Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Kenyér
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Jack Hunter:] A 300 ezredik kilométer
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
(#189952) molnarpeter válasza WasabiTrsr (#189949) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
1.5-ért mk3 Focusból a 250-300 ezret futott dízel a reális, vagy beleférhet fapados 1.6 TDCI példány a széria elejéről 200k alatt esetleg, akkor viszont egyből vezérlés cserével stb kell kezdeni. Szerintem az sem elveszett ötlet, viszont akkor kell valamennyi hajlandóság javításra. Ha a minimális törődési igény a cél, akkor mk2.5 1.6 100 ló szerintem jó irány, találni kell egy szépet belőle és hajrá
Ceed esetén más motorikus kockázatok vannak, Koreai topikba nézz be esetleg. Hátsó futómű egyszerűbb benne, annyiból olcsóbb tud lenni hosszú távon.
Astra J: nehezebb (=plusz fogyasztás), szívó motorral az is vállalható azért. Vagy ott az Astra H, ott nagyobb a választék egyszerű benzinesekből.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12 / 256GB titánszürke dobozában 36 hónap garanciával!
- AKCIÓ! Intel Core i7 FÉLKONFIGOK - KÉRHETŐ ALKATRÉSZ IS CPU, RAM, ALAPLAP
- iPad Air 5 64GB M1 WIFI (kék)
- iPhone 14 Pro Max 128gb, makulátlan,garanciális, független
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat