Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
molnarpeter
nagyúr
SDI adagolós szívó dízel, nincs kettőstömegű (konkrétan ugyanannyi a kuplung, mint benzineshez, és bír 300 ezer km-t), nincs turbó, nincs magasnyomású rendszer (üzemanyag rendszerhez félmillió km-en innen nem nagyon kell hozzányúlni)... Sőt, trafó és gyújtógyertya sem, amit rendszeresen cserélni kellene, mellé fogyaszt 4-6 litert kasztni és használat függvényében. Írtad, hogy minimum költség a cél, na ez a motor kimeríti a kérdést Nem az Autobahn ördöge, de van annyira élhető, mint egy 1.2-1.4 benzines.
[ Szerkesztve ]