Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#93351) Topiccsendőr válasza Gaboman (#93349) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Persze, es ezt osszemostak mindennel, aminek powerje van. Itt indul a legenda.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93352) Geresics válasza Topiccsendőr (#93350) üzenetére


Geresics
addikt

Nem úgy volt, hogy Svájcban találkozunk? Én Zürichből fogok csillagtúrázni valamikor, csak még nem tudom mikor!
De ha jössz haza, a Te kedvedért felmegyek Euroringre! :K

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#93353) Topiccsendőr válasza Geresics (#93352) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Vagy oszinte fekteszt pecsen, zurichbe nem megyek be, mert ott nem lehet motorozni, max st gallen. Vagy kakucs, vagy euroring, vagy ilyesmi.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93354) -Mosquito- válasza Topiccsendőr (#93350) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Nem lenne egyszerűbb,olcsóbb vinni egy lapátot és azzal jól hátba qrni,hogy nah' kb ilyen érzés? :D És még jót is röhögnénk. ;]

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#93355) Geresics válasza Topiccsendőr (#93353) üzenetére


Geresics
addikt

Nem kell bemenni Zürichbe, én sem ott fogok motorozni, gondolhatod! :DDD
Fékteszt Pécsett bármikor, és a hazai pályákat is megoldom egy alkalomra! ;)

(#93354) Mosquito34
...csinálok abból is vidijót! ;]

[ Szerkesztve ]

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#93356) Gaboman válasza Topiccsendőr (#93351) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Pontosan így van, aki mind a kettőt egymás után kipróbálja rájön mennyivel kezelhetőbb egy poweres motor, pl: hegymenetnek alsó fordulaton való haladás.
Míg a poweressel finoman, lazán, nyomatékból tudsz haladni addig a power nélkülivel nagyon kínlódos lenne mert nincs erő, fulladozik vagy fordulaton kell tartani de ott meg hirtelen állattá válhat.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#93357) zgospel válasza Topiccsendőr (#93350) üzenetére


zgospel
őstag

Hjaj hogy én hogy kivagyok az itthoni motoros újságírástól meg az önjelölt tesztelőktől... :D Kb így hirtelen a totalbike-ot tudnám mondani, ott van pár srác aki tud is motorozni és a lényegről írnak, ráadásul jól. Többnyire.

De amikor az inkább le se írom melyik oldalakon a textilruhás felhajtottállú sisakos dobozokatmindenhovámagávalcipelős emberek értekeznek powernakedekről meg sportmotorokról, az a kevés hajam is égnek áll, mert: 90%-ban ugyanazokat a közhelyeket ropogtatják gázreakcióról, nyomatékról, alsó tartományról. Ja meg a módválasztókat nagyon szeretik, leírják hogy milyen jó hogy van eső mód, mert akkor esőben is bátran húzhatod :DDD
Aztán ejtenek 1 szót a fékekről, kb annyit hogy vannak. Azt már hogy milyenek azok a fékek csak kevés ilyen írásban említik meg, és mégkevesebb az ahol tényleg ki is próbálták és fékeztek vele legalább egyszer egy kurvanagyot.
Futómű ugyanez, ha már kimennek vele a városból az is csoda, de egy valamire való szerpentinre, neadjisten pályára sem viszik ki. Esetleg döntenek vele 10 fokot, majd leírják hogy húúdekezes motor, ezzel aztán lehet kanyarodni.
A verdikt meg az hogy milyen jó a motor, mindenki vegyen ilyet. Scramblertől Thruxtonon át a Firebladeig mindegyikre ezt mondják. Mondjuk így hirtelen visszaemlékezve olyat se nagyon olvastam még, hogy kritizáltak volna egy motort valaha, mert akkor a forgalmazó sem fogja legközelebb odaadni :)

Ezért is szerettem a Dodorék műsorát amikor még volt, mert ők kerek perec kimondták hogy az ezres gixxernek gyengék a fékei, meg hogy a nem emlékszem már melyik motorral 220-szal nem olyan stabil lapon fordulni mint a másikkal.

https://www.flickr.com/photos/zpapa/

(#93358) Topiccsendőr válasza zgospel (#93357) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ender irt egy osszehasonlitot a cbr r1 gsxr rol, es szerintem az teljes mertekben hasznalhatatlan. Borsay is, az legalabb palyan volt vele.

Aztan dodor... Amikor a 20 filleres aprilia leonardo kormanyvegsulyra azt mondja, hogy micsoda muveszet, hogy erre is gondolnak az rsv 4 en, azon mosolyogtam. Meg ok is arrol kezdenek beszelni az oncsikkal, hogy a v motor nyomatekos, a soros meg porgos. Oda elfer a facepalm. Egyszeruen puffogtatjak a forumos sztereotipiakat. Egyebkent ahogy elkuldi az anyjaba a tobbi ujsagot, tesztelot azon jot nevettem. Nincsenek ok sem maskent kezelve mas szaklapnal.
dodor sosem teljesitett fenyesen palyan, ezert marad az utcai amokfutasnal. anyira nem adok a szavara, hogy ketszaznal mi stabil, meg mi nem.
Az osszes teszt vegere mindig az jon ki, hogy mekkora kan, az egy kicsit uncsi.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93359) Geresics válasza Topiccsendőr (#93358) üzenetére


Geresics
addikt

Nekem ez a Zomborácz Iván böki a csőröm nagyon... :W

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#93360) Pocee


Pocee
senior tag

érdekes amúgy hogy már a 86os háromkerekűn is volt módválasztó,ott a mérnök kihagyta az elektronikát és megoldotta egy 5ös menettel és kontraanyával a gázkarnál,egyszerű müködésű,ahogy hajtod be úgy veszi el a teljesítményt,állítása fokozatmentes :U ma meg mindenki be van hugyozva a 3 modos kapcsolóknak ;] :DDD

Mr.Brightside

(#93361) zgospel válasza Topiccsendőr (#93358) üzenetére


zgospel
őstag

"anyira nem adok a szavara, hogy ketszaznal mi stabil, meg mi nem"
Szerintem meg ez attól függ, hogy pályára vagy utcára nézed nézed. Az utcai versenyzők meg a superbike menők között se nagyon van átjárás, ahogy a rallysok meg a pályaautósok között is elég ritka.

De visszatérve a témára, és függetlenül attól hogy ki írja: egy sportmotort vagy egy sportos nakedet igenis vigyenek ki pályára meg szerpentinre, forduljanak vele térden mindenhol, nyelezzék a gázt, fékezzenek fejreállósakat, stb és akkor hiteles lesz a teszt is, mert az a rendeltetésszerű használata a motornak.

(#93359) geresics, ok, de miért? :) Isten ments hogy védjem, szerintem sokszor összecsapja az írásokat, kihagy lényeges részleteket, de még mindig inkább azok közé tartozik aki megcibálja a motorokat és keresi a határokat. Emiatt még mindig hitelesebb mint akik az alsó fordulattartomány nyomatékgörbéjén lovagolnak oldalakon át.

https://www.flickr.com/photos/zpapa/

(#93362) Topiccsendőr válasza zgospel (#93361) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nekem tul egyszeru az ember. Gazt tudja huzni, valoban ki kell vinni egy sportmotort palyara, es utcan terden fordulni vele, de nem nagyon tudja mi mitol van, mi hogy mukodik, es velemenye az van. Ami ugyanolyan tomor es egyszeru, mint az ember. A masik, hogy a cikkeibol mindig valahogy onpromozas lesz, szoval nem nagyon erdekel, mi a velemenye egy motorrol. :D

A triumph cikknel senkinek nem fura, hogy kakucson kiprobaltak amit "lenyelezett", es izgett mozgott alatta. Egy kakucson.
Hat mi van itt? :D

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93363) yodamastah válasza Topiccsendőr (#93362) üzenetére


yodamastah
őstag

1esbe kakucson is izgalmas bármit lenyelezni :D

(#93364) HSM válasza Topiccsendőr (#93347) üzenetére


HSM
félisten

"Most is meglepodtem, hogy az sv mennyire tuzes tud lenni :D"
Egy hosszúváltós, pörgős sport sor4 600-hoz képest határozottan. Mondjuk 0 és 100 között. Utána meg fogy el, durván, utóbbi meg nem annyira. :) Más karakter. ;)

(#93365) Gaboman válasza HSM (#93364) üzenetére


Gaboman
nagyúr

A te SV650N gépeddel valami nagy nem stimmel ha a kategóriatársaihoz képest elfogy 100 felett.
Ugyanis a te kategóriatársad a CBF600N, GSF600N, ami sehol, max a CBF600N végsebesség körül tud ellépni az SV-től.
Sokat azt képzelik hogy az SV az a Hornet és a Fazer 600 vetélytársa, pedig nem, azért az a plusz 30 paci kiütközik valahol, ha nem is 100-140 között de, majd felette.
Az SV a plusz cm3 és V2 karakterének köszönhetően nyomatékosabb alul és középen, de felül kiütközik a plusz power a 600cm3 100 lovas gépeknél.
Viszont a 78 pacis CBF, Bandit, nem tud vele lépést tartani, ott nincs erőfölény sem nyomaték.

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#93366) HSM válasza Gaboman (#93365) üzenetére


HSM
félisten

SV650S, és K8 amúgy. Tökéletes kondiban. ;)
Nem írtam, hogy elfogyna a kategóriatársaihoz képest, mert ennyire pontosan sosem hasonlítottam őket össze, de kis tempónál határozottan több élet van benne, viszont 110 után mikor már hármast kell váltani, már annyira nem virgonc, és legkésőbb 140 körül már rakni kell negyedikbe, ott már végképp csak amolyan "krúzolós" az erő. ;) A fizikát nem lehet átverni, a blokk tervezői megpaprikázták kicsit a gépet egy viszonylag rövid egyessel, illetve a blokk karakterisztikájával, de a 72 LE az csak 72 LE, ami főleg nagyobb tempónál bizony kijön, főleg, hogy mivel rövid az egyes, így kevésbé vannak egymás nyakán a fokozatok, ami megint nagyobb tempónál nem olyan előnyös, mint a szokásos sor4 hosszú egyesű, sűrűbb váltó.

(#93367) Geresics válasza zgospel (#93361) üzenetére


Geresics
addikt

Nem tudnám pontosan megmondani. Sosem szoktam megnézni, hogy egy-egy cikket ki ír, hanem csak olvasom azt, ami cím alapján érdekel. Aztán volt pár cikk, aminél elkezdtem olvasás közben viszketni, és a cikk negyedénél, felénél visszagörgettem az elejére megnézni, hogy ki írta, és minden alkalommal ő volt.
Hogy pontosan mi volt arra már nem emlékszem sajnos, de 4-5 ilyen cikket is olvastam...

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#93368) zgospel válasza Topiccsendőr (#93362) üzenetére


zgospel
őstag

Várj, most kiről beszélsz, mert elvesztettem a fonalat :D

A Kakucsot mondjuk én alapból nem értem. Tanulni jó, de amúgy eléggé egyhangú, nem túl változatos pálya.
Ok persze értem én, pályákból nincs túlkínálat itthon, ez meg közel van Bp-hez és olcsó is, de hát na :D

https://www.flickr.com/photos/zpapa/

(#93369) Topiccsendőr válasza zgospel (#93368) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Jah igen, temat valtottam tb cikkre a masodik bekezdesre :D
Az elso a dodor.
De a lenyeg, hogy nekem nem felel meg semmi :D

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93370) Topiccsendőr válasza Geresics (#93367) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ha a szalagcimben az a szo van, hogy "adja", akkor azt o irja.
Ez felbukkan meg 20x a cikkben is olyankor

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93371) imibogyo válasza Geresics (#93352) üzenetére


imibogyo
veterán

Ha jöttök Euroringre, akkor inkább nyárra időzítsetek már, mert jól jönne pár dolgos kéz az új műhely alapozásánál... ;] :P

(#93372) zgospel válasza imibogyo (#93371) üzenetére


zgospel
őstag

Tavaly nem volt ekkora tolongás amikor kérdeztük hogy ki jön, de egye fene, akkor idén prohardveres tali az Euroringen :DDD

https://www.flickr.com/photos/zpapa/

(#93373) imibogyo válasza zgospel (#93372) üzenetére


imibogyo
veterán

Ja én csak azért írtam, mert kb. 3 Km-re lakom a pályától. De egyébként tényleg szívesen látok mindenkit. És akár egyszer egy "PH-s nyársalós / bográcsolós partit" (röviden PHarti :DDD ) is összehozhatnánk. Benzin lenne elég, szóval kirobbanó buli lenne... ;]

[ Szerkesztve ]

(#93374) emre


emre
veterán

Márciusi megjelenés, hát hülyék ezek?
Ezt novemberre kellett volna időzíteni, de még most sem lenne késő.
TT Isle of Man - The Game

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#93375) imibogyo válasza emre (#93374) üzenetére


imibogyo
veterán

Huhh, csak ehhez nagyon kellene egy komoly VR támogatás... :B

(#93376) zgospel válasza Topiccsendőr (#93370) üzenetére


zgospel
őstag

Nekem ez eddig fel se tűnt, de most szakadok :DDD :DDD

https://www.flickr.com/photos/zpapa/

(#93377) tboldi válasza zgospel (#93376) üzenetére


tboldi
nagyúr

Once seen, it can’t be unseen. :D

(#93378) Geresics


Geresics
addikt

Uhh, ez a KTM Super Adventure videó nem tudom mitől, de nagyon adja! Egyszerűen kívánja az utcán is a térden fordulást! Talán a művészi kormányvégsúly, vagy a soros elrendezésnél sokkal nyomatékos V elrendezés lehet az oka! Én már csak tudom!
A mode kapcsoló is végre meghozza a Kánaánt! Hihetetlenül érezni a módok közötti nyomatékkülönbséget! Persze nem véletlen, hiszen a Rain üzemmódban "csak" 100LE teljesítményt ad le! Ilyenkor hihetetlenül finoman lehet kezelni a paripát, és az cserébe nem dobja le az embert!
Pár kolléga véleményét hallottam már, de simán mehetnek az anyjukba, mert ez a gép egy tesztoszteronbombát csinál belőlem, pláne amikor 200-nál még mindig stabil a pesti dugóban araszoló kocsik között!
Aki pedig Kakucson lenyelezi neki - ahogy azt a videó is jól mutatja - megtapasztalhatja milyen is, amikor izeg-mozog alatta! Az adja ám az izgalmat!

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#93379) kcsa válasza zgospel (#93376) üzenetére


kcsa
veterán

Ez olyan mint a mobilarénás cikkekben a "masszív". Na az Bog.

(#93380) zgospel válasza Geresics (#93378) üzenetére


zgospel
őstag

Majdnem, de a gázreakciókról és az alsó fordulatszámtartományról ömlenghetnél még egy kicsit :D Ja meg azt se hagyd ki hogy "motorkarakterisztika".
Kifejezetten tetszik hogy a fékekről nem tettél említést sem, az a gyávák fegyvere úgyis :K

https://www.flickr.com/photos/zpapa/

(#93381) Geresics válasza zgospel (#93380) üzenetére


Geresics
addikt

Meg kell még egy rakás túlszaturált fotó, és máris kész a címlap-cikk! ;]

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#93382) Topiccsendőr válasza Geresics (#93381) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Valamit talalj meg ki szalagcimnek.

Pl soha nem gondoltad volna ezt a duke rol, vagy harom dolog, amit utaltam a duke-ban. Illetve ha kurvara senki nem kattintana, akkor lodd el az oriasi visszahivas a ktm nel, ebbe beleremeg a gyarto, mas markak is erintettek.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93383) -Mike- válasza Geresics (#93378) üzenetére


-Mike-
addikt

Adja!

(#93384) Geresics


Geresics
addikt

Nagy a csend... Miről beszéljünk? ABS? Olaj? Fórum-hiba-feltárás? DCT? ;]

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#93385) Bogyó bá' válasza Geresics (#93384) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Nagy a csend?! Itt nálam dél óta csak a káromkodás hallatszik: ismerkedek életem legelső androidos telefonjával (eddig csak windowsos okostelókat használtam), egy echte kínai SziáMiau-val.... Hogy rohadna meg a zandroid ahol van.... :O

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#93386) Geresics válasza Bogyó bá' (#93385) üzenetére


Geresics
addikt

hát, még ha ájfónt vettél volna! ;] Amikor meglett az enyém (Android után), 2 hétig az ostoba egygombos amerikaiakat szídtam minden létező módon! :DDD

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#93387) tboldi válasza Bogyó bá' (#93385) üzenetére


tboldi
nagyúr

Vetté’ vóna ájfónt! ;]

(#93388) Topiccsendőr válasza Geresics (#93384) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Csak ugy...

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93389) Topiccsendőr válasza Geresics (#93386) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Vagy varj, nem is az, inkabb ez:

Remelem elegedett vagy.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93390) ath válasza Bogyó bá' (#93385) üzenetére


ath
senior tag

cseréld le a miuit, akkor békesség-nyugalom lesz. nálam is hasonló teló van, rögtön ment is a levesbe :D

(#93391) Bogyó bá' válasza ath (#93390) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Szerintem a MIUI 9 sokkal jobban néz ki a stock androidnál....

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#93392) runner 125


runner 125
nagyúr

Srácok, vannak itt azért enduros arcok is. Segítsetek kérlek. Cimborám küldözgeti az endurokat pár napja, meg akar győzni h vegyünk, úgyhogy ismét belerakta a bogarat a fülembe.

Kérdés, határban, erdőben járásra, enyhe bukkanókat kihasználva kis röpködésre miben érdemes gondolkodni 400-650 ccm-ig? Egyáltalán pl. egy XR650R mennyire alkalmas ilyen felhasználásra? Úgy 20kg-val nehezebb (120 körül van emlékeim szerint), mint 450-es enduro, de első blikkre valahol a 400-450 ccm környékét lőném be.

Nyilván szinte az összes üzemórás, noh most ahogy számolgattuk, 150 üzemóránként kér komplexebb felúíjtást egy ilyen típus. Ez kb 4-5000km, ami nekem főleg téli használattal legalább 3 év, de nem volna rossz ezt még inkább kitolni, az-az kevésbé üzemórás típust választani.
Ha ennél maradok, mi az a költség, amivel mindenképpen számolni kell kb. szereléssel együtt ilyenkor?

Próbátam utánaolvasgatni, a negyvenvalahány lovas, gyengébb DRZ400-on kívül nem nagyon találtam olyat, ami ne lenne üzemórásnak beállítva. Tényleg ennyire esélytelen hosszabb élettartamú, de gyengébb endurot találni?

Ami még fontos lenne, h én mindenképpen rendszámos, vagy rendszámozhatót néznék.

A másik kérdés ami megfogalmazódott bennem, a 90%-uknál látom h "frissen felújított, azóta csak 20 üzemórát ment", amit vagy elhisz az ember, vagy nem. Ezért arra gondoltam, h inkább néznék a piac "aljáról" valamit, és felújíttatnám én. Így üzembiztosabb lenne, vagy inkább ebből az árkülönbözetből nézzek fiatalabbat? Bár abba is pikk pakk belecsavarható az a 150 óra.. Előbbi racionálisabb döntésnek tűnik, persze ha nem egy totál szakadékba ugrok bele, amire kb mindenből új kell.
A max keretet valahol 1,1 környékén lőném be, e fölé semmiképp nem mennék.

Köszi!

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#93393) Pocee válasza runner 125 (#93392) üzenetére


Pocee
senior tag

KTM EXC 400, ez már tuti jó élményfaktorral bír,de sztem várd meg Gabomant,szerintem ő vágja itt legjobban a hardendurós témát,például,hogy rendszámozható e?!
Yamaha WR400-450
Most nem nézem meg,hogy pontosan üzemórásak e,ha igen mennyire,de biztos,hogy sűrűbben igényel karbantartást mint egy utcai motor,de kevesebbszer mint egy versenykrossz.Igazából a quadom is üzemórás,pedig nem versenyquad,csak gondolom a kilóméteróra hiánya miatt üzemórában számolnak,vagy azért mert annyit kapar,hogy lehet 1km alatt kettőt megy igazából :DDD
ez a piac nagyon nehéz tapasztalatom szerint,mert ezeket a motorokat senki nem pötyögésre veszi hanem "ütnivágnikaparniszétbaszni"
Szóval ide tényleg nagyon jó szerelővel kell menni vagy annak kell lenni.

Az a baj,hogy 4ütemnél például egy szelep csere annyira drága,hogy azt többnyire elsunnyogják,azt meg nem fogod látni csak ha leszakad mondjuk.nem tudom injektor mennyire kényes téma,nincs szerelési/javíttatási tapasztalatom se utcán se homokon(szerencsére),de gondolom az se olcsó ha elvérzik,takarították e a légszűrőt ez az egyik legfontosabb terepen,mert gyorsan meg lehet zabáltatni homokkal...

[ Szerkesztve ]

Mr.Brightside

(#93394) Geresics válasza runner 125 (#93392) üzenetére


Geresics
addikt

Első körben rákeresnék youtubeon ilyen hangzatos címekre, mint pl. "Best dual sport ever", "Best cheap dual sport", stb.
Aztán amikor ráunok a sok rizsára, akkor megnézném, hogy mennyibe is kerül egy üzemóra 2T és 4T esetén! Egyrészt, hogy tudjam, másrészt, hogy tudjam miket kell csinálni rajta. (Én pont ez miatt a cikk miatt tettem le az üzemórás motorokról!)

Nem üzemórás gépek esetén viszont alig marad választás, de azok nagyon jók!
Örök kedvencem a DRZ400, amit szerettem volna venni egyet. Kedvenc motovloggerem, EveRide DRZ400-asa olyan frankón lett átépítve, hogy tökéletes motor vált belőle arra a célra, amire én használnám. Még Mr. Duhfactor-ék építették át, és egy sorozatot csináltak az átépítésből. Itt a komplett videó-lista (felújítás a 4. videótól).
Először úgy csináltak, mintha ellopnák, aztán utána kezdődik az átalakítás, az utolsó videóban pedig teljesen "szakszerűen" összefoglalja az átalakításokat! Igazi műszaki nyelven! :DDD
Sajna valahogy egyre inkább úgy érzem, hogy egyrészt nehéz ez a motor, másrészt nem nagyon találni belőle jó állapotút.

Később volt egy Yamaha WR450, amit majdnem megvettem SM és enduro szettel. Most is bánom, hogy addig morfondíroztam, míg elvitték - igaz, ezzel nem mentem volna el Isztambulig, de Neked ugye nem is ez a célod...

Persze azóta "evolválódtam" és elkezdtem a nyálam inkább a KTM 640-re csorgatni, ami mára már átcsapott a KTM 690 (és Husqarna 701) rajongásba, viszont a 690 már túllépi a keretet, amit rá szánsz kivéve talán, ha találsz egy német példányt, amit svájci nyugdíjas nő használt templomba járásra második motorként, és sosem dohányzott benne... pedig ezeknek már az olajcsere periódusa is asszem 10ekm!

De majd jönnek a témához jobban értők, és megmondják a tutit! :K

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#93395) Gaboman válasza runner 125 (#93392) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Arra a felhasználásra mit te szeretnél egy XR650R is tökéletesen alkalmas, főleg ha hosszabb távra mentek vele, egy XR650R 145kg körül van megtankolva.
Amit én ajánlanék még azok a KTM SC/SXC modellek, ezek a típusok nem üzemórásak, átmenetek a könnyű üzemórás és nehéz endurók között.
A KTM SC620/625 egy végletekig lekönnyített versenyenduró, szárazon 120kg körül mozog, egy EXC450 114kg, tehát a különbség nem nagy, ellenben nem üzemórás, ha odafigyelnek rá bontásig akár 60 ezret is elmehet.
Nincs aksi, csak berúgós, szóval tényleg a legkönnyebb súly és legjobb teljesítményre törekedtek.
1.6 liter olaj megy bele összesen, ezt 1000-2000 kilométer között érdemes cserélni, felhasználásfüggő, amit te írsz mire kellene a 2000 is simán beleférhet.
Jó futóműve, fékei vannak, blokkja erős, nyomatékos, pörgős, alkatrészellátása jó, Almamotor vagy KTM Ócsánál hamar belehet hozzá szerezni mindent.
A másik a teljesítménye, terepre 50-55 lovas gépnél nem igazán kell több ha ez viszonylag kevés súllyal társul.
A 620 is pont ilyen, azt amit tud soha nem használod ki, mondjuk ezzel is már másodikba fogsz indulni nem is egyesbe ha megfelelő terepáttétel van rajta, a gyári iszonyat hosszú, 170+ a vége ami terepezéshez hülyeség.

Egy üzemórás motornál a felújítási költség ha szinte minden cserés 400-450 ezer forint szereléssel együtt.
A DRZ 400E is ami már az 50 lovas verzió üzemórás, A 400, 450, 520, 525, kategóriában mindegyik az.
Van azért kivétel ott van az XR400R, de én ezt annyira nem ajánlanám.
KTM-nek ott van a SXC 625 ami már önindítós is, ezek is nagyon jó motorok.

A frissen szervizelt egy nagy divat lett nálunk, majd ha elmész egyet megnézni akkor mutasson róla képet, vagy számlát vagy az alkatrészeket.
Mert nálunk szinte mindenki így hirdeti ami kamu, jól cseng közben semmi, erre ne adj.
Belelátni a motorba úgy sem tudsz, hacsak nem elviszed szétszedetni, én mindig azt nézem hogy mennyire patika állapotú, meghallgatom a motorhangot, füstöl e ha gázt húzok, váltót végigkapcsolom mente közben, kuplung hogy emel ki, hogy megy a motor, van e erő alatta stb.......

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#93396) Topiccsendőr válasza runner 125 (#93392) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

En meg hozzatennem, hogy uzemorast szet kell szedni atomra, es ujra osszerakni. Es ez vonatkozik mindenre. A villara, a himbarendsszerre. Hamar tul mesz a millan. Esetleg olyat tudsz venni aminek epp le van huzva a hengere, es henger-dugo cserere var. Akkor el lehet kezdeni matekozni, hogy azert nem birta a tulaj ezt vegrehajtani, mert nem lehet hozza mar kapni, vagy mert annyiba kerul, mint jelenleg az egesz motor erteke.

Szerintem a drz xr az potyogesre jo, de ennel konyebb kell, hogy ne furodj arccal a homokba. Ezekkel egy homokos uton nem tudsz vegigmenni csak gyokkettovel. Hiaba nyelezed le, nem tud elkonnyulni az eleje annyira, hogy ne csavarja ki a kezedbol a kormanyt, aztan 100 meteren keresztul vagy 10x a foldon talalod magad, vagy 5km/oraval mesz, aztan kirohog mindenki. Azott agyagon ugyanez. Ugratast hat az megint nem adja ezeknel.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93397) Topiccsendőr válasza Pocee (#93393) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nem kell nagyonjo szerelonek lenni. Azonnal szet kell szedni vetel utan. Ez maskepp nem megy. Lehetsz akarmilyen szerelo, nem latsz bele. :D

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93398) Pocee válasza Topiccsendőr (#93397) üzenetére


Pocee
senior tag

értem,de ha vétel után szeded szét akkor az már a tiéd,vagy visszavinnéd,hogy tök szar a belseje add vissza a pénzt?nem is tudom üzemóránál van e ilyen jellegű garancia,persze csak gondolkodok.

azért nem baj ha van jó szerelő,mert van az első "komoly" motoros vásárló aki már attól olajat pisál,hogy a kiskapun befordulva meglátja élete első lehetséges motorját amit kinézett a képesmotoron,na ez nem az esetleges hibát jelző blokkhangokra fog koncentrálni vagy a letört hűtőtartó fülekre...hanem hogy mikor próbálhatja ki,aztán az ismeretlen erő miatt be is fosik és már virítja is a pénzt.
Megtörtént,komámra majdnem rásóztak egy ktm sx250-t kb 95ös évjáratú és ráfaragva(deszószerint) 2001es idomszett,furcsa EXC motorburkolatokkal,a motor szétverve,sztem még két nyomba is ment,de annyira erős volt és krossz a DR600 után,hogy alig bírtuk lebeszélni a srácot.

[ Szerkesztve ]

Mr.Brightside

(#93399) Horvi válasza Topiccsendőr (#93397) üzenetére


Horvi
őstag

Meg aztán szétszedni mindenki szét tudja :DD ;]

Hello darkness, my old friend...

(#93400) Topiccsendőr válasza Pocee (#93398) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nem vinnem vissza, hanem olcson vennem. Mi kulonbseg van akozott, hogy megveszed es hasznalod, vagy megveszed es szetszeded? Ugyanolyan szar a motor, csak egyik esetben nem tudsz rola. Csak azt mondom, hogy lehetsz te feher gandalf, amig nem szeded szet, nem latsz azon sok mindent. Ahhoz, hogy utcai motor kopasi tuneteket produkaljun, tul ki van hegyezve. Elobb torik, szakad barmi, minthogy fustoljon.
Ha nem tudja bizonyitani mik voltak elvegezve, akkor eleve ugy kell tekinteni, hogy ott csereerett par dolog. Foleg ahogy a haveromek cr 250 eztek. "Keri az a dugattyut, lehet hallani" "mi nem nyelezzuk annyit, felesleges olyan gyakran cserelni"

Termeszetesen nem baj a szerelo, nem erre ertettem

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.