Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#181301) kisza25 válasza BigBlackDog (#181298) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

mondjuk ez nekem magas, hogy pont az első olajjal 2 év és 30ekm :F

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#181302) zoo8800 válasza Tin (#181296) üzenetére


zoo8800
veterán

Golf7 CZCA: városban alig használom, autópálya 130-nál nyáron 6 L, télen 6,5-7

rip and tear, until it is done

(#181303) BigBlackDog válasza kisza25 (#181301) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Erről már beszéltünk itt párszor, nem vagy egyedül. 4 éves koráig vannak lízingelve általában, utánna mennek ki a használtpiacra.

Magamnak nem vennék ilyen autót, mivel ki tudja hogy ki és hogyan használta ennyi időn keresztül. Én sokat pályázok vele, az talán egy kicsivel jobb, mintha városozna.

(#181304) Tin válasza MunezXBK (#181299) üzenetére


Tin
veterán

"sima", az a 130 lo koruli. De erdekelne az 1.5 TSI fogyasztasa is.

(#181305) Tin válasza BigBlackDog (#181300) üzenetére


Tin
veterán

Szoval varosban azert benyeli rendesen a benzint, kb. erre szamitottam.

Ha palyan melegszik a 6-7 literrel, az nem rossz. Varosban kis fogyasztast ugyis maximum hibriddel lehet kihozni.

(#181302) zoo8800: Koszi, az nem is veszes.

(#181306) BigBlackDog válasza Tin (#181305) üzenetére


BigBlackDog
veterán

"Szoval varosban azert benyeli rendesen a benzint"

Ilyet nem írtam és nem is tudok biztosat állítani a témában. :D De startstoppal szerintem simán kibírható a városi fogyasztása is (8-8.5 liternél többet szerintem nem kér százon).

[ Szerkesztve ]

(#181307) zoo8800 válasza Tin (#181304) üzenetére


zoo8800
veterán

Kb. ugyanannyit, mint az 1.4-es. Az 1.0 TSI jobb ezeknél úgy fél literrel, de az ugye gyengébb is.

rip and tear, until it is done

(#181308) Tin válasza zoo8800 (#181307) üzenetére


Tin
veterán

Az gyenge. 1.4/1.5 TSI jobb opcionak tunik. Es nagyobb bodenal (kozepkategoria) hogyan teljesitenek ezek? Oda mar gyengek?

(#181306) BigBlackDog: jogos, azt idokozben ketten masok irtak.

(#181309) aero. válasza Tin (#181308) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Az 1.5 TSI-kben amúgy van részecskeszűrő, de nem nagyon tudunk róluk még semmit. Mennyi időnként regenerál, hogyan, stb.

ACT-nek hívják a VAG-nál

[ Szerkesztve ]

(#181310) Doki16 válasza focvis (#181297) üzenetére


Doki16
addikt

Sajnos a Passat GTE is 30k km és 2 év. [kép] Most kértem le az adatait. Pont 10000 km-el ezelött volt szervizen. Kint be is tartották sajna a 30k csereperiódust.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#181311) dj79 válasza Tin (#181296) üzenetére


dj79
senior tag

1.4 tsi 122le,egy golf kombiban nálunk átlagban 6,9-7,1 között mozog. Pályán 140 tempomatnál még háromezret sem forog, ott bőven hatossal kezdődik a fogyasztás. Full város szerintem 9-10 között lehet minimum, csodák nincsenek.

(#181312) cappa72


cappa72
nagyúr

Sziasztok!

Teljesen zöldfülű vagyok új autó vásárlásának tárgyában.
Mire kell figyelni a szalonban, amikor átvesz az ember egy új autót?
Sima link is jöhet, mondjuk nem találtam ilyen cikket (még).
Még három hét van addig, de szeretnék előre tájékozódni, javaslatokat, tapasztalatokat olvasni.

Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

(#181313) batai15


batai15
félisten

Na tsik mégsem annyira szarok ?

(#181314) Tom1939


Tom1939
őstag

Az 1.4 tsi-k eszméletlenül jól fogyasztanak mindenhol azt olvasom. Már simán vehető lenne nekem is ha lenne mellé 8-as hagyományos automata (mint ami van crafterekbe pl), pl. egy kodiaq-ban (bár elmennék először teszt vezetni hogy tényleg olyan vacak-e a hangszigetelés, de gondolom scrosst csak veri ebben :) ).

Szerk: Mondjuk talán már csak 1.5 tsi van kodiaqban is...

[ Szerkesztve ]

(#181315) Tin válasza aero. (#181309) üzenetére


Tin
veterán

Es az rossz? Csak mert az ujabb kocsik mar mind 1.5 TSI-vel jonnek, amik adatok alapjan erosebbnek is tunnek.

(#181316) Baltincs


Baltincs
tag

2013-as i30 kombiról, vagy hasonló korú kia ceed kombiról mi a közvélemény? Megéri megpróbálni, mire kell figyelni? Mindkettőből 1.4es benzinesek a kiszemeltek.

[ Szerkesztve ]

(#181317) kisza25 válasza BigBlackDog (#181303) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

nekem 15ekm-nél lesz cserélve másodszor az olaj és akkor lesz egy éves
cappa72: mit rendeltél végül? Normál átvételnél beültök és mindent elmondanak, hogy hogyan működik, aztán körbejárjátok az autót, csomagtartó , motortér és hasonlók.

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#181318) batai15


batai15
félisten

Ha már olaj csere,tényleg a levegő és pollen szűrőt nem kell minden olaj csere alkalmával cserélni ? Mert nekem most volt a 3. Olaj csere ,most magamnak csináltuk és csak az alkatrész 26k volt .ez egy 206 is Pug 2.0 HDI .
Kissé sokkallom idén 100k olaj cserére mert 10 ezrenként cserélem .

(#181319) kisza25 válasza Baltincs (#181316) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

nekem volt 2013-as i30 sw, csak 1,4 crdi. Kényelmes volt, 5,5 liter volt az átlaga 10ekm alatt, a legnagyobb gondom az volt vele, hogy nagyon lágy volt a futóműve és 1 év 10 ekm alatt 3-4x lekoppantottam az alját.
A kia futóműve kicsit feszesebb, a tapasztalatom az, hogy a márkaszervizelés kia-nál olcsóbb, ja és 2013-as kia-ból még elcsíphetsz garisat.

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#181320) aero. válasza Tin (#181315) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Ez egy relatív kérdés, lebeszélni nem foglak róla. Előbb utóbb mindenbe beleteszik, akkor meg nem fog létezni olyan, hogy rövidtávos autó. Ha az kell, akkor az kell. 4-5 évig nem kellene, hogy ebből adódó baja legyen, plusz mész hosszabbakat is. Az 1.5 hangja amúgy borzasztó fordulaton, de legalább tényleg keveset eszik. :D

(#181321) molnarpeter válasza Tom1939 (#181314) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

GTE olajos DSG-t kap pl, úgy jó kombináció szerintem :)

(#181322) Gombinyó válasza Tin (#181296) üzenetére


Gombinyó
őstag

Én úgy látom országúton el lehet vele járni 90-100-as tempóval 5l körül. Nekem ez lenne a lényeg a legutolsó 1.4 TSI-vel meg a legújabb 1.5-el is. Nekem ez lenne a lényeges.

(#181323) batai15 válasza Gombinyó (#181322) üzenetére


batai15
félisten

Ez nekem is jó lenne , automataváltóval 6 -7 .
Az a baj hogy benzinből 6 alatt max az 1.3 suzukim 800 kilóval 67 le-vel tudta ezt . Még az SX4 scross normális teljesítmény mellett automataváltóval sem tudja ezt ,inkább 7 8 ahogy nézem .

(#181324) Tom1939 válasza molnarpeter (#181321) üzenetére


Tom1939
őstag

Ja, az jó is lenne de annyiért már inkább xc40 :) Mondjuk kb akkor kapnék agyérgörcsöt ha befektetek egy zöld rendszámos gépbe + X millát költve aztán pá-pá ingyen parkolás Budapesten (ezt a részét ki tudnám használni...). Pedig szerintem előbb utóbb ez lesz (egyre több zöld rendszám, kell ugye a bevétel).

(#181325) Doki16 válasza aero. (#181320) üzenetére


Doki16
addikt

Rövidtávos autónak már most is a hibridek a legmegfelelőbbek. Azok még biztosan sokáig nem fognak kapni DPF-et. Főleg a Toyotánál akik már most mindenféle bravúr nélkül hozzák 95g/km-t.

(#181324) Tom1939: Előreláthatólag 2025 körül vizsgálják felül a zöldrendszámos autó kérdését. Leginkább a nagy teljesítményű autók szúrják a szemüket. Mint pl a Volvo V60 D6 ;]
Igazság szerint szerint az ilyen kamu hibridekkel van a gond mint a Panamera meg hasonló brutál erős kocsik.

(#181326) Tom1939: Ohh ez meglepő. Nem értem mi okuk lenne rá.

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#181326) Tom1939 válasza Doki16 (#181325) üzenetére


Tom1939
őstag

Khm, én úgy tudom az új yaris hibridjében már lesz részecskeszűrő, A forrás egy cikk mely remélem téved, de a linkjét biztosan nem tudom újra megkeresni :)

Válaszodra: Szerintem hivatalosan azt mondják majd hogy az erős kamu hibridekkel van gond, gyakorlatilag meg ahogy egyre gyakoribb lesz és nem lesz parkolási díj (ha kicsit kevésbé vagyok cinikus akkor a parkolási díjjal nem tudják szabályozni a szükséges parkolóhely rendelkezésre állást).

[ Szerkesztve ]

(#181327) focvis válasza Gombinyó (#181322) üzenetére


focvis
veterán

2012-2013 között Octi2FL 1.4 TSI-m volt; 6,8 volt a városon kívüli fogyasztási norma; kijöttem belőle, pedig aránylag nyomom neki.
Aztán 2013-2015 között saját Golf6 1.4 TSI-t hajtottam, nem jegyzeteltem a fogyasztását. Városban 8-10 liter között kért; országúton nyugodt 100-110 kijött 5,5 literből; autópálya 6,5-8 liter (130-150), 200-nál viszont 20 liter (205-öt ment végre).

Halkan röhögök, hogy mindenki hogyan fikázta az 1.4 TSI-t még 6 éve, most meg mégse olyan sz@r. :F :D

(#181324) Tom1939 A zöldrendszámos ingyen parkolásnak 2 évet adok Bp-en. Tegnap a Bocskain a piros lámpánál 5 db zöldrsz. autó állt közvetlenül egymás mellett-mögött, plusz kb. 8-10 normál. Nem is annyira extrém példa ez Bp-en.

[ Szerkesztve ]

(#181328) batai15 válasza focvis (#181327) üzenetére


batai15
félisten

Na ez az . Ismerős most adta el az ötös golf variantot elég jó árba ,relatív kevés km-el .
Igaz nem automata ,de jó árban adta ,és csak a tsi híre miatt nem vettem meg .
Most meg jók a tsik ,ezt én sem értem .

(#181329) focvis válasza batai15 (#181328) üzenetére


focvis
veterán

Túl sok novothtibit olvastak népek.

A jelenlegi "meglátásom" a közeljövőre:
- A dízelek kiutálása hamarosan megkezdődik a gyakorlatban is (Bp. és esetleg nagyobb városok).
- A bp-i dugódíjat jó eséllyel bevezetik. A dízeleket büntetni fogják vele. A zöldrendszám ingyenes parkolása megszűnik; cserébe nem fizetnek dugódíjat. A dugódíjnak valami környezetvédelmi díj nevet adnak.
- Középtávon plugin hibridet kell venni. Az otthoni töltésre nem fognak tudni jövedéki adót kivetni (de lehet, hogy megpróbálják, csak felsülnek vele).

Nem észosztás akart lenni, kérem a megértést!

(#181330) Tom1939 válasza focvis (#181327) üzenetére


Tom1939
őstag

Zöld rendszámban sajna egyetértek. A kezelési módja ennek viszont érdekes lesz (kicsiben lejátssza majd a nyugdíj problémát. Azaz a kifizetett jogosultság nem fenntartható a lehetőségek függvényében. Hogy is veszed ezt el? Holnaptól nem jár, csak a már megadott marad? Korrekt de mire meghozzák már biztos problémás abból a szempontból hogy a meglévő gondot nem oldja meg, csak nem súlyosbodik tovább. Ha meg mindenkitől elveszed az azért elég durva lenne.

Szerintem majd kitalálnak egy semmire se jó átmeneti módszert (csak x óra ingyenes, de ezt már parkolóautomatánál érvényesíteni kell vagy hasonló végrehajthatatlan baromság).

(#181331) Tin válasza aero. (#181320) üzenetére


Tin
veterán

rövidtavos auto = elektromos
hosszu tavos = dizel.
idealis auto: plug-in hibrid dizel, legalabb 100 km toltheto hatotavval (jelenleg legalabbis)

Csak azert kerdeztem, mert valamit vennem kene, es a VW konszern osszes autojaba ezek a benzinmotorok vannak, az ujakban viszont mar csak 1.5 TSI. Ha ilyet is vennek, mindenkeppen meg garisat, tehat vagy 1-2 evest, vagy alig dragabban ujat, viszont mivel azert az ido nagyobb reszeben varosban menne (heti 1x azert nem csak ott), de a hosszu palyazas is fontos, erre keresek valami alternativat.

(#181322) Gombinyó: Az szep, bar nekem inkabb a varos es a palya a fontos.

(#181332) batai15 válasza focvis (#181329) üzenetére


batai15
félisten

Igen a én is hibrid plugin hibridbe látom a jövőt . Például az ampera valszeg megfelelő is lenne (bár még sose vezettem ,és kissé félek ha lemerül az 1.4 mennyire élhető )de alapvetően kicsi az ampera ,viszont a napi futásom nagy részét még tudnám elektromosan is tenni vele .

(#181333) focvis válasza Tom1939 (#181330) üzenetére


focvis
veterán

Ha meg mindenkitől elveszed az azért elég durva lenne.

Gyakorlatilag kivitelezhetetlen jelenleg, hogy különbséget tegyenek, mindenkinek - full elektromos, PHEV - egységes rendszáma van.
Oké, akkor a PHEV-ek lila rendszámot kapnak.. nagy macera. Továbbá egy REX-es BMW i3-nak megegyezik a környezetvédelmi besorolása (ezt a COC alapján állítják ki) a dízel PHEV Volvo V60 D6-éval, miközben az előbbi igazi villanyautó némi aggregátorral a csomagtartóban, az utóbbinak pedig ott figyel egy 5 hengeres biturbó-dízel az orrában. Nehéz így igazságot tenni.
Meg mondhatják, hogy ha volt pénz majomra (Tesla), legyen pénz banánra is (parkolás).

Szvsz mindenkinek egységesen ugorni fog az ingyenes parkolás. (Továbbá nincs parkolóhely a városban ÉS kell a pénz.)

Belgiumban most szüntették meg cakk-pakk az elektromos autók támogatását.

(#181334) molnarpeter válasza focvis (#181333) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Csomó Model 3 volt már Belgiumban, de mindenféle villanyt lehetett látni. Inkább drágát.

(#181335) Tom1939 válasza focvis (#181333) üzenetére


Tom1939
őstag

A támogatás megszüntetés az jövőbeli dolog, a parkolás ingyenesség megszüntetés meg meg meglévő ("megvásárolt") jogokat/lehetőségeket érint.

De szerintem is ez lesz, de lesz belőle balhé rendesen (bár nagyobb érdekérvényesítő = gazdagabb emberkéket érint)...

(#181336) batai15 válasza focvis (#181333) üzenetére


batai15
félisten

Szvsz típus alapján kellene kiállítani ,hogy mi az igazi elektromos ,meg plug in nem adat tábla alapján . A sokat emlegetett priusok meg Toyotáknak sokkal nagyobb jogosultsága lenne egy zöld rendszámnak mint mondjuk a volvonak.

(#181337) focvis válasza molnarpeter (#181334) üzenetére


focvis
veterán

Azt gondolom, hogy pont ezért szűnt meg a támogatás, hiszen elérte a célját: sokan megvették már a villanyost.
Ott már vége a "beetetési" időszaknak.

Nálunk nov. 1-től megszűnt az ingyenes AC-töltés is az állami NKM Mobiliti hálózaton; ugyanekkor felvásárolta az NKM Mobiliti a szintén állami e-Mobi hálózatot, még pár hónap mire egységesítik a 2 hálózatot és az e-Mobi töltők is fizetőssé válnak. (aztán következik a vásárlási támogatás, ingyenes parkolás..) Szvsz.

(#181336) batai15 De a Volvo tud tisztán elektromosan menni 35-40 km-t a valóságban (papíron 50-et), ami igencsak jót tesz a városi levegőnek, tehát a jellemző városi fogyasztása 0 liter gázolaj; míg a normál Prius max. 2 km-t és városban eléget 5 liter/100 km benzint.

[ Szerkesztve ]

(#181338) kisza25 válasza Tin (#181331) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Az elektromos+diesellel csak az a probléma, hogy egy drága technológia mellé raksz egy másik drága technológiát, ami így biztos, hogy nem lesz olcsó
Amúgy már vagy 3-4 gyártó jelezte, hogy nem fejleszt már több dieselt, pl. vw, toyota, suzuki...

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#181339) Qru válasza cappa72 (#181312) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Érdemes körbenézni alaposan, mert ugyan szállításkor nem szokott baj lenni de hibaszázalék ott is van. Belül a kárpitok nem lógnak-e, minden a helyén van-e (nálunk pl az A oszlop belső borításánál egy patent nem fogott rendesen ezért az picit lógott). Ami fontos, hogy az összes extrát csekkold le, nálunk pl a gyári prémium szőnyeget "elfelejtették betteni" de a többi rendelt extrán is jó ha végig szaladsz, amolyan chclist szerűen.

#nincsbennetarcsi

(#181340) Qru válasza focvis (#181329) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

A jelenlegi zöldrendszám rendszerhez nem nyúlnak a közeljövőben, hamarosan jön az új rendszámformátum, szvsz inkább akkor fognak ebbe is belenyúlni.

#nincsbennetarcsi

(#181341) MunezXBK válasza focvis (#181333) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Hehe, itt meg most emelik meg az összeget és kitolták asszem 2025-ig.

(#181342) Tin válasza kisza25 (#181338) üzenetére


Tin
veterán

Igen, viszont ha a kocsid plugin, varosban nem is kell hasznalnod a dizelmotort, mert minek. Megnezheted mondjuk a Mitsubishi Outlander PHEV-t, pont az vele a "gond", hogy az 50 km-es hatotav meg oke, mert 1-2-3 naponta toltheted otthon, tud gyorstoltest is, de aztan ha kimesz az autopalyara autozni parszaz km-t, mennyire lesz hatekony a 2.4 literes motor fogyasztasa? Nekem a kereskedo azt mondta, hogy az egyik vevo epp most volt itt, "8-9 literbol" lementek a tengerhez.

Nekem az az irany tetszik, amit a Merci csinalt, 100 km tisztan elektromos hatotavos PHEV ketezres dizelmotorral. Abbol barmit megoldasz, meg egy agglomeracios ingazast is.

(tudom hogy baromi draga)

(#181343) kisza25 válasza Tin (#181342) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Számold ki, hogy mondjuk egy sima turbóbenzines autóhoz képest ami 5-10 M-el kevesebbe kerül mennyi idő alatt térül meg, hogy városban elektromosan, hosszú távon meg diesellel jársz, soha

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#181344) Tin válasza kisza25 (#181343) üzenetére


Tin
veterán

Jó de ennyi erővel mindenki járjon egykettes szuzival, mert minek jobb. Amúgy a Merci testvérpár ha kétlem hogy annyival olcsóbb lenne. A városi tiszta levegő meg mindenkinek jót tenne.

(#181345) kisza25 válasza Tin (#181344) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

csak számomra logikátlan több milliót kifizetni, hogy kevesebbet fogyasszon, ha soha nem térül meg.
Az a baj, hogy a városban tömeg közlekedni kellene és akkor elég lenne egy diesel, vagy kellene egy elektromos és ha egyszer egyszer kell, akkor bérelni egy dieselt.
A magyarral az a baj, hogy mindent birtokolni akar, saját ház kell, saját autó kell, mert az nélkül 0
Ami mindenre jó az nem jó semmire.
Amúgy meg a benzines hibrid is jó, csak nem SUV-ban gondolkodva. Nagyon el van csúszva minden.

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#181346) cappa72 válasza Qru (#181339) üzenetére


cappa72
nagyúr

:R

Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

(#181347) Qru válasza kisza25 (#181345) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ha mindenki így gondolkozna akkor itthon legalább feleennyi dízel futna vagy még kevesebb mint amennyi fut...

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#181348) Dare2Live válasza focvis (#181329) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

Jövőre azért a dizelnek lesz egy nagy forja. Uabban a kasztniban/erőnél 20-30grammal kevesebb CO2t bocsát ki/km.

25gram*95eur = 2375eur = 780.000Ft Na most ha olcsobb lesz a dizel mint a benzines akkor lehet itt még dízel reneszánsz.

----

Eközben nem tudom mért kéne egy Euro6Dtemp/6Dt bármennyire korlátozni ha tényleg tudja. Ha meg igen akkor az euro 1-2es benzineseket is ticsákbe.

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#181349) Dare2Live válasza focvis (#181337) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

Otthon töltve.
Városi használat kb 10-11kw/100km. 360-400Ft/100km
Benzinnel uez 7-9liter 2600-3600Ft

Autópálya 130km/h ez a legrosszabb villanyosnál egy elég combos Teslanal 18-20kwh 650-730Ft
Benzinnel uez legyen 7-9liter 2700-3600Ft.

Elég durva a difi. De a lényeg, hogy kb számítható mire hozza be az elektromos az árát. Hát min 200.000km inkább 250-300kkm. De jövőre sztem emelkedni fognak a nem elektromos autó árak az lejjebb tolja. Meg sok esetben már ez a difi is eldöntheti a szitut.

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#181350) Dare2Live válasza focvis (#181327) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

"Halkan röhögök, hogy mindenki hogyan fikázta az 1.4 TSI-t még 6 éve, most meg mégse olyan sz@r. :F :D"

Inkább az 1.0as TSIt de az 1.4is kapott és 6éve tök jogosan.
A lánc nyúlott, a láncfeszítő szériahibás volt, [link].

Most meg szíjas, láncfeszítő nincs és még a PCV se hord fel annyi olajat, kevésbé is kokszolódik. Keveset eszik, jól megy.

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.