Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Buster17
addikt
Hali!
Útvonaltervezővel terveztem egy utat és egy 5-6 kilóméteres szakaszra rávisz az M5-ösre. Oda kell matrica? Vagy azon a kis részen nem lehet átsurranni?
Én fél éve vettem pont ilyen civicet amit ti néztek. Ha szerinted ez túl van árazva, akkor ajánlom figyelmedbe a 6gen vti-t
A 7gen sedanok jók, de valóban 1M alatt nem lehet kifogástalan példányt találni. Én 760-ért vettem, de átírással, olajcserékkel, új gátlókkal, új szélvédővel már bőven millió fölött járok. És semmi komoly baja nem volt.
Pedig az 1.6 sedan jól megy, tágas, keveset zabál, bár azt tegyük hozzá hogy alkatrész alig van és az is drága.
Buster17 gugli maps tud ám olyat, hogy ha bepipálod, hogy fizetős utak elkerülése akkor csak az ingyenes pályaszakaszokra visz fel
[ Szerkesztve ]
Buster17
addikt
Másikon nem volt de ez megmondta. Köfi
Uhhh az a vti, nyammnyamm
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
outsiders
aktív tag
Indokolatlanul drága Akkor már inkább vennék egy Corollát, az sem sokkal rosszabb, plusz van esélyem kifogni olyat, ami talán nem valami Fittipaldi autója volt....
Nem kifogástalan példányt keresek, csak olyat, aminek a motorja, váltója rendben van, ha kell rajta cserélni valamit, van keret bőven rá. Igazából feleségem vonta meg a lélektani 1m határt, tudnánk drágább autót venni, de jelenleg nem látjuk még értelmét.
Hondából a 2003-2004 körüli Accord nagyon tetszik, de az is más árkategória bőven, eszméletlen, hogy tartják az árukat.... Bezzeg Mazda 6 lenne ennyiért, jó kis rohadt kasztnival
Nézd meg ezt pl, a nagy futásteljesítmény ellenére lehet jó autó. ha még be is üt a baj van majd fél millióm rendbe tenni.
Ahogy nézegettem, idehaza a Mondeók 80%-a sajnos a csodás 2 lityis dízel, ráadásul kombi..... Hollandoknál a keretemből euro4-es motorral 2004-2006 körülit lehetne venni az 1.8-asból, lehet ezt kéne erőltetni. Csak ugye azok a fránya érzelmek........
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
hát az az accord nekem is tetszik, de az csak totálkárosan fér bele 1M-be
Kornelka vett most kombi dízel mondeot, állítása szerint nem rossz. Bár én neki már egy szavát sem hiszem
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
Siralmas az a topik.. Néha-néha elolvasom, meg írok bele, de egyre inkább úgy látom, hogy teljesen felesleges...
Same rules apply!
-v-
addikt
Tovább zuhannak az üzemanyagárak
Megmondom őszintén jobban örülnék újra a 450-es benzinárnak... amennyit én autózom alig okoz az többletköltséget, cserébe ahogy megy le a benzinár egyre jobban tele van minten autóval, már szombat vasárnap is totál fullig van a város (és nem csak mert közelednek az ünnepek, mióta csökken a benya ára érezhetően egyre több szerencsétlen veszi elő az autóját) ...
melyik?
[rvilike] én örülök neki, fél évvel ezelőtthöz képest havonta egy ötössel több marad a zsebemben
[ Szerkesztve ]
#16514048
törölt tag
De ha ennyire tetszik az S60 és lenne is rá pénz, akkor nem egyszerűbb venni egy jó állapotút, mint venni egy leharcoltat, szívni vele és rákölteni legalább ugyanannyit?
Qru
MODERÁTOR
Haver ősszel vett S60-ast 660k volt az ára (2,4 D5 GearTronic), a váltó kicsit vacakolt (tartós erős terhelésre vészmódba tette magát) de egy váltóolaj cserétől meggyógyult (egyelőre pöpec kopp-kopp).
A mit még kellet cserélni az egy motortartó bak illetve az akksi is cserés volt (de az végülis kopónak számít szvsz). Ebben 556k km volt, egy céges autó volt, külföldre jártak vele garantáltan nem tekert órás. Tehát ha nem hasonló km óra állást látsz az akkor valószínűleg tekert és kb ekkora valós futással számolhatsz.
Most 570k km van benne és működik pöpecül.
mod:
tboy93 Hungárián akadtam össze egy ilyen csodával múltkor. Álló rajtból odavertem csuklóból de a kövi lámpához már lendületből értünk ott már esélyem sem volt ellene.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
outsiders
aktív tag
Köszi az infót! Hát azért az várható, hogy főleg egy D5 elég sok km-t futott. Ugyanakkor ha rendesen karban volt tartva, nem jelent az nagyjából semmit sem, időtálló konstrukció. Ami nem vonzó a Volvóban az a magas alkatrészár, minden más csak pozitív. A nagyszerű német prémiumautók is futnak bőven ennyit amiket behoznak a nepperek, csak bőszen tekergetik....
Egyedül szívóbenzinest vennék a megbízhatóság és a viszonylag kevés meghibásodási lehetőség miatt. Ilyen idős autót turbódízellel kicsit szerencsejátéknak érzem
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
wtf? bubuval nem kented el a vti száját?
DZs
senior tag
Mennyire kockázatos egy tizenéves benzines turbós motor? Egy ilyenben a turbónak mennyi lehet az élettartama, 300 ezer km?
TaaT
veterán
Azt a kretén mindenségit aki filccel írta a szervizkönyvet a motorburkolatra.
Give them hell Ukraine!
szerintem erősen használatfüggő, számít hogy mennyire rúgták, hogy mennyi a rövidtáv, hogy visszahűtötték-e leállítás elött... simán lehet 150k km is az élettartama
Qru
MODERÁTOR
Az övében van állófűtés így kvázi sosem járt hideg motorral az nagyon-nagyon sokat számít, hogy 50-60 fokról indul a motor nem pedig adott esetben -20-ról.
Az autómata bennük nem túl tartós a kettőstömegű ellenére is inkább manuálisat nézzél mert ha az automatváltó megmakkan az gazdasági totált jelent. Általában a váltóban lévő szeleptömb adja meg magát aminek a cseréje horror árban megy.
Ha a fogyi nem riaszt akkor egy 2,4-es szívóbenyós üzembiztosabb/költséghatékonyabb megoldás valóban. Arra azért készülj fel, hogy az 5 henger miatt az olajcsere sem olyan olcsó mulatság (7 literes az olajtöltete) eleve... Viszont a gyengébb és az erősebb között csak szoftveres különbség van így kvázi 0 felárat ér az erősebb, mert az utólag is felteszik neked a csipszesek.
Az ülése csoda, nagyon kényelmes pedig ültem már 1-2 jobb autóban (A6 Audi szintre gondolok) de ehhez foghatóan kényelmesben még soha.
mod:
tboy93: Állórajtból nincs gond az awd sokat segít de lendületből esélyem sincs ellene, ott már csak hátrány az awd (+súly + hajtási veszteség).
Az enyém 170 ló és 1408 kg a vti meg 160 ló 1165 kg...
mod2:
DZs: Castrol olaj.. hát én azt inkább nem reklámoznám a tulaj helyében, mert csak 1 fokkal jobb a teszkósnál. De ami a lényeg igazából, hogy milyen gyakran cserélte. Az intervallum sokkal többet számít az olaj milyenségénél. Tehetsz bele Eneos-t vagy Motult, vagy akármit ha nem cseréled csak 30k km-erenként akkor megette a fene.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
outsiders
aktív tag
Én is érzem az s80-ban, hogy csak elfolyok az ülésben kényelmemben.... Manuális váltót szeretnék természetesen, a fogyasztás nem zavar, országúton egyenletes 110-es tempóban csak nem eszi le a gatyámat. A 170 pacira átalakíthatóságról hallottam már korábban
Köszönöm a tapasztalatokat !
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Qru
MODERÁTOR
Ott nem eszik sokat a szívóbenyós sem, 8 liter alatt lennél vele bőven.
#nincsbennetarcsi
Laraxior
titán
nyehehe, lassan megéri beindítani az enyémet is
Biztos ami biztos alapon vettem bérletet, motorszezon lejárt, autóhoz meg megvárom a 300-as benzinárat, aztán beviszem valami kereskedésbe, becserélem egy V8-as valamire
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
tixem
addikt
Sziasztok!
Kocsivásárlás előtt állunk és sikerült hosszas keresgélés, népítélet olvasás után eljutni odáig, hogy leszűkítettük a kereséseinket kizárólag Ford Focus-ra (mk1), 1.6-os vagy 1.8-as benzinesre ezen belül is.
Viszont nem igazán tudjuk eldönteni, hogy melyik legyen, vagy hogy egyáltalán honnan érdemes venni ha a kereskedéseket nézzük.
Találtunk párat ezeket belinkelem ide, hogy akinek esetleg van tapasztalata a szériával az már innen is megmondja, hogy érdemes e egyáltalán ezekért felmenni Szegedről Pestre, hogy megnézzük, vagy nem éri meg az időpocsékolást.
Fontos: azért vannak egy helyről, mert kedvező feltételekkel lehet hitelt igényelni illetve 3 hónap garancia is jár. A hitel lenne itt a kardinális kérdés, tudjuk, hogy 400 ezerből amennyi kp-nk van a műveletre, plusz a jelenleg eladósorban lévő Samaránk ára (reklám helye: 90-es samara eladó bővebben pü akit esetleg érdekel), ami körülbelül 90 ezer nem vennénk olyan autót amire nem kell helyből még minimum 200-at költeni, így inkább drágábbakat nézünk fix Forintos hitelre. Nyilván itt is belefuthatunk egy ilyen példányba, ez nem kérdés. De magánszemélytől véve ilyen konstrukciók nem elérhetőek sajnos.
A versenyzők tehát:
első
második
harmadik
[link]
Ez utóbbi kakukktojás, de remélem akad itt pár Mondeo expert is akik ismerik minden nyűgjét ennek a szériának.
Egyébként bármilyen észrevételt meghallgatok a fentiek tükrében, jól jönnek a tanácsok.
Előre is köszi a segítséget
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
TaaT
veterán
"Castrol olaj.."
Castrol 10W40, az kell egy turbós benzinesbe.
Give them hell Ukraine!
Inkább kutass máshol hitel után és vegyél magánszemélytől autót.
Qru
MODERÁTOR
Azért bika kábel legyen kéznél...
mod:
Ma már ajánlottak itt V8-as Bimmert vételre, az pl pont jó lenne (szlovák rendszámmal persze).
TaaT: Főleg ha tartott egy jó 25-30k-s csere periódust is mellé.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Laraxior
titán
Generátor már ok, most majd egy akksi kell bele, de néha néha keresnek telefonon, hogy elvinnék... de 550ért nem adom oda, akkor inkább szikkadjon itt a parkolóban, ha kell előveszem.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
tixem
addikt
Értem. Akkor kereskedések kilőve, focus.hu-n is hasonlót írtak.
Mindenesetre megyünk hétvégén Pestre és ha már ott vagyunk akkor meglessük őket. Veszteni semmit nem vesztünk.
közben ráakadtam itt a topikban egy oldalra és találtam egy fókát. Teszem azt ez mennyiben állna meg ha itthon forgalomba helyeztetnénk? Regadót kiszámoltam rá az durván 60 ezer forint, de ennyiben nem áll meg a dolog. Érdemes foglalkozni ezekkel?
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
Az a jó, ha minél több példányt megnézel az adott típusból, úgy lesz összehasonlítási alapod Honosítás mindenestül kb. ~150-200k, kiutazás,benzin, pályamatrica két autóra ~50-100k. Én inkább itthon keresnék ilyen focust. Ez az autó olyan 770-800k mire a neveden lesz.
[ Szerkesztve ]
!Overdose!
őstag
6gen Accord-ból az 1.8-as a minimum, amit meg szabad venni. Az 1.6-os alulmotorizált.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
lenox
veterán
Dehogy, csak nem mukodott. Sw upgrade, es maris megy gond nelkul. Legalabbis ezt hallottam az ovodabol...
tixem
addikt
akkor felejtős...
hahu-t már ezerszer oda-vissza végignéztem, nem igazán pörög a kínálat pár naponta eltűnik pár drágább példány, de ilyen gyorsan sajnos nem tudunk venni, előbb el kéne menni a mostaninak.
A mondeorol valami tipp?
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
Próbáljatok meg először az eladásra koncentrálni és utána a vásárlásra (ha ugyebár nem létszükséglet az autó). Ha jót akarsz venni az sajna nem öt perc lesz, sok türelem kell hozzá, persze lehet szerencséd lesz mint nekem( 1 hét az eladás és az új autó megvétele között ) vagy te is fél évig keresed az igazit mint raczger kolega.
Kornel
veterán
nem rossz kocsi továbbra is fenntartom, csak aki megveszi az számoljon vele, hogy azért nem suzuki árban vannak hozzá az alkatrészek.
pl. elég ha csak fel kell gumizni, két szett gumi már egy kisebb vagyon pl.
emellett alkatrészárakban vannak szórások, dízelnél szokás szerint lehetnek plusz költségek, nekem most egy szívócsővel van gondom, de nem nagy tétel, ezen kívül eddig csak kopó dolgokat cseréltem ki (hátsó fék, kutyacsontok), illetve a hátsó kipufogódobot, de azt tudtam, amikor megvettem.
ha ilyet akar valaki, meg kell nézni az alkatrészárakat, aztán eldönteni hogy belefér-e.
tixem
addikt
Eladás érdekében megtettünk mindent, 3 helyen is megy a hirdetés, innentől kezdve az érdeklődőkön múlik a dolog.
Fél évet azért nem szetetnénk várni, sokszor használjuk es adott esetben határozottan kifizetődőbb, mint busszal/vonattal szívni.
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
Én azt mondom érdemes kitalálni egy B illetve egy C tervet, hogy ha A típusból nem lenne megfelelő.
tixem
addikt
Focus ugye a fő vonal, ha nem akkor G Astra, ha az se akkor mazda 323f vagy Corolla. Ha neadj' isten ezek se jönnek be akkor civic, ha az se akkor veszünk egy másik Samarát és ****** meg a világ
Bár lehet még visszakanyarodunk az eredeti gondolathoz: Bipower Multipla, csak nem tudjuk mennyi plusz költsege van a gáztartályok szemlézesének.
[ Szerkesztve ]
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
g astra, 323, corolla jo, civicet el kell felejteni ebben az arkategoriaban csak hulladek van sajnos
[ Szerkesztve ]
szőröscica
addikt
Hello!
Ma megint csinálta az autó ezt az alapjáraton majdnem leállok dolgot, amiről írtam korábban.
Míg kiszálltam, hogy kinyissam a kaput, 1 perc alatt kb. tízszer akart lefulladni. Gondoltam videóra veszem, erre a kis tetű abbahagyta.
Kinyitottam az ajtaját, azt hitte, hogy már nem videózom, és újra elkezdte.
Szóval itt a link: [link]
Kb. 15-16. másodperctől csinálja.
Ötletek, hogy mi a fene lehet?
Viszlát
addikt
Otletem nincs, de oszinten megmondom, az a kattanas amikor majdnem leall elegge aggasztonak tunik, en nem forumon kerdezoskodnek hanem szakihoz azonnal...
aero: uhh, kemeny, de nem meglepo valahogy megsem.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
TaaT
veterán
Ok összetört az audi lökhárítója, de hogy jön ki a 3m ft?
Give them hell Ukraine!
Most volt a TC-n 1-2 hete egy cikk egy hátsó sárvédőív sérült Focusról, valami 670 ezerért javították szakszervizben. Csak képtelen vagyok megkeresni, mert a TC keresője használhatatlan.
hobizoli
nagyúr
masfel megaforint egy VTI-ért?
hujeez
több drón kell ;P
kovacsroli
senior tag
Szia,
ha autóhitelt szeretnél felvenni azt számold bele, hogy számos pénzintézet kiköti, hogy a futamidő végén milyen idős lehet az autó. Ez 2000 körüli gyártások esetén lehet KO kritérium, legalábbis ha jól tudom az OTP-nél 14 év a max, de csak mondtam egyet.
Nem mellesleg elég jelentős biztosítást is kell kötni mellé, amit ilyen ""kis"" értékű autónál érdemes meggondolni.
Én is hasonló helyzetben voltam ezért végigzongoráztam a lehetőségeket és egy mezei személyi kölcsönnél kötöttem ki, amire igaz ráfizetek 20%-ot, de az autó tehermentes, a forgalmiban az én nevem van és azt csinálok vele amit akarok
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-v-
addikt
amire nem kell helyből még minimum 200-at költeni, így inkább drágábbakat nézünk
Hát figy minden focus 1 több mint 10 éves ám, ezekre mind költeni kell (meg úgy általában bármelyik használt autóra) vagy kevesebbet vagy többet ... nem is feltétlen közvetlen vétel után, de ha elő jön ez vagy az később is jó ha tudod szervizelni. Ráarásul amiket néztek, az az ársáv alja, gondolhatod, hogy az alján nem a patent példányok vannak. Nem akarok beleszólni, de ha így ki vagytok centizve ne vegyetek fel hitelt, felejtsd el a focust, inkább valami F astra akkor ...
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Ilyen használat mellett inkább eltakarnám a hűtőrácsot, és esetleg még rádugnám 230-ra, hogy előmelegítse a vizet
atos19881101
senior tag
A 99-2000-es évjáratú osztrák Focus-októl tartanék. Elég szépen tudnak kinézni alulról. (tapasztalat)
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
A civicnél darabonként kell venni a hátsó tolatóradarokat pl, ami nem kis pénz. Nem jönnek alapban a lökhárítóval, ráadásul ez egy Q7, ami rögtön másfélszeres felár Aztán még a munkadíj, a fényezés, entyempentyem és máris megvan a 3 misi
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
sultansmith
senior tag
97es a6, 2.4 v6 manuál vélemyének?
9-10 literrel eljár, ahogy olvasom. Az egy ilyen motor/kaszni mellett jónak mondható, nem?
Tud valaki valami típushibáról, mire kell figyelni?
Előre is köszi!
Babakék is never ever motherfuckin' DIE!