Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45

LOGOUT.hu

Motoros topik

Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!

Országos motoros rendezvények

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#93301) Topiccsendőr válasza Teasüti (#93298) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Gyapot nelkul az egy sima cso. Nagyon nem oke. Vagy most nem ertem amit mondasz.

A cikkben emlitett kipufogo nem nagyon letezik. Ha a csappantyunyitogatasra gondol, akkor kb 2008 tol valszeg valamilyen euro besorolas miatt a ciklus alatt zarva van, ha ezen tullep, akkor kinyit egy nagyobb csatornat is. Cbr 1000RR, RSV4 stb

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93302) vlevi válasza Bogyó bá' (#93300) üzenetére


vlevi
nagyúr

Mennyire igaz :)

(#93303) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Gumid az aszfaltba nagyot harapjon.Kanyarban a féked cserben ne hagyjon,lámpád fénye mindenkit vakítson,motorod ereje láncot szakítson!Tankodból a benzin ki ne apadjon,km-órád ki akadjon, dobomból szóljon az ének, kívánok nektek BOLDOG ÚJ ÉVET!!!🏍

(#93304) demars válasza Kolondrum (#93303) üzenetére


demars
addikt

:C
Ezt nem ismertem, tök jó!

Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!

(#93305) Kolondrum


Kolondrum
félisten

[link]
Kész a Gs!

(#93306) V.Stryker válasza Kolondrum (#93303) üzenetére


V.Stryker
nagyúr

Hát ez most így elég szentimentális. :) De most peccintettem egy 19 éves aszút, ha a végére értem, adok két puszit! :DDD

Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.

(#93307) runner 125 válasza Kolondrum (#93305) üzenetére


runner 125
nagyúr

Gyerekként imádtam a LEGO-t, el is raktam minden kockát, viszont ezen kb. a 3 doboz amiből lehet gyanítani, h arra akar hajazni. Pedig korrekten ki szokták adni a formát a Technic LEGO-k, de ez nekem nagyon nem gyerebe'. :(

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#93308) Grillo válasza Kolondrum (#93305) üzenetére


Grillo
senior tag

Nagyon lehajtottad a szélvédőt. :DDD

(#93309) -Mike-


-Mike-
addikt

(#93310) Laraxior


Laraxior
titán

Azt hittem, csak én élem újra a gyerekkorom, de akkor nincs szégyenkeznivalóm, hogy egyedüli vagyok :DD

Pont most van az amazonon leárazva a BMW is 50-ről 40 EURra.. :DDD

"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."

(#93311) Grillo válasza Laraxior (#93310) üzenetére


Grillo
senior tag

Á, valójában ezeket csak a gyerekek miatt veszem.... :DDD

(#93312) Kolondrum válasza V.Stryker (#93306) üzenetére


Kolondrum
félisten

Én egy Tahitótfalusi eperbort fogok, Flört nevűt. A többi majd jön. :)

[ Szerkesztve ]

(#93313) tboldi


tboldi
nagyúr

2 liter pezsgőt mindenkibe! :))

(#93314) imibogyo válasza tboldi (#93313) üzenetére


imibogyo
veterán

1/4-ével végeztem már! :P

[ Szerkesztve ]

(#93315) ergepard


ergepard
tag

Sziasztok, A1 kategóriára keresek motort. Túrázásra is szeretném használni, ezért egy 100as utazó sebesség jó lenne, én a TDR 125-öt néztem ki, viszont mivel kevés véleményt találtam róla, ezért szeretném kikérni a véleményetek. Ti mit gondoltok róla?
Köszönöm.
BÚÉK :)

[ Szerkesztve ]

(#93316) Geresics válasza ergepard (#93315) üzenetére


Geresics
addikt

Ha 125, akkor én a Varadero-ra szavazok! :K

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#93317) Kiki18


Kiki18
őstag

Ibrahimovics? Adja magát, igazi igásló. Nemtudom hogy túrára mennyire elég az A1 korlát.

(#93318) Geresics válasza Kiki18 (#93317) üzenetére


Geresics
addikt

Kérdezd Bogyó bá'-t! Meg fogsz lepődni! :K

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#93319) Bogyó bá' válasza Geresics (#93318) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Na, itt egy pár kép a 125-ösökkel végig járt két székelyföldi túrámról. (oldal közepétől lefelé).
Egy pár kép hazai túrákról (szintén az oldal közepétől lefelé).

A kis csopper volt az enyém, a haveromé volt a 125-ös Varadero. Túrázásra tényleg csak az utóbbi való igazán, bár a sietős kamionokkal teli főutakon azzal is keményen küzdeni kell. (végülis ezért váltottunk mindketten motort - A Vara utódja egy Honda NC700X DCT lett, én meg ugye a GS500-ra ültem át.

(#93317) Kiki18: az YBR nagyon megbízható, de rosszul pakolható, és felmálházva egy sánta tetű. Nem kompatibilis a főutak forgalmával... (azon csináltam az A1 jogsit 5 évvel ezelőtt).

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#93320) Topiccsendőr válasza ergepard (#93315) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

A tdr nek tobb valtozata is volt, deltabox alu vazas es sima csovazas, az egyiknek TZR elso feke van, stb. A blokk ugyanaz a TZR DT TDR ben. a power szelepet atallitva 18- 22 loerejevel a 100 as utazo megvan. Egy 4T 125 el ez az utazo soha nem lesz meg.
Bontott alkatresz sok van hozzajuk, normalis allapotban a korabol adodoan nem sok van. Ami jo allapotu, annak elkerik az arat. A hengere huvelyes, amihez itthon joval tobben ertenek, es rechnologia is van a felujitasra, nem ugy, mint a nikaszilos hengereknel. Koltsegben egy huvelyezes kb ott van, mint egy nikaszilozas, de az utobbit megbizhatoan kulfoldon lehet elvegeztetni.
DT bol a megveheto kategoria 300-400 e forintnal kezdodik. Ez igaz a TDR re is. Ennyiert rendszamosat kapsz. Megbizhatosagaval nincs gond, nekem volt 200 ra felfurt dt blokkos motorom, illetve ismerosi koromben kimeletes hasznalat mellett van 50e km es gyari hengeres DT 125 os. Ez extrem pelda, de turazasnal osszejohet. Mivel a TDR idomos turamotor, annyira nem utottek talan, mint a TZR eket es DT ket. En mindenkepp jobb valasztasnak tartom, mint egy negyutemut.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93321) xxx86


xxx86
csendes tag

Sziasztok, van egy YAMAHA JOG robogóm és az lenne a gondom, hogy mindig lemerül, az akkumulátorom olyan mintha nem töltené menet közben.
Mi lehet a probléma?

(#93322) mm89 válasza xxx86 (#93321) üzenetére


mm89
őstag

Az hogy nem tölti :D
vagy rossz az akku

ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!

(#93323) vlevi válasza xxx86 (#93321) üzenetére


vlevi
nagyúr

Ha jár a motor, illene 14,5V körül lennie a feszültségnek. Ha ennél sokkal kevesebb, akkor nem tölt, ha több, az meg az akkumulátort öli meg.
Alapjáraton lehet, hogy nincs meg a kellő töltő feszültség, de kis gazadasra hamar be kell állnia 14 körülre.

[ Szerkesztve ]

(#93324) runner 125 válasza Gaboman (#93285) üzenetére


runner 125
nagyúr

Köszi!
Ez is nézőpont kérdése. Számomra egy Busa, ZZR már abszolút a nyers erő brutalitásáról szól. Emellett a Busa 20 éve ugyanúgy néz ki, a ZZR pedig nagyon dagi.. az a két oldalsó brutális méretű dob szerintem a mostani irányelvek alapján nem túl mutatós már. Illetve mondhatni az általános "minél mérgesebb, minél agresszívebb külsőt rajzoljunk" Kawa formanyelvvel sem tudok azonosulni.

Az 1.2-esnél van kellő erőtartalék, de nem akar a kategória legerősebbje, legagresszívabbja lenni, kezelhető marad minden tartományban, már már unalmasan steril és kiszámítható.
Ezeket is figyelembe vettem a választásnál, amellett h azért ahogy nézegetem, egyre jobban megfog a kissé futurisztikusabb design.

Lomha 8V

Köszi neked is!

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#93325) xxx86


xxx86
csendes tag

Köszönöm az információt!
Az akkumulátor vadonatúj .

(#93326) Topiccsendőr válasza runner 125 (#93324) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Erdekes a nyers ero, es brutalitas, de en nem tudok nehez nagy sornegyek eseteben nyers erore asszocialni. Krva hosszu egyes, alsobb fordulaton alig van kulonbseg egy kisebb kobcentis motorhoz kepest. Kerekezesi hajlam nem sok, mivel nehez, nem nagyon dobalja semmi. A nyers ero talan az sornegyeknel, amikor hatbakur, van egy domb a nyomatekgorben hirtelen. Azt az ember ugy erzi, hogy hudemegy, de addig eljutni, idobe telik, es manapsag ilyen mar nem is jellemzo.

Talan a kevesebb hengeresek alulrol megindulasa, az nyers.

Ezek a nagy s4 dogok azert felelmetesek, mert 200 nal meg mindig gyorsul, nem fog foldhozvagni, mert olyan attetele van, tehat a brutalitast, mint olyat, nyomokban tartalmaz.

Egy nagyonkonnyu motor, nagyon rossz karakterrel, brutalis, nyers, erosnek erzodik, akar lehet is eros. De ezek a balnak? Ezek nem.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93327) Gaboman válasza Topiccsendőr (#93326) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Mondjuk azért egy FZ1-re nem mondanám hogy nem érződik baromi erősnek, mert az.
Tudom az nem ez a kategória amit runner gépe képvisel.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#93328) Topiccsendőr válasza Gaboman (#93327) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nekem az fz1 sem tunt brutalisnak, vagy azt sem mondanam ra hogy nyers. Ezekre ilyet szerintem nem lehet mondani. Eros, persze, de nincs akkora kulonbseg, ahogy az emberek nyilatkoznak ezekrol.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93329) runner 125 válasza Topiccsendőr (#93326) üzenetére


runner 125
nagyúr

Összehasonlító tesztek alapján tudok nyilatkozni erről. Kb. bármelyiket olvastam, akár hazait, akár külföldit, az összesnél ezeket emelték ki.
Azért egy Busa pikk pakk jön kerékre, hiába behemót..
A K1300S már tele van elektronikával, de azt is tüzesebbnek írta minden teszt, még alsó tartományban is.
Bár ehhez hozzátartozik, h ugye az 1.2-esnél gyárilag fojtott a teljesítményleadás az első 2 fokozatban. Z-Bomb után valszeg itt is más a helyzet.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#93330) Topiccsendőr válasza runner 125 (#93329) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Igen, ismerem ezt a helyzetet, miutan elolvastam par hszt a TL 1000 S rol, es kiprobaltam, kettot is. A simat es a facelifteset. hat nem ugyanarrol a motorrol beszeltek az emberek a forumokon. Raultem, lenyeleztem, sot, a fura kuplungja csusztatas soran osszezart fordulaton, nah akkor ugy kerekezett nagy nehezen, amikor nem akartam, de semmi kontrollalhatatlan nem volt. A kuplungot kiveve. De az osszes nagymotoros frazis az megvolt. A "tisztelni kell" "nem mindegy hogyan adsz gazt" "hatalmas motorfek"essatobbi. Ezek utan raultem es sirva fakadtam kb.

az en r1 em nem kerekezik erobol, ha normalisan ulsz rajta, csak kuplungfestessel. Az pedig rovid, konnyu hozza kepest. a tesztek alapjan az en motorommal nem lehet fekezni, mert adagolhatatlanul eros a feke, es nem lehet utcan hasznalni, mert eros. Jah igen, meg alul nagyon nyomatekos. Azert osszekostoltuk egy k2 gsxr 1000 el, hat annyira nyomatekos, hogy alul 6. ban elmegy ennek a nagyon nyomatekos r1 nek :D
a busa oyan hosszu mint a vonatfutty, nehez, es szerintem nemhogy elso 2 ben, de az elso 4 sebessegben nem ad le mindent. Na mindegy, szerintem tul van tolva ezeknel. :D

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93331) HSM válasza Topiccsendőr (#93330) üzenetére


HSM
félisten

"es szerintem nemhogy elso 2 ben, de az elso 4 sebessegben nem ad le mindent"
Kifelejtetted hatodikban a gyári rev limiteres korlátozást, ne tudjon 300 felett menni. :C

(#93332) vlevi válasza Topiccsendőr (#93330) üzenetére


vlevi
nagyúr

Nem kell ahhoz Hayabusa.
Még az 1000-es, sőt talán 650-es SV, és DL is vissza van fogva az 1-2-3 fokozatban, állítólag azért, a hangja, károsanyag kibocsátása, satöbbi megfeleljen.
Ja, és igen, az 1000-es V-Strom (meg úgy nagyjából a túraendurok jó része) 200 körüli végsebességre van lekorlátozva. Ami nem csoda, mert a motor bőven bírná, de egy ekkora vitorlafelület, mint egy V-Strom, nem túl stabil 200 környékén... :)

(#93333) Topiccsendőr válasza vlevi (#93332) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Igen, de a vegsebesseg korlatozas az ennyire nem szol bele az ero erzetbe. Amig odaig eljutsz, az a lenyeg. Es ha lenyelezel also fordulaton egy nagy sornegyet. Ilyeneket olvasol, hogy megindul, mint egy mozdony. Meg gyakorlatilag barmilyen sebessegi fokozatban hasznalhato... Hat attol fugg mire. Meg kinek mi a mozdony. Nalam ezek alacsony fordulaton ahhoz kepest, amiket olvasol, gyenge. Nem nagykepuseg, hanem ahhoz kepest, ahogy bepromozzak az emberek, hogy mekkora raketan ulsz. Nem az. Nem tepi ki a karod. Nem lesz power wheelie. Nem lesz kontroll nelkuli halalfelelmes motorozas, mert annyira eros. Mert nem eros annyira. Mert ugy csinaljak meg, hogy ne nyirja ki magat senki.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93334) HSM válasza Topiccsendőr (#93333) üzenetére


HSM
félisten

Tökéletesen helytálló a "mozdony" jelző. A mozdony is komótosan, de megállíthatatlanul indul el, szép fokozatosan gyorsítva a sokszáz tonnát, amit rákötöttek. :C

(#93335) Gaboman válasza Topiccsendőr (#93333) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Neked erre van szükséged! :K

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#93336) Pocee válasza Gaboman (#93335) üzenetére


Pocee
senior tag

sztem itt ott belenyúl a kuplungba,vagy elveszi a gázt és visszarántja

Mr.Brightside

(#93337) Gaboman válasza Pocee (#93336) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Egy Berg FS 650 4.-ben is simán veszi az elejét, nem kell hozzá kuplung sem.

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#93338) Pocee válasza Gaboman (#93337) üzenetére


Pocee
senior tag

erről nem tudok nyilatkozni nem mentem még vele,de a nagyon szigorúan vett powerwheeliet kevés motor tudja,semmi kuplung,semmi gázrángatás,hanem folyamatában húzott többletgázzal felhúzott kerék.

Mr.Brightside

(#93339) Gaboman válasza Pocee (#93338) üzenetére


Gaboman
nagyúr

RXV 550 gyári áttétellel amivel 150 körül volt a vége 3.-ban vette az elejét pedig nem is próbáltam vele kerekezni, semmi gáz+rántás.
Amikor előre kisebb lánckereket próbáltuk 4.ben is volt rá példa, úgy hogy nem is akartam csak egyszerűen nagy gáznál felvette.Lejtőnek lefelé is volt hogy 3.ban feljött gyertyába, be is sz@rtam hirtelen. ;)
Egy Berg még nyomatékosabb, súlyra hasonló, ez nem gond neki.
Egy SMC 660 3.ban veszi fel magát megfelelő áttétellel, mert a gyárival 185km/h+-ot tud.
Amivel Mosonban mentem azon rövid áttétel volt, pályára való, na az 150-160 között ment végre de, 4.ben még elkönnyült az eleje.

[ Szerkesztve ]

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#93340) Gaboman válasza Pocee (#93338) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Mondjuk itt 5:07 től nézd meg.
Esetleg ezt az elejétől, sok alkalommal bele nem nyúl semmi be csak húzza.
SMC a legelején 3.ban, semmi kuplung vagy rántás.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#93341) Kolondrum válasza runner 125 (#93324) üzenetére


Kolondrum
félisten

Busánál 100* szebb az fix!

(#93342) Topiccsendőr válasza Gaboman (#93339) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Az rxv kinyitva, az kepviselheti a brutalitast es erot.
De gyarilag az 20 loeros, es ha kinyitod, akkor lesz 65 . :D

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93343) runner 125 válasza Topiccsendőr (#93330) üzenetére


runner 125
nagyúr

Nyilván nagyobb a tapasztalatod, én tényleg csak a leírtak alapján tudok erről a kategóriáról nyilatkozni.
De értem amit írsz. Van is bennem némi fenntartás a tesztekkel kapcsolatban, azért igyekszik az ember összeollózni a lényeget, de valóban, a legtutibb ha mindenki saját maga tapasztal.
Pl. a 800-as VTEC-nél is több helyen leírták, h mennyire vigyázni kell vele VTEC felett, mert h "bedurvul", "rutin kell hozzá", stb.. Úgy h jó pár év kihagyás után, egy nagy robogóról ültem rá, kb. 1 hét után azt éreztem h ez nekem kevés lesz, erről többször postoltam ide is. Nah de majd tavasszal nyilatkozom róla, igyekszem továbbra is objektív maradni.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#93344) HSM válasza runner 125 (#93343) üzenetére


HSM
félisten

"h mennyire vigyázni kell vele VTEC felett, mert h "bedurvul", "rutin kell hozzá", stb.. kb. 1 hét után azt éreztem h ez nekem kevés lesz"
Szerintem ez a két dolog nem zárja ki egymást. :N Az SV650-emen is kis tempónál, egyesben/kettesben azért ésszel kell neki húzni, ha az ember nem akar meglepetést, de autópálya tempónál pillanatok alatt kevésnek érezheti...

(#93345) Geresics


Geresics
addikt

01.08 hétfőtől megint lesz a Lidl-ben akkutöltő! :C

[ Szerkesztve ]

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#93346) vendingo válasza Geresics (#93345) üzenetére


vendingo
veterán

Köszi. :)

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#93347) Topiccsendőr válasza runner 125 (#93343) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Igen, pontosan erre gondolok.
Ez a vtec dolog pont ugyanolyan, mint a 90 es evek "kinyit a powerszelep"-je. Mivel senki nem tudta, hogy ha a power nem lenne, meg nagyobbat rantott volna. Papiron 33 loeros motor, ami orulsz, ha hatso kereken 25. Az mar egy big bore os adat. Es akkor olvasod, hogy esznel kell lenni power nyitasnal.
A kedvencem az ezres kategoriaban az "ezzel tisztelni fognak" vagy a "barmikor ledob, ha hibat vetesz" jah. Ha olyan balfasz vagy, hogy rancibalod a gazt kanyarban, vagy besokallsz es nem mered ledonteni, az tenyleg a motor mosdatlansaga.

Egy bizonyos reteg konnyen belekerul az uberelo spiralba. Akkor lesz az, hogy vegig nyeleztem ezt a vicsorgo ketutemut es 12 litert evett. Akkor jon a masik kemenyf*szu hogy nekem meg 13 at evett, es kerszer forditottam korbe a gazkart. Aztan az ember olvassa a csodakat, milyen motornal kell esznel lenni. Most is meglepodtem, hogy az sv mennyire tuzes tud lenni :D

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#93348) Geresics válasza Topiccsendőr (#93347) üzenetére


Geresics
addikt

Igazából a hiba benned van! Francért kell tudnod ennyire motorozni? ;]
Egy átlagos user (aki még csak nem is annyira balfék motoron, mint én) szemszögéből nézve ezek a motorok tényleg durvák! Mondom ezt úgy, hogy még nem ültem egyen sem! Ellenben ismerem a saját 50LE motorom, és ebből kiindulva egy 200LE motor igenis tiszteletet igényel, és ha nem figyelsz, akkor le kell, hogy dobjon!
Persze a gyártók mérnökei keményen dolgoznak azon, hogy ne ölje meg minden boyracer magát az első 20km alatt 3x. Csoda? Nem. Inkább áldás! Én sem örülnék, ha a fiam így nyírná ki magát... :(

Visszatérve rád: Te vagy a kisebbség, az a bizonyos 1% (sokan hiszik maguk ebbe az 1%-ba, de akik csak hiszik, rá is b@sznak előbb-utóbb). Szóval szerintem rendben van ez így, és Neked kell tudnod, hogy nem Neked írták ezeket a cikkeket, és ha azt az élményt keresed, amit pl. nekem adna egy "bármikor ledob, ha hibát vétesz" motor, akkor bizony Neked sajnos más kategóriában kell keresgélned!

Tehát rajtad kívül mindenki hülye, csak Te vagy helikopter! ;]

*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

(#93349) Gaboman válasza Topiccsendőr (#93347) üzenetére


Gaboman
nagyúr

Hogyne, a power szerepe hogy egyenletesebb a motor az egész tartományban, alul is van nyomaték, azokban amelyek power nélküliek alul semmi erő azt egyszer csak hirtelen jön meg minden.
Havernak volt két régi KTM, egy GS250 és egy MX250, ezek power nélküliek voltak.
Összemértük mi a különbség egy 4T 250 és egy 2T 250 között úgy hogy legmagasabb fokozatban lassú tempóról indultunk, a 4T szépen lépegetett el, ahogy nőtt a sebesség egyszer hirtelen kilőtt a 2T és elviharzott mellettem.
Ezek a motorok tényleg olyanok voltak hogy egy viszonylag szűk tartományban voltak igazán életképesek, tényleg oda kellett figyelni mert alul semmi, aztán hirtelen minden.

Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)

(#93350) Topiccsendőr válasza Geresics (#93348) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Naneem. Nem errol van szo.
Egy kihalt egyenesben barki le tud nyelezni egy fold levego raketat is. Legyen alattad egy hetig, es meg fogod szokni. Olvass el par hszt egy legendas tipusrol, tesztet, ulj ra, es csodalkozz, hogy mik vannak a fejekben, es miket irnak a cikkekben. Hogy egy mode- kapcsolo hogyan kurja at a tesztelot, amikor semmilyen gyujtas- injektorterkepet nem valtoztat, csak az attetelet a gazmarkolatnak, ride by wire eseten. Es nyomatekosabbnak erzi egy tapasztalt tesztelo a motort. Pedig csak annyi, hogy tudta nelkul tobb gazt huzott. Tobb tipusnal ezt jelenti a mode- kapcsolo. Gazattetelt.
Es leirjak, hogy nem adja le ebben meg ebben a teljes loerot. De. Leadja.
Es sorolhatnam ezeket, amibol jo nagy katyvasz lesz a vegen a fejedben.
Vagy a legjobb pelda, amikor superbike vb s motort tesztelt egy ujsag. El voltak kepedve, mennyire finoman lehet adagolni mindent, meg mennyire nem dobja le az embert a 200 lovas motor. Kulonben egy szar motorral megis hogyan lehetne gyorsan menni?
Aztan ezek a megallapitasok egy hengerelrendezesnel, hogy a v4 es motor otvozi a sornegy porgosseget a v motor nyomatekaval. Es ilyen tesztet olvashatunk, tehat nagy minosegi kulonbsegek lehetnek a tesztek kozott.
Szoval ulj ra egy ilyenre. Sot nyaron odaadom a gyilkos powerszelepes ketutemumet, hogy hanyattbasszon power nyitas utan, meg a hasznalhatatlan r1 et is, ha eljossz euroringre, vagy ahol epp leszek. (Ha hanyattbasz, kifizeted)

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.