Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#173401) MunezXBK válasza F-ECT$ (#173399) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Csak az AA telóra.

(#173402) focvis válasza F-ECT$ (#173399) üzenetére


focvis
veterán

A 2015. júliustól gyártottakban életre lehet kelteni, talán kell hozzá a Composition Media minimum.

Kérdezem, hogy biztosan nincs benne gyárilag? Ha nincs, akkor kb. 200€ a liszensz (aktiváló kód) + némi munkadíj; a vége 80 e. Ft magassága. Én is rá voltam kattanva, aztán az egyik Golfomban volt gyárilag, túl sokat nem használtam; csak (egy jó minőségű) kábellel működik ÉS közben folyamatosan nagy árammal tölti a telefont.

(#173403) F-ECT$ válasza focvis (#173402) üzenetére


F-ECT$
titán

Köszi, nem kábeles megoldás lenne az igazi, de akkor ez gondolom felejtős.

MunezXBK: az fenn van természetesen.

Dive ever, work never.

(#173404) aero. válasza BigBlackDog (#173391) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Ez kicsit a jó hatásfok átka, néztem én is az 1.5-nél, annak is szinte már dízelmotoros idő kellett, hogy felmelegedjen.

(#173405) c00per válasza DJ. Ru$y (#173396) üzenetére


c00per
tag

Egy s-line futomuhoz egy bilstein szerintem jobban illik. :R
a gyari vagy sachs vagy boge(mind a ketto zf tag)

En azert pr-kod illetve alvazszam alapjan raneznek etka-ban is :R

[ Szerkesztve ]

(#173406) DJ. Ru$y válasza c00per (#173405) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Nekem a gyári Monroe, és piros, akkor mégsem S-Line a futómű? Az a baj, hogy a másik A4 B7 amiben ültem itt a környéken, az DTM verziós, gyárilag állítható futóművel... Az sem egy normál verzió.

Köszi. :R Szerelőmnek én is a Bilsteint mondtam, mikor mondta, hogy van, ő azt "nem javasolná, mert mióta tömeg gyártanak azóta nem jó a minősége".

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#173407) c00per válasza DJ. Ru$y (#173406) üzenetére


c00per
tag

most szerkeztettem pont a hozzaszolast.

Nos nekem A6ban elol KYB volt, mert csak o gyartott pont olyan csillapitot ami bele valo vagy sachs lett volna dragabban.Hatra vagy Sachs vagy Monroe lett volna.Monroe lett belole.Viszont hatalmas kavar volt az egesz.Gyartoi katalogusokat bongesztem napokig.Pl az a TRW amit Rob irt neked az az enyembe is jo volt papiron es nekem sima szabvanyos futomuvel volt a gep.

[ Szerkesztve ]

(#173408) Csabadi válasza DJ. Ru$y (#173406) üzenetére


Csabadi
tag

Esetleg felújításon nem agyaltál? Van Dunakeszin egy öreg ( lindor) és Gödöllőn (raj lengéscsillapító) fb csoportban így jártak el páran.Mert igen borsos az új de már azt tudod...

(#173409) DJ. Ru$y válasza Csabadi (#173408) üzenetére


DJ. Ru$y
félisten

Nem tudom lerakni az autót és mire még küldözgetni, mert, hogy egyik sem itt van a szomszédban, inkább veszek egy belevaló márkás utángyártottat.

Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!

(#173410) birozoli7800


birozoli7800
senior tag

Sziasztok!

VW Golf Plus 1.6 BSE. Egy éve van nálam az autó. Először Mobil 5W40 volt a kocsiban egy cl sem fogyott 10000 km alatt, viszont picit csörgős volt a motor. Utóbb kipróbáltam a Castrol Edge 5w40-et. Július végén cseréltem az olajat, azóta 4700 kilométert mentem ebből 700-at pályán. Nivo-t ellenőrizve pont a minimum és maximum szint felén van. Maximum szintre töltöttem a cserénél tehát max. 2-3 dl olajat ehetett meg ez idő alatt. Normális olajfogyasztás még ez? Érdemes szerelőt keresnem vele?

(#173411) zoo8800 válasza birozoli7800 (#173410) üzenetére


zoo8800
veterán

Üdv.
Ilyen olajfogyasztással ne menj szerelőhöz, ez szinte semmi.

rip and tear, until it is done

(#173412) Graphics válasza birozoli7800 (#173410) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

Ez semmi. Teljesen normális

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#173413) F-ECT$


F-ECT$
titán

Csomagtér tálca van valahol raktáron, vagy mindenhol csak rendelésre hozzák? Kicsit megfogdosnám / szagolnám, hogy melyiket érdemes venni.

Dive ever, work never.

(#173414) atos19881101


atos19881101
senior tag

Márkát sajnos nem tudok. De ilyen gumiágyas szart soha többet. A gumi szakadt rajta szanaszét. A trw megoldása biztosabb.



/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#173415) Zizmand


Zizmand
aktív tag

Sziasztok

Ha már kormányösszekőtő, nálam is az lehet a rossz? YT videó: [link]

Jól gondolom, hogy ez beszart? A bal oldalon minden feszes, a jobb oldalon pedig ez koppan.
Köszönöm
B5.5 Passat

(#173416) atos19881101 válasza Zizmand (#173415) üzenetére


atos19881101
senior tag

Az csere.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#173417) rob210 válasza Zizmand (#173415) üzenetére


rob210
nagyúr

Ezt addig cseréld ki amíg szét nem szakad. ;)

Renault power

(#173418) rob210 válasza atos19881101 (#173414) üzenetére


rob210
nagyúr

Csodás én ilyet még nem is láttam, rém bizalomgerjesztő megoldás. :N

Renault power

(#173419) atos19881101 válasza rob210 (#173418) üzenetére


atos19881101
senior tag

És a legszebb, hogy a gumi állapotát nem is látod, még ki nem bányásztad.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#173420) Csabadi válasza atos19881101 (#173419) üzenetére


Csabadi
tag

Pedig gyárilag is gumiágyas....

(#173421) Dika22


Dika22
tag

Sziasztok! Akadt tegnap este egy kis gond a Borámmal. Mikor 5.-be kb 120-ra gyorsítottam, torpant egyet, és utána már alig akart gyorsulni. Mikor megálltam vele, néztük a cooler csövet, és nem volt turbó nyomás. Leállítottam, majd kb 2 perc után beindítottam, akkor már volt turbó nyomás, és minden ok. Majd mikor leléptem, akkor kb 3000-es fordulatnál ugyanez a hiba, és megint alig megy. Mi lehet a gond? Vákuumcsöveket kicseréltük, nem lett jobb a helyzet, viszont kiolvasásnál a 17958-as hibakódot dobja(Feltöltőnyomás, vezérlési eltérés) 1.9 TDI 110 ló, AHF motorkód. Mi okozhatja ezt?

"Samsung s23 ultra®

(#173422) MunezXBK válasza Dika22 (#173421) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Valahol kifúj és 3mp. után letiltja a turbót.

(#173423) Dika22 válasza MunezXBK (#173422) üzenetére


Dika22
tag

Értelek köszi. Kb 2 hete tisztítottuk a geometriát, eddig semmi baja nem volt.

"Samsung s23 ultra®

(#173424) atos19881101 válasza Csabadi (#173420) üzenetére


atos19881101
senior tag

Lehet. Bár a trw is gyári beszallító tudtommal.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#173425) Mágus2 válasza atos19881101 (#173414) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Pontosan erre lett tervezve, hogy szétszakadjon. Kiesni nem tud. Nagy ütést kaphatott. A gumiágy nélküli majd letöri a csonkálványról a foglalatát. ;)

(#173426) atos19881101 válasza Mágus2 (#173425) üzenetére


atos19881101
senior tag

Nem kapott ütést pedig.

Ezek alapján a trw akkor rosszat gyárt?

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#173427) Mágus2 válasza atos19881101 (#173426) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem biztos, hogy az utolsó útján kapta az ütést. ;) Szerintem a trw-nek van gumiágyas kivitele is. Milyen cikkszám volt ez?

(#173428) zuchy


zuchy
őstag

Sziasztok,

olyan problémám akadt, hogy az ablaktörlő nem igazán áll le. Amikor csak egyet kéne mennie megy vagy 10-et, és egyre rosszabb. Rossz lehet a végálláskapcsolója? Mert bent hallom hogy kattog, de átmegy a végálláson. És már feljebb is áll mint szokott picivel.
Vagy kompletten kell cserélni motorostúl mechanikástúl?

Az autó A3 8l 1999

PC-STYLE.hu

(#173429) atos19881101 válasza Mágus2 (#173427) üzenetére


atos19881101
senior tag

Azt nem tudom. Boltban csak
motokódot, évjáratot mondtam, illetve hogy TRW legyen.

A belső csukló szvsz azért ad annyi mozgást, hogy egy ütést elnyeljen. Itt a gumiágynak a rezgés csillapítás lehet a szerepe, hogy komfortosabb legyen a kormány. Vagy tévedek?

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#173430) zolko74


zolko74
tag

Bemutatták az új Octavia-t

(#173431) bul07 válasza zolko74 (#173430) üzenetére


bul07
nagyúr

Elejéről hirtelen azt hittem Jaguár :DDD Kép

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#173432) gzbotii válasza bul07 (#173431) üzenetére


gzbotii
veterán

Hátulról meg tiszta Volvo. De nem lett rossz.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#173433) diablo1984 válasza zolko74 (#173430) üzenetére


diablo1984
veterán

Megint nőtt? A superb mekkora lesz ha az octavia is ekkora? Tetszetős, de ezek is egy full-full verziók, már szinte audi áron...

(#173434) Mágus2 válasza atos19881101 (#173429) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

[link] Van belőle a másik fajta is. ;) Most, hogy melyik a jobb, nehéz megmondani. Én még telit nem is láttam, eddig amiket szereltem, mindegyikben az a fajta volt, ami neked szétszakadt. Valami szerepe biztosan van, ha mindegyiken ott van és a gyárilag is ott volt.

(#173435) MunezXBK válasza diablo1984 (#173433) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Seatot most pozicionálják a Skoda fölé, akkor az milyen lesz?

(#173436) iceQ! válasza Mágus2 (#173387) üzenetére


iceQ!
addikt

Hűha. Miért nem tanultam ki ezt a szakmát is... Na neki esek majd. Köszi :)

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS

(#173437) atos19881101 válasza Mágus2 (#173434) üzenetére


atos19881101
senior tag

Hát mostmár ez marad az fix. :U
Szerintem a kormányra több rezgés megy át így, hogy nincs gumiágyba.

Más. Akkut is kérni fog a szekér. 12.2V volt benne indítás előtt. 4-5 éves Banner. 3-ból 2 akkus azt mondta még ok. Terhelővillával nézve.. de sztem beadja a kulcsot ha megjön a - fok.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#173438) Mágus2 válasza iceQ! (#173436) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Egyik kérdésre sem válaszoltál, így nehéz lesz segíteni. ;)

(#173439) molnarpeter válasza atos19881101 (#173437) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ha van töltőd, érdemes lehet kivenni és 2-3 kör merítés-töltés után újra megnézni (mondjuk 11,5 V izzóval aztán egyből 100%, persze savszintet ellenőrizve). Kauffernél elég jó áron van SCT akku amúgy, de még olcsóbb, ha bírja a mostani :)

(#173440) tisszekreny válasza molnarpeter (#173385) üzenetére


tisszekreny
tag

Igen, megtörtént. A munkalap alapján:
"Folytószelep feltanítás, adaptáció resetelés"

Visszaolvasva a tegnapi bejegyzésem az alábbiakat tenném hozzá, illetve javítanám:
1. Nem a teljes fojtószelep, csak a fojtószelep ház lett cserélve, ert abban van a szenzor, ami meghibásodott.
2. Ma reggel volt az eddigi leghidegebb, amivel találkozott az autó (+2 fok). Lehet ebből kifolyólag már 2600-2700-as fordulatnál is dobta a hibát, egy 12 km-es szakaszon 4-szer.
3. Hibakód olvasás volt, még nem kaptam meg az eredményét, amint megkapom felteszem.

[ Szerkesztve ]

(#173441) Zizmand válasza rob210 (#173417) üzenetére


Zizmand
aktív tag

+atos19881101 köszönöm.

Még nincs 1 éve az autóban a Hart lengőkar szett, akkor került bele ez is. Azóta mentem vele 30 ezer kmt és már kopog. :(
Szerencsére a forgalmazó adott rá 1 év garit, megpróbálom cseréltetni, állítólag nagyon rugalmas.
Csere után mindenképpen szükséges a futóműállítás jól gondolom? Nem elég csak kitekerésnél meneteket számolni ugye? :)

[ Szerkesztve ]

(#173442) atos19881101 válasza Zizmand (#173441) üzenetére


atos19881101
senior tag

Nem tudod sajna olyan pontosan visszatekerni. A futómű állítás olcsóbb, mint egy új gumiszett szvsz.

(#173439) molnarpeter
Hétvégén rajta volt töltőn (lidl), de sajna nem vettem észre javulást. Banner-es műszerrel mérve 75%-osnak mutatja az akkut.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#173443) KTTech válasza atos19881101 (#173442) üzenetére


KTTech
veterán

Az akkuval jó eséllyel semmi gondod nem lesz még pár évig akár.
Nálam a vadonat új gyári Toyota akku se megy 12.3V fölé (és még a generátorra se foghatom, hogy nem tölt, mert olyan nincs benne. Igaz, az autó elindításához nincs is szükség a 12V-os akkura).

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

(#173444) c00per válasza Mágus2 (#173438) üzenetére


c00per
tag

En is csak gumiagyast lattam eddig, bar ilyen hibaval meg nem talalkoztam, hogy kiszakadjon a szara

(#173445) atos19881101 válasza KTTech (#173443) üzenetére


atos19881101
senior tag

Legyen igazad. :K

c00per
szara vagy a szára? :DDD
Ma melóba menet kb 20km-en nem tapasztaltam különösebb rázást vagy ütést, hogy nem gumiágyas. Magyarul teljesen tökéletes (kivéve, hogy még a futóművet be kell ma állíttatnom).

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

(#173446) MoP_FX 57


MoP_FX 57
őstag

Mágus2: 110 kW-os 2.0 TDI-ről mi a véleményed? Valós 125 000 km-rel mire lehet számítani? Köszönöm!

(#173447) iceQ! válasza Mágus2 (#173438) üzenetére


iceQ!
addikt

Jól van kódolva az autóhoz? Persze. Tökéletesen működik alkalom adtán. (mindjárt részletezem mi a pontos hiba)

Fel lett tanítva a vezérlő? Fel.
Milyen felszereltségű az autó és most milyen kód van a vezérlőben? Passz. Felszereltség alatt mit értesz?

A komfort vezérlő mért értékeiben látni, hogy ha nyomogatod a gombot a távirányítón, veszi-e a jelet, nem tudom fejből melyik csoport lesz, nézegesd és megtalálod. - Megtaláltuk, veszi a jelet, nyit zár szépen.

Továbbá: Mikor kiynitod az ajtót felkapcsol középen a lámpa hogy megvilágítsa az utas teret. Ajtó becsuk, megnyomom a gombot ajtó lezár, majd ez a fény nem alszik el. Folyamatosan világít. Pedig nem kellene. Ki is kapcsoltam, mert ha nem veszem nappal észre le is merülhet az akksi (szerintem). Na most az van hogy ha ez a lámpa égne, akkor nyitni/zárni lehetne távirányítóval, ha elalszik akkor kb elfeljti hogy van benne ilyen funkció és csak kulccsal megy.
Csinálok egy videót este róla hogy jobban lásd.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS

(#173448) molnarpeter válasza atos19881101 (#173442) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

A merítés is fontos lenne, nekem kifejezetten jót tett pár akkunál az ilyen ciklusos tornáztatás, némileg mintha emelkedett volna a nyugalmi fesz is. Azt tapasztaltam, hogy egyébként ilyen állapotban is elmegy sokat, de már némi sav nyoma jelenhet meg a kupakok mellett, és 1-2 lemerítés múlva teljesen off lesz az akku. Ha nem felejted rajta a világítást vagy ilyesmi, adok még neki némi élettartamot :)

(#173449) MunezXBK válasza iceQ! (#173447) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Szvsz azt érzékeli, hogy nyitva van, szokásos mikrokapcsoló betegség.

(#173450) atos19881101 válasza molnarpeter (#173448) üzenetére


atos19881101
senior tag

Na ez pont feltűnt, hogy vagy 3 cella körül ott a folt a tetején (nem gondozásmentes). Ezért is gyanítom, hogy egy komolyabb hideg megadja majd a végső döfést számára.

/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.