Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Kornel
veterán
Mindkettőtöknek legyen azért pár száz k HUF tartalékban
Mert az oké, hogy elpofog 5-600k-t, de közben kétszer vagy háromszor kettostomegu csere, 1-2 turbo, befecskendezés, stb. biztos cserélve van.
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
147 jtd 8v jo valasztas. Futomuvet egyszer rendberakod jo minosegu alkatreszekkel es akkor sokaig nincs gond vele. Mindenkeppen magas felszereltsegut keresnek, tempomat es digitklima legyen benne. Ulesfutes sok borosben sincs sajnos, azt ki is lonem, a futetlen bor csak buntetesnek jo.
A tobbi se rossz konstrukcio, de ebben az arkategoriaban mar leginkabb allapotot veszunk, nem tipust. Nem tudom mennyire surgos a vasarlas, de ebben a kategoeiaban kell turelem, hogy kifogj egy jo vetelt.
Jojo5: ebbol a negybol az elso jutna el nalam a megnezesig. A tobbi eleg alap felszereltsegu.
[ Szerkesztve ]
Jojo5
őstag
Bevallom oszinten nekem a motorikus allapot a legfontosabb es a nem lelakottsah a PDC vagy a Xenon max extra, sajnos a keretem 1,5 nagyon max. 2 milla es VAG-os autokon kivul mast nem ismerek ezert nem is gondolkoztam masban, E39 et is nezegettem de a fenntartasi koltseg fontos es mivel elso auto lenne probalok valami egyensulyt talalni, hogy tetszen is, de ne is legyen uberdraga... stb
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-v-
addikt
fenntartasi koltseg fontos
Ez mit jelent, mi az ami meg nem fajna evente, es szivesen rakoltened ha kell?
Jojo5
őstag
Normalis keretek kozott gondoltam, sajnos peldakent pont a BMWt hoznam fel, hogy ha valami van az alkatresz arban sokkal dragabb mint egy VAG-os.
Ha megveszem a kocsit annyi lenne a lenyeg, hogy jo allapotut szeretnek kifogni es ha gaz van nyilvan rendesen karban tartanam, szoval sajnos nem tudok osszeget mondani mi az ami draganak szamit vagy olcsonak mert nincs tapsztalatom.
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
-v-
addikt
Szerintem vegyel egy jo allapotu benzines 2-es focust 1.5m korul, a maradek penzt meg tedd felre, abbol lehet ra kolteni amikor kell.
#94529552
törölt tag
Szerintem igazad is van a Daciaval kapcsolatban. A linken az autó színe jégfehér, az alváz pedig rozsdabarna . Volt róla szó nemrég, hogy az utólagos alvázvédelem garanciamegvonással jár. De itt van egy új MCV, érdemes a "színvonalas" fél kárpitozást megnézni .
Jojo5
őstag
Focust is nezegettem, de halvany lila gozom sincs roluk melyik motor ajanlott melyik nem stb...
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
BigBlackDog
veterán
Benzinesekről (1.6, 1.8, 2.0) nem hallottam rosszat, dízelekkel azért valószínűleg több lehet a gond (bár a 90 lovas 1.6 TDCI-ről sok jót írnak emlékeim szerint).
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Mindegyik benzines.
(#143611) molnarpeter válasza BigBlackDog (#143609) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Újabb évjáratoknál csodatermosztát van (1.6 benzin legalábbis), ami néhány tízezer forintért cserélődik. Többi motort nem ismerem, és persze még mindig olcsóbb ez, mint egy turbócsere
[ Szerkesztve ]
8th
addikt
Alfát felejtsd el.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
BigBlackDog
veterán
Miért, van valami gond velük általánosságban? Vagy csak a keret miatt?
Egyébként szerintem nem off a téma.
Jojo5
őstag
es meg annyi, hogy napi max 8-10km ingazasra lenne hasznalva, illetve ha en itthon vagyok en nyuznam.
http://www.youtube.com/watch?v=_MuMSARgyJs
Integrale
veterán
Nem, semmi, csak Alfa es ezt valakinek be kell irni mindig.
"Bad reklám is reklám too"
cafat
tag
Sziasztok!
Használt autót keresek 1-1,2M körül. Benzinest szeretnék, évi kb 15ezer km-t mennénk vele.
Ford Mondeo-kat nézegetem.
Ezekről mi a vélemény? Érdemes lehet legalább megnézni valamelyiket?
Mondeo 1.8
Mondeo 2.0
Az első egész közel csak 50km-re lenne, a második 150km.
Van egy 2004/12 ferdehátú 1.2HTP Fábiánk. Jól felszerelt, klíma, elektromos ablak, központi zár, riasztó, alufelnin nyári gumi, téli gumi külön felnin. Műszaki csak márciusig van rá.
Ezt szeretnénk majd beszámíttatni. Mekkora összegre számíthatunk kb, hogy beszámítanák?
Válaszokat előre is köszönöm!
+1😂
rbalint88
addikt
SCI motort nem erőltetném, első generációs közvetlen befecskendezéses, lekokszolódik. vagy bele kell kalkulálni, hogy vezérléscserélnél/5-6 évente ki kell tisztíttatni rendesen, ami minimum 100e Ft.
A 146 lovas kétliteres tudtommal sima szívócsőbefecskendezéses és egy jó motor, nagyobb bajok nélkül.
Fabia állapottól és futástól függően 5-600ezer Ft-ot tudhat. Beszámíttatás helyett inkább megpróbálnám eladni olcsón-gyorsan, még mindig jobban jössz ki vele.
Mi amikor be akartuk számíttatni az autót, mindig olyan árat mondtak, amiért inkább nem hagytuk ott. Eddig a családból 3 autót adtam el így, hogy gyorsan mennie kellett, 2 óra, 4óra és 2 nap voltak az eladási idők... és még így is 100-150ezerrel kaptunk többet mindegyikért, mint amennyi a legjobb beszámítós ajánlat lett volna. Mindezt 5-700ezres autóknál
8th
addikt
Van. Karácsony után kifejtem. Most nincs rá időm.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
BigBlackDog
veterán
Rendben, előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Előre is nagy +1.
Én is le akartam írni, de már nincs türelmem egyesekkel vesződni.
kalmanchris
tag
Egy másik fórumban egy 90 lovas hdi tulaj most jár 615000km-nél. Állítása szerint a turbo és a nagynyomasú még gyári rajta.
Integrale
veterán
Nem veszodni kell masokkal, hanem leirni, hogy miert rossz. De egyszerubb leirni azt, hogy nem veszodsz, mint a mar sokszor megragott, es tulreagalt baromsagot ujra elsusd.
Meg szerencse, hogy a Civic tokeletes. 😂
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Kornel
veterán
Egyszer se mondtam, hogy tökéletes, sőt.
De legalább nem költöm rá minden hónapban a fele fizetésem.
Ez nekem bőven elég
Sőt, egy suzuki is elég lenne, és lehet röhögni.
cafat
tag
És a sima 1.8 benzines motorról mik a tapasztalatok?
Melyiket érdemes inkább keresni? 1.8 vagy 2.0?
Van valami amire különösen oda kell figyelni a mondeoknál?
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
147 sem az, benzineseket kerulje el, de jelenleg a dizel volt teriteken, szoval ha a futomuvet nem lengokaronkent csereli, hanem egyben es jora, akkor az sem penznyelo.
Nem rohogok a Suzukin, a jelenleg futo Swifttel en is ellennek, egesz pofas.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Van egy komolynak tűnő érdeklődő az autómra; ha neadj' megveszi, akkor gondban leszek, mivel közlekedek. :/
Lehet, veszek átmenetileg egy olcsó Alfát, annyit dicséritek. Olajat cserélek benne + tankolom.
[ Szerkesztve ]
Az olcsó alfa linkedet elnézve olyan mint az én Astrám.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
Nem teljesen értem, rossz lenne a link? (Nálam az érvényes műszakis Alfákat mutatja 300 ezer Ft-ig.)
MunezXBK
nagyúr
BigBlackDog
veterán
Nekem nem ez jön be, hanem "az érvényes műszakis Alfákat mutatja 300 ezer Ft-ig". Mondjuk mobilról nekem is Opelek jelennek meg.
[ Szerkesztve ]
tomcsi23
veterán
Naja, át kéne előtte váltani teljes nézetre.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Nekem is ez jön be, ezért furcsállottam.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
MunezXBK
nagyúr
Akkor nem a hahu a szar, én miért nem váltok. Értem.
BigBlackDog
veterán
Mondjuk -szerintem-, ha ugyanazt a linket megnyitom két külön böngészőben és tartalmilag mást látok, az nem user error, hanem inkább az oldal készítője/üzemeltetője keze ügyéből kiadott munka minőségéről árulkodik. Persze ez csak az én véleménye
tomcsi23
veterán
De, nyilván a hahu a szar meg még egy pár másik oldal is, amikor nagy okosan észleli, hogy mobilról nyitod meg a linket és át is rak a főoldalra/teljesen máshova.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Kornel
veterán
Magyarul szar.
Tabletről, Safari böngészőből linkeltem, asztali nézetben; ha droidon nyitom meg Chromeban, akkor is az Alfákat hozza, viszont nálam alapból az asztali nézet fut minden kütyün. A new.hasznaltauto.hu-t nem használom egyelőre.
tomcsi23
veterán
Köszönöm, hogy összefoglaltad.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
kalmanchris
tag
Tudtommal mk3-nál mindegyik benzinesben van kettőstömegű. De állítólag sokat kibír. 2.0-nál a szívósorban lévő lapátok hajlamosak megadni magukat. Komplett szívósor csere, vagy lapátok kiiktatása ha bajos, mielőtt nagyobb bajt okoz. 1.8-nál nem tudom ez fennáll-e.
akos727
senior tag
16v már nem olyan jó a jtd-ből? Sok SW meg pár 147 is azzal van. Volt egy 147 140 lóval, abba szerelmes voltam, kívül-belül nagyon egyben volt, csak sajnos munkám nem engedte, hogy elmenjek érte gyorsan, így elvitték előlem. Néztem meg azóta 156 SW-t, 206-ot, de köszönő viszonyban sem voltak a képen látottakkal illetve leírtakkal.
8th: Kiváncsi vagyok Egy barátomnak nincs gondja Alfájával, bár az 2.0jtd, többi ismerősömnek benzines alfája volt, 3-ból 2 nem ajánlja.
Talán 206 közt találni vmi értelmeset, az jó vétel lehet relative olcsón. A földet csak 10x kerülték meg aminek a felét be is vallják. De még 1x ennyit ki kéne birniuk.
rbalint88
addikt
jó a 16v is -nekem is az van-, csak drágább a javítása és kevesebb van belőle. 8v is húzható 200 ló körülre, tartósabb konstrukció. vagy ha már 16v, akkor Q2 az csak 147-ben és GT-ben van.
akos727
senior tag
Ha nem is 200 lovat akarok, de nem titkoltan egy chip mindenképpen kerülne az autóra, bármilyen is lesz. Később esetleg egy straight pipe, hogy előbujjon a bagoly Volt húzott tdi-m de az sajnos túlságosan szerviz igényes, így ennél tovább nem akarom nagyon húzni.
Stilo a karosszérián kívül miben különbözik még 147-től? Futómű gondolom eggyel puhább, stb, de alapvetően az alkatrészek csereszabatosak? Igaz annyival nem igazán olcsóbbak a 147-nél és csakis 3 ajtósat nézek, ami elég ritka.
Integrale
veterán
Az elmult X evbol nem volt jo benzines Alfa. A TS jo, de kenyes a JTS szinten, a turbosak jok 1.4, 1.8.
Stiloban a dizeleken kivul semmi sem csereszabatos a 147-tel. Tok mas padlolemez (Stilora nem epult Alfa), futomu (McPherson + csatolt, 147 ket lengokaros elso, es tobb lengokaros, fuggetlen hatso) stb. Utobbi mindenkeppen olcsobb a Fiat eseteben, 147 futomevet egyszer rendberakod normalis alkatreszekkel, akkor sokaig jo, de az 200e, Stilonak elol van ket lengokarja, meg par osszekoto es slussz.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Acheron
őstag
Mostanában van alkalmam terelgetni egy 163 lovas dízel S-Max -ot Powershift automatával. A magas üléspozíció szokatlan, városban nem rossz, de országúton furcsa. Viszont az autó kellemes meglepetés. A nagy súlyt érezni rajta és kanyarokban néha kissé alulkormányzott benyomást kelt ( pl nedvesebb úton hajlamos tolni az orrát nagyobb gázra), de ennek ellenére nagyon jól meg tud indulni, az automata pedig igen szépen pakolgatja a fokozatokat. Az nagyon tetszik a váltóban, hogy pont úgy vált, ahogy én is tenném kézi módban. A korábbi Avensis automata mindig kiidegelt, hogy bőgette a motort, amikor én már rég elváltottam volna kézzel, és bár maga a kapcsolás ott is sima volt, ez nagyon rontotta a vezetési élményt. Most ez nincs, amikor gondolatban már nyúlnék a "bot" felé, akkor hallom, hogy kapcsol (érezni ritkán lehet, nagyon sima a váltás). Ügyes. El is kezdtem nézegetni a Mondeokat 2.0 Ecoboost (benzin) motorral, powershift automatával. 203 lóerővel és 300 nyúlmókussal talán tudnak hasonló dinamikát a 163 lovas 340 NM dízelhez viszonyítva is, főleg, hogy 250 kilóval kevesebbet kell mozgatni. Ez a jószág nincs messze tőlem, év elején meg is nézem, ha még meglesz. Nagy navival jobb lenne, de hát ugye...
Ez is csak egy lehetőség - pro és kontra milyen vélemények vannak a típussal, motorral, vagy akár a konkrét autóval kapcsolatban?
(emellett a VW Passatokat nézegetem, de mind a TSI motorokkal, mind a DSG váltókkal kapcsolatban sok negatív kritikát olvastam, ami kissé elbizonytalanít.)
molnarpeter
nagyúr
A Powershift hellyel-közzel ugyanaz, mint a DSG (felépítését tekintve). Mivel látszólag kevésbé elterjedt, nem tudom, mennyi üzemeltetési tapasztalat lehet vele - DSG-nél talán a több minta alapján jobban be lehetett lőni, meddig bírják a váltók; a Ford verziójáról én pl. szinte semmit sem hallottam a létezését és felépítését leszámítva
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Eddig fordos szerelőtől csak olyan kontextusban hallottam emlegetni a powershiftet, hogy felejtsd el gyorsan, mert széthullik meg nagyon barátságtalan számok is rémlenek.
[ Szerkesztve ]
htomi85
tag
Miért ezeket a kamupresztízs menedzserautókat nézegeted?
Ha van lóvé akkor 520d, ha nincs, akkor kompakt kombi vagy ötajtós okti oszt kész.
#94529552
törölt tag
Itt például a DSG-t is felturbózzák a 2.0 TSI-hez, így már jobban bírja?
HookR
addikt
Eretnek gondolat villant át kobakomon: vajon elképzelhető, hogy él ember Magyarországon, aki nem reprezentálni vesz autót, hanem a szempontrendszerének megfelelő belső értékek alapján? Vagy ez teljességgel ki van zárva?
[ Szerkesztve ]
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐