-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz Johnny_vT #174793 üzenetére
ford titán ülése van olyan jó, mint a mai volvóké. a régi volvod szintű ülés ma már nem szokás, pl az S merciben se jobb nekem. a business ford ülés puha, nem sok tartása van. az sztem is szar.
mondeo mk5nek más bajai vannak, pl besüllyedő műszerfal (elismerték, javitják) ill. normális méretű embernek nyomja a középkonzol a lábát. Ilyen van más tipusoknál is, de ciki, mert se előtte, se utána nem tudok fordot, ami ilyen.
mk5 mondeo egyábkén szerintem minősgi szempontból visszalépés mk4.5höz képest, de eladja a külső design.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Dare2Live #174773 üzenetére
Elso korben puffernek, aztan ujrahasznositva. Megetted. Nincs ujrahasznositasi lehetosege a li ionos akkunak. Nomeg pont a tesla mekkora alszent, a legrosszabb hatasfoku villanyos. Noet meg ertem, varosban tok jo lenne, napenergiarol taplalva. De a tesla nem errol szol.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Core2duo6600 #174748 üzenetére
Akkor érdemes shortolni a tesla részvényt.
Nem publikus melyik gyár. Belső közlés szerint nem megoldott a litiumos cellák újrahasznosítása, a megujulo energiak alacsony használata, és az elektromos hálózatok kiepitetlensege miatt.
Új gyár tervezeset kezdjük nemsoká, szerintünk hidrogén alapon.Ott a 3 problemabol csak 1 maradna..
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
válasz venom8888 #174053 üzenetére
Es akkor mi van ha nem családi használat? Sztem semmivel se rosszabb a céges kocsi, mint magán. Inkább annyi gond lehet, h nem tudod, ki volt az az ember, aki használta. Vele jó találkozni.
Én most adtam el flottás eredetű mk4. 5omet. Semmi baja nem volt 174ezerrel. Ezerszer inkább, mint egy kinti nepperimport...
-
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
1-2 ezret futott tesztautót gondolom a sima 1.6 GDIből adnának, az szivó 1.6 1400kilós szekrény kombinációban azt eredményezi, hogy pályán 150nél már eléggé pörög. hozzátenném, érzésre jobban megy, mint a vitara 1000kilójával.
ASXről a szervizes haverom lebeszélt, szerinte nem valami jók a micu motorok. és vitara méret belül. kia egy bő számmal nagyobb.
Kiánál is előfordul egyébként szimmering hiba, szerencsére semmi komoly, csak fél napra be kellhet vinni szervizbe.
-
bajnokpityu
félisten
válasz maximilian4 #173590 üzenetére
6.7ért lenne 1.6TGDI sportage silver demo. ezermilliószor venném inkább meg, mint a suzukikat. a hahus pirosat tudom is ki vezette, élőben láttam is, gyönyörűnek tartom.
volt, van mindkettő. mi mondjuk sima GDIt vettünk (másodjára is), helyi járatnak elég ez, de elég jól megy a 177lovas tgdi videok alapján.
külső design, belső minőség fényévekre van a vitara/scross párostól, helykinálat detto. fogyiban a 18as GDI 6.6 országúton, és 7.2 városban, fél literrel több, mint a vitara volt. -
bajnokpityu
félisten
válasz Doki16 #173581 üzenetére
látom, tele van az ország import v60 phevvel meg outlander phevvel.
tudod a dieselnek nemcsak az az előnye, hogy tempónál kevesebbet eszik, de jobb vezetni is őket, mint egy bégető hibridet, jobban megy, stb.szerintem lesz még egy jókora hátraarc diesel irányában. olaszoknál pl olcsóbb a diesel üzemanyag, több a diesel fiatal autó. És egyébként is túlreagálta a magyar piac a dieselbotrányt, kb bármely nyugati országhoz képest. persze nem a koromképzés miatt,hanem, mert a sok 4-500at futott visszatekert bontószökevény dieselt vették a magyarok, ami aztán folyamatosan elromlott.
Ezeket a mai adblues dieseleket nem nagyon lehet megfogni 20km+ os utakon. mai benyás ugyanolyan bonyolult, ugyanúgy tele vannak drága cuccokkal (sőt, most már a dieselhez olcsóbbak a cuccok a mennyiség maitt) az üzemanyagok ára is elindult felfele, és a nagyobb kocsikba, hogy ne legyen alulmotorizált, jól jön az egyébként remek hatásfokú diesel mozdonyszerű viselkedése.
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
válasz #94529552 #173191 üzenetére
pillanat, mi az a helyzet, amit a sedan tud, de a kombi nem?
az olyan kivételtől eltekintve, mint mazda 6, ahol a sedan hosszabb, mint a kombi. de mazda6ot én pl már úgyse vennék. (kipróbáltam, nem értem az ujjongást)ilyen helyzet nincs. az, h melyik szép más kérdés, de ahogy robogót se menőzni veszünk, hanem praktikum miatt, úgy családos embernek bizony jól szokott jönni a kombi magasabb raktere. pl utóljára 3 gyerekkel mentünk horvát partra (kombi mondeo), szomszéddal (arteon, 2 gyerek). éás vicces, h ő tetriszezik, én behajigálom, majd jön át a strandjátékokkal, hogy ez nem fért be. egy héten át ezekkel a játékokkal játszott mindenki.
és, hogy nem én megyek szembe a forgalommal jelzi, hogy a legtöbb kereskedésbe max 2 nap eladni a kombit, miközben heteken át szenvednek a sedanokkal. családi kocsinak az egyetlen kompromisszum az 5 ajttósság lehet.
160Nm meg helyváltoztatásra elég, de nem nagy távolságra családi kocsinak. nem is azért, mert hamarabb odaérsz, csak tenger olyan előzésbe bele se tud kezdeni az ember ennyivel, ami abszolút stresszmentesen sima ügy350-400Nmel.
Tothgera30: beletekertem, szerintem a varioja szorul, kopott, nem tartja a fordulatot, amikor nő az ellenállás.hanem sebességgel együtt szépen leesik a fordulat. normálisan ilyenkor visszavesz áttételből a robi, és fordulat marad, igy kerékre nagyobb nyomaték jut.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #173177 üzenetére
Pistanak volt egy erős véleménye apja 1.6tgdi jerol is. Meg kérdeztem ismerős szereloket, szerintük semmi gáz nincs velük. Kérdeztem Pistat h pontosan mi volt, de nincs válasz.
Csabrinczka, addig mondod míg nem volt kombid csaladoskent. Utána soha többet nem akarsz szedant. És elhiszem h neked elég 1.6 szívó családi autopalyafalonak. De tobbunknek nem.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz rayoliviero #173163 üzenetére
azt vágod, h irtó picike belül?
-
bajnokpityu
félisten
válasz Doki16 #173128 üzenetére
Ez teljesen oké, én is vennék tisztán villanyt városba. hibrid sztem zsákutca, villany lesz a tuti városban.
de megnézem, hogy csinálná meg az idei nyaramat egy villanyos. Mondjuk 3 gyerekkel Franciaország.Nekem egyébként város melletti használatot is birta a diesel. innen 12km, 35-40perc a melóhely, -10ben is felmelegedett annyira, hogy tudott (volna) regenerálni. és felment az átlagfogyim horror 6.5re..
azért érdekel a dolog ennyire, mert nekem is épp választanom kell a diesel és a benya között. 7 személyes programba benevezünk, és egyelőre smax, 5008 a két befutó. smaxból a 2.0 HDIt ismerem, szuper motor, 1.5T mondjuk 2-3 literrel többet enne, de picit olcsóbb. 5008nál meg van 1.2 turbo, 1.5 hdi 130lovakkal, és smax áráig felmegy, ha 2.0 hdi. és azért az smax egy kategóriával nagyobb kocsi. nagyrészt pályán menne, telente kell engem bevigyen dolgozni, viszont egyszer majd el is kell adni.
és hiába érzem, hogy mennyi kamu félrevezető irás van diesel ellenességgel, de ha a nép ennyire ostoba, akkor a diesel totál eladhatatlan lesz 5-6 év múlva. azért mondom ilyen kategórikusan, mert irdastlan erős túlzás, amit most már a csapból is hallani, hogy a diesel rossz, elromlik, a benya jó és nem romlik el, villany meg a világ megmentője.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Doki16 #173126 üzenetére
csak nekem van jó tapasztalatom a diesellel?
közvélemény szerint 5ezrenként generál millióért, közben 0 problémám volt 170ezernél.
anno kiépitettem regen jelző lámpát, bújtam a forscant, mennyire van tele a szűrő, de ha semmit se csináltam volna, akkor is ugyanilyen problémamentes lett volna....
ellenben megspórolt nekem vagy 300rugónyi üzemanyagot, mert elég faszás német pályán tempomat 170nél 5 fővel megpakolva 7.5öt enni... vagy kiröhögni a füstölgő erőlködő priusokat a kormos fókagyilkos diesellel.és a TC utolsó cikke is netto fass*g. már megint. 150nél üzemszerűen meghaló dpf? ismerek 530nál működőt. és 4ezer alatt kukázottat.
valamint azt se felejtsük el, hogy 6.2es EUR normás benyások 80%ában ugyanúgy van nagynyomású rendszer, közvetlen befecsi, egr, turbo, és koromszűrő. akkor miért is jó a benyás?
egyenletesebben jár, jobban tűri a rövid utakat, de kb ennyi, minden más paraméterben rosszabb mint a diesel.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz rayoliviero #173092 üzenetére
Régi superb diesel?
Oktáv? Golf? C5? 508at nem találsz, pedig egész jó. Insignia?
Stb.. Van boven, de én ennyiért mk4et vennék. Jó kocsi 170ezerig. -
bajnokpityu
félisten
válasz rayoliviero #173090 üzenetére
Lehet h g ennek volt egyedi baja, de én teljesen letettem róla. Diesel lancat úgy lehet cserélni, ha kiveszed a motort, benyas nem megy, bőgő motorral meg nem lehet mindig menni..
3ert jó mk4 et vehetsz, 4bol meg a legalja 5ot
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz rayoliviero #173081 üzenetére
13as 16os mondit próbáltam, és 16os mazda6 ot is. Meg 19es superbet. Régi mondi féke közepesen hirtelen, de fekereje jó. 5os kicsit élénkebb, de kormány, viselkedés kb egal. Sztem nem jobb vezetni mk5ot mint mk4et.
Mazda egész új fekekkel bírt, de én még ilyen tompa fekhatast nem ettem. És az egész jóval kisautosabb. Nomeg ereje se sok. Nekem totális csalódás. Hiába fizetik jól az újságírókat...
Superb meg steril, biztonságos, és piszok hirtelen fekei vannak. Es erősebbnek hát a 150lovas diesel is a 7es dsgvel. -
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #172856 üzenetére
Vannak azért már jó navik. Nem egy indulaskor wifire megy adatokert.
-
bajnokpityu
félisten
válasz kisza25 #172323 üzenetére
sportage 4860vettem +20e km 2 év 4750ért ment el. ezt se könnyű űberelni.
első telón 200at akart alkudni, de vártam egy napot, és egy helyi 50et alkudott csak. ez egy kicsit gyógyir volt a sebemre,h anno a kereskedő 1 Ftot se engedett, a max alku annyi volt, h felhozták BPre.mondeo: 3.1ért vettem, és most kb 2.2-2.3ért adhatnám el, hasonló idő után.
pedig jól vettem anno, és semmi baja, assistance, stb..a 7 év gari mocskosul jó arculatot ad.
kiegészitem a múltkori üléspróbámat: az A6 C7nek is jó az ülése nem állítható a támasz, de anélkül is szinte hibátlan volt.
-
bajnokpityu
félisten
válasz BigBlackDog #172122 üzenetére
itt lehet a kutya elásva (bocsi, én is kutyázok amúgy). nekem azok az ülések jönnek be, amik keményebbre vannak párnázva. ahogy pl a földön egy polifómon is szivesebben alszom, mint puha matracon. egyébként a csontkovácsok, masszőrök a keményet javasolják.
-
bajnokpityu
félisten
válasz HKorn #172112 üzenetére
vitarában nekem is, páromnak is 125km volt a max, amikor úgy szálltunk ki belőle, hogy aznap nem akartam visszaülni. gyenge oldaltartás, gyenge deréktámasz.
egyébként, hogy mennyire nem kategóriától függ az ülés arra jó példa a mostani superb. az is szégyen, h 8millás alapáron vitara szintű ülések vannak, de az mondjuk engem már meglepett, hogy a milliómotoros GT line-ban csak 160kilós embernek lenne oldaltartás, 12Mért. 110kilóval még cingár volnék hozzá. deréktámasz van, de oldaltartás nincs.haverom 2es oktáv után kapott FL oktávot 2010ben, balhézott, hogy mi ez a szar. a mostani superb még rosszabb. látszik skodánál az irány.
opelt én insigniára értem, de kipróbáltam az AGRes zafirát az is oké. Érdekes módon a sima ülés nekem jobban tetszett, mint az AGR egyébként.
passat nekem tetszett, avensis is, rav4 is, sportage is (2015ben EX, 18ban már az LXben is jó ülés van). szóval nem hiszem, h az én igényem túl magas. mondeoban, A6ban 800km után nyújtózok egyet, majd tankolás végén ülök vissza..
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz BigBlackDog #172109 üzenetére
mondj rosszabb ülést. hyundai getzen kivül.
egy astra fényévekkel jobb ülésben.de persze kinek mennyire jó állapotú a dereka. nekem pl az uj superb se kéne, ugyanezért, érdekes minél régebbi skoda, annál jobb. de toyok, mazdák mai napig nem romlottak ilyen módon.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Bestspiler7 #172105 üzenetére
Műszakilag kiváló, de fapad, ülése hosszabb útra rettenetes, meg sztem kívül belül ronda.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Bestspiler7 #172078 üzenetére
Mondeo, sportageban elfer 3 ules, passatban is, uj superbben is, regiben nem. Smax,galaxy, turan, alhambra, avensis, 5os bmw oke.
Xtrail nem oke. 4-5 Mert kvaziujonnan dacia, minden mas dragabb. Es ezekben nagyon keves a benyas.
Ja ules nelkul, akkor cmax, focus, es kategosiajuk.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz SzlobiG #171993 üzenetére
faternak volt ilyenje, nem volt problémamentes, viszont alulról közelitette a 4l fogyit. egyébként lehet, h pont az ilyen használat miatt nem volt problémamentes.nemtom hány autó szeret alapjárat+200as fordulaton vontatni.
megismerkedtem az 5008al és az 508al. úgy látom, hogy a majdani 2.5M az igazából nem fog sokat érni (l be fogja bukni az ember már 2-3 évesen eladásnál), úgyhogy beülnék egy 508SWbe júniusban. engem megvett kilóra. most úgy érzem, ezzel sok éven át ellennék.
a motorválasztással azért van gond. 2.0hdi az kemény felárú az 1.6turbo benya és az 1.5 hdihez képest.
vw-nél a nagy TSIknek még mindig szar a hire, miközben a 3. generációnál járnak, és kvázi problémamentesek. pözsónál sokat nem tudtak mondani, hogy ez még esetleg midnig a hiresen xar első generáció-e. -
bajnokpityu
félisten
válasz dong86 #171876 üzenetére
egy kicsit okos 2.0 turbodiesellel. 40-100 között bármely 190lovas diesel megfogja, nem kell ahhoz 500lóerő. 7.2 a hivatalos gyorsulás, ami azért nem 8.5 mert 0-40nél gondolom még a robogókat is megfogná. 8.5 környékét meg tudják a mai erősebb 2.0 dieselek.
vagy ha a 240lovas passatra gondolok, az meg 6.2, tehát az első pár méter után elhúzna i3tól.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
a cr2.0 esetén a teljesitménylépcsők szoftveresek, vagy hardveresek is?
mondi nekem elég nagy meglepi volt, hogy 10 v 11 utániak csak szoftverben térnek el, és 30pénzért oda állítják, ahova kéred. 1x emberkedett egy i3, nem menekült. nemtom hogy mérték azoknál a 7.2 v 7.3as gyorsulást, azok meg sztem gyengébbek.a szivó vitara 1.6 papiron 120ló, de a hasonló súlyú 1.6 foka 100lóval nem volt gyengébb. a sportage 1450kilóval 136lóval gyorsulásban, autópályán is jobbat megy.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tom1939 #171834 üzenetére
a bicikli láncos tsi időben jelzi, h baj van, reggel hangosan csörög. innen még van pár ezer km-ed cserélni.
az, hogy tulaj egységsugarú, ill. a szerviz nem ismerte el, h baj van, és ezért állt meg, más kérdés. mondjuk nekem 1.8TSIm volt, abban 2 v 3 soros a lánc, szóval erősebb, mint az 1.2 és 1.4 esetén, lehet nekik tényleg csak 1-2 e kmjük volt a szervizig. amúgy meg a maiaknál egész más láncot használnak, sőt , szijasok.de a higuló olaj rohadt alattomos dolog.
az megvan, h a bmw a 2.0 TD kigyulladását is szoftverfrissitéssel "orvosolta"? állítólag állítottak a dpf regen hőmérsékletén. amit én mondjuk nem egészen értek. mondeon 600-650fok közötti hőmérsékleten regenerál, gondolom másoknál is. ez alatt nem történik meg rendesen a regen, magasabb hő meg nyilván nem megoldás. vagy rövidebb ideig regenerál a bömös, és gyakrabban? hát nemtom...
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
-
bajnokpityu
félisten
válasz aero. #171750 üzenetére
Meg az is lehet. Akkor elnézést.
Az 1.8 és 2.0 tsiknek 3 generációja volt, és tok összevissza rakták vag kocsikba. Motorkod alapján kell ellenőrizni, nehogy az a típus legyen, amit pl a superb e rakták 2016 előtt.
16tol abba a dupla injektoros normalizalt olajfogyis került.Neten találtam tok részletes leírást anno. Nekem bzbs volt, azon kívül hogy 90nel láncot cseréltem, semmi gondom nem volt. Nem mérhető olajfogyi, normális fogyi, és erős volt, mint fene, és halk . 2eve adtam el, de néha visszasirom.
-
bajnokpityu
félisten
válasz rbalint88 #171747 üzenetére
1.5 volt a gyulladós. mind az addig eladott 500db autót visszahivták
1.6al ismerősnek nonstop baja van 0-25e km között volt övé, most megunta. annyira azért nem megy, fogyi meg izmos. furi ezt mondani, de a 2.0 hdi-s mondikkal kevesebb a gond, mitn az 1.6 eco benyával.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz BigBlackDog #171716 üzenetére
eur 5-6 meg ugyanannyi mint itthon.
-
bajnokpityu
félisten
válasz LuckyL #151800 üzenetére
gyorsan sok pályás km töredék igénybevételt jelent egy autónak, mint egy idősebb kevesebb kilóméteres, tehát városban használt autó.100v 200e km lényegileg mindegy, sokkal több múlik azon, kik és mire használták, és megkapták-e a megfelelő minőségi alkatrészt.
nomeg 100 e egy 10éves autóban? létezik ilyen, de ismerősi körben ezek kapták a legtöbbet, és kapták a legkevesebb törődést.
nem nagyon megy a magyarnak autót választani sztem. még mindig kilométert vesznek, közben meg csomó céges kocsit ismerek többszáz e km-el, és kevesebb bajuk van/volt, mint a boltbajárós tatamobiloknak. személyiségi jogok miatt nem irkálom le listaszerűen, de én pl biztosan nem vennék 8+ éves hihetetlenül kevés kilóméteres kocsit. általában a magyar gondolkodás miatt drágábbak, közben meg jó eséllyel szarabbak, mint a pályán használt verdák.
-
bajnokpityu
félisten
válasz szabonagyur #151757 üzenetére
nem lehet kevés. 4 ajtós focus1el majd 2es oktávval simán elmentünk 2 hétre két kisgyerekkel. hülye lennék cipelni fölös 500kilóját egy egyterűnek, ha a kisebb is elég.
nomeg 4.5ért nem nagyon találni 10évnél fiatalabb magyar eredetű smaxot, alhabrát, stb.. 10év föltt meg rulett minden nap (sztem) közben feléért jobbnál jobb, megbizhatóbb előéletű autók vannak, amik a méretigénynek pont megfelelnek..
-
bajnokpityu
félisten
válasz Luck Dragon #151753 üzenetére
Nevicceljünk már. El nem tudok képzelni olyan helyzetet, -al 2 gyerek mellé nem elég a golfplus méret. Vagy fél házak mentek nyaralni? Akkor ifa.
Scross is elég kettőhöz. 3 üléshez elmegy a vitara, ha csomag nem kell.De oktáv is jó 2höz. 3hoz mi sima kombi mondeót vettünk, nagyon lazán elég. Cmax, Galaxy között meg másfél méret difi van.
2 gyerekhez totál felesleges smax, sharan alhambra.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz tboy93 #151714 üzenetére
több helyről hallottam én is, h állítólag a törvény szerint tilos jelezni.
Amit magam részéről nem értek. Hiszen papiron a trafik azért vannak, hogy csökkenjen a sebesség. egy villantástól pedig csökken a sebesség.
lacos001:sikerült kiválasztanod egy olyan sorentot, ahol a kinti eladó már a hirdetésben jelzi, h oda is importálták, és semmilyen garit nem vállal rá, és csak újraexport.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz blt.62 #151662 üzenetére
cimboráméban épp átlépte a fél milliót.és ismerek még kettőt, ami hasonlóan hibátlan volt 500e km-el, majd eladták őket. volt közte PD is, meg egy öregebb is.
messze nem akkora betegágy ez se, mint hirlik. egy "baja" van, drága a vezérléscsere. viszont 390e km azért már nem kevés, ha nem volt olyan jó tulaja, mint haverjaim, akkor azért történhetett egysmás.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Integrale #151633 üzenetére
nepper haverom meg egy 3 éves forddal szivta meg.kintről hozták, jó helyről, aránylag drágán, bő 4Mért jött.
mégis hengerfejes volt. utána fejét verte a falba, hogy nem vette észre, h túl friss a lötty 3 éves autó létére. más nyoma nem volt. mondja, észrevette, h friss a lötty, de nem gondolt rosszra.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- 3D nyomtatás
- Milyen notebookot vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- EAFC 25
- Home server / házi szerver építése
- Külpolitika
- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Új Robotporszívó és padlótisztító
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Kukirin G2 Master (max sebesség: 60km/h)