírni fogja, az még kb 3-4 év :D

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#174572) MunezXBK válasza ReSeTer (#174561) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Az 1.6FSI szereti, a benyát is, meg kokszosodik is, ráadásul okoskerekes.

Amúgy minden oké vele. :D

(#174573) Mágus2 válasza MurdR (#174557) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha van pénz lóvera, nem gond. 15 litert fogyaszt vegyesben és szerelőt kell hozzá találnod, aki nem cseréli ki a fél autót, ha gond van. Szerelek egy S8 4.2 V8 d2 Audit. mindig van vele valami apróság. ;)

[ Szerkesztve ]

(#174574) Qru válasza Doki16 (#174571) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az Audi e-tron / GTE-ben így van, össze van építve a váltó meg a villanyos hajtóegység. Passatban is sztem de annak nem néztem utána.

#nincsbennetarcsi

(#174575) molnarpeter válasza Qru (#174574) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Mind ugyanaz a hajtás tudtommal (1.4 csí és olajos), persze nem beszélve a Q7 phev és hasonlókról :D

Ha jól értelmezem, akkor a lendkerék nem mozdul tisztán elektromos módban.

[ Szerkesztve ]

(#174576) focvis válasza molnarpeter (#174575) üzenetére


focvis
veterán

Szerintem se lenne logikus, hogy a lendkerék forogjon elektromos üzemben; hiszen úgy a benzinmotor is vele együtt forogna.

(#174577) tomrRRR


tomrRRR
senior tag

Sziasztok,
Megtudnátok mondani, hogy melyik ábra mit jelent :) köszi (van pár egyértelmű de 1-2 re keresem a megoldást)

Valamint ezen a képen:

[ Szerkesztve ]

The easy day was yesterday!

(#174578) ReSeTer válasza MunezXBK (#174572) üzenetére


ReSeTer
senior tag

Akkor a 2.0-ról nem tudsz semmit? :( Kokszosodás még elmenne. Az hogy okoskerekes az magában jelent bajt? Mert a tsinél ahogy olvastam az a baj, hogy sűrűn kell miatta a láncot cserélni, és drága.
sima fsi-kben is lánc van?

(#174579) dj79 válasza ReSeTer (#174578) üzenetére


dj79
senior tag

A gyári lánc 132ezernél volt cserélve a tsi golfunkban, ott is az okoskerék miatt drága a sztori.
Az 1.6 fsi is láncos, ráadásul jövőre csak prémium nyállal lesz érdemes használni a sima benzin megemelt biokomponens aránya miatt.
Kokszosodásról szintén írtam itt.

(#174580) MunezXBK válasza ReSeTer (#174578) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Csak a pénztárcádra. A gyárin kívül nem jó egyik sem, 300+ ezres történet.

(#174581) zsolt19900


zsolt19900
őstag

lenne kérdésem :D

Mi lehet a hiba ill. a megoldás, ha az autóban elinduláskor (amikor tart az izzítás és utóizzítás kb. addig) a műszerfalon picit villódzik a világítás? + ha fel van kapcsolva akkor kint is a fényszóró stb. stb.

A fesz maga nem ingadozik (a fejegységemen van voltmérő ott látom, hogy nem ingadozik) valami pici testhibája lehet az izzítókábeleknek, vagy ezektől függetlenül lehet feszültségszabályzó hiba? (egyszer szedtem már le a generátorról pucolgatás végett stb. maguk a kis rudak amiket a generátor végéhez tart a rugó a szabályzóban azok már eléggé picikék voltak.... nem tudom ez számít e valamit)

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#174582) MunezXBK válasza zsolt19900 (#174581) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

A testkábel alatt csiszold meg a karosszériát.

(#174583) D@ny7


D@ny7
aktív tag

Sziasztok!

Adott egy VW caddy 1.6 CRTDI. 6.5 év 160E km.

Hibajelenség: check engine lámpa random világít/megszűnik.
Márkaszervizbe kiolvasták, és annyit mondtak hogy a vezérműtengely jeladója jelez, de azért mert meg van nyúlva a vezérlés szíja. Megtörtént a vezérlés csere.
Pár nap múlva a következők jöttek elő:
Kb 100 km-t mentem vele, majd fél órát pihent, ezután nem akart indulni. Tekert a önindító, de nem röffent be, közbe az izzítás jelző villogott. Nem indítóztam sokáig (kb 5-6 mp) , inkább levettem a gyújtást majd vissza és megpróbáltam újra, de ekkor nem történt semmi hiába fordítottam el a kulcsot. Újra levettem a gyújtást majd vissza és ekkor pöccre elindult (mintha semmi baja sem lenne).
A másik hibajelenség: megálláskor jelentkezett (amikor megállok várok kb 30 mp-t még leállítom a motort): felpörgött a motor 3000 fordulatig és úgy maradt. (először azt gondoltam véletlenül ráléptem a gázra de nem ez történt), ekkor bennnyomtam a kuplungot és visszaesett a fordulat 800-ra.. Azt vettem még észre hogy az alapjárati fordulat 800-1000 között ingadozik.

Check engine lámpa a vezérlés csere óta nem világít,

Találkozott valaki ilyen vagy hasonló problémával?

(#174584) zsolt19900 válasza MunezXBK (#174582) üzenetére


zsolt19900
őstag

épp ezen okokból szedtem le az említett alkalomkor a generátorról is a fesszabályzót, de akkor megint nekiesek ennek a kábelnek is (már ki is van cserélve azt hiszem egy normálisabb darabra a hifi miatt) és meglátom, hogy hoz-e eredményt

Köszönöm :)

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#174585) MurdR válasza Mágus2 (#174573) üzenetére


MurdR
veterán

Az ML-lel is mindig van valami, de eddig még sehol sem hagyott ott. :D Maga a technika az rendben van amúgy? Tehát a motor az a sokak által emlegetett elnyűhetetlen V8, vagy azért csak óvatosan...? Tisztában vagyok vele, hogy a szervizelése nem egy ML szintű árkategória (bár eddig ahhoz sem találtam ténylegesen hozzáértő szerelőt...), de nem egy betegágy, ugye?

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#174586) bitpork válasza MurdR (#174585) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A motortere ugyan elbírja a w12-t is de azért elég sok lesz az anyag mellett a szerelés öltsége is. Én inkább a váltót kezelném kiemelten - vagy a v8 miatt vagy csak úgy júzer error miatt tuti meg fog kotlani.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#174587) MurdR válasza bitpork (#174586) üzenetére


MurdR
veterán

Nagyon át kell gondolni... Mindenek előtt körül is nézek, hogy van-e a közelben olyan szerelő aki ért is hozzá. Igazából a V8 hangja és feelingje lehet hogy felül fogja írni a józan eszet... :D És mi a helyzet Max-szal? Ő jól muzsikál?

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#174588) yodamester10 válasza Qru (#174564) üzenetére


yodamester10
őstag

Gondolom akkor az adja a hangot mert elektromos módban csak úgy siklik.

(#174589) gzbotii válasza zsolt19900 (#174581) üzenetére


gzbotii
veterán

"Mi lehet a hiba ill. a megoldás, ha az autóban elinduláskor (amikor tart az izzítás és utóizzítás kb. addig)"

Nekem a műszerfalon villogott minden + össze vissza gyultak. Gyújtáskapcsoló volt a ludas. Korábbi hsz-emiben linkeltem videót is.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#174590) salesman válasza molnarpeter (#174559) üzenetére


salesman
őstag

Munkagépbe gázolajat, autóba benzint! :P

Türűűűdrááá!

(#174591) Mágus2 válasza D@ny7 (#174583) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Komolyan hangzik a dolog. főleg, hogy alló helyzetben 2500 fordulat a fordulatszám határoló. Üzemmeleg motornál nyugodtan próbáld ki. Padlógazra is csak 2500-ig pörög. Két dolog okozhat ilyet: ők olaj a tutbó csöveiben, amit beszívott a motor, vagy a vezérműtengely fordulat jeladó rosszalkodik. Most ki kellene olvasni, tárolt-e hibát.

(#174592) Kiskokó válasza MurdR (#174587) üzenetére


Kiskokó
veterán

Haverom most vett egy szervízkönyves S8-at D2.
670ezer Km van benne...
nem tudni mit cseréltek eddig vagy hogy smint volt, de semmi baja.
Ne próbáld ki mert akkor ha kéken füstöl is megveszed...
7ezerig leforog... olyan hangja van beszarsz...
Nincs ilyen jó motorhangja a sima A8 4.2-nek esküszöm... (annak se rossz)

(Ja és nem tudom mi van de D2 A8-ból a 4,2 benga meg az S8 az olyan mintha kezdene kihalni... S8ból van fent kb 3 db hahun.)

De amúgy ja hétköznapra tök felesleges.
Nekem is nagy álmom második autónak egy 5.0/5.2 V10 RS6 vagy S8
Egyszer eljön biztos az ideje :D

[ Szerkesztve ]

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#174593) salesman válasza Kiskokó (#174592) üzenetére


salesman
őstag

Természetesen sötétkék színben! ;]

Más:

Erről mi a véleményetek?
[link]

Türűűűdrááá!

(#174594) MurdR válasza Kiskokó (#174592) üzenetére


MurdR
veterán

Várjál, én D3-at szeretnék! :D

MacBook Air 2020 - iPhone SE 2020 - iPad 8

(#174595) zsolt19900 válasza gzbotii (#174589) üzenetére


zsolt19900
őstag

köszi a tippet, nekem nem ilyesféle a gond, amikor már nem izzít, úgymond "az a fogyasztó nem fogyaszt" akkor minden rendben van ill. pl. második indításkor is amikor már nem szükséges izzítania pl. és a motor meleg, vagyis legalább nem hideg :)

Kb. olyanra kell gondolni, mint amikor dinamóval hajtott bicikli lámpája picit fényesebb és tompább, fényesebb és tompább, de amint végez az izzítással/utóizzítással akkor minden helyrejön és rendben van

Vagy még egy példa: amikor a hifinek nincsen megfelelő keresztmetszetű kábel hátravíve az erősítőhöz +/- ból és amikor jönnek magasabb hangerőre tekerve a basszusok, akkor villódzik a fényszóró az autón pl.

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#174596) gzbotii válasza zsolt19900 (#174595) üzenetére


gzbotii
veterán

Tudtommal az izzítás addig nem kapcsol le, amíg a motor be nem melgszik - ergó, attól, hogy nincs ott a műszerfalon az ikon, még izzít.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#174597) Mágus2 válasza gzbotii (#174596) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

2500-as fordulat fölött lekapcsol az izzitás reléje. ;)

(#174598) bitpork válasza MurdR (#174587) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Teszi a dolgát rendesen. Eszi a helyzetjelző izzókat :(

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#174599) zsolt19900 válasza gzbotii (#174596) üzenetére


zsolt19900
őstag

tudom nincs is ott az ikonom, a relét hallom hogy kattan lefelé és utána megszűnik ez az anomália :)

Mágus2: no én pedig olyan 2000-2200 között szoktam haladozni, akkor valószínűleg ezért nem kapcsol le, csak egy idő után amikor már megvan a megfelelő idő és vagy fordulat

[ Szerkesztve ]

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#174600) 1stVikman válasza salesman (#174593) üzenetére


1stVikman
senior tag

Amennyire én tudom a konszernen belül a pl.Golfokba szerelt 1.6 FSi motorok és a régebbi Feliciákban használt 1.3-as motorok nem fogják csak szeretni a több bioetanolt.
Persze a cikket most nem találom, hogy be tudjam pontosan írni... :(((
Meg van:
[link]
1,3 OHV 40-50kW Felicia 1994-2001
1,6 FSI 82kW 2001-2006

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.