Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
footy
addikt
meg mert kombi kell es vettem is egy Golfot
Qru
MODERÁTOR
Mennyit eszik egy ilyen? A 140 ló elég vékony egy ekkora ccm-es motortól.
#nincsbennetarcsi
giigz
veterán
Felchipeled es mar 170 lo Es az is gyari ertek, 180-190-re is siman lehet, es tokeletes vele
Meddig? 20k km-ig? Nem véletlenül annyi a turbónyomás stb. mint a gyári állapotban. Ez kb. olyan mint amikor 5 gen civicre felraknak egy turbót oszt csodálkoznak ha gyári belsővel szétesik...
deicide
veterán
MunezXBK
nagyúr
Jó világ van.
Legalább sokat buktál a másikon?
giigz
veterán
Azt sem tudod mirol beszelunk. Ez szivo motor, nincs is benne turbo. 170 lora ha felchipeli, az a vilagbol kimegy, de nem hinnem, hogy 180-190 lonal barmi problema lenne, hiszen erre terveztek, az a 2.4 szivo ennyit rohogve bir.
deicide
veterán
Ja, egyszer van karácsony. Egy évben.
Nem vészes, 2 év alatt 7 kilót kb.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Morris
veterán
Szívó benzinest chippelni???
[ Szerkesztve ]
DZs
senior tag
Egy ilyet a napokban láttam, meglepően jól néz ki.
deicide
veterán
Mázlista, én még nem láttam élőben. Mert a képek alapján ilyen kis töpszlinek néz ki, közben meg 4.5 méter 3 centi híján, azaz elég karakteres jelenség lehet.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Integrale
veterán
Van ebbol a 2.4 szivobol 170 lovas valtozat is, a ketto kozotti kulonbseg valoszinuleg csak az ecu.
"Bad reklám is reklám too"
pardon. bar azt szivesen megneznem, hogy a 140 lovas szivot felchippelik 190-re
Declare
őstag
Miert lennel hülye? Erezd jol magad, amikor beleülsz, vezeted es ennyi
En pl magamnak egy almaim bömit tudnek ennyiert valasztani de hat az meg az en gyengesegem
Ja es a 40 kep jöhe ha megvan!
[ Szerkesztve ]
Morris
veterán
Hát nem tudom, szerintem van ott más különbség is!
trassher
addikt
Új KGFB belépő esetén kb mennyi idő mire küldik a szerződést a biztosítótól? Múlt csütörtök este kötöttem a netrisken kötelezőt hogy ne számoljanak fel fedezetlenségi díjat, szombaton adtam fel az alkuszi megbízást amit hétfőn megkaptak. Van rá esély hogy még a héten küldjék a papírokat?
Redmi Note 7
deicide
veterán
Az meglesz, már a zenéhez is megvan az opc színvilághoz illeszkedő fekete/piros pendrive, téligumit megrendeltem, már csak érkezzen meg mihamarabb.
Bömbiből nekem a 435i tetszik, de az több, mint 2x ennyi lenne még használtan is.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Qru
MODERÁTOR
Most megkérdeztem Volvo-s havert csak az ECU más bennük, szóval 170 lóra kb 3 kattintással felhúzható teljes biztonsággal és erre még kb 10% tolható rá (többet egyszerűen nem tud átalakítás/turbó nélkül ez a motor).
mod:
deicide: Grat. Majd jöhet az élménybeszámoló +40 kép. A többiekkel ne foglalkozz engem is lehülyéztek mikor megvettem a nagyvasat de nem bántam meg. Egyszerűen már attól fülig ér a szám ha csak rágondolok hogy mi vár engem a garázsban.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
akkor bocsanat a tudatlansagomert, de azert azt tegyuk hozza, hogy ez nem altalanos dolog
Bigemperor
senior tag
Bocsánat, de szerintem kicsit lemaradtam. Most Neked mid is van? Nem Subaru?
deicide
veterán
Thx, körbefotózom majd, persze.
Próbálom ignorálni a véleményeket, úgyis tényleg az számít, amit én érzek, hogy már tűkön ülök és várom az érkezését. A 280 ló és a 400NM biztos mosolyt fog csalni az arcra minden alkalommal, de te akkor tudod, milyen ez.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
!Overdose!
őstag
Pedig annyira azért nem is ritka. 6gen Civic-nél mindössze egy pillangószelep előtti szűkítő a különbség a 75 lóerős D14A3 és a 90 lóerős D14A4 között. Ki kell venni és berakni a D14A4 tömítését, ami még gyári alkatrészként is pár ezer Forintos tétel.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Morris
veterán
Na, az ilyen is ritka.
Ez esetben mindenképp meg kell ejteni az "erősítést"
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
deicide: Addiktív, hamar hozzászoksz meglátod. Kíváncsi vok majd hogy mennyire tudját átvinni az útra ezt a sok-sok erőt. Meg a fogyasztásra is.
mod:
Morris: Igen a 2,4 D5-nél is egyforma. A két teljesítménybéli szint szintén csak szotfveres különbségből fakad.
tboy93: Nem általános (még) de ez a tendencia. Olcsóbb egyfajtát gyártani aztán azt szoftveresen butítani és úgy lefedni a termékpalettát. Pl adott ccm-es TSI-k is többféle teljesítményszintre vannak belőve...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Tankblock
aktív tag
De ez végtére nem is olyan rossz hír, hiszen elegendő megvenni a gyengébbet és utána lehet játszani a SW-rel. Némi kódolás után van egy erősebb autód....
[ Szerkesztve ]
Release the Beast....
runner 125
nagyúr
Giigz is írta, tényleg kopp azonos ezen két 5 hengeres benzinmotor (is, mint a D6 123-163 lovasai), így valahol 185 le környéke a palfon, ami kihozható belőle sw módosítással, de látom már te is írtad a (#96918)-ban.
Meglepően korrekt a fogyasztása, 8,5-9,5l.
Morris, tboy93
Adókedvezmények miatt született a Volvo dieselből és benzinből is gyengébb variáns. Sokkal olcsóbb volt lefojtani, mint gyengébb motort fejleszteni. Bármennyire is hihetetlen, tényleg megegyezik minden az említett 4 motornál.
Tankblock
Persze, nem hülyeség, csak sokan nem tudják, vagy nyilván rosszul tudják, h van más különbség is mondjuk a szóban forgó modellek között, s ezért inkább nem piszkáltatják.
Egyébként az esetek 90%-ban tényleg igaz, h nem csak sw eltérés van 1-1, ccm-re, felépítésre megegyező motorok között, de a Volvo fentebb tárgyalt 4 motorja, csavarra pontosan megegyezik.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
deicide
veterán
Majd pezsgőt bontok azon a héten, amikor 100km-en sikerül 10L alá betenni a fogyasztást.
A 20"-os felni és a nagy önsúly nem teszi takarékossá, de nem érdekel, ha hozza azt, amit elvárok tőle.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Qru
MODERÁTOR
Igen. Haver is az olcsóbb 140 lovasat vette pont ezért, aztán kb 3 perc alatt áttöltötték neki a 170-es szoftverét. Öröm és boldogság (bár sajnos gari vesztéssel jár ha belepiszkálsz az ecu-ba (már ha rájönnek).
mod:
deicide: Omg, azt "öröm" lesz majd újra gumizni. Országúton bent leszel 10 alatt simán ha nem bántod. De ha rendeltetésszerűen használod akkor aligha...
Runner: Az tényleg korrekt fogyi tőle.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
runner 125
nagyúr
Gyönyörű autó egyébként az új 3 ajtós Astra, nagyon eltalálták az arányait. OPC-ben meg nyilván még ütősebb.
Talán írtam már, h nem is olyan rég néztem egyet közelről, széria 19-es felnivel volt szerelve.
Egyébként érdekes, h az Opel is mekkora kategóriát ugrott. Annó az F Astra egy teljesen más vásárlórétegnek készült, mára már nincs is budget megoldása az Opel-nek ebben a kategóriában.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
deicide
veterán
Már bele is kóstoltam, mert nyári gumival szállítják évszaktól függetlenül, így kénytelen voltam beruházni egy téli szettbe is. A legolcsóbb a Vredestein volt, de jókat írtak róla, úgy hogy az lett 330-ért a 4db, úri mulatság ez kérem szépen, de hát egyszer élünk.
runner 125: igen, már a H GTC is szép volt, de ez még jobban tetszik, valahol írták is, hogy talán a legszebb a jelenlegi 3 ajtós mezőnyben. És egyébként pont egy F Astra-m van másik autónak ugye, az valóban nem egy kategória, elég sokat ugrottak felfelé a 2000-es évek óta.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Morris
veterán
Minden nap tanul valamit az ember.
Mondjuk nekem nagyon tetszik ez az S60-as. Csak a fogyi....
Zola007
veterán
hogy fog ebbe beférni az outi?
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
deicide
veterán
Jáááj, az szentségtörés lenne, egy pillanatra még azon is elgondolkodtam, hogy lesz az autóban egy tiszta cipő és nem az utcán használttal vezetek.
De a bringát inkább az F-ben hurcolom majd továbbra is.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Qru
MODERÁTOR
Láttam a gumis topikban.Egyébként az összes autót évszaktól függetlenül nyárival adják itthon.
mod:
Morris: Az nem vészes fogyi egy ekkora géptől egyáltalán.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Phúú hogy viszik át a 280 lovat első kerékre? Sperr?? Nekem még az 1.8 civic is simán elkapar, pedig közel sem egy kat. a kettő, vagy pont azért, mert az enyém sima utcai?
Jó mulatságot kívánok hozzá, tuti meg is lesz A gumiár meg horror, de én is szívni fogok kicsit, mert az USA 328i-k mind 4 évszakos P7 cinturatoval jönnek, szóval vehetek egy garni télit, és szerintem szégyenszemre vasfelnin lesznek. Úgyis lesz vagy 150k
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Morris
veterán
Az autóhoz képest nem is. Az én pénztárcámhoz már inkább!
deicide
veterán
150K is elég zsebbenyúlós már, az egy havi átlagfizetés simán...
Közben sokat olvasgattam az opc-ről, hogy hogyan lehet útra vinni az erőt (A GTC-m nekem is elkapart lámpázásnál), egyrészt, igen, mechanikus önzáró difi van benne, másrészt a futómű és a kormányzás nincs direkt kapcsolatban, ha jól értem, egy HiPerStrut nevű cucc miatt, azaz a kormányt is kevésbé akarja majd kitépni a kezemből. Végül pedig a 245-ös gumi talán, amit a hatalmas erő miatt valószínűleg legfeljebb 2 évente cserélni kell majd. Már nagyon kíváncsi vagyok.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Qru
MODERÁTOR
Keveset kell menni vele az a titka.
mod:
deicide: Azért az első 1000 km-eren még ne nagyon told neki és utána is csak fokozatosan növeld a "tempót", szokjatok össze különben nagy meglepetést okozhat. Engem is megviccelt az enyém. Mondom ááá összkerék mit nekem csúszós ut, aztán csak pislogtam mikor elkezdtem csúszni a 4 kerékkel oldalirányba a padka felé (pedig az enyém a tiédhez képest egy gyenge autó).
Szóval csak alázattal és akkor ember/gép egyben marad.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
runner 125
nagyúr
8-9l egy 2.4 180le-s szívóbenzintől? Szerintem több, mint korrekt.
Egy 1.6-os 100 lovas átlagautó is simán bekajál 7-8 litert, ahhoz képest ez minimális különbség, s legalább van erőtartalék.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
!Overdose!
őstag
Jól értem, hogy ki sem próbáltad?
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
Qru
MODERÁTOR
Szalon nem tart opc tesztautót. Akkor minden magamfajta hülyegyerek azzal racsingolna.
#nincsbennetarcsi
deicide
veterán
Ez a terv, ugyan nem tudom, mert eltérő véleményeket látok, hogy kell-e bejáratni a mai új autókat, de azért az első 1000km-en nem forgatom majd 3000-4000 fölé tartósan. Másrészt még a GTC 200 lovához képest is nagy az ugrás, el fog telni kis idő, mire kiismerem. Pont jó, hogy télen jön meg, tavaszra összeszokunk és jöhet Szlovákia, a Tátra és a szerpentinek.
!Overdose!: így van, még csak nem is láttam élőben, ilyen hirtelen elhatározású ember vagyok. Egyébként lesz az Interatnál, ahol veszem, november elején egy fehér példány, mondta a kereskedő, hogy szól, ha megjön és bele tudok ülni, be lehet indítani, meghallgatni a hangját. Egyébként nekem már a GTC is erős volt, nem hiszem, hogy ne szeretném meg azonnal.
Qru:
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Én nem tudok egy rohadt kifutó c mercibe beleülni, és kipróbálni, mert egyszerűen a frissített 2012-es példányból szinte nincs eladó a környéken, 250 CGI motorral meg aztán főleg nincs, csak egy kósza 250 dízel. Szóval ideges az voltam/vagyok miatta... Mondjuk 328i se sok rohangál idehaza.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Morris
veterán
Ja, persze, ott van alattam egy fél paks, és ne nyomjam neki, mi?
Ez a baj a jelenlegi passat-nál is. Írják itt a 4,5 meg 5 literes fogyit, de nekem folyamatosan 6.3 az átlag. Mondjuk tolom is neki rendesen. plusz sok a hidegindítás.
runner 125: Korrekt bizony.
[ Szerkesztve ]
runner 125
nagyúr
Duster pickup, gáz ha tetszik?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
footy
addikt
El ne hidd ezeket a 4,5literes fogyasztasokat. A spritmonitor kozeperteke sem szentiras, de durva elteres eseten kamura illetve muszaki hibara kell gyanakodni.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Nézd az enyém se egy gyenge autó itthoni viszonylatban de ettől még nem közlekedek vele nyélgázon. A VVT miatt amúgy is kicsit kétarcú ha 3000 felé nem engeded, elváltogatsz alul akkor nem eszik vészesen sokat.
deicide: Én is olvastam sokat erről pro és kontra. Aztán maradtam annál, hogy ha az első 1000 km-en kímélem azzal bajt nem okozhatok. Ez esetemben abban merült ki, hogy a teljes rpm tartomány felső harmadában nem használtam a motort. 1000 kilcsi meg hamar összejön addig kibírja az ember.
mod:
Tsebacsi: Az usa piacos 4 évszakos gumik (az EU-ssal ellentétben) inkább a nyári keverékhez állnak közel mint sem a télihez, szóval a havas teljesítményük elég harmatos arra készülj.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Morris
veterán
Városban, negyedikben 4,3-4,5 liter a pillanatnyi fogyi 58km/h-nál.
Országúton hatodikban 90/100-as tempónál, 4.7 - 5.1 között. alakul.
Tudna ez jól fogyasztani, de nem nálam.
Qru: Nem is arról van szó, hogy nyélgázon mennék. Sőt, 4000-ig eddig csak 3x lett leforgatva 3 hónap alatt. (előzés. stb miatt) De vannak esetek amikor pl elgurul a gyógyszer. Pl körforgalomból kijövet és már ott is van a 110-es tábla.
Természetesen én sem kínozom.
Én ez alapján mondtam a 6.3-at. Minden benn van. A sok hidegindítás is.
[ Szerkesztve ]
footy
addikt
Az oke, de egyreszt a fogyasztasmerok csalnak lefele, masreszt nem eletszeru, hogy valaki 1000km-t megy 90-nel.
Szerintem egy 1,5 tonnas autotol 6,2 teljesen jo, foleg ha nyomoogatod is neki. Guminyomast erdemes csekkolgatni esetleg ha regen nem volt nezve.
[ Szerkesztve ]
Morris
veterán
Természetesen teljesen meg vagyok elégedve vele. Nem nézem egyébként a fogyit (nem is érdekel és nem is akarok azon élvezkedni, hogy minél lejjebb vigyem), csak a nyomogattam múltkor a MFA-t és megláttam, hogy van átlag is.