Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
EQMontoya
veterán
Ha akarsz normálisan autópályázni, akkor 1.5 és fölfelé. Mondjuk 323-ból volt 1.8 is, az nem hangzik rossz alternatívának. Igaz, 500-ból csak a vételára jön ki, kb annyiért adnak normálisat.
Same rules apply!
hdman
őstag
Valaki megnézne egy rendszámot ügyfélkapun? IIE-109 köszi
Sopron city :)
Rendszám: IIE-109
Gyártmány: VOLKSWAGEN
Típus: POLO 75 1.4 16V TRENDLINE
Szin: MÉLYKÉK
A jármű körözés alatt áll? NEM
A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki.
Forgalmi adatok: -
Egyéb: A lekérdezett jármű forgalomban van
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
hdman
őstag
Köszönöm Uram!
Sopron city :)
Mivel ezzel kezdtem meg a következő Gb-t, 150 Ft lesz
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
hdman
őstag
Hova utaljam? ;D
Sopron city :)
TaaT
veterán
Give them hell Ukraine!
nesa
veterán
Es egyebkent a mult honapban hany metert jardazgattal (minden megkezdett meter szamit am)
Jarda metert befizetted vagy csak ugy jardazgatunk kedvunkre?
[ Szerkesztve ]
Mi az a "jardazgattal"? Gyalogoltam?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
nesa
veterán
járdázgatni=sétálni a járdán
Hüle vagy? Én és a gyaloglás? Ha lenne hely a klotyóra is kocsival mennék
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
run4fun
tag
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni autóvásárlásban.
Milyen autót ajánlanátok nekem?
Főbb szempontok:
- munkába járásra lenne, 30 km összesen oda - vissza / nap, vidékről városba (maximum 4 km a táv oda-vissza városban)
- olcsó fenntarthatóság
- kis fogyasztás
- Suzukit nem szeretnék
- "extrák": szervokormány, elektromos ablakemelő, klíma
- 4 vagy 5 ajtós
Mivel első autóm lenne, így maximum árként a 400000 ft-ot lőttem be.
Köszönöm előre is!
nesa
veterán
Ha gondolod segiteg kidobni a verdabol a fotelt, helyere meg rakunk valami fajanszot, padlo lemezt kivagjuk es kesz is
(#96612) neukumfe
saxo 1,4D
Itt lehet nemsokara meggyoznek rola hogy neked igazabol csak valami extran tuningolt hemi v8 lenne az idealis, mert az nem erolkodik(tehat kevesset fogyaszt) es ha a 4 km kozepen menne egy ifa ne keljen neked meg 2km mogotte menned, igy igazabol oda jutunk hogy 5-600Le alatt csak kozlekedesi akadaly lennel igy ha biztosra akarsz menni inkabb 7-800 le gepeket nezz
[ Szerkesztve ]
Agostino
addikt
köszi a tippeket
arra gondoltam ez lesz a terv: biankó papírt megcsináljuk, ő pedig aláírja. az eladó részhez persze kitöltve ő kerül be, a vevőt pedig helyben kitöltöm amikor eladom a kocsit. beszámíttatni szeretném, ekkor nálam lenne a papír, hogy nevében és helyében, az előre (adatival) kitöltött papírt meg kitöltjük az eladóval. ezért cinkes lenne 70 év fölött 210 kilométert utaznia. persze felhívok majd egy okmányirodát, most csak az elméleti részét próbálom kifundálni : )
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
Már asszony is javasolta, hogy vágjak likat az ülésbe, de nem mentem bele , csak drága az ülésfűtés
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
nesa
veterán
Es ha csinalok neked futheto WC deszkat ?
A fotelt meg felviszed a lakasba es rakotod a 12v ot igy tudsz vele jatszani meg futogetni ha kell.
Egy faborítás elég a Domiba
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
molnarpeter
nagyúr
1,5D, az 1,4 AX/106-ban volt, mindemellett alu blokkos is az 1,5 vasával szemben, nameg a Saxo újabb is kicsit, szóval annyira nem rohadnak talán.
stilo18
addikt
Nekem az első autóm egy 98lovas 1.4-es Clio volt.
Soha semmi bajom nem volt vele, jól ment nagyon és ha normálisan mentem vele nem is evett sokat...
Egy szép felnivel egész pofás kis autó lett
5 évig hajtottam, jövő év elején viszont lecseréljük...
#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
nesa
veterán
a saxo 106 ua nem?
van egy db a koleganak.
molnarpeter
nagyúr
Most, hogy mondod, már én is bezavarodtam, melyik ugyanaz Pont ez a kocsi volt szimpatikus nekem is, ahogy tegnap rákerestem.
nesa
veterán
ilyesmi?
(#96621) molnarpeter
Kicsivel dragabban vannak mar 206 os 1,9 szivo D az szerintem kicsivel meg jobb.
[ Szerkesztve ]
footy
addikt
Ijj nekem egyszer volt "szerencsém" 206 1.9 szívóhoz. Életveszély. Nem megy, de legalább imbolyog. Az 1.0 Stift jobban megy és nem eszik sokkal többet - ha egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
rgqjx
aktív tag
Ha jól tudom, a saxoban drágább lengéscsillapító található. (A nyakamat nem tenném rá!)
hobizoli
nagyúr
mk2 Punto 1.2i 60lojjé
több drón kell ;P
nesa
veterán
szipmlan butasagot beszelsz, durvan minden 1,9D egyforma 64-69Le ig, 1x mentel vele valoszinuleg szivodizelt meg nemtudsz vezetni, meg azt vartad mint egy benzinestol hogy elindul aztan majd jol megindul,mindent izombol akarsz csinalni ehez tudni kell vezetni, lattal mar feher furgont 10+ evesek javaresze ilyen 1,9D, gondolom mindig tudtal csokit + kenyeret venni mert odartek idore, meg mais odaernek mert meg mindig millio szamra futkosnak.
#96625) hobizoli
Az se rossz nekunk is van egy 60 as meg egy 80 as is.
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
valoszinuleg szivodizelt meg nemtudsz vezetni, meg azt vartad mint egy benzinestol hogy elindul aztan majd jol megindul,mindent izombol akarsz csinalni ehez tudni kell vezetni
Meg lehet magyarázni, de szerintem ő is ugyanezt írta: "nem megy"
Az pontosan ezt jelenti amit leírtál. Min is háborodtál most fel?
Én is vezettem ilyen csoda 1.9D-t, ráadásul peugeot partner-ben ami nagyobb és nehezebb, szánalom amit produkál.
Igen igen régen a skodával meg trabanttal is el lehetett közlekedni, ne ahhoz viszonyítsunk már 2014-ben jó?
nesa
veterán
pont ez az hogy 2014 be,
Mikor meg a jogsit szereztem kb ugy ropkodtel ahogy akartal, trafira nagyon kicsi voltaz esely, es az utakon meg IFAk, Roburok tartottak fel a forgalmat, ma mar azert nemtudsz lepni mert minden kibaszott bokorba mernek a nyugdijas onkentes rendorok, a fixekrol nemis beszelve, es meg tobbet akarnak.
Ezek az a szivo D vasak nyilvan nem palyazni valok de nemis forgalmi akadalyok.
Tudom nekem is van egy tipo 1,9D a benzines mazda utan elkeserito volt de megtanultam hasznalni regen en is mindent izombol akartam megoldani, de van az mashogy is.
Meg vezetni szerintem kurva jo kenyelmes, lusta ember autoja innen lejebb lustasagba csak az automata van, 40 nel szurhatod neki az 5. et akkora lent a nyomatek korforgalamakon fouton siman 5 begyek at nem valtogatok, igaz 40-50 kozott nemolyan furge mint 50 felett ha egyaltan ezt kulon lehet valasztani hogy mikor furge mikor lomha kb mindig egyforma 2500 fole forgatni se erdemes
#96624) rgqjx
Ilyen kategoriaba en AX 1,4D vennek az 3l par decivel mindenhol elmegy.
Jovore lehet lecserelem a tipomat egy Alfara akkor 3. kocsinak ha belefutok egy penge AX 1,4D be az lesz a boltba jarosom, kb 6 honapig eleg lesz 1 tank
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Azért az izombol akartam megoldani meg a 16.1s-es 0-100 között amit ez az 1.9D tud produkálni van egy kis átmenet meg néhány lépcső na mindegy ...
40 nel szurhatod neki az 5. et akkora lent a nyomatek
Ja akkora... a kis 125Nm ami 2500-től elérhető, az aztán az akkora nyomaték Egy "nyomatékbajnok" 1.6-os szívó benzines is körberöhögi .. meg gyakorlatilag minden de minden manapság, ez a legeslegalja ez a 16.1s, ez nekem a forgalmi akadály meg a használhatatlan szint kb. De mindegy is, értem én hogy el lehet vele jutni A-ból B-be, de ezt nem is vitatta senki, csak hogy gyalázatosan megy, ami tény, tehát nem érdemes lázadnod ellene
Ha neked megfelel hajtsad. De tekintve hogy szarabbat dinamikát tekintve igen nehéz lenne választani manapság, én sem ajánlanám senkinek Még az 1.4 hdi is fényévekkel jobban megy, pedig az is dugulat még egy 1.6-os benzines kompaktból átülve is, de az legalább 150-160Nm ... az legalább 14s alatt felvonszolja magát 100ig, azzal el lehet lenni, és az se egy problémás motor még kettőstömegű sincs benne 4.5 literrel elmész vele ...
[ Szerkesztve ]
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
Ki melyiket valasztana es miert:
Ford - Focus II Hatchback - 1.6 Duratec Ti-VCR 16V (115 Hp)
Volkswagen - Golf V - 1.6 FSI (115 Hp) ?
Koszi!
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
focus, ha jol tudom akkor vannak kozos elemei a mazda 3-al, illetve a futomuve eleg popec
hobizoli
nagyúr
Ford
több drón kell ;P
hobizoli
nagyúr
nem a motornyomateka a nagyobb, hanem a valtoja rovidebb, ezert birja el az 5.-t mar kisebb sebessegnel is
több drón kell ;P
Csaby25
senior tag
Ertem, ugy tudom hogy az FSI direkt befecskendezos, tehat erosebb es kevesebbet fogyaszt, vajon a ford-nal hogy van megoldva a +15 LE?
hobizoli: Koszi, miert?
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
-v-
addikt
A ford nem közvetlen befecskendezéses, a változó vezérlés miatt van +15 ló. Arra figyelj a vezérlésmódosító ne zörögjön, korai példányoknál elhullottak és nem olcsó a csere, ha már volt cserélve / későbbi darab akkor nincs vele gond.
"A Ford mérnökei fogták a már régóta ismert 1,6 literes, négyhengeres, 16 szelepes Duratec motort, és kettős állítható vezérmütengellyel látták el, innen a különös elnevezés (Ti-VCT, mint Twin Independent Variable Camshaft Timing). A márka szerint jelenleg ez a Focus motorkínálatának csúcspontja, ami talán kissé túlzás, főleg a 215 lóerős öthengeres turbó tekintetében, de tény, hogy az új 1,6-os megér egy próbát.
A motor VCT egysége a módosított vezérmüfedélben foglal helyet, lapátjait a motor fordulatszámának megfelelő mértékben az olajnyomás fordítja megfelelő állásba. Alacsony fordulatszámon a vezérmütengelyek eredeti pozíciójukban maradnak, ám a motor fordulatszámának emelkedésével a vezérlőelektronika „nyit” a vezérmütengely elmozdításával. A Ford hivatalos közleménye szerint a változások következtében a motor „nagy nyomatékot ad le alacsony fordulatszámon, teljesítménye pedig jelentős mértékben, 15 lóerővel nőtt, fogyasztása mégis lejjebb ment, körülbelül öt százalékkal”. Nos, ebből a vége mindenképpen igaz, a nyomaték növekedése viszont nem nevezhető forradalminak. Az 1,6 Ti-VCT motor 115 lóerős és 155 Nm nyomatékot ad le, szemben a hagyományos 1,6-os 100 lóerejével és 150 Nm nyomatékával. A teljesítmény tehát valóban nőtt, a nyomaték azonban szinte mit sem változott.
Hogyan teljesít vajon az új motor a Focusban? Ennek megállapítására alapos próbának vetettük alá az 1,6 Ti-VCT motorral szerelt autót, nem átallottunk akár négy személlyel, telepakolt csomagtartóval hajtani, hogy kiderüljön, így sem vall szégyent az autó. A 115 lóerős motor érezhetően erősebb lett, jobban húz, mint az 1,6-osok többsége – akinek nem áruljuk el, milyen motor dohog az orrában, akár 1,8-asnak is hihetné a Focust. Terhelten ugyan meggyülik a baja az alacsony fordulatszámmal, pörgetve, 3-4000 felett azonban így is gond nélkül kivitelezhetők az előzések. Üresen, vagyis egy vezetővel igazi élményautó: az már korábbi próbáink során is bebizonyosodott, hogy az új Focus közvetlen kormánya, pontos váltója és jól adagolható fékje csábító ajánlattá teszi az alsó-középkategóriában, a jó pontok listáját ez a motor tovább bővíti. Élmény pörgetni, a hangja is nagyon szép, igaz, néha már tolakodó. Autópálya-tempónál, százharmincnál ötödikben kissé hangos, de még épp a türéshatár alatt. A százhatvan-száznyolcvanas tempó elérése sem okoz neki gondot. Jól megy, de vajon mennyit fogyaszt? Kezdetben, kizárólag dugókkal tarkított városi használat során kissé riasztónak hatott a fedélzeti számítógép 10 literes adata. Később, az autópályás és hegy-völgyes szakaszokat, valamint a négyszemélyes terhelést is beleszámítva végül 8,3 liternyi benzin jött ki 100 kilométerre, ami egészen elfogadható érték."
[ Szerkesztve ]
Csaby25
senior tag
Tegyuk fel, hogy a futomu miatt a Ford jobb valasztas lenne, de mi a helyzet a motorral Ti-VCT vagy FSI?
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
hobizoli
nagyúr
FSI-be kénmentes premium benya valo, 99-100-s oktanszammal
több drón kell ;P
TaaT
veterán
Az ötös golfból is mindegyik multilink hátul ha erre gondolsz. [link]
Give them hell Ukraine!
TaaT
veterán
Ez tuti?
Technical characteristics:
Volkswagen - Golf V - 1.6 FSI (115 Hp)
Fuel Type Petrol (Gasoline) A-95
Give them hell Ukraine!
hobizoli
nagyúr
hat, regebben allandoan ezen ment a sirankozas
több drón kell ;P
Csaby25
senior tag
Szoval akkor eddig 2 (tboy93, hobizoli) - 1 (TaaT) a ford javara?
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
TaaT
veterán
Én mondjuk nem tettem le a voksomat egyik mellett sem. Csak megemlítettem hogy a négyesgolf csatolt lengőkarját elhagyták az ötösgolfban és még a legszutyokabb 1.4-es ötös golfot is multilinkkel szerelték. Amiről később leszoktak mert rájöttek hogy az átlag autósnak az olcsóbb csatolt is jó, így a szutyok 1.2-es hetesgolfok ismét csatolt lengőkarosak hátul.
Give them hell Ukraine!
TaaT
veterán
Hát nem tudom, kéne egy ötösgolf könyvecske [link]
Egy másik helyen 98-at írnak ajánlottnak, de fórumokban azt írják elmegy a 95-el is...
"recommended is ron98, but runs okay even with ron95 as the engine will retard a bit to cope with the lower octane levels. i use ron97 and do not really see significant differences in performance compared to ron98 in singapore."
Give them hell Ukraine!
trassher
addikt
Itt a csütörtöki vétel. Gumik cserések mert futózottak és a fúrt kutas mosás sem tett jót neki. Az összes műanyag és ablak vaslerakódásos. 1 nap tuti elmegy majd mire lesikálom tisztességgel.
Redmi Note 7
hobizoli
nagyúr
retarded=gyengebben
az elogyujtasszogek butabbak, nincs akkora nyomateka
több drón kell ;P
Csaby25
senior tag
Koszi mindenkinek!
Szoval 1 minusz a golfnak az uzemanyag miatt...
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
nesa
veterán
Nem pontos amit irtal kicsit pontositok es tema lezarva.
Motorkód 160A7.000
Üzemanyag Gázolaj
Teljes lökettérfogat (cm3) 1929
Legnagyobb teljesítmény (kW/LE)/fordulatszám 48/65/4600
Legnagyobb forgatónyomaték (Nm)/fordulatszám 119/2000
Alapjaraton is kello nyomatek van, sajat erdobol dagonyaba holancal 4 meteres ronkoket szoktam alapjaraton kivontatni.
Azt is elhiszem hogy neked meg meg par embernek ez nulla es ugy halad mint a beton torlasz az utszelen de nekem meg meg sok masnak is megfelel, ez amolyan gondozas mentes dizel, nincs nyugos pillanat csak tankolni kell, es ha havi szinten annyit autoznal mint en (ugy hogy penzt nem hoz) lehet te is azon gondolkoznal hogy lehetne ezt a legolcsobban meguszni minden tekintetbe, ez a troger auto gyakorlatilag az elmult 4,5 evbe tobb mit 100k km et lenyomott hiba nelkul, ugy hogy atlagossan cirka 10 havonta elkoptak az oninditoba a bronzkefek (nem gagyi fajta) es kb 1 eve kellet vennem egy masik oninditot mert a komutator a muanyagig kopott (igen kurva sokat inditok 1 nap, a cegnel is kb ennyit birnak a teherautok) en ezzel a kocsival nem penzt keresek csak ovoda, bolcsode, munkabajaras, boltba jaras ....meg egy robogo fentartasa is tobb mint egy ilyennek, szerinted kozuti torlasznak, hala az egnek az evasion tartasa se dragabb eddig de abban mar tobb a hokusz pokusz.
Morris
veterán
Én a golfra szavazok. Nagyon tetszik a forma és amúgy is konszern párti vagyok.
+ sztem nyugodt szívvel vállalható az a 115lovas moci!
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
na itt van pár kép a mondeo-rol.
belülről kitakarítva, kívülről majd csak holnap
olaj lecserélve.
eddigi hibák, amit javítani kell majd:
szélvédőn egy kavicsfelverődés
féket, futóművet átnézetni
gumi cserés, de már téli megy fel átnézés után csak
hátsó dob cserés
bölcsőn van rozsda, azt le kell kezelni
egyébként nem rohad, belül korrekt az állapota, kívül vannak hiányosságok, pl. elől eltüntetni próbált kavicsfelverődések, belül a kormány 12 óránál lekopott, kormányzárat rakott rá a jó képességű tulaj.
egyébként a kukás gumival is ott van az úton, megy, húz ahogy kell
nem kell ide chip, kikötöm az egr-t, azt mondják úgy sokkal jobb lesz.
[ Szerkesztve ]