Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tomszli11
tag
Lehet rosszul tudom, de pont melegedésnél és hűtővíz fogyásnál lehet hengerfejre következtetni?
Én első körben csak egy termo cserét akarok végrehajtani pár ezerért nem egyből szerelőhöz vinni aki csak hogy ránéz elkéri a termo árát.
Ha utána se javul akkor persze egyből megy a szerelőhöz, de mivel ez egy elég régi autó és semmi infóm róla hogy mikor lett cserélve, gondoltam ezzel nem árthatok neki.
Nem tudod rosszul de ha a tömítés a hengerfejen kifúj pl akkor ott nem lesz nyomás ami miatt pl lassabban kezd melegedni majd hirtelen felforr.
Nekem megfőtt így az 1.4 mpi fábiám, de ahogy látod.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
negyedes
addikt
Ha valakit meg erdekel a bora sorsa:
kapott egy uj ECU-t, mert a regi hibas volt. Problema szinten fent all az uj ECU-val is csak annyi a kulombseg hogy hibat dobb a fojtoszelepre, nem tudja adaptalni. A szervizes velemenye: az utanagyartott fojtoszelep egy szar, keressek egy eredetit, amit tudnak is adaptalni bontobol.
A bajom csak anny hogy az eredeti fojtoszelep 7 honapja nincs meg, sot azota mar csereltek az utangyartottat is garanciaban.
Az ETKA a 036133062A vagy 036133062M kodot dobja ki ha rakeresek. Melyik lehet jo a 2001-es AZD motorhoz?
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
Attix82
őstag
Üdv. Valószínű írtad már csak nem látom, mi is a gondod?
F_Zolee
veterán
Van egy olyan érzésem ez is csak fölös kör lesz...
negyedes
addikt
nincs alapjarat, fel-le mozog a fordulat. csere volt: egr, fojtoszelep, gyertyak, aku, rendes intervallumba szervizelt. igy csinal [link]
F_Zolee : szerintem is. ez az 5. szervizes aki megnezni.
[ Szerkesztve ]
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
gzbotii
veterán
Hát ez már nekem fáj....
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
macilaci78
nagyúr
Kíváncsi leszek, ki lesz az első, aki megcsinálja.
A végén érdekelne, hogy mennyibe került volna elsőre a jó megoldás, meg mondjuk taxival Kassa oda-vissza.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
F_Zolee
veterán
Szívósor tömités volt cserélve? Vagy ami ott lehet...
c00per
tag
nekem ez furcsa, hogy nem lehet adaptalni....milyen marka lett belerakva nem tudod?
Magus!!: 2.0 tdi brd mennyire maceras izzitogyertyat cserelni? nagy az esely ezeknel is hogy beletorik?masodik kerdes, hogy ha teszek a 4 keramia helyett 4 fem natur gyertyat megbolondul a rendszer?
[ Szerkesztve ]
Morris
veterán
Az utángyártott alkatrészek ilyenek.
Nálam 1 évig bírta anno az utángyártott katalizátor. Minden évben műszaki, minden évben új katalizátor.
Gyárit vegyél mindenből.
Amúgy vidd már el mágushoz.(Már ha vállalja) Baszki csak öntöd bele a lóvét.
Mági helyre vágja. Már szerintem ő is kíváncsi, hogy mi a szar van azzal az autóval
Tannen
tag
Budapest és környékén keresek elsősorban jó szervizt, de ha tényleg profik DSG-ben, akkor elmegyek messzebb is.
pepucs
tag
Égéskimaradást néztetek diaggal? Ugráltathatja azért mert égéskimaradás miatt leakar fulladni ezért rányit?
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
negyedes
addikt
MIndent neztek mar rajta. semmi problemat nem lattak (vagy nem tudnak diagnosztikalni), addig mig nem lett kicserlve az ECU.
Ha egeskimaradas lenne, nem lenne hangja, visszaesne az ereje es hidegen is elojenne(mert most akkor kezdodik ahogy elhagyta az 50 fokot a mutato)?
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
Attix82
őstag
Golf-nál találkoztam ilyennel, ott az EGR cső és a szívótorok között lévő tömítés okozta (illetve a 2 rögzítő csavart se lehetett meghúzni mert már menet se volt a szívócsőben)...szívócső nyomás is magasabb volt, ahogy 300 mbar-ra lejött kisimult a járás.
pepucs
tag
Nekem EGR hiba miatt volt fals levegő, emiatt alapjáraton égéskimaradásom volt melegen. (Gondolom hidegen túldúsította és az emelt alapjárat miatt nem volt gond). 4 új trafó 4új gyertya, új szívócsőnyomás érzékelő, új folytószelep, új lambda, "Nincs más mint ECU csere". Na itt megálltunk szóval eltudom képzelni, hogy Attix82 kolléga elmondása alapján valami tömítetlenségi gondod lehet.
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
kaszaking
tag
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi volt az autó baja és hogyan lesz tovább.
Nem lehet, hogy valami tömítés nem jó vagy csak falsot szív valahol?
F-ECT$
titán
Fekvőrendőrön áthajtva nyikorgás szerű hang jön a futómű felől (kb mint amikor régi rugós ágyra ülsz), ez szilent cserét jelenthet? Máskor nem hallani semmi szokatlant. Mondjuk még csak 51e km van az autóban.
Dive ever, work never.
Attix82
őstag
Sajnos öregedés okozza a keményedést , most cseréltem egy 80e km-es kivitelben (2006-os), olyan volt mint a beton és ez már úgy viselkedett mintha fém a fémmel koppant volna (stab szilent) , pedig csak fém a gumiággyal.
molnarpeter
nagyúr
S-line.hu pl közel van, vagy Nógrád megyében tudok egy olcsó helyet.
Hidegben ez ilyen; az enyém is így nyikorgott. Nem aggódnék különösebben.
1stVikman
senior tag
Milyen autó?
Nekem régi Fábián akkor nyöszörgött, mikor az első lengőkar hátsó szilentje megnyúlt. Ilyenkor nagyobb játékot engedett és feszített a stabilizátor rúd szilentjét, ami nyekergett.
Ellenben az octavia 3 és golf 7 esetében ez tulajdonság. Meg szokták zsírozni, és rendben lesz.
Sőt, újonnan a gyárból már zsírozva érkeznek a szilentek, mert ismert probléma.
Reggie0
félisten
A labortapok sajat feszultsegmeroi eleg pontatlan joszagok. Egy ismert pontossagu multimeterrel merd ossze.
zoo8800
veterán
Nekem Golf7 van, és egyszerűen szégyen, amennyire nyikorog a bal eleje (néha)
rip and tear, until it is done
c00per
tag
egyebkent 2 hete mar kitargyaltuk, ha jol emlekszem megis melyik kell hozza , de az A veguvel is mennie kell csak annak a gyartasat 2001.11 hoba befejeztek.Attol meg kompatibilisnak kell lennie.
[ Szerkesztve ]
negyedes
addikt
Az az EGR volt. ezen a szaron mar mindent kicsereltek de megsem jo semmi sem.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
1stVikman
senior tag
Nekem is golf 7, most volt zsírozva, így szép csendes.
F-ECT$
titán
7es Golf, 3 éves.
Dive ever, work never.
zoo8800
veterán
Melyik szilentet kell megkenni? És milyen zsírral?
rip and tear, until it is done
c00per
tag
visszaneztem es igazad van szerintem egy vag specialista mar reg megoldotta volna a dolgot.elkeserito amit az autoddal muvelnek
jelenleg milyen fojtoszelep van benne?cikkszama van?
[ Szerkesztve ]
Tannen
tag
kösz!
1stVikman
senior tag
Nem tudom pontosan, szerelő csinálta. Tippre azt mondanám, hogy a lengőkar hátsó szilentjét kell kenni, de hogy milyen zsírral az passz. Azt olvastam ásványi alapúval nem szabad, mert bántja a gumit. Gépzsír, csapágyzsír így kiesett, talán szilikonzsír lenne jó.
Lacess
tag
Hasznos anyag műanyag olajkáddal rendelkező MQB tulajoknak.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
1stVikman
senior tag
Srácok, volna egy kérdésem.
Ismerősnek szeretném aktiválni a nappali menetfényt Skoda Octavia Mk2 facelift.
A ködlámpája osztott, mindegyik lámpában 2 izzó van.
Ebből az egyik ugyebár a mormál ködzárófény, a másik meg kanyarfény vagy drl módjára kéne, hogy viselkedjen. Ez lenne a cél:
Na ezt hogyan lehetne beállítani?
Akármit állítottam, csak a ködlámpával volt hajlandó működni. MFA nem Maxi-dot-os, nincs almenüje (legalábbis én akármelyik gombot tartottam nyomva a bajuszkapcsoló végén, nem lépett be sehova).
Ez alapján a fórum alapján bekattintottam a byte 15, bit 6-ot: [link]
Az indexkaros manuális ki-be kapcsolás is működik (hanggal jelez vissza):
[kép]
Mégis csak akkor működik, ha a ködlámpára van állítva, egyéb esetben nem világít semmi, mintha nem tudná, hogy osztott a ködlámpa.
Az autó ha jól tudom 2011-es, a vezérlője 1K0 937 086 J.
Jelenleg hagytam a drl-t, és csak beállítottam a kanyarodófényt, de ez is csak ködlámpával hajlandó működni. Tolatáskor is felkapcsolja mindkettőt.
De a cél az lenne, hogy a szélső izzókon működjön a DRL. A kanyarfény csak bónusz, az nem szükséges.
Valakinek ötlet?
Kiskokó
veterán
Helló
Segítsetek pls.
Adott egy 2014.06. VW Jetta 1,4Tsi hybrid dsg.
Ha minden igaz HIB váltókód.
Ez a váltó száraz vagy olajos kuplungos ?
Ha száraz kuplungos, van e értelme olajat cserélni csak a váltóban ? azt mondták az valami fél liter olaj azt csá ez igaz ? (lehet 2L csak úgy mondták "nagyon kevés megy bele egy sima váltóhoz képest. 8L hez képest a 2L is nagyon kevés meg a fél is...)
Az autó hidegben azt csinálja hogy R-be kapcsoláskor check enginet dob és a hiba valami "fogaskerék összezárás szorulás" vagy valami ilyesmi. De dobott már hibát 1ből -2be váltáskor is de ritka és nem történik semmi. a Check Engine magától eltűnik és 1-2hétig van hogy ki sem jön.
valami ötlet?
Köszönöm
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
negyedes
addikt
Hat azt nem tudom, mivel olyan dragak voltak a szervizesek hogy elfelejtettek osszerakni a kocsit amire oda ertem zarorara....
Kapcsoltam megvartam mig felmelegszik es ugyan ugy csinalni. mintha ki sem lett volna cserelve az ecu.
Kb ez volt az utolso alkalom amikor szervizbe vittem.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
Tomsy07
csendes tag
Sziasztok,
olvastam az előzményekben, hogy fékbetét, nyereg stb. csere után lelevegősödhet az ABS kocka. Audi A3 8p 2.0 FSI-nél tegnap meg volt minkét hátsó féknyereg felújítása (felújító szettel -> dugattyú, olajlehúzó, gumigyűrű csere) és azóta nyúlós a fék, 2x rápumpálásra válik bólintóssá. A szerelő 3x légtelenítette a nyergeknél a fékeket, de nem lett jobb. Neki nincs jobb ötlete. VCDS-sel csináltam egy "Hidraulika szellőztetést" (fékpedál hosszan tartva, majd 10x benyomva) de nem lett jobb. A nyergeknél nem nyitottam ki a légtelenítő csavart idő és hely hiányában.
A kérdésem az lenne, hogy van valamilyen eljárás csak az ABS kocka légtelenítésére VCDS-sel? Hibakódot nem ír be az ecu, de a fék így veszélyes.
Bármilyen javaslatot szívesen fogadok.
Köszönöm.
1stVikman
senior tag
Meg kell járatni az abs-t. Output test-tel ki tudod nyomni belőle a levegőt, aztán végig kell menni egyesével minden keréken. Jobb hátul kezdd, majd bal hátul, jobb elől végül bal elől.
Ilyet találtam még :
[link]
[ Szerkesztve ]
Tomsy07
csendes tag
Köszönöm. Sajnos az Output test-et is végigfuttattam, de semmi változás. Az angol leírás jó amit linkeltél, de ugyanazt csináltam meg először én is a VCDS-sel, annyi eltéréssel, hogy nem engedtem ki a légtelenítő csavarokat. Úgy látszik nem tudom elkerülni, hogy meg kelljen emelni az autót és légteleníteni mind a 4 nyeregnél....
1stVikman
senior tag
Hát, ha nem engeded ki a levegőt, akkor nem fog magától kijönni. Max.keringeni a zárt rendszerben.
Meg kell csinálni a légtelenítést rendesen. 2 emberes munka lesz.
Tomsy07
csendes tag
Akkor így bevonom a párom is. Köszönöm
tomrRRR
senior tag
Sziasztok,
Olyan kérdésem lenne, hogy kicsit nehézkes a kuplung ezen lehet állítani? Továbbá a sebváltót nehéz betenni egyesbe a többit szépen engedi, valami megoldást tudnátok adni? (VW Passat B5 Sedan 1,6 2001)
[ Szerkesztve ]
The easy day was yesterday!
macilaci78
nagyúr
Az egyest, hátramenetet nehezebben veszi dolgot több autón is tapasztaltam VAG-on belül és kívül is. Van, hogy kétszer kell benyomnom a kuplungot, van, hogy aztuán veszi csak be simán az egyest, hogy előtte beraktam másik fokozatba, van, hogy előtte hátramenetben kell kicsit megfogni a kuplunggal.
Mivel sokféle autón tapasztaltam (Nissan Navara, Lada Niva, Samara, Opel Astra, Vectra, VW Bora, Passat, T4, T5, Skoda Octavia, Suzuki Swift, Ignis), 1000 km-t és 350k km-t futott autón is, így inkább tulajdonságnak, mint hibának tekintem.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
fesii
aktív tag
Sziasztok
Nem tudom eldönteni, hogy én nyomok rá véletlenül a klimára vagy ha reggel maxra tekerem a fűtést alapbòl bekapcsol.
2011 Octavia nem digit klímás
tomrRRR
senior tag
Értem köszönöm a válaszod, esetleg egy váltóolaj csere segítene, vagy egy váltó takarítás?
The easy day was yesterday!
Lacess
tag
Amennyiben a befúvás iránya szélvédőre van irányítva akkor tulajdonság. A mihamarabbi szélvédő-párátlanítás érdekében.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Asbee
veterán
Tudom lerágott csont, de sok mindent olvas az ember. 1,6 BSE motorba milyen olajat vegyek? 10w-40 MOBIL Super 2000 X1 van most benne. Liqui Moly Molygen New Generation 5W40-et néztem. Mehet bele? Sok pár km-es városi használat is van. Olajfogyás minimális, maxról úgy közép értékig 10k km alatt.
macilaci78
nagyúr
Egy ismeretlen korú váltóolajat gyári frissre cserélni mindig javulást hoz.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
zsolt19900
őstag
elvileg automata utánaállításúak, kuplungcserét nekem is az előzte meg, hogy egyszer csak nehezen vette a rükit, aztán semennyire
szóval sajnos ezen csak úgy lehet segíteni ha lassan felkészülsz egy kuplungozásra
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
bul07
nagyúr
Na megvolt az akku csere
Elég jól ment még a rögzítő csavart se ejtettem be a motortérbe, szerencsére volt mágneses pálcám és azzal szépen ki tudtam venni , majd a tartó lemezt is
Majd próba indításnál jött a gyomorideg, két sárga jelző nem aludt ki
Sárga kormány jel, meg a ESP kikapcsolás jelzője(lent is kikapcsolva jelezte és hiába nyomtam a gombot nem kapcsolta be)
Mentem egy kört és szerencsére mindkettő elaludt, most hogy ezt írom megnéztem a kezelésijét és írja is amúgy
De nagyon rám jött az ideg hogy mit toltam el
Kíváncsi leszek hogy reggel mennyire fog máshogy indulni, mert az a furcsa hogy ugyan úgy 12.3V mutat a szivargyújtóba dugható, na de majd indításkor elválik
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette