Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#185251) BigBlackDog válasza dragonfx (#185250) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Hát, azért a Vitara többet ad szerintem. 6.3M Huf körül megkapod a Renegadeből a Longitude szintet egy literes, háromhengeres motorral, Vitarában GLX van ennyiért a négyhengeres 1.4 turbóval. Ezen kívül Vitara esetén a Jeep felszereltségén felül van pl. adaptív tempomat a sima helyett, digitklíma, tolatókamera, első parkradar, telefontükrözés, LED fényszóró, holttér- és hátsó keresztirányú forgalomfigyelő és még néhány apróság. :D Illetve szerintem hosszú-közép távon a Vitara fenttartása is kedvezőbb lesz, illetve megbízhatóság szempontjából is jobbnak gondolom.

(#185252) kisza25 válasza dragonfx (#185250) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Volt annó összehasonlítás yt!

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#185253) Qru válasza dragonfx (#185250) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem véletlenül olcsó, ha megnézed a legtöbb megbízhatósági listán leghátul kullognak... Pl: ez vagy ez

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#185254) LuckyL válasza dragonfx (#185250) üzenetére


LuckyL
őstag

jeep = fiat úgy nézd
fiat nagyon jó ár érték arányban de nem lengi körbe a megbízhatóság ígérete mint a suzukit :)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#185255) ADAM1337 válasza David891 (#185216) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

Mennyit mész egy évben hol használod főként ?
Mekkora méret kell ? (mert itt van hothach meg sedan/kombi is a listán)

Egy hónapja vettem kb a 2014-es 6os mazdát 4.4-be 2liter benya kézivel revolution felszereltséggel 120e-el, ezt ajánlom csak érdemes bekérni az elektronikus szervizkönyvet.

(#185256) kisza25 válasza LuckyL (#185254) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

követek egy pár FB csoportot, szinte semmi panasz a fiatokra, amire nagyon sok van azok a dacia-k, főleg a logan, de ennek ellenére ár értékben így is jónak érzik a tulajok, a másik a skoda rapid amire sok rosszat olvasok, a suzukiknál ajtó beázás (megáll a víz az ajtóban), de azt csak scrossnál, vitara-ra nem igazán olvastam panaszt.

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#185257) LuckyL válasza kisza25 (#185256) üzenetére


LuckyL
őstag

félreérted nem konkrét mostani autókról beszélek (egyébként én is fiatot használok most)
csak úgy általában írtam, hogy a suzukit megbízhatóbbnak ismerik az emberek

cryptot minden termékemért elfogadom

(#185258) tutis válasza kisza25 (#185256) üzenetére


tutis
őstag

akkor nem ugyanazokat a FB csoportokat követjük :) Az új tiponal pl rengeteg apró idegesítő hiba van, ami legtöbbüknek bár gariban orvosolják, de azért mégiscsak hiba.
a teljesség igénye nélkül amiket többször is olvastam, visszatérő gondok (lámpa beázás, stabpálca elfáradás pár 10ezer km-nél, klíma venti cicergés, kédergumi hiánya ajtó alsó részen illletve nyikorgása) és még sorolhatnám azokat a hibákat amik valószínüleg az olcsó kivitelezés átka. Persze ez bármelyik autónál előfordul. motorikusan meg az olajfogyasztás ami aggasztó szokott lenni. Na de hibátlan autó nincs, ezekkel simán együtt lehet élni, főleg ha sikerül gariztatni.

[ Szerkesztve ]

http://www.youtube.com/tutisgsxr

(#185259) kisza25 válasza tutis (#185258) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Jó, apró dolgok vannak, de még nincs FL, gondolom ott javítják mand ezeket. A venti cicergés az nekem is volt, első fűtés után elmúlt, az olaj fogyasztásnál azt vettem észre, hogy sokkal jobban odafigyel rá mindenki, meg csinálnak ökörségeket (10ekm hiányzott 5dl bele öntött 3litert), nekem csak a venti hiba jelentkezett.
A búra párásodás meg mostanában új autók betegsége.
Én olyanokra gondolok hogy dacia ledörzsöli a saját festését a rossz illesztés miatt, ugrál az alapjárat a 0,9 tce-ben össze vissza és kb mindennel előfordulnak hibák, suzuki liternyi víz megáll az ajtóban, kinyomó csapágy és váltó hibák,
kia/hyundai lánc szakadás, vezérlés átugrás...

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#185260) Dißnäëß válasza Mauzes (#185244) üzenetére


Dißnäëß
veterán

Mit bír ez a moci ? Tényleg annyira kinyírhatatlan, ahogy mondják ? (Az S-MAx mint konstrukció, nagyon tetszik amúgy). Azt tudom, hogy nincsenek hidrotőkék, így ha gyári beállításban nincs is előírva szelephézag-ellenőrzés, de gázüzemmel nyűgös lehet használni úgy, hogy szelephézag ellenőrzése is csak úgy lehetséges, ha vezérlést lebontja az ember, nem lehet csak úgy behajolva hipp-hopp megmérni, szelephézagot meg gázüzemnél hidrotőkék hiányában úgy 20-ezrenként illik. Illetve akik húzni szokták (főleg ugye a Focus ST, RS-esek), block mod-ot csináltatnak, mert nagyobb terhelésnél kritikus lehet a hengerek közti fal vastagság és ott erősítenek egyet (hogy milyen hatékonysággal, kérdőjel számomra). De semmi ilyen szándék, ez csak az, amit hallottam róla. Főleg a benzin üzemű megbízhatósága érdekel, rendeltetésszerű használat (nem rúgva), és normális szervizintervallumok mellett. Gondolom vidáman elszaladnak vagy 250-300-ezret különösebb zokszó nélkül.

[ Szerkesztve ]

Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá

(#185261) CactuS válasza kisza25 (#185259) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Azért kicsit ugrálsz az időben. Kinyomócsapágy a vasaló swiftet érintette, abból is csak az 1.3-as motorost - akinél időben kijött cserélték garanciában, pl: nálunk is -, kia/hyundai lánc szakadás, vezérlés átugrás csak az 1.6(?) benzineseknél volt jellemző, az is a korábbi generációnál (az, hogy karbantartás hiánya, nem figyeltek a csörgésre, stb. igazából mindegy, jellemző hibának nevezhető). Az ajtóban megálló víz kevésbé aggasztana, mint az olajfogyasztás, mert előbbit egy alkalom után lehet javítani, utóbbi picit nagyobb falat, mert drukkolhatsz, hogy a garancia lejárta előtt a határértéken túl egye az olajat, különben nem foglalkoznak vele.

Dacia egy érdekes kérdés, nálunk Dokkerek futnak, a használók szeretik és gondunk sincs vele, igaz, hála az égnek nem 0.9 TCE, az egy nagyon rossz Renault konstrukció. :(

Ha korábbra tekintünk, akkor felhozhatnánk a Lineát is, ami szvsz korának egyik legsz*rabb, ha nem a legsz*rabb autója, az eddigi egyetlen típus a majd 30 év alatt a cég történetében, amit azért adtunk el tömegesen, mert a bérlők kivétel nélkül visszaadták és inkább ráfizettek egy másik típusra. :D

De a nagy fauvénél sem fenékig tejfel az élet, most épp a sokadig dízel golffal küzdünk, garanciában eddig kicseréltek 2 porlasztót az egyik autóban (170k körül van benne), az autó még mindig szar, de a többit már nem akarja a gyártó bevállalni és lassan pereskedni kell velük, hogy javítsák meg azt az olajzabáló sz*rt.

Tudomásul kell venni sajnos, hogy a jelenlegi helyzetben nincsenek már olyan autók, amik tökéletesek. Gyorsan kell fejleszteni, egyre bonyolultabb dolgokat, nem csoda, hogy hiba csúszik a rendszerbe (lást új hybrid Puma).

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#185262) Luck Dragon válasza CactuS (#185261) üzenetére

Céges Logant hajtok már egy jó ideje 1.5DCI , nekem sincs bajom vele.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#185263) BigBlackDog válasza CactuS (#185261) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Mi a gond a hibrid Pumákkal? :F

(#185264) cappa72 válasza CactuS (#185261) üzenetére


cappa72
nagyúr

Egyszerre vettünk majdnem szomszéddal 7 személyest.
VW Touran az övé, Ford S-max az enyém. Mindkettő benzines (1.5Tsi, 1.5EcoBoost)
VW: 2 nap után piros lámpa világít, valami baj van... tömítést rosszul rakták össze a gyárban, 2 nap javítás, most jó
S-Max : kezdetektől fagyó kijelző (sync3) - kejelzőcserére vár, alkatrész beérkezésének napja nem ismert...

Tényleg nincs hibátlan autó... :(

Mi a gond a hibrid Pumákkal?

Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

(#185265) kisza25 válasza CactuS (#185261) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

A lánc az 1,4-et is érinti és a vezérlés átugrás is, jó nem az egy éves autón jelentkezik, de jelen van, az 1,6gdi és a többi t-gdi meg mind kokszosodik.
A suzukinál a balenonál is volt a kinyomó csapágy és a váltó
Én adott típusokat követtem, amik szóba jöttek, hogy megvegyem-e és nem 1-2 évre, de dacia logan nagyon hamar kiesett, duster mikor bele ültem esett ki (legújabb), suzuki vitarat vettem volna 1,6 szívóval, de már nem lehetett és új autóban ne legyen már egy eső után 1-1,5 liter víz az ajtóban (scross). Az olaj fogyasztás meg semmivel sem több a tiponál, mint a többi autónál, mindegyik fogyaszt valamennyit, csak valamelyiknél nem látszik, mert kb ugyanannyi üzemanyag is bele kerül az olajba, meg egy suzukis nem nézegeti, mert #hülyevagyezsuzukihogyanennémárazolajat.
Az olaj fogyasztás legtöbb esetben nem mérhető, pár embernél két csere között lemegy max-ról minimumra ami 5dl, egy ember írt extrémebb olajfogyasztást, de ott valami gyártási hiba lesz, vagy rossz olajat raktak bele neki
Ahogy mondod, bármi után olvastam voltak hibák, tiponál kaptam a legtöbbet azért a pénzért amit autóra tudtam szánni, ár/érték nagyon jó, persze van sok hiányossága és vannak apróbb hibák. Akinél eszi az olajat az gáz, de van jelenleg 1000 tag és 1 emberke volt akinél az első 8ekm-en megevett 1 litert, többről nem tudok (ez nem jelenti, hogy nincs is) ez a motor nem egy új találmány ebben a formában a stilo óta szerelik mindenbe

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#185266) cappa72


cappa72
nagyúr

Sziasztok!

Rokon cserélné F Astra-ját valami újabbra (baja nincs vele, de biztonságnövelő önös érdekből tenné – egy légzsák sincs az autójában, klíma nuku, meg lehet, hogy a sedan-tól sem zárkózna el az 5 ajtós után)
Évente max 10e km-t megy, de nem ritka az éves 5k sem nála.
Arra gondoltam, hogy 2010-2013 közötti autót választana, amit tudtam neki javasloni elsőre, hogy a város miatt elsődlegesen szívó benzinest nézegessen (jól gondolom?)
Olyan 2MHUF körüli ársávon belül gondolkodik.
Ford Focus tetszett neki először, aztán talált egy 2012-es 1.6 16V Chevrolet Cruze-t, tetszik neki.
Szóval ez a Cruze ez mennyire lehet jó az F astra után?
(Régebben volt egy mondás, hogy “ne vegyé’ dévót’, mer’ az a szomszédé’ vót’ “ – nem komoly, csak a “rém-rím” kedvéért)
Mintha ebben is Opel motor lenne... az egyik képen Ecotec felirat van. Ez az az olajevős motor? Mert akkor le is beszélem róla.
Egyáltalán... ebben az ársávban hasonló kaliberű autót érdemes neki keresnie?
Vagy erősen javasoljam neki, hogy maradjon a hátsóján, és gyűjtsön még hozzá, mert magasabb ársávban jobban járó autót vehet?

Vagy maradjon az Astra vonalon, oszt’ csók?

Egyéb költségekre (átnézés, átírás , első szerviz) féretett 0.5M-t.

szerk.: esetleg renault fluence?

[ Szerkesztve ]

Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

(#185267) vzsryl válasza kisza25 (#185265) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Újabb autóknál gyárilag van megadva olajfogyasztás, szóval az nem szabad probléma legyen, hacsak nem haladja meg durván az előírtat.
Egyébként édesapám rendszeresen nézi az 1.3-as vasaló stiftben az nívópálcát, és 10k km-enként cserélteti. Sosem kellett rátöltenie, egy mm-t sem mozdult az olajszint két csere között. Azt hiszem most 160-170k km környékén áll a verda.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#185268) kisza25 válasza vzsryl (#185267) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

konstrukció/felhasználás függő, hogy szimplán fogy az olaj minimálisan, vagy kerül bele némi üzemanyag és ezért nem látszik, hogy fogyna belőle. Aki csak városban jár és sok a hideg járat, ott az is elő tud fordulni, hogy több lesz benne az olaj a nívópálca szerint. pl. az i30 1,4 crdi-nél sokszor max fölé ment, ha sokat jártam helyben, de ha pályáztam is lejjebb ment, ezt most had ne fejtsem ki, hogy miért.

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#185269) tboldi válasza CactuS (#185261) üzenetére


tboldi
nagyúr

Kinyomócsapágy a vasaló swiftet érintette

Meg az Ignis-t és a WagonR-t is, vagyis a keresztben elhelyezett M13A motorosokat. És nem a kinyomócsapágy, hanem a nyelestengely csapágya a ludas. ;)

Amúgy a mi WagonR-ünk már 171k km-nél jár a gyári csapággyal, és még kussban van, bárhogy is nyomkodom a kuplungot. :)

[ Szerkesztve ]

(#185270) CactuS válasza BigBlackDog (#185263) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Elég nagy kavarodás volt, mert beígérték a Balázséknak valentin napi autónak. A gond ott volt, hogy nem kapott akkor itthon típusengedélyt, valami légzsákos nyűg miatt, külön kellett engedélyeztetni német papírok alapján azt az 1 darabot. Azóta már lehet megoldották, de eléggé szívás volt az a kör nekik.

Egyébként technikailag semmi, sima a P2 HSD alapja van továbbfejlesztve, jó cucc, mondeoban használtam.

tboldi: jogos, nyelestengely csapágy, elírtam. :R

[ Szerkesztve ]

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#185271) tboldi válasza CactuS (#185270) üzenetére


tboldi
nagyúr

Nem csak Te, eredetileg kisza25 írta el. ;]

(#185272) kisza25 válasza tboldi (#185269) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

és tényleg nyelestengely csapágy :R

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#185273) Jaded válasza cappa72 (#185266) üzenetére


Jaded
senior tag

Ha az F Astra megfelelt, akkor szerintem a Fluence is megfog. Nem egy űrtechnika, kicsit olcsósított mindenhol, de egy 1.6-os Renault motorral szerintem örök élet+1 nap. Persze ha fél a változástól, akkor maradhat akár Astra is (bár abból a benzines Ecotec motorok szeretik az olajat is enni - talán 1.4).

Renault Megane IV Limited

(#185274) Luck Dragon válasza tboldi (#185269) üzenetére

Próbáld meg két lábbal. :DDD

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#185275) Qru válasza cappa72 (#185266) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kollégámnak volt, amit érdemes tudni: A GM szépen összelegózta, a H Astra-ból származó 1,6/1,8 szívómotorja van (meg 1.4T), a futómű a J Astra futóműve butítva. Nem túl korszerű de legalább lomha és sokat eszik az 1.6-os motor aminek típushibája (az 1.8-nak is) a szelepvezérlés állító okoskerék hibája. Eleinte csak hidegen aztán már melegen is zakatolva jár tőle a motor.

Érdemes 0W-s olajra váltani, mert az olajnyomáson alapuló szelepvezérlés élettartama jelentősen megnő tőle és persze a gyári 30 ezres peridódust is el kell felejteni. Vétel után érdemes a vezérléscserét is beleszámolni a költségekbe (+vízpumpa ugye). A gyertyacserére háklis, a túl nagy elektródahézag miatt a trafók élettartama jelentősen csökken.

Az 1.6 jól gázosítható mert hidrotőkés de az 1.8-as nem, ezért az kényesebb ilyen szempontból.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#185276) grizlisandor válasza CactuS (#185261) üzenetére


grizlisandor
addikt

Dokkerekből a világításkapcsoló fog kihullani, cégnél lassan mindegyikbe ki van cserélve. ;]

(#185277) Luck Dragon válasza grizlisandor (#185276) üzenetére

Az mindegyikében, Logan esetében is volt már cserélve.

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#185278) dragonfx válasza kisza25 (#185252) üzenetére


dragonfx
veterán

hát igen stilusosabb, de tény hogy a megbízhatóságon elbuknak.
bár ha tényleg fiat, amit én nem tudtam akkor nem csoda....

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#185279) kisza25 válasza dragonfx (#185278) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Volt már fiatod? Amúgy a tesztben szereplő vitara-ban is fiat diesel van, akkor az is megbízhatatlan, vagy nem, mert az suzuki? ;]
Mindegy akkor ne vegyél jeepet, mert mindig ez lebegne a szemed előtt, bár amíg nem tudtad, hogy a fiat gyártja a jeepet sokra tartottad :P

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#185280) tboldi válasza kisza25 (#185279) üzenetére


tboldi
nagyúr

Csak Fiat-liszensz a motor, ezt-azt változtathatott rajta a Suzuki, és nem kizárt, hogy előnyére. ;]

De amúgy használtak PSA-féle dízeleket is. :D

(#185281) Dare2Live válasza CactuS (#185261) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

Relaitve aktivan utánanéztem, forumot, FBt most is figyelem Kia/Hyundai Gamma 1.4 (G4FA)nél van relatíve sürün lánc ugrás. Szakadás nem.
1.6 gammanal még nem olvastam lánc ugrásról. Egyiknél sem. A régi MPI (G4FC) nem is kokszosodik, az új GDI/TGDI (G4FD...) igen.

Hozzá kell tenni, hogy 1.4nél is 2013as a legfiatalabb ahol ugrott a lánc utána simán lehet orvosolták a dolgot....

pl [link] [link]

Amúgy elképesztő hülyeségek (hülyék) jönnek szembe FBn....

[ Szerkesztve ]

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#185282) kisza25 válasza Dare2Live (#185281) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Meg lánc feszítő patron szokott elfáradni

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#185283) Roland861010


Roland861010
addikt

Sziasztok!

A következőben kérném a segítségeteket :
Van jelenleg 3M - 3,6M közötti összeg a cégrészéről egy használt autóra amit saját magamnak válaszhatók ki!
Sokat megyek szerintem nagyon sokat :)
Heti 1-2ezer km minimum.
Bármilyen autó szoba jöhet ami maximum 5 éves és nincs benne csak max 150-160ezer km.
Ami fontos még, hogy normál megjelenése legyen.

Amiket én néztem azok a következők:
Opel Asta K benzin / dízel vegyesen,
Ford Focus benzin / dízel vegyesen,
Hyundai I30 - I40 benzin / dízel vegyesen,
Kia Ceed benzin / dízel vegyesen,

Esetleg VW Passat vagy Golf de ezeknél a TSI motorról majdnem több rosszat olvastam mint a dízelesekről ...

Remélem tudtok pár típus javasolni .

Előre is köszönöm szépen!

(#185284) BigBlackDog válasza Roland861010 (#185283) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Hány évig lenne Nálad? A szervizelését, üzemanyagot Te fizetnéd, vagy a cég állja. Ha csak a vételárba száll be a cég, a többi költséget Neked kell rendezned, akkor minél fiatalabb, problémamentesebb típust néznék. A heti 1-2 ezer kilométer hogyan oszlik mennyi, mennyit mász városban, pályán, országúton?

(#185285) richies válasza Dare2Live (#185281) üzenetére


richies
senior tag

Hello

Ezekbe mikor erdemes a vezérlést cserelni?

2014
Hyundai I30
1.6 benzin 120 LE
G4FG motor kód

Köszi

Rozsomak of Power

(#185286) Roland861010 válasza BigBlackDog (#185284) üzenetére


Roland861010
addikt

Minden költséget a cég fizet!
Inkább pálya és kevesebb város.

Igazából nyíltvégű pénzügyi lízingre lenne és ha úgy van a végén lehet meg is venném vagyis felajánlották, hogy ha gondolom meg is vehetem a fen maradó összegért!

(#185287) rbalint88 válasza Roland861010 (#185286) üzenetére


rbalint88
addikt

ilyen felhasználásra a dízel lesz jó. megvétellel nem terveznék ilyen használat után, ha heti 1-2 ezer km körül beleversz, az egy évben 50-100e km...
a cég szempontjából a legjobb: minél fiatalabb hyundai, leinfózott garival, hogy érvényes-e még, merthogy a hyundaiokra 5 év km korlát nélküli garancia van. sajnos zajszigetelésben nem a legjobbak, az hosszú távon fárasztó.
egyébként meg minél nagyobb motoros, kéziváltós dízel, amiben a legjobban érzed magad. ahogy néztem, sajnos a legtöbb kisdízel, 1,5-1,7 literes motorokkal, a 2,0 jobban érezné magát pályán. mivel valószínű úgyis max 120 lovas lesz (kivéve astra 136 lóval), ezért valószínű rövidebb váltó van mögötte, magasabb a fordulat, nagyobb a zaj, olyat keress, ami csendes. talán az astra lesz ebből a szempontból a legjobb. ha nem muszáj, akkor ne kombit, mert azok zajosabbak, jobban döng a nagy légtér...

(#185288) Roland861010 válasza rbalint88 (#185287) üzenetére


Roland861010
addikt

Nem feltétlen kell a kombi.
De az se baj ha az.
Volt nálam egy 2017-es i30 1.6 dízel
Annyira nem volt hangos.
Ezer km fölött mentem egyben 600km... Nem volt fárasztó.

Az összefoglalóban szerepel 100ezer km feletti teszt 2014-es autókkal.
Az alapján néztem akár bele fér egy A4 avant vagy X1....

(#185289) AsusBoy


AsusBoy
senior tag

Sziasztok!
Barátnőmnek szeretnénk venni egy autót .
Keret : 500-650 e
Benzines. 5ajtós, kisebb csajos autó.
Napi 20 oda 20 km vissza távra használná.
Milyen modelleket ajánlanátok?

Köszönöm!

(#185290) Csaby25


Csaby25
senior tag

Sziasztok. Nissan X-trail 2.2 dízel, 2005. Mit lehet tudni róla? Megbízható?

A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.

(#185291) kisgyerek85


kisgyerek85
senior tag

Sziasztok! Hasznaltauton nezegetem kisteher kategoriaba a renault clio-kat. Ezeket eleg ujravizsgazni 5 szemelyesre vagy valojaban nincs meg a hatso ulessor? Mert ahogy latom az 5 ajto megvan neki.

(#185292) tboy93 válasza AsusBoy (#185289) üzenetére


tboy93
nagyúr

Pl. Fiat Panda 1.2, Opel Corsa C 1.4

[ Szerkesztve ]

(#185293) molnarpeter válasza kisgyerek85 (#185291) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Nem csak 3 ajtós volt Van? :F Amúgy van pár sarc, talán regadót is kell fizetni. Amúgy megoldható, igen :K

(#185294) Qru válasza molnarpeter (#185293) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Utólag is le lehet vizsgáztatni kistehernek. Csak kell egy térelválasztó meg a hátsóülést ki kell kapni.

#nincsbennetarcsi

(#185295) molnarpeter válasza Qru (#185294) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Mondjuk jogos, Renault Zoé is van teherautóként a hazai ipar jóvoltából :D

Ismerősi körben inkább azt látom, hogy dobnak be hátra valami ülőalkalmatosságot (puttonyos kategória). Sajnos nem egyedi példa :DDD

[ Szerkesztve ]

(#185296) Gaben92 válasza Qru (#185294) üzenetére


Gaben92
őstag

Hátsó ülést nem kell feltétlenül kikapni, csak tutira 2 személyesnek kell lennie mókolhatatlanul (valami rohadt hülyén foglamaz a jogszabály, nem tudom, hogy lehet jól elmagyarázni.)

Lényeg, hogy ismerősöméknél a céges Kangooról levették a rendszámot helyszínen mert kistehernek volt vizsgáztatva, de igazából ilyen gyorsan oldható rugós bizbaszokkal ketté lehetett hajtani a térelválasztót aztán már fel is volt hajtható a hátsó üléssor. Na arra úgy kapták vissza a rendszámot, hogy be kellett szerelni egy rendes térelválasztót ami fixen be van csavarozva, nem lehet gyorsan kiszedni és amíg bent van addig lehetetlen felhajtani a hátsó üléssort.

Szóval elég lutri, hogy miben van és miben nincs meg.

molnarpeter: Egyszer keresztül mentünk fél Budapesten egy dobozos Transittal. 5-en ültünk a raktérben korom sötétben sörös rekeszeken, a sofőr meg állat módjára vezetett. Igazi élmény volt. :DDD

[ Szerkesztve ]

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#185297) molnarpeter válasza AsusBoy (#185289) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Lupo vagy Polo/Ibiza/Fabia SDI? Tudom, nem benzin. Jobb. ;]

Punto 1.2 8V/1.4 benzines vonalon szerintem is jó lehet :)

(#185298) hobizoli válasza AsusBoy (#185289) üzenetére


hobizoli
nagyúr

mk2B Punto 1.4 16v

több drón kell ;P

(#185299) Roland861010 válasza Roland861010 (#185283) üzenetére


Roland861010
addikt

?Esetleg még kicsit konkrétabb ajánlás ?

(#185300) focvis válasza Roland861010 (#185299) üzenetére


focvis
veterán

Golf 7 / Octavia 3 / Passat 2.0 TDI. Amelyik belefér a keretbe.

Nagy merítés nem lesz, összesen 17 db-ot találtam a kritériumok mellett. [link]

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.