Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #169471 üzenetére
Köszi-köszi
2009 évjárat, CAX, comfortline + family pack, rétegvastagság-mérő szerint egy korábbi sérülés (bal hátsó lámpa felett egy húzásnyom, de ez szerepelt lefotózva a hirdetésben is). Végig vezetett szervizkönyv, 148xxx km.
Nemdohányzó, garázsos autó, nem volt fent egy teljes napon a hahun.
7 évig az előző tulajnál volt, mindenről is gyűjtötte a papírt, max 15 ezrenként vagy korábban olajcsere, minden év májusban vitte márkaszervízbe., lánc mindenestől 2017-ben cserélve.
Alufelnik horzsolás-mentesek, pár apró karc van csak rajtuk, a gyári dísztárcsák illetve lemezfelnik nagyon szépek, a téligumik cserések.
Fontosabb extrák: 4 elektromos ablak, tolatóradar, tempomat, kétoldali digitális klíma, csomagtér-elválasztó háló, műbizonylatos skyfol fóliázás hátul, de a tulaj vett hozzá csomagtértálcát, gumiszőnyegeket, fullos parrot kihangosítót.
Azért meglepően jól be lehet vele sorolni autópályán.....
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
-
dj79
senior tag
Sziasztok!
Nos, pár szó a kokszosodásról az 1.4tsi cax esetében.
Az autóban 153e km van. A katalizátor-előmelegítés során néha durrogott-zörgött, illetve alapjáraton volt egy-egy rángás.Augusztus 22-n felhívtam egy dióhéjas tisztítással foglalkozó embert, aki október 14-re tudott időpontot adni.
Megbeszéltünk mindent, diózás, injektortisztítás és felújítás (amennyiben szükséges) és ha már szét van szedve minden, akkor egy gyertyacsere.Tegnap reggel 8 után pár perccel megérkeztem a műhelybe, ahol a szakember beállt a csáposra, meg is jegyezte, hogy teljesen szép hangja van az autónak. A diag semmilyen hibakódot nem jelzett, égéskimaradásra utaló jel nem volt.
Egy jó kávé után nekiállt lebontani a szívósort, fojtószelepet, csöveket, kiszedte az injektorokat. Akkor már láttam, hogy nem hiába mentem oda. Az injektorok végén egyértelműen látszott a ráégett dzsuva. A szívószelepekhez bekukkantva viszont mindketten meglepődtünk. Én azért, mert egész szép kis barlangrendszer alakult ki szénből, ő pedig azért, hogy a látottak ellenére elég sima volt a motor járása.
A 30 ezret futott gyári jelzésű gyertyák viszont újszerűnek tűntek.két evőkanálnyi leszűrt brikettalapanyag
Egy jó ebéd után bekerültek a felújított, megtisztított injektorok, 4 új NGK gyertya, majd megkezdődött az összeszerelés (a fojtószelep is ki lett takarítva), új tömítésekkel. Az első indítás délután fél négykor történt, ezután az alapjárat hamar magára talált, néhány perces alapjárati diag után elmentünk egy próbakörre élőadatot nézni. A szerelő szólt, hogy most már meleg az olaj.
Nos, ekkor elgurult egy kicsit a gyógyszer, autóztunk egy kellemeset a kihalt mellékutakon.Eredmények: hibátlan, sima, halk működés. Korábban 3000-4000 rpm között volt egy kis kopogásos égés, ez teljesen elmúlt. A kormányon már nem érezhető a korábban meglévő remegés, az alapjárat hidegen is hibátlan. A fordulatot hamarabb veszi, látszik, hogy sokkal könnyebben lélegzik a motor.
Dióhéjban ennyi volt a történet.
-
dj79
senior tag
válasz Doki16 #172411 üzenetére
Update: tegnap este volt alkalmam kerülni egyet család nélkül, bizony elgurult a gyógyszerem .
Eléggé megváltozott a motor karakterisztikája: jóval nagyobbat tol kétezres fordulattól, illetve sokkal könnyebben pörög fel. Pedig csak annyi történt, hogy könnyebben lélegzik a technika, de érzetre jónéhány extra lovat megtaláltam a ménesben. -
dj79
senior tag
válasz macilaci78 #172942 üzenetére
Nekem mondjuk a gyerekek miatt hasznos. Az előző autóinkban azért volt jó, mert nem volt hátravezetve a szellőzés/klíma, de a klímát használva nyáron elöl sem kellett megfagyni, a gyereküléseknél is kellemes maradt az idő a napsütéstől függetlenül.
A mostani kocsiban van hátul lehetőség hűtésre/fűtésre, de a napfény nem zavarja őket a hosszabb utakon.[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz macilaci78 #172945 üzenetére
Mint írtam, nem csak a hő miatt jó, hanem azért is, mert nem zavarja őket a napfény hosszabb úton sem.
-
dj79
senior tag
válasz diablo1984 #173576 üzenetére
öhmm.... 5 és 3 éves lányaim vannak, fogadd őszinte átérzésem
-
dj79
senior tag
válasz yodamester10 #173845 üzenetére
Motul x-clean 5w40 kifejezetten ajánlott bele az fb csoport szakijai szerint.
-
dj79
senior tag
válasz grizlisandor #173851 üzenetére
Pedig de, Barcsik is megerősített, amikor koxtalanításon voltam nála.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz yodamester10 #173860 üzenetére
-
dj79
senior tag
válasz Alias LaLee #174330 üzenetére
Vcds mutat valamit? Nekem a tsi a koksz miatt csinálta, gyújtás-kimaradással kapcsolatos hibakód nem volt.
-
dj79
senior tag
-
dj79
senior tag
válasz ReSeTer #174351 üzenetére
A miénkben 132-nél cserélték a komplettet. Az okoskerék az elnyújtott (longlife) olajcsere-periódusok miatt hal meg tudomásom szerint.
A 350 ezret mindennel együtt hallottam, hosszbordásszíj, vízpumpa etc.Ami nem okoz tutira gondot: a kéziváltós G5-ben nincs dmf, illetve ugye értelemszerű dpf sem, a fogyasztás pedig barátinak mondható.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Motion_Blur #174361 üzenetére
Az első perctől évente volt eddig a csere, 12-15 ezrenként.
5w30 Castrol volt eddig (két olajcsere közt 6-8dl fogyasztás), de a következőnél Motul 0w30 vagy Motul 5w30 lesz benne a diózós embör tanácsára.Most egyelőre kérdéses, hogy megmarad, vagy eladom, ha marad, átállok a 10 ezres intervallumra.
Általában ÖMV MM95 megy bele, a vegyes fogyasztás 7,1 (van benne város bőven), 2 felnőtt + 2 gyerek a fedélzeti létszám. Horvátországig és vissza nyáron megpakolva, tempomattal kijöttem 6,4 literes átlaggal (140 tempomattal az 2900rpm hatodikban).
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz ReSeTer #174363 üzenetére
A gyári 132 ezret / 8 évet bírt. Most megint gyári, javított van benne, valszeg már nem lesz nálunk az autó, mire megint szükséges lesz a csere.
Egyébként nagy a szórás, van akinek már 60-70e körül becsörgött a gyári első szerelésű cucc, van akinek meg elment kétszázezret. Nyilván ez is használatfüggő. -
dj79
senior tag
válasz Motion_Blur #174365 üzenetére
A motult meg lehet találni olcsóbban is
Amúgy az érdem inkább az előző tulajé. Általában a kínálatból mindig igyekszem megtalálni azokat az autókat, amik nem feltétlenül a legolcsóbbak, viszont ellenőrizhető az előéletük és olyan környezetből jönnek, ahol a tisztességes karbantartás nem okoz anyagi megterhelést. Utána mindent is megcsináltatok, amit szükséges, pl ennél a diózás. Persze ezután is igyekszem fenntartani az állapotot, ezért a környezetemben sokan nem tartanak normálisnak (főleg asszony, hogy már megint költöm a pénzt). Persze azt már élvezi, hogy bárhol bármikor el lehet indulni egy megbízható autóval.
Az előző off kocsit úgy vitte el az első érdeklődő, hogy még kép sem volt fent a hahun, elolvasta a hirdetést, felhívott, beszéltünk 20 percet, szerelővel idejött, megnézték-átnézték, mentünk egy 30km próbakört és egy fillér alku nélkül írtuk is az adásvételit, pedig nem kifejezetten az ársáv alján-közepén volt.
-
dj79
senior tag
válasz F-ECT$ #174368 üzenetére
Barcsik garage, 2 hónap várakozási idővel.
Motion_Blur: Ilyen a látvány, némi kosszal
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
-
dj79
senior tag
válasz ReSeTer #174563 üzenetére
Uppsz, jogos, a tfsi motoroknál fordult elő rumli. Az 1.6 fsivel csak most lesznek gondok az e10 miatt, ahogy olvastam.
Ha már dsg téma: van itt ismerősi körben a 2.0tdi dsg b7 paszuly. Na most a dsg megtérdelt 194 ezernél, pedig normálisan cserélve volt benne az olaj, márkaszervizben. Szeleptömb javítással hová érdemes fordulni?
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
-
dj79
senior tag
válasz Alias LaLee #174682 üzenetére
Sok a HHO kókler. Azt olvastam, hogy nem barátja a részecskeszűrőnek, valamint a katalizátornak. Amúgy átmenetileg jobb lesz, illetve a placebo hatást is az előnyei közé sorolják.
-
dj79
senior tag
válasz Reggie0 #174691 üzenetére
Hiteles mérési jegyzőkönyvet nem sokan láttak még. A tfsi csoportban ez popcornos téma. Egyszerűen a mobil HHO generátorok kicsik ahhoz, hogy egy motort ellássanak, ezért nem igazán jók a feladatra, annyit tud, hogy megtakarítja a fojtószelepet. A közvetlen befecskendezésű motoroknál viszont a szívósorra és szívószelepekre rárakódott kokszra pl nincs hatással, hiszen ott nincs égés.
-
dj79
senior tag
válasz CharlieDrop #174708 üzenetére
25-30 éve még nem voltak annyira elkülönítve a kutak, mint mostanság, szóval volt olyan eset, hogy az iveco eurostarba véletlenül belekerült 300 liter benzin.... Az sem volt egy kifizetődő buli, meg elég egyszerű volt lefejteni a cuccot a kúton abban az időben.
-
dj79
senior tag
Ezt csak úgy itt hagyom megtekintésre a tsi és tfsi tulajoknak érdekességként.
-
dj79
senior tag
válasz Fail3D! #174885 üzenetére
Szia. Ajánlom figyelmedbe az általam linkelt videót. Az 1.8 tsi későbbi változatai vállalhatóak. Szerintem lépj be a Facebook tfsi club hungary csoportjába.
Ott több információt találsz erről a motorról.[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
-
dj79
senior tag
válasz TraktoristaT #174919 üzenetére
Százalék lesz az a 66. Ha valós érték, nagy baja nincsen így a leírás alapján, ahogy ránéztem a neten, van még a dpf-ben élet/km bőven. Vcds infókkal többre mennénk.
-
dj79
senior tag
válasz TraktoristaT #174922 üzenetére
Ha jól rémlik, ennél a motornál -0,5 és +0,5 a korrekciós határérték, de majd a dízeltudorok megerősítik vagy cáfolják
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- alza vélemények - tapasztalatok
- Formula-1
- Asszociációs játék. :)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen TV-t vegyek?
- Szabályosan kilőtt az AMD asztali piaci részesedése
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Bíró: Zuckerberg nem felelős azért, amit a közösségi média a gyerekekkel tesz
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest