Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bacsis:] Készülődés a BRSZK-ra
- [Re:] [Lalikiraly:] Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:17:45
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Topiccsendőr
addikt
Melyik a mostani nagytesoja?
Mileott veszel, nezzra par kulfoldi forumra, mivel magyarorszagon annyira sok nincs. Olvasd at oket, mivel szoptak, hogy teljes legyen a kep.
Szerintem az egy nagyonjo motor, sok extraval (ha ehhez a loerohoz a megfelelo fek es futomuvet extranak vesszuk, akkor sok extraval, aminek szerintem alapnak kene lennie, es nem elszarragoskodni a gyarban ezeket)
Az RS t elmenymotornak melle. De csak akkor ha 175 cm vagy.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Micsurin
nagyúr
Köszi a választ és tanácsokat!
(Kintről behozással sincsenek averzióim... lenne aki segít benne.)
A nagy 650-es Hyosung GT, ugyan az az USD villa van rajta mint a 250-esemen, de ahhoz a súlyhoz se a villa se a rugóstag nem érződik olyan jónak mint a kicsimen.
Plusz a " nagy " GT az az igazi szopóroller, még a márka klubban is lebeszéltek róla. (Állandóan van valami nyűgje, pedig s kicsi egész megbízható, legalábbis az elmúlt másfél év alapján.)
RS akkor kiesik, 182 vagyok. Hajtogatós téma lenne. Most is vannak méret gondjaim a kis koreaival...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Gaboman
nagyúr
Vagy akkor számodra ott a Maico 700.
Ezeket az adatokat érdemes végigböngészni.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
runner 125
nagyúr
Úh, nekem ebből annyi elég lenne, h ráüljek, és üresben megrángassam a gázt, h érezzem az "azonnalhátrabszlakmindenalkalommal" érzés rezonanciáját.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Pocee
senior tag
Ismerem a Maico-t,de azt nem tudtam,hogy ennyire felhozták,azt hittem már nem is létezik,eddig a 700-ról vajmi kevés youtube video volt,de 3.5 milliót majdnem sokallom kicsit,úgy hogy még színe sem szép
Ez tök jó lenne sm-nek,mert leenne mindent,de földön ez már túl sok sztem,de csak így első blikkre,és lehet az 500 is az...ha tök józanul gondolkodok,mert mire is akarom használni,ugye?!
Úgy gondolom nem motorozok rosszul,viszont a kondi...egy 250-es kétütem vagy 450 négyütem(krossz,nem enduro!!!) már annyira agresszív(lehet Te pont tudod is,de biztos van akinek fogalma nincs mi az erőszak),hogy ha pályán használja az ember vagyis sűrűn fordul,gyorsít,esküszöm egy amatőr(nem kezdő,de nem is versenyző) motorosnak 3-4 perc alatt,de tényleg nem több,úgy bedurrantja az alkarját,hogy azt se tudja mi a fasz van,nekem is persze,sőt a 125-ös is bedurrantja csak 5 perccel később,aztán jönnek a lábak ha kellőképpen sokat áll ki az ember...
Szóval én amilyen pályán voltam,azok többnyire nem gyors hanem inkább technikás pályák voltak,nem tudtam kimotorozni a 250-t közel sem!!!bírtam vele két kört menni és meg kellett állnom,mert azt hittem meghalok,légszomj,beton alkarok...de ezt le sem lehet írni basszus,aki eddig csak utcán ment fogalma nincs hogy ezek mire képesek,lehet páran sejtik,de még akkor is baromi messze vannak az igazságtól...
Szóval 500-700 kétütem már csak arra való hogy egyenesbe lehet hogy el lehet koppolni kicsit,de kanyarból gyorsítgatni,az már nem emberi teljesítmény ezekkel...ugratni se mernék vele,véletlen egy kicsit több gázt húz az ember és pályán kívül esik le...vagy le sem esik...
Majd meglátjuk,úgyis írok ide mi lesz,eddig Kawa KXF450nü és a Yamaha YZ250kü amik esélyesek,ezek az ésszerűek mind futómű és alkatrészügyileg,nem szabad elfelejteni,hogy ezek versenymotorok,amiből nem úgy raktároznak alkatrészt mint a hétköznapi motorokból,ezeket lerúgják és a versenyzők következő évben már az új motorral mennek,nekem a 2001 motoromhoz volt,hogy 2007ben alkatrésznehézségeim voltak,be tudták végül szerezni,de nem 2nap volt.
Mr.Brightside
Gaboman
nagyúr
Az az igazság hogy ez a Maico hidd el semmire nem jó, SM-re sem meg semmire sem, ilyen erővel terepre kimenni és komolyat csapatni nem lehet.
SM-ként pályán csak kínlódnál vele, uralni azt az erőt kanyarban de még egyenesben is rettenetes lenne.
Ahogy írod ezzel mondjuk drag versenyeken lenne jó esélyed gyorsulgatni ha, az elejére felteszel egy mázsás cocót hogy ne gyertyába álljon állandóan.
Az én 250 EXC is olyan volt mint egy vadállat terepen, kimotorozni, áhh.... nem az én tudásommal.
És a kimotorozást természetesen nem egyenes szakaszon gondolom, ott a hülye is tudja húzni.
Terepen és SM-re ha pályázol egy 2T 250-300 vagy 450-525 bőven elég.
Utcai használatra meg ott vannak a 660-690 típusok.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Geresics
addikt
Nincs valakinek kölcsibe Pécsett vagy környékén egy lánc nittelő szerszáma, 520-as DID lánchoz?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Geresics
addikt
...amúgy meg rohadjon meg, aki kitalálta a patentszemet!
Összeraktam a láncot, és próbálom összerakni a patentszemet (amit persze extrán kellett megvenni), de nem ment a leírás alapján. Aztán persze győzött az erő: fogóval izomból összeszorítottam, és így már összeállt. Viszont a biztosítószemet sehogy sem tudtam jól rögzíteni, és kb. 3. próbára el is tört...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-Mike-
addikt
-Mosquito-
őstag
Nincs videó,nem ér semmit az egész.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Geresics
addikt
Taníts mester!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Teasüti
nagyúr
Lehet hülyeséget kérdezek, de miért kell bele patentszem?
Gondolom nem akarod cserélgetni az út szélén.
Geresics
addikt
Nem hülyeség, nem kellene, ha volna nittelőszerszámom, de sajnos nem tudok kölcsönkérni, mert senkinek sincs, 30eFt-ot pedig nem fogok kiadni egyért, ezért úgy gondoltam, veszek egy patentszemet (1-1,5eFt), és azzal használom amíg el nem viszem egy szervizbe, hogy nitteljék meg. Csak a hiperszuper DID csoda olyan csoda, hogy a.) nem írja, hogy csak izomból fogóval kell összerakni már a láncszemet is, és b.) nem bírja a leírás szerinti összerakást sem, és a rögzítőlapka kettétörik.Persze vannak itt a fórumon vérprofik, akik csukott szemmel is összerakják, mindenféle leírás nélkül ha akarják - persze nem akarják, mert nem fognak ilyen dedós dolgokkal foglalkozni, inkább nyomnak egy facepalmot...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
ath
senior tag
te hogy csináltad? [link] mert ha erővel kellett valamit, akkor valami ott nem kerek
mennyire sürgős egyébként?
[ Szerkesztve ]
Geresics
addikt
Igen, az én kis fejemben is így kellene működnie ennek. Azonban ő kihagy 4 "O" gyűrűt, és úgy máris más a leányzó fekvése
Szerk.:
nem sürgős, még biztosan pár napot szerelni fogom. Még visszavan az olajcsere, a fékolaj csere, a hűtővíz csere, a lábtartók cseréje, és alig-alig tudok elmenni a motorhoz (haverom műhelyében van).
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
ath
senior tag
nade amit linkelsz, az nem clip.. hanem rivet.. ha ilyen üregeset vettél, annak a végét szét kellene nyitni, amihez valóban kell szerszám, azt mással nem lehet megoldani. vagy csak szart linkeltél és ilyen van? [link]
ha nagyon nem tudsz szerezni, jövőhéten megyek nagyjából arrafelé.
[ Szerkesztve ]
Geresics
addikt
Sorry, valóban rosszat linkeltem!
Az a jó, amit Te linkeltél!
Ha jössz erre, azt megköszönném!
Vagy 20 fb motoros csoportba írtam ki, hogy ilyet keresek, de a leghasználhatóbb válasz kb. az volt, hogy valaki 20 éve a saját pontozójával csinálja saját magának...
Ez a lánc, amit vettem. Jár a nittelő szem, de ahhoz hozzá sem nyúlunk amíg nincs szerszám...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Teasüti
nagyúr
30k hozzá a szerszám???
Jól van, akkor nem én fogom cserélni.
[ Szerkesztve ]
Topiccsendőr
addikt
Tudtommal az Afam arul 5000 forintos nagysagrendben ha nem is klasszikus nittelot, de tokeletes megoldas. Csavarral huzod ossze, nem kalapalod. Nem tudom, ehhez a lanchoz jo-e, keress ra.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Geresics
addikt
Nem tudom mi az az Afarm, de majd jól rákeresek!
Köszi!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Topiccsendőr
addikt
Egy lanckerekgyarto.
Valami ez.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Geresics
addikt
Köszi!
Esetleg egy ilyen, vagy hasonló is jó lehet?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Topiccsendőr
addikt
Ez eleg konnyen torik, de van, hogy meeg lehet csinalni vele lancot...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
emre
veterán
Vótmáá?
Ezek nyerték meg a háborút?
Enduróedzés a brit hadsereggel
Enduro motorcycle training in the army
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
PoLizei
aktív tag
Nekem ez van bekönyvjelzőzve az Ebayen:
https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F332255471388
Ez masszívabb, az olcsóbbikról én is azt olvastam, hogy törik.
(bocs, mobil oldalról vagyok, és nem tudom a linkelés kódját)
[ Szerkesztve ]
P*L****
Gaboman
nagyúr
Azt nem értem a te motorodra minek akarod végteleníteni a láncot, sokkal egyszerűbb lenne patentszemet tenni rá ami levehető.
Az életben nem fog lejönni, jóval nagyobb teljesítményű gépeken sem volt sohasem gondom vele, egyszerű felrakni, levenni ha bármikor arra kerül a sor.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Geresics
addikt
Ha visszaolvasol érteni fogod!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
imrufo
tag
Hali!
Ez sem olcsó, de mégsem 30ezer...
DID lánchoz szerintem ez az alap otthoni szereléshez... Nekem bevált legalábbis. Néha eltörik a kinyomó tüske szétszereléskor, de az sem a szerszám hibája.
ath
senior tag
nekem ez van, két láncot már feltettem vele. a motoralkatresz.eu-ról após vett, de ő valahogy tönkrevágta
Geresics
addikt
Amikor bent voltam náluk, akkor ez volt a boltban.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
imrufo
tag
Tök ugyanaz a kettő, csak a nemDID feleannyiba kerül.
Egyszer kell beruházni, onnantól örök élet. Csak a kinyomó tüskét kell cserélgetni, ha szétszedéshez is ezt használod. Könnyű túlerőltetni, mellétekerni, ha nem figyel az ember. Olyan ötször cseréltem vele láncot, még a második tüske bírja...
emre
veterán
es meg csak nem is koszonnek egymasnak....mien csira banda
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
Geresics
addikt
KATTINTÁS ELŐTT KÉRLEK OLVASD EL!
Mifelénk úgy telnek az esték, hogy apa mesél elalvás előtt. A mai mesék nem igazán tetszenek, ezért mindig saját történetet találok ki. Egy ilyen alkalommal a motorom életútját meséltem el kislányomnak. Ehhez csináltam egy montázst, hogy motoros és gyermek egyaránt kedvét lelhesse benne.
A MESE PICI GYEREKEKNEK SZÓL!
Altatónak találtam ki, ennek megfelelő a felépítése és a tempója is! Csak akkor kattints, ha ezt tudomásul veszed, magad is gyermek vagy, esetleg aludni készülsz!
A videóban a saját Pegasomon kívül szerepel még Aprilia (Caponord), BMW (R1200GS, F800GS), Ducati (Multistrada), Honda (Africa Twin, Transalp), Husqvarna (701), Kawasaki (KLR), KTM (790 és 990 Adventure) Moto Guzzi, Suzuki (V-Strom), Triumph (Tiger XC), Yamaha (XT660Z Tenere, T7)
#MotorosVandor - Motoros esti mese gyermekemnek
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Topiccsendőr
addikt
Szerintem most jogos lenne az a facepalm
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-Mike-
addikt
Teasüti
nagyúr
Na ez a videód nekem nagyon-nagyon tetszett.
Végig is hallgattam egy bögre meleg tejet kortyolgatva, aztán vhol a csoda kipufogóknál úgy voltam vele, hogy hooogy... (ZZZzzzZZzZZZZzzz)
Lipton
őstag
Ez sem rossz, ha a szamokat nezed (telefonrol):
http://www.vortex-rok.com/championship_categories_Italy_Shifter.php?anno=&n=&ID_campionato=9,36,59,78,113,145,175
Laca1212
őstag
Topiccsendőr
addikt
Ez nem semmi, foleg, hogy a honda RS 125 38 as karbival tudja kb ezt a teljesitmenyt. Nem 30 assal, mint ez. De meg a rotax dd2 is 34 est hasznal a 34 loerejehez.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Topiccsendőr
addikt
Most nezem, 6 sebesseges, es szarazkuplung?
Ezt siman be lehetne tenni egy motorvazba is. Raadasul elol a karbi, hatul a kipufogo... Hmm
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Lipton
őstag
A nem valtos 38le valtozat volt a gokartomban, nagyon durva volt. Power szelep utan mint egy hatbarugas es 16.000-ig meg sem allt... a rotax dd2 hiaba volt valtos, ez megette.
Tonykart vazban ugye (mg cuccok, elso fek, stb.)...
[ Szerkesztve ]
Pocee
senior tag
Gokartoztál? Mesélj! Váz,motor,féken kívül van még valami költség ami sok? A vázat érdemes készet venni van építhetek is?
Van esetleg egy faszán összefoglalt leírás? Gondolkodtam hogy csinálok egy ökörködőst persze egy 250es krosszblokkal
Mr.Brightside
Lipton
őstag
Sok...
A Super Rok motor + tony kart vázamat használtan versenyezni vették még 1M felett..
Új áron közel 2M körüli egy ilyen + kiegészítők (állvány, plusz felnigarnitúra, egy monoblokk komplett kuplung vagy 70-80k tartalékba...)
Tavasszal az első alkalommal kb. én is féltem rajta, minél jobban melegíted a gumit annál jobban megy, csak mosolyogsz a sisak alatt végig. Nap végére nyakad kezed beállva Versenyautó. A földöl pár centire ülsz bőven 100km/h felett, ordít a motor a füledbe. Nem lehet elmondani milyen. CB1000R motorom is volt de ez más világ.
Költség:
- órás a motor, sűrűn kell piszkálgatni, ha nem versenyzel azért sokáig el lehet vele szórakozni
- váz ha nem töröd jól bírja de ilyet nem csinálsz házilag (állítható merevítés/csavarodás, CNC mart alu vagy alu/mg minden rajta, első/hátsó tárcsafék, állítható futómű, szuper kormány, stb.), érdemes megnézni az oldalt
- mg felnik, pillekönnyűnagyondrága
- 4db lágy slick gumi 50k, nyáron egy nap szórakozás egy szett , ennyiért viszont melegen olyan mint a rágó, gőzöl, a boxban szedi fel a port és a kavicsokat úgy ragad
- 20l 100-as benzin + 1l 5000Ft olaj egy "adag", ez el is megy gyorsan
- pálya 5k/fő/nap kb.
- láncspray minden mennyiségben
- pályára utazni kell (Kakucs, Kecskemét, Bruck) - sima autóba nem fér be, üzemanyag, matrica
- minden ilyen nap után pár óra munka (tisztitás, átnézés, minden csavar áthúz, elhagyott csavarok pótol, stb.)
- fék nem vészes költség és meleg gumikkal olyat fog...
[ Szerkesztve ]
-Mike-
addikt
M.o.-n érdemes gondolkodni valamilyen bajnokságban? Vagy inkább külföld?
Lipton
őstag
Amennyiben nem a gokartban szoksz le a pelenkáról nem sok esélyed lesz... Fiatal srácok elmebeteg módon félelem nélkül mennek a pályán. Szórakozni jó, mini F1, szerintem nem sok dolog nyújt hasonló élményt "elérhető áron" 4 keréken.
Profin "felesleges". Drága is és azért hiába vagy ügyes ide az kevés.
-Mike-
addikt
Gaboman
nagyúr
Viszont, igaz nekem vigyáznom kell a tökéletes formámra!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
ath
senior tag
jaja, hulyerezabalast mindenkinek
Téma tudnivalók
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok