Hirdetés
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- gerner1
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
buci30
addikt
válasz
Mágus2 #174944 üzenetére
Ezen már túl vagyok mert többen írták, hogy erősebbet vegyek így voltam próba úton pár napja direkt .
Őszintén a saját tapasztalatom az, hogy a seathoz képest nem mondanám, hogy lomha (seat az volt az tuti) pedig 3an ültünk benne.
Csak ha azt nézem seat 17s 100 Audi 11s volt 100on.
Nem mondom, hogy feltépte az aszfaltot persze 😂 és én is ültem már durva gépbe ami 4s volt 100on de az nem ez az árkategória. De a lényeg itt az volt nekem őszintén a váltás oka, hogy előzésnél erősebb legyen stb így a seathoz képest hasonlítom csak, és annál erősebb az tuti biztos.
S igen arra kell, hogy a-b vigyen. Külföldre nem járok és autópálya is minimális.Szerk. Régebben volt egy Volvo v50 momentum az is kb ez az "erő" volt és megfelelő volt nekem.
Így elvileg meg is nyugtattam magam próba út alkalmával, hogy erősebb. Az tény van erősebb mindegyiknél van...😊
F_Zolee:
Ez a kormány csak mint ötlet jött de ennyi is volt.
Azt írtam igen arra kell csak, hogy a-b tehát jó lesz ez szerintem, és azért ez még is Audi nem Seat 🙈😂 -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Reggie0 #174946 üzenetére
Nekem akkor csinált 1x ilyet, mikor -5 fokban lementem diaggal valamit megnézni, gyujtást ráadtam, lefutott a teljes scan, utána indítóztam. A scan ideje alatt kihűltek az izzítók, meg a hengerfej, kvázi izzítás nélkül indítottam. Akkor rázkódott, dadogott kb fel percig. Mivel izzítás hibád nincs, izzít egyáltalán?
A kiegyenlítési értekek üzemmeleg motorról lettek mérve?
-
Reggie0
félisten
válasz
Mágus2 #174944 üzenetére
Magus, erre tudsz valamit mondani?
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]Pont 24-en este, 2 nap allas utan, ugy indult a motor, mintha ki akart volna esni, nagyon razott, de mint meg soha, szerintem kimaradt egy utem. Gazadasra is, csak nott a fordulatszam, gyorsan le is allitottam. Meg 3 inditasi proba (hosszabb szunetekkel kozottuk)kellett, mig egyenletesen jarva indult el, utana ugyan ugy viselkedett, mint barmikor maskor.. Semmilyen hibakod sincs.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
buci30 #174943 üzenetére
Többe lenne ez a mutatvány, mint amennyit az A4 ér. ;) Ahogy írják, a mutikormány csak gyàri fejet kezel, az adapter meg nem minden rádióval megy.
Eleve nem vennék 1.6 benzines A4-et, motorfelújítás után meg pláne nem. Arra, meg amire kell, higy majd a motorerő... ebben olyan nincs. 1400kgra 100 ló meg valami 160nm halovány. 1.8T 150 paci már úgy-ahogy mozgatja.Vagy a 110 lovas adagolós tdi. Ezek alatt pont olyan lomha, mint a mostani 1.0 seat. Egy alap motoros autót akarsz egy masik alap motorosra cserélni. Semmi értelme. Ebbenn a bódeban volt 2.5tdi, 2.7 biturbó benzin, 2.8V6... Azok a motorok, nem az 1.6. ;)
-
buci30
addikt
Akkor ez már most sejtem sokba lenne. Ennyit azért nem ér azt hittem egyszerű dolog ez mint laikus így ennyi is volt, köszönöm 😊
-
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz
buci30 #174937 üzenetére
Gyári multikormány csak a gyári fejegységet tudja vezérelni alapból, ha be is építik neked valahol. Aztán jön még egy adapter, ha egyáltalán kapható, amivel tudod vezérelni a saját utólagos rádiódat, nem minden rádió támogatja úgy tudom. Nem tudom ők foglalkoznak-e a típussal, de biztos nem az elsőt csinálnák, és nem sufniban.
-
buci30
addikt
válasz
grizlisandor #174936 üzenetére
Meg nincs meg és nem ment el még.
Január elején veszem meg, és majd utána adom el a seat mert abból a zene megy át ebbe... Meg nem szeretnék kocsi nélkül lenni.😆MunezXBK:?
Hát ez nekem sokat nem mond, őszintén semmit nem értek hozzá 🙃
-
buci30
addikt
válasz
molnarpeter #174933 üzenetére
Pont azért kérdezem, hogy milyet kell keresnem vagy hogyan mi szerint amin minden működik (légzsák meg a fejegyseg irányítása)? Vagy ez nagyon necces? 🙈
Szerk.:
Vagy Te kocsira gondolsz hogy olyat?
Ebbe amit én veszek abba régi kormány van, ami nem multi azért jött ez az ötlet.De a zene irányítás miatt gondoltam végülis.
Vagy amit utólag teszek kormányra valami Bluetooth okosság is jó lenne, ha kompatibilis lenne és nem csúnya.Ezt szeretném cserélni ha megoldható nem értek hozzá.
-
buci30
addikt
Boldog karácsonyt mindenkinek 🎄
Ha szeretnék a leendő 2000-es Audi A4 B5 1.6-ba egy multi kormányt akkor bármilyen Audi kormány jó vagy van aminek passzolni kell stb?
Plusz a fejegyseg egy Kenwood kmm bt 305 lesz benne tehát azzal kompatibilis legyen. -
válasz
TraktoristaT #174926 üzenetére
Azt hiszem ennyiért nem gyárit, csak valami utángyártottat kapsz, ami valljuk be őszintén nem egy életbiztosítás.
-
Killer01
őstag
-
Csabadi
tag
Sziasztok Skoda octavia 1 első ajtó kédergumi(ami a karosszérián van) jobb és bal oldali ugyan az vagy külömbözik? Köszi... Kellemes ünnepeket....
EZ lenne a cikkszáma 1u4 867 365 D viszont csak E végű táláltam, jó lehet az is? -
TraktoristaT
újonc
válasz
molnarpeter #174924 üzenetére
Erdély ország közepe. Itt nagyon rosszak a tapasztalatok a kipucolt DPF-ekel
nem tartanak max egy évet vagy csak 30000Km inkán akkor ujjat. T5-re az euro4 100000ft zsiruj kerámia betétes az euro5 meg 170000ft .
-
válasz
molnarpeter #174924 üzenetére
Peti! Beleolvastál mostanság az oldalukba??
Van egy érdekes cikk:
"A dízelek tisztítják a város levegőjét" -
molnarpeter
nagyúr
válasz
TraktoristaT #174919 üzenetére
Dpfcleaner.hu például tudja tisztítani korrektül, helyileg merre?
-
dj79
senior tag
válasz
TraktoristaT #174922 üzenetére
Ha jól rémlik, ennél a motornál -0,5 és +0,5 a korrekciós határérték, de majd a dízeltudorok megerősítik vagy cáfolják
-
válasz
TraktoristaT #174919 üzenetére
Nah ezért kell az általánosnál speciálisabb diag. Még az androidos kékfogas DPF olvasók is több infót adnak a phórumba rakott képek alapján.
Ha a 66g valós és nem változik csak felfelé akkor lassacskán a dpf csere jön. De ez önmagában még nem elégséges. -
dj79
senior tag
válasz
TraktoristaT #174919 üzenetére
Százalék lesz az a 66. Ha valós érték, nagy baja nincsen így a leírás alapján, ahogy ránéztem a neten, van még a dpf-ben élet/km bőven. Vcds infókkal többre mennénk.
-
válasz
TraktoristaT #174915 üzenetére
Szia!
A 66 az kalkulált vagy valós? Ezért nem szeretem a különböző programokat mert mind más szövegezésű -
dj79
senior tag
válasz
TraktoristaT #174915 üzenetére
-
TraktoristaT
újonc
Jó napot.
Kellemes Ünnepeket minden tisztelt fórumozónak.
Kérdésem a következő lenne:
VW Transporter T5 (75kw) 1.9 PD TDI, BRS motor DPF-es euro4 2007-es jelenleg 324850km.
A WOW 500.8 a következőket olvasta ki:
Korrekció lapjáraton: 1(-0.28) 2(0,16) 3(-0.05) 4(0.26)
Korrekció 2200 f/p: 1(0.25) 2(-0,42) 3(-0.25) 4(0,35)
fogyasztás alapjáraton 0,6l/ha
DPF különbözet nyomás 0.0 alapjáraton 10.2 2200 fordulaton.
DPF terhelés 0% alapjáraton 12% 2200 fordulaton
DPF szén tartalom 66
(itt megjegyzem hogy ez a 66-os érték hónapok óta állandó míg a többi DPF érték az váltózó)
Ezek után mire kell felkészülni? -
kk831228
addikt
Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!!
-
DJ. Ru$y
nagyúr
Kellemes Ünnepeket minden VAG-osnak és VAG szeretőnek!
-
FYI:
A GPF-el (benzin részecskeszűrő) rendelkező 2.0 TSI DNU motorkódú motorokban már nincs kettős befecskendezés mint a GPF nélküliekben. Maradt a DI, azaz a közvetlen befecskendezés.
DNUA - 272 LE Skoda Superb
DNUE - 300 LE VW Golf R, Seat Leon Cupra, Ateca Cupra, Audi S3A többi GPF-el rendelkező TSI motorról nem tudok nyilatkozni, de ezeknél sajnos így van
Meglátjuk mennyit bírnak kokszosodás nélkül a szelepszárak.
-
diablo1984
veterán
válasz
thefreeman #174910 üzenetére
Katalizátor hatásfoka rossz. nekem az itthoni alap mol-os 95östől is előbb-utóbb előjön, de érdekes, hogy az extrával már fél tanknál járok és semmi hibakód nem jön vele(ugyanez van az asszony astrájával, az is dobálja a lambda hibát, bár egy ideje az is nyugszik)!
A rövidtávos használat is tud ilyen lambda hibát hozni, bár én gyerektranszportra és munkába járni használom a verdát télen szinte csak, semmi hosszú táv, de extrával (kopp-kopp) nincs baja!
Lehet összeesküvés elmélet, de beszarás, hogy az alap dízelt és alap benzint semmi sem kívánja, csak a hiba jön velük! -
thefreeman
aktív tag
válasz
Attix82 #174909 üzenetére
Faterom mindig úgy használja az autót hogy pár száz kilométerenként tele tankolja. Az autóval csak kb 2-300km-t megy havonta. Nálunk (Románia) már régóta E10 a 95. Kérdésem, hogy jelentkezhet hibakód a benzin megromlása miatt? A check engine elég gyakran világít, néha magától elalszik néha töröljük. Lamba szondát szokott írni, de az volt ellenőrizve és nincs baja.
-
Attix82
addikt
E10 használata.
Audi
Minden benzinmotor rendben, kivéve az alábbiakat:
– Audi A2 1.6 FSI (2003-2005)
– Audi A3 1.6 FSI (2004)
– Audi A3 2.0 FSI (2004)
– Audi A4 2.0 FSI (2003-2004)
– Gyári állóhelyzeti fűtéssel felszerelt Audi A4 szedánok (2001-2008). A fűtési szezonban nem használható E10.
– Gyári állóhelyzeti fűtéssel felszerelt Audi A4 Avant kombik (2002-2008). A fűtési szezonban nem használható E10.Volkswagen
Néhány első generációs FSI motor kivételével minden motor alkalmas az E10 fogyasztására.
Problémás típusok:
– Lupo 1.4 (77 kW) (2000.08. – 2003.11. közötti gyártás)
– Polo 1.4 FSI (63 kW) (2002.02. – 2006.06. közötti gyártás)
– Golf IV 1.6 FSI (81 kW) (2001.11. – 2004.05. közötti gyártás)
– Golf IV Variant 1.6 FSI (81 kW) (2001.10. – 2006.10. közötti gyártás)
– Bora 1.6 FSI (81 kW) (2001.10. – 2005.09. közötti gyártás)
– Bora Variant 1.6 FSI (81 kW) (2001.10. – 2005.09. közötti gyártás)
– Golf V 1.4 FSI (66 kW) (2003.11. – 2004.11. közötti gyártás)
– Golf V 1.6 FSI (85 kW) (2003.08. – 2004.05. közötti gyártás)
– Golf V 2.0 FSI (110 kW) (2004.01. – 2004.05. közötti gyártás)
– Touran 1.6 FSI (85 kW) (2002.11. – 2004.05. közötti gyártás)
– Touran 2.0 FSI (110 kW) (2003.10. – 2004.05. közötti gyártás) -
Reggie0
félisten
Boldog Karacsonyt mindenkinek!
-
daniel2121
őstag
Sziasztok
Kellemes Ünnepeket minden fórumtársnak.
Kérdésem lenne vsn egy Golf plus 2011-es Style felszereltséggel ami nem navis. Most jó áron tudnék venni egy rns 310 fejegységet. Mennyire bonyolult beüzemelni a navis fejegységet. -
Boldog Karácsonyt!
-
cool13
őstag
Boldog Karácsonyt!
-
BigBlackDog
veterán
Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok én is!
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- ÚJ Dell Latitude 14 5450 - 14" FullHD IPS - Intel Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2.5+ év gari
- Új szintre emelnéd a géped sebességét? Ne várj tovább!
- BESZÁMTÁS! Dell Optiplex 7050 SFF asztali számítógép - i7 7700 16GB RAM 256 SSD Intel HD 630 Win10
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest