Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Én és a Martes foina, közismertebb nevén a nyest
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Az a baj hogy hibátlan, unatkozom mellette
lenox
veterán
Arnyekra vetodtel, az asszonye a cr-v, o valasztotta, en land cruiserrel nyomom, nyilvan negykerekhajtas kerdeseben az osszes ilyen gepet bealazza, mert azzal nem art tisztaban lenni, hogy a valosagban az ilyen jellegu hajtasok, amik megcsuszas eseten adnak hatra nyomatekot nem sokat ernek. Pont ezert vicces, hogy azok cikiznek, akik nem ertenek hozza. Mint mar mondtam, ilyen a vilagon nincs, hogy megallsz a problemas helyen, aki ilyet csinal, az nyilvanvaloan nem ert hozza.
A tobbi hibat nem tereleskent mondom, hanem arrol van szo, hogy nem tudod besulyozni a hiba sulyossagat. Amitol meghal a user, az komoly hiba. Egy ilyen jellegu hiba, egy kocsin, amin se felezo, se difizar nincs, a futomuve is olyan, hogy kisebb gorongy eseten mar ugyis csak 3 kerek er le, tehat kb. semmit nem tud, igen keveset szamit. Aki nem ert hozza nyilvan poroghet rajta, en meg elmondom, hogy marhasag.
szőröscica
addikt
Maximálisan egyetértek, de Integrát nem kellene ebbe belekeverni.
DeFranco
nagyúr
Nem keverem bele, egy megtörtént eset amit mindenki ismer. Nem minősítettem és külön ki is emeltem, hogy nem a bántás célom.
Szomorú eset de megtörtént, helyén kell kezelni, tisztelettel a halottnak de tanulságul az élőknek, és nem kellene elkezdeni a paulwalkerizálást.
Szerintem így van megadva a tisztelet a történetnek, hogy nem ferdítjük el egyik irányba sem.
hdman
őstag
Ha lesz még, szólj Bár mondjuk nekem keret nélküli r.tartóm van...
Azért az 1,4 tdi tartósan már megfekszik 150+ nál, nem arra való. A 140-et vég nélkül birja utazóban, de aztán kezd dülledni a szeme
Mennyi a gyári nyomás? 1,1?
Pedig a Gr. Puntóban csak 75 v 90 lovasban van az 1,3. Hova huzhatták szerencsétlent?
Nekem volt ilyen motoros puntom, a 82(6?) lovas A1 Tsi ugy otthagyott, mint a szart
Sopron city :)
Typhoon47
őstag
Eleinte naivan arra gondoltam, hogy a bokorból, lejtő végén sündörgők miatt éri meg ez a kütyü, de inkább igen, ahogy mondod itt a sportszerű masszív, indokolatlan nyelezésről van szó.
"Education is important but big biceps are importanter"
TaaT
veterán
Mi felénk nem igazán szoktak mérni a (szerencsére nem túl sok) 30-as tábla környékén a rendőrök. Amúgy meg 50-nél 60, 90-nél 100 és nem kell aggódni hogy a postás meglepit hozna valamikor.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
tomcsi23
veterán
Nagyon mehet az a háromhengeres.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
hobizoli
nagyúr
E46
több drón kell ;P
Balupapa
senior tag
0.9-1.0 között.
tomcsi: pü
_-=*WheelWhores*=-_
Nekem is eszembe jutott. 320d-ről mit érdemes tudni? Kettőstömegű, turbó gondolom ami költségesebb lehet, egyébként mennyivel lehet drágább fenntartani mint a 7gent? Illetve milyen árszegmensben érdemes nézni egyáltalán?
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
Voltam a helyszínen, szerintem nem egy boyracer leesett az útról baleset volt, szóval ez kissé mellément...
Egyébként sem a sebesség szokott ölni, hanem a hülyeség. És az se a hülyét, hanem másokat...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Utána olvastam, letettem róla e46 318 benzin?
EQMontoya
veterán
Abba a bódéba azért az a 130 ló nem lesz egy aszfaltszaggató. Inkább 320i, annak a hangja is szép.
Same rules apply!
Kornel
veterán
90 volt, vagy több?
nem álszenteskedés, néha én is tolom neki, de ha túllépte a megengedett sebességet, akkor szerintem a magyarázkodás felesleges.
jézus mit zabálhat ez városban benzinesnek is vannak nyűgjei?
hobizoli
nagyúr
hat egy E46 320D touring-l (136lojjos) munkatarsam ugy kezdett, hogy masodik heten a vezermutengely eltort benne... 400k (hengerfej felujitas, porlasztocsucsok, vezerles es segeduzem teljes csere)
aztan meg kardantengely csapagy, generator felujitas, turbocso...
2 eve van meg neki kb, 5.5-6 korul kajal
amugy el van vele
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
igen, olvastam most róla, elég költséges tud lenni
kettőstömegű, porlasztók, turbó, adagoló dízelt 3M-al a zsebemben néznék
MunezXBK
nagyúr
Én a 150 lovasat használtam, heti 2x Fehérvár-Salzburg vagy vissza távon és 0 gondja volt.
Megint csak azt tudom mondani, hogy előtte volt gazdája vagy nem?
DeFranco
nagyúr
Nekem meg más a véleményem, de felesleges ezt kitárgyalni, itt, ebben a kontextusban legalább is mindenképpen.
EQMontoya
veterán
Ment pü. Nem fekete-fehér a dolog.
DeFranco: voltál ott, láttad, vagy csak pletykákat híresztelsz?
tboy93: BMW-ben nem vagyok annyira otthon, de a sorhat benzin egy elég faék és kiegyensúlyozott motor, nem hiszem, hogy lenne benne bármi horror tétel. Tuti van E46 klub, érdemes megkérdezni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
hobizoli
nagyúr
ezt akkor hoztak be nemetbol
több drón kell ;P
DeFranco
nagyúr
Láttam a fotókat, többet mint gondolád, közvetlen hozzátartozóktól van információm nem is egytől, és ezek alapján vontam le a magam következtetését arról, hogy konkrétan mi történt, ezek úgy gondolom elég nagy megbízhatóságú információk ehhez.
Nem tudom hogy mit néztél te a helyszínen (gondolom miután eltakarították a romokat) és hogy mi a szakmád (gondolom nem helyszínelő) és őszintén szólva kíváncsi lennék arra, hogy mire alapozod, hogy a sebességhatárt betartva vagy azt csak tűréshatáron belül átlépve pl. pozsonyi kiflibe hajolhatott az alváz, de továbbra is azt mondom, hogy ennek megbeszélésének itt helye nincs.
Nem miattam, hanem azok miatt, akiket ez a téma érzékenyen érintene.
Én úgy gondolom száguldott, úgy gondolom a véleményem megalapozott, a mondanivalómat erre alapozom. Te nem így gondolod, te is következtettél valamiből, és én ezt tiszteletben tartom, nem vitatom, és nem mondom hogy mi ment és mi mellé. Ez így egy szükséges nyugvópont, mert felesleges flame-t indítani a kérdésben.
[ Szerkesztve ]
EQMontoya
veterán
Jaja, értelek. Tehát Massa volt a hülye, minek ment annyival, amikor elütötte a szegény rugót, ugye?
(No offense, csak hogy érzékeltessem némileg cinikus példával, hogy mely részen nem értünk egyet...)
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Kornel
veterán
én annyit mondok, hogy aki túllépi a megengedett sebességet, az vállalja a következményeit.
nem véletlenül nem megyek már 180-at országúton, mint annak idején.
sultansmith
senior tag
Abból az is-t kell kifogni, aztán mehet a csapatás.
Babakék is never ever motherfuckin' DIE!
DeFranco
nagyúr
Jó hát úgy látom nem érted vagy nem akarod érteni, amit közölni akarok, akkor b) terv és egyoldalúan berekesztem az ezzel kapcsolatos kommunikációt
EQMontoya
veterán
Uhh, az kemény... Első látásra azt mondtam, hogy "2. szülinap", de így alaposabb elolvasásra (karját is elvesztette) azért nem vagyok benne biztos, hogy valaha normális életet fog élni...
Ami a nagyon durva mák, az a lentebb linkelt baleset, ami után a srác kiszállt a GT86ból lábon...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-v-
addikt
Mit tudsz? Engem érdekel mi történt.
-v-
addikt
Senki nem fogja itt neked bevallani, hogy "ja, hát izé igazából annyira nem szeretem hogy rám is vonatkoznak a sebességhatárok
Én bevallom
Szóval szerintem felesleges álszentnek lenni, be lehet vallani nyugodtan, hogy "sietek b*szod, lesz*rom hogy mi a szabály, de fizetni nem akarok, ezért vettem, nyasgem". 30-as tábla my ass.
Nem csak ezért kellhet, de mondjuk amíg nem megy valaki évi 70e km-t addig ezt úgyse fogja megérteni szóval bele se kezdek
szőröscica
addikt
Nevelőapám 100-at megy egy gyengébb évben, belföldön és nem kamionnal.
Mégsem kell neki blokkoló.
És csekket sem kapott az elmúlt jópár évben. Illetve egyszer igen, akkor is én vezettem a kocsit.
Szóval nem kell a duma a kint hagyott táblákról, én is ezzel racionalizáltam, mikor megvettem a blokkolót, pedig igazából az volt a helyzet, amit DeFranco írt. Okosabbnak és ügyesebbnek gondoltam magam a többiektől, ennek megfelelően úgy gondoltam, hogy fel tudom én mérni, hogy hol mennyivel lehet menni, ne akarják nekem megmondani, és ne tudjanak megfogni, ha gyorsabban megyek.
És bizonyára most is ugyanúgy taposnám neki adott helyzetben, ha fent lenne az autómon, pedig tudom, hogy baromság, és nem szabad. De szerencsére ellopták, és így sokkal biztonságosabban közlekedem.
DeFranco
nagyúr
Én bevallom
Tudom, és gondoltam is rád miközben írtam, csak nem akartalak nevesíteni
Nem csak ezért kellhet, de mondjuk amíg nem megy valaki évi 70e km-t addig ezt úgyse fogja megérteni szóval bele se kezdek
Hát ahogy gondolod... persze értem én, hogy ha valaki hivatásszerűen vezet, időre kell menni, stb. akkor esélytelen betartani a hángérien útjavítást (60-as tábla szjóvan) stb. de itt viszonylag kevés a hivatásos sofőr. Egy nyugdíjas asztalos meg tudná számolni egy kezén. A többiek munkába járnak autóval vagy hétvégi sofőrök. Azt pedig pontosan látom úton-útfélen, hogy mennyit érnek a sebességhatárok, sokszor halálközeli élmény még relatíve betartani is (90->105, 60->70, stb.) mert kb. mindenki a nyakadra akar lépni miatta.
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Hát akkor jó nektek.
időre kell menni
Nem erről van szó egyáltalán, azért mondom bele se kezdek
[ Szerkesztve ]
DeFranco
nagyúr
Jó akkor ne kezd bele. Én meg jól nem válaszolok rá.
gaborbol
őstag
Esetleg egy kevesett futott prius valakinek?
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Szerencsére itt van a közelben.
hdman
őstag
Videjó van?
Sopron city :)
8th
addikt
"a valosagban az ilyen jellegu hajtasok, amik megcsuszas eseten adnak hatra nyomatekot nem sokat ernek."
Ööö... a tesztben szereplő autók egyértelműen cáfolják mindezt másrészt szinte az összes autógyártó a Haldex rendszert használja.
"ilyen a vilagon nincs, hogy megallsz a problemas helyen, aki ilyet csinal, az nyilvanvaloan nem ert hozza."
Valóban. Mert az ugye teljesen elképzelhetetlen, hogy télen hóban mondjuk Budán hegynek felfelé meg kell állnod egy kapualjból kitolató hülye vagy egy lefelé döngető 10tonnás kukásautó vagy bkv busz miatt. Az meg végképp lehetetlen élethelyzet, hogy lefelé jövet a havas letaposott erősen lejtős utcában valamiért meg kelljen állnod és visszatolatnod akár csak xy métert is. Á olyan tényleg a világon nincs, sőt soha elő nem fordulhat. Teljesen hétköznapi szituációkba beletörik a bicskája annak a kamu SUVnak.
Ja persze persze, a vezetéstechnikai trénerek nyilvánvalóan nem értenek hozzá azért akadtak el és azért nem tudtak feltolatni a hondával míg minden mással köztük a filléres francia-román dákóval is gond nélkül. De lehet, hogy csak a Subaru titokban lefizette őket? "Ez durvan inkorrekt, valoban, csak nem a honda oldalarol. Nem veletlenul van a cikkben, hogy honda szar, subaru meg kiraly, ez egy honda lejarato subaru reklam." WTF? Sírok...
Ezzel a hozzászólással simán elnyerted nálam a nap kommentje díjat pedig még csak reggel van.
[ Szerkesztve ]
komoly ilyet utoljára az NFS-ben láttam
hdman
őstag
Sopron city :)
Qru
MODERÁTOR
lenox
veterán
Arrol a tesztrol beszelunk, ahol minden auton masfajta gumi volt? Es errol akarod eladni, hogy komolyan lehet venni?
Majd olvasd el esetleg, hogy hanyat lehet kezzel zarni, nem veletlenul, ami csak csuszaskor kezd zarni, az altalaban sok mindenre nem jo. Ezen is lehet porogni, de ez is teny.
Hat elegge elkepzelhetetlen, hogy valahol, ahol autok jarnak tukorjeg es szaraz aszfalt valtsa egymast, az se tul gyakori, hogy ahol a bkv busz jar, ott felmeteres ho es sar van, jol latod.
Ezen kivul mar csak az erdekes, hogy te magad is rajottel, hogy lejton felfele tolataskor az amugy is orrnehez autok sulya leginkabb elore terhelodik, tehat leginkabb nem a negykerekhajtasnak, hanem a gumiknak van szerepe az indulasnal, csak nem sikerult belole a megfelelo kovetkeztetest levonni.
Nekem meg az tetszett, hogy szerinted azert szar a cr-v hajtasa, mert felult az alja a bukkanon. De amugy magyarazd meg, miert korrekt 2013 ev eleji autorol beadni, hogy 2014-es.
Ezen kivul mar csak az a vicces, hogy kevered a suv es a terepjaro fogalmat. 2wd suv, ne ez hogy illeszkedik a kepbe? Merthogy letezo fogalom, csak nehez lesz ebbe a terepezos gondolkodasba berakni.
#27813376
törölt tag
136: adagolócsere-felújítás 250.000 kilométerenként
150: eltörik az örvénycsappantyú, bedarálja a motor
Én ezeket tudom.
Nekem van most egy komplett hibátlan, makulátlan, valós 270-et futott szervizkönyves 136 lóerős. Alcantara, M futómű, komplett M-Packet. Lehet köpködni érte, egymillió hétszázért hirdettem meg, volt rá vevő több is.... Mikorra megvették volna, meggondoltam magam (bökőt ide) mert mégsem adtam el. Imádom. Nemrég került hozzám, komplett felújítottam, mindene makulátlan. Előtte egy barátomé volt 4 évig. Jól megy, nem fogyaszt, kényelmes. A párom jár vele, övé lett. Én minden héten beleülök kétszer mikor viszem a srácot edzésre tőlünk 25 km-re, minden métert élvezek vele. Gondolkoztam, veszek valami benzinest neki helyette, de olyan szar a kínálat, hogy ami nekem tetszett, egyet sem találtam jó állapotút. Nem bánom, hogy most van egy ilyen "régi" 320d a családban.....
De egymillió körül csak lepusztult példányok vannak, annyi pénzért mást kell nézegetni, ami jobb állapotú.
Typhoon47
őstag
Szerintem ezekkel a postokkal sikerült a CRV vitát giigz-i magasságokba emelni. Ha nem tudjátok egymást meggyőzni, akkor ne folytassátok.
"Education is important but big biceps are importanter"
hdman
őstag
Ezzel mit csináltál? SuperB 2,0 140 TDI? Vagy CC?
Ez a fogyi a 165 km-es tripre van? Nekem 6x km alatt volt 8,3 a max
Sopron city :)
!Overdose!
őstag
Nagyon szép! Egyébként milyen első lökhárító van rajta? Sosem láttam még ilyet.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
8th
addikt
Látom mindenáron terelnéd a témát más irányba. De legyen neked: CRV az isten! Az überfasza megismételhetetlen! Ha jövőre kunmadáron megint összefutunk megmondom Tottinak, hogy menjen el péknek mert pályát tévesztett.
#27813376
törölt tag
Köszi. A gyári M-es is megvan, ezt viszont nem tudom miféle. Üvegszálas, újrafényeztettem, be volt repedezve. Ezzel került hozzám. Az ültetés miatt nagyon alacsony, padkánál figyelni kell.