Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
simonjoe
senior tag
..ezt most kérdezed??? 1ébként nem értem, valami interkontinentális nyilvántartásban vannak ezek a xar autók, ás a fritz poliszmen mögnézi a listát, és ha nem vagyol rajta akkor gyün a gumibotos fenyegetettség??
Sokat járunk ki, de akkor idáig szerencsénk volt?? Mert az tuti, h én nem fogom átíratni a szoftverét.
Joe
diablo1984
veterán
gyanítom, hogy ez a kínálat alja, mert a 2. sem egy szépség, hiába gyári felni. Ha már szép felnik lettek említve, akkor nekem nem ezek ugranak be kapásból.....
intelMMX
senior tag
Először nem akartam én sem, aztán a Sportos kiadáson elég jól mutat.
(Bár gondolom a sport lökő is sokat nyom latba a látványhoz)
A sajátokkal kaCCSolatban ott kötelező. De ott is vannak raziák az úton - szerintem
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mágus2
Közösségépítő
Uzmany
őstag
Én ránéznék a borbet bs5re. Igaz nem gyári, de nagyon szép. Szerintem az ára is nagyon baráti kb 80€.
® visions created with passion
Killer01
őstag
Lassan akinek dízelje van terroristának minősül nyugatabbra, szóval inkább nem kockáztatok...
MunezXBK
nagyúr
Majd február végén dől el, hogy jogos-e a megkülönböztetés.
lord_devil
tag
Én is úgy vettem észre, hogy elkezd regenerálni negyed tankkal is (vagy minimálisan alatta), illetve viszonylag hideg motorral (pár percre rá, hogy elindítom). CAGA motorkód, frissített szoftverrel.
[ Szerkesztve ]
Killer01
őstag
Ez is érdekes, nekem 70 fokos olaj alatt emlékeim szerint még nem kezdett neki soha.
Olyan autót nem szabad megvenni amibe nem jó a 95-ös, ebbe tuti jó.
Gumikéderre inkább glicerint kenj, szilikon zsírt csak akkor, ha a glicerines kezelés után is nyiszog.
MPowerPH
félisten
Tanacs a topikbol ezzel az autoval kapcsolatban? Mire figyeljek, mit nezzek, milyen hibaforrasok lehetnek? Most indulok megnezni. Megvenni nem fogom, de ha tetszik, akkor foglalozom. Itt nem szokas, de talan kivetelt teszek ennel, es beviszem markaszervizbe egy atvizsgalasra, meg mielott kipengetnem erte a penzt.
Don't Tread On Me
MunezXBK
nagyúr
Elég őszinte képek. Biztos átnézetném, illetve a jobb hátsó ülésen mi az a 2 benyomodás, gyerekülés nyoma?
MPowerPH
félisten
En is rakerdeztem, mert feltunt. Gyerekules, ahogy mondod.
Don't Tread On Me
tigomigocika
senior tag
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem!
Egyik napról a másikra nincs központi záram...
Nem is villan semmi...nem nyit nem zár..jelenleg mindent manuálisan zárok és nyitok.
Az alany 95 b5 a4 1z 90le.
Mit nézzek meg?
Végig néztem a biztosíték táblát és ott minden biztosíték jó!(vezető oldali ajtó mellett oldalt)
Így sajnos a csomagtér ajtó nem nyílik illetve az üzemanyag ajtó sem amit orvosoltam sajnos nomád módon,de vettem zárható üzemanyag satyót...
Tudna valaki segíteni merre induljak?Mit nézzek át?
Előre is köszönöm!
XBOX LIVE: rolandinho007
MunezXBK
nagyúr
A kompresszort, jobb hátul.
BMW001: az baj, kinyúlt a bőr.
diablo1984
veterán
1,6 mpi motor mennyire olajevős fajta? Hajlamos?
tigomigocika
senior tag
Köszönöm!
Jobb hátul mit takar?
Helyileg be tudnád nekem azonosítani?
Van rajta cikkszám?
XBOX LIVE: rolandinho007
MunezXBK
nagyúr
Csomagtartón belül, jobb hátuljában. A kis ajtó mögött. Van, az alapján tudsz venni másikat. Sajnos megkotlós fajta.
Mágus2
Közösségépítő
Csak ha gyilkolták. Gondolom a 8 szelepcsere gondolsz.
grizlisandor
addikt
Kövi tank megy sima 95-ös, nézek glicerint akkor, köszönöm.
(#150572) molnarpeter válasza grizlisandor (#150546) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Glicerin volt már, teleszkópot szvsz hagyd (WD40 inkább old és párolog, semmint ken).
Szerintem a fék recseg, ez van, nem érdemes foglalkozni vele igazán
Roidmi kell neked - 2S tud hívást is bonyolítani, 3S zenél és mindenféle hangot lejátszik (csak hívást nem lehet kitenni rá). Esetleg a szivargyújtót lehet átkötni úgy, hogy gyújtáson legyen csak rajta áram, hogy ne kelljen kihúzni mindig, esetleg egy kapcsolót tenni, hogy vissza lehessen nyomni szükség esetén.
[ Szerkesztve ]
intelMMX
senior tag
Szerintem a központi vezérlőegységével van gond. Én mindenképpen kimérném kap-e áramot
grrpowa
aktív tag
(#150532) hsz re valaki valamit esetleg?
0631 7710098
tigomigocika
senior tag
Na pont azt nem tudom meg nézni.
Ülés mögött fal,csomi ajtó nem nyilik
Központi vezérlő egységet hol találom?
Bal lábamnál ha jól sejtem?
XBOX LIVE: rolandinho007
(#150576) molnarpeter válasza tigomigocika (#150575) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Kulccsal nem nyílik?
MunezXBK
nagyúr
Azt hiába nézed, a kompresszor fosta össze magát.
Doki16
addikt
Az alany leírása: Passat B7 2013, 2.0 CTDi BMT, CFFB és 140 ló.
Történt ma egy érdekes dolog a kocsival. 40 km laza 90-es tempót mentem, tehát bőven üzem meleg lett a motor. Amikor odaértem a célhelyemre leállítottam a motort. 1 percre rá félre akartam állni pár méterrel arrébb és nem akart beindulni. Még megpróbáltam párszor, de egyet tekert dadogott a motor és leállt. Sajnos videót nem csináltam, eléggé ideges voltam abban a pillanatban. Gyorsan Torque alkalmazással kiolvastam OBD-n, de nem volt benne hibakód. Ránéztem a VAG DPF-re is és akkor láttam, hogy előtte 6 kilométerrel regenerált. pont. Az EGR szelep meg 100%-ot mutatott azon a részen ott a VAG DPF-ben. [kép] Ezt a képet már akkor lőttem amikor hazaértem.
Olvastam még olyat, hogy a régebbi TDi-k üzem melegen nem vagy nehezen indultak. Mást nem tudtam csinálni mint vártam. Egy óra alatt lehűlt olyan 60 fokra a víz. Ekkor már megint úgy indult mint előtte bármikor. Ma egész nap mentem vele, a hiba óta már 4 szer állítottam le meg indítottam el, de semmi gond nem volt vele.
Van bárkinek bármi ötlete, hogy mi lehetett a gond?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Mágus2
Közösségépítő
Új EGR szelepre gyűjts. Beakadt melegen nyitott állapotban.
Doki16
addikt
Akkor jó irányba gondolkoztam. Gyanús is volt, hogy miért volt 100%-ra nyitva. Amúgy az miért lehet, hogy nem is pörgettet tovább az önindító. Ez sajnos az a fajta, hogy benyomom a kulcsot és az elektronikára bízom magam.
Üzemszerű állapotban mikor van teljesen nyitva az EGR? Javítható a dolog valami tisztítással vagy teljesen cserés a dolog?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Mágus2
Közösségépítő
Cserés
Doki16
addikt
Ha nyitott állapotban ragad, akkor hideg motornál ugyanúgy befog indulni attól még igaz? Azt olvastam, hogy lényegében ahogy melegszik a motor úgy zár be szép lassan és csak hideg motornál vagy teljesen nyitva.
Csak azért kérdem, mert ha esetleg megint ilyen adódik akkor jó-e az ha csak várok míg visszahűl.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Mágus2
Közösségépítő
Cseréltesd ki, ne analizáld. Amíg nyitva, nem indul. Nem várni, cserélni. Csakagyári.
[ Szerkesztve ]
tigomigocika
senior tag
Akkor az szép mutatvány lesz orvosolni
molnarpeter: sajna kulcs nem nyitja sosem azzal nyitottam plusz előző tulaj sem nyitotta vele és hát betegség hogy ilyenkor jól be rohad ....
XBOX LIVE: rolandinho007
Gyula84
veterán
na sikerült kinyernem az autó pin kódját, így hogy megvan nem tudom minek kellett amúgy azzal a kábellel amit a vcdshez is használok
[ Szerkesztve ]
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
Nah erre kívánTsi vagyok, ha nem titok oszd meg velünk
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Doki16
addikt
Milyen kell nekem a CFFB 2.0 TDI-hez? Láttam, hogy van ilyen hűtővel egyben, de van külön szelep is. Elég maga a szelep vagy mindenre szükség van. Tudnál segíteni nekem, hogy mit vegyek? Nem szeretném, hogy a szervizben átverjenek. Elveszek a sok féle fajta között. [link] [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
MunezXBK
nagyúr
Én tudom, nálam is elszállt.
Mágus2
Közösségépítő
Teljes kell hűtővel wahler, vagy Vw.
[ Szerkesztve ]
Hogyan tudnak átverni a szervizben?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Winchester95
őstag
Sziasztok!
Amint régen írtam kiolvastam a légzsák hibát. (01222 - Crash Sensor Side Airbag; Passenger Side (G180)
(Seat Toledo 1.9tdi asv 2004)
Átvizsgáltam a kábeleket, hibátlanok voltak mindenhol.
Megcseréltem a 2 szenzort (utas, vezető), kitöröltem a hibakódot, majd újra kiolvastam.
A vezetőoldalit írta be már csak hibának. Így értelemszerűen a szenzor a rossz.
(Kontakt spray nem segített).
Szerintetek hol tudok venni ilyen szenzort? Ahogy kerestem, csak gyárit dobott a kereső, abból is csak bontott van. Csak ez a járható út?
Ez a száma: 600 909 606 Csak 1db hirdetést találtam, használtan, az is Galaxy 2-be való.De minden szám, kinézet stb... stimmel.
Más:
Esőzésnél mint említettem megint volt egy kicsi víz bal hátul. Ma szétáztattam a kocsit az ablakoknál, az egész autót alulról, jó sokáig, de sehol semmi....Egy csepp víz sem jött be.
Nem értem hogy került oda víz...
molacika91
tag
Sziasztok!
Egy újabb kérdéssel fordulok hozzátok. Az autó egy Audi A4 2002 évjárat, 1.9 Pdtdi AVB motorkód, 6 sebességes talán HCF kódú váltóval.
A jelenség az, hogy remeg az autó 70-200+ km/h (német autópálya) sebességnél, érezni a kasztnin de a kormányon is, enyhén ha mozdítok a kormányon bármelyik irányba, akkor változik a remegés, ugyan így másabb a remegés gyorsítás, motorfék, vagy tartott gáznál. Ha nagyon figyelek akkor 50 km/h sebességnél is érezni kicsit kanyarban a kormányon.
A centírozást kizárnám, amikor volt vele gond, az másabb volt, csak a kormány remegett.
Az alsó lengőkarok nemrég lettek cserélve, fék szintén.
A belső feltengely csukló kezdi megadni magát? Úgy tudom ezeknél az autóknál szokott vele probléma lenni.
Remélem tudtok segíteni, hogy merre keressem a hibát.
Köszönöm.
diablo1984
veterán
Igen, a 102 lovas 8 szelepesre!Néztem ma egy tourant, benzin+gázos(na a pótkerék tartályos 7 személyes autó kialakítását ecsetelhetném, de fogalmazzunk úgy, hogy touranban ez nem működik, gáz nélkül ok a 7 személy, de ezzel a fajta gázzal csak 5 üléses.....
2004-es autó, 12 éve gázos, 166e km-es, szerintem reális a km futása, kívül-belül kapott az élet sötét oldaláról rendesen, első-hátsó lökös is meghúzva, meggyűrve, jobb hátsó sárvédő csúnyán javítva(valami lehetett ott, de nem durván, lehet egy húzás a benzintöltő nyílás alatt, de egy szobrász nem tudta megcsinálni, még koszosan is látszott a tákolt kitt+megtüsszentés nyoma,összes lámpája bepárásodva, még a ködlámpák is, belseje lelakott, minden gomb kopott, ajtón a kárpit szövete a könyöklőnél a zsírtól már a hordozó anyaghoz tapadt, gumiszőnyeg fél talpnyi helyen átkopott. A km óra és fordulatszám plexije belülről párás(WTF?). Motorja benzinnel és gázzal is csendes volt, nem csattogott benne a szelep, szinte hangtalan volt alapjáraton, nem egy rakéta, de ment(persze sz@rabbul mint az 1,6tdi octavia, de nem is számítottam ilyen dinamizmusra sem), check engine világított, azt mondta a tulaj, hogy a lamda szonda a gáztól megkergül és azt jelzi(hogy kap így műszakit??).A gazda azt mondta, hogy olajcserétől olajcseréig 1 kg(??) olajat tölt bele, csipegeti a motor, füstje nem volt, azon nem látszott, a blokk olajos volt, de nem csepegtette, nívót kihúzva az octavia olajára gondoltam, hogy az dízel, de ebben feketébb az olaj...)Kipuff hátsó dobja szerintem kirohadt már, mert kongó üres hangja volt a gáznak, mikor távozott belőle, termosztát 70 fokon beállt és ez fölé nem engedte a cuccost!
Tehát fantázia lenne benne, de a mondhatni jó állapothoz(amitől a szemem nem hányja el magát azonnal) is sokat kellene rákölteni, a kasztni 3-4 elem festésével a kicsit karcos, de szép állapotra hozható(persze, lámpák ki, kiszárít, elsők megpolíroz), a belsejében a kapaszkodókról a gumitakony letakarítása és a komplett gombszett csere segítene, valamit 1-2 belső műanyag elem(miért kell a műszarfal közepére a tároló tetejére csavarozni valamit) és bal első ajtókárpit csere(hangszóró rács meg volt fúrva-vagy szeggel olvasztva- több ponton, meg annak volt a kárpitja "emberzsírozva").
Na szóval ebben az autóban az olajfogyasztás mennyire lehet természetes, meg úgy általában ezzel a motorral?
Mágus2
Közösségépítő
Minek neked ez a szar? Megtartod az octit, cserélsz benne 4 injektort, vagy veszel az árán egy hibátlan 1.6-ot. Ez a két értelmes opció van. Az nem játszik, hogy ekadod a jöt és veszel egy leharcoltat.
diablo1984
veterán
Az, hogy az árán egy hibátlan 1,6-os szívóbenzint vegyek az nem opció, 1az1-ben az a motor lepkefing az 1,6 cr tdi-hez képest, a kompromisszum az akkor működik, ha valami szarabb, akkor még a zsebemben lapul lóvé és akkor nem idegelem magam!
Az a furcsa, hogy a múlt héten egy 2005-ös toyota corolla versot néztem és az is minden irányban meg volt húzva és az természetes, hogy 13-14 éves autó ilyen, de mikor én árulok egy 18 éves autót és van rajta egy karc(az előző tulaj megnyomta a lököst, engem nem zavart, nem lelakott sem kívül sem belül) jön a hümmögés, hogy ezt festeni kell, meg miegymás, na nekem az az autó 100x különb volt külső-belső állapotban mint ez a 2 amit néztem, arról nem is beszélve, hogy az octaviában lassan 200ezer van, de ezekben meg 150-160 ezer volt és az octavia mint az új olyan belül, a külseje hajszálkarcos a gépi mosótól, de nincsenek fejnyi húzásnyomok a sarkain, nincs tele apró horpadásokkal és lehetetlen helyeken karcokkal.
Valahogy én is úgy érzem, hogy az octavia nem kizárt hogy marad, mert ha minden amitől félek egyszerre fossa magát(ami nem valószínű, főleg, hogy a DPF az nem azt mutatta, hogy a végét járná) össze akkor is max 600-at kel ráverni és akkor 100e km-ig megint lesz egy probléma mentes autóm ami nem volt törve-javítva, nem 14 éves, keveset eszik, még ha ütöm-vágom, van benne nyomaték(több mint egy szívó benzinben) és amúgy sem egy túl problémás darab!
Az a furcsa, hogy az octavia azóta mióta meg lett pályáztatva, azóta tünet mentes, nem torpan, semmi baja!
(#150596) diablo1984 válasza diablo1984 (#150595) üzenetére
diablo1984
veterán
A toyotától a touran annyiból jobbnak bizonyult, hogy a touranban a középső(3 üléses) sorban be tudtam magam mögé ülni az nélkül, hogy a térdkalácsom az etető tálcában nyomot hagyott volna! A japánban nincs tálca, de így is átlyukasztom az első ülést, ergo a touran lábtérre többet ad!
Mágus2
Közösségépítő
A touran nehéz autó. 1.6 kevés bele, dízelből is.
diablo1984
veterán
ezért talán érte adnám az octit, de brutál tisztaságú heroin árában adják ezt a tourant!
Nem racsingolni akarok, de 1,6 szívó ha kevés, akkor csak a tsi opció marad, az nem egy DPF-el egyszerűbb mint a cr-es octi, de cserében van turbó+kompresszor, van faszántos vezérműlánc és koksz! Így az nem opció!
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
Úgy, hogy nem az egész cumót cserélik például hanem csak a szelepet. Vagy csak mókolnak valamit amitől megy két hétig a kocsi. Pont ezért kérdeztem utána részletesen, hogy mi kell majd hozzá.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.