Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MPowerPH
félisten
Az a baj, hogy ezt vetelnel nem lehet megmondani... Amit lehetett, megtettuk. Igy is orultunk, hogy a Skoda kiadta a service historyt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Ez így nem teljesen igaz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
VR6-Fan
veterán
ez annyi sebből vérzik mint az állat
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
enddav
aktív tag
[link]
Ezt a 2011/10 2.0 CR TDI Jettát néztem illetve próbáltam ki ma (mivel ma délután érkezett, ezért rendszám híján csak pár percet vezettem), jövő héten vinném átvizsgálásra. Tudom, hogy nem a legjobb minőségű képek, de esetleg valakinek valami észrevétel így elsőre? Motorkódot sem néztem meg, de előfordulhat, hogy ez a motor van a te kocsidban is, Mágus?
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
Doki16
addikt
Itt alvázszám alapján még jobban utána tudsz nézni. [link] Van 9 kép a kocsiról az adatbázisukban, még érdekes is lehet
Ha én előbb találok rá erre az oldalra biztos nem vettem volna meg a mostani kocsimat
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
#89874944
törölt tag
Köszi! Egyébként a 2010 utáni 2.0 CR-ek is szenvednek a hatszög tengellyel? Vagy csak a PD-knek volt baja?
molnarpeter
nagyúr
Korai CR-ek is érintettek (bár jobb a tengely, 3 lépcsőben lett egyre kevésbé rossz, szóval azokban már a javított javítottja van, ami ugyanúgy elromolhat, csak kicsit később ), de 2010-ig még ugyanaz az alja, mint a PD-nek volt. [link]
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Az enyém nem, a cfh motorcsaládban nincs kiegyenlítö tengely + a classicus tdi olajpumpája van rajta olajban futó szíjjal meghajtva. 200k km után majd leveszem a kádat, lövök kèpet a szíjról. 500k km a tervezett élettartama annak a szíjnak.
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
Mar miert nem? Honnan lathattuk volna, hogy a klimakompresszor lehal, EGR megragad, kuplunk/kettostomegu szetesik 20k km-el a vetel utan?
Don't Tread On Me
Mágus2
Közösségépítő
Kipróbálásnál kiderül. A sokat használt kuplung mindig elárulja magát.
Honnan tudod h nem történik meg vadi új kocsinál? Mint a volt könyvelőmnél ahol vétel másnapján pályán felrobbant a klíma venti és nem volt garis?
Különben ha valaki adott típushoz ért, a nagyját kiszűrheti. Pl a befecsik mérhetőek. A turbó mérhető. A klímakompresszor nyomása és hőmérséklete mérhető. Az automata olaja mérhető és szemrevételezhető. EGR megint árulkodó ha be van rakódva. A kettőstömegű meg a kopónál is kopóbb alkatrész, aki nem akarja cserélni az a fékekkel se tegye
De ha ezt akarod hallani, akkor hiába a szög egyszerű motor, az is meghalhat használt esetében. Pont. Nincs de nincs viszont, csak tisztán szerencse egy nem ismert előéletű használt esetében. Szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
K Norbi
addikt
MPowerPH
félisten
Egy szivoban nincs kockazat, ha magaban a motor jo konstrukcio. Csere autonak elhoztuk a regi ceges Mondeot, amit a szerelo megvett 1Ft -ert. Pontosan 600k km van most benne, es ez egy 2l szivo. Most lett cserelve a gyari kuplungja eloszor. Motor meg bontatlan, persze olajbol mar elfogyaszt 1l -t 10k km alatt. Ezt varom egy szivotol. Octavia megy a haztol, sajnos egy tevedes volt. Ha minden jol megy, jon egy Civic a helyere.
Don't Tread On Me
Mágus2
Közösségépítő
Pedig az az octavia nem rossz konstrukció, ha nincs lerúgva városban a veséje.
A cégesek sokat mennek kevés idö alatt, ha nem taxi, vagy pizzafutár, jellemzöen nem városi autók. 128k kmvel vettem az enyémet 2,5 éveden. A gps akapján minden nagyvárosban járt az eu közepén.
[ Szerkesztve ]
Hidd el értem és megértem az elvárásodat. A szívóra mondok egy példát. Golf I GTI-vel kezdtem. Az konkrétan 1.6 szívó 110 lóval. 2 hónap alatt hengerfejesre hajtottam mert ugye pályán bírja az a 180-190-t tartósan.
Szóval bolondbiztos motor nem nagyon van. De tudok Toyota példát is környezetből
Arra akarok csak kilyukadni, hogy a legtöbbet az számít ha a felhasználó tudja kezelni az autót. Ha jól olvastam édesanyád a hang ellenére nem állt le az octival
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MPowerPH
félisten
Igen, jol. Maga a zorges megjelenesekor mar keso volt, a problema az volt, hogy ezzel a valtot is majdnem kinyirta a kuplung. Akkor lett volna siras..
Don't Tread On Me
szilchi
őstag
Üdv.Én is keresem erre a kérdésre a választ.Nézek pár német fórumot és ott az Audi A4-nél a 3 úgymond ajánlott motornak az 1.6-os benzines,1.8-as turbó benzines és a TDI motorokat adják meg.A 2 literes TFSI-ről bár vegyesek a vélemények,de túlnyomórészt pozitívak.Még nézek pár oldalt/fórumot,hogy 1.8-as vagy 2.0-s a jobb.De eddig az 1.8-s vezet.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
Mágus2
Közösségépítő
Erre van a fórum, megkérdezted és kaptál választ, a kevesek egyike vagy, aki megfogadta a tanácsot.
A következő autót nézesd át szerelővel a vétel elött. Utána már késő.
[ Szerkesztve ]
bmwsan
senior tag
Kérdés, hogy melyik 1.8?
Az A4 B7-es korszakban elég sok bajuk volt a TFSI motoroknak, bár a 2.0 PD-nek sincs jobb híre
Primary92
senior tag
1 éve volt takarítva az 1.9 TDI (110 le) a turbó geometria, de a mostanában újra leragad gyakrabban. A tengelye is lóg egy kicsit.
Tervben volt egy kis chiptuning is, viszont előtte mindenképpen orvosolni kell a problémát.
Újítsam fel a turbót, vagy vegyek egy nagyobbat (1749 va, vb)? Az utóbbinál nagyobb a rizikó faktor. Összességében egy 150 lóerő jól esne, amikor nagyobb tempónál előzök, vagy csak elgurul a gyógyszer, viszont alaphelyzetben takarékosan igyekszem vezetni.
Mindenhol írják, hogy meg kell szüntetni a turbó meghibásodásának az okát. A szerelőm szerint egyben van a motor, nincs semmi különösebb gond vele. Keressek egy a másik szerelőt, aki megtalálja az okot, vagy pedig betudható a 317000 km-nek, és szimplán már elkopott?
szilchi
őstag
A 163 Le-s 1.8 T motor az.
A PD TDI-ket ott sem dícsérték,csak a nem PD-s motorokra írták,hogy jók.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
Doki16
addikt
Ki lehet valahogy olvasni a gps agyából, hogy merre járt az autó?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Mágus2
Közösségépítő
Szar a turbó, meg a befecskendezőkre is ráfér a felújítás. Új csúcsokkal nem fog kormolni, az új turbó sem fog leragadni. Ha mindent gyárira cserélsz, nem kell chip, olyan élhető lesz a motor, hogy nem fognak hiányozni a plusz lovak. Ha nem fogod alacsony fordulaton fojtogatni, évekig nem lesz gond semmivel.
Primary92
senior tag
A turbó felújítás, ahogy néztem 80-100k. A befecskendező felújítás tekintetében mire számítsak? Új csúcs?
Mágus2
Közösségépítő
Új csúcs, beállítás, hézagolás.
Brumi˘
addikt
Belfegor turbo 65-ért újította fel nekem a 1749va-t, új kompresszor kereket is kapott.
L1ZRRR
senior tag
Ennél a 2.0 cr-nél amúgy egy komolyabb tuninghoz mit kellene cserélni ? értsd ( 250-300 le )
Az élettartalma csökkenése nélkül ofc.
[ Szerkesztve ]
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
#89874944
törölt tag
és Mágus2:
köszi ez jó hír is meg nem is A tengely cseréhez elég levenni az olajteknőt? Vagy mást is le kell még bontani?
2010-2012 A4-eken kívül még az ugyanilyen idős Passat 7-eket nézzük.
MunezXBK: szerencsére ez nem nekem lesz
Szabó0922: annyiért tudod eladni, amennyiért megveszik... ha gyorsan kell a pénz, meghírdeted legolcsóbban... ha ráérsz, akkor drágábban. Ennyi. Nincs mit trükközni ezen.
[ Szerkesztve ]
Szabó0922
tag
Sziasztok
Segitséget kérhetek erre ?
Killer01
őstag
Az a vicces, hogy ez (kuplung szétnyílik és darálja a váltóházat) nem is olyan ritka. Nálam kis kotyogó hang volt, kinyomócsapágyra tippelt mindenki... és ugyanez volt a probléma. Most hogy voltam a szervizben a bejelzett EGR miatt, srác megmutatott egy Audit ahol ugyanez történt, de itt át is lyukadt a váltóház több helyen -váltócsere-.
MunezXBK
nagyúr
A számlád egyenlegét.
Mágus2
Közösségépítő
Legálisan utána nem használhatod, mert a spf fojtja a legjobban, ha kiveszik és elkapnak vele, leveszik a rendszámot. Egyébként turbó, cooler, befecskendezők, egr off, dpf off, rendes szoft és 250le fölött lesz. Darkside oldalon nézz szét, minden van hozzá. Készíts be 2000€-t.
Geli.: csak a kád le, ami hosszmotornál nem is olyan egyszerű, mert takarja a bölcső keresztmerevítője.
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
Koszonom szepen a gyors segitseget!
L1ZRRR: 3.0 TDi Audi, remap, es 300 lo folott lesz.
Egyebkent feltunt, mennyire olcsok a 2011 koruli A8 4.2 TDi -k. Azokkal van valami komolyabb problema? Draga a fenntartasuk?
Beonnek, mert az A8-rol egyedul nem mondod meg, hogy VW.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
enddav
aktív tag
Köszi! Lekértem az adatokat, ugyanaz a 9 kép van ott mint a hahun, igazából semmi plusz infot nem tudtam meg. : D Neked mi volt az amiért utólag nem vetted volna meg?
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
#89874944
törölt tag
igen, az a része már tiszta bölcső le, és utána lehet csak leszedni a teknőt.
Doki16
addikt
Nálam olyan képek voltak a kocsiról amik nem túl szívderítőek Tiszta kosz és tele karcokkal meg horpadásokkal. Most már így utólag mindegy lényegében. 11k km-ert beleraktam mióta megvettem és tökéletesen teszi a dolgát, le is kopogom
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Csabadi
tag
Sziasztok,váltóolajat van értelme cserélni?Passat 1.9pd FRK 6-os váltó.Ha igen,akkor milyen márkát/viszkozitásút?köszi
Mauzes
őstag
Sziasztok!
Két kérdésem lenne:
1. Skoda Octaviát vezettem már az 1.4 TSI 150 LE motorral, és teljesen élhető volt ez a teljesítmény. Viszont a Passat kicsit nehezebb, ahhoz a kasztnihoz mennyire elegendő ez a motor?
2. Van egy táblázat vagy valami fix útmutató, amelyben könnyen meg lehet nézni, hogy mely motorváltozathoz van száraz vagy olajos DSG?
Köszi!
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Kivettem az összes ülést, most viszont visszaraknám egy kör erejéig de csak a vezetőt, viszont az utasoldalnál a légzsákok nem lennének bekötve.
Okoz ez valamilyen problémát (pl eldurran a légzsák stb..)?
Kikapcsoljam a kulcs segítségével a zárral a légzsákot?
Lehet így közlekedni vele?
Más:
Doltz vízpumpa, (elvileg fémlapátos bárdi szerint) mennyire ajánlott? Mert nekem ezt ajánlották.
Valamint powermax gen. Szabadonfutó?
Joe Swanson
senior tag
Sziasztok! Frissen váltam egy VW tulajdonosává, és már most meg is lenne az első javítani való rajta, ami bántja a fülemet. Szépítgetem, építgetem, aztán rakok fel róla képet Golf 3 1.4 60le AEX motorkód, milyen méretekkel rendelkezik a kipufogónál lévő flexi cső? Előre is köszi a válaszokat!
enddav
aktív tag
Közben aztán visszakerestem és látom, hogy pont a tiedben van ugyanez a motor(CFFB) mint ami ebben a jettában is. Azt meg tudtad valahol nézni, hogy frissítették-e rajta a csalószoftot?
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
L1ZRRR
senior tag
kar erte
You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.
apple87
senior tag
Sziasztok!
Valahol lehet találni valami leírást a TSI motorokról, hogy évjárat, motorkód, és hogy milyen vezérlése van stb..?
Primary92
senior tag
Ezt egy jobb képességű VW szerelő megoldja, vagy speciális műhely kell hozzá?
Mennyibe kerül a 4 csúcs, mennyiért állítják be nagyságrendileg? Milyen csúcsot vegyek?
Doki16
addikt
Igen a márkaszervizben megkérdeztem amikor vittem kötelezőre. Nem volt még frissítve, de meg akarták csinálni. Egy lemondó nyilatkozatot kellett aláírnom, hogy ne tegyék meg. Ha te is elmész a forgalmival, a rendszerbe megtudják nézni, hogy volt e már vele csinálva valami.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Primary92
senior tag
Mit érdemes még megnézni, ha egy kis chiptuningra adnám a fejem?
MunezXBK
nagyúr
Pénztárcádat.
molnarpeter
nagyúr
Nagyobb csúcs, nagyobb turbo, lekváros kuplung , ARL beltartalom, 2000 ccm-re felfúrt blokk, kisteher cooler (létezik gyári helyre dupla vastag is, full alu)... Vannak opciók, de ne felejtsük el a futóművet, és elsősorban a fékeket - mekkora felni van most?
MunezXBK: ott a pont
[ Szerkesztve ]