Hirdetés
- Milyen mosógépet vegyek?
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- VodkaTV kiegészítő Kodira
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MárkaLánc
- POCO X6 PRO 5G első napok - MultiSIM - Toronyhelyzet Hajdúszoboszlón
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz stickermajom #120292 üzenetére
a dizel kipufgaz sokkal hidegebb (kb -200fok a benzinesehez kepest)
több drón kell ;P
-
kolosanyi
veterán
válasz alázógyík #120298 üzenetére
Nekem egyre jobban.
(#120303) roberto211
Meggondoltam. Ismerősé volt, egy tehetős hangszerkereskedő felesége használta leginkább városban. Újonnan vették a kaposvári szalonban, végig oda hordták szervizelni is. Ismert előéletű, egész kényelmes, egyszerű, elég megbízható autó. A Clioban túl sok dolog nem tud elromlani, faék az autó. A manapság minimális kényelmi és biztonsági extrák benne vannak, nekem több nem kell. Még egy ködlámpát teszek bele, meg megcsináltatom a j minimális jégkárt és kész.(#120304) dkpist
85-90%-ban városban autózok, nekem, bocsánat nekünk elég ez, ketten vagyunk. Ha valahova megyünk, azért országúton se forgalmi akadály, illetve pályán is használható. Nem fogok vele BMW-ket levillogni, de nem is ez a célom.(#120306) Integrale
Így van. Plusz még beszámíttatom az öreg Suzukit a 4 felnire szerelt téligumival és elég jó áron megúszom. Ráadásul kifejezetten tetszik az autó. -
vjpeti
tag
válasz fenergie84 #120312 üzenetére
Valóban, rosszul emlékeztem. Mindenesetre szerintem már jobban figyelnek mindenhol ezután a cikk után.
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #120307 üzenetére
azért nem pattog, mert nem hajtod meg rendesen.
bezzeg dobogókő után az alfa is ott pattogott vagy 5 percig -
rwin5
őstag
sziasztok!
egy szkeptikus kérdés: mennyi az esélye, hogy egy 15 éves 3-as bmw vonóhoroggal 120 ezer km-rel valós kilométert mutat?
-
rwin5
őstag
válasz Kornel #120316 üzenetére
akkor más is így véli unalmamban beütöttem itt szegeden "kiváló"-ra milyen kocsikat ad ki a használtautó, ott akadtam rá.. Haverom győzködött, hogy nagyobb kereskedőknél figyelnek már a visszatekert kocsikra, mert elmondása szerint okirat hamisításnak minősül, ezért bizakodtam egy kicsit, de túlságosan nem esek álomvilágba
-
vjpeti
tag
válasz rwin5 #120315 üzenetére
Apámnak van egy 18éves Ventoja 130.000km-rel.
Egy haveroméknak pedig 14éves Golf IV 100.000-rel.
Egyik autó sem tekert, újkorukban kerültek a mostani tulajhoz.Meg nekem egy szintén 14éves szintén benzines autóm 320.000-rel
Ezt viszont a kereskedő visszatekerte 120.000-rel, de a szervízkönyvet a kesztyűtartóban hagyta anno, így nem volt zsákbamacska, továbbá ismertem is az előző tulajt.[ Szerkesztve ]
-
rwin5
őstag
válasz vjpeti #120318 üzenetére
egyébként erre mindig is kíváncsi voltam, hogy az ilyen +300 ezret futott autókat sűrűn kell szervizelni? testvéremnek a barátja most műszakiztatta a bmw-t 400e ft-ban volt össz vissz.
mi 10-éves 6-os passatunk is 90e km-es.. mindig volt egy 2. autó ami a városban volt hajtva ezt csak hosszabb utakkor használjuk
még egy on kérdés: a 147-es alfák miért ilyen "olcsóak"?
147/alfa_romeo_147_1.6_t._spark_distinctive - 77 ezer km -rel -- 1,1 m ft
-
rbalint88
addikt
válasz rwin5 #120320 üzenetére
Mert:
- a sok kókler tulaj és szerelő miatt a rossz a híre.
- tényleg több törődést igényel, mint a nagy átlag.
- bevésődött, hogy az olasz autó csak szar lehet.
- németbuziság van.
- mert a tulajoknak sem érdeke annyira felverni az árat. (olcsóbban ülhet ugyanolyan jó autóban más típushoz képest).
amúgy nekem 289ezer van a 156-omban és vígan vidáman működik.
147-ből is érdemes az 1.9jtd-t venni, az tartós motor, jól megy és nem eszi le a fejed. 1.6 ts városban 10 fölött elkér sajnos és ahhoz képest azért nem megy jól, főleg az eco verzió. 2.0 érzékeny, mondhatni kerülendő motor, marad a kétféle -8v és 16v- jtd. ja meg a 3.2 V6-os GTA na az már nem annyira olcsó, főleg egy rendben tartott példány. -
vjpeti
tag
válasz rwin5 #120320 üzenetére
Nálam 5 éve van, ezalatt belekerült ~50.000km. Akkor volt benne 283.000, most van benne 330.000 (sorry, a 320.000 az elözö szervízkor feljegyzett volt.)
Amikor megvettem pár szilentet kellett cserélni meg 2 db hátsó lengéscsillapítót, továbbá kapott egy szett új féket, körbe.
Önszorgalomból felújítottam az indítómotort, és egy termosztátcsere volt még 2éve.
Ezen kívül csak az 5db olajcsere, 10.000enként kb.
Minden része tökéletesen működik, én nem gondolnám hogy sokkal többet kell rá költeni, mint egy 150-200.000km-t futott autóra. Itt inkább az a kérdés, hogy az előttünk eltelt km-ek alatt mennyire volt gondos tulaja az autónak. Ha mindent rendben tartott, javíttatta időben, és nem széthullófélben adta el, akkor nem feltétlen kell számítani hatalmas költségekre.
Én személy szerint még új téli+nyárigumiszettet hozzáadva sem költöttem el 350.000-nél többet rá, 5 év alatt.(Saab 9-5 2.3t, a 20 legrosszabb motor egyike ugye )
[ Szerkesztve ]
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz rwin5 #120323 üzenetére
mert szerinted varosban (Bp) 1200kg-s bodeval ekkora szivobenzinben mi eszik sokkal kevesebbet?
fater 1.3 Uzukija 7.5-8-t kert inni, aztan az 790kg meg csak 155-s virslik voltak rajtaakarhoy nezed barmi mas 1.6-s is beveri a 10-t Bp-n varosban, aki szerint nem, az siman hazudik, mert az csusztatva atlagot mond, amiben van varoson kivuli furikazas is
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz rbalint88 #120321 üzenetére
TS-knel le kell venni az olajkartelt, es kitakaritani az olajszivattyu szivokosar szurojet
kb fel ora az egeszennelkul valoban lehet olyan helyzet, hogy reszlegesen eldugul a korabban elkummantott meg a nem belevalo minosegu olajoktol a szuro, es fordulaton nem tud eleg olajat felszivni a szivattyu -> lecsapagyosodhat a motor
egyszer egy PGT-nel is megneztuk, mert eleg ganyul nezett ki azon is, torott 2.5mm-s furoszar(!) is volt benne, beletapadva mar a olajsarba
na az pl mitol meg hogy kerult oda?
ja meg az olajkarterben söröskupak, meg a dobozos sörnek az a nyito izeja is volt, meg par M5-s anya
biztos veletlenul kerult ez is oda, puszta joszandekboltöbb drón kell ;P
-
roberto211
őstag
válasz kolosanyi #120328 üzenetére
Azt,hogy a picsbe? Enyém nem eszik ennyit pedig néha átrugom a tűzfalat is vele(köszönhető,hogy nincs erőtartalék ) és ez literes..És a két legsz@rabb helyzetben van használva általába... Vagy ótópálya ami tény h nem odavaló de muszáj, vagy város csúsztatott kuplunggal 0,5 el... 1.3 8v könnyebben mozgatja az amúgy is könnyű kasztnit..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
hobizoli
nagyúr
válasz roberto211 #120329 üzenetére
masfele jarsz pl
csak azert irtam, hogy enhogy vki azt higyje hogy 7 literbol meg alatta eljar egy 1200kg-s szivobenzines 1.6-s auto Bp-n, aztan sirjon itt a fogyi miatt, meg keresse "a hibat"
kb sosem, avgy max ejjel kettokor a sargan villog lampaknal a nulla forgalomban atdzsalva a varoson keresztultöbb drón kell ;P
-
-
rwin5
őstag
válasz hobizoli #120326 üzenetére
De szegedi vagyok benzines passatunk is max 7-8at eszik városban is, attól függ klíma használva van-e. Annak a kasznijához képest ez az alfa kisebb, ezért is akadtam fent a 10 literen + 2. kisebb városban szaladgálós kocsit keresünk ezért az is szempont, hogy ne egyen többet, mint a másik
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #120333 üzenetére
Nekem a régi focus es a vitára is 6,5 alatt van Bpn. Mindkettő szívó benya egyhat. Vitaraval a nagyatlag 5,7.
[ Szerkesztve ]
eladó topping dac
-
kolosanyi
veterán
Gondolkodom ezen a tegnapi rönó kereskedésen. A Clio kifejezetten jó autó, de két dolog zavar benne. Az 1.2-es benzines nem valami dinamikus, előzésénél ki kell nyomni a szemét, de ami jobban zavar, az oldalütközés védelme. Volt a rönósoknál a Clio mellett egy Megane 1.5 dCi motorral. Ez nagyobb is, kényelmesebb is, valamint az a motor frankó, dinamikus. Azonban félek a dízeltől, városban rövid távokat megyek, 5 km alatt. Havi 1-2 50-60 km-es út miatt nem feltétlenül kell a dinamikus motor, de a Megane biztonságosabb autó, ami nekem nagyon szimpatikus. A racionális választás a Clio lenne, de a jobb ütközésvédelem nyomós érv.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz bajnokpityu #120334 üzenetére
akkor meg is van ki tartja fel a forgalmat
cryptot minden termékemért elfogadom
-
rwin5
őstag
lehet linkelni ide autóhirdetést, vagy reklámnak minősül?
-
rwin5
őstag
-
rwin5
őstag
válasz tboy93 #120345 üzenetére
jahh, saját kocsi nincs eladó, hacsak valaki nem vágyik majd egy 30 éves I.-es golfra a közeljövőben most ezt néztem [hyundai_i20]
-
Integrale
veterán
válasz bajnokpityu #120334 üzenetére
Ezt hogy és mivel mérted? Illetve milyen forgalomban?
"Bad reklám is reklám too"
-
stickermajom
addikt
válasz kolosanyi #120335 üzenetére
Szegény 1,5 dCi-t szerintem egy év alatt "kinyírnád" az 5 km-es távokkal. Nekem a mostani időjárásban 5 km városi használat alatt a hűtővizem nem meleg, nem ám az olaj és a blokk.
5km-re én valami kis lökettérfogatú benzinest vennék, mint a Clio amit korábban linkeltél.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Integrale #120348 üzenetére
A 6 liter nyilvan kulso keruletekben jon ossze csak bp-en, veletlenul se orakat a dugoba allva.
Hiaba kozlekedek bp-en, eddig szerencsere sosem kellett tartosan olyan helyen kozlekednem, ahol orakig kell dugoban ulni, igy eleg barati fogyasztasokkal jartam a splash-el is, 6 liter kornyeke 1000 kg-hoz, a tddi mondeo 7 korul volt 1550 kg-hoz.
A SS most 6,5-7, szinten 1000 kg.
Sokat szamit, hogy hogy vezet valaki, motorfekkel, es elorelatassal fel liert siman lehet fogni ugy, hogy nem hogy forgalmi akadaly lennek, hanem inkabb mas az[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Milyen mosógépet vegyek?
- Azonnali fotós kérdések órája
- World of Tanks - MMO
- Politika
- Elite szett, óriás telep és szuperfényes kijelző
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- Valorant
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest