Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kalandor: Habemus papam
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vincsaba
csendes tag
válasz
molnarpeter #150199 üzenetére
Így van sokan azt mondják - és igazuk van - , hogy a tuningot mindig a fékekkel kezdjük.
Jó, nyilván a sportlégszűrő szintű tuningnál -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Primary92 #150197 üzenetére
Nagyobb csúcs, nagyobb turbo, lekváros kuplung
, ARL beltartalom, 2000 ccm-re felfúrt blokk, kisteher cooler (létezik gyári helyre dupla vastag is, full alu)... Vannak opciók, de ne felejtsük el a futóművet, és elsősorban a fékeket - mekkora felni van most?
MunezXBK: ott a pont
-
Doki16
addikt
válasz
enddav #150192 üzenetére
Igen a márkaszervizben megkérdeztem amikor vittem kötelezőre. Nem volt még frissítve, de meg akarták csinálni. Egy lemondó nyilatkozatot kellett aláírnom, hogy ne tegyék meg. Ha te is elmész a forgalmival, a rendszerbe megtudják nézni, hogy volt e már vele csinálva valami.
-
apple87
senior tag
Sziasztok!
Valahol lehet találni valami leírást a TSI motorokról, hogy évjárat, motorkód, és hogy milyen vezérlése van stb..?
-
Winchester95
őstag
válasz
Winchester95 #150189 üzenetére
Dolz*
-
Joe Swanson
senior tag
Sziasztok! Frissen váltam egy VW tulajdonosává, és már most meg is lenne az első javítani való rajta, ami bántja a fülemet. Szépítgetem, építgetem, aztán rakok fel róla képet
Golf 3 1.4 60le AEX motorkód, milyen méretekkel rendelkezik a kipufogónál lévő flexi cső? Előre is köszi a válaszokat!
-
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Kivettem az összes ülést, most viszont visszaraknám egy kör erejéig de csak a vezetőt, viszont az utasoldalnál a légzsákok nem lennének bekötve.
Okoz ez valamilyen problémát (pl eldurran a légzsák stb..)?
Kikapcsoljam a kulcs segítségével a zárral a légzsákot?
Lehet így közlekedni vele?Más:
Doltz vízpumpa, (elvileg fémlapátos bárdi szerint) mennyire ajánlott? Mert nekem ezt ajánlották.
Valamint powermax gen. Szabadonfutó? -
Mauzes
addikt
Sziasztok!
Két kérdésem lenne:
1. Skoda Octaviát vezettem már az 1.4 TSI 150 LE motorral, és teljesen élhető volt ez a teljesítmény. Viszont a Passat kicsit nehezebb, ahhoz a kasztnihoz mennyire elegendő ez a motor?
2. Van egy táblázat vagy valami fix útmutató, amelyben könnyen meg lehet nézni, hogy mely motorváltozathoz van száraz vagy olajos DSG?
Köszi!
-
Csabadi
tag
Sziasztok,váltóolajat van értelme cserélni?Passat 1.9pd FRK 6-os váltó.Ha igen,akkor milyen márkát/viszkozitásút?köszi
-
MPowerPH
félisten
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
L1ZRRR #150177 üzenetére
Legálisan utána nem használhatod, mert a spf fojtja a legjobban, ha kiveszik és elkapnak vele, leveszik a rendszámot. Egyébként turbó, cooler, befecskendezők, egr off, dpf off, rendes szoft és 250le fölött lesz. Darkside oldalon nézz szét, minden van hozzá. Készíts be 2000€-t.
Geli.: csak a kád le, ami hosszmotornál nem is olyan egyszerű, mert takarja a bölcső keresztmerevítője.
-
Killer01
őstag
válasz
MPowerPH #150166 üzenetére
Az a vicces, hogy ez (kuplung szétnyílik és darálja a váltóházat) nem is olyan ritka. Nálam kis kotyogó hang volt, kinyomócsapágyra tippelt mindenki... és ugyanez volt a probléma. Most hogy voltam a szervizben a bejelzett EGR miatt, srác megmutatott egy Audit ahol ugyanez történt, de itt át is lyukadt a váltóház több helyen -váltócsere-.
-
Szabó0922
tag
Sziasztok
Segitséget kérhetek erre ? -
#89874944
törölt tag
válasz
molnarpeter #150157 üzenetére
és Mágus2:
köszi
ez jó hír is meg nem is
A tengely cseréhez elég levenni az olajteknőt? Vagy mást is le kell még bontani?
2010-2012 A4-eken kívül még az ugyanilyen idős Passat 7-eket nézzük.
MunezXBK: szerencsére ez nem nekem lesz
Szabó0922: annyiért tudod eladni, amennyiért megveszik... ha gyorsan kell a pénz, meghírdeted legolcsóbban... ha ráérsz, akkor drágábban. Ennyi. Nincs mit trükközni ezen.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Primary92 #150170 üzenetére
Szar a turbó, meg a befecskendezőkre is ráfér a felújítás. Új csúcsokkal nem fog kormolni, az új turbó sem fog leragadni. Ha mindent gyárira cserélsz, nem kell chip, olyan élhető lesz a motor, hogy nem fognak hiányozni a plusz lovak. Ha nem fogod alacsony fordulaton fojtogatni, évekig nem lesz gond semmivel.
-
Primary92
senior tag
1 éve volt takarítva az 1.9 TDI (110 le) a turbó geometria, de a mostanában újra leragad gyakrabban. A tengelye is lóg egy kicsit.
Tervben volt egy kis chiptuning is, viszont előtte mindenképpen orvosolni kell a problémát.
Újítsam fel a turbót, vagy vegyek egy nagyobbat (1749 va, vb)? Az utóbbinál nagyobb a rizikó faktor. Összességében egy 150 lóerő jól esne, amikor nagyobb tempónál előzök, vagy csak elgurul a gyógyszer, viszont alaphelyzetben takarékosan igyekszem vezetni.Mindenhol írják, hogy meg kell szüntetni a turbó meghibásodásának az okát. A szerelőm szerint egyben van a motor, nincs semmi különösebb gond vele. Keressek egy a másik szerelőt, aki megtalálja az okot, vagy pedig betudható a 317000 km-nek, és szimplán már elkopott?
-
szilchi
őstag
válasz
Csaby25 #150149 üzenetére
Üdv.Én is keresem erre a kérdésre a választ.Nézek pár német fórumot és ott az Audi A4-nél a 3 úgymond ajánlott motornak az 1.6-os benzines,1.8-as turbó benzines és a TDI motorokat adják meg.A 2 literes TFSI-ről bár vegyesek a vélemények,de túlnyomórészt pozitívak.Még nézek pár oldalt/fórumot,hogy 1.8-as vagy 2.0-s a jobb.De eddig az 1.8-s vezet.
-
válasz
MPowerPH #150163 üzenetére
Hidd el értem és megértem az elvárásodat. A szívóra mondok egy példát. Golf I GTI-vel kezdtem. Az konkrétan 1.6 szívó 110 lóval. 2 hónap alatt hengerfejesre hajtottam mert ugye pályán bírja az a 180-190-t tartósan.
Szóval bolondbiztos motor nem nagyon van. De tudok Toyota példát is környezetbőlArra akarok csak kilyukadni, hogy a legtöbbet az számít ha a felhasználó tudja kezelni az autót. Ha jól olvastam édesanyád a hang ellenére nem állt le az octival
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
MPowerPH #150163 üzenetére
Pedig az az octavia nem rossz konstrukció, ha nincs lerúgva városban a veséje.
A cégesek sokat mennek kevés idö alatt, ha nem taxi, vagy pizzafutár, jellemzöen nem városi autók. 128k kmvel vettem az enyémet 2,5 éveden. A gps akapján minden nagyvárosban járt az eu közepén.
-
MPowerPH
félisten
válasz
bitpork #150161 üzenetére
Egy szivoban nincs kockazat, ha magaban a motor jo konstrukcio. Csere autonak elhoztuk a regi ceges Mondeot, amit a szerelo megvett 1Ft -ert. Pontosan 600k km van most benne, es ez egy 2l szivo. Most lett cserelve a gyari kuplungja eloszor. Motor meg bontatlan, persze olajbol mar elfogyaszt 1l -t 10k km alatt. Ezt varom egy szivotol. Octavia megy a haztol, sajnos egy tevedes volt. Ha minden jol megy, jon egy Civic a helyere.
-
norrberth
addikt
válasz
grizlisandor #150147 üzenetére
-
válasz
MPowerPH #150159 üzenetére
Honnan tudod h nem történik meg vadi új kocsinál? Mint a volt könyvelőmnél ahol vétel másnapján pályán felrobbant a klíma venti és nem volt garis?
Különben ha valaki adott típushoz ért, a nagyját kiszűrheti. Pl a befecsik mérhetőek. A turbó mérhető. A klímakompresszor nyomása és hőmérséklete mérhető. Az automata olaja mérhető és szemrevételezhető. EGR megint árulkodó ha be van rakódva. A kettőstömegű meg a kopónál is kopóbb alkatrész, aki nem akarja cserélni az a fékekkel se tegye
De ha ezt akarod hallani, akkor hiába a szög egyszerű motor, az is meghalhat használt esetében. Pont. Nincs de nincs viszont, csak tisztán szerencse egy nem ismert előéletű használt esetében. Szerintem.
-
-
-
enddav
aktív tag
[link]
Ezt a 2011/10 2.0 CR TDI Jettát néztem illetve próbáltam ki ma (mivel ma délután érkezett, ezért rendszám híján csak pár percet vezettem), jövő héten vinném átvizsgálásra. Tudom, hogy nem a legjobb minőségű képek, de esetleg valakinek valami észrevétel így elsőre? Motorkódot sem néztem meg, de előfordulhat, hogy ez a motor van a te kocsidban is, Mágus? -
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Eredeti játékok OFF topik
- Bluetooth hangszórók
- Azonnali fotós kérdések órája
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- OpenWRT topic
- Milyen videókártyát?
- One mobilszolgáltatások
- Videós, mozgóképes topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- magyar bill. - Lenovo ThinkPad Z13 G1 - AMD Ryzen R7 Pro 6850U, 13.3" 2.8K OGS érintőkijelző
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest