Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MunezXBK
nagyúr
Csak az AA telóra.
A 2015. júliustól gyártottakban életre lehet kelteni, talán kell hozzá a Composition Media minimum.
Kérdezem, hogy biztosan nincs benne gyárilag? Ha nincs, akkor kb. 200€ a liszensz (aktiváló kód) + némi munkadíj; a vége 80 e. Ft magassága. Én is rá voltam kattanva, aztán az egyik Golfomban volt gyárilag, túl sokat nem használtam; csak (egy jó minőségű) kábellel működik ÉS közben folyamatosan nagy árammal tölti a telefont.
F-ECT$
titán
Köszi, nem kábeles megoldás lenne az igazi, de akkor ez gondolom felejtős.
MunezXBK: az fenn van természetesen.
Dive ever, work never.
Ez kicsit a jó hatásfok átka, néztem én is az 1.5-nél, annak is szinte már dízelmotoros idő kellett, hogy felmelegedjen.
c00per
tag
Egy s-line futomuhoz egy bilstein szerintem jobban illik.
a gyari vagy sachs vagy boge(mind a ketto zf tag)
En azert pr-kod illetve alvazszam alapjan raneznek etka-ban is
[ Szerkesztve ]
DJ. Ru$y
félisten
Nekem a gyári Monroe, és piros, akkor mégsem S-Line a futómű? Az a baj, hogy a másik A4 B7 amiben ültem itt a környéken, az DTM verziós, gyárilag állítható futóművel... Az sem egy normál verzió.
Köszi. Szerelőmnek én is a Bilsteint mondtam, mikor mondta, hogy van, ő azt "nem javasolná, mert mióta tömeg gyártanak azóta nem jó a minősége".
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
c00per
tag
most szerkeztettem pont a hozzaszolast.
Nos nekem A6ban elol KYB volt, mert csak o gyartott pont olyan csillapitot ami bele valo vagy sachs lett volna dragabban.Hatra vagy Sachs vagy Monroe lett volna.Monroe lett belole.Viszont hatalmas kavar volt az egesz.Gyartoi katalogusokat bongesztem napokig.Pl az a TRW amit Rob irt neked az az enyembe is jo volt papiron es nekem sima szabvanyos futomuvel volt a gep.
[ Szerkesztve ]
Csabadi
tag
Esetleg felújításon nem agyaltál? Van Dunakeszin egy öreg ( lindor) és Gödöllőn (raj lengéscsillapító) fb csoportban így jártak el páran.Mert igen borsos az új de már azt tudod...
DJ. Ru$y
félisten
Nem tudom lerakni az autót és mire még küldözgetni, mert, hogy egyik sem itt van a szomszédban, inkább veszek egy belevaló márkás utángyártottat.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
birozoli7800
senior tag
Sziasztok!
VW Golf Plus 1.6 BSE. Egy éve van nálam az autó. Először Mobil 5W40 volt a kocsiban egy cl sem fogyott 10000 km alatt, viszont picit csörgős volt a motor. Utóbb kipróbáltam a Castrol Edge 5w40-et. Július végén cseréltem az olajat, azóta 4700 kilométert mentem ebből 700-at pályán. Nivo-t ellenőrizve pont a minimum és maximum szint felén van. Maximum szintre töltöttem a cserénél tehát max. 2-3 dl olajat ehetett meg ez idő alatt. Normális olajfogyasztás még ez? Érdemes szerelőt keresnem vele?
zoo8800
veterán
Üdv.
Ilyen olajfogyasztással ne menj szerelőhöz, ez szinte semmi.
rip and tear, until it is done
Graphics
Jómunkásember
Ez semmi. Teljesen normális
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
F-ECT$
titán
Csomagtér tálca van valahol raktáron, vagy mindenhol csak rendelésre hozzák? Kicsit megfogdosnám / szagolnám, hogy melyiket érdemes venni.
Dive ever, work never.
atos19881101
senior tag
Zizmand
aktív tag
Sziasztok
Ha már kormányösszekőtő, nálam is az lehet a rossz? YT videó: [link]
Jól gondolom, hogy ez beszart? A bal oldalon minden feszes, a jobb oldalon pedig ez koppan.
Köszönöm
B5.5 Passat
atos19881101
senior tag
Az csere.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
rob210
nagyúr
Ezt addig cseréld ki amíg szét nem szakad.
Renault power
rob210
nagyúr
Csodás én ilyet még nem is láttam, rém bizalomgerjesztő megoldás.
Renault power
atos19881101
senior tag
És a legszebb, hogy a gumi állapotát nem is látod, még ki nem bányásztad.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Csabadi
tag
Pedig gyárilag is gumiágyas....
Dika22
tag
Sziasztok! Akadt tegnap este egy kis gond a Borámmal. Mikor 5.-be kb 120-ra gyorsítottam, torpant egyet, és utána már alig akart gyorsulni. Mikor megálltam vele, néztük a cooler csövet, és nem volt turbó nyomás. Leállítottam, majd kb 2 perc után beindítottam, akkor már volt turbó nyomás, és minden ok. Majd mikor leléptem, akkor kb 3000-es fordulatnál ugyanez a hiba, és megint alig megy. Mi lehet a gond? Vákuumcsöveket kicseréltük, nem lett jobb a helyzet, viszont kiolvasásnál a 17958-as hibakódot dobja(Feltöltőnyomás, vezérlési eltérés) 1.9 TDI 110 ló, AHF motorkód. Mi okozhatja ezt?
"Samsung s23 ultra®
MunezXBK
nagyúr
Valahol kifúj és 3mp. után letiltja a turbót.
Dika22
tag
Értelek köszi. Kb 2 hete tisztítottuk a geometriát, eddig semmi baja nem volt.
"Samsung s23 ultra®
atos19881101
senior tag
Lehet. Bár a trw is gyári beszallító tudtommal.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Mágus2
Közösségépítő
Pontosan erre lett tervezve, hogy szétszakadjon. Kiesni nem tud. Nagy ütést kaphatott. A gumiágy nélküli majd letöri a csonkálványról a foglalatát. ;)
atos19881101
senior tag
Nem kapott ütést pedig.
Ezek alapján a trw akkor rosszat gyárt?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Mágus2
Közösségépítő
Nem biztos, hogy az utolsó útján kapta az ütést. ;) Szerintem a trw-nek van gumiágyas kivitele is. Milyen cikkszám volt ez?
zuchy
őstag
Sziasztok,
olyan problémám akadt, hogy az ablaktörlő nem igazán áll le. Amikor csak egyet kéne mennie megy vagy 10-et, és egyre rosszabb. Rossz lehet a végálláskapcsolója? Mert bent hallom hogy kattog, de átmegy a végálláson. És már feljebb is áll mint szokott picivel.
Vagy kompletten kell cserélni motorostúl mechanikástúl?
Az autó A3 8l 1999
PC-STYLE.hu
atos19881101
senior tag
Azt nem tudom. Boltban csak
motokódot, évjáratot mondtam, illetve hogy TRW legyen.
A belső csukló szvsz azért ad annyi mozgást, hogy egy ütést elnyeljen. Itt a gumiágynak a rezgés csillapítás lehet a szerepe, hogy komfortosabb legyen a kormány. Vagy tévedek?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
bul07
nagyúr
Elejéről hirtelen azt hittem Jaguár Kép
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
gzbotii
veterán
Hátulról meg tiszta Volvo. De nem lett rossz.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
diablo1984
veterán
Megint nőtt? A superb mekkora lesz ha az octavia is ekkora? Tetszetős, de ezek is egy full-full verziók, már szinte audi áron...
Mágus2
Közösségépítő
[link] Van belőle a másik fajta is. Most, hogy melyik a jobb, nehéz megmondani. Én még telit nem is láttam, eddig amiket szereltem, mindegyikben az a fajta volt, ami neked szétszakadt. Valami szerepe biztosan van, ha mindegyiken ott van és a gyárilag is ott volt.
MunezXBK
nagyúr
Seatot most pozicionálják a Skoda fölé, akkor az milyen lesz?
iceQ!
addikt
Hűha. Miért nem tanultam ki ezt a szakmát is... Na neki esek majd. Köszi :)
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
atos19881101
senior tag
Hát mostmár ez marad az fix.
Szerintem a kormányra több rezgés megy át így, hogy nincs gumiágyba.
Más. Akkut is kérni fog a szekér. 12.2V volt benne indítás előtt. 4-5 éves Banner. 3-ból 2 akkus azt mondta még ok. Terhelővillával nézve.. de sztem beadja a kulcsot ha megjön a - fok.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Mágus2
Közösségépítő
Egyik kérdésre sem válaszoltál, így nehéz lesz segíteni. ;)
(#173439) molnarpeter válasza atos19881101 (#173437) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Ha van töltőd, érdemes lehet kivenni és 2-3 kör merítés-töltés után újra megnézni (mondjuk 11,5 V izzóval aztán egyből 100%, persze savszintet ellenőrizve). Kauffernél elég jó áron van SCT akku amúgy, de még olcsóbb, ha bírja a mostani
(#173440) tisszekreny válasza molnarpeter (#173385) üzenetére
tisszekreny
tag
Igen, megtörtént. A munkalap alapján:
"Folytószelep feltanítás, adaptáció resetelés"
Visszaolvasva a tegnapi bejegyzésem az alábbiakat tenném hozzá, illetve javítanám:
1. Nem a teljes fojtószelep, csak a fojtószelep ház lett cserélve, ert abban van a szenzor, ami meghibásodott.
2. Ma reggel volt az eddigi leghidegebb, amivel találkozott az autó (+2 fok). Lehet ebből kifolyólag már 2600-2700-as fordulatnál is dobta a hibát, egy 12 km-es szakaszon 4-szer.
3. Hibakód olvasás volt, még nem kaptam meg az eredményét, amint megkapom felteszem.
[ Szerkesztve ]
Zizmand
aktív tag
+atos19881101 köszönöm.
Még nincs 1 éve az autóban a Hart lengőkar szett, akkor került bele ez is. Azóta mentem vele 30 ezer kmt és már kopog.
Szerencsére a forgalmazó adott rá 1 év garit, megpróbálom cseréltetni, állítólag nagyon rugalmas.
Csere után mindenképpen szükséges a futóműállítás jól gondolom? Nem elég csak kitekerésnél meneteket számolni ugye?
[ Szerkesztve ]
atos19881101
senior tag
Nem tudod sajna olyan pontosan visszatekerni. A futómű állítás olcsóbb, mint egy új gumiszett szvsz.
(#173439) molnarpeter
Hétvégén rajta volt töltőn (lidl), de sajna nem vettem észre javulást. Banner-es műszerrel mérve 75%-osnak mutatja az akkut.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
KTTech
veterán
Az akkuval jó eséllyel semmi gondod nem lesz még pár évig akár.
Nálam a vadonat új gyári Toyota akku se megy 12.3V fölé (és még a generátorra se foghatom, hogy nem tölt, mert olyan nincs benne. Igaz, az autó elindításához nincs is szükség a 12V-os akkura).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
c00per
tag
En is csak gumiagyast lattam eddig, bar ilyen hibaval meg nem talalkoztam, hogy kiszakadjon a szara
atos19881101
senior tag
Legyen igazad.
c00per
szara vagy a szára?
Ma melóba menet kb 20km-en nem tapasztaltam különösebb rázást vagy ütést, hogy nem gumiágyas. Magyarul teljesen tökéletes (kivéve, hogy még a futóművet be kell ma állíttatnom).
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
MoP_FX 57
őstag
Mágus2: 110 kW-os 2.0 TDI-ről mi a véleményed? Valós 125 000 km-rel mire lehet számítani? Köszönöm!
iceQ!
addikt
Jól van kódolva az autóhoz? Persze. Tökéletesen működik alkalom adtán. (mindjárt részletezem mi a pontos hiba)
Fel lett tanítva a vezérlő? Fel.
Milyen felszereltségű az autó és most milyen kód van a vezérlőben? Passz. Felszereltség alatt mit értesz?
A komfort vezérlő mért értékeiben látni, hogy ha nyomogatod a gombot a távirányítón, veszi-e a jelet, nem tudom fejből melyik csoport lesz, nézegesd és megtalálod. - Megtaláltuk, veszi a jelet, nyit zár szépen.
Továbbá: Mikor kiynitod az ajtót felkapcsol középen a lámpa hogy megvilágítsa az utas teret. Ajtó becsuk, megnyomom a gombot ajtó lezár, majd ez a fény nem alszik el. Folyamatosan világít. Pedig nem kellene. Ki is kapcsoltam, mert ha nem veszem nappal észre le is merülhet az akksi (szerintem). Na most az van hogy ha ez a lámpa égne, akkor nyitni/zárni lehetne távirányítóval, ha elalszik akkor kb elfeljti hogy van benne ilyen funkció és csak kulccsal megy.
Csinálok egy videót este róla hogy jobban lásd.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
(#173448) molnarpeter válasza atos19881101 (#173442) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
A merítés is fontos lenne, nekem kifejezetten jót tett pár akkunál az ilyen ciklusos tornáztatás, némileg mintha emelkedett volna a nyugalmi fesz is. Azt tapasztaltam, hogy egyébként ilyen állapotban is elmegy sokat, de már némi sav nyoma jelenhet meg a kupakok mellett, és 1-2 lemerítés múlva teljesen off lesz az akku. Ha nem felejted rajta a világítást vagy ilyesmi, adok még neki némi élettartamot
MunezXBK
nagyúr
Szvsz azt érzékeli, hogy nyitva van, szokásos mikrokapcsoló betegség.
(#173450) atos19881101 válasza molnarpeter (#173448) üzenetére
atos19881101
senior tag
Na ez pont feltűnt, hogy vagy 3 cella körül ott a folt a tetején (nem gondozásmentes). Ezért is gyanítom, hogy egy komolyabb hideg megadja majd a végső döfést számára.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
ingyenes kategóriában
- Triangle Heliade Es hangfalpár
- Apple iPhone 14 128gb Midnight + Garancia
- Apple iPhone 12 Pro Max, Pacific Blue, 128Gb, független 86% akku
- Szuper Akció:Igényeseknek-Exkluziv-12Genes-Core i7-Dell Latitude 5430-Harmad áron-garival!!!
- Western Digital 6TB NasWare 3.0 WD60EFRX-68l0bn1 keveset használt eladó.