Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#150151) MPowerPH válasza Mágus2 (#150148) üzenetére


MPowerPH
félisten

Az a baj, hogy ezt vetelnel nem lehet megmondani... Amit lehetett, megtettuk. Igy is orultunk, hogy a Skoda kiadta a service historyt.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#150152) bitpork válasza MPowerPH (#150151) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Ez így nem teljesen igaz.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#150153) VR6-Fan válasza K Norbi (#150134) üzenetére


VR6-Fan
veterán

ez annyi sebből vérzik mint az állat :D

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#150154) enddav


enddav
aktív tag

[link]
Ezt a 2011/10 2.0 CR TDI Jettát néztem illetve próbáltam ki ma (mivel ma délután érkezett, ezért rendszám híján csak pár percet vezettem), jövő héten vinném átvizsgálásra. Tudom, hogy nem a legjobb minőségű képek, de esetleg valakinek valami észrevétel így elsőre? Motorkódot sem néztem meg, de előfordulhat, hogy ez a motor van a te kocsidban is, Mágus?

Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.

(#150155) Doki16 válasza enddav (#150154) üzenetére


Doki16
addikt

Itt alvázszám alapján még jobban utána tudsz nézni. [link] Van 9 kép a kocsiról az adatbázisukban, még érdekes is lehet :)

Ha én előbb találok rá erre az oldalra biztos nem vettem volna meg a mostani kocsimat :D

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#150156) #89874944 válasza Mágus2 (#150148) üzenetére


#89874944
törölt tag

Köszi! Egyébként a 2010 utáni 2.0 CR-ek is szenvednek a hatszög tengellyel? Vagy csak a PD-knek volt baja?

(#150157) molnarpeter válasza #89874944 (#150156) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Korai CR-ek is érintettek (bár jobb a tengely, 3 lépcsőben lett egyre kevésbé rossz, szóval azokban már a javított javítottja van, ami ugyanúgy elromolhat, csak kicsit később :D ), de 2010-ig még ugyanaz az alja, mint a PD-nek volt. [link]

[ Szerkesztve ]

(#150158) Mágus2 válasza #89874944 (#150156) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az enyém nem, a cfh motorcsaládban nincs kiegyenlítö tengely + a classicus tdi olajpumpája van rajta olajban futó szíjjal meghajtva. 200k km után majd leveszem a kádat, lövök kèpet a szíjról. ;) 500k km a tervezett élettartama annak a szíjnak.

[ Szerkesztve ]

(#150159) MPowerPH válasza bitpork (#150152) üzenetére


MPowerPH
félisten

Mar miert nem? Honnan lathattuk volna, hogy a klimakompresszor lehal, EGR megragad, kuplunk/kettostomegu szetesik 20k km-el a vetel utan?

Don't Tread On Me

(#150160) Mágus2 válasza MPowerPH (#150159) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Kipróbálásnál kiderül. A sokat használt kuplung mindig elárulja magát.

(#150161) bitpork válasza MPowerPH (#150159) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Honnan tudod h nem történik meg vadi új kocsinál? Mint a volt könyvelőmnél ahol vétel másnapján pályán felrobbant a klíma venti és nem volt garis?

Különben ha valaki adott típushoz ért, a nagyját kiszűrheti. Pl a befecsik mérhetőek. A turbó mérhető. A klímakompresszor nyomása és hőmérséklete mérhető. Az automata olaja mérhető és szemrevételezhető. EGR megint árulkodó ha be van rakódva. A kettőstömegű meg a kopónál is kopóbb alkatrész, aki nem akarja cserélni az a fékekkel se tegye ;)

De ha ezt akarod hallani, akkor hiába a szög egyszerű motor, az is meghalhat használt esetében. Pont. Nincs de nincs viszont, csak tisztán szerencse egy nem ismert előéletű használt esetében. Szerintem.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#150162) K Norbi válasza grizlisandor (#150147) üzenetére


K Norbi
addikt

Hamarosan engem is láthattok az erőmérőn. ;]

(#150163) MPowerPH válasza bitpork (#150161) üzenetére


MPowerPH
félisten

Egy szivoban nincs kockazat, ha magaban a motor jo konstrukcio. Csere autonak elhoztuk a regi ceges Mondeot, amit a szerelo megvett 1Ft -ert. Pontosan 600k km van most benne, es ez egy 2l szivo. Most lett cserelve a gyari kuplungja eloszor. Motor meg bontatlan, persze olajbol mar elfogyaszt 1l -t 10k km alatt. Ezt varom egy szivotol. Octavia megy a haztol, sajnos egy tevedes volt. Ha minden jol megy, jon egy Civic a helyere.

Don't Tread On Me

(#150164) Mágus2 válasza MPowerPH (#150163) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Pedig az az octavia nem rossz konstrukció, ha nincs lerúgva városban a veséje.

A cégesek sokat mennek kevés idö alatt, ha nem taxi, vagy pizzafutár, jellemzöen nem városi autók. 128k kmvel vettem az enyémet 2,5 éveden. A gps akapján minden nagyvárosban járt az eu közepén. :)

[ Szerkesztve ]

(#150165) bitpork válasza MPowerPH (#150163) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Hidd el értem és megértem az elvárásodat. A szívóra mondok egy példát. Golf I GTI-vel kezdtem. Az konkrétan 1.6 szívó 110 lóval. 2 hónap alatt hengerfejesre hajtottam mert ugye pályán bírja az a 180-190-t tartósan.
Szóval bolondbiztos motor nem nagyon van. De tudok Toyota példát is környezetből :DDD

Arra akarok csak kilyukadni, hogy a legtöbbet az számít ha a felhasználó tudja kezelni az autót. Ha jól olvastam édesanyád a hang ellenére nem állt le az octival :R

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#150166) MPowerPH válasza bitpork (#150165) üzenetére


MPowerPH
félisten

Igen, jol. Maga a zorges megjelenesekor mar keso volt, a problema az volt, hogy ezzel a valtot is majdnem kinyirta a kuplung. Akkor lett volna siras..

Don't Tread On Me

(#150167) szilchi válasza Csaby25 (#150149) üzenetére


szilchi
őstag

Üdv.Én is keresem erre a kérdésre a választ.Nézek pár német fórumot és ott az Audi A4-nél a 3 úgymond ajánlott motornak az 1.6-os benzines,1.8-as turbó benzines és a TDI motorokat adják meg.A 2 literes TFSI-ről bár vegyesek a vélemények,de túlnyomórészt pozitívak.Még nézek pár oldalt/fórumot,hogy 1.8-as vagy 2.0-s a jobb.De eddig az 1.8-s vezet.

Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...

(#150168) Mágus2 válasza MPowerPH (#150166) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Erre van a fórum, megkérdezted és kaptál választ, a kevesek egyike vagy, aki megfogadta a tanácsot. :R

A következő autót nézesd át szerelővel a vétel elött. Utána már késő.

[ Szerkesztve ]

(#150169) bmwsan válasza szilchi (#150167) üzenetére


bmwsan
senior tag

Kérdés, hogy melyik 1.8?

Az A4 B7-es korszakban elég sok bajuk volt a TFSI motoroknak, bár a 2.0 PD-nek sincs jobb híre :))

(#150170) Primary92


Primary92
senior tag

1 éve volt takarítva az 1.9 TDI (110 le) a turbó geometria, de a mostanában újra leragad gyakrabban. A tengelye is lóg egy kicsit.
Tervben volt egy kis chiptuning is, viszont előtte mindenképpen orvosolni kell a problémát.
Újítsam fel a turbót, vagy vegyek egy nagyobbat (1749 va, vb)? Az utóbbinál nagyobb a rizikó faktor. Összességében egy 150 lóerő jól esne, amikor nagyobb tempónál előzök, vagy csak elgurul a gyógyszer, viszont alaphelyzetben takarékosan igyekszem vezetni.

Mindenhol írják, hogy meg kell szüntetni a turbó meghibásodásának az okát. A szerelőm szerint egyben van a motor, nincs semmi különösebb gond vele. Keressek egy a másik szerelőt, aki megtalálja az okot, vagy pedig betudható a 317000 km-nek, és szimplán már elkopott?

(#150171) szilchi válasza bmwsan (#150169) üzenetére


szilchi
őstag

A 163 Le-s 1.8 T motor az.

A PD TDI-ket ott sem dícsérték,csak a nem PD-s motorokra írták,hogy jók.

Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...

(#150172) Doki16 válasza Mágus2 (#150164) üzenetére


Doki16
addikt

Ki lehet valahogy olvasni a gps agyából, hogy merre járt az autó?

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#150173) Mágus2 válasza Primary92 (#150170) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Szar a turbó, meg a befecskendezőkre is ráfér a felújítás. Új csúcsokkal nem fog kormolni, az új turbó sem fog leragadni. Ha mindent gyárira cserélsz, nem kell chip, olyan élhető lesz a motor, hogy nem fognak hiányozni a plusz lovak. Ha nem fogod alacsony fordulaton fojtogatni, évekig nem lesz gond semmivel. :)

(#150174) Primary92 válasza Mágus2 (#150173) üzenetére


Primary92
senior tag

A turbó felújítás, ahogy néztem 80-100k. A befecskendező felújítás tekintetében mire számítsak? Új csúcs?

(#150175) Mágus2 válasza Primary92 (#150174) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Új csúcs, beállítás, hézagolás.

(#150176) Brumi˘ válasza Primary92 (#150174) üzenetére


Brumi˘
addikt

Belfegor turbo 65-ért újította fel nekem a 1749va-t, új kompresszor kereket is kapott.

(#150177) L1ZRRR válasza Mágus2 (#150175) üzenetére


L1ZRRR
senior tag

Ennél a 2.0 cr-nél amúgy egy komolyabb tuninghoz mit kellene cserélni ? értsd ( 250-300 le )

Az élettartalma csökkenése nélkül ofc.

[ Szerkesztve ]

You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.

(#150178) #89874944 válasza molnarpeter (#150157) üzenetére


#89874944
törölt tag

és Mágus2:

köszi :D ez jó hír is meg nem is :DDD A tengely cseréhez elég levenni az olajteknőt? Vagy mást is le kell még bontani?

2010-2012 A4-eken kívül még az ugyanilyen idős Passat 7-eket nézzük.

MunezXBK: szerencsére ez nem nekem lesz ;]

Szabó0922: annyiért tudod eladni, amennyiért megveszik... ha gyorsan kell a pénz, meghírdeted legolcsóbban... ha ráérsz, akkor drágábban. Ennyi. Nincs mit trükközni ezen.

[ Szerkesztve ]

(#150179) Szabó0922


Szabó0922
tag

Sziasztok
Segitséget kérhetek erre ?
:R :R :R :R :R :R :R :R

(#150180) Killer01 válasza MPowerPH (#150166) üzenetére


Killer01
őstag

Az a vicces, hogy ez (kuplung szétnyílik és darálja a váltóházat) nem is olyan ritka. Nálam kis kotyogó hang volt, kinyomócsapágyra tippelt mindenki... és ugyanez volt a probléma. Most hogy voltam a szervizben a bejelzett EGR miatt, srác megmutatott egy Audit ahol ugyanez történt, de itt át is lyukadt a váltóház több helyen -váltócsere-.

(#150181) MunezXBK válasza #89874944 (#150178) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

A számlád egyenlegét. :D

(#150182) Mágus2 válasza L1ZRRR (#150177) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Legálisan utána nem használhatod, mert a spf fojtja a legjobban, ha kiveszik és elkapnak vele, leveszik a rendszámot. Egyébként turbó, cooler, befecskendezők, egr off, dpf off, rendes szoft és 250le fölött lesz. Darkside oldalon nézz szét, minden van hozzá. Készíts be 2000€-t.

Geli.: csak a kád le, ami hosszmotornál nem is olyan egyszerű, mert takarja a bölcső keresztmerevítője.

[ Szerkesztve ]

(#150183) MPowerPH válasza Mágus2 (#150168) üzenetére


MPowerPH
félisten

Koszonom szepen a gyors segitseget! :R

L1ZRRR: 3.0 TDi Audi, remap, es 300 lo folott lesz.

Egyebkent feltunt, mennyire olcsok a 2011 koruli A8 4.2 TDi -k. Azokkal van valami komolyabb problema? Draga a fenntartasuk?
Beonnek, mert az A8-rol egyedul nem mondod meg, hogy VW.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#150184) enddav válasza Doki16 (#150155) üzenetére


enddav
aktív tag

Köszi! Lekértem az adatokat, ugyanaz a 9 kép van ott mint a hahun, igazából semmi plusz infot nem tudtam meg. : D Neked mi volt az amiért utólag nem vetted volna meg?

Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.

(#150185) #89874944 válasza Mágus2 (#150182) üzenetére


#89874944
törölt tag

igen, az a része már tiszta :D bölcső le, és utána lehet csak leszedni a teknőt.

(#150186) Doki16 válasza enddav (#150184) üzenetére


Doki16
addikt

Nálam olyan képek voltak a kocsiról amik nem túl szívderítőek :D Tiszta kosz és tele karcokkal meg horpadásokkal. Most már így utólag mindegy lényegében. 11k km-ert beleraktam mióta megvettem és tökéletesen teszi a dolgát, le is kopogom :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#150187) Csabadi


Csabadi
tag

Sziasztok,váltóolajat van értelme cserélni?Passat 1.9pd FRK 6-os váltó.Ha igen,akkor milyen márkát/viszkozitásút?köszi

(#150188) Mauzes


Mauzes
őstag

Sziasztok!

Két kérdésem lenne:

1. Skoda Octaviát vezettem már az 1.4 TSI 150 LE motorral, és teljesen élhető volt ez a teljesítmény. Viszont a Passat kicsit nehezebb, ahhoz a kasztnihoz mennyire elegendő ez a motor?

2. Van egy táblázat vagy valami fix útmutató, amelyben könnyen meg lehet nézni, hogy mely motorváltozathoz van száraz vagy olajos DSG?

Köszi!

(#150189) Winchester95


Winchester95
őstag

Sziasztok!
Kivettem az összes ülést, most viszont visszaraknám egy kör erejéig de csak a vezetőt, viszont az utasoldalnál a légzsákok nem lennének bekötve.
Okoz ez valamilyen problémát (pl eldurran a légzsák stb..)?
Kikapcsoljam a kulcs segítségével a zárral a légzsákot?
Lehet így közlekedni vele?

Más:
Doltz vízpumpa, (elvileg fémlapátos bárdi szerint) mennyire ajánlott? Mert nekem ezt ajánlották.
Valamint powermax gen. Szabadonfutó?

(#150190) Joe Swanson


Joe Swanson
senior tag

Sziasztok! Frissen váltam egy VW tulajdonosává, és már most meg is lenne az első javítani való rajta, ami bántja a fülemet. Szépítgetem, építgetem, aztán rakok fel róla képet :) Golf 3 1.4 60le AEX motorkód, milyen méretekkel rendelkezik a kipufogónál lévő flexi cső? Előre is köszi a válaszokat!

(#150191) Winchester95 válasza Winchester95 (#150189) üzenetére


Winchester95
őstag

Dolz*

(#150192) enddav válasza Doki16 (#150186) üzenetére


enddav
aktív tag

Közben aztán visszakerestem és látom, hogy pont a tiedben van ugyanez a motor(CFFB) mint ami ebben a jettában is. Azt meg tudtad valahol nézni, hogy frissítették-e rajta a csalószoftot?

Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.

(#150193) L1ZRRR válasza Mágus2 (#150182) üzenetére


L1ZRRR
senior tag

kar erte :U

You see, u believe that if a fridge falls off a minivan, you better swerve out of its way. I believe it's the fridge's job to swerve out of mine.

(#150194) apple87


apple87
senior tag

Sziasztok!

Valahol lehet találni valami leírást a TSI motorokról, hogy évjárat, motorkód, és hogy milyen vezérlése van stb..?

(#150195) Primary92 válasza Mágus2 (#150175) üzenetére


Primary92
senior tag

Ezt egy jobb képességű VW szerelő megoldja, vagy speciális műhely kell hozzá?
Mennyibe kerül a 4 csúcs, mennyiért állítják be nagyságrendileg? Milyen csúcsot vegyek?

(#150196) Doki16 válasza enddav (#150192) üzenetére


Doki16
addikt

Igen a márkaszervizben megkérdeztem amikor vittem kötelezőre. Nem volt még frissítve, de meg akarták csinálni. Egy lemondó nyilatkozatot kellett aláírnom, hogy ne tegyék meg. Ha te is elmész a forgalmival, a rendszerbe megtudják nézni, hogy volt e már vele csinálva valami.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#150197) Primary92 válasza Primary92 (#150195) üzenetére


Primary92
senior tag

Mit érdemes még megnézni, ha egy kis chiptuningra adnám a fejem?

(#150198) MunezXBK válasza Primary92 (#150197) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Pénztárcádat.

(#150199) molnarpeter válasza Primary92 (#150197) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Nagyobb csúcs, nagyobb turbo, lekváros kuplung :D, ARL beltartalom, 2000 ccm-re felfúrt blokk, kisteher cooler (létezik gyári helyre dupla vastag is, full alu)... Vannak opciók, de ne felejtsük el a futóművet, és elsősorban a fékeket - mekkora felni van most?

MunezXBK: ott a pont :D

[ Szerkesztve ]

(#150200) Vincsaba válasza molnarpeter (#150199) üzenetére


Vincsaba
csendes tag

Így van sokan azt mondják - és igazuk van - , hogy a tuningot mindig a fékekkel kezdjük.
Jó, nyilván a sportlégszűrő szintű tuningnál :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.