Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#182651) batai15


batai15
félisten

Ez a 2.0 cr megbízható ?

(#182652) Cifu válasza dj79 (#182650) üzenetére


Cifu
nagyúr

Engem inkább az zavar, hogy 230 ezer km-nél volt az utolsó szerviz, azóta pedig mentek vele 18,5 ezer km-t... :U

Gondolom a kereskedőnek ez volt a rohangálós autója. Ez lehet pozitív is (ha mondjuk németbe, olaszba ingázott vele), de kevésbé pozitív is (ha csak ütötte-vágta).

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#182653) dj79 válasza Cifu (#182652) üzenetére


dj79
senior tag

Vagy kellett a neppernek valami költségként elkönyvelhető dolog, a haver szervizesnek meg kapóra jött :D
1 év eltelt a karbantartás óta, az elvégzett munkára már nincs garancia, tehát lehet, hogy tényleg megcsináltak valamit, de az is lehet, hogy nem mindent :D.

Ahogy láttam, korábban is tartották a long life olajcsere-intervallumot...

[ Szerkesztve ]

(#182654) Cifu válasza batai15 (#182651) üzenetére


Cifu
nagyúr

Ha jól tudom ebben a problémában érintett a 2009 utáni javított (100mm-es) hajótengely ellenére. De benne van a pakliban, hogy már átesett a "gyógyító" javításon.

Amúgy ezt leszámítva korrekt motor... Csak ez ugye eléggé fájdalmas dolog lehet.

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#182655) Cifu válasza dj79 (#182653) üzenetére


Cifu
nagyúr

Csak átfutottam, és ez tűnt fel elsőre. Amúgy vagy nem gyári szervizbe vitték a 200 ezres olajcserére, vagy teljesen kimaradt. A 27. oldalon 174 ezer km-nél volt olajcsere, a 28. oldalon 230 ezer. Most vagy 56 ezer km-t mentek vele olajcsere nélkül, vagy a gazdi otthon cserélte, esetleg olyan szerviz csinálta, aki nem írta be.

Ezek alapján én mondjuk nem merném bevállalni, de aztán lehet, hogy csak a 200 ezrest szervizt elvégző cég/figura volt felületes...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#182656) batai15


batai15
félisten

LE kérdeztem a rendszám alapján(lxe 642) 2015be lett behozva.
A képek között a tetőn mi az a doboz szerűség?

(#182657) Cifu válasza batai15 (#182656) üzenetére


Cifu
nagyúr

Ha 2015-be lett behozva (honosítva), akkor vagy egy külföldi rendszámos autó volt, amivel ingázott a tulaj, vagy hamis a szervizkönyv, ugyanis az végig magyar szervizbejegyzésekkel bír.

A tetőn nem tudom mit látsz. Van rajta két tetősín, hátul pedig egy "cápafarok" rádióantenna...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#182658) dj79 válasza Cifu (#182657) üzenetére


dj79
senior tag

L kezdetű rendszámok 2009-től vannak, valami nem kerek a sztoriban.
mod: én azt látom, hogy első forg. hely 2011.08.10.

[ Szerkesztve ]

(#182659) batai15


batai15
félisten

erre gondolok az utolsó műszaki vizsgás képen nincs rajta csak. valamint az ablakon a matrcia is ott van, de a figyelem feliraton többet nem tudok ki olvasni. Egyébként felhívtam , céges autó volt, állítása szerint magyarorgszági forgalomba helyezésű, de azt mondta van egy másik golf is , lehet azzal keveri , illetve meg nézi hogy minden fotó le lett e fotózva a szervíz könyvbe az olaj csere miatt, illetve nem határolódik el ha szervíz át nézi vétel előtt .
bocs kevertem a futás teljesitménnyel a dátumot , mert onnatól kezdőik ,így valid akkor magyar forgalom mivel ha jól tudom új autót elsőnek 4 év múlva kell műszakizni.

[ Szerkesztve ]

(#182660) Doki16 válasza Cifu (#182652) üzenetére


Doki16
addikt

Azért az sem egészséges, hogy 170 után 230-as bejegyzés van csak :)

De legalább az biztató, hogy a bejegyzések szerint rendben csinálták a DSG olajcserét.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#182661) BigBlackDog válasza batai15 (#182659) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Van egy monitor is a középkonzol előtt (egy-két beltéri képen látszik).

[ Szerkesztve ]

(#182662) batai15 válasza BigBlackDog (#182661) üzenetére


batai15
félisten

Igen nem tudom mi lehetett ez . Tippre ilyen ország járó térképező autó ,de nem biztos.
Most ha nagy utakat tettek vele az jó, kérdés menyire lett szét ütve, meg mennyire lett át alakítva meg vissza .
[link]
Találtam még egy másikat is , tempomat miatt kérdeztem meg hogy van e benne ,mivel leírásban nincs és szinte kizárt hogy ne legyen .
Ez szintén egy cégnél van jelenleg is ,ami autókat nem használnak már eladják .
Közép vezető autója volt , minden javítást meg kapott vezérlést is ,kisebb nagyobb távokat mentek vele.
Mondjuk a faszi hozzá tette hogy amúgy se sok VW van a cégnél , és ő sem rajong értük .

[ Szerkesztve ]

(#182663) akooos válasza batai15 (#182659) üzenetére


akooos
veterán

"Figyelem
A jármű gyakran megállhat"

Szerintem a tetején valami kamera lehet egyébként.

(#182664) Doki16 válasza batai15 (#182662) üzenetére


Doki16
addikt

A tempomat hiánya ne aggasszon, bele tudják rakni utólag is. De amúgy tényleg nem lesz abban a kocsiban. Az alap gumikormány van csak benne, ami jobban zavaró számomra mint ha nincs tempomat :)

Az index kar alatt kell lennie még egy karnak. [link] A kormány küllői között is láthatod. [link]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#182665) dj79 válasza akooos (#182663) üzenetére


dj79
senior tag

Talán street view autó lehetett :F , bár azok mintha hastrát használtak volna.
Vagy bringaversenyeken közvetített :D

(#182666) batai15 válasza Doki16 (#182664) üzenetére


batai15
félisten

Nekem azt mondta a fickó hogy meg nézte van benne. De lehet tévedett .

(#182667) Doki16 válasza batai15 (#182666) üzenetére


Doki16
addikt

Nem kizárt akkor, hogy benne van, lehet pont úgy áll a kormány meg fényképezés szöge, hogy kitakarja :)

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#182668) dj79 válasza batai15 (#182666) üzenetére


dj79
senior tag

El kell menni, meg kell nézni személyesen aztán ha tetszik, állapotfelmérés.
Az a baj, hogy képekről nehéz megítélni sok dolgot, mint pl illesztések, olajpára etc nem láthatóak.
Lehet jó is az a crtdi, de távolsági állapotfelmérést szerintem ne várj senkitől ;]

(#182669) Laraxior


Laraxior
titán

...éééés túlléptük a 20.000 km-t :C
Asszem már rámfért, hogy kifogjak egy viszonylag költségmentes autót :DDD


"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."

(#182670) batai15 válasza dj79 (#182668) üzenetére


batai15
félisten

Nem táv állapotfelmérést akarok ,csak vannak nálam itt jobban hozzá értő emberek ,aztán meg vitatjuk a dolgot. Jelen esetben erről az autóról tudni kellene hogy mire is volt használva . Tudod hogy a használt autó vásárlás szerencse is.

(#182671) dome29


dome29
aktív tag

Sziasztok!
Bmw E90 330i-ről mi a véleményetek?
automatát szeretnék, de ekkora motornàl már “gazdaságosabb” szerintem egy manuál :DDD !?
ezen gondolkodom mostanába, vagy esetleg:
Cls 320cdi - ről valakinek tapasztalat?
igazából tartok a dizeltől kicsit, de úgy tudom megbízhatóbb a 350es benzinesétől..
leginkább vàrosi használat lenne, időnként azért vidék is..
várom a tapasztalatokat köszönöm.

Apple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !

(#182672) Cifu válasza dome29 (#182671) üzenetére


Cifu
nagyúr

Az E90 330i még egy korrekt(ebb) BMW volt, de azt manuálissal érdemes venni.
Viszont brutálisan nézesd át egy szakival, mert alkatrészek terén az nem egy bő lére eresztett típus, a gyári pedig horror. Ha átnézve nincs szétrúgva (ritka, de előfordulnak gondos BMW gazdák is), van egy megbízható, dedikált BMW szerelőd és az eladó is szimpatikus, vágj bele.

A CLS320 esetén a légrugós dolgok tudnak elromlani, de amúgy egy álom az azzal szerelt autó. Ha ilyesmin gondolkozol, és élőben is rákívánsz a kinézett autóra, javaslom vidd el a Jász Plasztik Autócentrum M3-hoz, cirka 30 ezer forint és 2 óra az átvizsgálás (legalábbis tavaly e körül volt, nem lennék meglepve, ha azóta nőtt volna az ár). Ha ők is azt mondják, hogy nincs ropira törve, széthajtva, gányolva vagy visszatekerve az autó, akkor érdemes átgondolni.

Mindkettőnél igaz, hogy mindig legyen félrerakva egy közepes volumenű (1 millió körüli) pénzmag tartaléknak, mert itt azért már nem rendkívüli, hogy ilyen összegeket takaró javítások jönnek.

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#182673) dome29 válasza Cifu (#182672) üzenetére


dome29
aktív tag

Természetesen mindenképp átnézetem ha vásárlási szándékkal találok 1-et..
ritka kifogni a jót tudom, de ezek tetszenek..
még az Audi A8-ason gondolkodom 3.0tdi nagyon kiviteles - nagy járgàny de nem tudom még sajna azokról sem tudok túl sok mindent.. :( :(

Apple iPhone - Samsung széria megveszem ...Hívj bátran a 0630/234-9160as telefon számon !

(#182674) CactuS válasza dome29 (#182673) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Azért az A8 elég messze van karbantartási költségek terén egy Golftól. :B

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#182675) SaNyEe


SaNyEe
aktív tag

hobbi autószerelő jön:
Nézi-nézi .. B@szki ilyen autó nincs ennyi idősen :DDD

Érdekes módon be tudott fáradni a bankba, s kifizetni az árát :U

[ Szerkesztve ]

-- end of transmission --

(#182676) Cifu válasza SaNyEe (#182675) üzenetére


Cifu
nagyúr

Elkelt az Epica? :F
Gratula! :C :C :C

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#182677) Cifu válasza CactuS (#182674) üzenetére


Cifu
nagyúr

Szvsz aki tizenéves német luxus autókat néz, az (remélhetőleg) tisztában van vele, hogy itt már teljesen normális a gazdasági totálkár egy-egy komolyabb műszaki hibánál. Én ezért írtam, hogy minimum 1 misi legyen tartalékba, mert ha beüt a sz@rvihar, akkor az nem lesz olcsó, és ezeknél a sarki autószerelő nem biztos, hogy tud majd megoldást nyújtani a gondra okosba...

Több ismerősöm is beleugrott ebbe, nagyjából mindegyik meg is bánta, de akad olyan is, aki a mai napig azzal jár, noha kifizette már az autó vételárát még egyszer a szerelőnek három év alatt (BMW F10 520d).

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#182678) GasBang


GasBang
csendes tag

Üdv
Olyan kérdésem lenne, hogy mennyire számít megbízhatónak egy <2009 Mitsubishi Lancer 1.8 mivec benzines? Mennyi a reális átlágfogyasztása és mennyire számít szervizigényesnek? Köszönöm

"Ravaszabb csak akkor leszel, ha ravaszabb ellenféllel játszol."

(#182679) CactuS válasza Cifu (#182677) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Áh, pont az F10-est a pozitív példa? :Y Nekem az nagyon nem a szívem csücske. Én örülnék, ha az emberek többsége tisztában lenne azzal, hogy egy 10 éves egykor volt prémium autónak milyen költségei lehetnek, de nagyon nem úgy tűnik.

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#182680) dj79 válasza Cifu (#182677) üzenetére


dj79
senior tag

Ismerős is így van a Voyagerrel. Vágyálom, tehát a költség nem annyira számít.
1,5m vételár, első szervíz + gumizás 650k, azóta volt egy kis ez meg az, kasztnizás, fényezés etc, így a névreírás óta 3 év alatt pont ráment a vételár, jelenleg nyolcszázat sem ér a kocsi, hiába szép.

(#182681) SaNyEe válasza Cifu (#182676) üzenetére


SaNyEe
aktív tag

Köszi! Eladta magát könnyen, nem kellett rámelegíteni az emberre, mint ahogy az sokszor menni szokott nepperéknél :)

Próbaúton még kicsit lett tanítva az ember, ne húzzon már kettest 1500-nál, mert így nem megy a szekér jól és szét is rázza magát pártízezer km alatt ... Meg is lepte kicsit a menése 2500rpm körül és fölött, de majd szokja :B , lehet a gázt óvtosan is nyomni, nem csak 1bitesen.
Pont nem gondoltam karácsony körüli eladásra, van fűtött garázsom ismét :C

[ Szerkesztve ]

-- end of transmission --

(#182682) Cifu válasza GasBang (#182678) üzenetére


Cifu
nagyúr

Az 1.8 140 lóerős motor örök, mint a szegénység, ha nem felejtik el az olajcserét és a szűrőcseréket, illetve nem gyilkolják szét. A fogyasztása vegyesen 7,5-8,5 liter között van. A beltere eléggé... ingerszegény, amolyan 90-es évekbéli japános szerintem. Ez jó a tartósság szempontjából, kevésbé jó a szépérzéknek.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#182683) Cifu válasza CactuS (#182679) üzenetére


Cifu
nagyúr

Nem, az F10 negatív példa volt éppen, vette valami 4 misiért az autót, örült, hogy milyen jó üzletet kötött, aztán a múltkor azért bevallotta, hogy konkrétan a fél elektronikát kicserélték, meg volt már turbócsere, részecskeszűrő csere, miegymás... :U

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#182684) batai15 válasza dj79 (#182680) üzenetére


batai15
félisten

650k a gumizás ? Azt hogy :Y

(#182685) dj79 válasza batai15 (#182684) üzenetére


dj79
senior tag

első szervíz + gumizás 650k.
Amúgy C gumi kell rá, rögtön kellett egy téli és nyári szett.... :D

(#182686) SaNyEe válasza batai15 (#182684) üzenetére


SaNyEe
aktív tag

nagyobb méretben hamar szaladnak az árak. Az Ampera-ra is 215/55R17 méretben nevesebb gyártótól egy darab gumi ára 40-50, szorzod 8-al, rögtön kijön a matek :)) és még a gumishoz be se gurultál, hogy a gumik a megfelelő felnin legyenek. Acélfelni használtan is huszas/db, szép dolgok ezek. Ilyenkor szokták mondani, ha volt pénz majomra, legyen banánra is.

-- end of transmission --

(#182687) GasBang válasza Cifu (#182682) üzenetére


GasBang
csendes tag

Kanna pénzeket beleölök a német CR TDi-be, engem már hidegen hagy a minőségi beltér csak már ne vigye annyira a pénzt...

"Ravaszabb csak akkor leszel, ha ravaszabb ellenféllel játszol."

(#182688) batai15 válasza SaNyEe (#182686) üzenetére


batai15
félisten

Senkit nem akarok meg sérteni ,de meg is érdemli aki a legdrágább gumit veszi meg.
Én az audira is 16 ért vettem újonnan darabját, bele tekertem 8000kmet és én elégedett voltam vele.
Ameddig átlag autóról beszélünk fölösleges több száz ezer forintos gumit venni .
Hacsak nem egy linglogot veszünk ,akkor még ha egy olcsóbb gumirol is beszélünk ha azzal nem lehet meg állni,vagy el lehet vele szállni ,úgy akkor a drágábbal is.
Szóval ha így nézem és számolok csak akkor vegyek maximum 2 milliós autót ha egyébként minimum 4 lenne rá ha mindenből a legjobbat. Meg azt is cserélni amit amúgy még nem kell . Kissé el vagyok borzadva.
Én még hiszek az ár érték arányban ,meg az ilyen dolgokba.

[ Szerkesztve ]

(#182689) dj79 válasza batai15 (#182688) üzenetére


dj79
senior tag

Ahham. Csakhogy az átlag autók egyre nagyobbak méretben és teljesítményben.
Ez nagyobb és bonyolultabb technikát jelent. Nézz meg pl egy vitara/scross gumiárat, meg számolj hozzá 4 tpms szelepet, lemezfelnit. Mégegyszer: átlagautó.

[ Szerkesztve ]

(#182690) Gombinyó válasza batai15 (#182688) üzenetére


Gombinyó
őstag

Alsó-középkategóriáig elgumizgatsz 15-ért kerekenként, amíg 15-16" felnin gurulsz, felette könnyen duplázódik az ár. Nem beszélve a crossoverekről/SUVokról. És ez nem a prémium kategória, ez ami még éppen nem szar.

(#182691) batai15 válasza dj79 (#182689) üzenetére


batai15
félisten

Akkor sem feltétlenül jelenti hogy több mint fél milliót kell csak gumira költeni ,főleg nem egy olcsóbb autóra . Ismerős költ ennyit gumira 2 évente úgy hogy Audi a7 3.0 TDI Quattro van a segge alatt .
Olyan számok röpködnek néha hogy lassan politikusi fizetés kellene hogyha az ember normálisan akar élni.
Most nézem ,golf 6ra r17 méretben 225 45 gumi egy normális gumi 25 ezer . Hankook .
Az 4 nyári 100k. Téli is ennyi . Tps szeleppel , felnivel 300 lenne nyári téli szett cakk pakk. Nem 650..
650 maximum úgy tudnék költeni rá hogy még alá csapok egy egy garn. Japán racing felnit is.

[ Szerkesztve ]

(#182692) Cifu válasza GasBang (#182687) üzenetére


Cifu
nagyúr

Ha ismerőstől veszed, akkor nem jársz rosszul egy ilyen Lancer-el, én is nézegettem őket (engem is a megbízhatósága érdekelt). Ha nem ismerőstől, azért nézd át, mert láttam kitaposott motorral is, amiből dőlt már az olaj... :(

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#182693) Cifu válasza batai15 (#182688) üzenetére


Cifu
nagyúr

Bizonyos méreteknél már eleve 100 ezer forint egy-egy gumi. Persze, lehet venni noname gagyi gumikat is rá, de egy erősebb és drágább autónál ilyenre bízni a tapadást... hát legalábbis orosz rulett. A Voyager feltehetően valami amerikai méretes gumival bír, azért ennyi. Ilyen ez a business...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#182694) dj79 válasza batai15 (#182691) üzenetére


dj79
senior tag

Leírom másként, mert szerintem rosszul értelmezted: első szervíz + gumizás = összesen 650k.

Majd kérj márkaszervizes árat egy crtdi harmincezres szervizre, dsg olajcserével, lehet, hogy meg fogsz lepődni.

[ Szerkesztve ]

(#182695) batai15 válasza Cifu (#182693) üzenetére


batai15
félisten

Persze egy x5 más kategória , meg a drágák is .de egy hétköznapi autóra nehogy már 600 legyen a gumi ..
Én is fogom a fejem a sok Felnis gumis csoportba mikor annyian keresik a használt gumit ,meg azon is borzongok mikor valaki a használt gumit jó drágán adja.
Én is azt mondom inkább olcsóbb új mint egy használt.
Vehetnék kollégától X5 amúgy , tényleg rendben van mert attól vette akinek javította ,de pont ezért nem nekem való .

[ Szerkesztve ]

(#182696) batai15 válasza dj79 (#182694) üzenetére


batai15
félisten

Ja úgy már más. Akkor félre értettem,bocsánat.
Lábon ki hordtam egy szív rohamot mondom wat valamit nem jól csinálok ha nekem nincs 600 ezer új gumira. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#182697) Cifu válasza dj79 (#182694) üzenetére


Cifu
nagyúr

Akkor én is félreértettem... :)

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#182698) SaNyEe válasza batai15 (#182688) üzenetére


SaNyEe
aktív tag

Az a vicc, hogy az mégcsak nem is a legdrágább, Hankook pl 35 - 42ezer ... nem Conti Vagy Michelin bár azok sem jelentősen drágábbak.
2015 után kötelező a TPMS, darabja ~15, még lehet neked nem olyan lesz amit veszel, de előbb-utóbb majd jönnek azok az autók is a listádra pár év múlva. Tud drága lenni a gumizás is.

Nézd meg tizenpárezerért mit kapsz abban a méretben amit linkeltem :DDD és ez a méret teljesen középkategória 2019-ben.
2 milliós autónak is lazán lehet drága a körbegumizása, pusztán attól függ, milyen méret kell rá.
Anyám Escortjára a 155/80R13 ócsó, 4db pont annyiba kerül, mint egy darab 4évszakos gumi amit végül megvettem :DDD

Volt valami nyári Toyo az autón, azzal vettem, 90%-os. Feltettem új árának 90%-ért minusz az ÁFA, elvitték pár óra alatt. Az én felhasználásomra tökéletes egy jó 4évszakos.
Nem tudom mennyire noname az a gumi, de használt piacon pikpakk elvitték. Gondolom hasonló az árképzés drágább gumiknál is, én azért lehet a jó állapotú használtat megvennék, minthogy linglong vagy társait pakoljam az autóra, de ez is egyéni preferencia kérdése. Mondom ezt úgy, hogy pl a középkategóriás gumikat egyátalán nem vetem meg.

[ Szerkesztve ]

-- end of transmission --

(#182699) Laraxior


Laraxior
titán

Most kellett az enyémre is előre két téli, mert olyan helyre kaptam szeget, hogy nem lehetett javítani. 225/55 R17. Ez sem hűdeextra méret, sima Nokian lett, és ennek is 100EUR volt darabja.
...én én még 20"-es kereket akartam... :N

"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."

(#182700) dj79 válasza Cifu (#182697) üzenetére


dj79
senior tag

Ez csak egy nagyszerviz volt + gumizás.
Utána kuplung, dmf és kellett valami speckó kiemelővilla a kuplungszerkezethez, ami marékaranyért jött kintről.
Aztán a szokásos voyager rozsda itt-ott, egy új turbó, így a névreírástól mostanáig, 40 hónap alatt elgurult másfél millió pénz.
Lassan megint kell gumizni ;]

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.