Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [moongoose:] Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [kreténtehén:] Műtét #0
- [Re:] [Oldman2:] A KOReader ebook olvasó program
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [atila4:] Maserati Granturismo modellezés tutoriál
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m01.gif)
a8l
aktív tag
Létezhet ilyen hogy valaki akár egy diesel-el is nem megy sokat.
Pl apám vett 1 éve egy xc90 d5-öt, magánszemélytől első tulaj itthon vett végig márkaszervízes múlt, összes számla stb, 145e km volt a 10 éves dízelben. Az én 9éves benzinesemben meg 118e-rel adtam el.
A gt-r -t 7 évesen 24ezer km-rel adtam el. Nem törvényszerű hogy mindenki évi 50ezret megy az autóval ha dízel ha nem. A legtöbb ember 10-20ezer közt megy. Céges autók futnak sokat meg egy kisebb része a magánembereknek. Énis volt régen hogy mentem egy év alatt közel 100ezret, utána meg sokáig évi 50-70 körül, de már egy jó ideje kb évi 15-20ezret megyek azt is több autóval.
Ettől még tény hogy amit kintről behoznak az nem ilyen, azokban 3-4-500ezer van, azért mert a kereskedő azt tudja olcsón megvenni, a kevés km-es autó kint is drága, nincsenek csodák, akár a duplája is lehet árban egy keveset futott autó a sokat futotthoz képest azonos évjárat esetén.