Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sh4d0w:] Darth Vader, a Lázadó
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Primary92
senior tag
Félre értetek.
Arra gondolok, hogyha már úgy is felújításra kerül a turbó, illetve lesznek új csúcsok, akkor van-e olyan alkatrész, amit érdemes lehet cserélni, ha már úgy hozzá lesz nyúlva.
Nem über tuningot szeretnék, sok értelmét nem látom egy első kerekes kocsinál.
Ezzel a motorral a chipes helyek 140 lóerőt és 310 Nm nyomatékot ígérnek a gyári felépítéssel. Ez már könnyen lehet, hogy bőven elég lesz. Meg ha tényleg érezhetően kerülnek elő a lovak a felújátás után, mint ahogy Mágus írta, akkor lehet, hogy chip sem kell.
A porlasztó csúcsilag melyik típust ésszerű választani?
Ha cserélek egy új kuplungot, akkor 140 Le/310Nm-nél még gondolom nincs értelme a kevlározásnak.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- MacBook Air M1 256GB SSD 8GB RAM 2025.05-ig Garanciális
- Playstation 5 ( lemezes) + 2 kontroller + töltő
- Custom YMDK 60% + MF17 halkított, átvilágítós magyar bill. + numpad, Outemu Silent Peach v2 switchek
- Asus ROG Strix GTX1060 6GB OC
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban