Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#174201) tomszli11 válasza bitpork (#174200) üzenetére


tomszli11
tag

Lehet rosszul tudom, de pont melegedésnél és hűtővíz fogyásnál lehet hengerfejre következtetni?
Én első körben csak egy termo cserét akarok végrehajtani pár ezerért nem egyből szerelőhöz vinni aki csak hogy ránéz elkéri a termo árát.
Ha utána se javul akkor persze egyből megy a szerelőhöz, de mivel ez egy elég régi autó és semmi infóm róla hogy mikor lett cserélve, gondoltam ezzel nem árthatok neki.

(#174202) bitpork válasza tomszli11 (#174201) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Nem tudod rosszul de ha a tömítés a hengerfejen kifúj pl akkor ott nem lesz nyomás ami miatt pl lassabban kezd melegedni majd hirtelen felforr.
Nekem megfőtt így az 1.4 mpi fábiám, de ahogy látod.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#174203) negyedes


negyedes
addikt

Ha valakit meg erdekel a bora sorsa:
kapott egy uj ECU-t, mert a regi hibas volt. Problema szinten fent all az uj ECU-val is csak annyi a kulombseg hogy hibat dobb a fojtoszelepre, nem tudja adaptalni. A szervizes velemenye: az utanagyartott fojtoszelep egy szar, keressek egy eredetit, amit tudnak is adaptalni bontobol.
A bajom csak anny hogy az eredeti fojtoszelep 7 honapja nincs meg, sot azota mar csereltek az utangyartottat is garanciaban.
Az ETKA a 036133062A vagy 036133062M kodot dobja ki ha rakeresek. Melyik lehet jo a 2001-es AZD motorhoz? :U

Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor

(#174204) Attix82 válasza negyedes (#174203) üzenetére


Attix82
őstag

Üdv. Valószínű írtad már csak nem látom, mi is a gondod?

(#174205) F_Zolee válasza negyedes (#174203) üzenetére


F_Zolee
veterán

Van egy olyan érzésem ez is csak fölös kör lesz...

(#174206) negyedes válasza Attix82 (#174204) üzenetére


negyedes
addikt

nincs alapjarat, fel-le mozog a fordulat. csere volt: egr, fojtoszelep, gyertyak, aku, rendes intervallumba szervizelt. igy csinal [link]

F_Zolee : szerintem is. ez az 5. szervizes aki megnezni.

[ Szerkesztve ]

Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor

(#174207) gzbotii válasza negyedes (#174206) üzenetére


gzbotii
veterán

Hát ez már nekem fáj.... :(

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#174208) macilaci78 válasza negyedes (#174206) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Kíváncsi leszek, ki lesz az első, aki megcsinálja.
A végén érdekelne, hogy mennyibe került volna elsőre a jó megoldás, meg mondjuk taxival Kassa oda-vissza.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#174209) F_Zolee válasza negyedes (#174206) üzenetére


F_Zolee
veterán

Szívósor tömités volt cserélve? Vagy ami ott lehet...

(#174210) c00per válasza negyedes (#174206) üzenetére


c00per
tag

nekem ez furcsa, hogy nem lehet adaptalni....milyen marka lett belerakva nem tudod?

Magus!!: 2.0 tdi brd mennyire maceras izzitogyertyat cserelni? nagy az esely ezeknel is hogy beletorik?masodik kerdes, hogy ha teszek a 4 keramia helyett 4 fem natur gyertyat megbolondul a rendszer?

[ Szerkesztve ]

(#174211) Morris válasza negyedes (#174203) üzenetére


Morris
veterán

Az utángyártott alkatrészek ilyenek.
Nálam 1 évig bírta anno az utángyártott katalizátor. Minden évben műszaki, minden évben új katalizátor.
Gyárit vegyél mindenből.
Amúgy vidd már el mágushoz.(Már ha vállalja) Baszki csak öntöd bele a lóvét.
Mági helyre vágja. Már szerintem ő is kíváncsi, hogy mi a szar van azzal az autóval :U

(#174212) Tannen válasza molnarpeter (#174193) üzenetére


Tannen
tag

Budapest és környékén keresek elsősorban jó szervizt, de ha tényleg profik DSG-ben, akkor elmegyek messzebb is.

(#174213) pepucs válasza negyedes (#174206) üzenetére


pepucs
tag

Égéskimaradást néztetek diaggal? Ugráltathatja azért mert égéskimaradás miatt leakar fulladni ezért rányit?

[ Szerkesztve ]

"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."

(#174214) negyedes válasza pepucs (#174213) üzenetére


negyedes
addikt

MIndent neztek mar rajta. :DDD semmi problemat nem lattak (vagy nem tudnak diagnosztikalni), addig mig nem lett kicserlve az ECU.
Ha egeskimaradas lenne, nem lenne hangja, visszaesne az ereje es hidegen is elojenne(mert most akkor kezdodik ahogy elhagyta az 50 fokot a mutato)?

Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor

(#174215) Attix82 válasza negyedes (#174206) üzenetére


Attix82
őstag

Golf-nál találkoztam ilyennel, ott az EGR cső és a szívótorok között lévő tömítés okozta (illetve a 2 rögzítő csavart se lehetett meghúzni mert már menet se volt a szívócsőben)...szívócső nyomás is magasabb volt, ahogy 300 mbar-ra lejött kisimult a járás.

(#174216) pepucs válasza negyedes (#174214) üzenetére


pepucs
tag

Nekem EGR hiba miatt volt fals levegő, emiatt alapjáraton égéskimaradásom volt melegen. (Gondolom hidegen túldúsította és az emelt alapjárat miatt nem volt gond). 4 új trafó 4új gyertya, új szívócsőnyomás érzékelő, új folytószelep, új lambda, "Nincs más mint ECU csere". Na itt megálltunk :DDD szóval eltudom képzelni, hogy Attix82 kolléga elmondása alapján valami tömítetlenségi gondod lehet.

"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."

(#174217) kaszaking válasza negyedes (#174203) üzenetére


kaszaking
tag

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi volt az autó baja és hogyan lesz tovább.
Nem lehet, hogy valami tömítés nem jó vagy csak falsot szív valahol?

(#174218) F-ECT$


F-ECT$
titán

Fekvőrendőrön áthajtva nyikorgás szerű hang jön a futómű felől (kb mint amikor régi rugós ágyra ülsz), ez szilent cserét jelenthet? Máskor nem hallani semmi szokatlant. Mondjuk még csak 51e km van az autóban.

Dive ever, work never.

(#174219) Attix82 válasza F-ECT$ (#174218) üzenetére


Attix82
őstag

Sajnos öregedés okozza a keményedést , most cseréltem egy 80e km-es kivitelben (2006-os), olyan volt mint a beton és ez már úgy viselkedett mintha fém a fémmel koppant volna (stab szilent) , pedig csak fém a gumiággyal.

(#174220) molnarpeter válasza Tannen (#174212) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

S-line.hu pl közel van, vagy Nógrád megyében tudok egy olcsó helyet.

(#174221) focvis válasza F-ECT$ (#174218) üzenetére


focvis
veterán

Hidegben ez ilyen; az enyém is így nyikorgott. Nem aggódnék különösebben.

(#174222) 1stVikman válasza F-ECT$ (#174218) üzenetére


1stVikman
senior tag

Milyen autó?
Nekem régi Fábián akkor nyöszörgött, mikor az első lengőkar hátsó szilentje megnyúlt. Ilyenkor nagyobb játékot engedett és feszített a stabilizátor rúd szilentjét, ami nyekergett.
Ellenben az octavia 3 és golf 7 esetében ez tulajdonság. Meg szokták zsírozni, és rendben lesz.
Sőt, újonnan a gyárból már zsírozva érkeznek a szilentek, mert ismert probléma.

(#174223) Reggie0 válasza macilaci78 (#174190) üzenetére


Reggie0
félisten

A labortapok sajat feszultsegmeroi eleg pontatlan joszagok. Egy ismert pontossagu multimeterrel merd ossze.

(#174224) zoo8800 válasza 1stVikman (#174222) üzenetére


zoo8800
veterán

Nekem Golf7 van, és egyszerűen szégyen, amennyire nyikorog a bal eleje (néha) :D

rip and tear, until it is done

(#174225) c00per válasza negyedes (#174203) üzenetére


c00per
tag

egyebkent 2 hete mar kitargyaltuk, ha jol emlekszem megis melyik kell hozza :R , de az A veguvel is mennie kell csak annak a gyartasat 2001.11 hoba befejeztek.Attol meg kompatibilisnak kell lennie.

[ Szerkesztve ]

(#174226) negyedes válasza c00per (#174225) üzenetére


negyedes
addikt

Az az EGR volt. :DDD ezen a szaron mar mindent kicsereltek de megsem jo semmi sem.

Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor

(#174227) 1stVikman válasza zoo8800 (#174224) üzenetére


1stVikman
senior tag

Nekem is golf 7, most volt zsírozva, így szép csendes. :D

(#174228) F-ECT$ válasza 1stVikman (#174222) üzenetére


F-ECT$
titán

7es Golf, 3 éves.

Dive ever, work never.

(#174229) zoo8800 válasza 1stVikman (#174227) üzenetére


zoo8800
veterán

Melyik szilentet kell megkenni? És milyen zsírral?

rip and tear, until it is done

(#174230) c00per válasza negyedes (#174226) üzenetére


c00per
tag

visszaneztem es igazad van :R szerintem egy vag specialista mar reg megoldotta volna a dolgot.elkeserito amit az autoddal muvelnek

jelenleg milyen fojtoszelep van benne?cikkszama van?

[ Szerkesztve ]

(#174231) Tannen válasza molnarpeter (#174220) üzenetére


Tannen
tag

kösz! :R

(#174232) 1stVikman válasza zoo8800 (#174229) üzenetére


1stVikman
senior tag

Nem tudom pontosan, szerelő csinálta. Tippre azt mondanám, hogy a lengőkar hátsó szilentjét kell kenni, de hogy milyen zsírral az passz. Azt olvastam ásványi alapúval nem szabad, mert bántja a gumit. Gépzsír, csapágyzsír így kiesett, talán szilikonzsír lenne jó.

(#174233) Lacess


Lacess
tag

Hasznos anyag műanyag olajkáddal rendelkező MQB tulajoknak.

Video

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#174234) 1stVikman


1stVikman
senior tag

Srácok, volna egy kérdésem.
Ismerősnek szeretném aktiválni a nappali menetfényt Skoda Octavia Mk2 facelift.
A ködlámpája osztott, mindegyik lámpában 2 izzó van.
Ebből az egyik ugyebár a mormál ködzárófény, a másik meg kanyarfény vagy drl módjára kéne, hogy viselkedjen. Ez lenne a cél:

Na ezt hogyan lehetne beállítani?
Akármit állítottam, csak a ködlámpával volt hajlandó működni. MFA nem Maxi-dot-os, nincs almenüje (legalábbis én akármelyik gombot tartottam nyomva a bajuszkapcsoló végén, nem lépett be sehova).

Ez alapján a fórum alapján bekattintottam a byte 15, bit 6-ot: [link]
Az indexkaros manuális ki-be kapcsolás is működik (hanggal jelez vissza):
[kép]
Mégis csak akkor működik, ha a ködlámpára van állítva, egyéb esetben nem világít semmi, mintha nem tudná, hogy osztott a ködlámpa.
Az autó ha jól tudom 2011-es, a vezérlője 1K0 937 086 J.
Jelenleg hagytam a drl-t, és csak beállítottam a kanyarodófényt, de ez is csak ködlámpával hajlandó működni. Tolatáskor is felkapcsolja mindkettőt.
De a cél az lenne, hogy a szélső izzókon működjön a DRL. A kanyarfény csak bónusz, az nem szükséges.
Valakinek ötlet?

(#174235) Kiskokó


Kiskokó
veterán

Helló

Segítsetek pls.
Adott egy 2014.06. VW Jetta 1,4Tsi hybrid dsg.
Ha minden igaz HIB váltókód.
Ez a váltó száraz vagy olajos kuplungos ?
Ha száraz kuplungos, van e értelme olajat cserélni csak a váltóban ? azt mondták az valami fél liter olaj azt csá ez igaz ? (lehet 2L csak úgy mondták "nagyon kevés megy bele egy sima váltóhoz képest. 8L hez képest a 2L is nagyon kevés meg a fél is...)
Az autó hidegben azt csinálja hogy R-be kapcsoláskor check enginet dob és a hiba valami "fogaskerék összezárás szorulás" vagy valami ilyesmi. De dobott már hibát 1ből -2be váltáskor is de ritka és nem történik semmi. a Check Engine magától eltűnik és 1-2hétig van hogy ki sem jön.
valami ötlet?

Köszönöm

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#174236) negyedes válasza c00per (#174230) üzenetére


negyedes
addikt

Hat azt nem tudom, mivel olyan dragak voltak a szervizesek hogy elfelejtettek osszerakni a kocsit amire oda ertem zarorara.... :U :W
Kapcsoltam megvartam mig felmelegszik es ugyan ugy csinalni. mintha ki sem lett volna cserelve az ecu.
Kb ez volt az utolso alkalom amikor szervizbe vittem.

Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor

(#174237) Tomsy07


Tomsy07
csendes tag

Sziasztok,

olvastam az előzményekben, hogy fékbetét, nyereg stb. csere után lelevegősödhet az ABS kocka. Audi A3 8p 2.0 FSI-nél tegnap meg volt minkét hátsó féknyereg felújítása (felújító szettel -> dugattyú, olajlehúzó, gumigyűrű csere) és azóta nyúlós a fék, 2x rápumpálásra válik bólintóssá. A szerelő 3x légtelenítette a nyergeknél a fékeket, de nem lett jobb. Neki nincs jobb ötlete. VCDS-sel csináltam egy "Hidraulika szellőztetést" (fékpedál hosszan tartva, majd 10x benyomva) de nem lett jobb. A nyergeknél nem nyitottam ki a légtelenítő csavart idő és hely hiányában.

A kérdésem az lenne, hogy van valamilyen eljárás csak az ABS kocka légtelenítésére VCDS-sel? Hibakódot nem ír be az ecu, de a fék így veszélyes.

Bármilyen javaslatot szívesen fogadok.

Köszönöm.

(#174238) 1stVikman válasza Tomsy07 (#174237) üzenetére


1stVikman
senior tag

Meg kell járatni az abs-t. Output test-tel ki tudod nyomni belőle a levegőt, aztán végig kell menni egyesével minden keréken. Jobb hátul kezdd, majd bal hátul, jobb elől végül bal elől.
Ilyet találtam még :
[link]

[ Szerkesztve ]

(#174239) Tomsy07 válasza 1stVikman (#174238) üzenetére


Tomsy07
csendes tag

Köszönöm. Sajnos az Output test-et is végigfuttattam, de semmi változás. Az angol leírás jó amit linkeltél, de ugyanazt csináltam meg először én is a VCDS-sel, annyi eltéréssel, hogy nem engedtem ki a légtelenítő csavarokat. Úgy látszik nem tudom elkerülni, hogy meg kelljen emelni az autót és légteleníteni mind a 4 nyeregnél....

(#174240) 1stVikman válasza Tomsy07 (#174239) üzenetére


1stVikman
senior tag

Hát, ha nem engeded ki a levegőt, akkor nem fog magától kijönni. Max.keringeni a zárt rendszerben.
Meg kell csinálni a légtelenítést rendesen. 2 emberes munka lesz. ;)

(#174241) Tomsy07 válasza 1stVikman (#174240) üzenetére


Tomsy07
csendes tag

Akkor így bevonom a párom is. Köszönöm :R

(#174242) tomrRRR


tomrRRR
senior tag

Sziasztok,
Olyan kérdésem lenne, hogy kicsit nehézkes a kuplung ezen lehet állítani? Továbbá a sebváltót nehéz betenni egyesbe a többit szépen engedi, valami megoldást tudnátok adni? (VW Passat B5 Sedan 1,6 2001)

[ Szerkesztve ]

The easy day was yesterday!

(#174243) macilaci78 válasza tomrRRR (#174242) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Az egyest, hátramenetet nehezebben veszi dolgot több autón is tapasztaltam VAG-on belül és kívül is. Van, hogy kétszer kell benyomnom a kuplungot, van, hogy aztuán veszi csak be simán az egyest, hogy előtte beraktam másik fokozatba, van, hogy előtte hátramenetben kell kicsit megfogni a kuplunggal.
Mivel sokféle autón tapasztaltam (Nissan Navara, Lada Niva, Samara, Opel Astra, Vectra, VW Bora, Passat, T4, T5, Skoda Octavia, Suzuki Swift, Ignis), 1000 km-t és 350k km-t futott autón is, így inkább tulajdonságnak, mint hibának tekintem.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#174244) fesii


fesii
aktív tag

Sziasztok
Nem tudom eldönteni, hogy én nyomok rá véletlenül a klimára vagy ha reggel maxra tekerem a fűtést alapbòl bekapcsol.
2011 Octavia nem digit klímás

(#174245) tomrRRR válasza macilaci78 (#174243) üzenetére


tomrRRR
senior tag

Értem köszönöm a válaszod, esetleg egy váltóolaj csere segítene, vagy egy váltó takarítás?

The easy day was yesterday!

(#174246) Lacess válasza fesii (#174244) üzenetére


Lacess
tag

Amennyiben a befúvás iránya szélvédőre van irányítva akkor tulajdonság. A mihamarabbi szélvédő-párátlanítás érdekében.

Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.

(#174247) Asbee


Asbee
veterán

Tudom lerágott csont, de sok mindent olvas az ember. 1,6 BSE motorba milyen olajat vegyek? 10w-40 MOBIL Super 2000 X1 van most benne. Liqui Moly Molygen New Generation 5W40-et néztem. Mehet bele? Sok pár km-es városi használat is van. Olajfogyás minimális, maxról úgy közép értékig 10k km alatt.

(#174248) macilaci78 válasza tomrRRR (#174245) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Egy ismeretlen korú váltóolajat gyári frissre cserélni mindig javulást hoz.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

(#174249) zsolt19900 válasza tomrRRR (#174242) üzenetére


zsolt19900
őstag

elvileg automata utánaállításúak, kuplungcserét nekem is az előzte meg, hogy egyszer csak nehezen vette a rükit, aztán semennyire :)

szóval sajnos ezen csak úgy lehet segíteni ha lassan felkészülsz egy kuplungozásra

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#174250) bul07 válasza bul07 (#174179) üzenetére


bul07
nagyúr

Na megvolt az akku csere

Elég jól ment még a rögzítő csavart se ejtettem be a motortérbe, szerencsére volt mágneses pálcám és azzal szépen ki tudtam venni , majd a tartó lemezt is

Majd próba indításnál jött a gyomorideg, két sárga jelző nem aludt ki
Sárga kormány jel, meg a ESP kikapcsolás jelzője(lent is kikapcsolva jelezte és hiába nyomtam a gombot nem kapcsolta be)
Mentem egy kört és szerencsére mindkettő elaludt, most hogy ezt írom megnéztem a kezelésijét és írja is amúgy
De nagyon rám jött az ideg hogy mit toltam el

Kíváncsi leszek hogy reggel mennyire fog máshogy indulni, mert az a furcsa hogy ugyan úgy 12.3V mutat a szivargyújtóba dugható, na de majd indításkor elválik

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.