Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#182551) BeZol válasza emvy (#182550) üzenetére


BeZol
őstag

Húgom 2 évesen telibehányta a hátsó üléssort a bérelt kocsiban, de öcsémnél is előfordult egyszer mikor kicsi volt, és utána foltos maradt a szövetülés, és nem tudták szüleim kiszedni, így én ebből indulok ki.

[ Szerkesztve ]

(#182552) MunezXBK válasza BeZol (#182551) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Én festéket is takarítottam ki, nyom nélkül.

(#182553) BeZol válasza tboy93 (#182542) üzenetére


BeZol
őstag

Te hangosan felröhögsz, nekem viszont van rá szerelő, a típushibák ismertek, nem kell egy másik márka miatt folyamatosan kutakodnom h mik a várható hibák és társai.
Tudom, hogy 1,5m Ft körüli összegből motorikusan és futóműügyileg rendbe lehet tenni egy bmw-t úgy, hogy az elkövetkező 200ezer km-ben csak olaj és szűrők cseréje fog kelleni, esetleg korból adódóan felmerül néha még 1-2 dolog, DE ismétlem, van szerelő ismerős rá, és egy élményautónak ezek a hibák megbocsáthatóak. Márkaváltás esetén se szerelő ismerős, se típusismeret.

Egy átlagautótól viszont nem vagyok hajlandó elfogadni, hogy "hisztizzen", főleg ha fiatalabb és ugyanannyiba kerül mint a régebbi bmw rendbetéve.

(#182554) BeZol válasza MunezXBK (#182552) üzenetére


BeZol
őstag

Hát akkor szüleim csak bénáztak régen, de húgom is bénázott legutóbb, mert a yaris-ában a nyári melegben szétfröccsent egy flakonból a tökmagolaj, és már 3 tisztítóba is elvitte, azóta is ott a helye.

(#182555) pit stop válasza BeZol (#182553) üzenetére


pit stop
addikt

Szerintem Neked BMW kell bármit mondanánk. Vannak ismerőseim, fele ilyen idős bmw-t hajtanak negyed ekkora távra de nem garantálná hibamentességet amikor őszintén beszél kocsiról, de glhf. :)

[ Szerkesztve ]

Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.

(#182556) Tom1939 válasza Cifu (#182549) üzenetére


Tom1939
őstag

Ok, köszi. A jazz szerintem egy kicsit nagy neki (az első új széria az nem, de az meg már elég idős). A yaris esetleg jó lehet.
Szerintem a használt autó árak itthon viccesek, még ha mostanában hasznot is húztam belőle. Csak sajna mindig kísértésbe esek emiatt (eladom az scrosst majd új áron és veszek egy szép ...-ot :) ).

(#182557) rbalint88 válasza tboy93 (#182530) üzenetére


rbalint88
addikt

Sehol nem volt meg akkor az alfa :) kenyelmes volt, bar az ulest meg toltam volna hatra (188cm), de nemeten kivul gyakoratilag minden autoban leghatso allasban ulok.
de tenyleg, a muszaki oldala az erzetre is top kategoria.

maykol: annyival nem olcsobbak, viszont eur4, hamarabb lesz tobbet basztatva, mint az euro5-os 2,0jtdm. A bemondott keretbol meg boven kijon a 2.0 :)

(#182558) BeZol válasza pit stop (#182555) üzenetére


BeZol
őstag

És az ilyen tipikus céges kombis autók, mint octavia, mondeo?
Én ezektől azért is parázok, mert octaviás ismerős szinte mindig viszi vmi miatt szervízbe a kocsiját, és őszintén megvallva ha körbenézek a városban, a mostani octaviákból rengeteg van, de ami előtte v. főleg azelőtt futott típus, hát kb. felszívódtak, holott előtte meg azokból láttam rengeteget. Hova tűntek? Mi lett velük?
Régebbi Suzuki Swift meg Wagon R+ detto ugyanez a szitu volt. 10+ évesen kb. nem is láttam már, holott előtte nem volt olyan útszakasz, h ne jött volna velem szembe 2.

Mi történt? Annyira leesett az áruk, hogy 1-1 szervíz már a kocsi teljes értékét jelentette volna, ezért inkább mentek a roncstelepre, vagy ennyire megbízhatatlanok voltak?

Aztán lehet csak rosszul látom a dolgokat, de valaki felvilágosíthatna, mert nem értem.

(#182559) LuckyL válasza BeZol (#182558) üzenetére


LuckyL
őstag

én még most is rengeteg régi swiftet meg wagonrt látok
egyébként biztosan fogynak, de nem hinném hogy a szerviz fenntarthatóság miatt, inkább a törés az amit nem éri meg javítani ilyne korú autónál (gyakorlatilag egy nagyobb koccanás már totálkár
(ha van is bontott elem, hivatalos, biztosítós áron egy elem fényezése 40k kb)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#182560) SaNyEe válasza ReSeTer (#182540) üzenetére


SaNyEe
aktív tag

20km kell, h meleget is csináljon a szekér?
Ez általános? Az Epica 2-300m megtett út után minimum langyos levegőt lök 0 fok alatt is :Y
Ja eladó, nem másfél, nem eszi le a nadrágot és nem kell 4000-ig forgatni, hogy előzzön :DDD
Az orra hosszára meg pláne nem lehet panasz

[ Szerkesztve ]

-- end of transmission --

(#182561) Tin válasza ReSeTer (#182540) üzenetére


Tin
veterán

Erre tökéletes az Accord, vagy bármelyik benzines Toyota Corolla vagy Avensis, 1.8-tol felfelé. Azok még nem alu blokkok, hamar bemelegszik, 90-nél hozza a 7 litert (de nem kevesebbet), és teljesen jól lehet velük gyorsítani. Városban viszont legurul a 10 liter.

[ Szerkesztve ]

(#182562) 8th válasza BeZol (#182553) üzenetére


8th
addikt

Megállás nélkül szopni fogsz vele de te tudod.

(#182563) 8th válasza prannk (#182526) üzenetére


8th
addikt

F Astra talán a legkisebb szopóroller amit ennyiért megvehetsz. Ha találsz 1.7d Punto 1-et az is jó. Mondjuk tök mindegy mit veszel kajak pénztemető lesz az összes ennyiért.

(#182533) prannk: Vegyél százért egy robogót aminek nem véres a torka a maradékból meg normális motoros ruhát. A december és március közötti időszakot pedig megoldod tömegközlekedéssel.

[ Szerkesztve ]

(#182564) Doki16


Doki16
addikt

Milyen autót vennétek 5,5 millióig ami nagy részben város és minimum hibrid? ;]
Három már kihúzva a listámról (Auris, Outlander PHEV, Volvo D6)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#182565) molnarpeter válasza Doki16 (#182564) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Am/a

(#182566) Doki16 válasza molnarpeter (#182565) üzenetére


Doki16
addikt

Erősen mozgatja a fantáziám. A legjobb akkumulátor kezelése az Amperának van. De az Outlanderben is zavart az "elmaradott" technika.

Dilemmában vagyok, mert megint az Auris felé kacsingatok egy Golf GTE árnyékában.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#182567) focvis válasza Doki16 (#182564) üzenetére


focvis
veterán

Vegyél egy vatta új e-Up-ot; 5,1 M + az extrák.

(#182568) dj79 válasza Doki16 (#182566) üzenetére


dj79
senior tag

P3 plug-in, de itt kezdődnek a négyesek is valahol.

(#182569) molnarpeter válasza Doki16 (#182566) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Nekem úgy tűnt, minél több villany hatótáv felé húzódsz, elsősorban azért mondanám az Opelt :) Mivel adott a töltési lehetőség, mindenképp phev vonalon maradnék. Elvileg a GTE nem egy roller a tsi és olajos DSG kombóval, csak ritkább és drágább megvenni. Mondjuk akkor már A3 esetleg, de nem tudom, ennyiért milyet kapni (nem figyeltem a piacot) :)

(#182570) SaNyEe válasza 8th (#182563) üzenetére


SaNyEe
aktív tag

Ezért írtam a volánbérletet.
Ennyi egységért max ezres swiftet mernék bevállalni, de olyat, ami lehetőleg inkább vas, mint vasoxid.
Az is folyamatos szopóág lenne, de legalább szervizelhető minimális műszaki affinitás mellett is.

prannk: Daihatsu Charade 1.0td? :D

-- end of transmission --

(#182571) Qru válasza Tin (#182534) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Elveszít 2 hozzád hasonló vevőt és szerez 10 másikat aki boldogan vesz SUV-t. Nem hülyék, tudják, hogy neki mi éri meg és mi nem. Nem véletlen, hogy amerikában/ázsiában árulnak normális sedánt csak itt nem. A Camry is csak azért jött be, mert a dízlepara miatt abból a piacból van esélyük kiharapni egy szeletet.

BMW szerint meg hülye aki kormányzott kereket hajt, most meg már ők is... Ez egy gyorsan változó környezet amire ha nem reagálnak csődbemennek.
Egyébként meg azért a Honda turbó se a szent grál, az 1.5t például tervezési hiba miatt súlyos kenési porblémákkal küzd (van is rá gyári visszahívás).
Ez a 4-5 évente ez max a nyugati jóléti államokban él, itthon megveszik 5-6-7 éveset aztán meg csodálkoznak, hogy széthullik, meg megy a tákolás. Nem véletlen, hogy a Honda jobban tartja az árát használtan.

Igen, nem fektettek elég nagy hangsúlyt erre de ez nem csak róluk mondható el. Ugyanúgy lemaradt a Mazda, a Subaru vagy pl a Suzuki is minta Honda.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#182572) Doki16 válasza focvis (#182567) üzenetére


Doki16
addikt

Gondoltam rá, sajnos túl kicsi. EV-ben min kellene egy Kona/Leaf 2 szint. Azok meg még sajnos mindig nagyon drágák. Meg beltéri minőségben is elég gyatra az e-Up.

(#182568) dj79: Megnéztem a piacot. Röhej számba meg a P3 pluginok ára. 2012-es vannak 4,5-5 millióért. Télen a valós hatótáv sajnos 10-15km. P4 meg gyakorlatilag nem is létező autó a használtpiacon. Olyan drága használtan, hogy abból már veszel egy Tekna Leaf 2-t :)

(#182569) molnarpeter: Amperába nagyon tetszik az 50 km hatótáv. Azért nem írok 70-et, mert az önkínzó emberek szoktak ezzel menőzni a csoportba. Ha valaki használja akkor az inkább 50 :) Bennem is ez ketyeg, hogy ingyen van a töltés. GTE vonalról nehéz lesz lemozdulni, mert most már van vele hosszabb tapasztalat és nagyon jó a hajtáslánc. Viszont a racionalitás nem azt mondatja velem, mert fenntartani is sokkal drágább és nehezebb lesz eladni akár 1-2 év múlva.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#182573) Qru válasza Doki16 (#182572) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

V60 Phev miért esik ki? Amúgy sztem vegyél GTE-t és napszemüveg.

#nincsbennetarcsi

(#182574) dj79 válasza Doki16 (#182572) üzenetére


dj79
senior tag

Igen, vicces a priusok ára, de én csak azokat nézegetem, mert az auris szűkös lenne két gyerekkel. A citigo-t nem is írtam, mert ugye múltkor írtad, hogy a rollerek se férnek be. Viszont megint hozták pár ts-t, fb csoportban már vannak infók ;)

(#182575) Cifu válasza Qru (#182571) üzenetére


Cifu
nagyúr

For The Record: a Subaru cégcsoport (nem csak az autógyártó, hanem a komplett cégcsoportnak, ami autók mellett főleg katonai gyártó és repülőgép-alkatrész beszállító) legnagyobb részvényese 20%-os aránnyal a Toyota, volt is belőle hirig, hogy a Toyota be akar(ta) kebelezni a céget.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#182576) focvis válasza Doki16 (#182572) üzenetére


focvis
veterán

Értem, jogos.

A Volvo nem olyan rossz; a TMK-ra komolyabb összeget elköltöttem, nem tervezett kiadás viszont csak az akkumulátor cseréje volt 33 ezer forintos mérleggel. Eddig 12 K km-t tettem bele.
Most téli időben tud 30 km-t Budapesten , hegyen-völgyön. Jó dolog benne a Webasto.

Ha GTE-t veszel, akkor mindenképpen találkozzunk egy kölcsönös tesztút céljából.

(#182577) Doki16 válasza Qru (#182573) üzenetére


Doki16
addikt

Azért mert amióta focvis vette legalább egy millát drágultak. 4-ért még okés a kocsi, mert ha nem akarod, hogy megálljon alattad véletlenül azért vétel után rá kell költeni elég sokat. Aktívan bent vagyok a csoportban. Nincs olyan hét, hogy ne kerülne valamelyik tag kocsija szervizbe. A végső a dízel, nem járok hosszú utakra, bármennyire tetszik a D5, nem használnám ki.
A GTE az egyetlen* phev ami nem kapcsol motort padlógázra és fűtésre.

*: nincs tapasztalatom a legújabb Volvo T8-al és társaival, lehet már azok se kapcsolnak.

(#182574) dj79: Szerintem most jutott el arra a szintre a piac itthon a Prius vonalon, hogy már irreálisan sokat kérnek értük. Kicsit durva számomra, hogy 7 éves autóért 5 millió Ft. Ami azért tegyük hozzá, hogy nagyon gáz belül a Prius.
Láttam a csoportba, az ezüst FL utáni példány pont olyan mint amilyenem volt :) 4,7-ért névre írva, egész jó lenne :)

(#182576) focvis: Benne vagyok, nagyon szívesen kipróbálnám a D6-ot.

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#182578) batai15


batai15
félisten

Múltkor ugye annyira lettek ajánlva a TSI motorok . Kicsit jobban bele astam magam , beszéltem szerelőkkel is . Igaz a cr TDI is kérdeztem .
vezettem egy A3 at valamelyik nap ,nem is rossz ez a dsg . Gondolom 2 M alatt esélytelen cr TDI TSI + dsg kombó igaz ?
Igazából akárhogy nézem minden autóban van átlagosan egy két nagyobb hiba lehetőség ami miatt mindent ki lehetne lőni. Viszont egy a TSI +dsg egészen jó alternatíva lehetne (1.4 ) illetve nemsokára eldől a másod állásom sorsa hogy feleződik e ,ez által az éves futás is mérséklődne .

[ Szerkesztve ]

(#182579) molnarpeter válasza Doki16 (#182577) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Volvo T8 indítja a benzint nagyobb gázra.

(#182580) molnarpeter válasza batai15 (#182578) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

2 alatt 1.9 PD + DSG. Sima TSI és 1.6 TDI mellé száraz kuplungos van.

(#182581) Doki16 válasza batai15 (#182578) üzenetére


Doki16
addikt

Veheted nyugodtan, de legyen a zsebedben még fél milla minimum. Ennyi idős autónál bármikor behalhat a DSG és kéttömegű már, a DPF-ről nem is beszélve.
1.4 TSI+DSG kombóról ha nem extrém alacsony futású lebeszélnélek. Mindegyik szárazkuplungos és nem olyan tartósak mint az olajos testvéreik.

(#182579) molnarpeter: Sajnos akkor az sem jobb :(

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#182582) Qru válasza Cifu (#182575) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Subarum van így, nagyjából képben vagyok. :R

Be is fogja ez csak idő kérdése sztem. Csomó közös fejlesztésük volt és van is. Pl most az új hibrid rendszerük is többek között de a BRZ/GT86 motorja is közös munka eredménye. Az Impreza ami nekem is van az is részben közös fejlesztés eredménye (a benne lévő VVT rendszer az Toyota 1:1-ben, az ami pl a Corolla-ban is megtalálható). A japóknál amúgy szokás, hogy a közös fejlesztés részvénycserével is jár, így esett meg hogy a Subaru 6%-a a Suzukié (Swift-ből és Ignis-ből is készült "Subaru").

#nincsbennetarcsi

(#182583) MunezXBK válasza Doki16 (#182581) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

GT Sport kell neki. :D

(#182584) batai15 válasza molnarpeter (#182580) üzenetére


batai15
félisten

Akkor ez esetben talán Passat lehetne ? Vagy milyen típusokat nézzek ? Hahu eléggé halott golf 5 variant automatából .Azért kérdezem tőletek,megy egyre inkább azt látom hogy 2 M alatt még mindig sok a kompromisszum.
Tök mindegy hogy kettős tömegű,dsg stb egyik sem olcsó ,de ha talál az ember egy normális darabot nem feltétlen szopó roller .
Akkor meg inkább automata vagy cvt vagy dsg stb legyen , mert ugye ez nagy vágyam hogy megint legyen egy autó amibe váltani sem kell . Meg eleve jó legyen vele közlekedni ,meg rá nézni stb .
Mint írtam egyébként is lenne még melette zsebbe kis ez ez .
Szóval ha szerintetek 2m alatt felejtős úgy a dízel úgy a tsi kérdés akkor lehet még gyűjtők hozzá. Aztán egy évet napolom a kicsi vételt .
Viszont akkor meg megint ott van hogy akkor meg lenne egy új SX4 scross at árának a fele , aztán ha gyűjtők még vágta új autó is lehetne .de akkor még sokat kell menni,aztán nem akarok még évekig a Peugeotba ülni .

[ Szerkesztve ]

(#182585) Qru válasza batai15 (#182584) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

6-os Passat nem rossz, 280+k km van Kormiban (2.0 CR TDI + DSG), eddig nagy baja nem volt. Gyári a motor és a turbó is, sőt még a kettőstömegű is (igen, a DSG-ben van DMF, mert az nem automata váltó, hanem egy robotizált kézi). Egyedül a EGR volt cserés amit megszorult nem zárt és telenyomta a DPF szűrőt korommal, így cserélni kellett mind a kettőt. Nem volt olcsó ellenben k. drága volt.
Amúgy egész jól meg, kényelmes, nincs rá panasz teszi a dolgát és városon kívül nem eszik sokat. Olyan németesen steril, nem szeretem de nem is utálom (bezzeg a Skodát ami előtte volt... na attól hánytam kb).

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#182586) batai15 válasza Qru (#182585) üzenetére


batai15
félisten

Igen mondták is hogy gyorsan ki kell hajitani az egrt aztán örök élet +nap majdnem.

(#182587) Doki16 válasza batai15 (#182586) üzenetére


Doki16
addikt

Inkább cserélni. 200k+ km felett azért bele kell férnie egy EGR cserének :)
B6-ból ha teheted csak CR dízelt nézzél. A 2.0 jóféle, én nagyon szerettem. Egy éven keresztül hajtottam a B7-es verziót DSG és elég jó kocsi. Q5-ben volt még 2.0 CR az is teljesen megbízható konstrukció volt már.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#182588) batai15 válasza Doki16 (#182587) üzenetére


batai15
félisten

Rá nézek . Ha kínálat alja inkább még gyűjtők . illetve ha benzin maradna,mert rövidül a táv melyik TSI ami még jó lehet nekem ?

[ Szerkesztve ]

(#182589) Doki16 válasza batai15 (#182588) üzenetére


Doki16
addikt

2 millióért eléggé kínálat alja lesz. Nagyon résen kell lenni ha DSG-s Passatot akarsz venni. 10 éves kocsik már ezek és a világ összes kilométere bennük lehet. Ismerősömnek van egy B6-os és most 360-nál kell benne DPF-et cserélni. Szerintem ez nagyon jó arány. Mondjuk csere helyett tisztítást választott, mert nem volt másra pénze. Mondtam neki, hogy 50k km-re még jó lesz akkor kb :)

Ha mindenképpen TSI akkor az 1.4 122 lovas verzió. Ez a legmegbízhatóbb. Láncot kell cserélni benne néha és annyi :)

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#182590) Qru válasza Doki16 (#182587) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kollégának 2.0 PD van (103 kw-os), én szeretem azt a tahó karaktert, hogy tol egy nagyot 2-3k rpm körül. Ezt szerettem anno a B5.5 1.8t-ben is anno (csak 374k km körül már nagyon ette az olajat). Persze a CR kultúráltabb és erősebb, sokkal lineárisabb a karakterisztikája és minden tekintetben egy jobb konstrukció.

#nincsbennetarcsi

(#182591) diegho válasza Doki16 (#182564) üzenetére


diegho
nagyúr

i3?

(#182592) nandow válasza Tin (#182539) üzenetére


nandow
aktív tag

A 8gen lomhább. Újabb euro norma, más motor, és a kasztni is nehezebb. A 7gen sokkal fürgébb.
Nekem most 7gen 2.4 TypeS van, nagyon jó autó. Én jobbnak gondolom, mint a 8gent, és ami már szubjektív, nekem a sedan formája jobban bejön, mint a 8gennek.

8genből számomra a kombi formája szép, de a hátsó ülésen nagyon kicsi a hely, amit el is tudnék fogadni, viszont a 2.4-es motorja nem olyan jó, mint a 7gené, elég sok eszi az olajat...

Amúgy én is mérges vagyok a Hondára. :D Amerikában ott az Accord, aminek a mostani generációja nagyon jól sikerült darab, Civicből is az erősebb SI változat, vagy a kupé forma. Európában meg ezekből nincs semmi, és nincs középkategória. Az új sedan Civic fizikai méretben már akkora mint a mostani 7gen Accordom, de maga az autó nagyon nem középkategória.

Következő autómnak valami olyat szeretnék majd, amibe a gyerek(ek) cuccai is beférnek. Sedan formát nagyon szeretem, de kevésbé jól pakolható, gyerekek miatt lehet ki fog esni, és inkább kombit kell keresni. Nah most japán fronton nem nagyon látok alternatívát, esetleg a Mazda 6, de a Mazdánál még mindig hallani rozsdásodási gondokról...

[ Szerkesztve ]

(#182593) molnarpeter válasza batai15 (#182588) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

TSI kézivel, 122 lovasat :K

Vagy akad 1.6 szívó benzin hagyományos automata váltóval, csak az fogyasztásban húzós :D

[ Szerkesztve ]

(#182594) batai15


batai15
félisten

Hát ithol ritka ahogy nézem az 1.4 TSI +dsg .
Egyébként kezdek kissé elveszni a kínálatban . Toyota volt kinézve de arról a szerelők le beszéltek .
Nem beszélve hogy nem is olyan jó a fogyasztása , így még nem is térülne meg 30 ezer alatt .
Számoltam hogyha 1200 körülre le menne a havi futás ,akkor 8 liter átlag elmenne kategória lenne anyagilag benzinesből.

[ Szerkesztve ]

(#182595) MunezXBK válasza batai15 (#182594) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Itthon.

(#182596) Doki16 válasza diegho (#182591) üzenetére


Doki16
addikt

Teljes mértékben tetszik. Egy végtelenül kretén autó szerintem, de amennyire nem jött be régen annyira tetszik most. Viszont 5 millióért a legalja van és azért manapság már ennyi pénzt kiadni sok, egy olyan EV-ért ami nem megy 100 km-nél többet.

Őszintén szólva komolyan nem tudom mit válasszak, mindegyikben találok kivetni valót és szeretni valót is :)
Szeretnék egy Golf kinézetű és kényelmű, Ampera akkumulátor menedzsmentű, Prius motorú autót :D

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#182597) SaNyEe válasza Doki16 (#182564) üzenetére


SaNyEe
aktív tag

Ha alapvetően csak városra lenne és kb 5.5 millió van rá, én kihúznám az összes hibiret. Egész korrekt elektromosat is ki lehet húzni ennyiért hamarosan használtan. Persze bevállalva az adott esetben kényszer tőtike szünet(ek)et hosszú utakon. Nekem emiatt esett ki a Leaf. 1 töltést minimum be kellett volna vállalni minden útnál, de téli nagy hidegben inkább kettőt is 200km távon (tudom bírná eggyel sanszosan, de jön egy autópályás balesetes várakozás aztán odafagyunk/nem megyünk tovább).

Oh az Ampera hatótávhoz, épp ma túráztunk haza Kaposvár Budapest távot, 62km volt az elektromos része fűtéssel. Ebben benne van a 2 lakott területi tögyögés, főútvonal+részben M0 óra szerinti limitekkel.
Az egész útra vetítve meg 3.6l/100km lett a fogyi ... becsörgött a V-Power Racsing .. ilyet se láttam még. Úgyhogy 90-el csöszögtem a pályán, ott nem jöttek a "csodálatos" hangok. Gépkönyv pedig írja, hogy lehet bele tolni magas oktánszámút is akár bár ott 98-at írnak. Lukoilos fik@benzinnel meg nem volt semmi baja, ki érti ezt :N

Városban kb 58km a sok dugóval mostanában amit elmegy. Tavasz/nyár/ősz 70-74km L módban. Magasfesz hiba nekem még nem volt. Utána jön egy software update, ami a dolgok jelen állása szerint kedvezőtlenül módosítja a kihasználható akkukapacitást. Olyankor jönnek majd a ~50km hatótávok.

-- end of transmission --

(#182598) Gaben92 válasza Doki16 (#182596) üzenetére


Gaben92
őstag

Vegyél CT-t te is. :DDD Vagy e-Golf-ot.

If it ain't a Rotor, it ain't a motor.

(#182599) dj79 válasza Doki16 (#182577) üzenetére


dj79
senior tag

Igen, a priusok itthoni árai hogyismondjam... kissé túl lettek fújva, köszönhetően bizonyos kereskedőknek, ráadásul további drágulás várható.

Akkor nincs mit tenni, Ts-t kell venni. :D

(#182600) dj79 válasza batai15 (#182594) üzenetére


dj79
senior tag

Hidd el, hogy dinamikusan haladva bőven 8 alatt van az 1.4tsi+kézi kombó.

Modik, bocs a floodért :B

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.