Új hozzászólás Aktív témák

  • Pocee

    senior tag

    válasz runner 125 #93392 üzenetére

    KTM EXC 400, ez már tuti jó élményfaktorral bír,de sztem várd meg Gabomant,szerintem ő vágja itt legjobban a hardendurós témát,például,hogy rendszámozható e?!
    Yamaha WR400-450
    Most nem nézem meg,hogy pontosan üzemórásak e,ha igen mennyire,de biztos,hogy sűrűbben igényel karbantartást mint egy utcai motor,de kevesebbszer mint egy versenykrossz.Igazából a quadom is üzemórás,pedig nem versenyquad,csak gondolom a kilóméteróra hiánya miatt üzemórában számolnak,vagy azért mert annyit kapar,hogy lehet 1km alatt kettőt megy igazából :DDD
    ez a piac nagyon nehéz tapasztalatom szerint,mert ezeket a motorokat senki nem pötyögésre veszi hanem "ütnivágnikaparniszétbaszni"
    Szóval ide tényleg nagyon jó szerelővel kell menni vagy annak kell lenni.

    Az a baj,hogy 4ütemnél például egy szelep csere annyira drága,hogy azt többnyire elsunnyogják,azt meg nem fogod látni csak ha leszakad mondjuk.nem tudom injektor mennyire kényes téma,nincs szerelési/javíttatási tapasztalatom se utcán se homokon(szerencsére),de gondolom az se olcsó ha elvérzik,takarították e a légszűrőt ez az egyik legfontosabb terepen,mert gyorsan meg lehet zabáltatni homokkal...

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés