Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#93251) tboldi válasza V.Stryker (#93250) üzenetére


tboldi
nagyúr

Vegyél egy ETZ-t. Olcsóbb, van itthon, valamilyen szinten hasonlít is külsőre és a felújítás/szerelés élménye garantáltan meglesz. ;] :P

(#93252) V.Stryker válasza tboldi (#93251) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Kizárt! :D

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#93253) Topiccsendőr válasza V.Stryker (#93250) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nagy keresztet veszel a haradra

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93254) V.Stryker válasza Topiccsendőr (#93253) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Most mé mondod? :) Mivel rosszabbak, mint egy ETZ? :)

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#93255) Topiccsendőr válasza V.Stryker (#93254) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Kulonbseg az oreg motorok helyrehozasaban szerintem nincs. Alap, hogy annyi penzt kell rakolteni, ami soha nem rentabilis. Irrealisan sok penzbe kerul. Ez az irrealis egy kicsit nezopont kerdese is. Altalaban az emberek nincsenek tisztaban azzal, mennyibe kerul egy jarmu uzemeltetese. Azzal pedig egyaltalan nincsenek, hogy osszerakni mi penz. Ilyen szempontol irrealis, de ha neked az kell, es az tetszik, senkinek semmi koze hozza, mennyibe kerult felallitani, csak ne mondd el senkinek, mert hulyenek fognak nezni, epp azert, mert nem tudjak, ezt mashogy nem lehet. Csak penzlocsolassal

Nem tudom, hogy ez a cafe racer romantika van rajtad, hogy van egy motorod, amit hetente kulcsolsz, es osszeall egy nap, majd csak torolgetni kell a tankot. Esetleg az van a fejedben, az olcsosaga kimerul abban, meghuzol egy csavart, kicserelsz ilyen olyan filleres dolgokat, es elkezd szepen jarni, amire az elozo tulajok nem voltak kepesek. es hasznalod ekozben. Ez egyebkent tenyleg nagyon szep kep, hogy eloveszed a bonneville t a pajtabol, amihez csak egy picit kell erteni, es meghalalja. Mint ahogy van damme is tette ebben a filmben.

Akkor elmondom, nalam ez mit jelent, mik jutnak eszembe.
Szoval van egy olcso motor, raadasul angol. A japanokhoz sokszor nincs alkatresz mar 15 ev utan, csak a tomegtermekekhez. Tomegtermekek alatt a ronda, karakter nelkuli, kozepszar motorokat ertem, amit senki nem akar otthon latni a garazsban, hogy torolgesse, csak A bol B be akar menni vele.
Extrem, de van olyan 4-5 eves motor, amihez mar nem elerheto egy fejidom. Esetleg utangyartott alkatreszt, tomitesszetett gyartanak a regebbi motorokhoz, ha tenyleg van benne love, tehat tomegcikk volt, es meg sok fut belole. Aztan a tipusjellemzo hibak ismerete. Mielott vasarolnal, ezt meg kell ismerni, hogy ne sozzanak rad egy szart.
(Errol az jut eszembe, amikor 30 e ft ert ajanlottak fel nekem egy katana 400 ast, megvetelre, nem lopott, jarokepes, de szamoltam, es korulbelul annyi penzben allt volna meg, amibol egy R6 ost vehettem abban az idoben. Elbontani nem akartam, mert tele vagyok szarral otthon, es akkoriban sem volt helyem. Szoval olcso motor soha sem az. Inkabb nem vettem meg, mert vettem volna ennyiert majd' egy millios koltseget. Masnak, aki nem rakott rendbe motort, ez fonyeremeny. Olcso, es megy)

Egyebkent tamogatom, hogy rakj otthon ossze egy fasza regi motort, szerintem nagyonjo elmeny, es amikor hasznalod, akkor szinte feler egy hatbaveregetessel, csak szamolj azzal, hogy sok penzbe fog kerulni. Ket labbal a foldon allj.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93256) Kolondrum válasza HSM (#93248) üzenetére


Kolondrum
félisten

Én megértem mire gondol. :D

(#93257) V.Stryker válasza Topiccsendőr (#93255) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Tudom, hogy mennyibe fájhat kb. és milyen küzdéssel jár majd ebayen egy - egy alkatrész felkutatása. De mivel van mellette másik motorom, amit minden nap használhatok, úgy vagyok vele, hogy ha három hónap eredménye annyi lesz, hogy pl. az első kerékben lesznek küllők cserélve és újra lesz krómozva, akkor annyi lesz. Enni nem kér, idő van, a pénz meg csordogálna rá.

Igazából olyat szeretnék, ami kicsit érzelmileg is megmozgat, de a triumphon kívül a Norton Commando-t tudom még felhozni, ami azért neccesebb. :DDD

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#93258) AndrewTdi válasza runner 125 (#93206) üzenetére


AndrewTdi
addikt

a 800-asodon jobban tetszett, hogy szinte telibe fehér volt az oldal elem is. Az úgy nagyobbat ütött.
grat hozzá!

(#93259) Topiccsendőr válasza V.Stryker (#93257) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

ha igazan tokos vagy, wankel nortont veszel :D

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93260) -Mike- válasza runner 125 (#93206) üzenetére


-Mike-
addikt

Nálysz.

(#93261) runner 125 válasza AndrewTdi (#93258) üzenetére


runner 125
nagyúr

Van benne valami, formára egy csöppet még mindig jobban tetszik nekem is a VTEC.
Most lusta voltam leszedni róla a takarót és mellétolni, de mielőtt elviszik majd azért egymáshoz állítom a kettőt.
Fáj is a szívem érte. Alapvetően tényleg egy baromi jó motor, élveztem minden másodpercet rajta, csak az a fene erő. :) Vagy lett volna 50kg-val könnyebb, vagy 30-40 lóval erősebb. Sose adtam volna el.
Az 1.2-es űrhajós formáját valóban szokni kell. Annak ellenére, h már lassan ez is 10 éves forma lesz.. (A VTEC meg 16.. durva h megy az idő. Ennek ellenére utóbbi szerintem még most sem tűnik "elavultnak". Nagyon időtálló formát alkottak akkor..)
A 2010-es 1.2-es teli fehér volt elől is, de valamiért a szürke kerekek és a szürke hátsó rész miatt nem tetszett annyira, mint ez a facelift fehér kerekekkel. Noh és ebben már javították a kardánproblémát, jobb ABS került bele és kipörgésgátló. Az első két fokozatt itt is butítva van, kipróbálom majd h így mekkorát húz ha rányitom a tüzet, aztán max. rakok bele Z-Bomb-ot, ami kiiktatja a fojtást, Feree szerint is jó móka.

Gondolkodtam h rápattintom a robogó rendszámát és megyek vele egy kis kört, de qrva hideg van hozzá.
Azért a garázsban ráültem. Meglepő, h mennyivel nagyobb, mint a VTEC. Pedig én sem vagyok kicsi, kell is erő azt a 270kg-t tologatni..
Katalógusadatok szerint úgy 10cm-rel hosszabb (ennyivel több a tengelytávolság is), kb 3 cm-re szélesebb, 1,5-tel magasbb az ülés. Érezni is rajta a méretet. Fotókon szerintem nem jön át annyira, de tényleg qrva nagy.
A kormány előrébb van, az ülés - lábtartó távolság 100% h kisebb, mint a VTEC-en. Guggolósabb a póz, de elsőre nem tűnt kényelmetlennek.

Jó lesz ez, csak legyen végre tavasz, aztán tényleg guruljunk egyszer, mert vagy 3 éve tervezzük. :)

Többieknek is köszi!

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#93262) Topiccsendőr válasza runner 125 (#93261) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ha javasolhatom, mas motor rendszamat ne rakd ra, mert az buncselekmeny. Inkabb rendszam nelkul menj, mert olcsobb, ha megallitanak, es nem mesz bortonbe sem. Meg az is jobb, egyedi azonosito hamisitasa helyett, ha nem allsz meg...

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93263) Geresics


Geresics
addikt

Persu!
Még az isztambuli túrán elkezdte a motorom azt játszani, hogy üresben (vagy kuplungot behúzva) hirtelen gázadásnál lefulladt. Hazajöttem vele, és a lánc miatt csak tegnap indítottam be újra, és megint csinálta. Azt hiszem csak melegen csinálja.

Időközben ugye volt lánc, lánckerék, olaj, hűtővíz, fékolaj, levegőszűrő, kormányrúd, lábtartó csere és az első sárvédő is meg lett emelve, de ezeknek nyilván semmi köze az egészhez...

Az üzemanyag-rendszerhez viszont nem nyúltam egyáltalán. A kézikönyv szerint a csöveket kellene 25ekm-nél cserélnem (annyi van benne), de semmit nem ír pl. üa.szűrőről. Gondolom van benne.
Szelephézagot sem néztem, mert ahhoz is nagyon szét kellene kapni a vasat (le kell bontani a tankot és a motor elejét).

Te mivel kezdenéd a hibakeresést?

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#93264) runner 125 válasza Topiccsendőr (#93262) üzenetére


runner 125
nagyúr

Jam, ez jogos, úgy gondoltam h a rendszám megléte miatt kisebb eséllyel szednének ki, pont így télen, rendszám nélkül meg azonnal. Kergetőzésből meg kinőttem. De lefújtam az egészet, kibírom tavaszig.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#93265) Topiccsendőr válasza Geresics (#93263) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Elsore uzemanyag baj, tehat nem kap eleget. Vagy nincs eleg ellennyomasa a kipufogonak, ha nyitottabb a gyarinal. Igy forumon keresztul, szoval lehet baromsagot irok.

Gyari kipufogo van rajta?
Kene merni egy uzemanyagpumpa nyomast. Vagy vissza a gyari kiput. Szuro a szivattyu elott es az injektorokban szokott lenni. Ezzel nem foglalkoznek egeszen addig, amig a nyomas gyari erteken van.
Eses utan jelentkezett?
Fojtoszelep potmetert megneznem, bar nem biztos, hogy ilyen tunetet az tud produkalni. Uzemanyag nyomast neznek elso korben.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93266) V.Stryker válasza Topiccsendőr (#93259) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Hát azért hülye nem vagyok (menthetetlenül). :D

Mi az angol használtmotoros oldal, amit érdemes nézni?

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#93267) Geresics válasza Topiccsendőr (#93265) üzenetére


Geresics
addikt

Januárban felkerült az Akra kipufogó, de szeptemberig nem jelentkezett ez a jelenség. A túrán a DBKiller végig bent volt (ahogy most is).
Esés nem volt (mostanában), de Isztambulban a dugóban rohadtul meleg volt - már ha ez számít bármit.
Én inkább üa.szűrőre gondolok, de próbáltam megúszni a tank levételét, ráadásul kellene keresnem akkor hozzá szűrőt (amit nyilván meg is teszek).
Szelephézag ellenőrzést is megteszem, ha már lekapom majd a tankot, hogy hozzáférjek a szűrőhöz...
Köszi! :R

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#93268) runner 125


runner 125
nagyúr

Az ígért képek mosás után, waxolva:

Több kép a drive link alatt.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#93269) tboldi válasza runner 125 (#93268) üzenetére


tboldi
nagyúr

54 kép, túlteljesítetted az elvárásokat. :))

Grat még1x!

(#93270) Topiccsendőr válasza Geresics (#93267) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Hany kmt raktal a kipufogoba? Abszorpcios kipu tehat kieg a gyapot es egyre nyitottabb lesz, egyre kisebb kesz az ellennyomasa. Nem vetnem el tovabbra sem a lehetoseget. Az is benne van, hogy nem vetted eszre addig ezt a jelenseget. Rakd vissza a gyarit elso korben kerlek. Tudom, sok melo, de eroltesd meg magad. A vegere csak igy tudunk jarni az ugynek.

A szurot hagyd. Eloszor nyomast merj. A szurohoz szet kell szedni a tankot, es uj tomitest venni, stb, ami draga, es nincs ertelme, ha a nyomas jo. Epp ezert merj, ne nezz. Ahhoz, hogy a szurotol essen a nyomas egy mareknyi rozsda kell. Tapasztalat.
Szelephezag, vagy szeleptomitetlenseg kijon kompressziomeresnel, tehat mielott legoznal, merj. De az mar hideginditasnal kijonne. Nem erre gondolnek. Ne agyatlanul allj neki, hanem szisztematikusan.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93271) Topiccsendőr válasza runner 125 (#93268) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Attol fuggetlenul, hogy nekem nem tetszik, szep. :D

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93272) Geresics válasza Topiccsendőr (#93270) üzenetére


Geresics
addikt

Olyan 10ekm van most a kipufogóban. Nem beszélek kipufogóul, nem gondoltam volna, hogy egy ilyen drága kipufogó bele is kiég, és ezáltal változik a rendszer. Azt hinné az ember, hogy ennyi pénzért már minden pöpec...

De legalább a nyomásméréshez sem értek! :DDD
Mit kell mérni? Kompressziót? Üzemanyag nyomást? Még valamit?
Ha a kipufogó okozza a gondot, akkor arra a megoldás, hogy (végre) elviszem injektor-térkép újraírásra?

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#93273) Topiccsendőr válasza Geresics (#93272) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nem. A popec nem csak a kipufogoert kiadott penz utan lesz, hanem a hozzaallitasert kiadott penz utan. Allandoan ezt szajkozom, szerintem nem mondtam semmi ujat. Es ilyen jelensegeket csinal egy nyitott hangosabb kipu. Amit saccolom, mint a tobbi user, joval kesobb vetted eszre. Ez a feltvesem a kristalygombbol.
Bar 10 000 utan a gyapot szerintem ki tud egni egyhengeresnel.

Eloszor rakd vissza a gyari kipufogot. Uzemmelegre melegited, es a szomszedok nagy oromere, elkezded uresben huzogatni a gazt.

Minden rendben-> problema megoldva.

Ugyanaz a hiba -> szevizbe vinni uzemanyagnyomast merni. Mert ha azzal van baj, a nyomasszabalyzot is ki kell merni :D ennyi szerszamod nem hiszem, hogy van.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93274) Geresics válasza Topiccsendőr (#93273) üzenetére


Geresics
addikt

Annyi szerszám van, hogy még Te is jól éreznéd magad - ugyanis egy veterán-autókat felújító műhelyben csinálom a motort. Csak van sokminden, amihez előtte meg kell néznem hogy hogy működik! :DDD

Ha a kipufogó okozza a hibát, (és ragaszkodnék az Akrához), akkor injektor-térképezés megoldja a bajom?
Van különbség olyankor a DBKiller kint/bent állapot között?

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#93275) Topiccsendőr válasza Geresics (#93274) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Lehet utana kell tomni az akrat. Tehat nezz felujitoszett utan. Utana lehet hogy nagyobb lesz az ellennyomasa, amitol megjavul db killerrel. Db killerrel nagyobb a fojtas azaz az ellennyomas is. Az utanallitas mindig megoldja ezeket a bajokat. Ehhez kell vasarolnod egy injektorvezerlot is, es ki kell fizetned a fekpados merest. Nem hiszek az egyen map okban, az egy motorra jo, de nem az osszesre. Az nagyon parasztnak hangzik.
Elso korben ez. Az uzemanyagszivattyu mereset a manualban leirjak.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93276) Kolondrum válasza runner 125 (#93268) üzenetére


Kolondrum
félisten

Ez mennyi időt vett igénybe? :R
Osztom Amdrew véleményét!

[ Szerkesztve ]

(#93277) Bogyó bá' válasza runner 125 (#93268) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Egy kicsit még bíbelődhettél volna vele - de szódával elmegy... ;]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#93278) -Mosquito- válasza runner 125 (#93268) üzenetére


-Mosquito-
őstag

Hát nem egy Olasz cukiba járos csoda, de elmegy. :D Gratula, aztán vigyázni egymásra!

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#93279) HSM válasza runner 125 (#93268) üzenetére


HSM
félisten

Méghogy szokni kell... :DDD Szerintem igencsak mutatós darab, ráadásul meglehetősen egyedi. Ráadásul a speckó kipufogója is szerintem nagyon mutatós, pedig általában nem szoktak tetszeni a nem gyári kipufogók. :)

Az egyetlen dolog, ami nekem kicsit fura egy ilyen sportos kardános motoron az a középállvány. :B

(#93280) Teasüti válasza Topiccsendőr (#93275) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Régebben akartam kérdezni, hogy van vmi specifikáció az utángyártott kipufogóknál, amit hozzá lehetne vetni a motor gyári értékeihez?
Már ha ezek publikus információk.
A kérdés arra irányulna, hogy lehet-e venni 100% kompatibilis avagy a gyárival megegyező fojtású kipuf rendszert és hogy?
Pl keresek kifejezetten a motoromhoz való utángyártottat, akkor az a gyári értékeket hozza, vagy bilibe lóg a kezem?
Vagy írjak a kínainak, hogy milyen motorhoz gyártotta a dobot?
Nem egy rakéta tudomány szerintem, meglepne ha ilyen opció nem létezne.

(#93281) Bogyó bá' válasza Teasüti (#93280) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Engem az lepne meg, ha létezne ilyen...
Attól (is) hangosabb, hogy kisebb fojtást jelent a kipufogógáz útjában.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#93282) Topiccsendőr válasza Teasüti (#93280) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

[...] Egy gyártó elkészült járművét az ECWVTA, azaz a Europian Committee of Whole Vehicle Type Approval, a teljes járműmegfelelőségi nyilatkozatot készítő bizottság megbízottjai ellenőrzik, több járművön és nagyon szigorúan. Nem ismernek tréfát, akár teljes modellsorozatnak vonhatják be az utcai minősítését.

Az utólagos kipufogókat gyártó cég pedig egy előírt mérési jegyzőkönyvet köteles benyújtani az adott modellhez való megfelelőség bizonyítására egy erre felhatalmazott cégnek. Udvariasan fogalmazva, kicsit optimálisabbra festik a képet. Nem csalnak, csak jól választják meg a mérés körülményeit és a vizsgálatra beküldendő dobot. Talán más tömőanyaga van, talán a perforált belső lemeze nem 2 millimétereses furatolású, hanem 4-es. Esetleg ezer kilométer alatt kifújja a tömőanyagot? Érdekel ez valakit? Nem. Majd a sorozatgyártású másmilyen lesz, de azt meg nem méri már jó esetben senki, kész, megvan a homologizációs papír, használhatjuk utcán...

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93283) runner 125 válasza Topiccsendőr (#93271) üzenetére


runner 125
nagyúr

Oké, majd rakok bele egy kis bordót. :D
Köszi!

tboldi, nem számoltam, csak lőttem és töltöttem. Köszi!

Kolondrum, 4 órát biztosan. De ez a komplex folyamat kb évi 3x alkalom. Nyilván mosni többször mosom, de az gyorsabban megvan.

Bogyó bá'. Volt már extrémebb ideig tartó mosás, ápolás is. :)

Mosquito, hjah, ott Májk lenyúlná a 18 éves csajokat előlem. :D Köszi!

HSM

Reálmotor szerint még 1 ilyen faceliftes van az országban ebben a színben. Aztán a fene tudja, h mi igaz ebből, de pont ez kicsi eséllyel jön majd szembe, valóban.
Bizony, millió videót néztem yt-n előtte, h milyen dobbal mutatna jól és persze melyikkel nincs nagyon ronda hangja. Bár ez kb egyik dobbal sem adja azt a fajta klasszikus érces, V4 hangot, amit a VTEC még tudott. Jóval sterilebb, visszafogottabb, viszont a hang dinaikáját nem adja át egyik videó sem. Olyan öblös, h kis túlzással az ember a mellkasán érzi a nyomást mellette. :D
A motor formája, az arányia, a gyári kipufogó stílusa miatt a klasszikus kerek, ovál, triovál dobok egyszerűen lelógnak róla. Iszonyú bénán mutat bármelyikkel: 01, 02, 03, 04
A DAM dob ráadásul szerintem kellemesen is szól.
Középállvány baromi jó dolog. Telepakolva, felmálházva azért nem bíznám az egészet egy oldalsztenderre, emellett a téli tároláshoz csak egy első emelő kell. A VTEC-en láncot ápolni szintúgy kényelmes volt. Engem nem zavar a jelenléte.
Egy fekete plexit kell szereznem rá, és teljes az összkép.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#93284) Topiccsendőr válasza runner 125 (#93283) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

vazra es lengovillara! meggypirosat. :D

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93285) Gaboman válasza runner 125 (#93268) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Grat hozzá!
Nem az én világom, számomra már nagyon nagy méretekkel rendelkezik, és a formavilága sem jött be sosem, akkor már Busa 1300R vagy ZZR1400 formára, de kinek a pap és kinek a papné.
Sok balesetmenteset vele.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#93286) Lomha 8V válasza runner 125 (#93268) üzenetére


Lomha 8V
addikt

Gratula, szép motor. Most már. Előtte a furgonban csak egy koszcsomó látszott. :D

(#93287) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Mi a véleményetek?
[link]
Ha gyorsan tölthető és sokat megy, enélkül sztem kár róla beszélni.
Nekem az elektromos motor egyenletes nulláról jelentkező nyomatéka mozgat. Viszont a hang hiánya hát.
Én tudom milyen ha több 100Kw-os egyenáramú motor elindít úgy 180 tonnás testet mintha az 100 kiló lenne, súly teljesítmény arány ott nagyon jó.
Nincs olaj, szelepek miegymás, más jellegű dolgokat vet fel, de a blokk fülelése megszűnik.

(#93288) Gaboman válasza Kolondrum (#93287) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Ajánlom ezt a tesztet és a hozzászólásokat.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#93289) Pocee válasza Topiccsendőr (#93270) üzenetére


Pocee
senior tag

Bennem is felmerült egy kérdés.Van ez a kawasaki 3kerekű karbis motor,hüvelykujj gázkarral mint a quad,ha iszonyat hirtelen alapjáratról bekoppolom a gázkart öblítő hanggal eltünik az égés és leáll a motor :D ez normális vagy nem szabadna ilyet csinálnia?persze nem életszerű,hogy így kellene vele megindulni,csak kérdezem,hogy finomítanom kell még a benzin levegő keveréken,esetleg szelephézagot állítani,vagy szarjam le,már 1/4gázról csinálva a mutatványt minden gond nélkül felpörög,gyári puffos.

Puszi előre is!

Mr.Brightside

(#93290) HSM válasza runner 125 (#93283) üzenetére


HSM
félisten

Ezek a hagyományos dobok borzalmas stílusidegenen hatnak ezen a kissé futurisztikus stílusú motoron nekem. Egyszerűen megtöri az egészet. Ellentétben a DAM dobbal, az nagyon szépen passzol.

Ha téged nem zavar az állvány, akkor jó, én az SV-n megszoktam már a hiányát, nekem már az a fura, ha egy sportos motoron van. Amúgy nem minden motoron egyforma az oldaltámasz erőssége, nekem az SV-n meg sem fordul a fejemben, hogy ne bírná, ha a 100 kilómmal ráülök oldaltámaszon sincs semmi baja... ;)
Persze, úgy azért már finoman mocorog rajta az ember, de 100kg-ot úgysem fog csomagként rápakolni soha.... :B

[ Szerkesztve ]

(#93291) Topiccsendőr válasza Pocee (#93289) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

2T/ 4T?
4T nel CV karbinal ez hiba. De ha olcso karbi van benne mebranos tolozar nelkul pl ybr125, choi nori, olcsojanos motorok - nem hiba
2T nel hiba. Gyorsitorendszer nelkuli karbit is be tudtam eddig allitani fulladas nelkul...

Szerk:
Szelephezag? Akkor gondolom nem powerszelep. Jo akkor 4T. Meg kell nezni a karbit, milyen van benne

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93292) Gaboman válasza Kolondrum (#93287) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Eddig ez a gép tetszik a legjobban SXV 550 vázba épített elektromos motor.
Tőle érdemes lehet kérdezni, van tapasztalata azzal hogy az ő gépe mennyit bír hatótávra, mennyi a feltöltési ideje.
Ezzel a 56Le/240Nm nyomatékkal mire képes, mennyibe került neki a megvalósítása.
Nekem a hangja is tetszik, mint egy F1 autóé, ahogy visít, ha megvalósítható lesz hogy keményebb terepen is 7-8 órát bírjon majd egy feltöltésig és közúton ténylegesen 400-500 kilométert meglehessen tenni vele nyelezve is akkor szívesen vennék.Mert a jelenlegi elektromos cross motorok 30-40 percet bírnak csak és az áruk 4.5-5 millió között mozognak.
A gyárak által forgalmazott elektromos motorok nagyon drágák, ugyan úgy mint az autók is.

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#93293) Pocee válasza Topiccsendőr (#93291) üzenetére


Pocee
senior tag

Bocs,négyütem igen.
Békebeli japán Keihin

szerk:nincs membrán

[ Szerkesztve ]

Mr.Brightside

(#93294) Topiccsendőr válasza Pocee (#93293) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Haat, ez nagyon buta. En eldusitanam az alapjarati rendszert, nagyobb alapjarati fuvoka, illetve tut feljebb raknam, es jobb lesz. (Lehet valaminek a karara)
Uszoszintet neznek, lehet csak az is a baja.
De ezt tokeletesre nem tudom, meg lehet-e csinalni.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93295) Teasüti válasza Topiccsendőr (#93282) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Értem, köszönöm! :R
Akkor a tanulság, h a már "bejáratott" dobot kell elvinni bemérni.

[ Szerkesztve ]

(#93296) Topiccsendőr válasza Teasüti (#93295) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Ez csak utangyartottra ervenyes. Azok abszorpcios dobok. A gyari sosem az. Igy annak a tulajdonsagai sosem valtoznak.
Bejaratni nem lehet az abszorpciosat sem. Ha kifujta a gyapotot, ujra kell tomni.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93297) Pocee válasza Topiccsendőr (#93294) üzenetére


Pocee
senior tag

Az,hogy buta azt egy 86-os technikának simán elnézem,ilyenről(illusztráció) lenne szó,megkockáztatom,hogy az enyém a legszebb állapotú Magyarországon,ha nem is szalon,de korához képest iszonyat megkímélt és szép állapotban van,igazából nem használható semmire mert hátsó rugózása nincs,és egy kicsit gyorsabb kanyarvételtől avatatlan kezek között azonnal felborul :DDD
Kiskoromban volt 2 ilyenem és hát érzelmi kötődés miatt lett véve.
Csak gondoltam minél tökéletesebbre a lehetőségekhez képest beállítani.
Igazából a probléma nem probléma mert majd a kicsi ha egyszer egyedül meg meri ülni úgyis korlátozott gázállással fogja hajtani,én meg évente 2xer megyek vele kb 5 km-t,szintén nem durván.

Mr.Brightside

(#93298) Teasüti válasza Topiccsendőr (#93296) üzenetére


Teasüti
nagyúr

Úgy értettem gyapot nélkül. Vagy az úgy nem oké?
Amúgy a 2010-es cikkben amiből idéztél írnak kisebb, könnyebb, aktív kipufogóról, ami a csendes és sportos üzemmódok közt szabályozna. Vannak erre már példák?

[ Szerkesztve ]

(#93299) Gaboman


Gaboman
nagyúr

Bukócső és pályagumi, angyalkákon tangabugyi.
Fék, bal 3, szemben árok,
Boldog Újévet Kívánok! :K

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#93300) Bogyó bá' válasza Gaboman (#93299) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Fordulatszám, nyomaték!
Jajj szűzanyám, hol a fék! :)

B.U.É.K.!

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.